***Joulutähdet 2005 Heinäkuussa***

Moikkelis :wave:

Juu ei siitä hieronnasta tainnut oikein hyötyä olla; tänä aamuna tuli migreenikohtaus. Onneksi sain saikkua puhelimitse, etten tarvinnut lähteä lääkäriin! Kirjoitti huomisenkin, saanpahan sitten vaikka levähdettyä.

Nyt on pakko pikkasen hehkuttaa; Julius oli tänään käynyt kaksi (!!!!!!) kertaa pöntöllä!! Kotona olen tarjonnut sekä pottaa että pönttöä, mutta kumpainenkaan ei ole herralle sopinut useampaan kuukauteen! Mitään sinne pönttöön ei ole kuulema tullut, mutta pääasia on, että se on vapaaehtoisesti halunnut siinä istua!! Jippii! :D

Ja toinen asia mitä pitää kans vähän hehkuttaa; Werneri oli ollut viime viikolla päiväkodissa ihan kokonaan ilman tuttia!! Muistivat sanoa siitä minulle vasta tänään :D Eli kotonakin tutti on nyt pannassa, kun kerta päiväkodissa tutittomuus on sujunut erinomaisesti!

Ankeaa on, kun tietää, että mies vasta lauantaina kotiutuu :'( Mutta kun jaksan vielä tän ja ensi viikon, niin sitten lomaillaan koko perheen voimin viikon verran!

Olen sen verran hullaantunut sisustamiseen, että eilen keksin hullun idean; miehen porukoilla on kesämökki saaressa ja sitä ei kukaan koskaan oikein käytä... Ja mä keksin sitten, että mehän voitais alkaa sitä sitten laittamaan meidän näköiseksi! Ensi kesänä alkaa se projekti sitten :D Tosin tänä kesänä käydään katsastamassa, että tarviaako remppaa tehhä ja mitä huonekaluja sieltä pitää talvella jäiden aikaan sitten viedä pois. Sormia jo syyhyttää!! Eli ensi kesää jo odotellessa :D

Mutta nyt taidan lopetella ja jatkaa poikasten parissa!

T. Gerbsukka
 
Iltoja.

Sami on kaverinsa polttareissa, oon siis yksin poikien kanssa. Mun isä ja sen avovaimo oli käymässä ja pyysin, että olisivat poikien kanssa jos mä kävisin sitä serkun vauvaa katsomassa ja suostuivat, minä sit kirjoitin Eniron ohjeet ylös, mut en todellakaan löytänyt perille :ashamed: :kieh: Olin Helsingissä asti jo ja mennyt niin monta kertaa ohi ja kiertänyt monia kilometrejä, että pääsin taas oikealle reitille, että luovutin!! Suututti ja itkettikin niin pahasti, vieläkin harmittaa ihan hirveesti :ashamed:

Smirge, kiitos!

Koivunkäpy, johan on ollu taas reissu sulla :eek:

Jellona :hug:

Kattinka, sun tarvii selvästi kehittää tota yksikätisenä kirjoittamista et pääsisit useamminkin tänne kirjoittamaan!

Gerbera, harmi sitä migreenikohtausta, koitahan nyt lepäillä.

Huomenna olis Pärnuun lähtö, koitan koko ajan muistutella itteäni siitä, että kestäisin tämän illan :ashamed: Mulla on ollu pinna taas niin kireellä ettei tosikaan :ashamed: Pojat kiukuttelee koko ajan, eivät suostu syömään ja kiukku tuplaantuu, koko ajan molemmat tai vähintään jompi kumpi kiljuu ja kirkuu. Joonatanilla on tänään pari kertaa tullu kakka ja pissat housuun, ei se oikein ymmärrä, että silloin ei sitä vaippaa ole, kun on vaan kalsarit ja housut jaloissa. Kauppareissu meni ihan kuivana, mut kun ei kotona muistuteltukaan et pitää potalle mennä niin johan sattu vahinkoja. No, tällästä tää on.

Lasken tunteja huomiseen :whistle: Vähintäänkin siihen, kun pojat nukkuu (pari tuntia vielä).
 
iltaa

vähän aikaa sitten tultiin sirkuksesta.. nyt poika unilla..

