***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

Lillukka kiitos kysymästä.
Kyllä oli Peppi todella mun perään, eikä päästäny mua näköpiiristään.
Ja hetkellisiä itkukohtauksia tuli ekana iltana :heart:

Vauhtia on ollutkin taas- jestas miten lapsissa riittää virtaa :whistle: :)

Nää sadepäivät on kyl jostakin syövereistä, taas sen ulkoilun merkityksen huomaa hyvin kun ei pääse.

Onnea Sirun tytölle :flower:
Meilläkin on siis saman ikäiset isot tytöt :hug:

Tosi kivat hiukset käpyskä, onko sulla ruskeat simmut? :wave:

Hauskaa oli lukea muidenkin kipinöistä ja rätinöistä :D ;)

Meidän nahistelu sijoittui maanantaille, alkoi jo olla liian rauhallista ja tylsää kahdestaan :LOL:

Kaiza kyseli onko äitiys muuttanut yläpään sisältöä....

No onhan se, monellakin tapaa.
Aina on tietynlainen huoli pienistä ja ne on tosiaan elämän ykköset, kaiken pyrkii aina funtsimaan ekaks lasten kannalta.

Sitten sellaset itsekeskeiset valittajat käy normaalia enemmän hermoille :whistle: :whistle:
Hoivavietti on myös entistä suurempi, jopa räjähdysalttiin iso joskus ;) B)

Meillä on Pepillä (sekä kyllä isommallakin joskus) välillä raiviksia ja useimmiten on otettava syliin ja pideltävä tiukasti ettei satuta itseään.
Silmissä on sellainen utukatse ja on ihan jossain muissa taajuuksissa.
Kun raivo lientyy, on tyttö taas kuin enkeli ja aurinko.

Jaahas, jos sitä hetken surffailis ja sitte muihin puuhiin.

Niin ja mitä oikeasti on 9-10 nukkuminen aamulla tai edes kahdeksaan? :LOL: :LOL: :whistle:

Hyviä vointeja kaikille :wave: :wave:
 
Heippa!

Vapaapäivää viettelen. =) Aleksi on pihalla itekseen ja mikkis nukkuu. olis ihana itekin hetkeksi köllähtää sängylle, mut ajattelin hetken viettää teidänkin seurassa.

Täällä loppu juhannuskin meni hyvin. sunnuntaina kävin yövuoron jälkeen vasta puolilta päivin nukkuu ja sain jopa 2h nukkuu, kun miehet tuli herättelee Mikkis vahdiksi, jotta he pääsevät grillaa. :whistle: hyvin sitä onneksi jaksoi iltaan asti. maanantaina olikin vapaapäivä ja silloin tuli urakalla siivottua ja pyykkiä pestyä. töitä ollutkin muuten ja vielä iltavuoroja vielä olis pe sekä la ilta sunnuntaina jopa aamuvuoro. Ei ole paljon yhteistä perhe-elämää meillä. :whistle: :| =)

peppi, hurja raivokohtaus jontulla ollut. Meidän eemelillä ei ehkä ihan tollaisia ole ollut, mut osaa kyllä kiukuta kunnolla ja tempperamenttia tasan löytyy. ja meillä vielä molemmista pojista, kun ei kumpikaan vanhemmista kovin rauhallisesta päästä ole. :) jaksuja kovasti sinne. toivottavasti tämän päiväinen shoppailu taas vähän piristäisi. :hug:

käpynen, kivat hiukset. aikamoinen radikaali lyhennys olikin. mut varmaan mukava vaihteeksi. :) niin ja ketkä ei saa ikinä hankkii lapsia?! |O

meillä käytetään panadol-liuosta lääkkeenä. ja meillä on samoin kuin muistaakseni sirulla että juostaa innolla lääkettä ottamaan.

