Joulutähdet 2005 joulukuussa <3 2008

Danjuska, otat nyt ihan iiisisti. ja ootko muistanu juoda tarepeeks?

Täällä ei mitää uutta, väsyttää, ihanaa enää 4 päivää ja sit on kahden päivän vapaa ja sit jouluun asti töitä..tosin mietin että jos ottas ja pyytäs sen ennen joulua lauantain vapaaks ni ehtis vikat ostokset käydä tekeen.
 
Onnittelut jo kaikille 3 vuotta täyttäneille :flower:

Itse en meinaa käsittää millään, että tuo kuopus on pian sen 3 vee :whistle: :'(
Aika on salakavalasti kiitänyt B)

Paljon on tässä taas tapahtunut, aina saa tukka putkella viilettää paikasta toiseen.

Kävin tuossa pari viikkoa takaperin yhden kurssin ja sen läpäisemisen johdosta sain töitä, vieläpä kotipaikkakunnalta. Kyseessä on äippäloman sijaisuus eli jos kaikki menee hyvin niin ensi vuoden syyskuulle on töitä.
Synkkien talousnäkymien vuoksi hyvällä hetkellä pääsi kiinni ainakin hetkeksi töihin.

Joulu tosiaan lähestyy kovaa vauhtia


:xmas:
Lahjat on ostettu, mutta lähettäminen vielä uupuu. Nyt onkin paljon heitä, joille pitää lähettää. Posti ottaa aika tiukkoja hintoja :whistle:

Jaahas, työt jatkuu taas ( koko ajan niitä olen tässä samalla tehnyt kyllä) .

Kaikille haleja, kipeille parantumisia, väsyille tsemppiä, vauvaa odottaville isot halit :hug: pikkunyyteille :heart:
 

Moikka!

Eilen unohdin onnitella Kuusikon äitiä! Onnea kovasti!

Meillä sitten räkä roiskuu ja yskiessä meinaa oksut tulla :/ Julius & Werneri sairastavat siis taas. Mulla itselläni on kurkku vähän oudon tuntuinen, kipeä, mutta oudolla tavalla. Ja iskias äityi eilen illalla niin pahaksi, että kävellessä viilteli toooosi pahasti, niin pahasti, että oksennus meinasi aina tulla sen kivun takia. Nyt päivällä ei ole oireillut lainkaan, mutta kyllähän se tietysti iltaa kohti taas kipeytyy.
Nooh, kyllä se tästä!

Kivaa, että mies on vkl kotona ja Joululomaankaan ei ole pitkä aika!

Juups, nyt on ruoka valmista, täytynee kiitää :p
 
Moi.

Meillä ollaan kans kipeinä, tai siis Rasmus on :( Kuumetta pojalla, välillä (harvoin kuitenkin) yskii, mut ei muuta.. Toivottavasti ei olis mitään tulehdusta... Viime yö nukuttiin sit aika huonosti, Rasmus oli hereillä ja heräili paljon.

Joonatan on mummun (mun äitin) luona leikkimässä, lienevätkö ulos mennä, kun on tota luntakin pikkuisen ja hetken aikaa... Joonatan oli lauantaina ollut kans mummulla ja oli välttämättä halunnut lähteä ulos ja ottaa pulkan mukaan, vaikkei sitä lunta siis ollut ollenkaan. Pulkkaa oli vetänyt perässä ja sanonut mummulle, et tuu nyt, tuolla päin sitä lunta varmaan on, mennään kattomaan :heart:

Rasmus reppana istuu tässä sylissä kiltisti, vähän taitaa olla väsynyt poika, vaikka pitkät päiväunet nukkuikin :heart: Ei oo taas ruoka maistunu :( Tehtiin just mokkapaloja, sitä taikinaa kyllä söi :LOL:

Danjuska, koita ottaa rauhallisesti ja huspois nyt supistelut! Jontulla on kans reimat :D

Uneton, ihanaa, että sait nyt töitä :hug:

Gerberalle ja pikkupojille pikaista paranemista, edelleen!

Tänään tulee serkun kuolemasta kuluneeksi jo 2 vuotta :'( Vein haudalle kynttilän ja semmoisen pienen kukkajutunkin :heart:

Hyvää nimipäivää Anulle ja muillekin nimpparisankareille! :flower:
 
Unettomalle onnea työpaikasta!

Muille kipeille paranemista, täälä kuunnellaan vilamin räkimistä, on tooooosi limanen kersa.

Kattinkalle mukavaa suomenlomaa, ootteko kauan täällä?

jaaha, kypsys tuo ruoka ni ehtis syödä ennen töihin lähtöä. :kieh:
 
Heippa myöskin täältä sairastuvasta. Meillä on lapset jo sairastaneet ja nyt on sitten äidin vuoro, flunssaa, eilen oli kuumettakin ja karsea kurkkukipu, mikä tuntuu korvissa asti :| Sohvalla maaten on päivä mennyt. Otto on sitten katsonut piirrettyjä, Salama on nyt ihan ehdoton suosikki. Omistaa yhden Salama-paidan, yhdet housut ja yhdet sukat ja niiden pitäis olla taukoamatta päällä :D Kysyy aina ensin aamulla, että missä ne on. Joulupukki ehkä vois tuoda vaikka toisen Salamapaidan ainakin ja ehkä myös pyjaman.

