Joulutähdet 2005 helmikuussa

moikka

Käpy: Soititko aikaa?? Ota vaan pian yhteyttä jonnekkin päin! :hug: Ja et toista ittees ;)

Tiukuliinin perheeseen onnittelut!

Epelis:
Toivottavasti allergia selviäisi. :hug:

Ite sain saikkua huomisen joten ma iltaan ois seuraavan kerran meno. sitä ennen ma pitää vielä käydä lääkärissä näytillä. Ja Tatukin aivastelee lupaavasti :snotty:
Tämä on kuulemma a viruksen osa b :whistle: että onkin hauskaa.. mitähän muita jälkitauteja tulee... osa c,d ja e varmaanki :headwall:

no kyllä se tästä. oon ite pötkötelly miltei koko päivän.. jos se alkais helpottamaan kun saa lepäillä.
 
Ehtoota

pirskatti kunnei taas kiinnosta mikään |O
Väsyttäis ja tekis mieli saunaan ja nukkumaan,muttei parane kun tulee ne samperin mainokset :/
No ei auta muutakun alkaa lujasti vaan lajittelemaan heti kun tulevat :)

Oltiin tuossa lenkillä lasten ja toisen koiran kanssa,kiva lenkittää noita pihahurttiakin välistä :)
Ei oikein viitsi pikkukoiran kanssa lenkille lähteä :whistle:
Vois mennä monta tuntia :D

Sain pestyä tänään kaikki likaiset räsymatotkin,ihanaa,eivät sit haise kaapissa tai kastu tuolla telineellä :)
Nyt olenkin ottanut kaikki matot pois tuon koiran takia,ei sitten suotta tartte pestä jos vahinko sattuu.

Käpy:Onko se teidän koiruus sisällä vai ulkona?vai molemmissa?
Meillä nuo isännän metsästyskoirat ovat pääasiassa pihalla,niillä on myös lämmitetyt kopit siellä,mutta välillä otetaan myös sisälle niitä :)

Nyt pitää mennä,kahvee tais tippua :wave:
 
Tintta, meillä koiruus on pääasiassa sisällä kun seurakoira on.

Voi jesus, tahtooko joku muutaman kuution lunta? Vaikka Smirge? Tintta? Tansku?
Meilllä on takapihan "parkkipaikka täynnä lunta, tai mahtussinne ehkä yks auto neljän sijasta, etuovelle on lumilabyrintti, tallin vieri on täynnä lunta.. viel yks tai kaks tämmöstä myräkkää ja me hukutaan lumeen ja keväällä veteen..
Ukko on kolme tuntia tehny lumitöitä eikä taida loppua näkyä, yrittää korjailla auraajan jälkiä ku tie on nii kapee et siit ei kohta mahdu ajamaan..
 
Mä otan Käpy vaikka ne kaikki :D
Meillä on takapihalla vaan lunta,etupiha on täynnä jäätä ja vettä... :/

Mainokset tuli ja saatiin tyttöjen kanssa jo ne lajiteltua,ei tullut kuin kaksi eri mainosta :)
Huomenna sit mennään jakamaan tuo keskusta,voipi olla että jaetaan kahdessa osassa se.
Maaseutu jää sitten sunnuntaiksi =)
Voi kun nyt kuukauden vielä jaksais tätä mainosrumbaa niin vois olla taloudellisesti parempi tilanne =)
 
Tiukuliinin perheelle lämpimät onnittelut :flower:

Ajattelin taasen pikkaisen meidän kuulumisia kirjoitella, kun tässä aikaakin on ja huomenna vapaapäivä =) Mun päivät menee lähes kokonaan tuon rakennushomman parissa ja töissä. Kovasti yritän ottaa asioista selvää ja ymmärtää noita juttuja, mutta tuntuu ettei mitenkään saa tietoa tarpeeksi... lievää stressiä otan siis jo nyt tästä hommasta. Tuntuu että sitten kun varsinainen työ raksalla alkaa, niin on jo paljon helpompaa =)

