JOULUTÄHDET -05 helmikuussa


Gerbsukka vielä roikkuu koneella kera jäden :p
Pitäisi kyllä kohta kellistäytyä sänkyyn, jotta jaksaa taas huomenna, mut ihan vähän aika vaan :D

Kattinka, juu, meillä noita hellittelynimiä poitsuille löytyy :D Noiden nimistä saa hyvin väänneltyä kaikenlaista.

Missäs Peppi luurailee? Jokohan on tullut lähtö synnärille? Jänskättää!

Aleksi lähti tuossa äskettäin nukkumaan, kuumetta on 39.5. Toivottavasti ei ala yöllä hourimaan, se on aikas pelottavaa :eek:

Mut ei vaan, kyllä mun nyt täytyy mennä!

Hyvät yöt kaikille!!
 
Lauantai-iltoja!

Täällä sairastelu yhä vain jatkuu. Miikalla kuumekin otti ja nousi. Pojat olivat eilen hoidossa, mut Miikka oli kyllä jo hiukan kipeä silloin. Tänään hoitei mies pojat ja isäni käytti Alehanroa luistelemassa, minä kun olin puolkuolleena töissä. illan onnistuin jopa vain lepäämään, kun miikkakin otti pienet iltatirsat. Illalla oli sitten jo taas virkeä oma itsensä, ruoka hälle kyllä maistuu ihmeen hyvin, ainakin hedelmäsoseita jos ei muuta. Viime yönä nukkui 03- meidän keskellä. Huomenna olisi vielä minulla työpäivä, mut katsotaan menenkö, kun äsken saunareissulla tuli oksu.
Että tälläistä tänne. :whistle: :) Muuten jaksellaan hyvin.

Ja niin minäkin sain vakkari työpaikan vanhainkodista!! :D :D Työt alkaa uudessa paikassa jo ensi vkolla. Perjantaina kävin haastattelussa ja illemmalla eilen soittelivat, että olin saanut paikan. JIIIHAAA!! Maanantaina täytyy sit alkaa niitä asioita järjestelee. =)

Jemmasta, oli kiva kuulla että teillä kaikki kunnossa. :hug:

Matiakselle, Paljon ONNEA nimipäivänäsi!! :flower: :hug:

Muuten en ole suuremmin ehtinyt viimeisempiä juttuja vielä lukasemaan, joten yritän ehtiä toisella kertaa jotain kommentoimaankin.

nyt pikkuhiljaa laittamaan ittensä yökuntoon, että jaksais taas huomenna. :wave:
 
Ekaksi, MISSÄ TEITÄ ON VOINUT NÄHDÄ LIVENÄ??On mennyt meinaan mulla ihan ohi...

Jenny ei ole vielä kotona.Ehkä ensiviikolla sitten taas mietitään ja kokeillaan.
Ai niin,mullahan ois ensviikolla virallisesti sitten sekin LA!!1.3 se olis ollu :D Kastajaisia kovasti suunnitellaan.Alustavasti niitä on mietitty pidettäväksi 1.4 (aprillipäivä)

Muuten meille kuuluu tosi hyvää,Peten kanssa menee nyt ihan hyvin.Ja lucas on jo niin iso poika.Mekin tellusta buu klubbenia katsotaan:), ei tosin poika siitä vielä kovasti ymmärrä,mutta jammailee aina sen tunnarin tahtiin (tosin musta se tunnari on rasittava).

PEPILLE paljon voima :hug:
Ja kaikille muillekin odottajille, en muista edes kaikkia,mutta ainakin siis GERBERALLE,JEMMALLE,TIGRULLE(?)ja siis kaikille muillekin.Olen lukenut teidän juttuja,mutta myönnän,että ne menee hieman "ohi" kun ei itse ehdi eikä oikeen ole kommentoitavaakaan. Olen vähän miettinytkin,että jos lopetan sitten palstailun.Kun arki tästä alkaa normalisoitumaan,niin ei varmaan ole oikein aikaakaan enää.Ja kun muutoinkin niin harvoin täällä enää käyn.


Halauksia

Minni
 
Älä nyt Minni meitä jätä vaik harvoin käytki, must ainakin on kiva kuulla kuulumisia! :hug: ja toivottavasti rinsessa pääsee pian kotiin!

Pläh pitäs mennä unille ni jaksas yön valvoo mut jotenki turhauttaa ku väsyttää höpönä ja tietää et tuskin saa nukkua, toivottavasti ei kummatki houri kun sillo kelpaa yleensä vaan äiti, onneks V ei enää oksenna..
 