Unettomalle kovasti onnea työpaikasta!! Tosi hienoa, että näinä päivinä saa noin pitkän työsopimuksen =)

Kuusikon äidille pikkupikkuonnittelut! :heart: Hyvä, että olet tarkassa seurannassa. Onko noiden aiempien keskenmenojen syy selvinnyt? Onko sellainen, mihin voidaan vaikuttaa?

Peppi kivan kuuloinen loma teillä ollut. Paluumatkalla vaan törmäsitte typeriin ihmisiin, niitä riittää kyllä moneen paikkaan. Hyvin pystyit laittaa kampoihin! Onko siitä sun serkun kuolemasta jo 2 vuotta? Ihan kuin olisit juuri siitä täällä kertonut :'(

Onnea
kaikille jo synttäreitään viettäneille :heart: Meillä Otto sanoo edelleenkin, kun kysyy, että minkä ikäinen olet, että "kolme joulukuussa" :) Synttärijuhlia vietetään la 20.12., mun veljen synttäripäivänä, voidaan sitten juhlia häntäkin :heart: Silloin su on sitten meidän kummitytön, mun toisen veljen tyttären 3-veejuhlat :) Synttärilahjaksi Otto saa meiltä sellaisen ajosimulaattorin. Kakuksi on toivonut autokakkua.

Joulua me vietetään tänä vuonna kotona, yleensä ollaan oltu mun porukoiden luona, sinne on tulleet mun sisarukset ja mummu lisäksi, sekä miehen veli. Käydään aattona päivällä siellä ja illaksi tullaan kotiin pukkia odottamaan, miehen veli tulee meille. Ja varmaan meidän kanssa mun porukoillakin käymään. Yöksi meenkin töihin. Kohtuus kaikessa, olen viimeksi jouluna ollut töissä vuonna -04 =) Joulupäivänä menen toiseen yöhön sitten vielä. Sitten alkaakin eka vapaat ja 29.12. alkaen viikon loma, hurraa.

Paranemista täältäkin muille kipeille!

Ja mukavaa joulun odotusta kaikille!
 
heips

oi kuinka moni kipeenä :/ paranemis :hug: kaikille.

Jee, mulla lähtee ääntä :LOL: Tosin olo ihan väsy ja voipunut mutta kuitenkin parempi. Tatukaan ei onneksi kovin köhäinen/räkäinen (ainakaan vielä) ole. Vähän nenä vuotaa ja välistä tukkoisen oloinen mutta ei muuta.

Käpy: jep, oon yrittäny vettä lirppiä ja viinimarjamehua onkin menny muki tolkulla kurkkua parannellessa =)

Uneton: onnea työpaikasta! tosi hieno juttu! =)

Oltiin juuri melkein pari tutnia ulkona kun niin hyvä sää. Päivällä rakennettiin tatun kans lumiukko ja käy vähän väliä halimassa sitä :LOL: ja pikku koira yrittää varasta ukon nenän.. :whistle:
Mies käytti koirat lenkillä ja Tatu halusi lähetä kaupan taa laskemaan mäkeä.. siis siinä on jalkakäytävä mutta onneks sen verran hiljainen jalankulkija liikenne että poika voi huoletta siinä laskea. muuten mennäänkin aina tuonne luistinradan reunaan laskemaan missä tosi hyvät mäet. Nyt vaan ei jaksanut ja tuo kauppa kun on tuossa parin sadan metrin päässä :whistle:

Kovasti Tatu odottaa jo mummola reissua. On kuulemma ukki varannut puita että saavat sitten niitä ajaa :D Ja rastastaa tykkää myös kovasti vanhemmalla pokulla.
Ois to tarkoitus junalla lähteä mummolaan pojan kanssa. Miehellä pe iltana työporukan kanssa saunailta niin saa mennä ihan rauhassa ja tulla kotiin sitten kun lystää. Ei tuo liian usein ulkona pörrää.

ainiin.. Tatulla oli tänään neuvola ja tuoreet mitat oli 16,9kg (vaatteitten kans) ja 98,5cm oli pituutta =) Kovasti poika puhua pölpätti lääkärille ja rupes sitten jalsita pelaamaan siellä :D

Taitaa juniorilta tulla myyrä niin sen lupasin kattoa ja sitten hetkeksi leikkimään ennen iltahommia.

Saunassa olis ollu tarkoitus käydä mutta kärähtipä kiukaasta vastukset pe iltana... mies soitti sähköasentajan kera uuden kiukaan mut eipä oo näkyny vaikka tänään lupas tulla..
 
Öitä!