Meillä Atelle kävi pikku onnettomuus tuossa viime viikonloppuna, reppana törmäsi oven karmiin ja sai aikaan hirveen huudon ja verta suusta ja nenästä. Pikkasen säikähdin kun luulin ensin ettei mitään kummempaa sattunut kun pieni kuhmu, mutta kun näin pikkumiehen niin veressä koko naama ja lattia ja matto. Onneksi on parantunut jo lähes kokonaan, pari ekaa päivää oli aika vaikeaa toisen syödä. Huulestahan tuo veri tuli, hampaat oli ihan ok, onneksi. Kyllä nää mun pojat on kovin erilaiset luonteeltaan kun Eetu ei ole saanut aikaiseksi itselleen lainkaan vahikoa, verta ei ole tullut kertaakaan ja Atte taasen on saanut kahdesti vertavuotavia naarmuja. Taitaa isoveli näyttää mallia pienemmälle, joka yrittää perässä tehdä kaiken ja aina ei siinä onnistu. Atte on muutenkin rämäpäisempi kuin Eetu, joka loppujen lopuksi taitaa olla aika rauhallinen tapaus.

Meillä olis huomenna mun kaverin lapsen synttärit tiedossa, just päiväuniaikaan... saapa nähdä mimmoinen päivä/ilta huomenna olisi odotettavissa... Sunnuntaina lähden ottamaan omaa aikaa, kaverin kanssa pidetään "ompeluseurat", pääsen kunnolla juoruamaan ja mollaamaan miehiä :D

Hyvää viikonloppua siskot :wave:
 
Metku, jos on jotai mieltä askarruttavaa ni voin koittaa auttaa, kaveri vasta rakenti talon, tai sai hoitaa melki yksin "johtohommat" yms ku ukko oli paljon reissussa..

Yö meni jopa loistavasti, pitäs nousta ja laitella aamupalaa, jos vaikka kauppaan eksys tänään..
 
Lauantaita

Onpas kiva ilma,pirtsakka pikkupakkanen,tekee olon mukavaksi :D
Ja mikä ihaninta pää ei enää särje ;)

Metku:Varmasti aika stressaavaa tuo rakentaminen,kaikkine suunnitteluineen ja miettimisineen,onneksi lopputulos on aina niin ihana,oma uusi koti ;)
Onko teillä jokin aika tavoite milloin pitäisi talon olla valmiina muuttamiseen?
Onneksi ei Atelle käynyt pahemmin ja on jo paranemaan päin pikkuinen :hug: :heart:

Käpy:Kiva et sullakin vähän parempi olo,vai vieläkö pää särkee? :hug:

Kohta lähden lasten kanssa jakamaan mainoksia maaseudulle.
Illalla tulee anoppi ja appiukko meille,niin pääsen jakamaan rauhassa tuon keskustan,siellä on kuitenkin aina ihmisiä niin on kivempi jakaa ilman lapsia :)

Mies sieltä mökiltä eilen soitteli,olivat ukkojen kanssa ottaneet vähän kuppia siellä :kieh:
Oli kännissä kun pieni apina kun soitti,ette usko et otti päähän.
Olin just saanut lajitelluksi mainokset,muksut huusi kilpaa iltapalaa ja koira odotti ulosviemistä |O
Ja sit yks soittaa ja jorisee turhia,voi p.aska et meinasin heittää puhelimen seinään.
Luurin löin kiinni,eikä onneks uskaltanut toistamiseen soittaa...
Mä täällä väännän yksikseni lasten,koirien,kissojen ja töitteni kanssa ja yks vaan mettästelee ja keikkuu siellä umpitunnelissa |O |O |O
Kiitos kun sain purkaa :'( :)
No soitti se sit heti aamusta ennen kahdeksaa ja oli tosi pahoillaan :whistle: ;)

