***Joulutähdet 2005 Kesäkuussa***

Tervehdys kaikille! :wave:

Täällähän minä olen ja oikein hyvää kuuluu! :) Kiitoksia kovasti kaipailusta ainakin Jellonalle ja Kaizalle! :hug:

Joka päivä kyllä täällä käyn pyörähtämässä, mutta tuntuu ettei koskaan ole kunnolla aikaa kirjoittaa... :whistle: Eikä täällä sen puoleen ole mitään semmoista tapahtunutkaan, mistä olisi innostunut kirjoittamaan ;)

Jonkin verran on täälläkin uhmaa Joonaksella ja pientä mustasukkaisuuttakin on alkanut Jesseä kohtaan ilmenemään... :headwall: No ei mitään suurempaa kuitenkaan, joten eiköhän tästä selvitä :D

Perjantaina kävi pikku haaveri, kun imuroin ja pistin Jessen syöttötuoliin istumaan... Joonas tietenkin sitten alkoi pikkuveljeään työntämään ja eikös syöttötuoli tietenkin mennyt nurin, ennenkuin ehdin asiaan puuttumaan... Kunnon haava leukaan, turvonnut kieli ja paljon itkua siitä tietenkin oli seurauksena :'( No olisi siinä tietenkin voinut pahemminkin käydä...

Kattinkalle kiitoksia aivan ihanista kuvista :heart: ja hirmuisesti jaksamista vauva-arkeen! Ihanaa, että se on lähtenyt hyvin käyntiin :hug:

Kuusikon äidille ja koko perheelle suuren suuri :hug: ja valtavasti jaksamista! Ei tuollaista voi ymmärtää... :ashamed: :'(

Jonnan kuulumisia oli todella mukava lukea! Hauskaa lomaa teille! B)

Smirgelle piristys :hug:

Tigrulle iso :hug: Käy tosiaan yhteisöön kirjoittamassa!

No niin, siihen se kirjoittaminen taas jäi, kun Jesse heräsi...
Joonaskin nukkuu...nukahti pöydän ääreen, kun ruokaa söi :D

:wave:
 
No, en mä näköjään osaakaan aloittaa mitään kirjoittaa :eek: Tietenkin käy TAAS (niinku aina) niin et tulee sit kuitenkin romaani :LOL:

Hirveä ilma :( Harmaata, märkää ja sateista :kieh: Ah tätä Suomen iki-ihanaa kesää :headwall:

Kaiza, millasen sängyn ostitte? Mekin ollaan hankkimassa uutta sänkyä, sillä kysyn :) Inhoon tota meidän jättijenkkisänkyä :x

Niiskuneiti: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Hui. Meillä kävi tänään Rasmuksen kanssa niin, että sai vihdoin potkaistua syöttötuolinsa (istui siinä siis, keikkuu aina miten sattuu) nurin ja vauhdilla takaraivo edellä tömähti maahan :'( Mä olin ihan vieressä, laitoin lautaselle ruokaa, mut en tietenkään niin lähellä, et olisin saanut kiinni, melkein, mut en ihan. Huuto siitä tuli, oksennusta kauhulla odotin, ei tullut, mut ei tainnut kaukana olla :ashamed: Maitoa ei suostunut heti ottaa ja tuli hikiseksi (niinku aina, kun on itsensä satuttanut). Hetken päästä oli kuitenkin ihan normaali oma itsensä. Eipä mennyt kauaa, kun ite olin vessassa ja kuulu kauhee huuto (eka oli ollut ihan hiljaista), juoksin kattomaan niin hyvä, ettei R tukehtunut ranskalaiseen :'( Niitä oli tippunut pöydän alle, enkä ollut huomannut. Nieli sen sit jotenkin kuitenkin, kun en sitä uloskaan saanut, oli sen verran syvälle mennyt. Sen jälkeen kyllä joi. Mä pelkään tota tukehtumista ihan hirveesti, oon ihan hysteerinen jopa sen asian suhteen :ashamed: Et tämmönen päivä täällä :|

Sami lähtee kohta harkkoihin ja Jonttu hermostuu, joten :wave:
 
Peppi: Hui, olipa teillä hurja päivä :whistle: Onneksi ei mitään pahempaa kuitenkaan tapahtunut! :hug:

Täälläkin satanut melkein koko päivän, ei oo siis pahemmin ulos tarvinnut mennä, roskapussit jopa kävin viemässä...