Lotalle isot synttärionnittelut!! :hug: :flower: :flower:

lillukka, hyvä että onni on jo paremmassa kunnossa. :hug: niin ja meillä kääntyy joskus myös pyykinpesukoneen astemittari. onneksi havaitsin kerran Mikkiksen sitä kääntäneen, kun oli 90' pistänyt pyykit peseytyy. hiukan tuntu kuumalta kone. uuni mittaria kääntelee myös ja oikeesti edelleen kiipeilee sitä vasten, vaikka kerran jo sai vedet päällensä. onneksi se nyt on tiukasti seinässä kiinni, uuni siis. :)

kaiza, täällä on kyllä pää penhmentynyt lapsien tulon myötä. lapset menee kaikkien edelle. ekoterroristi olen ollut jo pidemmän aikaaa ja aleksista kasvaa pikkuhiljaa samanlainen. :)

kesäloma reissaajille mukavia lomasäitä toivottelen ja turvallista matkaa. B)

mitäs muiden viikonloppuun? minä siis töissä ja mies menee lauantaina muuttaa kaveriaan. muuten ei meillä erikoista.

nyt lähden pyydystä aleksin tuolta pihalta ja hetkeksi lepäilee..

ainiin gerberalle ja tigrulle kovasti jaksuja loppusenteille. :hug: viestejä odotellessa.

:wave:
 
Huhuu käpis, älä pidä meitä pimennossa!! :eek:

Tein just annoksen kauralastuja kun on tämä leipomiskeli. Paholaiskaakkuakin vois kokeilla. Arttu kun haluaa auttaa leivonnassa, ja saakin luonnollisesti, parhaita ohjeita on "lisää ja sekoita"-tyyliset, mitään viiden minuutin vatkaamisia ei tuo pinna kestä.. :whistle:
 
Eräät hankkivat koiranpennun sunnuntaina tänään menee takasin kasvattajalle kun oli viime yön valvottanut, ei omistaja kuulemma jaksa montaa(! ) yötä valvoa, on sentäs lapseton ja lomalla tällähetkellä. eli yhden ainoan yön on valvottanut, pennulla ikää muutaman päivän yli 8vk.
Että jos koiran palauttaa siksi että valvottaa yhdenyön niin muin mielestä ei kannata tehdä lapsiakaan, niitten kans joutuu huonolla tuurilla valvomaan parikin vuotta eikä niitä voi palauttaa, piste.
 
Mä voisin ajankulukseni muutella tuonne listaan 1,5v-mitat, joten pistäkääpä niitä tulemaan, kun en viitsi alkaa sivuja selailemaan... ;) :wave:

Koivunkäpy: No huh huh... :eek: Kannattaa tosiaan tämän pariskunnan jättää lapset hankkimatta :whistle:
 
Moikkis!
Neuvolassa käyty, kaikki ok lähtöä ootellaan.
Tuosta muuttumisesta, nyt kunvielä nää raskaushormoonit jyllää niin huh huh, kyllä välillä käyn kierroksilla jos jotain vääryyttä tapahtuu lapsille ja sit kans tuo huono-omatunto vaivaa ja nyt mieltä painaa se kun pitää jättää Atte kotiin kun lähtee sairaalaan, ikävä vaivaa jo!

KOIVUNKÄPY no ei kyllä sunkaverit ole kypsiä vanhemmiksi jos YHDEN yön valvovat, just tuommonen touhu pistää vihaksi :kieh:
Siitä siun unesta, mie ostin eilen pätkiksiä ja aatelin tehdä kakun ja miehän oon ennustellu että tää olis tyttö! JOspa sitä kakun teolla sais lähdön aikaiseksi!! ja eikun kokkaamaan :p

PEPPI painoarvio 3500-3600g viimeks lääkäri sanoi että saman kokoinen kuin ekakin! pitkä tämä ainaskin on, omasta mielestä.

mut nyt juomaan pävä kahvit j aoottelee että poika herää, lähdetään sit kiertelee kaupungille, vaikka sataakin. Mies kysyi aamulla että mennääks shoppailee iltapäivällä kun ei jaksa olla sisällä!!!!!! jihaa mikä mies :heart:

mut palailen taas
 
niiskuneiti, minä en ossaa noita 1,5vee mittoja tarkasti antaa, kun ei apinaa silloin mitattu. mut 1vee4kk käynnillä mitat oli 12kg260g ja pituutta 79,6. luulen että hiukan on tuota mittaa 2kk tullut lissää. mut laita noi jos halluut. 2vee saan vasta seuraavat mitat.

käpynen, onpahan älypää vanhempia tai siis koiravanhempia. |O :headwall: onneksi älysivät antaa ajoissa pois, kun vielä pystyivät.

jaahas nyt pitäis lähtä mikkiksen kanssa pihalle. aleksi siellä jo on. oli siis kyllä hänkin välillä sisällä, mut lähti uudestaan äsken. mieskin tulee varmaan kohta kotia. =) tiiä sitten mitä illalla tehdään..
 