Nyt täytyy laittaa lapsille vaatteet ja ottaa uus kupponen kahvia :wave:
 
moi

meillä yö syvältä |O
Tatulla nokka tukossa ja ei osannu raukka nukkkua :/ Otin sitten viereen mut ei siinäkään kovin levollista unta ollut. Ite kun sain aamuyöstä unta niin sitten paukkaa mies tulla kotia :$
Lähti eilen kavereitten kans käymään tuopillisella ja toisellakin :whistle:
Siis sinänsä ei mitään.. olinhan ite viime viikonloppuna ja ei mies pahemmin kapakassa käy mut se nyppii että sitten kesti taas mulla saada unen päästä kiinni kun toiselta puolelta kuuluu kuorsaus ja toiselta puolen poika potkii ja sätkii ja rohisee. no nyt Tatu nukkumassa joten vetäydyn itsekkin peiton alle :D
Että osataan sitä Tintta täälläkin ;) Kovin oli pahoillaan kun marmatin että ois jääny alakertaan. noh, oppia ikä kaikki. :whistle:

Ja eikös Pepin pitäis tänään tulla reissusta?? Tulehhan sitten kuulumiset kertoilemana kun ennätät!

Tansku???

no mut nyt menen että kerkeen edes nukahtaa..
 
Olipas tullut paljon tekstiä, meni tovi lukiessa. Kiva! :)

Me oltiin ku jotkut eläkeläiset konsanaan siellä laivalla :whistle: :D Tai ei, ei me yhtään tanssittu.. Sitä kai ne siellä tekee? No, ekana iltana me oltiin jo 21 hytissä, makoiltiin, katottiin telkkaria ja lepäiltiin :LOL: Siinä torkahtelin, mut sit jossain vaiheessa rupes laiva heilumaan niin kauheesti, siis ihan hirvee myrsky, olin ihan varma, että laiva uppoaa jne. Suunnittelin jo, että Ruotsista lennän Suomeen, enkä ainakaan laivaan enää astu :ashamed: :LOL: Sain sit unta joskus aamuyöstä, 3 jälkeen ja 9 aikaan oli herätys.. Olin siellä Ruotsissa kävellessä ja kierrellessä tosi väsynyt. Laivaan palattiin siinä 14 aikaan, mentiin hyttiin ja nukuttiin parin tunnin päiväunet :D En muista, koska viimeksi olisin päivällä nukkunut!! Tokana iltana oltiin 23 aikaan hytissä, sain paremmin unta, aamuyöstä heräsin ja olin jonkun aikaa hereillä kun oli taas aika tuulista ja aallot hurjia, ei mitään kuitenkaan verrattuna edellisyöhön.

Meillä kuului aamiastet ja päivällinen risteilytarjoukseen, syötiin kyllä sit tosi hyvin :D Ostin mailta Rasmukselle kesäasun ja Jontulle hupparin, kaverin tytölle synttärilahjan, eipä sit kummempia osteltukaan.

Pojilla oli mennyt ihan hyvin, Rasmus oli kyllä heräillyt ja valvottanut yöllä ja tänä aamuna herännyt jo 5 aikaan, ei ollu nukahtanut enää takas :| Joonatan oli kumpanakin aamuna halunnut 'äitin syliin ja kerran pipin jälkeen mulle soittivat, mut muuten ei ollut kummemmin ikävöinyt. Rasmus ei ollut päästänyt mummoa silmistä ollenkaan.. Oli halunnut sylissä olla ja parvekkeelle kun mummo (kyseessä siis Samin äiti, mun äitihän on tupakoinnin lopettanut ;) ) oli mennyt niin Rasmus oli huutanut ovella koko sen ajan. Reppana toinen, kun on se eroahdistus vieläkin päällä... Mut muuten oli kyllä hyvin mennyt :)

Tigru: Koskas Atte ja sun mies palaavat reissusta? Toivottavasti teillä on Veetin kanssa menny yöt jo paremmin :hug:

Tintta: IIIIIIHANA se teidän Jippo, niin suloinen :heart: Vähän mua nauratti se sun huijaus-hymiö :ashamed: :LOL: :LOL: :whistle: Hyvä, että ei oo pää enää ollut kipeä :hug:

Danjuska: Jaksamisia ja paranemisia! :hug: Joonatan sanoo kyllä nimellä, ei käytä minä-sanaa vielä.

