JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Päiväunet nukuttu ja kiukku sen kun vaan jatkuu \|O Pojalla siis. Mut ei ookkaan nyt vähään aikaan kiukkuinen ollutkaan.

Jellona: Meillä ei suunnitelmia tälle päivälle ole... Voi olla, että otan ja lähden, kun mies tulee töistä :D On vähän sellainen olo, et kaipais sitä omaa aikaa taas :)

Smirgelaine: Jaksu :hug: Harmi, kun tästä kotiäitinä olemisesta ei voi saikkua saada :whistle:

Lillukka: Joo, tuli varmaan vahingossa ne aikaiset aamut meille :( Toisille päiväunille Joonatan menee 14-14.30.

Melina: Mukava kuulla, että olette saaneet juteltua miehen kanssa! Jaksuja öihin!

Uneton: Tsemppiä huomiseen!

Ainiin! Näin yöllä muuten taas hassua unta :LOL: Koivunkäpy, Lillukka ja Smirgelaine (olikohan joku muukin...) oli järjestämässä tapaamista keskenään, Koivunkävyn luona :whistle: Käpynen asui jossain toooooosi isossa kerrostalossa, se oli jotenkin sellainen sisätila, halli... Jonka sisällä tää suuuuuri kerrostalo oli :D Siellä oli meneillään jotkut messut, ettekä te meinanneet löytää sieltä toisianne. Mä en ollut siis mukana, mut näin kyllä, mitä siellä tapahtui. Koivunkäpy ja Lillukka oli ihan erinäköisiä, kun oon kuvitellut, vaaleat pitkät hiukset molemmilla :) En sit oikein enää muista, että mitä muuta siinä unessa tapahtui, mut oli jotenkin aika hassu uni... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 22:34 Metku kirjoitti:
Oltiin lauantaina naapurin likan 3 vee synttäreillä, oli tosi vaikeaa keksiä mitä lahjaksi... En mä osaa tytöille ostaa mitään, meidän suvussa on vain pieniä poikia...
Me mennään kans perjantaina pienen tytön 3-vuotispäiville, ja kun ei kovin usein tavata, on tosi vaikea ostaa lahjaa!!! Lelukaupassa oli tarjouksessa My Little Ponyt, ja ostin sellasen missä oli 2 ponia ja niille kammat ja jotain tukkajuttuja. Toivottavasti ei ihan metsään menny.. :whistle:

Meillä on tosi kiire viikko, eilen oli mun jumppapäivä, oli taas hauskaa tanssimassa. Mä olen ihan oikeasti ainoa yli kolmekymppinen siellä, ei taida olla ketään lähellekään 30! :LOL: Mamma tunkee teinien alueelle.. :kieh: :LOL: Tänään oltiin aamusta jo näyttämässä Vilin korvat, kunnossa oli, mutta kyllähän sen tiesinkin. Kontrollista siis oli kyse. Ihan kohta tulee mun porukat kylään, halusivat tulla poikia moikkaamaan. Pullaa siis täälläkin tiedossa.. :p :ashamed: Onneks lääkärireirssusta tuli 4 km reipas kävely aamusta. Huomenna on perhekahvila, torstaina tulee pojille hoitaja ja pääsen kaupungille ja pe on mulla kierukan vuosihuolto. Ajatelkaa, näin nopeasti aika kuluu!!! Ihan juurihan me pohdittiin mitä ehkäsyjä kannattais käyttää..

Tais auto tulla pihaan.. Myöhemmin ehkä lisää!! :wave:
 
Päivää!

nopeesti pistäydyn..

hannamari, ainakin mun mielestä ihan kelpo lahja 3-vee tytölle toi my little pony juttu. =)

Jonnalle ihan hirmuusti voimia viel tätäkin kautta!!! :hug:

Me jätettiin eilen illalla Miikalta maitopullo pois ennen yöunia siis ja tosi hyvin onnistu. ei huutanu yhtään. sen kun hetken jutteli ja sit nukahti itekseen. =)

kristiina, meillä on kasvu juttujen lisäksi katottu neuvolassa, sellasen pienen helmen avulla kait pinsettiote ja kait näköä. en ihan tarkkaan muista tota. muuten minä selitänkin niin paljon ja miikka touhuaa että varmaan siitä jotain näkee. syömisistä kyselee ja nukkumiset. mut eipä siel muuta.

kattinka, onnea torstaille. ja makoisia unia. :hug:

nyt tulet hellaan ja hetkeksi vaik pitkäkseen, kun pojat on lepäämässä. <br><br>
 
MM juu meillä on graconm penkki, ei siis kiristy vyöt ain toivotulla tavalla :kieh: no se asia korjautuu uusilla vöillä on siis lähteny vöistä purkautuu se ommel mikä yhdistää hihnojen päät..

Mä EN oo plonti, vinkkinä peppi ;)

Ja joo pakkasta pikkusen, -22 täälki, sais vaan tän mökin lämpee ni ois kiva..