Olen yövuorossa yllättäen mulle paras aika kirjoitella. en minä nykyään muulloin jaksa/ehdi kirjoittaa tai saatikka istua tietokoneen ääressä.
Meille ei hirveen ihmeitä kuulu. Välillä töitä ja välillä vapaita. Mikkis oli eilen varahoitopaikassa ja menee viel huomen sekä ylihuomenna, kun minulla on kaksi yötä peräkkäin. Eilinen päivä ainakin meni tosi hyvin. toivon että muutkin päivät. sitten meneekin ensi viikoksi miehen äidin luo ma-to. ja pk:hon Mikkis tuskin pääsee ennen ensi syksyä. täyttä täällä päin. ainut vaihtoehto on kait se että menee sille pph:lle ja sinne tulee toinen hoitaja avuksi. mut täytynee katsoo miten homma etenee. tuolla varahoitopaikassa on tosi ihana hoitotäti, josta minä tykkäsin kovasti. se tietty tulisi onneksi sinne pph:lle avuksi, että ainakin sillä tavalla homma sujuisi. mut yhtään päivää en pysty viemään enää mikkistä sinne pph:lle, jos on yksin.

Jee minä olen jouluna vapaalla jopa 4 pvää. eli tapanina menen töihin. sitä ennen on ne 4 pvää. vähänkö hienoo. ehtii kivasti laittaa joulua kaikilla tavoin. jess. uutenavuotenakin olen aattoillan vapaana ja uudenvuodenpäivänä on aamuvuoro. kivasti voi hiukan valvoa sekä juhlia. saatetaan jopa ehtiä jonnekkin reissuun uudenvuoden viikolla, kun mulla ma-ti vapaata myös ja mies koko viikon lomalla. kiinnostaa teitä varmasti kovasti paljon... :xmas: mut mie oon innoissani. :D

siru, meilläkin salama on ihan IN juttu. meiltä löytyy molemmilta pojilta vaikka mitä vaatetusta ja pukinkontissa muutama lisää. esim. Mikkikselle salama boksereita, jos vaikka innostuisi sillä varjolla irtaantuu vaipoista. :whistle: :xmas: pikkuautojakin löytyy salamat molemmilla omat, sit aksulla jasu juntti, ja joku muukin tai olla. kunkku ostetaan molemmille, jos vaan löydetään. harmi, kun sulla yövuoro jouluna, vaik jonkunhan se on töissä teilläkin oltava. ettekä onneksi ole yksin siel. niin ja kaikki muut vuorot mullekin jouluaattona käy paitsi ilta. paranemisia kovasti :hug:

kattinka, mukavaa suomenlomaa teille. :hug:
kauan olette täällä päin?

peppi, kamalia kanssamatkustajia teillä ollut. |O ei mitään järkeä tuollaisessa. kovasti paranemisia Rasmukselle :hug: mukavaa kun loma muuten meni hyvin. :)

Anulle ja Annalle nimpparionnea!! :flower: :flower:

käpyselle, kovasti työintoa. sulla näyttää noita töitä riittävän. millois ne teidän häät on???

danjuska, edelleen rauhallista olotilaa ja hissuttelua kovasti masuvauvan kanssa. :hug: voih, te ootte saaneet aikaiseksi varmaan paljon isomman lumiukon kun me. Aksu rakenti viime viikolla joku päivä sellaisen vaahtosammuttimen kokoisen joka on jo ihan takakenossa, kaikkine porkkananenineen. =)

uneton, hienoa että olet saanut töitä ja noin pitkän pätkän. =) mukavaa joulunodotusta sinullekin. :xmas:

metkusta oli mukava kuulla. mukava että taloprojekti edelleen edistyy. paljon jaksuja edelleen. :hug:

gerberan poppoolle kovasti paranemisia. :hug: miten teillä noi taudit niin usein ovatkin vieraisilla. meillä miikka yski viikonloppuna tosi paljon ja sunnuntaina olin ihan varma että maanantaina ei voi viedä hoitoon, mut yön nukkuikin kuin tukki niin sit onnistuikin kaikki mutkattomasti. ja nyt ei enää sit paljoa yskikään enää, nenä vaan vuotaa. lumi maistuu tuolle pikkuherralle sen verta kivasti että ei ihme jos vähän tautia välillä pukkaa. jaksuja selkäsi kanssa, toivottavasti menis ohi. :hug:

minä pääsen taas perjantaina tuulettuu. työporukan kans mennään syömään ja käydään sen jälkeen teatterissa. taidan kuitenkin ottaa tämän kertaisen kultturelli reissun hiukan iisimmin kuin viimeksi. lauantaina meinasin tehdä joulusiivousta Mikkiksen kanssa. Mies ja Aksu lähtevät jääkiekko pelireissulle s-linnaan.

juups, mut nyt täytyy tehdä töitäkin. joten palailen ensi yönä... :xmas: :wave:
 
jellona, häät on jo ihan ovella 3.1 humpataan.
juu töitä piisaa, mulla oli haaveena olla tän viikonloppu vapaalla mut taitaa haaveeks jäädä, lauantaille ei oo vieläkään ketään sijaista :kieh: no seuraavan viikonlopun oon vapaalla ja jouluviikko saattaa olla vaikka kokonaan vapaa :eek:
häitten jälkeen tää rumba helpottaa kun palataan normirutiiniin.
¨huonolla tuurilla tosin alkaa loma jo ensi viikolla kun pomo menee pistäytymään sairaalassa, muta jos sillä on vaiva mitä mä ja kotisairaanhpoitaja epäillään ni hyvä jos joulunakaan on päässy pois sieltä.

