JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

Moi!

Peppi Hieno homma että pikkuinen oli itse kääntynyt oikein päin =) Nyt vaan sitten jännäämään että koska tulee teillä lähtö synnyttämään =)

Meillä Vera on nyt nukkunut kaksi yötä omassa sängyssä.Eilinen meni taas paremmin.Vera nukahti illalla muutamassa minuutissa :eek: ja heräs 21.30 mun vuoro oli silloin mennä kun mies katto mestareiden liigaa.Ajattelin että varmaan alkaa kauhee protesti,mutta tyytyi kädestä pitämiseen ja nukahti 5min.kuluttua.Sitten riittikin vaan kun sanoi ssshhhh.En kyllä uskonut että näin hyvin menis =) Pelottaa vaan sitten kun tulee flunssa niin mitenköhän sitten yö sujuu.Musta ainakin tuntui että imetys yöllä piti nenän hyvin auki eikä yskäkään haitannut niin paljon. Imetyksen lopettamisesta kysynkin että mitä teitte pakkautuneille rinnoille? itse yritin äsken käsin pumpata,mutta ei se oikeen auttanut ja rinnatkin ovat niin arat että en kauan edes yrittänyt.Pumpun olen jo antanut pois.

Nyt kello on jo niin paljon että menen tv:n ääreen jos sieltä vaikka tulis jotain mielenkiintoista :D :wave: =)
 
Bongari, ootko sääki riippuvainen meidän palstasta?? :eek:

Hoh, meidän ilveski oli päässy ihan telkkariin asti... :LOL:

Peppi, hienoo että oli kääntyny ite! _Oliko jo paikat auki?

Mä kävin ostaa Annalle pipon, eikä menny rahaa ku 80 :eek: kovin kallis pipo :snotty: ja ostin myös sitä ja tätä ja tuota B)

Palstariippuvainen poistuu... :wave:

Eiku nevelle piti kommentoida, mäne suiohkuun, lämpimään semoseen ja kokeile siel lypsää..

Uneton on kipee, kerron sen ennen ku kaikki on huolesta neliskanttisia, mut missä JEEEEMMMMAAA????
 


Moi kinkku-kullat!

Bongari on hyvä ja liittyy kirjaantuneena joukkoon jos on yhtä kaunis ja rohkea kuin aidot tähtöset.


Laitoin Jemmalle sms viestiä kun en oo tosiaan kuullut mitään.

Otto on ollut kiukkunen ja kuuma, mutta kuumetta ei kuitenkaan ollut. Ruokakaan ei maistu, mutta se nyt ei niin tavatonta meillä ole.

Peppi: Jos katoat niin se sitten tarkoittaa, että Jontusta on tullut isoveli. Mua jännittää ihan hirveesti sun puolesta.

Iso hali teille ihan kaikille. Nyt lähden laittautumaan yöpuulle kun ei taas tiedä miten hyvin saa yöllä nukkua.

T: kattinka
 
Iltoja ihanat tähtöset!

ja minä oon riippuvainen vain teistä tähtös perheet. :D

etelä-savon rintamalle ei kuulu kummempaa. huomenna pojat lähtee hoitoon ekaa kertaa. tänään käytiin perhekerhossa aamupäivällä ja sitten vaan pakkasta pidelty sisätiloissa. :)

peppi, hienoo kun poitsu tajus kääntyy ajoissa ja toivotaan että pysyy niin loppuun asti. oikeesti muakin jänskättää sun puolesta kovasti paljon. :hug:

nyt on pakko lähteä tekeen kaikki kotihommat, kun niitä ei ole jostain kumman syystä ehtinyt aiemmin tekee. ;)

palailen areenalle jahka ehdin, maanantaina olis seuraava vapaapäivä.
Unettomalle paranemisia. :hug:
ja missä JEMMAAA!!

kaikille mukavaa viikon jatkoa!! :hug:
 
Iltaa siskot!
olitte ihania julkkikset B)

PEPPI hyvä että poika osas itte kääntyy. tosiaan nyt saa jännittää sun puolesta, ihanaa.