\|O miten voi olla noin vaikeeta tk:lla yhden lapsen paketointi??? Kait ny jumakauta järkiki sanoo kui paketoidaan jos lappu A pitää saada pysymään kohdassa B, sotkematta kohtaa C :headwall: Mutku ei..

Ja olikos lillukka joka kyseli tuloksia, ei oo tullu ei, tai tuliha ne keuhkoröntgenin tulokset ne on ok, sydänfilmi on vissii kardiologille menny..

Nyt hjakee puita ku en muista kuka kysy ja mitä, pitää paremmal eikaa luntata :whistle:
 
Poju huitas peräti kokonaisen tunnin päikkäreitä nukkua :kieh:
No joo.. en tajua että miten jaksaa kun ei yölläkään kunnolla nuku. Viime yönkin vaan kitisi.

Kristiinan kuulumiset oli mukava kuulla!

Peppi: Harmi että taas oli aikanen aamu... Jaksuja.

Melinalle myös jakusja öitten kans!

Uneton: Minä luin kans et laihtuis.. vähän aikaa raksutti ja piti uudelleen lukke että mitä ihmettä :LOL:

Voi kun täälläki lauhtus niin pääsis ulos. Aamulla taas lähemmäs -25 :x

Kattinkalle onnea torstaille!!

Me oltiin aamupäivällä kerhossa ja mukavaa oli.

Sitten soitin sinne labraan kun ei niistä Tatun testeistä oo mitään kuulunu. Sanovat että kyllä ne on jo valmiit.. ilmeisesti jonnekkin paperi vaan joutunu. Noh, vähän ajan päästä soitti ja sano että pystynkö hakee kun on niin monta ainetta yli viitearvon, että osattas välttää niitä..

Koholla oli muna, maito, ruis, vehnä ja koira... muna ja koira olivat kaikista korkeimmalla.. Saa nyt nähä. hirveetä jos joudutaan koirat hävittää, vaikka tietenkin Tatun terveys etusijalla.

Neuvolassa sillon sanovat kun eivät ruenneet testejä ottamaan että turha
ottaa kun voivat kaikki koholla olla.. ja yksityinen sano että jos olis esim. koiralle testin mukaan allerginen niin ei tarkota että välttämättä joutus koirat hävittämään. Perjantaina lääkäri soittaa kun on ne tulokset kahtonut.
Onpas yllättävän tyyritä nuo testit :eek:

Nyt tässä pojan kans ollaan uunin lämmitys puuhissa.. Jospa tuonne pihallekkin illasta päästäs.

Tatu yritti pelotella eilen lenkillä yhtä mummoa. Oltiin rattailla liikenteessä ja ruettiin mummoa ohittamaan niin poika karjuu hulluna että böö böö böö ja nauraa päälle... mummoa vaan huvitti suunnattomasti :D

Mut nyt puita lisää uuniim että taretaan =)
 
Kiitos nauruista :heart: :LOL: :)

Ja kyllä se laihtuminenkin varmaan tekisi hyvää ja helpottaisi liikkumista ;) :whistle: :D

Jonna79 :hug:
Ei koskaan tavata mesessä...


Käpyskä, mää halluun sen harlekiinin ;) :snotty:

Joo, nyt kirjettä laittaan eteenpäin :wave:
 
Danjuskalle pittää kommentoida et meillähä ukko on allerginen kaikelle mikä mahtuu kokosa puolesta pölypunkin ja sinivalaan väliin, ja silti meil on elukoita. toi kissaki ku on tääl ain ollu ni siit ei tuu mitää eikä tuo oo koiraankaa viel tukehtunu :whistle: elukat on siit hyviä et teilläki ku on ollu koko ajan elukat ni on saanu siedätystä niille, mut voi olla et esim. jonku kyläpaikan koira sit pamauttaa reaktion, meillähä ukko (samoin mä) reagoi lyhytkarvasiin kissoihin mut ei pitkäkarvasiin. Mut sit taas siitepöluille on hankalampi siedätyä ku se on kausiluontosta.. :D
Mites nuo maitojatkot, oliko niistä jo teil puhetta?

Meidän pitää kokeille neocate, mä en vaan oikei usko et se kävis ku on sama mömmöö ku se edellinen mitä kokeiltiin, on siis samat aineet siinä :kieh: no kokeillaan, sillähä se selvii :kieh:

Nyt TAAS lyö tyhjää..

Joo, jellona mäki tahon kuvia :whistle: kiva ois olla kattomassa teitä ainoinenne ja reinoinenne :LOL:

Ja minni, ihana et kaikki ok!
Mua vaan pidetään jännityksessä ku en tajunnu tänää kysyy ku soittelivat saikulta villen asioista, mut jospa se perjantai koht koittas!<br><br>
 

Molskis :wave:

Jaksoin koneelle vääntäytyä... eilen olin Juliuksen kanssa pulkkailemassa ja tuli sitten juostua aika tavalla ja vaivanpalkaksi sain alaselkäni jumben kipeäksi! Mies illalla sitten kielsi moisen kivan pidon minulta ja Aleksi (ja mies kotona ollessaan) hoitaa nuo Jullen pulkkailut tänä talvena =)
Mut kivvoo oli :D niin lapsella kuin äidilläkin :D

Tänään ei olla ulos sitten menty, kun pakkasta on reilut 20 astetta. Näin iltaa kohden en viitsi mennä edes katsomaan, kun varpulit vaan jäätyy!