Sunnuntaita :heart:

Pikaisesti ennen jumppaan lähtöä... :D

Veera yskii ihan tajuttomasti, ei yöstäkään meinannut tulla mitään :( Varaan huomenaamulla kyl lekuriajan, lääkäri saa katsoa molempien tyttöjen korvat ja kuunnella keuhkot -Saarallakin yskä vaan jatkuu. Yöllä ei siis nukuttu, ja univelka senkuin kerääntyy :\|

PEPPIIIII! Missä olet, oletko synnyttämässä?! IIK :D Jännää :D

Siru: heh, väärä ovi :D Muutama vuosi sitten meillä töissä kävi hauska juttu (siis hotellissa). Todella iäkäs japanilainen pariskunta yritti avata huoneen ovea avaimella, mutta ei vaan onnistuneet. Satuin kulkemaan ohi ja kysyin voinko auttaa. Otin heiltä avaimen ja ajattelin kokeilla ensin itse ennenkuin ohjaan pariskunnan vastaanottoon vaihtamaan uuden avaimen. Noh, huomasin sitten että avain on naapurihotelliin eli pariskunta oli väärässä hotellissa :LOL: :LOL:

Jellonalle aivan mielettömän isot onnittelut vakkaripaikasta :flower: :hug:

Nyt tarttee mennä laittamaan jumppakassi valmiiksi... Se on moro :wave:
Tansku & tytöt
 
Prklstnavttu :eek: :ashamed: \|O :kieh: :headwall:

Mä siis kirjoitin ihan ylipitkän kirjoituksen ja se katosi!!! Tästä lähtien kopioin AINA tekstin, ennen kuin edes yritän lähettää sit :kieh:

En todellakaan jaksa kaikkea uudestaan kirjoittaa... Vaikka suurin osa tuosta kirjoituksesta oli vastaamista ja kommentointia :ashamed:

No, eilinen päivä meni mulla tuossa sohvanpohjalla, en oikein tiedä, että mikä oli, mahassa kiersi, päätä särki, kurkku oli kipeä ja väsytti ihan kauheesti :/ Mies oli sit Jontun kanssa :heart:

Yö meni hyvin, tais kerran... vai oliko se kaksi kertaa herätä ja aamulla noustiin vasta 06.50, nukkumaan oli mennyt eilen klo 20. Et hyvin nukuttiin ja oli pirteä poika :)

Noniin, tuohon kommentointiin ja vastailuun... En varmaan ihan kaikkea jaksa, suututtaa niin, kun äsken hävisi koko teksti. Mut pakkohan se on jotain kirjoittaa, kun täällä ihmiset jo miettivät, että oonko synnyttämään lähtenyt :D

Gerbera: Mä en koskaan odota lääkäreiltä ihmeitä, enkä aina paljon muutakaan :ashamed: Sen takia harvoin itseni vuoksi lääkärillä käynkään... Täytyy olla iso juttu, että lääkäriltä aikaa varailisin :/ Mut joo, sen takia ärsytti tuo käynti, kun lääkäri ei ollut oikeastaan kovinkaan tietoinen siitä, että miksi edes hänen luonaan kävin, en tiedä, etteikö hänelle oltu kerrottu tilannetta vai missä vika oli... Mut oltiin just edellisenä päivänä neuvolatädin kanssa puhuttu, että en tarvis nyt jutteluapua, vaan jotain, joka nostais nopeammin mielialaa... No joo, en täällä viitti kauheesti tästä olosta ja mielestä enempää jutella, kun täällä käy vaikka mitä bongareita ja vieraita lueskelemassa... Kyllä mä uskon, että me pärjätään, kun tää vauva syntyy ja haluan uskoa, että oma olo sen myötä kohenisi, vaikka hommaa varmasti tuleekin riittämään, mutta kuitenkin. Ja meillä tosiaan asuu isovanhemmat kiveheiton päässä, vaikka molemmat mummut käyvätkin töissä, mutta eiköhän heiltä kuitenkin apuakin saada, niinkuin ollaan nyttenkin saatu :heart: Paranemisia teidänkin Aleksille.

Jemma: Aivan ihana kuulla, että teillä on kaikki hyvin :hug:

Koivunkäpy: Hyi, olipas kauhea lääkärireissu teillä eilen :eek: :hug:

Tansku&Siru: Joo, huomenna varailen aikaa omalle lääkärille, jospa pääsisin edes linjoilta läpi :kieh:

Kattinka: Paranemisia teidänkin Otolle! Yhdessä kasassa täällä vielä ollaan ja musta tuntuu, ettei lähtö ihan vähään aikaan tulekaan! Ei oo yhtään sellainen olo!! Mut 5vko kai korkeintaan yhtenä kappaleena :eek: :whistle:

Tigru: Ihanaa, että saat rauhassa taas olla, vaikka ikävä poikia varmaan tuleekin. Mutta nauti =)

Jellona: Suuren suuret onnittelut vakipaikasta, aivan huippujuttu!!
:flower: :hug:

minni: Älä toki jätä meitä! Musta on aina yhtä ihana lukea teidän kuulumisianne! Ihanaa, että teillä menee Peten kanssa paremmin!

Joo, katos taas teksti johonkin, mut olinpa kopioinut sen ennen lähettämistä :kieh:

Koivunkäpy: Jaksuja :hug:

Tanskuliini: Harmi, että teidänkin yö meni huonosti :hug:
 
Moro!