jesta mä vihaan näitä aamuja |O
 

Huomenet lumisesta Kuopiosta :wave:

Jellona, luulen, että suurin syy miksi sairastellaan nyt taas niin paljon on se, että Aleksi kantaa koulusta pöpösiä (on isossa koulussa) ja mies kantaa kaiken maailman pöpöset sitten maailmalta. Ja sitten tietty sekin vaikuttaa, kun pojat on hoidossa. Sen jälkeenhän tämä järjetön sairastelukierre alkoi :/ Ja nyt vastustuskyky ei varmaan niin hyvä ole, kun ovat vaan sillä 6 pvän sopparilla. Mut on tää jatkuva sairastelu rankkaa, niin lapsille kuin minullekin. Jospa kevättä kohden taudit jättäisi meidät rauhaan!
Ihanaa olisi, jos pojat olisivat sellaisessa kunnossa, että pääsisivät huomenna ja ylihuomenna päiväkotiin, saisin minäkin hetken hengähtää. Kuumetta ei kummallakaan ole, mutta kerkiäähän sekin vielä tulla...

Selkä on suht kunnossa, Jee! Kurkku on kipeä ja olo nuhainen, mut eiköhän tämä tästä.

Kunhan Aleksi kotiutuu koulusta, niin täytyy minun mennä kaivamaan meidän auto lumen alta!

Nyt kutsuu imurointi!

-G-

 
:wave:
Piiiiiiiitkästä aikaa taas täällä :)

Kaikille synttäreitä jo juhlineille onneva kovasti!

Meillä oli viime viikko yhtä juhlaa, kun oli Niilon synttärit ja nimpparit perä kanaa :)

Kaizalle jaksuja!! Meillä ei Niilo ihan noin hurjasti rieku, saa välillä uhmakohtauksia ja huutaa ja huutaa, mutta aika nopeesti homma ohi ja leikit jatkuu. Valtterista Niilo ei ole osoittanut mustasukkaisuutta juuri lainkaan.

En ole ehtinyt/jaksanut koneella hirveesti istua. Nytkin Valtteri nukkuu jo toista tuntia unia, joten kohta varmasti heräilee, kirjoitan niin kauan kuin ehdin!

Omaa napaa sen verran, että kaik menee kohtuu hyvin. Niilo tykkää päikyssä olla ja Valtteri alkaa jo osoittaa isomman pojan elkeitä: kohta kääntyy masulleen (ei oo paljosta vaille) ja sylissä istuessa nostelee päätään kovasti jo oikein kunnon istuma-asentoa hakeakseen.

Niilo käväisi muuten 3-vuotisneuvolassakin synttäripäivänään ja 99,2 cm ja 16,5kg oli strategiset mitat. En oo katellut nyt teidän kirjoituksia, että ootteko näitä tietoja jakaneet... täytyy noita aiempia keskusteluja tsekata kun kerkee.

Ja Valtteri kasvaa kans kohisten: 3,5 kk: 64cm ja 8040g (lyö Niilon koko ajan laudalta mennen tullen vaikkei Niilokaan mikään pieni ollut). Mulla on serkulla tyttö, joka syntyi vappuaattona (en muista oonko maininnut) ja ovat nyt saman kokoisia Valtterin kanssa. Vaan 4 kk ikäeroa :)

Aloitetaan Valtsun kanssa tossa joulunpyhinä kiinteitten maistelu, Niilokin sai jo 4-kuisena ekat maistiaiset, joten sillä mennään.
Valtsu on edelleen kova tissittelijä, kyllä se kaikkeen vaivaan tissille haluaa (ei koskaan oppinut sitä tuttia vaikka yritettiin) ja varmaan tunnin välein käy päiväsaikaan tisulla (ellei nuku tai olla jossain liikenteessä). Yöllä sitten ei onneks niin usein, mutta ihan tarpeeks ;) Kaikkeen tottuu... tää äiti siis :)

Joulua täällä kovasti odotellaan. Niilolla on 2 suklaakalenteria: mammalta ja isomammalta. Niitä kovasti availlaan. Ja Niilo odottaa myös piparitalon tekoa (ostin valmiit palat :)). Jahas, Valtsu aloitti ähinäpuhinan. Tää viilettää.

Kaikille oikein ihanaa ja lämpöistä joulun odotusta!! Oootte aina mielessä vaikka ei mua täällä usein näykään! :heart:

Hannele
 
Hejsan!

Kiva, että Peppi ainakin muistaa joskus meitäkin kaipailla! Ja hyvä, että reissukin sujui ihan hyvin.