Koivunkäpy:
Hui kauheeta sitä lääketapaturmaa :eek: :hug: Mikä on vointi nyt?

Jellona se vaan paiskii töitä! :eek: Hatunnostot sulle :hug:

kuusikon äiti: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Ja hyvä, kun raskausoireet on nyt alkaneet :hug:

Jatkan kohta..

Epeli: Harmi, kun Aleksillakin on allergiaa :( Mukava, että Lauri voi käyttää jo kananmunaa, ainakin vähän!

Onnea Tiukuliinille perheineen tytöstä!! :flower: :heart: :hug:

Metku: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Ja jaksamisia taloasioihin :hug: Koskahan pääsette rakentamisen aloittamaan ja onko minkäännäköistä valmistumisajankohtaa tiedossa? Mä en noista rakentamishommista tai talohommista yleensäkään tiiä mitään :ashamed: Hui sitä Aten tapaturmaa! Varmasti säikähdit. Siitä tulikin mieleen, kun torstaiaamuna Rasmus lähti kävelemään, mut jotenkin kompastui ja kaatui suoraan naamalleen, kuulu ihan hirvittävä ääni (ihan ku olis luita murskaantunut :eek: ), nostin pojan äkkiä pystyyn ja suusta purkahteli verta aika paljon :'( :( Siis sitä tosiaankin tuli hirveesti! Oli hampaat osuneet ihan kunnolla ylähuuleen, ei ollu kuitenkaan läpi tulleet onneksi! Mut oli kyllä ikävä kokemus :ashamed: Suu taitaa olla sellainen paikka, mistä sitä verta sit tosiaan tuleekin kunnolla...

Tintta: Joko ootte mainokset jakaneet? Jaksamisia hirveesti siihen hommaan :hug: Mä oon yhden kesän ollu postissa kesätöissä, ei se jakaminen mitään mukavaa puuhaa ole :kieh:

Danjuska: Kiitos kuulumisten kyselemisistä :hug: Toivotavasti saat nyt nukuttua!

Mut nyt meen tohon sohvalle lueskelemaan :wave:
 
Ehtoopäivää mammat :)

Käytiinpäs sitten jakamassa maaseutu lasten ja Jipon kanssa ;)
Hyvin meni reissu ja Oskarikin sai päikkärit samalla,Jippo nukkui koko matkan,kerran käytin sitä pissillä :)
Ihana haukku :)

Peppi:Kiva kun tulit heti kirjoittelemaan,ja hauskaa et laivareissu meni "mummoillessa",no ei kai :D
Ja juu kyllä on aika hommaa tää mainosrumba,välillä ihan kivaakin,mutta ei aina jaksais lähtee ajaan tuota lenkkiä,kilsoja tulee yhteensä joku 150-170 km,eli aika paljon :/
Toi keskusta on musta kamala kun siihen kuuluu myös kerrostalot ja kaikki asuntoalueet on tosi sokkeloisia |O

Danjuska:Toivottavasti sait edes hetken nukuttua :hug:

Syötiin just,nyt tarttis mennä hakemaan puita kottikärryllinen ja laittaa pannuun valkee,sit tarttis käydä ruokkimassa toi pihahurtta ja valmistautua anopin tuloon henkisesti :whistle:
No ei vaan,mun anoppi on ihan hyvä tyyppi :D
Mistä tulikin mieleeni että millaisia anoppeja ja appiukkoja teillä on?
Mulla on ihan kivat,välillä olen erimieltä asioista mutta onneksi ei asuta ihan toistemme naapurissa :D

Nyt jatkan hommia :wave:
 
Iltoja!