Kattinka, onnea siirtoon! Miehen siskolla siirto on huomenna!

Me lähdetään huomenna katsastamaan tuplarattaiden tarjonta. Täällä on yksi liike, missä on Brion, Oran ja Emmaljungan rattaat samassa paikassa, joten saadaan kaikki kärryt vierekkäin ja siitä on sit helppo tehdä vertailuja! Nyt siis vertaillaan, osto tapahtuu vasta sitten kesällä, mahd. myöhään.

Tanskuliini, ilmoittelehan sit se juttu kun tiedät! Mulla olis siihen aikoihin lenkkisauna, mut voi siis olla, etten saunaan ehdi :D

Tänään ostettiin voileipägrilli ja nyt kaipailen hyviä ohjeita leipien täytteeksi!!

Metku & Peppi, juu, itseäkin välillä hirvittää, kun viikot vaan pyörähtää vauhdilla! Tuntuu tää raskaus menevän liian nopsaan!! Haluaisin nautiskella tästä tilasta mahd. pitkään =)

Nyt ei kummempia!
 
Heippa kaikille! :wave:

Pahoitteluni kaikille, kun en nyt mitään jaksa kommentoida, on vaan niin väsy olo melkein koko ajan :eek: Enpä nyt oikein ehtisikään, kun olen aivan kohta lähdössä viemään autoa jakohihnan vaihtoon, mies ja Joonas menivät jo toisella autolla, kun käyvät ensin miehen veljen luona.

No jos nyt kuitenkin vähän yrittäisi kommentoida, siis mitä nyt vaan muistan... :whistle:

Kattinka: Hirmuisesti onnea torstaiseen siirtoon! Täällä on sormet ja varpaat pystyssä, että kaikki menisi hyvin! :heart:

Jellona: Kovasti onnea tuleviin häihin! Kyllä haluaisin olla mukana edes kärpäsenä katossa, että näkisin kun te sieltä saapuisitte reinot ja ainot jalassa :D Niin ja kuvia haluan sitten minäkin ehdottomasti nähdä!

Minni: Ihana kuulla että Jennyllä kaikki hyvin! :hug: Koska pikkuisen pitäisi päästä kotiin?

Melina: Hienoa että olette saaneet miehen kanssa puhuttua!

Jonna: ISO :hug: sinulle ja tytöille ja kovasti jaksamista! Etkä todellakaan saa itseäsi syyttää mistään!

Kristiina: Kiva kuulla teistä taas pitkästä aikaa! :)

Uneton: Tsemppiä huomiseen! Toivottavasti saisit yöllä sentään nukuttua! :hug:

Danjuska: Kyllä mua ainakin mummona jo olisi alkanut pelottamaan, kun Tatu niin alkoi pelottelemaan :LOL:

Gerbera: Otahan nyt ihan rauhassa siellä vaan ja jätä pulkkailut miesten hommaksi! =)

Ei kyllä nyt pitää alkaa lähtemään, mukavaa iltaa kaikille! :wave:
 
Iltoja

Väsyttää vaikka yö meni hyvin. Peppi täälläkin on känkkäränkkä vaivannut poikaa koko päivän :/ :whistle: :( rassaavan kuulosta kitikätinää. En tiiä mikä on, luulen että tympiinnys kun tottu viime viikolla että mummo leikitti koko ajan ja äititylsimys ei jaksa koko aika olla viihdytystoimisto. Jostapa tuli mieleeni, paljonko leikitte lastenne kanssa? viihtyvätkö miten yksin yksin/sisarusten seurassa? Mä luen joka päivä Onnille useita kirjoja, kun kirjoja aina kantelee tuoda, muitakin juttuja leikitään muutaman kerran päivässä pikkuaikoja aina sopivan tilanteen tullen (esim. erilaiset rakennuspalikat suosiossa), ulkona myrytään toki eri juttuja myös... Annan kyllä sit leikkiä yksikseen silloin kun viihtyy. Olipas vaikea selittää enkä nyt sit tiiä itekään leikinkö miten paljon, vaihtelee! Peppi vielä mäkään en oo blondi enkä myöskään pitkähiuksinen, vaan suht tummat ruskeat lyhyet hiukset. Millaiseksi muuten kuvittelit?

Jellona mäkin tahon sähköpostiini hääkuvianne! Ja onnea jo näin etukäteen munkin puolesta!

Kattinka ONNEA SIIRTOON!

Meil oli muskari, ei muuten kummempia...
Nyt telkun pariin! Laittakaa muuten yhteisöön (jos se ei ole siellä jo), milloin "SE" tulee. Mä ite tiiän jo.

Lillukka

 
pikasesti ennen panoa kun pitäs vielä suihkuunki keretä...

Mittari näyttää -27... Ei käyty kun kaupassa pojan kans äkkiä. siinä on meidän ulkoilut. tosin sillon oli vaan -20..