LILLUKKA täälläkin on leivottu pätkiskakkua! se tuli kyllä syötyä muiden äippien kanssa :p

Oma (.) eilen oltiin rakenne ultrassa, kaikki oli hyvin. sukupuolta ei haluttu tietää. Ainut mikä jäi mietityttämään on vasemman munuaisen korostuneisuus. KÄtilö kertoi että munuainen näkyy korostuneesti jos siitä ei pääse virtsa vapaasti kulkemaan j ase aiheuttaa painetta. On niitä juttuja jotka korjaantuu ajan kanssa. Pääsiäisen jälkeen on uus aika jossa katsotaan onko "vika" poistunu.
Pisti vain miettimään kun kaverin ystävän vauvalla huomattiin että munuaiset ei ole kunnolla kehittyny ja se tai jokin muu oli vaikuttanu keuhkojen kehitykseen ja se lapsi ei todennäköisesti selviä synnytyksestä :'(

KATINKA kiitos maanataisesta, oli tooosi ihanaa nähdä :hug:

Huomenna tulee kaveri meille remonttievakkoon, niillä on vedet poikki.

Perjantaina ois vuorossa kyläilyä sukulaisissa.
Ja viikonloppuna nautitaan ulkoilusta perheen voimin.

Niin, tuo mun viikon reissu on tehny ihmeitä mun miehessä. Sillä on ens viikko lomaa ja ehdotti jos hän lähtis pojan kanssa kaksistaan pohjoiseen, kotonaan käymään!!! ei olis muuten lähteny ellei olis viikkoa "yksinhuoltajana". tuntuu kyllä haikeelta että oon taas erossa poitsusta, mut kun tiedän miten paljon anoppi ilahtuu ja hoitaa poikaa niin eihän sitä voi kieltää.
Nautin taas tilaisuudesta olla yksin ja nyt tosiaan saa olla yksin.

menipä taas omien juttujen puolelle.

mutta nyt kutsuu nukkumatti joten öitä teille ihanille kinkuille!!!

Moikkis :wave:
 
Lekurissa käyty ja lapset nukkumassa. Samin keuhkot rohisi, joten sai sitten Ventolinea. Anulla-kiitos lääkityksen-keuhkot olivat hyvät. Mutta kurkku punoitti ja toisessa korvassa oli alkava korvatulehdus :/ . Tyttölle antoi ohjeeksi jatkaa lääkitystä ja särkylääkettä ja jos korva kipeytyy, niin sitten aloittaa antibioottikuuri. Kaikki hyvin (toistaiseksi).

Kiva juttu Peppi, että poju oikein päin.

Mitäs nyt puolella on arvaukset kehissä...
 
Iltoja!

Huh ;) :D

Koivunkäpy: Ei tehty mitään muuta kuin tuo ultra, jolla tarkistettiin vauvan asento :/ Et en tiedä tilanteita tuolta alhaalta :whistle:

Jellona: Onnea pojille ensimmäiseen hoitopäivään :) Tuuhan kertomaan, miten meni, kunhan ehdit!

Tigru: Noista munuaisista... Mullakin rakenneultrassa niitä katsottiin tosi tarkkaan, kun muistaakseni toinen niistä oli jotenkin korostunut/iso kätilön mielestä... Katsottiin sit paremmallakin ultralaitteella, eikä siinä sit sen kummempia sanottu/tehty, 4D-ultrassa sit sanoin, että munuaiset/munuainen näytti isoilta niin tää ultraaja/lääkäri tiesi kertoa, että varsinkin poikavauvoilla saattaa usein munuaiset olla vähän isokokoisia (selitti se syynkin siihen, liittyi jotenkin kai niihin virtauksiin, mutta en mä enää muista :ashamed: ). Eikä ne yli raja-arvojen meillä mennyt... Onpa jotenkin vaikea selittää :/ Eikä tää nyt tarkoita, että teille poika olis tulossa! Mun mielestä vaan oli outoa, että siellä rakenneultrassa ei mulle kerrottu tuota asiaa, varjeleeko ne sitä sukupuolta sit niin tarkasti :eek: Ku sitähän mä koitin siellä silloin kovasti kysellä. Mun mielestä tollainen kuuluu kertoa, vaikka ei sukupuolta kertoiskaan/näkiskään, mut jos vanhemmat huolestuvat niin on hyvä tietää, että on ihan yleistä tällainen. Huh, olipas pitkä sepostus... Mutta joudutteko/pääsettekö te joihinkin lisätutkimuksiin ja mitä siitä sit sanottiin? Menikö teillä yli sen normaalin rajan sit, kun nehän siis siinä mitataan (munuaiset siis).