Oli kiva käydä ja Tatu tykkäsi hirveästi. varsinkin niistä pelleistä :D
mummulle kertoi sitten puhelimessa että siellä oli pelllejä, pikkuheppa ja tykkikin oli =)
Josko kohta pääsis itsekkin levähtämään..
viime yö oli ihan sieltä ja syvältä.. poika aina kun pääsi uneen, heräsi kitisemään ja itkemään.
vaille kolme mies sitten pakotti alakertaan nukkumaan kun ennen kuutta oli mulla herätys... joten kömmin pikkusiskon viereen vuodesohvalle ja kuuteen asti sitten siinä korsasin :whistle:

ja kiitos kaikille onnitelleille.. kovin varovaisin mielin tässä mennään. Vähän myös peöottaa noi työhommat kun joudun plajon painavaa tavaraa nostelemaan.. toisaalta tekis mieli pyytää vapautusta hevi osastolta mutta toisaalta en haluis kertoo tästä vielä töissä... en sitten tiiä :ashamed: :/

Peppi: Äkkiä se huominen tulee!! Pidä hasukaa :D
Tatulla sattu kans alussa vahinkoja useemmin kun ei aina muistanut mennä ajoissa vessaan.. välillä havahtu että on hätä mut ei välttämättä kerennyt.. mut toukokuun alun jälkeen ei ole tarttenut poikaa muistutella.

Jellonalle :hug: Käy ihmeessä yhteisöön kirjottaa jos vaan yhtään helpottaa.

Gerberalle
myös jaksuja! :hug: voisitko tilata aikaa hirojalle?? ei varmaan yksi kerta auta jos hartiat kovin jumissa.
minun mummolla alkoi hirveä päänsärky ja meni tasapaino kun oli niskat niin tiltissä.. laittoivat sitten lähetteen johonkin fysioterapiaan tms.. ja sitten hierojalle.

huh kun on tullut päivälle pituutta.. jos lähtis syömään jas sitten nukkumaan.

jee ja loppuviikosta on luvannut jo poutaa!! :D aivan varmana ajetaan päivänä jos toisenakin kalajoen hietikkolle leikkimään ja nauttimaan B)
 
Oikein paljon onnea Katben perheelle perheenlisäyksen johdosta! :heart: :flower:

Danjuska: Oikein paljon onnea sinulle odotukseen!!! :heart: :flower: Ymmärrän oikein hyvin varovaisen tunnelmasi asian johdosta. :hug:

Muuten kaikille vain pikaisesti hyvää kesän jatkoa, ollaan lähdössä Keski-Suomeen päin ja tänään on vielä lapsilla päivän suunnistusleiri. Täytyykin lähteä valmistelemaan porukkaa lähtöön.

:hug: kaikille!
 

Heippa taas :wave:

Minähän alan ravaamaan täällä taas joka päivä :D

Danjuska, pitäisi juu hierojalle tilata aika, mutta en vaan saa aikaiseksi... ja kun haluan nimenomaan naishierojalle, niin täytyy tehhä ensin taustatyötä, että löydän semmosen.
Ymmärrän hyvin huolesi! Toivottavasti pikkuinen pysyy nyt massussa turvallisesti!

Werneri pärjäsi kotonakin erittäin hyvin ilman tuttia ja ei ollut millänsäkään unille mennessä, kun en tuttia hälle antanutkaan! Aamusta heräsi kuuden aikoja kesken uniensa ja ensin koitin saada rauhoittumaan kainaloon ilman tuttia, mut kun pienesti kitisi niin annoin sitten siksi aikaa tutin, että nukahti. Ja Julius kävi sekä illalla että aamulla pöntöllä, ihan oma-aloitteisesti! *Hurraa* :D

Miehen sisko on käymässä Ikealla ja pyysin tuomaan junaradan osia! Meillä on Aleksin vanhat Brion osat, mutta niitä on aikas vähän siihen nähhen, että niillä nyt kaksi leikkisi, joten kun kerta ne osat käy toisiinsa, niin tilasin niitä sitten meille. Kivaa! Pääsen minäkin rakentelemaan :D

Mutta nyt jatkan kotihommia, ennkö lähden poikaset hakemaan kotiin!

:wave:
 
Kakasikätisenä, mutta auringon sokaisemana tällä kertaa... Meillä on pitkästä aikaan tosi lämmin päivä ja istuskelen terassilla kannettavan kanssa. Molemmat tytøt nukkuu ja Otto lähti isänsä kanssa pyøräilemään.