Täällä menny päivä taas vauhdilla. ja eilinen meni hiukan puolivaloilla. eilisaamukin meinas olla katastrofi, kun pojat päättivät ottaa kiukut herätessään. no sain kuin sainkin ne sit hoitoon ja itseni nukkumaan. :attn: nukuin sit puol 2 asti ja hiukan herättelin itseäni, jonka jälkeen sit hain pojat. illalla käytiin kaupassa joka sekin meinas mennä hulinaksi mikkiksen uhman takia, mut ei siitä sen enempää selvittiin ja mäkkärissä käytiin syömässä. loppuillan vain lojuinkin sohvalla ja auttelin poikien iltahommissa. 9 sammuin sänkyyn. |O =)
tänään Käytiin siel hippohiihdoissa. hyvinhän se meni, Aleksi hiihti 400m loistavasti ja minä kannoin Miikan siinä vieressä. sit juotiin lämpimät mehut ja tultiin kotiin. ilta menikin kaverilla jolla samanikäiset pojat kuin meillä ja tyttö 7kk. mukavaa ja rentouttavaa kun ei pojat tapelleet. kotiin tultiin vaan saunoo ja nukkuu. äsken tuli juuri mieskin kotiin, joten pääsee saunaan. =)

Tinttamooses, meillä anoppi ja appiukko ovat periaatteessa ihan mukavia. anopilla ja mulla nyt ei ole aina kaikki hommat menny ihan yhteen mut toimeen tullaan. appiukon kanssa sen minkä ollaan tekemisissä niin asiat sujuu. ja anoppi auttelee lasten hoidossa mukavasti. ottais apinoita siis niille useastikin. :)
jaksuja mainosten jakoon.

peppi, kiva että oli mukava reissu. saittehan kuitenkin samin kanssa yhteistä aikaa ja vielä jossain muualla kuin kotona. ja pääsi valmiisiin ruokapöytiin. :D

tiukuliinille, Onnea pikkurinsessasta. :hug: :flower:

minä meen nyt sinne saunaan...hyviä unia kaikille. :hug:
 
Iltaa!

Kiitos kyselyistä ja haleista. Täällä on nyt nukuttu paremmin ja veetin pylly voi hyvin.
KÄPY kiitos siitä ceridal-vinkistä, toimi tosi hyvin.

KUUSIKONÄITI toivotaan että nyt kaikki sujuu hyvin ja pääset nauttimaan raskaudesta :hug:

TIUKULIINI onnea pikku tytöstä :heart:

METKU voi teidän Attea, onneksi huuli jo parempi. Voin kuvitella miten paljon opittavaa on tuossa rakentamisessa, kyllä sitä tietoa kertyy ajan kanssa, voimia taloprojektiin :hug:

PEPPI kuulostipa kivalta teidän risteily, hyvää ruokaa ja päpikkäreitä! (oonko hiukan kade :ashamed: )

JELLONAlla kivan kuuloinen päivä. Teidän mäkkäri reissusta tuli mieleen että kuinka moni tähtönen syö ranskalaisia ja hampurilaisia? Mie oon koittanu tarjota niitä Atelle mut sille ei vaan maistu :eek: olis välillä helppo jos menis jotkut ranskikset mut ei, outo lapsi

Meillä Atte puhuu välillä itsestään yks.3. persoonassa ja välillä ensimmäisessä.

KÄPY olipa kauheita nuo siun napit :eek: toivottavasti voit jo paremmin.

Kävin eilen tampereelta hakee mun äidin, oli siellä koulutuksessa. Menomatkalla pysähdyin ideaparkissa ja matkaan tartui parit kengät :whistle:
Tänään käytiin ikeassa äidin ja veetin kanssa, saatiin eteiseen uudet kenkätelineet ja naulakot =)

Mies ja Atte tulivat tunti sitten kotiin, jee, mies suihkussa ja iltapalalla.
Atte rutisti ihanan lujasti kun otin sen syliin, itkeskeli hiukan kun kesken unien otettiin autosta, riisuin ja laitoin omaan sänkyyn ja sammu sinnesaman tien, suloinen :heart:

tänään sain ommeltua yhden froteisen sisävaipan :attn: ei siinä menny kuin puoli päivää :LOL: siitä se lähtee.

mut nyt vaihtaa kuulumisia miehen kanssa

hyviä öitä
 
Huomenta.