Mullakin on vähän sama ongelma kuin kuusikon äidillä eli haluaisin kirjoittaa ja lukea rauhassa, mutta kun se ei meillä ole aina mahdollista. Illalla, kun lapset nukkuu, ei enää jaksa ja tähän päiväuniaikaan pitäisi taas yrittää pitää kodissa jonkinlaista siivousta! Kuusikon äidille myös täällä varovaisesti pidellään peukkuja!!!

Meidän napaa: Juhlittiin Itsenäisyyspäivänä Aleksin 1 v (28.11.) ja Laurin 3 v (21.12.) synttäreitä yhdessä. Tuntui niin helpolta tuo järjestely, kun käytännössä samat vieraat olisivat tulleet juhliin kuitenkin! Ja Aleksi ei varmaan jäänyt kyllä huomiosta paitsi! Ensi vuonna täytyy varmaan järjestää sitten molemmille pojille omat juhlat! Juoksujalkaiset veljekset pitävät siis ainakin minut täällä käynnissä. Yhteiset leikit ei kyllä täällä vielä onnistu, kun toinen rakentaa ja toinen hajottaa... Ja erotuomarina olo syö äidin hermoja! Noh, haikein mielin vastasin tänään puheluun, jossa kerrottiin, että molempien poikien päivähoitopaikka 1.2.2009 alkaen on varmistunut... Mun työt alkaa jo 26.1, mutta mummot lupasivat hoitaa nuo pari päivää. Pojat pääsivät samaan päiväkotiin, jossa Lauri jo aiemmin oli. Aleksi menee pienten ryhmään ja Lauri luonnollisesti yli 3v. ryhmään. Nyt on kotona olokin jo tosi mukavaa, kun Aleksinkin kanssa voi jo touhuilla ja on päästy ohi pikku vauva vaiheesta. Vaikka toisaalta kaipaan sitä pientä kainalossa tuhisijaa!

Hyvä, että Jellonankin päivähoito-ongelmiin löytyi ratkaisu! Tai ainakin joku vaihtoehto! Ja kiva, että saat olla joulun kotona! Mulla varmaan sitten ensi vuonna joulu on jo töitä, kun nyt olen 3 joulua ollut jo vapaalla (vaikka voiko äitiyslomaa ja hoitovapaata noihin laskea???).

OStettiin muuten Laurille se ohjattava Lauri-kilpa-auto lahjaksi, kun oli sitä monta kuukautta toivonut. Muuten kiva, mutta tuollaisen pienen nakkisormen aika hankala ohjata... Ja kun se ei ole sellainen oikea kauko-ohjattava, niin tietenkään ei sitten toimi yhtä hienosti kuin esim. Nikko-autot! Tämä vaan isille muistutukseksi ettei sitten tule pettymystä ;) . Mutta Lauri kyllä tykkää kaima-autostaan, joka huutaa: "Radalle Lauri!"

Gerberan nuhanenille parantumisia! Toivottavasti pojat pääsevät tarhaan huomenna! Meilläkin tuntuu nenät vähän väliä vuotavan, vaikkei vielä päiväkotiin asti ole päästykään!

Danjuska odottelukin on jo tosi pitkällä... Tuntuu, että ihan vasta luin plussauutiset! Puhumattakaan Hanneleen ja Kaizan vauvoista! Nekin on jo isoja. Tämä vuosi on tuntuu kuluneen tosi nopeasti. Olenkohan hypännyt muutaman kuukauden yli???

Unettomalle onnea työpaikasta! Mitenkäs sopeutuminen uudelle paikkakunnalle on sujunut? Vieläkö tytöt ikävöivät vanhaan kotiin? vai onko ne ikävöineet ollenkaan? Ja samaan mieltä olen minäkin, että lahjan arvo kyllä nousee kovasti, kun lisää paketin lähetyskulut sisällön hintaan!

Täytyy lähteä parvekkeelle heiluttamaan vaunuja, jospa vielä saisin ainakin 15 minuuttia hiljaista omaa aikaa! Vaikka toisaalta rakastankin Aleksin kanssa käytäviä "Häbbä-äitä-häppä"-keskusteluja :heart:

Epeli
 
iltoja

eipä päästy koirankaan kanssa kurssille tänään.. että on nilläkin kaiken maailman tautia nyt lliikkeellä :eek: yskää ja kuulemma ripulia :whistle: :x
no katellaan uudemman kerran ensi viikolla.

itelllä alko kurkku kipeytyä uudestaan päivällä.. ja eilen vasta kunnolla alkoi helpottaa :headwall:

neuvolassa oli kaikki ok.. tosin pika lähtö sinne tuli kun mies meni töistä suioraan ostamaan renkaat ja vaihdattamaan ne.. eipä sitten muistanut että mulla on neuvola ja ois pitäny Tatua vahtia.. sain kiinni vasta kun auto renkaan vaihdossa :whistle: no ei muuta kun hirveätä kyytiä Tatulle pukua päälle, poika pulkkaan ja menoks.
Olin niiiin kiukkunen että ajatelin sanoa miehelle pari valittua sanaa kun olo muutenkin kurja mutta olikin tullut meitä neuvolaan vastaan ja kerkes itsekkin paikalle loppuajaksi =)

Tatu mittas äitiltä verenpaineen ja piirteli sillä aikaa kun neuvolantätin kanssa juteltiin :D
Seuraava aika onkin ensi vuoden puolella ja huih!.. sitten ei oliskaan montaa kuukautta vauvan tuloon.. alkaa pikku hiljaa tuntua todelliselta että meillä tulee vauva..