Mä olin jo iiiiiiiihan varma, että PEPPI on päässyt tositoimiin. Noh, jatketaan jännäystä :D En pahalla kirjoitellut tuosta lääkärijutusta, olen vaan työskennellyt polilla, niin osaan vähän "lukea" lääkärin aivoituksia. Oliko se lääkäri sun neuvolalääkäri vai joku muu?

JELLONALLE oiiiiiikein paljon onnea vakkaripaikasta!! Aivan mahtava juttu!!

KOIVUNKÄPY & JELLONA vierailivat viime yönä mun unessa :D Koivunkäpy oli pesemässä meillä pyykkiä! Jellona tais hengailla muuten vaan miehensä kanssa meillä. :D

Aleksilla oli aamulla lämpöä enää 37.4. Yskä on edelleen kamalan kuuloinen. Yöllä tosin aloitti yskimisen kolmen jälkeen, mut sekin loppui sitten siihen, kun annoin yskänpastillin. Eli yö nukuttiin hyvin.

Pesaisin tuossa jääkaapin ja järjestelin pakastimen. Pakastimen sulattelin alkutalvesta, niin en nyt sitä tarvia tehdä. Jospa pakkanen tuosta vähän lauhtuisi, niin voisin käväistä Julben kanssa ulkosalla. Odotellaan kovasti iltaa, että saatais mies kotiin!

Jaaaaa-a, täällä haisee kakka... täytynee siis mennä!

Paranemisia kaikille kipeille ja jaksuja muuten vaan väsyneille!

Ja MINNI, teidänkin kuulumisia on tosi ihana kuulla! Että käy vaan silloin kertoilemassa kuulumisia, kun sinulle sopii! Jookos? *anelee*

Nyt menen!

T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 20+6 :heart: <br><br>
 
Huomenta!

Herkkusuille tiedoksi, löysin aivan ihanan suklaapusuohjeen, helppo tehdä ite ja on sitten maailman parhaita ja lopussa ennen kun huomaakaan. :ashamed: :p :D Kiusaukseksi kaikille.. :whistle:

http://sekasoppa.vuodatus.net/blog/91770

Lisäänpäs tähän vielä että tein ite jyväshyvän pikku kaurakeksien päälle, tuli n 35 kpl.

Kylläpä tosiaan on sairasta aikaa, iso jaksu :hug: kaikille sairastaville. Pikaista paranemista.

Minni, käy vaan silloin tällöin meitä moikkaamassa, ja kirjota ihan vapautuneesti omaa napaa, Musta ainakin on kiva kuulla koko perheen kuulumisia! Toivottavasti Jenny pääsee pian kotiin.

Jemma, pää kainalossa on ainoa hyväksyttävä syy jättää ilmottautuminen tasaisin väliajoin tännepäin!! ..ja omassa, ei oman kullan. Ei vaan, toivottavasti paranette pian, tuollaset taudit vie voimat kyllä pitkäksi aikaa. Sinäkös muuten suosittelit niitä Coelhon kirjoja joskus? Sain joulupukilta Piedrajoen rannalla istuin ja itkin, ja lainasin heti perään Pyhiinvaelluksen ja maanantaina käy kirjastoon tieni jos siellä sattuis olemaan jotain vapaana. Niissä on jotain juuri nyt kaipaamaani, vai onko se sit jotain ihmisten yleensä juuri nyt kaipaamaa.. Noh, sen syvemmittä, jos kirjastosta ei löydy, kirjakauppa on ihan vastapäätä. :whistle:

Jelulle onnittelut vakkaripaikasta ja Metkulle uudesta työpaikasta! Mahtava juttu molemmilla! Ja Nevelle onnea työnhakuun.

Nyt alkaa Artulla taas vimmattu huomion haku.. Ei sais mamma istua koneella yhtään. Sen siitä saa kun on kotiäiti koukussa nettiin.


:LOL: <br><br>
 
aurinkoista päivää kaikille!

Meillä meni viikonlopun suunnitelmat ihan sekaisin... Ensinnäkin mies tuli kipeeks ja ei jaksanukkaan ajaa savon suuntaan niin kun oli alustavasti tarkotus. Hypättiin sitten Tatun kans eilen junaan ja tultiin kotia päivää suunniteltua aikasemmin.
Toisaalta ihan kiva kun päästiin aikasemmin tulemaan. Saunottiin, nautiskeltiin minttukaakaota ja katottiin ice age2 illalla.

Nyt mies makaa sohvalla kuumeen kourissa. Mulla koskee päähän ja hirvee väsy, Tatu tässä vielä touhuilee ennen kun laitan päikyille.

Peppi: Voi kun ihanaa!!! Hyvä kun poju älys käntyä! Aattelin keskiviikkona että ootkohan synnyttämässä jos ovat yrittäneet kääntää =)
:hug: ja jaksuja väsymykseen!