Smirgelaine: Paranemisia teidän lapsille!

Joonatan on vaikuttanut ihan ok:lta, nenä on tukkoinen ja se näköjään jo nyt häiritsee unia :snotty: Toivottavasti ei ihan kauheeta yötä tulis :ashamed: Laitoin kyllä supon.. No, saas nähdä.

Eipä tässä tämän ihmeempiä taas tällä kertaa :D Mieskin tulee varmaan kohta treeneistä.

Hyvät yöt!
 
Iltoja!

Täällä mammatuulia huhuilee... tulitte mieleeni kun näki teitä ihan livenä :D

Olen kyllä silloin tällöin käynyt lukemassa kuulumisianne, mutta kun nyt olen jonkun aikaa ollut Noelin kanssa kahden, niin tuntuu ettei aika riitä mihinkään. Noel ei anna mun olla koneella. Kerjää koko ajan huomiota ja vetelee johdoista, painelee nappuloita ja jos muu ei auta niin sammuttaa koneen. :LOL: Tällaista vuorovaukutusta meillä... ;) .

Pepin kuulumisia olen seuraillut ja jännännyt sitä mitä muutkin eli vauvan kääntymistä ja onneksi suuri huoli putosi pois ja vaavi ymmärsi kääntyä.

Kovasti on tähtösten perheissä sairasteltu, joten iso :hug: kaikille tasapuolisesti.

Meillä Noelin kakka on ollut pitkään löysää ja välillä haisee oksulle. Lääkäri oli sitä mieltä että normaalia on vaikka poskissa helottaa varsin usein punaiset läntit. itse ajattelin jotakin allergiaa kun se alkoi 1v jälkeen jolloin siirrytiin tavan maitoon ja 1 v purkkiruokiin. Toki teen itsekin ruokaa Noelille, mutta jonkin verran menee purkistakin. Jatkan vielä katselua..

Myö ollaan lähdössä perjantaina kahdeksi kuukaudeksi Israeliin Noelin isän puolen sukua katsomaan ja mua jännittää tuo lento kun joudun lentämään Noelin kanssa kahdestaan ja Brysselissä on koneen vaihto ja kahden tunnin odotus. Sateenvarjorattaita en ota mukaan kun kädet ei riitä (eikä mulla kyllä ko rattaita olisikaan), mutta tuntuu etten jaksa Noelia kantaa kuin muutaman kymmenen metriä kerrallaan yhdellä kädellä..(toisessa kädessä pari kassia) Toivottavasti kentällä on jotain kärrejä. Toinen juttu on se miten Noel viihtyy koneessa ja kuinka korvat kestää paineenvaihtelut nousussa ja laskussa... KATTINKA huhuu.. multa on menyt ohi se, että oletko lentnyt Otuksen kanssa Norjasta Suomeen...? Jos olet, niin kuinka lento sujui?

Siellä Israelissa on nettiyhteys ja mä luulen, että siellä mulla on enempi aikaa kun ei ole noita pirun kotihommia, jotka häiritsevät surffailua.

Noel on olut ikänsä niitä tähtösiä, joka on valvottanut. Nyt kun Noelin isä lähti Israeliin, aloitin saman tien unikoulun pitämisen ja lopetin yöimetykset... ihmeen hyvin Noel tajus, että tissiä ei tuu vaikka kuinka huutaa. Painaa vaan raukka pään takas patjalle ja yrittää saada unen päästä kiinni. Noel ei ehkä herää enää niin usein kuin aiemmin, mutta silloin kun herää, niin hänellä on vaikeuksia nukahtaa takaisin. Aikaisemmin vaivaan auttoi tissi. En tiedä mikä auttas. Ekana yönä nukahti kainaloon :heart: . Nukumme siis perhepedissä.

Lähdempä minäkin nyt nukkumaan.

Hyvää yötä tähtösten mahtavat mammat.