Suht ok olo, varsinkin, kun vertaa aamuiseen oloon :whistle:

Sain itekin levättyä, kun pojat nukkuivat samaan aikaan! Aikoihin en olekaan levännyt poikien nukkuessa -kun en osaa :/ Aika samaan aikaan pojat sitten heräsivätkin. Joonatan syö tuolla jugurttien loppuja, Rasmus juttelee sitterissä :)

Kohta pääsen shoppailemaan, päätettiin kaverin kanssa, että mennään syömäänkin samalla reissulla :p

Hannamari: Voi, tosi tylsää, kun Arttu heräilee öisin :( Mikä sillä sitten on hätänä yöllä, kun heräilee? Näkeekö pahoja unia, pissahätä vai eikö syy ole selvillä? Toivottavasti loppuisi pian Artun heräämiset :hug:

Kiva oli Unettomankin poppoosta kuulla :hug:

Koivunkäpy: No justiinsa joo niitä sun kavereitas :kieh: Prkl!

Jellona: Meillä ei taida isompia viikonloppusuunnitelmia vielä olla...

Niiskuneiti: Jontun 1,5v mitat olivat 10kg790g ja 81,7cm :wave:

Johan se kiukku ehtikin taas alkaa :kieh: Mä en kyllä taida luopua noista tuteista, enkä tuttipulloista IKINÄ, ne on mun pelastava enkeli :whistle: Jos niillä kiukku loppuu niin meillä syödään niitä vielä kouluiässäkin :LOL: Ollaanko me ainoita joulutähdistä, joilla vielä moiset käytössä? Tuttia syö kyllä useinmiten vaan unilla oltaessa, joskus kiukun yhdeydessä (jos muu ei auta) niin isken äänenvaimentimen suuhun... :ashamed:
 
Pepin mitat 80,5cm 10,7kg :heart:


Peppi85: kyllä meillä Pepillä on vielä tutti.
En näe ( ei ole hampaiden tulevaisuus pelkästä tutin käytöstä kiinni) syytä miksi se pitäisi ottaa pois kun se vielä tietyissä tilanteissa on tärkeä.
 
Peppi, meillä siirrytään nyt niin että päivällä saa vaan nokkiksesta, unille mennessä pulloo, ja tutit on viel käytössä, tutti on parempi ku sormi, mikä menee suuhun jos ei tuttia ole saatavilla. ei siis kokoaikaa sentää oo luttero suussa..
 
Moro taas :wave:

Kamala pätkishimo jatkuu edelleen... :ashamed: :p :ashamed: Kyl muukin suklaa kelpaisi jos jollain on ja haluaa luopua siitä =)

Salilla käyty ja rehkitty :D Hyvin tytöt jaksoivat reissun vaikka näin kesäaikaan lapsiparkki avautuu tuntia myöhempään. Taas suklaamurot pelastivat kotimatkan... :whistle: Veera meinasi nukahtaa kotimatkalla joten äiti vetäisi taskusta pelastuksen eli noi murot :D

Käpynen: siis 150kg?! Auts :eek: Tänään nostin vastuksen 40 kiloon ja siinä taidan sen pitää jonkin aikaa... Sekin teki jo tiukkaa :whistle: Samperi mitä "koiraihmisiä"... :kieh:

Pepille ja Hannamarille yhteiset jaksuhalit :hug: Hannamari: ellipsi on sellainen crosstrainerin tyyppinen laite mutta siinä ei ole niitä heiluvia käsijutskia -tiedätkö crosstrainerin?

Jellona: viikonloppusuunnitelmiin kuuluu taas mökkeilyä -yllätys yllätys :D Huomenna lähdetään ajelemaan kunhan mies kotiutuu töistä. Tällä kertaa mun äiti ei tulekaan mukaan, sillä alkaa loma ja se menee ystävänsä mökille viikonlopuksi. Mitenköhän sitä pärjää mökillä ilman äitiä, siitä kun on ollut iso apu tyttöjen hoidossa... :eek: :D

Niiskuneiti: Veeran 1,5v mitat olivat 81cm ja 11,5kg :)

Tosi kivaa, huomasin tuossa että meidän mökiltä Tigrulaan on vain 45 minsan ajomatka!!! En ole tajunnutkaan että on niin lähellä :D Joten eiköhän me tuossa heinäkuun aikana tehdä visiitti Tigrun luokse :D