Kristiina: Tatulla ei ruokahalu kovin paljon kärsi nuhasta.. Mutta hampaita kun tulee niin tahtoo välillä takuta.. ja ruuat syödään kylmänä.

Tigrulle :hug: , jospa kaikki olisi hyvin!

Jemman ja Kaizan kuulumisia oli mukava lukea =)

Minni: Mukava kuulla myös teidän kuulumisia. Toivottavasti saatte tytön piakoin kotiin.

Kaikille kipeille yhteisesti iso :hug: ja pikaista paranemista.

Jospa lähtisin tuon pojun viemään nukkumaan ja huilaisin vähän itekki.

Iltapäivällä ulkoilemaan =)
 
Täällä mä taas roikun :whistle:

Joonatan nukkuu, niin taitaa nukkua toi mieskin tossa sohvalla. Mä kuuntelen tuonne Mitäs nyt -puolelle linkitettyjä rakkauslauluja :heart:

Gerbera: Juu, oli ihan neuvolalääkäri, jonka luona kävin. Ja se vielä, että kun meijän neuvolantäti lupasi puhua lääkärin kanssa ennen mun käyntiä, koska mä mietin, että mitä sille lääkärille kerron ja joudunko kertomaan kaiken taas uudestaan yms... Senkin takia ihmettelin, että miten oli lääkäri kuitenkin niin pihalla mun käynnin syystä yms. :eek:

Hannamari: Mä en edes avaa tota linkkiä :kieh: Tosin, mulla on mennyt ruokahalu ihan täysin, siis ei tee mieli syödä MITÄÄN, ei edes suklaata :eek: Olisin muuten varmaan syömättäkin, mut jos en ole vähään aikaan syönyt niin tulee ihan hirvittävän paha olo :( Aamulla pitäis olla heti laittamassa jotain suuhun, tänäkin aamuna ehti tulla jo paha olo, kun en heti syönyt (ei tehnyt mitään mieli). Ainoa, jota mun tekee mieli ja jota jonkun verran voisinkin syödä niin on sämpylät! Siis itsetehdyt. Niitä sit tein tänään pari pellillistä taas :ashamed:

Danjuska: Paranemisia teillekin kaikille!

Juu, tähän asti olin muistanut kopioida, sitten kun lähetin niin hävis teksti ja olinhan mä vielä kirjoitellut vaikka mitä :kieh: :headwall:

Joonatan on ollut tänään ihanan hyvällä tuulella, kiipeä koko ajan syliin ja halii, siitä tulee niin hyvä mieli :heart:

Tuo poika oppii kauhean nopeasti kaikennäköistä, matkii kaikkea mitä me sanotaan/tehdään. Aamulla luettiin eläinkirjaa ja siinä jokaisen eläimen kohdalla lukee, että mitä kukin eläin sanoo, nyt sit hokee sitä kirjaa lukiessa mää ja bää :heart: Suloinen.

Vieraille on kovasti esittänyt temppujaan, on kovin polleana, jos hänen tempuille ja jutuille nauretaan ja muistaa kyllä toistaa niitä tuhat kertaa :whistle: :D Ja koko ajan pitäis jaksaa naurattaa :D Ihana se on, pikkuinen ukko :heart: Niin iso, mut kuitenkin vielä niiiiin pieni!

Mut nyt kopion ja koitan taas lähettää tätä!
 
Hei!

Eiks tää ikinä lopu??!! \|O

Sauli söi eilen ekaa kertaa viikkoon HYVIN. Aattelin jo, että ihanaa, kaikki on nyt menossa parempaan päin... Yöllä yhdeltä se sit yhtäkkiä oksensi kaikki ruuat pihalle (miten sen mahassa silloinkin vielä oli päiväruokaa..?) ja heti perään oksensi maidot, jotka siinä välissä joi. Loppuyön nukkui sit ihan hyvin. Nyt se ripuloi kokoajan. Mulla ihan hirvee paniikki, että se kuivuu. On kyllä ihan pirteä (vielä), mutta en mä millään saa sitä juomaan tarpeeksi. Tän kokoisen pitäis kuulemma saada vuorokaudessa yli litra nestettä! Sauli ei normaalistikaan juo läheskään sellasta määrää ja nyt ei varsinkaan. Tollanen reilun desin tilkka on pyörinyt nokkamukissa jo tuntikaupalla. Osmosaliakin oon yrittänyt juottaa. Tulos sama. :'(

Voiko lapsi olla kuivunut, jos se kuitenkin on ihan tolpillaan, liikkuu ja touhuaa? Hävettää kysyä, sillä mun pitäis tietää tälläset jutut ihan koulutuksenkin puolesta. Kyllä mä muistan kerran jos toisenkin olleeni iv-nesteyttämässä koiraa, joka ihan omin jaloin on klinikalle sisälle kävellyt ja vastaankin vielä niin pirusti laittanut... Toisaalta kuitenkin, jos mä vien lääkäriin lapsen, joka iloisena käppäilee ovesta sisään ja juoksee lääkäriä karkuun, ja väitän, että lapsi on kuivunut, niin nehän kattoo mua varmaan hiuuuukka pitkään. :/

Miten te saatte lapsenne juomaan? Normaalisti oon mehuja vastaan, mutta nyt oon yrittänyt tarjota niitäkin. Ei mene. Ei mene myöskään kauramaito, ei Osmosal, ei mustikkakeitto, ei hedelmäsoseet, ei normaali ruoka. Ainoa, mitä Saulin kurkusta saan alas, on Muumi-keksit Keijulla!