Mammatuulia ja Noel
 
Täällä minä yökukun. Laitoin y:nä sulle Mammatuulia hieman tosta lennolle valmistautumisesta lapsen kanssa. Meillä ei oo koskaan ollu ongelmia, kun oon yrittäni minimalisoida kaikki mahdolliset ongelmat etukäteen. Huomasin vaan viimeks et vauvan kans oli helpompaa kuin taaperon. Tosin taaperon voi laskea hetkeksi lattialle tarpeentullen.
 
Torstaihuomenia :)

Jes, sain nukuttua vähän paremmin kun Veeruska heräsi vain kaksi kertaa itkemään. Sille on tainnut tulla yskä, tarttui varmaan Saaralta :( No, onneksi tyttö pystyi kuitenkin nukkumaan...

Tigrulle haleja :hug: Peukut on pystyssä et kaikki on ok :heart: Mun kaveri sai viime keväänä vauvan jolta puuttui kokonaan toinen munuainen, poika voi vallan mainiosti.

Smirgelainelle jaksuja ja lapsille paranemista :hug:

MammaTuulia, kiva kuulla teistäkin! =)

Missä Jemma,Uneton, Maria, Ametisti, Metku?

Höh, aikas tyhmää että näyttivät kuitenkin eilen meidän nikkejä :( Toimittajahan sanoi ettei niitä näytetä... Noh, tyhmyydestä kärsii nyt kaikki :headwall: En halua edes käydä katsomassa Mitäs nyt puolen juttuja -#&%?$!* tulee niskaan satavarmasti :eek: Eilen kävin siellä pikaisesti, silloin jutut olivat ihan positiivisia mut eiköhän sieltä aina joku negatiivinen tyyppi löydy. Mutta sehän ei meitä lannista :D

Hitto kun ulkona on taas noin kylmä, ei taaskaan päästä ulos :(
Mukavaa torstaita kaikille!
Tansku & mukelot
 
Hei nopeasti.
Me virutaan rajussa kuumeviruksessa.
Ite olin useamman päivän yli 39, kuopus oli eilen lähes 40 asteessa ja nyt esikko makaa liki 41 kuumeessa.

Ei siis tod näk saada huomenna kauan odotettuja viikonloppuvieraita + esikon 7-vuotis synttäritkin vietetään sitten itkien, tuskin tyttö selviää lastenkutsujen ajankohtaan mennessä terveeksi.

Eipä tässä muuta, päässä humisee taas.
 
Huomenta!

Olipas meillä levoton yö, alkuyöstä heräili vähän väliä, mut sit keskiyön aikaan, ennen aamuyötä siis :D Nukkui aika pitkään ilman heräämisiä. Mut sit taas aamuyöstä heräili... Oli raukalla nenä ihan tukossa :( Aamulla sit noustiin vasta 07.20! Upeeta, mahtavaa :D

Meille tuli aamulla kahdeksalta pesukonekorjaaja, maksoi kivat 98?, mut kai toi kone nyt sit toimii... Nyt pyörii ensimmäistä kertaa, johan se on kohta (?) viikon ollut toimimatta ja meillä puhtaat vaatteet olleet vähissä :ashamed:

Mammatuulia: Mukava kuulla teistäkin :hug: Meillä on kans kakka ollut tosi kauan löysää ja haisevaa :x Mut kai se on aika normaalia sit... Siitä joskus aiemmin täällä kyselinkin, kakan laadusta :LOL: Hauskaa matkaa teille!!

Tanskuliini: Joo, aika tylsää, että nikkejä vilkkui telkkarissa :/ Mut kannattaa jättää lukematta/kommentoimatta jutut tuolta Mitäs nytistä, siellä niitä kummajaisuuksia aina löytyy :eek:

Tässä pohdin, että mitähän sitä söis aamupalaks... Ei oikein mitään tee mieli, mut kohta tulee paha olo, jos en mitään syö.

Tänään viikkoja tasan 37 :heart:

Uneton olikin ehtinyt kirjoitella. Voi miten kurjaa :( Kovasti paranemisia ja pikaista sellaista kaikille teille :hug: <br><br>
 
Uneton, voi teitä :( Mä just ajattelin että tekstaan sulle jos susta ei kuulu pian mitään. Paranemista ja jaksuja teille kaikille :hug: :heart:

Santtu: moi moi :wave: Ai säkin bongasit mut eilen :D Tytöt lähettää terkkuja E:lle ja M:lle! Ehkä nähdään ensi viikolla?