Jaahas, jos alkais tekemään pizzaa :p Lupasin pojille tehdä sitä. Ette kyl usko mutta pojat tykkäävät enemmän mun tekemästä pizzasta kun ravintolan sellaisesta?! Outoja tyyppejä :eek: :D
 

Heipparallaa :wave:

Tää hurja teki tuossa äsken litran pullataikinan kohoamaan ja nyt jännityksellä odottelen, saanko itse ne pullat olla tekemässä. Masu on ollut kumman oloinen kauppareissusta saakka (käytiin tuossa pari tuntia sitten)... Mies lähti Jullen kanssa kävelemään, pyysin, etteivät kovin kauaksi lähtisi...

Tänä päivänä olisi hyvä päivä synnyttää, kun Jullen hoitaja menee huomenna vasta iltavuoroon. Ei tarviais väsyneenä sitten mennä töitä ahertamaan. Toisaalta Aleksi ei olis vauvaa tuoreeltaan näkemässä, mutta itse lohduttautui ajatuksella, että vauva ja äiti olisivat sitten mahdollisesti sunnuntaina jo kotona, kun hän tulee Turusta. Ja onneksi silläkin on kamerakänny, niin kuvalla voi sitten heittää.

Tigru, mä täällä tänään itkeä vollotin suureen ääneen just tuota, kun joudun jättämään Jullen kotiin :'( Toinen pikkuinen kun ei koskaan ole ollut äidistä erossa kuin muutaman tunnin ja nyt tulis kuitenkin useampi päivä :'( Sit vollotin sitä, kun Aleksi lähti sinne Turkuun ja niin moneksi päiväksi, ikävä on sitäkin :heart: ja sit itkeä vollotin samaan syssyyn yhtä tosi mitätöntä asiaa :D Juuh, onneksi ei mies ollut silloin kotona, olisi voinut olla ihmeissään :D

Sirun Lotalle hyvää syntymäpäivää!!

Pepille kivaa shoppailua! Otatko pojat mukaan vai pääsetkö itsekseen?

Lillukka, koitan kyllä ajoissa sairaalaan lähteä. Kauhistuttaa ajatuskin, että vauva päättäisi syntyä kotiin tai matkan varrelle... :eek:

Nyt taitaa taikina olla valmis leivottavaksi.

Palailen :wave:
 
kirjoitan LILLUKAN puolesta. tuli tälläinen viesti: ollaan sairaalassa lastenosastolla, onni oksennellu rajusti ja kaiken tänään ja meni veteläksi.ilta mennään osmosaalilla ja jos vielä oksentelee, yöksi tippaan.
Onnille ja Lillukalle isot
:hug:

Me käytiin kaupungilla ja haettiin kiinalaisesta ruokaa, voi luoja miten joku ruoka voi olla niin hyvää :p annokset oli isoja mut kaikki syötiin :D
nyt leipomaan sitä pätkiskakkua jälkkäriks :p

Aten 1,5 mitat 87cm ja 12kg
 
Käpyskä kurjia tuttuja sulla.

Mua todellakin jänskättää teiän puolesta Tigru ja Gerbsu .

Lillukan Onnille pikaista paranemista!

Kyllä meillä vielä käytetään tuttia. Tuttipullosta vieroitin sen takapakin jälkeen. Ja mä kyllä hiljennän pojun sillä myös päiväsaikaan jos rupeaa poju kitisee turhaan. Tosin poju ei välttämättä tarvitse tuttia autossa tai rattaisssa kun nukahtaa.
 
Onnille pikaistapikaista paranemista! :hug:

Tigru, kuulostipas hyvältä pitänee vkl testata jos ompelulta jää aikaa, viikon päästä pitäs mekon olla valmis, tosin ei puutu enää ku helmasta ja hihansuista nauha ja nepparit niskasta ja miehustasta kukkaset.. Nöyttää ihan mammamekolta :/ no tyuttö tykkää se on pääasia..
Mihinköhä sen sit möis eteen päin..

