JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Iltoja.

No jopas oksutatuti kiertää kaikkia tähtösiä läpi :( :x

Voimia teille kaikille :hug:


Eipä mielle mitään uutta. Sami ei ole kävellyt askeltakaan sitten sen yhden kerran. Eipä toisaalta ole kiirrekkään. Anu lähti kävelemään vasta 1 vee ja 4kk. Joten siihen nähden Sami on kehittynyt tosi nopeasti.

Öitä!
 
mm70
Moikkelis!
Meidän sälli on potenut aikas kovaa kuumetta nyt kaksipäivää. :(
Korkeimmillaan mittasin tänään 39.3.
Muuten on heitellyt siinä 39:n kahtapuolta..
Onneksi poitsu on ollut ihan tolkuissaan ja syönyt ja juonut hyvin.
Huomenna soittelen lääkäriaikaa jos kova kuume jatkuu.
Onkin eka kerta kun meillä "oikeasti" kuumeillaan viimekeväisen vauvarokon lisäksi..

Niistä 1v- kuvista vielä.. Anteeksi, mulla vissiin mennyt ohi,
mut KAIZALLEKO pitää kuva lähettää sähköpostiin vai miten?
Anteeksi vielä.. :ashamed:

Sitä raivokasta oksutautia siis liikkeellä! Parantukaa potevat ja toivotaan mahdollisimman monen siltä säästyvän. Saattaa viedä kuulema tosi huonoon kuntoon... :/
Halit vielä kipeille :hug: ja muille ihan muuten vaan :hug:

Öitä! Jos tuo nuppu antaisi tänä yönä nukkuakin..
 
Maanantaita kaikille :heart:

Voi voi, kylläpäs nyt taas sairastellaan. Monilla on oksutautiakin -se on niin ällö tauti että huhhuh. Flunssa ja kuumekaan eivät ole kovin kivoja Paranemista siis mm70:n poitsulle ja Katben porukalle! :hug:

Meidän yö meni hieman paremmin, jee :D Veera kyllä heräili mutta ei kovin usein. Veeran nuha senkuin pahenee, tyhmää... Lämpöä ei ole edelleenkään eikä yskääkään mutta nenästä tulee sellaista paksua vihertävää räkää, yöks :x Mulla itellä taisi olla eilen lämpöä, illalla oli ihan karsee olo. Yritän tässä samalla varata mulle ja tytölle aikaa terveysasemalta.

Niiskuneitiä on munkin pitänyt kiittään listan päivityksestä :hug:

Gerbera, kiitos kysymästä :) Aamuisin on edelleen päkiät arat ja kipeät mutta muita oireita ei onneksi ole. Jaksuja sinullekin :hug: Heh, hassuja seksisutkautuksia Aleksilla :LOL: :LOL:

Danjuskalle jaksuja läheisten sairastellessa :hug:

Koivunkäpy: sori että häiritsin eilen mesellä :whistle: :ashamed: Mä kun niin innostuin harjoittelemaan sitä :ashamed: :ashamed:

Sain just soitettua terveysasemalle, sain ajan mulle ja Veeralle klo 11 -tosi hyvä aika, ehditään takaisin ajoissa syömään. Pitäisi vielä soittaa puheterapeutille ja varata Saaralle aika puhearvioon.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Tansku & tytöt
 
Huomenia =)

Viikonloppu meni kiireellä.oltiin mun äidin luona yötä,ja anoppia käytiin moikkaamassa sunnuntaina ennen kotiinlähtöä.
Tänään äiti tulee meille :)
En saanut laitettua kuvia talosta yhteisöön,en tiedä miksi :/ :/
Onko muut saaneet laitettua kuviaan sinne?