Höh, Veera on nyt tosiaan yskässä ja räkäisempi kun eilen -tyhmää taas sairastaa :( Toisaalta hyvä et ulkona on nyt noin kylmä, ei meinaa varmaan muutenkaan mentäis ulos kun Veera on noin räkäinen.

Täytyy mennä, lattialta nousee ihan karsee hajupilvi :x
 
Huomenia täältä pyykkäyksen keskeltä!

Kiitoksia Kattinkalle vastauksesta. Auttoi tosi paljon.

Herättiin 7.40 Noelin kanssa. Olen nyt unikoulun myötä siirtänyt Noelin rytmiä vähän aikaisemmaksi. Ennen mentiin nukkumaan vasta kymmeneltä ja heräiltiin yhdeksältä aamulla ja yöllä oli aina useampi herääminen (3-7 kertaa). nytkin herää muutaman kerran kitisemmään, mutta uskoo kyllä kun sanoo, että Noel nukkuu nyt. Tuli vaan mieleen, että kuinkahan pystyn siellä Israelissa noudattamaan mitään rytmiä, kun sikäläiset ei niistä mitään ymmärrä samoin kuin ruoka-ajat ja se mitä ylipäätään Noelille voi syöttää. No täytyy jotenkin luovia, ettei ihan joudu joka asiasta niuhottaa. Isänsä on kyllä Noelille opettanut makupalojen syömisen. Suu aukee kyllä ihan kaikelle homejuustosta alkaen.

Täytyneen mennä pikku apinaa pukemaan. Aion käydä ainakin vähän ulkona, että saa höyryjä pois.

Unettoman perheeseen pikaista paranemista.

mammatuulia kera Noelin
 
Huomenia :)

Peppi; tosi hyvä juttu, että oli pikkumies itse ymmärtänyt kääntää itsensä alaspäin =) ei tarvi sen puoleen miettiä noita sektiojuttuja.

Uneton ja muut kipeänä olevat; kovasti paranemisia!

Ja kiitos meille paranemistoivotuksia antaneille! Otto on edelleen räkäinen, rähmäinen ja ripulinen. Yöllä oli viel kuumettakin :( Just ma neuvolassa sanoin, että kun hän on niin vähän ollu kipeänä. Ei olis pitäny mennä kehuskelemaan. Nyt on siskokin vähän lämpöilevä ja kurkkukipuinen ja yskäinen.

Ihania olitte telkussa eilen kaikki :flower: Ja kiva nähdä teitä ja kuulla teidän ääniä :) kun en tosiaan ole noihin tapaamisiin toimentunu paikalle. No ehkä joskus vielä.

Katinka; voisitkohan laittaa mullekin yynä noita lentokonematkustamisvinkkejä? Kiitos kaunis, jos voit =)

Gerbera; hieno kasvokuva oli pienestä miehestä :heart: Suloinen!

Niiskuneiti; kysele yksityisiltä lääkäriasemilta tota ultrajuttua! Saattaa olla, että ovat investoineet tohon tod. kalliiseen ultralaitteeseen :) Ja sitten voi välillä sairaalassa olla kokeilussa ko. laite, kandee sieltäkin kysellä =)

Nyt ruoan laittoon!

Moikka!
 