Oltiin aamulla kaupungilla lounastamassa Oton ja miehen kanssa. Tyttøjä hoiti naapurin 16 v tyttø kaverinsa kanssa. En tiedä pitäiskø olla huono äiti fiilis, mutta voin ja uskallan surutta jättää tytøt hoitoon jos vaan joku ottaa tuntematta minkäänlaista kaipuuta tai syyllisyyttä. ottoa en tuon ikäsenä voinut päästää silmistäni ilman, että sydäntä raastoi. Nyt on tytøt ollu vieraan hoidettavana jo useaan kertaan.

Pottailusta ainakin Gerbera on haastellut. Ottoa ei kiinnosta pätkääkään. Kaikkea on yritetty, mutta eikøhän tuo ennen armeija ikää... M¨rkä tai kakkkainenkaan vaippa ei häiritse yhtään eivät myøskään märät housut. Mois leikkiä vaikka miten pitkään vaihtamatta.

Jellonalle toivottelen hyvää lomaa. Kaisa ja Hannele alkaa tosiaan olla mahoineen pitkällä.
Sirusta ei ole kuulunut.
Mites koivunkävyn ompelukset? Meillä on paljon vaatteita, joten ei mitään hätää. Onko sulla vielä ne mekot? ne riittäs oikeen hyvin. mies sano yks päivä et olit huhuillut kun se oli koneella, mut en ehtinyt sit koneelle koko iltana.

Mitähän piti muuta. En muista mut ummistan hetkeksi silmät enenkuin joku alkaa vaatia ruokaa tai huomiota. Olette kaikki mielessä.

Ai niin ristiäiset ois 10.8. ilona tulee siis neiti A:sta ja emeline B:stä. toisia nimiä ja tai kolmansia nimiä ei oo vielä ees mietitty, mutta ois haluttu käyttää sekä mun äidin että anopin etu tai toka nimeä jos saadaan jotenkin sointumaan. Âîtini on Irma Lyydia ja Anoppi oli Solveig (lausutaan Suulvei) Onko ideoita miten vois sovittaa noita nimiä etunimiin liusäten molemmille (ainakin Emelinelle) oikein Suomalainen nimi johonkin väliin?

Nyt jäi silmien ummistus vain uneksi....

T: Kattinka& co

Kattinka
ää
 

Jippii :D Jullella tuli eilen illalla pissi pönttöön :D Vitsit, että tuntuu hyvälle! Tästä se kuivaksi opettelu taitaa sitten oikeasti alkaa... ellei TAAS tule taantumaa!!

Poikasten täti toi illalla Ikeasta niitä junaradan osia ja voi että olivat sitten mieluisia!! Julle laittoi poikasten huoneen oven kiinni, että sai rauhassa leikkiä :D Kun Werneri tuppaa välillä vähän sotkemaan leikkejä ja on sitten ihan, että :saint: , "mitä minä muka tein?"

Meillä ollaan sitten tutittomia! Muusta ei tarvia enää vieroitella kuin vaipoista :D

Tälle päivälle odottelin ihanaa aurinkoista päivää, mut pilvessä ollaan!

Nyt jatkan hommia!

-G-
 
heippa

joskohan sais jonkun rivin kirjotettua..
olo on aivan puhki.. aamulla en meinannut herätä millään.. onneksi enää kaksi päivää ja sitten pari vapaata.
Käytiin kalajoella kun töistä pääsin.. kiva oli olla mut ainoa huono puoli oli että tuuli kovaa :(
Jospa viikonloppuna ei tuulis niin tehtäis uusinta reissu!

Gerbera:
Hienoa Julle! :D siitä se taas lähtee!

Kiva kun Kattinka kerkesit käydä vähän enemmän kuulumisia kertoilemassa! =)

Mites Jellona??

jaahas.. jos tässä hivenen netissä pyöris ja lähtis sitten sohvalle pötköttää.
alamahaan käy kauheen kipeetä ja koko oikee jalka tuntuu puutuneelta :/ jospa ei ois mitään vakavaa.. sitä vaan heti aattelee kaikkein pahinta :ashamed:

jokin kysymyskin mulla oli mut haihtu päästä niin kun kaikki muuki on tehnyt tällä viikolla. mut ei kai sitten kovinkaan tärkeetä ollut kun en muista :whistle:

 
Perjantaita!