Rasmus heräili yön aikana, annettiin sille särkylääkettä, kun ei millään enää nukahtanut, tuntuu tossa makuuasennossa se korva vaivaavan :( Joonatanilla tukkeutu nenä yön aikana, sekin heräili ja pyöri monet kerrat :/

Sami lähtee kohta töihin, mä vielä mietin, mitä me poikien kaa tehtäis... Iltapäivällä mennään varmaan käymään mun tädillä ja äitillä. Tai jommallakummalla :D

Tintta: Huh, onpa pitkät matkat jakaa mainoksia :| Me tullaan anopin kanssa ihan hyvin toimeen. Ollaan kyllä erilaisia ihmisiä keskenämme ;)

Jellona:
Jaksamisia Miikan uhman kanssa :hug:

Tigru: Kiva, että jakselette paremmin ja ootte nukkuneetkin paremmin :) Toivottavasti nukuitte myös viime yönä!

Mitähän Kattinkalle kuuluu?? :hug:

Entäs miten voi Nasuliino?

Joko Tansku on aloittanut uudet työt??

Ja miten Koivunkäpy jakselee?? :attn:
 
Käpy on hengissä ja levänneenä :eek:
Tigrulle kiitokset viestistä, veikkaan ettet ollu kyseisessä kaupassa enää illalla kuuden jälkeen ku mä tajusin et on viesti tullu.. :ashamed:

Olipas kiva ylläri ku eile käytiin tekee s-pankkiin mulle nosto-oikeudet ja otettiin nettitunnukset, kyseltiin sit paljo siel on rahhoo ni 180? oli tullu 3kk aikana sinne :eek:

Tigru tais sysyy tuosta et kuka syö ranskiksia, meillä syö ranskalaisia mut hesen hamppariin tarvii olla toosi näälkä, kotona kyllä kelpaa ite tehty/kaupan versio..

Meillä on aamu alkanu ihanasti, toivottavasti loppupäivä menee samaa rataa!
 
moro

Täällä edelleen toipilaana.. Tatullakin käytti eilen illalla lämpöä ja on tosi tukkoinen ja kalvakka kasvoiltaan.
Tämä aamu onkin mennyt ihan vaan kölliessä. Otettiin olkan lattialle patjat ja kotottiin Ice Age syrjäsilmällä.. Tatua naurattaa ihan hirveesti sen pienen oravan tapasen otuksen puuhat :D
Ite edelleen ihan naatti |O vaikka nukuin yön kun tukki.. huomenna se ois töihin sitten iltaan mentävä.

Tigru: Tatu syö kyllä rankalaisia mut mieluummin menee hampurilainen.. tosin tosi harvoin syödään. ja kun kananmuna rajoittaa paljolti kun pihveissä sitä aina on..

Tinttamooses:Mulla anoppi ja appi oikein ihania ja auttavaisia ihmisiä.. tosin hiukan erikäsitykset joistakin asioista muta aina ovat valmiita auttamaan ja kyllä toimeen tullaan.

nyt vielä unten maille kun on tilaisuus :ashamed:
 
Vietiin poikien kaa Sami töihin ja mentiin mun mummulle ja papalle käymään. Nyt ei ollut niin tapahtumarikas käynti...

Hyvää nimipäivää Matiakselle! Ja Niiskuneidin Jesse Matiakselle :flower: Oliko muita vielä?

Niiskuneidistä olis kiva kuulla!

Ranskalaisista ja hamppareista, Joonatan kyllä syö kumpiakin, muttei oo koskaan syönyt silleen, että riittäis nälkää pitämään. Eli muutamat ranskalaiset ja muutamat haukut hampparista.

Koivunkäpy: Kiva, että oot saanut levättyä! On toi s-bonus vaan kätevä! Mun pitäis kans hakea ne tunnukset...

Danjuska: Paranemisia edelleen lähettelen teille!