Koivunkäpy: Maito jutuista ei vielä ollut puhetta kun hain vaan labrasta tulokset ja vein sinne yksityiselle.. perjantaina lääkäri soittaa.. ja varmaan pitäs neuvolaanki soittaa kaiketi, että miten sen jatkon laita nyt on.. kun sillon oulussa kun ihopolilla oltiin niin käskivät tavan korviketta antaa vaikka maito arvo olikin hieman koholla.. ja eipä tuo auttanu joi sitten tuttelia tai apteekin maitoja niin ei iho muuttunu mihinkään suuntaan.
Äiti vaan tuossa sano että niin oli pikkusiskollekkin käsketty maitoo juottaa vaikka arvot vähän koholla.. oliko sitten jotain siedätystä.. en tiedä. Ja miten ovat nykyään tutkineet ja saaneet asiasta uutta tietoa.
Nyt on menty useita viikkoja ilman kortisonia mut kun iski nämä pakkaset niin on taas iho ruennu kuivaa ja kutisee enemmän.

Lillukka: Ite en oikein osaa sanoo kuinka paljon leikin/leikitään Tatun kans mut lukeminen on tällä hetkellä in :D Aina kun sohvalle tai kahville jompi kumpi istahtaa niin poika on jo kirjaa kiikuttamassa. Lisäksi dublo leikit on nyt tällä hetkellä kovasti mieleen ja niillä rakennellaan. Lisäksi haluaa touhuta aina kaverina kun jotain kotihommia teen. Ja tällä viikolla on ihmeen paljon yksin touhunnut. Aika paljon leikkii teltassa mikä pystytettiin.. sitten pitää aina mennä ehtimään ja voi sitä naurun remakkaa :D

Mut kaikille hyvää yötä ja jospa Unetonkin saisit nukuttua!!
 
Mä tosiaankin lähdin kotoolta, kun mies tuli. Menin kaverin luo ja vasta äsken tulin takaisin :D

Kattinka: Onnea torstaille!! :heart:

Koivunkäpy: Juu, kyllä mä oikeasti tiesinkin, ettet blondi ole, en sit tiiä et miks unessa olit.

Danjuska: Toivottavasti ette joudu koirista luopumaan! Harmi, kun niin moni aine oli koholla :/ Hui, olis luullut, että mummo olis kumoon kaatunut moista pelottelijaa :LOL: :heart:

Gerbera: Kerrothan sit, että mitkä tuplat miellytti, olis tosi kiva kuulla! Meillä niitten osto vielä edessä nimittäin, eikä olla edes käyty valikoimaa katsomassakaan... Me tehdään voileipägrillillä (siis onhan se sellainen toasteri? :D ) sellaisia tonnikalaleipiä, eli 2 paahtoleipää ja niiden väliin tonnikalaa (me ollaan laitettu tonnikalaa tomaattikastikkeessa) ja juustoa, sit toasteriin ja nam, ne on hyviä :p :D

Niiskuneiti: Mä ainakin ymmärrän paremmin kuin hyvin tuon, ettei oikein jaksa kommentoida, kun väsy painaa, jaksamisia :hug:

Lillukka: En kyllä silleen osaa sanoa, että paljonko Joonatanin kanssa leikin... On päiviä, kuten tää, jolloin haluaa koko ajan seuraa ja viihdykkeitä, mut sit on päiviä, jolloin touhuaa kaikessa rauhassa ja tyytyväisyydessään yksinään, tai useinmiten Viivin kanssa :D Tänään me ollaan pitkin päivää esimerkiks katseltu autoja ikkunasta, voi sitä onnen tunnetta, kun tuossa hiljaisella tiellä auto ajaa!! Osoittelee sitä ja päristelee minkä ehtii, tosi suloinen :heart: Mulla oli ja on susta sellainen kuva, että ainakin sulla on tummat, ei kuitenkaan kauhean tummat, hiukset, ehkä siniset silmät? Silmälasit? (Vai sanoitko, että sulla silmälasit on... en muista enää). Ja aika lyhyet hiukset. Menikö kuinka oikein? Sen taisit ainakin sanoa, että sulla tosiaan on tummat ja lyhyet hiukset :D

Pano alkaa just! JEEE! Mitä muuten Hannelelle kuuluu?? Olis niin mukava kuulla teidänkin kuulumisia, miten Niilolla on jatkunut päiväkodissa, entä sinulla töissä? :hug:

Nyt kuorimaan appelsiinia ennen sitä panoa :whistle: :wave:
 
Iltaa vaan!

Olipas taas hitaat sivut.Saa nähdä miten tän kanssa käy.

Minni hyvä että Jennyllä kaikki ok! Toivottavasti pikkuinen pääsisi pian kotiin.

Jonna :hug: kurja juttu :(

Kattinka onnea siirtoon!!