Me ollaan viime päivät huideltu ulkona, kun nyt vihdoinkin alkoi aurinkoiset säät B) . Huomenna olisi tarkoitus pitää pienet "pihabileet" koko päivän.
Lapsille laitetaan semmoinen isohko allas tohon nurtsille ja sitten olisi tarkoitus grillata lounas ja päivällinen ulkona :p

Danjuska noi "muistihäiriötkin" on normaaleja raskausaikana. Esikoista kun odotin en koskaan muistanut punnita perunoita kaupassa, vaan sain usein palata kassalta punnitsemaan :LOL: Lähettelen täältä sinulle lisämuistia ja levollista mieltä :)
 
:wave: Kaikille!

Meillä mies viettää kesälomaa, joten ollaan oltu aika lailla liikekannalla pari viikkoa.

Danjuskalle kovasti onnenpeukkuja pystyyn ja matkaan!

Kattinka Tosi mukava kuulla "kaukomaiden" :) kuulumisianne! Tuo, että jätät tytöt mieluusti jonkun hoitoon ei sinänsä ihmetytä. Mä koin hirveetä eroahdistusta aikanaan koirastani (nyt jo 7 vuotias) ja Niilon kanssa en sitten enää niinkään. Joo, koira ja lapsi nyt eivät ole ihan sama asia, mutta uskon käyneeni hauvelin kanssa tuota äitiyttä jo aikanaan läpi :) Saa nauraa, jos jotakuta naurattaa :)

Kaiza Kyllä täällä vielä kasassa ollaan ja masua kasvatetaan ahkerasti. Nyt on ihan n. viikon verran ollut turvotusta (mälsää, kun ei mahdu enää kuin sandaalit jalkaan) ja erityisesti, kun lähtee liikkeelle (kävelee tms), niin alkaa sormet ns. nakittaa :) No, neuvolassa ei siitä sen kummemmin mitään sanottu, joten olkoon sitten. Ananasta ja mansikoita kehottivat syömään, niin ja juomaan tietty vettä runsaasti.

Nythän menään viikollaa 36+1, joten eipä tässä enää kovin pitkään ole odotusta. Max. noin puolitoista kuukautta (jos menee yli). Olo on edelleen kohtuu normaali, mitä nyt oma kävely alkaa olla huvittavaa katseltavaa, kun masu keikkuu puolelta toiselle. Vaavi on pää alaspäin, mutta ei ole vielä laskeutunut (ei muistaakseni Niilokaan mitenkään selvästi laskeutunut). Kipeitä suppareita ei vielä ole tullut (koputan puuta) ja yölläkin saan kohtuullisesti nukuttua (kaksi kertaa käyn vessassa tosin :)).

Niilo on alkanut halia mun masua ja vauvaa monta kertaa päivässä ja tissi on tullut Niilon yleisimmäksi sanaksi. Tietty mä olen yrittänyt valmistaa Niiloa siihen, että vauvan on sitten äitin tissillä, mutta saas nähdä miten poitsu sitten sen asian ottaa. Itse kun oli aikanaan oikea tissirotta, niin se saattaa aiheuttaa mustasukkaisuutta.

Pottailusta Muistaakseni rutisin jossain vaiheessa, että Niilo ei kotona suostu potalle, päikyssä kyllä. No, nyt on mennyt kotonakin tosi kivasti (jälleen koputamme puuta)! Vaippaa tarvitaan enää kakan tekoon, muutoin onnistuu tosi hyvin. Pojalla tuntuu olevan 3-4 tunnin rakko! Vahinkoja ei ole tullut moneen viikkoon (mitä nyt sitten välillä minä unohdan katsoa pippelin asennon potalle istuttaessa ja saattaa pissat tulla potan reunan yli :ashamed: ).

Semmosia meillä... Niin, on tosiaan miehen loman aikana eli tässä heinäkuun alkupäivinä käyty koko perheen voimin ensin Lapualla, sitten Kuopiossa, tän viikon ma-ke oltiin Helsingissä miehen kanssa ihan kahdestaan lomailemassa (pyörittiin keskustassa) ja tietysti Salossa mun kotopuolessa. Tosi hyvin on jaksanut vielä istua autossa. Tosin nyt ne helteet vasta alkoikin, kun päästin takasin kotio.