Moi taas! :wave:
 
heipsis

Täällä saatu poika nukkumaan.. ei tarttenut paljon houkutella kun ei päikkyjä ollut nukkunut. Itse haluaisin kans kovasti nukkumaan mut ajattelin saunan laittaa kohta lämmite niin käydään kunhan mies tulee töistä.

Olo siis ihan puhki :( huomenna vapaa päivä mut ressaan sitä jo etukäteen.. pitää siivota, käydä ruokaostokset hoitaa, pakata kun torstaina pitkä työpäivä jollon ei kerkee ja olis miljoona muutakin hommaa mitä pitäs tehdä... tuntuu että parempi olis välillä olla töissä niin ei tertteis ressata :ashamed:
hermostuin jo miehellekki puhelimen välityksellä :ashamed:
joskus ois kiva vaan olla vapaapv mut en osaa jos tiedän että pitäs siivota tai esim. nyt pitäs raikota molemmat verannat ja pestä kun ovat karvan ja mullan ja roinan peitossa :whistle:
pyyhitiiin nyt illasta töitten jälkeen Tatun kans pölyt (Tatu auttaa mnielellään kun saa läträtä ;) ) ja pesin eteisen ikkunat (johon viikko sitten Tatu piirti kermmaviilillä :kieh: :| kun pyysin koiralle viemään ) että olis huomenna edes joku asia vähempänä.
En ymmärrä oikeinitsekkään miksi stressaan kun en mikään järjestyksen ihminen ole.. *jää pohtimaan*

Niiskuneidistä ja pojista
oli mukava kuulla! onneksi ei käynyt pahemmin Jesselle!

Samoin kun myös Rasmuksella ollut tapahtuma rikas pv.. onneksi ei sinnekkään pahemmin käynyt.

Oikeastaan jo odotan kovasti perjantaita että päästäs lähtee.. vaikka tosiaan tarkempaa suunnitelmaa ei vielä ole minne mennään.. jos huomot ilmat on eikä mökille mennä niin jos vaikka raveissa kävis =) mut ei sielläkään huvita kaatosateella olla.

jos vähän netissä pyöris ja lähtis sen saunan sitten laittamaan :wave:
 
Iltoja!

yötöissä taas vaihteeksi. ei olis kuin kaksi yötä ja sitten pääsisi pariksi päiväksi juhannusvapaille. =)

Me saatiin tänään mies kotia. olipa ihanaa. Mikkiskin kyseli jo monta kertaa että missä iki, siis isi. meillä päin on vielä tänään ollut ihanan lämpöinen päivä. aamulla ulkoiltiin pihalla ja iltapäivällä käytiin Mikkiksen kanssa viemässä siskontyttö kotia ja ulkoiltiin kotona vielä pari tuntia. mies leikkasi ruohikon. käytiin yhdessä saunassakin sit vielä. huomenna ja torstaina on pojilla hoitopäivät. huomenna nukun kunnolla, kun torstaina on herättävä jo viimeistään puolilta päivin, et ennättää pakkailla ja laittaa loput tavarat valmiiksi. mökille suunnataan sit heti kun vaan ehditään. =)

Jonnan kirjoitusta oli todella mukava lukea. :) kiva kun teillä on kaikki nykyään hienosti. oikein ihanaa reissua vielä tätäkin kautta. :hug:

mitenköhän gerbera jakselee? :hug:

peppi, olipa teillä hurjan kuuloinen päivä. onneksi Rasmukselle ei käynyt pahemmin. noiden kaatumisten takia meillä ei koskaan ole ollutkaan kuin hetkittäin tavan syöttötuoli. kun nyt en ole saanu sua mesen kautta kiinni niin milloin te olette menossa sinne pärnuun???