Heippa kinkkusiskot,

Ajattelin näin töiden lomassa tulla kertomaan meidän kuulumisia, kun joskus lupasin, että tällä viikolla voisi vaikka ehtiä. No koneella olen ollut niin paljon, että silmissä vilisee ja siksi kaikki vapaaehtoinen nettailu onkin jäänyt vähemmälle. Jonkinverran olen käynyt lukemassa juttuja sieltä täältä, mutta sitäkään en ole enää kauheasti ehtinyt kun koulu- ja työjuttuja riittää ihan liikaa Matten nukkumisajalle. Mutta ikävä silti on.
Ja arvatkaa harmittiko eilen, kun ihan joka viikko oon muistanut ohjelmatiedot tarkistaa, mutta eilen sitten tajusin vasta joskus 9n jälkeen, että tänäänhän on keskiviikko! Eli se meni multa ohi, sniff.
Harmaana kateudesta luen täällä niin monen kasvavien vatsojen kuulumisia. Ihan käsittämätöntä, että ensimmäinen joulutähden pikkusisar syntyy jo ihan pian! Oli hieno uutinen Peppi, että pikkuinen oli ymmärtänyt kääntyä itse. En tiedä onko multa mennyt ohi, mutta mitä te ootte kertoneet Jontulle tulevasta pikkuveljestä?
Ja sitäkin mä täällä pähkäilin, että mikä ero nyt sit olikaan rakenneultrassa ja 3D-ultrassa? Multa on kaikki tieto karannut johonkin harmaaseen aivolohkoon. Se 4Dhän oli se uusin, mitä saa tyyliin vaan helsingissä, missä on "leffamainen" kuva, eikö?
Ja Katinkakin on Otuksen kanssa suomessa, ihanaa. Tervetuloa vaan suomen maalle, olis niin kiva nähdä teitäkin taas, mut kun meidän aikataulu ei riitä edes Niiskuneidin ja Joonaksen näkemiseen (kauhean huono omatunto tästä, varsinkin kun joka päivä menen teidän "kylän" läpi).
Meille tosiaan kuuluu edelleen sitä samaa, Matias viihtyy hoidossa hyvin, tosin on alkanu siellä kiusaamaan samanikäistä tyttöä. Mut se on onneks molemminpuolista, ettei siitä tarvii sen suuremmin stressata, kun enhän mä voi siihen kotoa käsin mitenkään vaikuttaa, kun ei oikein muita lapsia sitten vapaa-ajalla nähdä. Yhtäkään viikkoa ei ole vielä mennyt kokonaisena, kun joka viikko on joku, joko matias tai hoitaja tai hoitajan oma poika kipeänä. Mulle on kyllä ollut suuri helpotus se, että Matias on niin hyvin sopeutunut sinne hoitoon. Hauskoja uusia juttujakin on oppinut siellä. Esim. tanssimisen uusia liikkeitä ja nyt on vasta oppinut, että pikkuautoilla kuuluu ajaa ja eläimiä liikuttaa. Kieltä yrittää vääntää semmoseen o-asentoon, kun vanhemmat pojat kuulemma tekee sitä. Ja kovasti yrittää eläinten ääniä matkia. Mutta sanoja ei tule vieläkään. Se on mua vähän huolestuttanut, vaikka tiedän, ettei mitään syytä vielä ole. Hassusti on hoitoon meno vaikuttanut myös siihen, että Matias halii ja silittelee mua kokoajan. Myös yöllä, jos käyn nukuttamassa sitä uudestaan.
Niin yöt ei oo meillä kyllä vieläkään helpannu, mut siihen toki vaikuttaa just rytmin muutokset ym, sairaudet, hampaiden tulot ja kaikki muu mahdollinen. Mä olen ollut aika väsynyt ajoittain, mutta uskon ja toivon kovasti että ajan kanssa helpottaa, jos ei muuta, niin sitten lisääntyvän päivänvalon ansiosta.
Illat meillä on menny aika hulinaksi, kun Matias on iltaisin aika väsynyt ja riehaantunut. Ollaankin nyt otettu tavaksi, että mennään aina illalla vielä ulos (jos ei vaan oo näitä kauheita pakkasia, omat keuhkotkaan kun ei kestä), tai sitten katsotaan ainakin Buu-klubben. Matte rauhottuu siinä taas niin hyvin, että loppuilta menee paremmin.
Viikonloppuisinkin sitten huomaa, että Matte selkeästi tykkää olla meidän kanssa, mutta vaatii myös vähän enemmän ohjelmaa. Itse kun taas usein viikonloppuisin haluaa nykyään vaan rentoutua. Mietinkin tuossa aiemmin, että on varmaan miehelle ollu tosi rankkaa käydä vuosi töissä joka arkipäivä ja sit pitää vielä iltaisin ja viikonloppuisin viihdyttää kotona mökkihöperöityvää lasta ja äitiä. Nyt on tää viikonloppurentoutuminen tehny ihan hyvää kummallekin, tosin sukulaisvierailuta on taas kertynyt jonoon asti, kun ei olla jaksettu lähteä/kutsua ketään kylään.
Mitäs muuta, ei meille taida oikein muuta kuulua.
Mielenkiinnolla luin Jellonan ja miehen juhlista ja kaikkien vauvajutuista. Kovasti lähettelen paranemista kipeille, ehkä nyt eniten tällä hetkellä Unettoman perheelle. Joku muuten kyseli jossain vaiheessa, mitä voisi pistää paahdettujen leipien väliin leipägrillissä. Suosittelen ns. eilisen pastaruokia, kunhan vaan lisää vähän juustoa mukaan. Se on hyvää!
No, nyt pitää taas mennä, puhelin soi ja töitä pukkaa, sinänsä ihan hyvä, että sitten valmistuttua voi ehkä jopa saada tästä firmasta palkkaa. Jos jollekkin tulee deko, niin viimeisessä lehdessä oli meistä sivun juttu...
VOIKAA IHANAISESTI!
:heart: :hug: :flower:
 