Jellonalle
jaksuja yöhön =)
Harmi jos menee ensi syksyyn ennen kun saatte Mikkikselle paikan. Mutta toivotaan että sujuis sitten noin että pph:lla ois kaveri siellä.

Oi, miten lähellä Kävyn häät ovat :D Onko kaikki jutut aikataulussaan??

nyt kutsuu sauna kun poika nukahti. onkin ilta olut aika kiukkua kun ei nukkunut päiväunia |O
 
muut hää jutut on, paitsi ukon sormus ei oo vieläkään suomessa |O ja multa puuttuu sininen sukkanauha ku ei tunnu mistään löytyvän.

jes, mulal on piiitkä loma, alkaa joko ens viikon sunnuntaina tai 23pvä ja kestää 4,1 asti. tosin, huonosti tulee niiltä päiviltä rahaa, mut saadaampaha viettää perheen kesken aikaa.
 
Heippamoikka!

ihanaa täällä on satanut lunta jonkin verran. :xmas: :xmas: hiukanko tulee joulu olo. ihan huippua. :D

kiitti jaksuista danjuska, melko nopeaan tää yö on mennyt, kuhan näistä viimosista tunneista selviää niin ah ihanaa 4 pvän vapaa alkaa. Tatulle nimpparionnittelut. :flower:

ja kaikille muillekkin päivänsankareille keitä lähiaikoina on niin kovasti paljon ONNEA!!! :flower: :flower: :hug:

epelistä, mukava kuulla. kiva kun sait pojat samaan pk:hon. mukavia viimoisia äippäkuukausia. niin ja toiovahan aina noita vuorojansa kait saa. siis ainakin meillä. ymmärtää kuitenkin täällä työkaverit että on pieniä lapsia niin saa joulun olla kotona. jospa se sinullakin onnistuisi. milläs alalla sinä olitkaan? pistä vaiks yv:nä..

hannele, mukava teistäkin kuulla. Valtterikin jo noin iso poika. kiva että kaikki sujuu hyvin tai siis niin hyvin kun tuossa tilanteessa on mahdollista. =)

käpy, lähellähän juhlat sit jo on. toivotaan että sormuskin ajoissa saapuisi.

tiedättekö ystävät ihanaiset, että voi pienistä asioista ihminen tulla iloiseksi....meillä kun ei ole kylppärissä lattialämmitys ikinä toiminut tähän saakka siis...eilen aamulla oli sit isäni laittanut sen lämmityksen katkaisijasta päälle, miehen tultua iltapäivällä töistä, kysyi että kuka sen on laittanut, no arvasin heti, että kuka asialla oli ollut..mies jo siinä vaiheessa konttasi pitkin lattiaa ja totesi sen olevan lämmin. oli nimittäin niin ihanaa, kun lattia lämpesi. eihän me olla kuin about 4v oltu siinä uskossa että se koko härveli ei toimi..... huomenna täytyy kyllä käydä testaamassa miltä tuntuu käydä lämpimässä kylppärissä suihkussa. :whistle: :D tiedän että aika itsestäänselvyys monelle, mutta ei meille kuitenkaan.

tänään olis mulla kampaaja puolilta päivin..hirveen viisaasti ottanut sen ajan jo silloin, kun olis voinu viel nukkuakin. no jos viel sen jälkeen ehtis hetken torkahtaa. illalla mennään sinne joulukuvaelmaa kattoon ja sit kyläilee kaveriperheen luo illaksi. :)

Mikkiksellä oli mennyt hoitpäivä hyvin taas eilen. siitä olen myöskin tosi iloinen. =)

mut nyt on mentävä hommiiin...palailen toivottavasti vapaapäivinä..mukavaa torstaita ja loppuviikkoa. :hug:
 
mun vauva on 3v :'( 3v sitten tähän aikaan tiesin että vuorokauden sisään on nyytti kainalossa kun sen verran imelästi välillä supisteli.. :heart:

ei natsaa töihin meno, ei sit yhtään, mut ajattelen että saanhan mä kohta olla pitkällä lomalla.. :ashamed: vaikka kui on kevyttä hommaa ni on tää silti aika rankkaa että lapsia ehtii nähä pari tuntia päivässä, eilen hätäseen tunnin..
 
Hyvää nimipäivää Tatu :flower: :heart:

Kiitos kaikille haleista ja onnitteluista!