Oskari heräs viimeyönä kolmen maissa ja alkoi maitoa kitisemään,en antanut mutta hereillä se tuntu olevan aikasta kauan,pientä ääntä kuului pitkän aikaa.
Ai niin unohdin kertoa että se oppi tuossa kävelemäänkin,ja nyt kävelee jokapaikkaan ;) :)
Korvat ei enää vuoda mutta en tiedä missä kunnossa ovat,olen niin kypsä näihin jatkuviin korvatulehduksiin ettette usko :'(
Taas yritetään vaikka mitä että loppuisi toi kierre.

Meillä on isommilla vaikeuksia nukahtaa iltaisin,eskarilainen ei meinaa millään mennä maate,lueskelee ja piirtelee vielä iltämyöhään vaikka on valot sammutettu jne.
keskimmäinen pelkää pimeetä ja nyt on toista viikkoa pelännyt hiiriä ja susia :whistle:
Yritin kyllä selittää ettei meillä ole kyseisiä eläimiä näkynyt.
Onko muiden lapsilla vaikeuksia nukkumaanmenon kanssa?

Nyt pitää mennä pannukahvin keittoon,meillä kun hajosi kahvinkeitin viimeviikolla,nyt sitten pannukahvetta keitellään ;) :wave:
 
Nyt on oltu jo n. 28 tuntia ilman tissiä. Yö meni odotettua paremmin, vaikka kyllä varmaan 2 tuntia yhteensä yön aikana Catriina kitisikin, juotin lasista vettä ja nukutin hyssyttämällä uudelleen. CAtriina nukahti ensin puoli kymmeneltä ja ekan kerran heräs jo puoli yhdeltä toista, silloin sitten huusikin tunnin, sitten nukahti ja puoli yhdeltä taas heräs mutta silloin ei huutoa kestänyt kuin 20-30 min ja taas nukahti ja neljältä sitten käväsi hereillä, hörppäs vettä ja nukahti tosi helposti. Aamulla sitten heräsi 20 vaille seitsemän. Aika kivasti kun ottaa huomioon ettei meillä ole kertaakaan laitettu yöunille ilman tissiä. Että tällainen yö meillä, nyt tytölle ruokaa ja tyttö unille.
 
Tansku, se oli mun ukko, mä sille papatin et voi sitä kohteliaamminki sanoo jos ei jouda turisee \|O

Pelkele. Tänne änkee nyt sit ilves, käy roskiksella ja niinki kaukana ku ulko-ovella on jäljet, ja tulee siis ihan päiväsaikaan pihaan, voiko siitä vinkuu jollekki jos se niinku oikeesti meinaa tähä muuttaa????

Yöllä ei herätty ku neljästi, jos vaik kiltti lääkäritäti kattos samalla villen korviin ku mää käyn lekurissa. :whistle:

Eilen pihahti käämit, oletin et muutki tekee jotai ku vaan mä, no leikin nukkuvaa tunnin ja täääl ei ollu tapahtunu mitää, mulla oli kpaisti uunissa ni eivät ollu ees lisänny siihe nestettä \|O tulin sit alas ja kiroilin et ettekö oo sen vertaa tajunnu et ois voinu lisätä nestettä :kieh: ja astiatkaa ei ollu kävelly koneeseen :eek: eikä pyykit narulle.. No jos se tästä taas... Kun tekivät eilen kaverille hahmoa DD:hen, joku ehkä jopa tietää mitä se tarkottaa :LOL: JA just sillo se sitä hahmoa oli tekemässä ku tansku yritti huudella,.

Sairaille paranemista oikein pikaisesti!

Tinttamooses, ei varmaa tietoa, mut voisko akupunktiota kokeilla korviin? Ja minkäikänen teil oli keskimmäinen, meil on välillä Annal tommosia ihme juttuja, millo on mörköjä, millo karhuja, millon kummituksia.. Pahin on tainnu kestää sen pari viikkoa ja siitä sit asettunu.. Ku vissiin parivuotiailla nää on normaaleita, meidän neiti tuloo pari vuotta myöhässä :LOL: <br><br>
 
Huomenta!