Ilmottautu mukaan vahvuuteen, mulla on päivän ollu tääl hoidokki, systerin mies tuli aamulla ja mä sitä hyötykäytin et oisin saanu jääkaapin mut ei ollu siel firmas mist piti ottaa ni niit koneita, nyt mietittiin et jos sijotetaan 60? enemmän ja hajetaan bochsin kone..

Unettomalle edelleen paranemisia lähetän! :hug:
 
Tanskuliinin poppoolle myös paranemisia. :hug:

Mä tein tänään mielettömän hyvää uunimakkaraa. Laitoin makkaran lisäksi tomaattia sipulia, oliiveja (mustia ja vihreitä) sitruunapippuria. Sitten Fetasta ja ranskankermasta mössön jonka levitin makkarapalojen, tomaattien, sipulin ja oliivien päälle. Mössön päälle laitoin vielä mustapippurirouhetta. :p Sitten paistoin sen 200 asteessa kunnes juusto oli saanut väriä.

Tää päivä on tuntunut pitkältä \|O Tulis ukko töistä niin pääsis ulos kävelylle...
 
OLEN ENTINEN SUSA 74, HEI VAAN!!

Unohtanut salasanat yms. ja olen kirjautunut uudestaan. Eli meille synty tyttö 11.12.2005. Kirjauduin juuri tänään tonne lokakuisten joukkoon, kun 4.lapsi tekee tuloaan.

Luin pikasesti teidän juttuja ja joillakin näyttää kans olevan sama tilanne. Neidin syntymän jälkeen on aika ollut kortilla tai jotain , kun en ole kirjotellut. Olittekohan viimex laittanu tän hetken painoja ym. Mä voisin tarkastaa ne ja laittaa vaikka huomenna, nyt pakko mennä suihkuun!

Heippa :)
 
Moi ihanaiset!

Ekaks kiitos kaikille jälleen myötäelämisestänne, ihania olette kaikki! Täällä siis aloitetaan työt ens viikon torstaina... Vähän jännittää ja surettaakin, mutta mentävä on... Toisaalta taas on helpottavaa mennä näinkin nopealla aikataululla töihin, ei liikaa jää aikaa murehtia sitä, miten ihanaa olis viel olla kotosalla. Tähän asti sitä on odottanut, että kohta kesä on ohi ja työt alkaa, vaan enää ei odotella kun kesää ja sitä että on lomaa =) Muutenkin tuntuu jo siltä, että tuo elämä kodin ulkopuolella voi olla ihan antoisaa sekin :D Onneksi nuo hoitoasiat järjestyy meillä ihanien isovanhempien avustuksella. Alussa siis mummot vuorotellen hoitelevat noita mussukoita ja sitten kun saadaan se virallinen hoitopaikka niin sitten sinne. Kesällä varmaankin saan tutun hoitajan lapsille, pääsee mummotkin lomalle.

Pepille kommentteja ensin.. Kyselit tuossa joku aika sitten noista lelujen "omimisesta". Meillä Atte on kova poika pitämään puoliaan, hirvee huuto jos joku meinaa leikkiä samalla lelulla ja meidän moposta tulee suorastaan tappelu... Kovasti käy myös Eetua tönimään, jos Eetu ehtii ensin meidän rappusiin... Monet tappelut siis vielä luvassa... Sun masu on tooosi iso :D Ihanaa kun pikkuherra tajusi miten päin sieltä ulos tullaan! Täälläkin jännätään milloin sulla lähtö tulee =) Toivotan jo nyt tsemppiä tulevaan jos vaikka pian synnytät!