danjuska, otahan iisisti. sie ehdit siivota vaikka juhannuksen jälkeenkin. imuroit vaan pikkasen pahimmat jutut niin sit jatkat kun tulette juhannuksen vietosta. ;) jaksuja :hug:

niiskuneiti, onneksi teilläkään ei käynyt pahemmin tuoli hommassa. paranemisia Jesselle. kiva kun kävit kirjoittelemassa.

tigru, mukava kun kävit piipahtamassa. käyhän yhteisöön toki purkautumassa. jaksuja kovasti. :hug:


smirgelaine, kiva kun ätisi piti lapset vielä toisenkin yön niin sait ainakin hiukan levähtää. jaksuja kovasti. :hug:

Meillä pojat ottaa vielä välillä kovastikin yhteen. sitten kun leikit menee yhteen niin ne onnistuu loistavasti, mut silloin pitää olla virkeitä poikia ja molempien hiukan joustaa. onneksi juhannuksena mökille tulee myös serkun perhe, jolla 2 poikaa myös hiukan vanhempia kuin meidän niin sujuu varmaan mukavasti kaikki jutut. saadaan viettää varsin mukava viikonloppu yhdessä vielä kun säätkin sen sallisi. perjantaina pistetään rosvopaisti tulelle. lauantaina olis vuorossa vartaat. :p :D

kauniita unia kaikille ja Oikein hyvää juhannusta heille jotka jo huomenna lähtevät reissuun. :hug: B)
 
Peppi, ostettiin siis Matiakselle uusi sänky. Ylivieskan puuseppien jatkettava lastensänky. Mäntyinen, mut valkovahattu ja lakattu. Aika yksinkertainen malli. Ainakin Vepsäläinen niitä myy. Voi kun saataiskin itsekin vielä joku päivä uusi sänky, tällä hetkellä nukutaan sukulaisen jenkkisängyn alemman kerroksen patjoilla... ei siis kauhean hyvä selälle.

Kiva, kun Niiskuneiti kävi ilmoittautumassa. Onneksi ei käynyt pahemmin kuitenkaan!
Ja hyvä, ettei Rasmuksellekkaan sen pahemmin käynyt...

Danjuskalle mukavaa vapaapäivää, *yrittää lähettää stressin pois*.

Öitä!
 
Pikaisesti toivotan HYVÄÄ JUHANNUSTA kaikille!

Onneksi Jesselle tai Rasmukselle ei käynyt pahemmin, huh!

Jellona tervetuloa Kesämaahan! Me käydään siellä varmaan jo heinäkuussa mutta nähdään sillä reissullanne muuten sitten. Me lähdetään heinäkuun vika vkl reissun päälle E-Suomeen, silloin on miehen parhaan ystävän häät ja mies bestman, samalla reissulla käydään muutama sukulaispaikka, ollaan max viikko reissussa. Mut esim. tokalla viikolla meidän pitäis olla kotona. Millois teidän loma olikaan?

Peppi
meillä sama juttu Ellin kanssa ja mä nukutan Ellin nykyään ihan vaunuihin ulos, vähän hytkyttelyä tai toisinaan sitten enempikin ;) ja yksille unille nukutan ihan viereen tissille ja siihen sit jää nukkumaan, samoin yöunille. MItes avustettavan vauvan yö menee, tai onko kiukkuinen jos valvoo paljon päivällä? Meillä Elli valvoo n.1,5h kerrallaan päivällä ja sit taas unien aika, illalla taitaa valvoa kolmekin tuntia, tosin saattaa tissillä ollessaan välillä torkkua. Yöllä nukkuu noin 10 tuntia, 3 syöttöä yleensä...

Mut menen nyt taas...
 
Heips.

Yö meni tosi hyvin!! Olin ihan varma, että Rasmus heräilee vähän väliä ton kurkkunsa takia, mut eipä normaalia enempää heräillyt sit kuitenkaan :) Kaizako se eilen kysyikin, Rasmuksella on edelleen ääni käheenä, eikä eilisen päivän aikana syönyt muuta kuin yhden puikon jätskiä ja 2-3 lusikallista hedelmäsosetta. Oli vähän kiukkuinen ja lämpöäkin tuntui olevan. Nyt ei tunnu enää lämpimältä ja söi aamulla jopa 4-5 lusikallista puuroa omasta tahdostaan :D

Ulkona on ihan tylsä ilma :| No, voi hyvällä omalla tunnolla olla kotona ;) Pojilla on kivat leikitkin just.