Voimia teille kaikille muillekin sairaiden pikkuisten kanssa taisteleville! :hug:
 
Heippa kinkkuset!

Täällä parempi päivä Oton taudin suhteen. Nukkuikin jo ulkona, kun ei ollu kuin -6 mittarissa, eikä edes kovasti tuullut. Antibioottikuurikin loppui tänään, ku oli vain 3 pvän kuuri. Otolla oli jo ennen sitä ripulia, joten enpä tiedä, aiheuttiko ab vielä lisää sitä. Ei ainakaan kovin pahaa.

Katinka; kiitos vielä tälläkin foorumilla hyvistä neuvoista :heart:

Danjuska ; paranemista teidänkin sairastelijoille!

Kristiina; kyllä meni meillä Otolla ihan tyystin ruokahalu, mitä en ole ennen räkätautien yhteydessä havainnut. Tänään jo maistui ruoka, ku oli muutenkin vointi paljon parempi. Mam-mam sanoi vain ja söikin muuten ekaa kertaa päivällisen itse. Ja yllättävän vähän suttasi ;) Tohon ripuliasiaan ja kuivumiseen sanoisin, että kovin kuiva ei tosiaan ole noin virkeä. Ja sit pissamääriä voi seurata, eli jos vaippa kastuu, ni hyvä. Samoin pissan väri on hyvä merkki, eli jos ei ole kovin tummaa. Ja kielestä näkee myös, eli jos on kostea kieli, hyvä. Ja iho jos on kimmoisa, niin myös hyvä merkki. Ja en nyt muista, et sanoitko, et onko Saulilla kuumetta, mutta jos ei ole, niin hyvä. En mäkään saanu Ottoa kipeänä juuri mitään juomaan, kuin tuota rintamaitoa onneksi otti. Ja mäkin annoin ekaa kertaa mehua, mut nyt tänään aamulla kun annoin vettä, ni siitä selvästi tykkäsi enemmän. Jotain mehujäätä vois kokeilla. Ja hyvä, että edes niitä keksejä syö, kai nekin jossain vaiheessa janottaa sen verran, että jotain edes juo. Jos saa edes pienen määrän menemään vaikka sitten 5-15 min välein, niin hieno homma. Tulipas sekavaa sepustusta, toivottavasti sait jotain tolkkua. Ja voimia sulle ihan hirveästi, mahatauti ei tosissaan ole kivaa, toivottavasti itse säästyt siltä!

Mies lähti jotain huoltohommia töihinsä tekemään ja meinasi ensin, et jos joutuu jäämään yövuoron perään. No onneks soitti 'äsken, ettei tarvikaan, ku meidän olis sit pitäny lähteä lasten kans yökylään mun vanhemmille, ku mulla on se aamuvuoro huomenna. Esikoinen on nyt ihan down, ku ei päässytkään mummulaan. Mummu lupasi sit pe ehkä ottaa hänet yökylään.

Joko teidän muiden tähdet on karkkimaistiaisia saaneet/ottaneet salaa? Otto on nyt kolme kertaa ottanu salaa, pari kertaa siskon kätköistä löytyny, toisella kertaa Otto oli folion läpi syöny suklaapukkia ja toisen kerran sohvalta löyty hedelmäkarkkeja... kolmas kerta oli viime vkolla, ku oltiin siel mun kaverin luona kyläilemässä. Kaveri laittoi esikoistaan varten eri kippaan pikkukarkkeja, ku esikoinen oli vähän kipeä. No, Otto löysi sen, ku tytöt oli pelailemassa eri huoneessa ja kyykki siellä karkkikipan vieressä ja napsi niitä suuhunsa, heti kun menin huoneeseen alkoi kauhea nieleminen, ku tiesi, että suusta viedään kyllä siellä olevat nannat :LOL: Hiukan naurutti kyllä, kun tämä sama kaveri on ihan tietoisesti antanu mun esikoiselle aikanansa hänen ekat karkit, ku oltiin siellä kylässä silloinkin...

Hieno menestys muuten ollut tuolla Sapporon kisoissa; hyvä Hannu ja naiset!