Huh, Rasmuksella on tainnut tulla kakka.. Jo toinen kerta tänään... :whistle:
 
Sunnuntaita :)

Onpas kiva että satoi yöllä lunta,lapset ihan innoissaan ;)
Pikkukoira oli vekkulin näköinen kun vein aamulla pihalle,hyppi siellä lumessa hauskasti :D
Muistaako joku koiran omaava että miten kauan meni ennekuin koira oppi sisäsiistiksi?Ja tuliko paljon vahinkoja sisälle?
Nolottaa ihan :ashamed:
Mä hermoilen kokoajan tuon koiran ulosviemistä,kokoajan seurailen sitä :whistle:
Kissojen kanssa nimittäin saa olla tarkkana mikäli tekee muualle kuin laatikkoon pienenä,kissoille jää nopeasti päähän se että muuallekin voi tehdä tarpeensa :/
Se on kyllä hyvin ulkona käynyt,ja kahdet kakat on tehnyt sisälle vasta :x
Nekin ihan tyttöjen takia,kun toivat liian aikaisin sisälle...

Tigru:Oskari tykkää kauheesti ranskalaisista ja hampurilaisista :p

tarttee varmaan aloittaa taas tänpäivän kotityöt ja sit syöksyä kauppaan,mitähän sitä taas tekis ruokaa...
Mitäs te muut kokkaatte tänään?
Olis kiva tehdä jotakin sellaista mitä on vähän harvemmin,perunoita meillä onneksi on omasta takaa ja paljon,joten täytyy varmaan jokin kastike tehdä :D

Ai niin...Peppi kyseli mainoksista...
Sain illalla jaettua keskustan,jopa niin hauskasti että appiukko lähti omalla autollaan mun kanssa,sanoi vaan että säästyypä sitten mulle bensaa ensi viikolle ;)
Oli ihan kiva kun oli seuraa ja kuljettaja :D

Palaillaan taas siskot :wave:

Ps. Kävylle terkkuja,kiva että olo on jo parempi :hug:
 
Tintta, Saku ei ollu sisäsiisti ku meille tuli 10viikonikäsenä, mut oisko menny pari viikkoo ku oli täysin sisäsiisti, mut meillä oltiinki sillo päivät melkei kokonaa ulkona ku oli hyvä keli kesällä.. Tosin edelleen osottaa mieltä paskomalla sisään :headwall:
Meillä on tänää lihapataa ja perunoita ruuaks, eli pilkoin 3 sipulia, yhden suippopapsikan ja kolme valkosipulinkynttä, paistoin ne rasvassa, sit paistoin naudanlihaa ja possua kuutioina ja nyt ne tuolla porisee kattilassa tyytyväisenä, kaveriks teen perunoita sit aikanaan..
Pataan lisäilen viel tomaattipyrettä jossai vaiheessa..

Yks aivan huippuruoka on täytetyt broiskun rintafileet :p nopeeta, helppoa ja hyvää!
 
Minä täällä taas :whistle:

Pakko oli tulla teillekin kertomaan! Mua pyydettiin äsken sylikummiksi!!!! :heart: :heart: Oon aina halunnut kummiksi ja nyt pääsen, vieläpä sylikummiksi :) Vauvan laskettu aika on 5.3., eli syntyy pian!

Tintta: Hmm, muistaskohan sitä noin pitkälle... Meni meillä jokunen viikko, kun Viivi oppi sisäsiistiksi. Silloin oli kyllä kesä et oli mukava lähteä ulos vähän väliä, toisaalta, asuttiin kyllä neljännessä kerroksessa et sinällään ei ihan koko aikaa kuitenkaan jaksanut :whistle: Mut ei siinä kuitenkaan ihan hirveen kauaa menny...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Kiitos Käpy ihana ruokavinkki,kohta lähden kauppaan ja meilläkin syödään tota ruokaa :p :p :D
Ollos hyvä! Tosin nopeetahan tuo ruoka ei oo ku se on toki sitä parempaa mitä pitempään se kiehuu, mulla se on koht tuolla vissii 5h porissu, perunatki on varmaa kohta valmiita..
 