Niiskuneiti: :hug:

Danjuskalle jaksamisia :hug:

jellona, mulla toi mese on melkein aina päällä, vaikken tässä koneella oliskaan :/ Tosta Pärnusta en vielä tiedä. Kun äiti perheineen on siellä heinäkuun pari vikaa viikkoa... Voi olla, että mä menen (ehkä yksin!!!) sinne viikonlopuksi joko viikolla 29 tai sitten 30, ehkä pidemmäks viikonlopuks... Ootteko te menossa sit sinne?? :)

Kaiza, joo, mä ymmärsin et Mattelle olitte sängyn hankkinu, mut ymmärsin jotenkin myös, että tekin olitte ostaneet itsellenne uuden :whistle: :LOL: Lahopää :D Minä siis :LOL:

No olipa tosiaan kivat leikit, olivat tyhjentäneet koko vaatekaappinsa tonne lastenhuoneen lattialle, meni varmaan 15min korjatessa niitä takas paikoilleen :kieh:

Lillukka, avustettavan vauva on nukkunut aina yöt aika hyvin, semmosia 5h pätkiä nukkunut putkeen (on korvikkeella...). Nukahtaa siinä 22 aikaan, herää 3 aikoihin, sit nukkuu syötyään taas n. 3h, syö ja vielä nukkuu 1-2h... On toki ollu öitä et on herännyt koko ajan 3h välein, mut harvoin sitä useammin. Tosi rauhallinen tapaus on, itkee vaan, kun on nälkä. Vaikka valvookin päivällä monta tuntakin putkeen niin ihan rauhassa tillittää, kunhan vaan on ruokaa saanut ;) Mut mä oon huomannut (kun oon kysellyt), että jos on nukkunut päivällä vähän niin heräilee öisinkin sit useammin. Avustettava sano just, et poika nukkuu vaan yhdet päiväunet... 1-4 suunnilleen. Se on kyl liian vähän... Oon sit sanonut, et pitäis ruveta ehkä vähän nukuttelemaan (just tolleen vaunuja hytkyttäen vaikka), mut en sit tiiä... Minkäs kokoinen se Elli nyt on?

Nyt tää kirjoittaminen (kiitos ton sotkun) on kestäny jo niin kauan et alan jo lopettelemaan :wave:
 
heips

no turhaapa taas tsressasin ja kiukuttelin eilen :ashamed:
aamulla yhdessä siivottiin alakerta ja mies vielä imuroi yläkerran.. kaupassakin jo käyty.

Tatu halus välttämättä tonne sateeseen leikkimään :whistle: no oltiin sitten hippaa pihalla ja käytiin pojan kans kävelyllä..
remonttimiehiä kaupan nurkalla nauratti kun mulla hihnassa semmonen kävelevä nakki ja pojalla miltei saksarin kokoinen karvakuono :LOL:

Taitaa tämä päivä mennä sisä hommissa.. ellei sitten iltapäivästä vähän poutaantus. Ja kaverilla olis tarkoitus käydä päikkyjen jälkeen.

Peppi: Teillä onkin sitten tänään ollut just käänteinen juttu vaatteiden kans ;)
aamulla kun lustusin pyykkiä niin Tatu lastas omat vaatteensa omaan kärryynsä, vei vaatekaapin eteen ja oli tunkenut kaikki sikin sokin kaappiin :LOL:
toki kehuin kun äitiä oli auttanut ;)

Nyt miehen ja pojan seuraan :wave:
 
Öitä!