Lillukka meillä melkein kaiken leikkimisen hoitaa isosisko.Tytöt viihtyvät hyvin keskenään.Tänään taas tanssivat grazy frog cd:n tahdissa.Kyllä mäkin leikin tyttöjen kanssa,mutta nyt kun olen töissä niin illat on aika lyhyitä. Vera on myös ihan kirja hullu.Koko ajan tuo kirjoja luettavaksi.Verasta onkin tullut sellainen pieni höpöttäjä,matkii sanoja ja paljon on tullut sanoja lisää.Tuntuu että joka päivä tulee pari uutta sanaa lisää.

Päiväkotikin alkaa jo pikkuhiljaa sujumaan paremmin =) Tänään oli jopa syönyt lounaan,mitä ei ollut pe ja ma syönyt.Veralla oli tullut itku ruokapöydässä ja oli sitten oksentanut siihen.Välipalat kyllä maistuivat joka päivä.Tunnin unia vaan nukkuu siellä.Onneksi nyt toi itkeminen on vähentynyt.Loppuviikko onkin sitten tytöillä vapaata ja mä pääsen autolla töihin Jee! Pikkasen on ollut kylmä polkea enne seitsemää pyörällä noin kolmen kilsan työmatka :kieh: Pyöräkin on ollut ihan jäässä ja vaihteetkaan eivät ole toimineet.Töissäkin on ollut ihan rauhallista ja jopa siedettävääkin.

Nyt menen nukkumaan että jaksan herätä aamulla.Pientä flunssan poikastakin pukkaa :( Voikaa hyvin :wave:
 
Taas sama tilanne kuin eilen illalla: mies kärttää tätä konetta omiin juttuihinsa... Lueskelin kuitenkin tässä taas jonkun verran kuulumisianne ja paljon olisi vastailtavaa, mutta nyt en ehdi kuin ihan pikaisesti toivottaa...

Katinkalle onnea ja menestystä torstaille siirtoon! :) Voi miten jännää ja ihanaa!

Ja sit hehkutan vielä hieman omaa napaa. Sauli nukahti äskön yöunille ilman tissiä JA SILTI hyvillä mielin!!! :D :eek: Se vaan naureskeli olkkarissa touhutessaan, kun sanoin sille, että isi vois viedä sut nyt nukkumaan (sanoin siis ihan vitsillä, sillä Saulia ei todellakaan voi vain viedä nukkumaan). Mies kantoi sit Saulin makuuhuoneeseen ja sanoi "nyt mennään nukkumaan." Sauli osoitti vaativasti sormella meidän sänkyä. Mies siihen, että "ei sinne, vaan omaan pinnasänkyyn." Sauli osoitti samalla lailla sit omaa pinnasänkyään. Mies laski Saulin sänkyynsä ja Sauli nukahti melkein heti! Siis mitä tää nyt on??!! :eek: Toivottavasti ei vain tyyntä myrskyn edellä...

Hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Myöhäiset moit!

Kiva kuulla Kristiina, että noin helposti kävi Sauli yöunille, toivotaan että on pysyvää.

Leikkimisestä ken kyselikään (Lillukka?) meillä leikitään jonkun verran. Yleensä kyllä pojat leikkii keskenään, mutta myös välillä minä tai isännys ollaan mukana. Yleensä aamupäivät ulkoillaan tai ollaan jossain... sitte päiväunien jälkeen on mun aika leikkiä noiden kanssa ja illalla leikittämisen hoitaa iskä. Melko usein just dubloja rakennellaan ja sitte piirrellään. Lukeminen on jäänyt vähän vähemmälle tän kakkosen kanssa kun siihen ei tunnu löytyvän sellaista rauhallista hetkeä... Jos alan lukeen Aten kanssa niin Eetun on pakko päästä mukaan ja yhdessä sitä ei voi tehdä. Eetu ei tykkää kun Atte haluais käännellä sivuja oman mielen mukaan... :/

Sitte on ihan pakko omaa napaa vähän... mä sain kutsun työhaastatteluun! Paikka ei ole mikään hyvä ja sinnekin haastatellaan useampia hakijoita mutta yli sadan hakijan joukosta sentään olin edukseni erottunut :D Ihan kiva kun noita hakemuksia olen kuitenkin muutaman laittanut, eikä mitään ole aikaisemmin kuulunut.

Tänne ei muuta kummempaa. Päivässä kaikkein suloisinta oli kun Atte keksi laittaa nämä paljon puhutut reinot jalkaansa tuosta oven edestä ja niillä sitten onnellisena tepsutteli, suloinen näky :heart: Suuttui kun tossut piti jättää yöunille mennessä alakertaan...

Mulla on lämpöä ollut tänään ja nokka vuotaa ihan kiitettävästi, toivottavasti pojat pysyy terveenä... Tosin juniorin nenä rohisee jo "lupaavan" kuuloisesti.
Kattinkalle terkkuja ja onnea torstaille! :hug:

*muoks* Niiskuneidille toivon hyvin nukuttuja öitä ja päiväunia, vaikka eivät ne taida auttaa tuohon väsymykseen. Mutta suosittelen minäkin tuota luontaistuotekaupasta saatavaa kräuterblutsaftia (meniköhän edes sinne päin..) ei koveta vatsaa ja hyvin hemppa nousee ja maistuukin vielä ihan siedettävältä.