Jahas, taitaa olla aika siirtää Niilo omaan sänkyyn meidän sängystä. Nukutan vielä viereeni ja siirreellään sittten parin tunnin unien jälkeen. Saa laahustaa meidän viereen sitten, kun heräilee.

Kaikille tasapuolisesti jaksuja lapsostan, helteiden ja oman pääkopan kanssa!


Hannnele ja vaavi 36+1
 
Hannele Oton kans pelkasin kans et tissittely aiheuttaa mustasukkasuutta. Otin sit ihan eka paivina syliin ja kysyin etta onko vauva ja haluaako tissimaitoa. Sen jalkeen ei sit halunnutkaan. Kerran viel pyysi maitoa pullosta ja annoin pullon jossa oli jämat pumppumaidosta. Joi sen ja siihen jai imetys mustasukkaisuus.

Meillä on hellettä ja olen kuullut et niin teilläkin.
 
hohhoi.. päivä alkaa onneksi olla taas pulkassa ;)

kalajoella tuli käytyä.. illasta käytiin vielä Tatun kans leikkipuistossa.
Väsynyt pikku mies täällä ja alkaa olla unessa. Ei nukkunut kun vajaan tunnin ja heräsi aamulla ihan oikeella aikaa.. ja otinpa minäkin kotiin tullessa autossa torkut enkä ois jaksanu kyllä herätä :LOL:

Meillä on täällä vieraita ollut.. kummityttö tuli vanhempiensa kanssa ja sitten on minun serkku. serkku jäi vielä ensi yöksi. muut lähtivät päivällä suoraan kalajoelta ajelemaan.
Hienosti meni muksuilla leikit :D

lauantaina meinasin vetää hernettä töissä nessuun :ashamed: hävettää ja on huono-omatunto vieläkin :ashamed: :/

tulkaahan kuulumsia kirjottelee! :wave: taitaa aurinkoinen sää vetää porukkaa ulos B)

joko Peppi tänään palaili reissusta vai mitenkä se oli??

Mitä kuuluu Tanskulle??

kuinkas Gerbera olet nyt voinut?

toki kaikki muutkin!??

tehtiin iltapalaks lämpimiä voileipiä ja jos kohta menis hetkeks sohvalle pötköttää.. huomenna ois onneksi vapaa päivä.. onkin nyt lyhyt viikko tuon lauantaisen "takia/"ansiosta" :ashamed:
 
Ulkoilman näännyttämä Smirge ilmoittautuu.

Me oltiin lauantaina yli 8 h ulkona.Eilen oli lievästi vetoveks :whistle:

Juhuu tytön "lomaa" on enää kaksi viikkoa ja pojun pk-harjoittelu alkaa ensi viikolla *tuulettaa*
Ja ukollakin on vaan 4 päivää töitä ja sitten me l'hdetään Pohjanmaalle ja ukolla on lomaa sitten ensi viikko B)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille
:flower:
 
Moikka!

Enpä ole pahemmin tänne ehtinyt. Koko ajan jotain touhua ollut. Mies on ollut lomalla nyt siitä asti, kun mä palasin töihin ja kaikki vapaa-aika on yhdessä tehty jotain. Lenkillä olen kyllä käynyt yksin tai lähinnä Oton kanssa. Välillä olen päässyt yksinkin livahtamaan, niin kerran näin "lenkkitutun", vanhemman naisen, kenen kanssa aina vaihdetaan muutama sana, niin hänkin ihmetteli, ettei meinannut tuntea, kun olin ilman rattaita :D Onneksi on osunut pitkiä vapaita tässä, nytkin menossa kuuden päivän vapaa ja sitten ke töihin; 5 työvuoroa ja taas 6 vapaata. Ihanaa.

Katbelle ja perheelle onnea pikkuisesta :heart: miten teillä on vauva-arki pyörähtänyt käyntiin?

Danjuskalle onnea kovasti odotukseen :heart: Ihana asia!

Kattinka Hienoa, että teillä on lähtenyt hyvin arki sujumaan neitien kanssa! Tosi hyvä, että olet saanut omaa aikaa myös. Laitoin sulle silloin kauan sitten sähköpostia, toimiko ne jutut vai ei?

Peppi miten sun reissu meni?

Nyt on mentävä, kun mies tulee pelailemaan tähän...

Aurinkoista kesän jatkoa kaikille!
 