tai myöhäisiltaa. ihan miten vaan. onneksi nää yöt on niin valoisia niin ei väsytä ollenkaan niin paljoa. viime yökin meni ihan helposti. tänään nukuin 6h melkein putkeen ja ollut pirtee olo sitten loppu päivän. täällä on ollutkin tosi ihana ilma, huomiseksikin vielä luapsi poutaa. juhannus sää on sit vielä arvoitus. =)

peppi, vaude miten hyvin teidän yöt on alkanut menemään. niin ja ei me olla pärnuun menossa vaan sinne etelä-suomeen ollaan tulossa sit heinä-elokuun vaihteessa, kun lähdetään kesäloma reissulle. aattelin et jos olette silloin sinne pärnuun menossa niin tiedän sit järjestellä meidän reissua, mut nyt ei suuremmin tarvii. nähdään siis toivottavasti silloin sit teilläpäin. ollaan luultavasti pari yötä siellä päin ja sit jatketaan muumimaahan. :)

danjuska, hyvä että asiat järjesty ja saitte siivottua. :)

lillukka, me ollaan lomalla heinäkuun puolesta välistä elokuun loppupuolelle. tullaan elokuun polen välin aikoihin sinne kesämaahan. :)

Me käytiin tänään iltapäivällä kivassa ruuhkassa kaupassa, mut selvittiin elävänä. sit käytiin hakee mäkkäristä ruoat. maistui pojillekin sapuskat. huomenna käyn suoraan kotiin mennessä ostaa uusia pottuja sit jos nukkuis hetken. pistäis makaronilaatikon paistuu niin olis illaksi helppoa ruokaa. Mökille suuntaamme sit heti kun saadaan iltapäivällä auto pakattua. ihanaa päästä mökin saunaan ja uimaan. =)

Mikkis on hirmuinen halittelija ja pusuttelija. sit sillä on kiva tapa kaivella mun puseron alle siis paikalla ei ole väliä. tekeekö muiden pikkuiset samaa? :whistle:
Mikkis on hirmu reipas nykyään pukee itse jos sille päälle sattuu ja varsinkin jos on sellaiset vaatteet mitkä on ite valinnut niin menee todella nopeasti päälle. paljain jaloin liikkuu usein pihalla, vaikka vielä ei ole edes mitkään hirveän lämpimät ilmat olleet. puistossakin meinaa usein heitää kaikki kengät veks, mut siellä en anna sitä tehdä. sitä kun ei tiedä mitä kaikkea siellä on maassa.

ostettiin tänään kaupasta kaikille vesipyssyt...tiedä sitten miten märäksi sitä tänä juhannuksena kastuu. :)

jos jokus on viel hereillä ja sattuu täällä käväisee niin vois rivin pari kirjoittaa...on tulossa piiitkääää yö.

kauniita unia kaikille!! :hug:
 
Hei!

Ekaksi Tanskuliinille onnea ajokortista!!! :flower: :flower: :flower: Oletko ajellut kovasti? Kun kerroit niin muistui ihan mieleen iki-ihana kesä 1987, jolloin sain ajokortin =)

Smirgelaine: :hug: Toivottavasti kesälomailu siitä iloksi muuttuu, kun mieskin jää lomalle!

Täällä myöskin kesälomailu alkanut vähän ankeissa tunnelmissa, just sillä pahimmalla hetkellä heti vauvan kuoleman jälkeen alkoi lasten kesälomat, ja talo tulvahti täyteen innokkaita koululaisia, jotka kaipasivat kaikenlaista tekemistä, eikä alavireisellä äidillä ollut voimavaroja yhtään enempään kuin siihen pakolliseen. Isoilla pojilla oli kyllä tekemistä, kun heillä oli kaveri kylässä, mutta varsinkin meidän 8-vuotiaalla neidillä oli tylsää ja olisi pitänyt keksiä kaikenlaista, muutenkin ensimmäiset päivät kesälomasta tahtoo aina mennä lomaan totutellessa. Nyt olo on jo vähän pirteämpi, olen jo jaksanut innostua vähän pihahommistakin.

Jellonalle mukavaa työyötä, pysyhän hereillä! :) Vau, vesipyssyjä, miksiköhän ne meillä aina menee kaikki rikki, vaikka niitä käytetään kohtalaisen siististi.