Täällä parempi yö takana, taisko Joonatan herätä yhden kerran ja sit kokonaan vasta 7.20. Laitettiin yöksi suppo. Kuumetta/lämpöä, kumpaa se nyt pyllystä mitattuna on, oli ekalla mittauksella 38.3 ja sit jonkun tunnin jälkeen 37.9. Tänään en oo mittaillu. Oksennusta ei ole tullut sen toissaöisen jälkeen.

Ite en meinannu taaskaan saada unta illalla :( Hitto, jos tää taas alkaa, oon nyt reilun viikon verran saanut jo ihan hyvin unta, mut nyt, kun mies oli sillon pe iltaa viettämässä niin se alkoi... Sen jälkeen, la ja eilen en oo saanut unta, vaikka mies on vieressä ollutkin :(

siiri-miina: Kiva kuulla teistäkin pitkästä aikaa!

Danjuska: :hug: :hug:

lumikarpalo: Joonatan on myös aina ihan innoissaan toisista lapsista, isoista tai pienistä, menis aina halimaan yms. :heart:

Taivaanvuohi: Tsemppiä imetyksen lopettamiseen!

katbe: Paranemisia! Miten teillä nyt voidaan?

Gerbera: Juu, kerron kyllä. Nyt oon vaan tehnyt niin, että mies on saanut hoitaa kaikki rankimmat jutut, kuten pyllyn pesut ja muut kantelut :)

Mammariia: :hug:

mm70: Paranemisia teillekin! Joo, Kaizan sähköpostiin pitää ne 1v. kuvat lähettää ja osoite löytyy muistaakseni yhteisöstä...

Vitsit, täällä on taas vaihteeksi kiukkuinen poika! Tuntuu, että toi poika ei muuta teekään nykyään kuin kiukuttelee :ashamed: Siis muulloinkin, kun nyt kipeenä (lieneekö enää kipeäkään). Omaa tahtoa löytyy ja pitäähän sitä ollakin... Mut mut... Äh, rasittavaa se on :ashamed:
 
Tinttamooses! kysyin mun henkilääkäriltä, voi hoitaa myös akulla korvatulehdusta, voi myös antaa ennaltaehkäsevää hoitoa! Ootteko mistä päin? laita vaiks yynä jos et tänne taho kertoo! ku jos satutte olee oikeelta suuunnalta ni tiä vaik lainaisin tota mun pistelijää, joka auu nykysin toispuol suomee...
 
Koivunkäpy: vitsit et repesin :LOL: :LOL: Vai ukkos kanssa mä juttelin :LOL: Ja mä selitin sille että onkohan Veeralla nälkä kun roikkuu syöttötuolin jalassa -ukkos totesi että voipi olla :D Heh, nyt naurattaa ihan kamalasti :LOL:

Tinttamooses: esikolla (13v) on myös nukahtamisvaikeuksia, se ei osaa nukahtaa ysin maissa vaan valvoo ja pyöriskelee vaikka kuinka myöhään. Tänäänkin sen piti herätä jo puoli 7 ja oli sit tietenkin ihan väsynyt.

Niin se pojillakin taas alkoi koulu. On jätkillä taas päivisin jotain tekemistä :D

Eipä mulla muuta, naurattaa ihan sikana mun mese-sekoilu :LOL: :LOL: :LOL:
 

Huomenta!

Heh Tanskuliini ja Koivunkävyn mies :LOL: saivat mesesekoilullaan munkin suupielet ylöspäin, hassu juttu!

Gerbera teidän Aleksin jutuille nauroin kans! ;)

Ihanaa, meillä takana parempi yö ja aamulla heti jaksoin laittaa kaappiin pari koneellista pyykkiä, tyhjätä ap-koneen, on jo ulkoiltu ja syöty aamupala toki, Onni vaan nyt sit nukahti rattaisiin, oli aikas kiukku koko ulkoilun ajan eli kaksillä päikyillä näköjään sit tänään mennään.