Tintta: Roopesta en ihan tarkaan muista millon sisäsiitiks mut sehän tuli mulle josksu 7vk:n ikäsenä.. ja helppo oli opettaa kun kulki tallilla päivät mukana ja otti torkkuja karsinassa ja vilttien päällä.
Aamulla jos ei selvinny ulos laittamaan heti kun sai silmät auki niin taatusti oli lätäkkö tai läjä. Mut nopeesti kyllä oppi. Usein tosin eka ja toka viikon aikana pyyti yölläkin ulos.
Ainut kerta jollon se on ollu ihan mahoton, oli se kun jätin sen tutun luo hoitoon.. tai siis olin sillon talilla työharjottelussa niin jätin sinne kun sanoi että jätä vaan. Oli tehny lammikoita ihan joka paikkaan ja mahtavat sonnat matolle ja ja ja.. oli asettunu kun olivat laittaneet sen minun huoneeseen tallipaidan päälle nukkumaan :whistle:

Peppi: Hienoa että kummiksi pääset :D

käytiin äsken ulkona.. ihan kiva ilma vaikka kylmä tuuli olikin. tosin vielä on hiukan puolikuntoinen olo.
 
Heippa kaikille! :wave:

Jospa sitä nyt jaksaisi taas vähän kirjoittaa...kiitos vaan kovasti kaipailuista! :hug: Kyllä tänne oikein hyvää kuuluu, vähän vaan on viime aikoina väsyttänyt, kun Jesse on öisin alkanut parin tunnin välein syömään |O Ei taida maito enää "pikku"pojalle riittää... Ollaankin nyt pikkuhiljaa alettu soseita maistelemaan.

Peppi: Onnittelut kummiksi pääsemisestä! :) Mäkin niin haluaisin joskus kummiksi ;)

Täältäkin Kaizan Matiakselle oikein hyvää nimipäivää! :flower: Jesse Matias, tänään muuten tasan 5kk, kiittää onnitteluista! :D

Kaiza joku päivä kyseli, että miten ne mun sedän hautajaiset meni... Vaikka hän ei mulle mitenkään läheinen ollutkaan (viimeksi nähty monta vuotta sitten), niin kyllä se aina vaan on todella surullista nähdä muiden surevan, kyllä siinä itsellekin pala kurkkuun nousee :'(

Tinttamooses: Meillä syötiin tänään riisiä, broilerikastiketta ja kasvisgratiinia :p Tulee sulle muuten aikas pitkä mainostenjakoreissu :eek: Kuinka hyvin siinä sitten tienaa? ;) Mun molemmat appivanhemmat on jo valitettavasti kuolleet, mutta sen aikaa kun heidät sain tuntea, niin oikein hyvin tultiin toimeen =)

Tigru: Joonakselle kyllä Hesen hampurilainen ainakin maistuu oikein hyvin, kevyesti syö sellaisen yksinään :p Ranskalaisetkin maistuu, mutta ei niin hyvin.

Danjuska: Pikaista paranemista! :hug:

Joonas puhuu itsestään minä-muodossa, aina vaan hokee että "mä, mä" :D

Tiukuliinin perheelle hirmuisesti onnea uudesta tulokkaasta! :flower: :heart:

Metku: Jaksamista taloasioiden kanssa! :hug: Voin kyllä uskoa, että raskasta tulee olemaan, mutta palkinto tulee onneksi olemaan sen arvoinen :)

Voi Aten ja Rasmuksen tapaturmia, onneksi ei kummallekaan käynyt pahemmin :hug:

Epelis: No voi, että Aleksillakin on allergiaa... :/ Onneksi Laurilla kuitenkin alkaa pikkuhiljaa helpottamaan :hug:

Nyt pitää mennä laittamaan pesukone pyörimään, että miehen työtakki kuivuu huomiseksi...voisi opetella itsekin konetta käyttämään :kieh:

Iso :hug: kaikille!

-Niiskuneiti ja pojat-
 

Yhteistyössä