Epeli ihan hyvin ollaan sopeuduttu! Tuossa muutama aika takaperin kaikilla tytöillä oli kaipuu, pienet ikävöi entistä ihanaa hoitajaansa ja esikko opettajaa. Itsekin toki muutamaa rakasta ystävää välillä ikävöin. :heart:
Mutta tosiaan pidän/pidämme uudesta kaupungista :)
Voin nähdä Laurin nimikkoautollaan
:D


Käpy voi miten pian SE päivä jo on :heart: :heart: Itse menen yhtä bändiä kuuntelemaan silloin. Toivottavasti sormus saapuu pian.
Ja tuo ettei lapsia näe paljon on niin syvältä. Itsellä mennyt useampi kuukausi noin. Onneksi nyt hieman helpottaa. Haleja :hug:

Ja onnea sankarille :flower:

Töitä taas...
 

Nuhainen MOI :wave:

Kurkkua kaivelee niin kovin, että meinaa välillä oksu tulla :x Nenä meinaa mennä dukkoon ja silmiä kirvelee, kovin on :xmas: -olo! Onneksi pienet pojat olivat flunssastaan huolimatta hyvävointisia, niin pystyin viemään ne päiväkotiin!
Kävin aamusta itse keskustassa vähän shoppailemassa ja löysin pienten poikasten huoneen ikkunaan vaaleansiniset porovalot =) Tyrkkäsin ne jo ikkunaan, katsotaan mitä pojat tuumaa, kun kotiin tulevat.

Huomenna lähden sitten ystävän kanssa uudelle shoppailukierrokselle. Ja huomenna iltapäivästä toinen ystävä tulee kyläilemään. Ja illasta tuleekin mies sitten kotiin, kivaa :heart:

Nyt taidan mennä laittamaan jo ruokaa, pojat on niin nälkäisiä, kun kotiin hoidosta tullaan :heart: Jo autossa Julius kysyy, että mitä on ruokana :D

Synttärisankareille kovasti onnea!!
 
Huomenta!

Se on perjantai ja pojilla vapaata hoidosta =) Ite meen töissä käymään jossain välissä, kunhan Sami herää/tai kun herätän sen (sillä oli eilen taas keikka).

Myöhästyneet onnittelut Tatulle, Atelle, Topille Veralle, Danalle, Villelle ja Jonelle!! :flower: :heart: :hug: Ja kaikille muille, joille en ole vielä välttämättä onnitellut. Katsoin just yks päivä 3 vuoden takaisia joulukuvia, jestas, oli se maha mulla Jontun aikaankin iso :whistle: Vaikkei verrattuna Rassen odotusmahaan, mut kuitenkin. Voi niitä aikoja :heart:

Tatulle myös myöhästyneet nimpparionnittelut :hug:

Tänne ei kai kummempia. Rasmuksen kuume on jo ohi ja oli jo eilen hoidossakin. Tajusin kuumeen johtuvan siitä, kun sille on alas puhjennut ainakin yksi ja ylös yksi poskihammas, kun ei pojalla muita oireita ollut, söi huonosti ja nukkui huonosti ja oli kuumetta.

Ootteko muut ottaneet lapsista tonttukuvia? Niitä olis kiva nähdä :) Me otettiin taas siellä etelässä, niinku vuos sittenkin! Tässä se on: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=94711577

Jos jotain sattuu kiinnostamaan, niin tässä on edellisvuosien ;) http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=72931627 (lähetin kahta erilaista),

ja tässä parin vuoden takainen: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=47793373
ja http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=47793436 :heart:

Ja tässä meidän etelänmatkalta muutama kuva: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Peppi32&album_id=2786583

Siru, mukava, kun kävit kirjoittelemassa :hug: Paranemisia teille, tai sulle! Kyllä siitä tosiaan on jo 2v, vaikka itsestäkin tuntuu, että vasta siitä teillekin kerroin jne. :ashamed:

Jellonalle hauskaa iltaa, oot sen ansainnut! :hug: Ihana tuo lattialämmitys-asia :)

Hui käpynen, eipä oo enää pitkä aika h-hetkeen :heart:

Hannele, kiva, kun säkin kävit kirjoittamassa. Onkos sulla jossain Valtterista kuvia? En muista yhtään nähneeni :eek: :whistle:

Epelistäkin oli mukava kuulla. Vitsit Aleksi jo vuoden!! Tsemppiä sulle työnaloitukseen ja poikien hoidon aloittamiseen sitten tammi/helmikuussa :hug:

Danjuska, vitsit, voin kuvitella miten on suututtanut toi neuvolahomma :whistle: Voin kuvitella miten itse olisin vastaavassa tilanteessa ollut raivona :ashamed: Mut onneks meni sit kivasti kuitenkin loppujen lopuksi!

Kiva,k un Unetonkin piipahti! :hug:

Äh, nyt ei tuu enää mitään kirjoittamisesta :wave:
 
pojalla vaihteeks korvatulehdus. no jälkitarkastukseen varaan ajan korvalääkärille ja aletaan pohtimaan putkitusta/risojen poistoa.
ihanaa, enää illalla pari tuntia hommia ja sit on kaks päivää vapaata!!! :p
jos vaikka leipos viikonloppuna piirakat jo valmiiks, ei sit niistä tarvii hätäillä.

ja meidän ihana pph ilmoitti eilen että hän hakee kersat häistä ja pitää niitä yön ku pitäähän meidän kuulemma saada juhlia rauhassa ja nukkua rauhassa. eipä tuota olekkaan vietetty yhtään yötä kahdestaan sen jälkeen kun anna synty..
 