Nyt rupeaa olemaan sen verran diipadaapaa nää jutut, et moikka! (Onkohan ne sit yleensä jotain muuta ;) )

Vielä Hannamarille ; ihanan näköisiä nuo pusut ja varmaan herkullisia =) Oliko kova vaiva tehdä noita? Tuolla Hellapoliisin sivuilla kans olen joskus nähny noita, mut en ole rohkaistunu kokeilemaan, vaikka kaikesta makeasta niin kovin tykkäänkin :p

Ja Jellona; suuren suuret onnittelut vakipaikasta :flower: :hug: <br><br>
 
Täällä lomaleski ihmettelee talon hiljaisuutta.
Pojat lähti puolisentuntia sit ajelee, kyllä tuli tippa linssiin kun lähtivät :'(
mut eiköhän sitä huomenna osaa jo ottaa rennommin.
Onneksi on päivisin töitä.


MINNI älä ihmeessä lopeta palstailua, täällä jaksetaan odottaa teidän kuulumisia. Toivotaan että Jenny pääsee kotiin ens viikolla.

voikun nyt pätkii... kukas se saikaan vakipaikan? No onnea siitä

taitaa olla parempi että meen tekee iltapalaa ja kattoo tanssii tähtien kanssa.

PEPPI sulla on synnytys lähellä, ihan selviä merkkejä! Voimia :hug: oot rakas :heart:

öitä siskot :wave:
 
hei, minäkin ilmoittaudun vahvuuteen. Olen nyt ollut laiskempi kirjoittaja jotenkin, lukemassa olen käynyt kyllä. Miehellä on nyt ensi viikko lomaa :) joten varmaan en niin koneella tule käyneeksi ja sit seur. viikko me ollaan Onnin kaa mummoloimassa Pohjois-Savossa. Miehen loma menee pääasiassa kotosalla, ensi vkl:na mennään Kuopioon (Gerbera :attn: , tosin nyt emme ehdi tulla näkemään tällä kertaa..) ystävien luo, aateltiin jos käytäis jossain kylpylässä (Fontanella, Vesileppis...) mut katotaan sopiiko aikatauluun vkl:lle vai ei. Eilen meillä oli "ruokavieraat" ja tänään oltiin retkiluistelemassa ;) kivaa oli! Onni oli pulkassa, pikkumatka mentiin vaan.

Peppi hyi, mulle tuli ihan öklö olo kun luin siitä sekoboltsista, mulla on sekä Joensuussa että Kajaanis asues ollut kertaalleen sellanen häirikkö ovella, yäks. Jälkimmäisestä tuli ihan poliisijuttu.

Hannamari ainakin mä oon joskus maininnut niistä Coelhon kirjoista, ne on ihania. Lue myös Veronika tahtoo kuolla - vaikka nimi on tuollainen, kirja kertoo vahvasti Elämästä! Mä oon vissiin lukenut ne kaikki kirjat, huippuja musta. Lurps, ihanaa, mun on varmaan pakko tehä noita suukkoja!

Tigru nauti rauhasta ja hiljaisuudesta, vaikka varmasti ikävä onkin!

Jellona ONNEA :flower: !

Minni toivottavasti edes silloin tällöin kirjoittelisit kuulumisianne. Mukava kuulla että Peten kanssa menee mukavasti!

Sitten kaikkiin toipilaskoteihin paranemistuulia, taas on monessa kodissa jos jonkinmoista tautia, eli Siru, Käpäri, Jellona, Kristiina, Uneton jne jne!!! toivon pikaista parantumista!

Nyt kattoo uutisten loppuja, morot!

Lillukka
 
Iltoja!

Kiitos kaikille tsemppauksesta ton työpaikan haun suhteen.Saa nähä koska tai tuleeko kutsua haastatteluun.On uusi perustettava palvelutalo kyseessä joten varmaan aika monta lähihoitajaa palkkaavat. Hyvät mahikset mulla kyllä olis kun pitää osta sujuvaa ruotsinkieltä ja suuntautunut vanhuksiin. No en kyllä vielä uskalla miettiä hirveesti eteenpäin asioita, että ei sit tule pettymystä. Tänään loppui hakuaika joten jännitystä piisaa ensi viikosta eteenpäin :D

Pepin oireet viittaavat kyllä lähestyvään synnytykseen =) Koska se la olikaan? :ashamed: Hyvämuistinen kun olen.

Kiva kuulla myös Minnistä! Juuri muutama päivä sitten ajattelinkin teitä ja pitikin huhuilla mutta olitkin jo ehtinyt kirjoittamaan =) Toivottavasti Jenny pääsisi pian kotiin. Meillä toi BUU-klubben ei oikein iske vielä. Vera kyllä tykkää alusta ja lopusta mutta ei jaksa katsoa ohjelmia.

Kirjat ja vanhat lelulehdet on todella IN nyt.Kirjoja sais lukea koko ajan. Ensin mä luen kirjan sitten Vera lähtee kirja kädessä isän tai veljen syliin ja kun ne on lukeneet niin tulee taas mun luo ja sama jatkuis vaikka koko päivän.

Yöt ovat menneet Veralla tosi hyvin omassa sängyssä.Iltaisinkaan ei enää herää.Herää ehkä kerran kaks yössä ja nukahtaa melkein heti takas. Vera kun saattoi silloin iltaisin heräillä viiskin kertaa parin tunnin sisällä.Olen kyllä tosi helpottunut että näin hyvin menee.