Peppi toivottavasti saat nukuttua taas paremmin!

Meil kävi eilen kaveriperhe kylässä. Ilta lököteltiin sit kotona, ei sen kummempia. Tällä viikolla alkaa sit muskari ja perhekerho, jes, arkipäivien piristykset! Ja aivan ihania uutisia mies kertoi: kun helmikuussa vaihtuu koulussa jakso, on muistaakseni hällä 7 viikon ajan keskiviikot vapaita!!!!!!!!

Alotin muutes eilen illalla neulomaan kaulaliinaa pojulle. Ja ruhtinaallisen yhden tilkun olen neulonut nyt siihen tilkkutäkki-kampanjaan vaaka ry:lle, mut eiköhän niitä lisää tule kun aika antaa myöten.

Lillukka
 
Kiitos kannustuksesta Peppi85!

kyllä on haikea olo kun nyt lopetti sen imetyksen. Ja eikö vain ole koko ajan muistutus siitä kun rinnat on kuin jalkapallot, no ei ihan mutta täynnä maitoa ja tosi arat. No tämä on sentään tuttua, esikoisenkin imetyksen lopetin kerralla ja se on nyt sitten muutaman päivän kärsimystä. :kieh:
 
Meillä ei sit alettu nukkumaan ekoilla päikkäreillä, mennään sit tää päivä yksillä unilla. Aion laittaa parvekkeelle nukkumaan, tänään ei ole enää ollut kuumetta.

Olipas meilläkin Unettoman kanssa aikamoista mesesekoilua :LOL: Mä olin vähän hupsuna, kun en mitään meinannut tajuta ja tää viimeisin kyllä nauratti :whistle: En ehtinyt heippoja sanomaan, kun Joonatan just samaan aikaan kaatui ja tuli ihan kauhee parku, mä en nähnyt, että mihin sattui, mutta vähän ajan päästä rupes tulemaan suusta verta, luulin ensin, että oli purassu kileen/hammas osunut huuleen, mutta selviskin, että toi ylähuulen ihan ylhäällä oleva kiinnike (??), se ikenien päällä oleva, tietääköhän kukaan mistä puhun? No, joka tapauksessa siitä tuli verta, en tiiä, että mihin on osunut tms. Mutta nyt näyttää olevan ihan kunnossa, ei sitä vertakaan kauaa tullut, koitin sitä kattella, vähän tummalta näytti...

Mut ihan kohta meen laittaa poikaa päikkäreille :wave:
 
Huh huh mikä aamu takana, Vili heräs huutamaan 5.40 ja rauhottu 6.35.. \|O En tiedä mikä pientä vaivas, mutta osittain johtu varmaan siitä kun en ottanu viereen, olen ajatellu lopettaa sen tavan. Nukku onneks vähän yli seiskaan, mutta kyllä mun oli vaikea herätä!! Onneksi kirkasvalolamppu tuntuu toimivan, en ole päivällä ollenkaan niin nuutunu kun ilman sitä. Ihanaa. Vielä kun sais nukkua öisin edes sen Käpärin ruhtinaallisen 4 tuntia putkeen.. V nukkuu nykyään tosi levottomasti, en tiedä olisko hampaista vai eikö korvat tullu sittenkään kuntoon.. :/

Mun pitäs tänään mennä reggaeton-tunnille! En oo ikuna ennen käyny, ja kääk. Oon ollu niin kauan kotona, että hirvittää mennä yksin mihinkään harrastukseen, mutta joskushan se on alotettava. Tää kiinnosti ja etnobic myös, mutta tämä oli parempaan aikaan. En itse asiassa ole edes ihan varma monkälaista se on, aikamoista takapuolen pyöritysta käsittääkseni!! :D