Gerbera on täällä ihan täpinöissään; saan miehen tänään kotiin :heart: On tuntunut viikko aikas pitkälle!

Pojat vein aamulla hoitoon, kävin tekemässä ruokaostokset ja sitten shoppailemaan ystävän kanssa. Tuli taas kannettua kaikenlaista kotiin :whistle: Siivoilin vähän ja tein kanapastasalaatin ja lähden kohta hakemaan pienet poikaset kotiin ja sitten tuleekin ystävä käymään. Ja mies on kotosalla viimostaan klo 17 kieppeillä! Mukava päivä on ollunna!

Illaksi ostin herkkuja ja kunhan saadaan pojat nukkumaan, niin voisin siiderin nautiskella, tuntuu, että olen sen nyt ansainnut :saint:

Oikein ihanaa vkl kaikille!!

Rakkauvella, Gerbera
 
hyvää iltaa pitkasta aikaa!!!!

niin kauan oli viime kerrasta että unohdin salasanani :ashamed:
täällä ei mitään sen kummempaa kuin muillakaan :)
kiirettä riittää arkisin, pojat viihtyy perhepäivähoitajalla. mulla on ihana työpaikka ja parisuhdekin voi ihan hyvin.
Aten kanssa ongelmia tottelemisen suhteen ja nukahtaminen vie edelleen toosi pitkään.
PEPPI laitan sulle yv:tä

MYÖHÄSTYNEET ONNITTELUT SANKAREILLE!

Veeti löi kahdesti pään tänä iltana joten pitää herätellä yöllä, siispä lähden makuulle että saa riittävästi untana.
huomenna Aten synttärijuhlat :heart:

oikein ihanaa viikonloppua kaikille

tigru ja poikaset
 
Huomenta.

Tigru, missäs sun yv viipyy? =) Kiva, kun kävit kirjoittamassa! Meillä on muuten tullu nyt Rasmuksen kanssa semmoinen ongelma, että sillä kestää nukahtaminen 1,5-2h iltaisin :eek: Ja hermot on sen takia tosi kireällä :kieh: En ymmärrä, miks se ei vaan nukahda. Kyllä siitäkin oon itteäni syyllistänyt ja miettinyt, miks oon tehnyt useat virheet 2 kertaa (molempien kohdalla), miks oon lähtenyt tommoiseen nukutusrumbaan mukaan, miks oon ylipäätään alkanut nukuttaa, miks en ole vielä vieroittanut tutista tai tuttipullostakaan jne. :ashamed: En kehtaa nykyään näistä edes melkein kenellekään puhua, kun tuntuu, et itsessäkin tai ehkä kokonaan se on minussa se vika :ashamed: Miten Atte sit nukahtaa, nukutatteko tms., miten? Ihana, kun teille muuten kuuluu hyvää :hug:

Tänne ei kummempia. Tän iltaista Idols finaalia odottelen :whistle: :D

Ihana pph teillä käpynen! :heart:

No, nyt lopettelen taas :wave:
 
heippa

Kotiuduttu on mutta ilman poikaa :whistle:
Miehen veli halusi että Tatu jäisi vielä toiseen mummolaan kun oli siellä käymässä.. ja poikaa kun ei tarttenut houkutella... että täällä hiljaista.
En todellakaan tiedä mitä huomenna tekisin.. ehkäpä nukun pitkään, lenkkeilen, imuroin ja laiskottelen :p

Tatu kiittää onnitteluista =)

Peppi: Hienoja kuvia =)
Meillä ei ole tonttukuvia pahemmin otettu kun poika ei suostu lakkia pitämään :whistle: ja muutenkin smemoinen vaihe että juoksee virnistellen piiloon kun sanoo että otetaan kuva.. välillä taas oikein pyytää että ota kuva.

Tigru: Hoenoa kun kävit kirjoittelemassa!

Gerberalle paranemista!
Itse sain kans yökkiä aamuisin limaa kurkusta :x Nyt onneksi jo helpottanut.

Kojta ois tarkoitus saunaan suunnata.. käytiin miehen ja koirien kanssa äsken lenkillä ja tekipä hyvää =)

kamalaa miten nopsaan tämä aika menee.. miehellä enää 5pv töitä ja sitten menee seuraavan kerran vasta 7.1 :)

 

Minä olen täällä erittäin kettuuntunut... Nenä on TÄYNNÄ herpeksiä!!! Nenän alla ja sivuilla sekä nenänpäässä!!! |O |O |O |O |O :snotty: Tykyttää ja kutittaa koko ajan, tekis mieli irroittaa koko nenä!
Että semmosta tänne Kuopion suunnalle :wave: :xmas: Ihanaa tää flunssailu! Makasin muuten sängyssä klo kahteen saakka tänään... Oli niin heikko ja väsynyt olo.
 

Yhteistyössä