Nyt Keski-Suomi vaikenee... ainakin huomiseen :wave: <br><br>
 
Huomenta!

olenkohan päivän eka. :D

lillukka ja peppi olette onnistuneet siirtää noi suht aikaiset aamut meidänkin perheeseen. tai no nukkuu miikka yli 6 järestään. tänään otin hetkeksi viereen 6.23. sit aleksikin tuli kyselemään hänen harmaata nalleaan (rakkain unikaveri), eikä sit hänkään nukahtanut enää takas, vaik joskus sekin on onnistunut. harmittaa vaan kun tänään ei pääse edes aamupäivällä ulos saatikka kerhoon, kun mittari näyttää -20. no siivoillaan hiukan tätä huushollia. niin ja eipä nää aikaiset aamut haittaa, kun ei mua muutenkaan oikein nukuta, hiukan levottomia öitä kait ton lauantain takia. mieskään ei ollu kuulemma kunnolla nukkunu. =)

sorry, tuli hiukan oman perheen napaa.

lillukka, tais kysellä leikkimisestä. meillä välillä noi pojat leikkii keskenään jotain mistä ei aina niin selväkään ota. joskus miikka touhuaa itekseenkin ihan hyvin ja välillä tarvii syliä/leikkiseuraa meistä vanhemmista. mut siis enemmän osaa nykyään leikkiä ilman meidän seuraa kun viel muutamia kk sitten. toivottavasti nyt niistä testeistä jotain vaik selviäis.

metku, onnea työhaastatteluun. =) toivottavasti ette kunnon tautia saisi.

kristiina, toivotaan että olis yhtä pysyvää toi saulin iltanukahtaminen ilman tissiä kuin meillä ilman pulloa. meillä 2 iltaa menny jo hyvin, ilman mitään protestia. kuinka teidän yö meni, kun ei sitä tissiä saanu illalla?

neve, mukavaa kun töissä on hiukan viihtyisämpää. =)

Illalla olis vuorossa viikottainen kauppareissu ja sit toivottavasti käydään mäkkärillä, kun en jaksas kehittää mitään sapuskaa. Mites muiden päiväsuunnitelmat? :wave:

nyt lähettävä hiukan huushollaamaan keskilattian kohennusta...
 
Huomenta :wave:
Sain nukuttua ihan ok...
Tosin vielä nytkin Peppi ja isäntä nukkuu.
Noo, mää makselin laskut ja kohta aamupalan aika.

Leikkimisestä, Peppi + muutkin tytöt kyllä aika itsenäisesti puuhastaa.
Olen kyllä läsnä ja katselen, mutta jos siihen kovin menee häsläämään , nin ne lopettaa ;) :whistle:

Hyiks, kauhee ilma, siis k y l m ä :xmas:

Niiskuneitiiii, saisinko sinun kotiossan ´Jemmalta myös :wave: =)

Kattinkalle huomiseen bd bd :heart: :heart:

M lähetään sen pelotavan jutun jälkeen hakeen kljukauloja kotiin, joten huomiseen :D :wave:
 
Huomenta \|O

En mä nyt näin niitä myöhäisiä aamuja kuitenkaan kaivannut :kieh: Joonatan heräs 2.40, eikä meinannut MILLÄÄN nukahtaa takaisin, pyöri ja hyöri, piti pitää kättä pyllyn päällä, heti kun otti pois niin alkoi itku :eek: Ja tätä jatkui YLI 2h!!! Annettiin suppo siinä aika alussa ja vaihdettiin vaippa, tuntui jotenkin vatsassa kiertävän, pojalla siis... Mies oli siis alkuun Jontun kanssa, mutta minä suurimman osan ja lopun :/ Rupes sit kivasti supistaa ja selkää särkemään se kykkiminen... No, sängyssä olin takaisin 04.50, enkä mä nyt tietenkään unta tollaisen valvomisen jälkeen saa! Olin hereillä siis siihen asti, kun Joonatan taas heräs, 06, olin ihan varma, ettei nukahda enää, mut nukahti se, noin viiden tutinantokerran jälkeen. Kokonaan heräs sit vasta 08. Taisin mäkin sit jossain vaiheessa unta saada, mutta vähiin jäi taas viime yön unet :'(

Neve: Kiva, että päiväkodissa on alkanut sujumaan ja sinulla töissäkin ihan ok.

Kristiina: Wau! Kunpa Joonatankin joskus nukahtais tolleen...

Metku: Onnea työhaastatteluun, koska se on?

Jellona: Ihanahan se on lukea kaikilta niitä omanapa-juttujakin! Päivän suunnitelmista... Mun isän ja hänen naisystävän piti tulla käymään iltapäivästä, mutta taidan perua sen, en jaksa :/ Mennään varmaan käymään mun äitillä tai sit pyydän et äiti ottais Jonttua iltapäivällä niille niin me saatais levättyä, jos siltä tuntuu.