Uneton, mun on pitäny päivätolkulla lähettää sulle tsemppiä herkuttomuuteen ja laihdutukseen. Mainitsit kuinka rankka oli eka päivä ilman herkkuja, tiedän just millasta se on. Ite en vielä tällä kerralla ole siihen päässy, tänään ehkä jo.. Eilen tuhottiin Artun joululahjaksi saama suklaajoulupukki palloineen. :ashamed: Pitäs vaan käydä ostamassa hedelmiä, muuten en huomista selviä. Tein tänään välipalaks mangovispipuuroa - jostain ne hiilarit on saatava.. :LOL:

No nyt Arttu käy kyselemässä lastenjuttuja tietsikalta 1/2 min välein.. :kieh: En luvannu, kun juuri katottiin telsua.. Vitsi näitä sadepäiviä, hermo meinaa pettää kaikilta. Onneks alkaa tällä viikolla perhekerho ja muut harrastukset, kukas siitä jo mainitsi..

Nyt vie tie Artun kanssa kirjanlukuun.. Sitäkin tulee harrastettua ihan liian vähän, vaikka molemmat siitä tykätäänkin. Hyi mua, päytyy kyllä ryhdistäytyä monessa asiassa!!! :ashamed:
 
viikon alkua täältäkin suunnalta!!

No joo.. eipä hyödyttänyt neuvola reissu mitenkään. Edelleen neuvolan täti sitä mieltä että turhanpäiväsiä nuo testit mitä yksityinen määräsi.
"Pitäkää valkosia vaatteita ja rasvatkaa hyvin".. No joo.. ihan kun ei ois tiedetty.. Sitten vielä lisäs että "onhan tämä asia hankalaa ja vaikeeta jos siitä semmosen tekee".. Pitää vielä huomenna soittaa sinne yksityiselle. Pikkunen kutiaa ihan kamalasti ja ei nyt kortisonia pysty koko ajan työntämään..
Saatiin onneks semmosia zyrtec tippoja joitten pitäs tuota kutinaa helpottaa.

Meillä nukuttiin yö hyvin.. Siis kun viimein minäkin unta sain.
Aamulla heräsin vaille yhdeksän semmoseen ihme kitkutukseen ja hankaavaan ääneen.. Aattelin että on hamsun juoksupyörä rasvauksen tarpeessa mut sitten alko höpötys kuulua ja Tatu yritti remontoida sänkyään ja naureskeli niin hyvän tuulisena. Oli saanu jotenki ihmeen kaupalla sängyn pinnaa sen verran löysytettyä että se eheilu ja aiheutti tuon äänen.

Tulipas taas ihan vaan omaanapaa :ashamed:

Kaikille sairaille oikein paljon paranemis toivotuksia!!

Eipä nyt muuta.. pyörii vaan ajatukset tuossa pojassa.
 
Veeralla on taas korvatulehdus :( Saatiin antibiootit, käydään hakemassa ne kunhan tytskyt heräävät. Mulla ei ollut poskiontelotulehdusta vaikka olin aika varma siitä. Mutta hyvä niin :)

Päätä särkee ihan tajuttomasti, Ibusal ei auta ollenkaan. Pitäiskö ottaa Burana 800mg jonka sain reumaoireita varten... Ehkä otan yöksi jos hedari ei hellitä.

Ei mulla TAASKAAN mitään muuta, häivyn takavasemmalle :wave:

Danjuskalle piti lähettää vielä isoja jaksuhaleja :hug: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 14:39 Tanskuliini kirjoitti:
Minä taas... :ashamed:

Niiskuneiti!!! Tiedätkö sä mikä yhteisössä tökkii? Olen eilisestä lähtien yrittänyt laittaa sinne viestiä mutta ei onnistu... Vai onko mun pääsy sinne evätty... :whistle: ;) :D
Siellä taas todennäköisesti jotain päivityksiä,serveri säätöjä tai jotain...päät kylmäks vaan, kyllä se taas pian toimii, se on niin suuri laitos koko msn että joku päivä saattaa viä kaatuakkin :D , ei vais, kyllä se taas pian
 
No niin, mulle tänään lällätettiin puhelimessa :\| Maria oli kävellyt neljä askelta sillä aikaa kun olin työharjoittelussa :D Kiipeilykin on sujunut jo jonkin aikaa liiankin hyvin, ja kukkamullat saa kyytiä kun kukkalauta on sohvan vieressä. Äsken neiti istui sohvalla imeskelemässä koristekiveä jonka oli ruukusta napannut.