Danjuska, saikulla olen taas. Että silleen...

Olen tässä koittanut keksiä itselleni kivaa tekemistä. Perjantaina mies aloittaa viikon loman, joten sopivasti aktiviteettiä on tuolloin.

Mut palajan taas, kunhan jaksan!

-G-
 
PAANIIKKII!! huomisaamuna lähtee kierukka poistoon, mut ei ne viel oo keksiny mitäs sitten.. |O taitaa aspiriini polvien välissä olla ainut vaihtoehto, noissa kumeissa kun taitaa kaikissa olla liukastetta, ja mulle käy tasan silikonipohjanen liukkari mitä ei voi käyttää kumien kanssa.
mikäs siinä jos ei ois terveysriski se kolmas lapsi, mutta kun se on.

toivottavasti muilla menee paremmin.

Ja hammaslääkärissä kävin eilen, kiitos sen ajanvarauksen tätin pääsen juurihoitoon.
 
moro

Jospa jonkun sanasen näpyttelisin..

Tatu lähtee huomenna mummolaan.. nyt jo miltei tippa linssissä itellä :| mennään sitten pe perässä. poika odottaa kovasti ja sillä annetaankin mennä kun pian alkaa taas hoito ja tavan arki niin saa mummolassakin vähän olla.

Käpy: Toivottavasti jotain keksitte!

Gerbera: Toivottavasti olo ei kovin huono ole! :hug:

Kiva kun Sirukin kerkesi käväsee :D

Lähdettekö Smirgelaine lomareissulle??

Kävin eilen ostaa kaulakorun häitä varten.. en voi muuta sanoa kun että tykkään kovasti =) ei ihan sitä mitä hain mutta kivan yksinkertainen.

jos kohta pakottas itsensä nukkumaan. väsymys on armoton ja vaivaa 24/7.. mutta kun ei kehtaa jatkuasti nukkuakkaan kun ei se sillä helpota :whistle:
 
Kiesus mikä päivä.
Ensin aamulla kuuntelin jo portaissa et mikä vtun ääni, no kappas, emillä oli päättäny leipasta pumppu, se oli hiukka lämmin kun ottaa huomioon että kylppärissä oli 40-50c lämmintä :eek: onneks ei viel mikää palanu. No meillä ei tule vettä vieläkään koska samaan syssyyn oli eräs putkiliitos kaivosta irronnu |O

No, kietukan poisto oli sentään pala helppoa kakkua ja sain lähetteen lääkärille keskustelemaan sterilisaatiosta :D
 
Iltoja.

Täällä on taas oltu hieman allapäin, joten ei ole tullut kirjoiteltua. Eilen taisi olla pahin päivä, mut nyt alkaa jo helpottamaan. Olen nyt saikulla jonkun aikaa, ei musta oo oikein töitä tekemään. Nyt näyttäis kuitenkin taas vähän paremmalta ja toivoa asioihin taas alkanut pikkuriikkisen jopa tulla, vaikka todella pohjalla käytiinkin.

Pärnun reissu meni ihan hyvin, oli tosi lämmin, oltiin melkein joka päivä rannassa ja siellä poltin vähän jalkojakin. Käytiin äitin kanssa niissä hoidoissa ja ihanaa oli, vaikka hieronnan jälkeen seuraavana päivänä olikin paikat aika kipeinä. Ihan kiva oli päästä tästä arjesta ja näistä tunnelmista vähäksi aikaa eroon, vaikka se sit tavallaan seuraskin reissussa mielessä aika ajoin... Mut kivaa silti oli! Päästiin viettämään mun perheen kanssa aikaa, kummatkin veljet oli, äiti ja isäpuoli :heart: Rakkaita ihmisiä :) Vaikka poikia toki olikin ikävä.

Jellona perheineen olivat tänään meillä käymässä! Tosi ihana oli heitä nähdä, aivan iki-ihania ihmisiä :heart: Pojat aikasta vauhdikkaita, mutta huippusuloisia ja ihania :heart: Mikkis niin hienosti ärrän päräyttää, hauskan kuuloisesti :D Joonatan ihastui Aleksiin, kulki pojan perässä koko ajan, samalla tavalla pomppien jne. ;) Rasmus taas koitti kovasti Mikkikselle jutella, kun vieretysten sohvalla pikkukakkosta katsoivat :LOL: Vauhti oli aika hurjaa, mentiin sit tohon lähi pk:n pihalle purkamaan energioita ja hippaa ja kiipeilyä, liukumäen laskemista ja juoksemistahan se siellä oli :D Rasmus kävelyttii Kaisaa kallioilla, olis jatkanut sitä varmaan iäisyyden :whistle: Aleksi laski Rasmus sylissä isosta liukumäestä ja vaikka mitä kivaa! Harmi, kun on aika pitkä välimatka, olis kiva nähdä useamminkin heitä! :flower: Kiitos muuten kukkakimpusta, mä rakastan kukkia!