Uneton: Tsemppiä vielä :hug:

Täällä poika vaikuttaa suht tyytyväiseltä... Ajattelin et olis kauhean kiukkuinen ton yön takia, mut toivottavasti ei alakaan olemaan, sitä jaksaa vielä vähemmän silloin, kun ite on väsynyt :ashamed: Enkä pääse päiväunillekaan, kun Joonatan nyt sit nukkuu yhdet unet ja ulkona.
 
Peppi: Meläähähän on kans tuota et riekutaan yöllä tuntisotalla, no viime yönä ei valvonu ku 20min, edellisenä puoltuntii mut sitä edellisenäkö se oli ku valvo yhteesä reilu 3h \|O onneks oli vkl ni sain sit nukkuu päikkärit.. Yö valvominen ei oo täyspäisen hommaa ;)

Mun pitäs olla jo valmistautumassa operaatio kaupantyhjennykseen, hito et kiviäki kiinnostaa :eek: mä oon varmaa oikeesti kipee ku evvk lähtee kauppaan, tai sit oon vaa väsy..

Ja mäki kirjotan paaaljon omaanapaa, et saa sitä ehkä muutki tehhä ;)
Jellona, yrittäkäähä nukkua, ja toivottavasti Joni ei näytä yhtä pahalta alttarilla ku kaverin sulho eräissä häissä, suunnilleen vieraat löi vetoa et kestääkö sulho tolpillaan koko toimituksen, raukka oli ihan vihreenharmaa :LOL: Juujuu ei sais nauraa :whistle:
Uneton, lykkyä operaatioon ja lasten hakuun!

Katinka bd!

Kristiinastaki kiva kuulla piiitkästä aikaa!

Naakkaa huuhuu!?!

*SLÄMP* Joku tyhjenti pään mulla oli viel vaik mitä.. *raapii päätään...* :wave: No lähen sinne kauppaan ku viel ehdin..
 
Keskiviikkoa kinkkusille :D

Olipas meilläkin yö :eek: Alkuyö meni hyvin mutta puoli kolme Saara alkoi itkemään ihan hysteerisesti, ihan kuin olisi nähnyt painajaisia. Veerakin heräsi sitten siskon itkuun eikä meinannut millään rauhoittua. Mies meni nukkumaan loppuyön Saaran viereen ja he nukkuivatkin aamuun asti mutta me Veeran kanssa valvottiin :( Täytynee nukkua päikkärit tyttöjen kanssa...

Lähdetään kohta perhekahvilaan, naapurin äiti ja tyttö 1v4kk tulevat mukaan. Ihan kiva ettei ole enää paukkupakkasta mutta toivottavasti ei nyt plussan puolelle menisi, sit on taas märkää...

SE tulee tosiaan ihan alkuperäisen suunnitelman mukaan, Jonna olikin jo ehtinyt laittaa yhteisöön siitä tiedon :D

Kattinka: huisin jännää ja ihanaa! Tsemppiä huomiselle sylin täydeltä -olet ajatuksissani :heart: :hug:

Tatulle ISO HALI -kuten äidille myös :hug:

Niiskuneidille ISO jaksuhali :hug:

Lillukka, tytöt leikkivät tosi kivasti keskenään. Saara on tosi kiltti, voin hyvin jättää neidit keskenään hetkeksi, harvoin ne tappelevat... Kolmistaan me leikitään vaihtelevasti, riippuu päivän muista hommista. Pojat leikkivät yleensä tyttöjen kanssa alkuillasta jotta mä saan tehtyä ruuan rauhassa.

Peppi ehtikin kysellä Hannelen ja Niilon kuulumisia, mulle tuli eilen jostain syystä jumpassa mieleen että mitä Hannelelle kuuluu -joten kerrohan kuulumisia :D Pepille ISO HALI :hug:

Neve, hienoa että Vera alkaa viihtymään hoidossa, upea juttu =)

Metku: ONNEA työhaastatteluun! Peppi näemmä ehtii kysellä kaiken minkä munkin piti kysyä eli milloin haastattelu on?

Jaahas, jos sitä menisi laittamaan tytöt lähtökuntoon, se on moro :wave:
Tansku & tytöt
 
Kyytihomma taas pissii \|O :headwall:

Tulin nopsaan kertoon, että selvisin ;) :whistle:
Täytyy sanoa, et ekal kertaa ku se sitä -192 asteista jäähappoa tyrkkäs, ni äitiä ol ikävä, toka kerta ei enää ku nipistäny,
Nyt jomottaa ja just on ku palovamma, hurjan näkönen tuo on :snotty: :whistle:

Moiks, ootte mielessä B) :hug:
 
Heippa täältä länsirannikolta =)

Täällä ehti jo kans pakkanen lauhtua, kuten teilläkin päin Tanskuliini. Oletko vielä hakenut tytöille hoitopaikkaa muuten? Etkö säkin suunnitellu elokuussa palaavasi työelämään? Mun on nimittäin pitäny käydä hakemassa kaavaketta jo, mut enpä ole saanu aikaseks :ashamed: Sama juttu Oton 1vee-kuvien kans... koevedokset on, mut pitäs käydä kuvat tilaamas...