(sain juuri kutsun alusvaate- esittelyyn, jes! :) )

Tänään pitäisi vielä jaksaa pyykkejä laitella, rottahäkin jo siivosin ja koirille on matokuuri aloitettu. Alkais nyt päivät pidetä niin että ehtis vielä lenkille töitten jälkeen, nyt tulee just pimeä kun kotiin ehtii ja hetken huokaisee.

Paranemisia oksu- ja korvatautisille ja kaikille muillekin kipeille :hug:

 
Heippa taaperoiden mammat :)

Yhteisöön en ole miekään saanu lisättyä kuvia :'( Useampana päivänä oon kokeillu. Ois paljon kuvia joulusta ja synttäreistä ja sit ite otettuja 1-vee kuvia.

Neve Mehän ollaan sit melkein niinkun työkavereita... Saitko viestiä mitä laitoin aiemmin?

Täällä tytöt pitää discoa taustalla.. Nyt soi Lordi ja molemmat joraa =)
Kyllä lunta jo kaipailtais! Luin kun Taivaanvuohi oli käyny pitkällä hiihtolenkilla ja sit Danjuska pulkkailemassa niin kyllä tuli haiku kun täällä vaan vettä sataa. Ulkoilla ei huvita yhtään kun on ihan litimärkä! Pitäisköhän muuttaa lappiin.... Joulupukin naapuriin :)

Meil ois keskiviikkona neuvola, saas nähä onko mitat muuttunu mihinkään.

Kristiina olitko Idolsin tampereen karsinnoissa? Ihan niinkun yhessä mainoksessa oisit ollu siellä kun ulkona oli kuvattu??

Ois vissiin mentävä keittää puuroa.. Täällä on nyt kuunneltu HArd rock hallelujahia jo vissiin neljä kertaa peräkkäin..

Moi moi ja

:hug: kaikille!!!
 
iltoja :wave:

Just äsken lähti kaveri kylästä.. hujahti ilta tosi äkkiä ja mukavaa oli..

Väkisin rupes hymyilyttää kun luin että Jonnalla disco siellä menossa :D
Meillä näytettiin kaikki mahdolliset lelut josta vaan ääntä lähti niin kaverille :LOL:

Ei sitä lunta Jonna täälläkään kauaa enää oo.. Plussan puolella reippasti keli ja ahh niin ihania (ainakin Tatun mielestä..) lammikoita takapihalla... Varmaan pohjoisnapa ainut paikka missä lunta on.. :$

Oikeesti että ihminen voi olla tyhmä.. siis minä.. nyt vasta muistu mieleen.. Mies kahto jotain "mukamas dokumenttiä" eilen ja siinä oli juttua kun astronautit oli plutossa.. Ja minä ihmettelemään että missä välissä ne on sinne kerenny, että eikös sen pitäny olla niin jäinen paikka että sinne paleltuu.. :ashamed: :whistle:
Vaikka eihän ne oo todellisuudessa kuuta pidemmällä tainnu edes käydä :whistle:
Mies vaan tuumas kun illalla asiaa vielä ihmettelin ja puin niin, että et oo tyhmä.. jossain asioissa (kuten esim. historia) niin ehkä vähän sivistymätön.. Mut ei oo kuulemma sama asia kun olla tyhmä :LOL: :LOL:

Kiitos Peppi ja Tanskuliini! Ukki on tänään onneks vähän parempana ollut.. Yhden kerran joutunu lisähappee ottamaan mutta muuten virkeä.