Hannamarin viikonloppu kuulosti ihanan kamalalta :D Voisin kuvitella että myös mulle kävis noin. Siksipä en ole viihteellä käynytkään kuin kerran, päätä särki kyllä ihan kiitettävästi...
Gerberalle onnittelut pojusta! Ihana kuva pikkuisesta. Kylläpä sullekin on noita viikkoja ehtinyt kertymään, niin se aika vaan menee.

Tinttamooses kyselit siivoilusta... meillä on aina tasaisen sekaista. Pieni asunto kahdessa kerroksessa olemattomalla säilytystilalla ja mun hamsterin ominaisuudella varustettuna ei voi pysyä tuntia pidempään siistinä. Meillä siivotaan silloin kun keretään, joskus useammin, joskus harvemmin. Imuria näytän useammin ja vessoja siivoan, mutta nuo pölyt... ihan vihonviimeistä hommaa tuo pölyjen pyyhkiminen...

Sirun matkasuunnitelmat kuulostaa ihanalta. Kauas "uskallatte" lähteä pikkuisten kanssa. Voipi olla koettelemus pitää porukka aisoissa, vaan toisaalta on paljon uutta nähtävää, jospa se lamaannuttais ainakin hetkeksi =) Hauskaa matkaa toivottelen jo nyt!

Tanskun poikasille paranemisia! Jokos tytöt on keskenään nukkuneet öitä? Ihan rohkeasti vaan kokeilemaan jos eivät ole, yllättävän sikeästi meillä ainakin Eetu nukkuu, eipä tuo herää vaikka Atte parikin kertaa yössä itkasee.

Käpyselle piti hattua nostaa sitkeydestä kelan kanssa, hyvä että ymmärsivät tehdä myönteisen päätöksen.. ;) :whistle:

Unettoman pesueelle myös toivottelen paranemista! Kovin kurjalta taudilta kuulostaa.

Tigrulle :hug: Toivottavasti masussa kuitenkin kaikki on ok! Ihana mies kun antaa sulle lomaa! Toivottavasti nautit.

Smirgelainen lapsille myös paranemisia!

Mammatuulialle toivottelen hyvää matkaa ja avointa mieltä!

Kaizasta oli kiva kuulla myös. Ihanaa että Matias viihtyy hoidossa. Muistan kun vein Eetua hoitoon silloin ku oli just tän ikäinen, jännitin ihan kamalasti, miten sujuu, vaan onneksi kaikki meni tosi hyvin. Sitä on niin paljon helpompaa olla kun tietää että lapsi viihtyy hoidossa.

Meille tänne ei mitään ihmeitä kuulu, Atte on taas vaihteeks räkänen ja yskänen... toivottavasti menee pian ohi. Tänään otti nätin kuhmun päähänsä. Mä en voi uskoa miten isoja kuhmuja sitä voi pienelle tullakaan. Ihan kunnon sarvi oli. Lähti juokseen tuossa keittiössä ja kompastui mattoon ja pää kolahti ihan kiitettävällä voimalla syöttötuolin jalkaan, voitte uskoa että huuto oli sen mukainen...

Ihmeissäni olen vähän tuon esikoisen kanssa... On alkanut pelkäämään vessan pönttöä :/ Mä en tiedä mistä tuon ajatuksen on päähänsä saanut, että sinne tippuu... Ei uskalla enää kunnolla istua siellä ja sitte kansi pitää laittaa heti kiinni kun siltä nousee ja jos Atte on vessassa, hänen pitää mennä pöntön päälle istuun ettei Atte putoa vessan pönttöön... Oli kerhossakin sitä pelännyt ja täti ihmeissään mulle että tekikö hän jotain väärin, vai... Eli te joilla vanhempia lapsia, kertokaa onhan tää ihan normaalia? Miten tähän tulisi reagoida? Meneehän ohi ajan kanssa?

Tässähän tätä juttua sitten taas tälle erää, nyt unten maille! Kauniita unia!


:wave:
 

Yhteistyössä