Oltiin lumihommis Oton kans ja hän tykkäs kans istua kolassa, kuten jonkun muunkin (huonomuistisuus vaivaa edelleen) lapsonen... Ottoa ei haittaa yhtään lumes kaatuminen tai jos lunta menee naamaan, miten muilla?
Leikkimisestä on ollu puhetta; mä en kyl mitenkään erityisesti leiki lasten kans, luen kyllä ja voin auttaa leikkien alkuun saamisessa. Sisko jaksaa Oton kanssa touhuta, ja hauskaa on molemmilla. Otto kyl leikkii hyvin yksinäänkin, harvemmin tosin omil leluilla vaan mieluummin esim. muovikippojen ja kapustojen kanssa =) Autoista on nyt innostunut ja traktoreista =) Pappalla on viis traktoria ja siitä syystä on kaikkien pikkupoikien idoli =) Pojilla kyl sisäsyntyinen tuo auton ääni pärinä, tai en tiedä, onko muiden tytöilläkin, mut meil ei ole ollu.
Katinkalle; onnea huomiseen, toivottavasti kaikki menee hienosti!

Koivunkäpy: onko ilvesasiaan tullu joku ratkaisu, vai onko multa menny vaan ohi ;) ? Vai ymmärsikö ihan itte lähteä?

Voi vitsit, kävin eilen katsomas mun tätiä sairaalas; häneltä leikattiin vko sitten aivokasvain, syöpää on, mut muuten ei viel paljon mitään tiedetäkään :'( Puhetta tuli, mutta sanat oli hukassa ja huomasi, et häntä harmitti ja vaivasi se kovin. Ilahtui kyllä mun menemisestä, esikoinen olis lähteny mukaan, mut onneks en ainakaan viel ottanu, olis kuitenkin pelästynyt isoja siteitä päässä ym. Mummua käy ihan kauheasti sääliksi, oma lapsi on aina oma lapsi, vaikka olis jo yli 60vee :( Sit mulla tietenkin tuli uniinkin, ku illal sitä kovin mietin. Mun mies on ihan kypsä mun yöllisiin hääräilyihin jo muutenkin ja varsinkin näin aamuvuorovkolla, ku se herää 4 jälkeen ;) Mä olen aina ollut varsinainen yöhöpisijä, kaiken huippu oli, kun opiskeluaikana asuin kaverin kans, joka on samanmoinen ja yöllä herättiin siihen, ku selostettiin toisille jotain, molemmat unissaan =) Viime yönä olin pöyhiny sänkyä ympäriinsä ja kun mies oli kysyny, et mitä sä nyt haet, ni olin sanonu kiukkuisesti, etten saa sitä nyt sanottua ja odota nyt ja anna mun miettiä. Lopuks olin sanonu, et pizzaa... =) Miten niin ruoka aina mielessä...

Nyt vois lopettaa nää joutavanpäiväset höpinät ;) Vois kans siirtyä keskilattian kohennukseen Jellonan tavoin, vaikka turhaa se on, kun riiviöt tulee sisälle, toinen nukkumasta ja toinen hiihtämästä... sellanen kysymys vielä kaikille, että nukutaanko teil viel päikkärit ulkona ja jos nukutaan, ni missä vaiheessa olette ajatellu siirtyä sisäpäikkäreihin?

Moikka!
 
kerkeisköhän vielä näpytellä ennen kun poika herää...
Tai no heräs jo kertaalleen kun oli huimat 30min taas nukkunu mut annoin tutin suuhun niin nukahti uudelleen :ashamed:
On jo ollu useemman viikon että ei koko päivänä syö tuttia, mut en jaksa "tapella" sen kans nyt. Jos iltaki menis hyvin kun nukkuu kunnon päikkärit.
Tosin viime yönä huitas 12h nukkua yhtäkyytiä niin luulis että mullaki ois virkee olo mut ei..

Ulos kyllä nukahtaa ilman tuttia eikä tertte muuta kun vaunuihin laittaa mut ei sisälle.. eikä varsinkaan nuku pitkään.
Sirukos se just päikkäreistä kyseli.. Tatu nukkuu yleensä aina ulkona mut nyt kun on näitä pakkasia niin oon sisälle laittanu. Ja ei taho kunnolla nukkua. Tänään nukahti hyvin ilman tuttia mut ei osaa jatkaa unia sisällä jos havahtuu johonkin.

Kristiina: Jospa se nukkumaanmeno olisi Saulilla noin sujuvaa jatkossakin =)

Metku: Hienoa kun työhaastatteluun pääsit! Onko se millonka??
Toivottavasti pojat pysys terveinä.

Jellona: En ihmettele vaikka yöunet häviääkin. Ihteeni varmaan jännittäs ihan sairaasti :D

Peppi: :hug: toivotaan että ensi yö menisi edes hitusen paremmin.

Koivunkäpy:Selvisitkö kauppareissusta?? Täällä kans niin totaalisen vedoton olo että ei mitn järkee, eikä mikään jaksa innostaa.. oonkohan liian paljo saanu nukuttua viime yönä vai mistä johtune.. :whistle:

ahaa.. nyt heräs poitsu..
 

Yhteistyössä