Kipeille edelleen toivon paranemista ja muutenkin kaikille hyvää yötä.. Nyt pitää lähtee miehelle jotain sapuskaa laittamaan kun töistä tulee. Ehkäpä vielä sen jälkeen tulen ruutua tuijottamaan :whistle:

Niin Ja Jemman jutun luin minäkin! Ihana juttu!
 
Lääkärissä kaik ok, pojun korvatki harkitsee paranemista. :whistle:

Kelit vaihtelee pakastaa, lauhtuu pakastaa lauhtuu.. no, ompahan pulkkamäki kunnossa! Jellona ehkä muistaa ton mäen, vähä siinä saa hyvät vauhdit ku se on jäässä B)

Pää tyhjeni mitä piti, kauniita unia kaikille!
 
Heit taas!

Miks pitää aina valvoo näin myöhään ja vaan taistella silmät ristissä, vaikka mitään oikeesti tärkeetö tekemistä ei olekaan? No, toisaalta mulla hajois kyllä pää, jos mulla ei olis pientä omaa hengähdystaukoo edes tämän vertaa päivän aikana...

Saulilla ei ole virallisia 1-vuotismittoja, koska me käytiin neuvolassa 2 viikkoa ennen 1-vee päivää. Silloin mitat olivat: 74,5 cm ja 8540g. Ei sais vertailla, mutta kyllä mua taas ihan pikku hiukkasen alkoi painaa, kun katsastin noita muitten mittoja listasta. :/

Niitä Saulin allergiaverikokeitten tuloksia en ole vieläkään saanut (paitsi sen, että keliakiaa ei ole!), koska se lääkäri ei jostain syystä vastaa puhelimeen! :headwall: \|O Siis oon nyt kahtena eri päivänä soittanut sinne numeroon, jonka lääkäri mulle antoi tulosten kysymistä varten ja ihan täsmälleen sinä kyseisenä soittoaikana, joka siinä lapussa lukee. Koko sen puoli tuntia, jonka soittoaika kestää, olen toistanut numeroa muutaman minuutin välein, mutta kukaan ei vastaa!!! V**** että mua niin ottaa aivoon tollanen! \|O Ehkä tää on turhaa meuhkaamista, mutta tiedätte varmaan tunteen, kun on asennoitunut siihen, että jonkun asian saa tietää jonain tiettynä hetkenä ja sit se vaan lykkääntyy ja lykkääntyy eikä siitä stressistä ja huolesta pääsekään eroon silloin, kun on ajatellut.

No, joku maito-ongelma Saulilla ainakin on. Sen mä tiedän nyt ihan varmasti ilman niitä tuloksiakin. Sehän oli muutaman viikon ihan täysin ilman mitään lehmänmaitoa sisältävää ja silloin kaikki oli hyvin (eli kakka kiinteää). Sit kokeilin taas pitkästä aikaa maitojauhetta sisältävää vauvapuuroa ja heti piti sen päivän ajan vaihtaa vaippoja ihan koko ajan, kun poika päästeli puurot velleinä pihalle. Nyt on taas palattu maidottomuuteen ja kaikki ookke! Tää on vaan niin typerää, kun maito selvästi aiheuttaa oireita, mutta virallista diagnoosia mistään ei ole. Se taas tarkoittaa sitä, että mä joudun yksinäni pähkäileen noita kalsium- ym. juttuja ja stressaamaan imetyksen riittävyydestä, kun mitään lehmänmaidon tilalle ei ole.

Pahoittelen hirveesti, kun tuli vaan omaa napaa ja kaiken lisäks vielä näin tylsää tilitystä. Nyt väsyttää niin paljon, että en kerta kaikkiaan enää jaksa roikkua tässä koneella.

Hyvät yöt! :wave: Yritän taas palstailla ahkerammin. Niin, ja muuten EN ole tehnyt joka päivä jotain opiskelujen eteen, kuten lupasin. Yhtenä päivänä taisin vähän tehdä... :whistle: :ashamed:
 

Yhteistyössä