Nyt menen itekkin nukkumaan että aamulla jaksaa taas lähteä töihin :kieh: Öitä kaikille!
 
Huomenta!

Meillä meni yö taas tosi kivasti =) Joonatan heräs vaan kerran ja kokonaan sit 06.30.

Ihanaa, että mies on vielä tänään kotona :)

Kristiina: Tykkäiskö Sauli juoda itse mukista? Siis ihan tavallisesta mukista, ei nokkamukista (jos siitä ei tykkää), Joonatan on aina ihan onneissaan, jos saa tilkan vettä lasiin/mukiin ja itse hörppäistä sen sieltä! Tai sit avustamana myös, sekin on sen mielestä kivaa. Ja jaksaa juoda paljonkin, kun tuolla tavalla vettä antaa :) Ja osaa tosi siististi, kun ei kerralla laita sitä vettä sinne mukiin paljoa. Haluaa sit koko ajan lisää, kun on niin kivaa. Pillillä Joonatan on osannut juoda jo tosi kauan, sekin on mieluista puuhaa, edelleen, joko pillillä ihan mukista tai sit jostain sellasesta pillijuomapullosta (tiiätteköhän mitä tarkoitan...). Ja sit huippujuttu on myös ihan tavallisesta puolenlitran (esim. vesipullosta) pullosta hörppiä vettä, laittaa taas vähän vettä pohjalle niin juo tosi innoissaan ne vedet sieltä ja lisää on taas koko ajan saatava :D Meillä on saunassa aina mukana tollanen vesipullo ja sieltä hörppii vähän väliä vettä :) Välillä saattaa mennä väärään kurkkuun, mut eipä se oo poikaa haitannut, vähän on yskinyt tms. Meillä kyllä tykätään juoda itse nokkamukistakin ja se taitaakin olla näistä keinoista helpoin ja siistein :D Nää nyt tuli mulla mieleen, ajattelin kertoa, jos joku noista keinoista teilläkin onnistuis. En tiedä, voi olla, että oot jo kaikkia yrittänytkin. Joonatanilla toi juomisinto on varmaan lähtenyt siitä, kun on nähnyt meidän juovan lasista jotain ja sit on pitänyt itekin saada kokeilla tai ollaan vaan annettu maistaa ja ollaan kehuttu, kun on niin nätisti osannut hörppiä :) Toivottavasti Sauli paranis pian ja saisit jotenkin sitä nestettä siihen menemään =)

Siru: Meillä on mummu joskus antanut ihan pikkuriikkisen palan suklaata pojun suuhun ja ilme on kyllä ollut muikea :whistle: Ei kyllä mitenkään usein, ihan kerran-pari vaan =)

Tigru: Liikutuin kyllä niin sun sanoista :'( :heart: :hug: Kiitos :ashamed: Ihana olet!

Lillukka: Älä nyt kovin pitkiä aikoja ole kirjoittelematta, toki ymmärrän, että et koko aikaa koneella halua olla, kun mieskin on lomalla, mut kuitenkin :D Onko teillä aamut jatkuneet samalla tavalla nyt?

Neve: Voi, olis varmasti ihana päästä ihan uuteen palvelutaloon töihin! Tsemppiä, täällä on kyllä peukut pystyssä! Koska tää työ alkais? Laskettu aika mulla on siis 15.3. ja tänään siis viikkoja 37+4 :) Kirjat on tosi IN täälläkin, tykkää kovasti niitä katsella, varsinkin noita paria autokirjaa! Mummo toi pojalle uuden autokirjan, siinä on sellainen rattikin, jota pystyy itse ohjailemaan, voi, kun toinen oli siitä onneissaan :heart: Kiva, että Vera on nukkunut hyvin!

Me saatiin eilen tuliaisiksi mummulta Tallinnasta Reimatecin välikausihaalari, tosi kiva oli! Ja siihen sopiva sellainen pipo ja sit sellanen hattukin... Ja vauvalle vaikka mitä, oli pukua, tuttia, tuttipulloa, lelua, pipoa ja tumppuja, ihania juttuja :heart:
 
Huomenta :)

Väsyneenä,silmät ristissä istuu hän...
Oskari heräili pitkin yötä,varmasti korvat taas.
Voi P.aska että alan olla kypsä kun eivät ikinä parane,tänään soitan anopille ja pyydän tuomaan lehmän maitoa miehen siskon tilalta,sillä saatiin keskimmäisen korvat kuntoon ja nyt aion yrittää myös Oskarille samaa hommaa :/ :whistle:
Oskari nukkuu nykyään tosi mukavasti,ei heräile muutakun kipeenä.
Eilinen päivä meni nopsaan,oli vieraita aamupäivällä ja ehtoopäivä meni pihalla ollessa,illalla tytöt vielä lähti isänsä kanssa hiihtämään ja jäätiin Oskarin kanssa pelaamaan jalkapalloa pihalle ;)