Gerbera, älä nyt kovin vaivaa sitä taikinaa jottei kesken tarvia synnyttää! ;)
 
Onnille paljon paranemis :hug: tulin toivottelee!! toivottavasti menisi pöpö nopeaan pois.

käpynen, voitko laittaa valmiista mekosta kuvan yhteisöön? olisi niin kiva nähdä sun hienoja aikaansaannoksia.

pojat sängyssä oottelemassa nukkumattia ja ah minä vanha 'juoppo' siemailen lonkkua. :p kohta alkaa satuhäätkin. kivaa.

mitäs peppi löysit kartsalta??

me mennään huomen aamuna poikien kanssa keskustaan kattelee vanhoja autoja. täällä on viikonloppuna old time run-tapahtuma niin sitä varten sellasiin hienoi vanhoja autoja on huomennakin jo esillä. onpahan jotain tekemistä. =)

hyvät yöt kaikille!! :hug:
 
Tervehdys.
Ompa viestejä tullut paljon sit viime käynnistäni. Oikein nolottaa kun en jaksa kaikkia lukea kunnolla. :ashamed:
Joku oli tehnyt pätkis kakkua, mäkin teen sitä aina joskus, en usein kun syön sen sit yksin kaikki on meinaan niin hyvää et vie kielen mennesään.
Lillukka :hug:

Täällä ollaan jo hyvässä kunnossa. Erkko on selvinnyt taydeista, enään olis korvien jälki tarkastus noin viikon päästä.
Siskon tytöllä todettiin tänään molempien silmien ja korvien tulehdus ja joku viirus sekä anemiaa. Tyttö on sitkeä sissi ja varmasti selviää nopeasti, tuntuu vain pahalta kun ei voi auttaa, eikä uskalleta mennä katsomaan häntä koska kuulemma tarttuu viirus ja tulehdukset.

Tuli sit juhlittua taas iän karttumistakin, vaik edelleen olen 16.v. ++++
Tein sitä raparperipiirakkaa ja laitoin siihen vadelmia joukkoon sekä vanilinisokeria. Oli hyvää.

Löysin kirjastosta ihanan lastenvaatekirjan: JUJU, erilaisia vaatteita lapsille.
Kannattaa kokeilla. Tosin pojille siinä ei oikein ole mitää.
Vanhanaikaisia vaatteita helposti tehtynä. Olen ommellut siittä sissimekon, sekä tehnyt siinä olevilla kaavoilla kahet maastohousut. nyt ostin kankaan ja teen pellavaisen juhlamekon siskontytölle sekä hatun ja myssyn. Tein myös sellaisen päähuivin maastokankaasta sekin on tosi helppo tehdä. Suosittelen kirjaa jos tykkäätte ommella.

Sorry kun vaan ON kirjoittelen. Jaksamisia kaikille.
 
vielä pikaseen tulin pyörähtämään.. pitää joutua hierottavaks =)

Pääsin tänään töistä 1,5 tuntia aikasemmin.. ei ollu tekemistä niin kauppias sano että mee vaan kotiin.. on ollu tyytyväinen minun työpanokseen =)

Mites Tigru ja Gerbera??

Lillukka: Voi että, :hug: ja Onnille paranemista ja koko porukalle jaksuja!

Tansku: Hienoa kun yöt teillä taas parempia! Hauskaa mökki reissua!!
Ja Niiskuneidille myös!

Koivunkäpy: Joo no ei tosiaan tartteis jos eivät yhtä yötä jaksa koiranpentua |O :/ Ei voi olla kovin koira ihminen varmaankaan...

Päivä oli pojalla menny oikein hyvin ja saatiin yläkerta siivottua kun tösitä tulin..

Tatulla on ihan mahdoton rattori ja maja puumi menossa.. joka paikaan pitäs tehdä maja ja joka paikassa keskustellaan rattoreista :LOL:

mut nyt ei tämä enempää...
 
Tai päivää jo paremminkin :whistle: :wave:

Eilen oltiin pari tuntia puistossa ja päästiin juuri kotiin sateelta, kyllä sitä sitten tulikin.

Tänään ois kaupalla käynti, pitää autokyydin saadessaan täydentää varastot vimosen päälle.

Tänään me juhlitaan Pepin nimppareita, virallisesti kun ne ei kalenterista löydykään.
Ei muuten ole keskimmäisen nimeäkään :whistle:

Lillukalle ja Onnille voimia ja parantumistoivotuksia :hug: :hug:

Eipä tässä kai sitten muuta, hyvää perjantaita kaikille =)
 

Yhteistyössä