Unettomalle kiitos viestistä, nyt, kun olis aikaa vastata niin en enää tähän aikaan kehtaa. Laitan huomenna viestiä takaisin :hug:

Danjuskalle jaksamisia ja piristyshaleja :hug:

Koivunkäpy; :eek: :| :hug:

Sirusta oli kiva kuulla! Kuten myös Kattinkasta ja Hannelesta! Ja kaikkien muidenkin jutut oon toki lukenut, vaikkei nyt kommentointia taas kummemmin tulekaan. Lillukkaa huhuilen, mitä kuuluu? On ollu kiva, kun Gerberakin on kirjoitellut jonkun verran, jaksamisia sulle sinne :hug:

Kaizalle ja Hannellelle jaksamisia loppuraskauksien kanssa, ei oo varmaan helppoa näillä helteillä.. :hug:

Mut nyt on salaatti valmista, käyn sen pariin ja sit nukkumaan, aika paljon taas väsyttääkin! Ootte kaikki mielessä.
 
Nyt on ollut kyllä tosi ihanan lämpimiä päiviä että tytötkin on ollut melkei joka päivä takapihalla lasten kahluualtaassa leikkimässä:)ja meidän Juho poika 4kk on oppinut kääntymään ympäri ja nyt sitä tehtäis kokoajan :D

Janettella sitten taas on semmonen kausi menossa että tykkää ärsyttää tai kiusata siskojaan.mutta Jenna ja Jasmin antaa kyllä takasin..

meidän Janette oppi kuivaksi tuossa 1v5kk takaperin ja ehkä 2-3 vahinkoa on sen jälkeen käynyt.

Jonsku ja tytöt 12/04,12/05,1/07 ja poika 3/08
 
smirge pikaseen

Juu me lähdetään tekemään pakollinen anopin morjenstus reissu tänään Pohjanmaalle. Tullaan tossa viim. maanantaina takaisin. Eilen sain kaikki pakattua, joten lähdetään tossa puolenpäivän aikaan.

Käpy *voi paska* . Kyllä se siitä :flower:

Peppi :hug:
 
VIhdoin hetki aikaa!!

Töissä hikoilen, lämmintä on oikeasti 29 tässä tiskin takana ja ulkonakin näyttäis ihanalta... Oon yksin yhdessä pikkumyymälässä iltapäivän, täällä on aika hiljaista, etenkin kun luvataan viimeistä hellepäivää. Kyllä mäkin lähden illalla uimaan vielä, pakkohan se on. Jos vaikka päästäis anopin mökille, se on tässä aika lähellä. Tomi ja pojat on vapaalla viimeistä viikkoa, maanantaina alkaakin ihan uusi arki kun pojat menee päiväkotiin! Kääk. Ei ehditä käymään tutustumassa tai mitään, kun se on ollut kiinni heinäkuun ja aukeaa vasta ma. Olihan pojat varahoidossa siellä, mutta ne on ollut nyt 7 viikkoa kotona, on varmaan vähän totuttelemista uuteen niilläkin! Jännittää.

Nyt kun olis aikaa romaaniin, aivot lyö lukkoon!! :eek: :LOL:

Taidan hetken miettiä muuta, palailen kyllä!
 
moikka

Täällä hiljaisuus jatkuu.. Tatulla mennyt mummolassa hyvin ja huomenna mennään me sitten. Lähdetään varmaan mökille illaksi. La ajetaan varmaan sitten minun porukoille.

Peppi:
:hug: toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväks. voimia!

Smirgelainen
poppoolle hyvää matkaa!

Aamulla meenkin töihin jo seiskaan niin pääsee tuntia aikasemmin poiski sitten =) ihanalta tuntuu kun edes pieni pätkä lomaa :D
 

Yhteistyössä