Tänään yritän saada sen lekuriajan ja iltäpäivällä tulee ystävä kylään.
Niin ja tarttis varata aika kynsien fiksaukseen ja soittaa keskimmäiselle Kerhopaikkaa kun hän haluaisi mennä kerhoon täällä uudessakin paikassa.
ja sit tarttis maksella laskuja,että semmosta meidän päivään tänään :D
Minnin vointeja mukava kuulla,ja toivottavasti pikkuneiti pääsee pian kotiin :hug: =)
Pepille jaksuja ja eiköhän se masuasukki jo kohta sieltä ala tulla,vaikka eihän sillä vielä kiirettä ole,Oskarikin syntyi kaksi viikkoa lasketunajan jälkeen :kieh:
Jellonalle onnittelut työpaikan johdosta :flower:

Nyt yritän soittaa sinne lääkäriin,palaillaan siskot!<br><br>
 


Huomenta!

Meillä kiljuttiin suoraa huutoa viimeyönä. En tajua mikä on, mutta toivottavasti "vain" ne hampaat. Kauheaa kerrostalossa (jossa asuu vain vanhempia ja lapsettomia pareja) yrittää epätoivoisesti pitää melutasoa alhaisena ainakin yöllä, mutta minkäs teet...

Tänään oon menossa pikkusiskoa muuttosiivouksessa. on muuttamassa (taas) keskiviikkona.

Nyt taa s Otto päättää että äitin koukkuilu on ohi joten se siitä....
 
Katinka, käy tarkistuttaa korvat..
Tinttamoosekselle jaksamista kans!

Meillä rupee kekarat olee kondiksessa, ei kait nuilla ainekaa paljon oo kuumetta ja poika on jopa yönaikana pissannu paljon! siis sillee et vaippa tuntuu märältä :whistle: Että ei tarvinnu lääkäriin lätee sen takia. V heräsyöllä vaan kerran(no ehkä kahesti) mut äijän kutaleet alko tuol romontien varres tekkee puita 4aikaa yöllä \|O Sitäpä taas mahtaaki sit viikon verran kestää et ne jyllää tuol 04-23.. :headwall:

Pepille jaksamista edelleen :hug:

JA muille, ootte mielessä!
 
Huomenet!

Tääällä hyvin nukuttu yö takana ainakin pojan suhteen.. Meni nukkumaan 20.30 ja heräs aamulla lähempänä puolta ysiä..heräs vaan kerran yöllä.. ja kolmen tunnin päikkäritkin nukku eilen.
Miehellä sairaslomaa keskiviikkoon asti. Lähempänä 39 kuume jo aamulla. Itellä alkanu uudelleen nokka torsaamaan.. :eek:

Tinttamoosekselle ja Kattinkalle jaksuja!! Sekä myös muille sairastelijoille.

Lähdetään Tatun kans käymään ulkoilemassa ja kaupassa.. Eilen tehtiin puolen tunnin lenkki (siis Tatun vauhtia) kun herra halus kävellä ja tietenkin matkanvarrella joka ikinen pankka ja risu tuli tutkittua =)

Mut nyt menoks.
 
Maanantaita B)

Huh kun oli kiirus aamulla :eek: Soitin terveyskeskukseen kasilta ja sain tytöille lääkäriajat jo klo 8.30 -vähän tuli hoppu... Ehdittiin kuitenkin hyvin. Molempien korvat, keuhkot, sydän jne oli ok eli ei tarvita mitään antibiootteja, kiva :) Yskänlääkettä saatiin, saa nähdä suostuvatko ottamaan kun on kuitenkin pahan makuista. Yö meni taas p.ersiilleen :( Mä en eka saanut millään nukahdettua, valvoin yhteen. Kahdelta Veera aloitti yskimisen, itkemisen ja pyörimisen ja sitä jatkuikin aamuseiskaan asti. Hohhoijaa, nyt ollaan väsyjä -Veera ja äiskä \|O Saara nukkui hyvin, onneksi edes se.

Niin se pojillakin alkoi taas koulu, hiihtoloma meni tosi nopeesti. Ja lähinnä sairastaessahan se meni :(

Nyt pikaiset kommentit, sitten ruuanlaittoon.

Saulille paranemista ja äidille jaksamista :hug:

Tinttamooses: voi Oskaria :( Tosi kurjaa toi jatkuva sairastelu. Mustakin tuntuu että tytöt sairastelevat ihan kokoajan. Vaikka heillä ei juurikaan korvatulehduksia ole niin silti flunssakin tuntuu inhalta kun ovat siinä vähän väliä :( Paranemista ja jaksuja teillekin :hug:

Petra: kirjoittele ihmeessä silloin kun jaksat, älä kokonaan lopeta :hug: Minnille samat sanat, kerro sinäkin teidän kuulumisia kun ehdit/jaksat :hug:

Ja nyt köökkiin, se on moro :wave:
Tansku & tyttelit
 

Yhteistyössä