~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

Terve vaan kaikille,

Tsemppiä Helena työviikonloppuun. Mulla oli just ennen lomia parin viikon työputki ja oli kyllä tosi rankkaa. Tsemppiä siis ja ei auta ajatella kun että päivä/ tunti kerrallaan...

Käytiin miehen kanssa eilen leffassa ja siinä oli paljon erikoistehosteita ja voimakkaita bassoja. Tuntuivat aika ikäviltä ja juniori alkoi vetää kamalaa jumppaa. Luin jostain että kuuloa ei vielä ole mutta jotenkin se kyllä vaikutti. Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia vai kuvittelenko vaan?

Maikkis, ehkä 17 ja jotain...
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Terve vaan kaikille,

Tsemppiä Helena työviikonloppuun. Mulla oli just ennen lomia parin viikon työputki ja oli kyllä tosi rankkaa. Tsemppiä siis ja ei auta ajatella kun että päivä/ tunti kerrallaan...

Käytiin miehen kanssa eilen leffassa ja siinä oli paljon erikoistehosteita ja voimakkaita bassoja. Tuntuivat aika ikäviltä ja juniori alkoi vetää kamalaa jumppaa. Luin jostain että kuuloa ei vielä ole mutta jotenkin se kyllä vaikutti. Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia vai kuvittelenko vaan?

Maikkis, ehkä 17 ja jotain...
Jos itse säikyit niitä tehosteita niin se vauva saattoi jotenkin huomata sen ja reagoi noin :)

Täällä kärsitään ihan kamalasta päänsärystä koko ajan....

Judidi ja Venkula 11+4
 
Voi Kiitos Maikkis!

Ilta on sujunut mukavammin kun päätin, että meen tänään vielä lähi Siwaan ostoksille niin saan huomiseks työrupeamaks paljon evästä. Ilman evästä ja tekemistä täällä aika matelee.

Ystävä soitti, että haluanko mennä hänen luokseen hotelliin illaksi vielä töiden jälkeen. Ei olla nähty pitkään aikaan ja asuu nykyään lähellä Tamperetta ja on nyt täällä käymässä niin päätin et mikäpä siinä, käyn kuitenkin ennen sitä kaupassa ja ajattelin ajaa vielä hyvissä ajoin kotiin nukkumaan :)

Tsemppiä kaikille!
 
Tänne ei mitään uutta, kerran viikossa dopplerilla tulee kotona kuunneltua sydänääniä, nyt kuuluu jo ihania potkujaki ja uiskentelun ääniä siihen :heart: 164 oli eilen syke, aika korkeita sykkeitä on nyt aina ollu, tosin tää on vilkas tapaus , eli johtunee siitä :D
13+6 tänään, 29.7 neuvola, 22.8 RU :) Siinäpä ne seuraavat mitä ootellaan!
 
HUOM! tänään on viimeinen päivä kun otamme uusia jäseniä fb-ryhmään! sen jälkeen ryhmään ei enää pääse.

täälläkin odotellaan vaan rakenneultraa, johon on aikaa tasan 2 viikkoa! torstaina onneks alkoi 4 viikon kesäloma, joten täytyy yrittää keksiä tytön kanssa kaikkea tekemistä että aika menis nopeesti ja ei tulis koko ajan vaan odotettua ja panikoitua sitä ultraa.. sitä niin toivoo, että tällä kertaa kuulis niitä hyviä uutisia! en edes odota kuulevani vauvan sukupuolta vaan sen, että masussa on kaikki hyvin ja vauva on terve! sukupuoli on vain plussaa, jos pieni sen suostuu näyttämään.

jen_ni ja pähkinä 18+2
 
Hellouh kaikille uusille ja vanhoille!

Hitsi kun en ole täällä kerennyt käymään ollenkaan niin oli ainakin luettamista ja osa jäikin lukematta kun niin paljon täällä ollaan keskusteltu :)

osanottoni kaikille niille, jotka ovat menettäneet :hug:

Mun aika kulunu niin paljon työmerkeissä ettei koneella ole kerennyt käymään ja enimmäkseen olen puhelimen kautta käyny netissa, mutta en ole täällä käynyt, kun se niin paljon tilettää niin olen vain fb ryhmässä kirjoitellu jne.

minulla on mennyt hyvin, nyt meinaa alkaa olee sellaista, et pitäisi saada jo päikkärit nukuttua. onneksi minulla ja miehellä alkaa nyt tämän vkon jälkeen loma ! miehellä kolme ja minulla kaksi :) vaikka olin mie nyt vasta viikon vapaalla, mutta se menikin nukkuessa :D musikaali esityksiä ollut jne, niin meinaa se väsyttää..

ensi viikolla neuvola käynti ja toivottavasti saan kuulla nyt tällä kertaa ne sydänäänet, sillä en ole vielä päässyt kuuntelemaan :/ Ru 26.8., joten sitä ootellessa, ja kyllä tää aika menee äkkii ja nopeasti :) vähän on maha jo kasvanu ja mieskin yks päivä silitteli massuani <3 oli se ihanaa, kyyneleet meinasi mulla valua, muutenkin olen niin itku herkkä :D

Voimia kaikille ja jaksamisia kovasti, osalla taitaa olla sitä väsymystä, koittakaa jaksella <3 :)

Riksuu & miniäinen 14+4 <3
 

Yhteistyössä