Kattinkalle voimia kotiarkeen vauveleiden kanssa :hug:

Kaikille oikein mukavaa juhannusta! :hug: Me vietetään juhannusta varmaan ihan perinteisesti, käydään kokolla ja paistetaan makkaraa, ja saunotaan vastojen kera. Siinäpä ehkä tärkeimmät juhannustapahtumat, jos ei mitään uutta keksitä :)
 
mukavaa kuusikonäiti kun olet käynyt kirjoittelee. hurja myöhään vielä, miten sinä jaksat valvoa noin myöhään ja ihan vapaaehtoisesti? :whistle: kiva kun sinulla hiukan mieli pirteämpi. jaksamisia. :hug:

mitähän sirulle kuuluu?

ja unettomalle, kuinka teillä nykyään menee?

hyvin täällä onneksi hereillä on pysytty. onneksi on kaikenlaisia tietokonepelejä keksitty niin voi niitä ajankuluksi pelailla. nyt tuntuu että ulkona on pimein hetki yöstä, mut nopeaan tuo vielä tässä vaiheessa vuotta kirkastuu. nyt mie ymmärrän hirmu hyvin että miten isäni aina kaikki sää jutut yms. tiesi niin hyvin, kun tässä yövuoron aikana pystyy hyvin seurailee kaikkea sellaista mitä päivällä ollessa tiedäkään olevan olemassa. isäni teki ennen eläkkeelle jäämistään pelkkää yötyötä samalla alalla kuin minäkin.

Kaikille oikein ihanaa juhannusta, jos en enää myöhemmin ehdi koneella käymään. ja niille jotka lähtevät reissun päälle niin ajakaa turvallisesti. =)
 
Huomenta.

Mä meen tänään kans nyt aamusta töihin, Joonatanin kummitäti tulee tänne meille poikia hoitamaan, kunnes Sami tulee töistä kotiin. JOS lähdettäis vaikka jo tänään ajamaan sinne mökille. Tosin kumpikin poika on nyt enemmän ja vähemmän räkäisiä :snotty: Joonatanilla oli yöllä nenä tukossa, se valvoikin varmaan yli puoltuntia sen takia. Rasmuksen yskä oli tosi pahankuuloinen taas tänä aamuna, vaikka eilen vaikuttikin jo paremmalta. Et täytyy kattoa, miten pojat jakselevat, jos vaikka kuume nousee niin ei lähdetä, mut jos voivat hyvin ja jaksavat niin voitais lähteäkin.

Danjuska: "siisti" poika teidän Tatu :D

Jellona, toivottavasti nähtäis! Todennäköisesti (jos ollenkaan) niin oon siellä Pärnussä sen viikon 30 lopun. Jontulla oli joku aika sit (pari kk sit) semmonen, että se kaiveli ja puristeli mun tissejä, teki samaa mummullensakin :D Nyt ei oo kyllä enää sitä tehnyt. On kyllä kova poika halittelemaan ja suukottelemaan, vaikka toisinaan ei kyllä millään antais, jos pyydetään ;) Hyvin oot töissä jaksanut!

kuusikon äiti, kiva, kun kävit kirjoittamassa! Jaksamisia sulle edelleen, kiva, että on jo vähän parempi mieli vai miten sen sanois... :hug:

Mut mä toivotan kaikille oikein hyvää juhannusta! Vaikka sää taitaakin suurimmassa osassa Suomea olla huono ja sateinen, se on vähän tylsää, mut ei voi mitään. Just Pikku Kakkosessa KattiMatikainen yritti meteorologilta kysyä, että eikö olis voinut ennustaa vähän parempaa ilmaa, mut ei se taida onnistua ihan niin :LOL:
 
täällä koitetaan herätä henkiin, eilen pukkas törkeen migreenikohtauksen..

kuusikon äidille kovasti jaksamista!

lasten ahkeruudesta on ollu puhetta, meillä menee tuohon levityspuoleen kyllä tuo touhuuminen |O

Ja Smirge, meidän tarvii siirtää kyllä se vierailu tuonne ukon lomaan koska se painaa lomaan asti täyttäviikkoa niin en suosittele vierailua :whistle: no nyt on jussin kotona mut sit tekee joka päivä siihe asti duunia et loma alkaa. eli kaks vikkoa juannuksesta.

Annalla on vika hoitopäivä tänään, jokseenki surullista, eikä tietoa että pääseekö viljami tuonne samaan paikkaan sit syksyllä.. :kieh:

Täältäkin kaikille jotka menevät tien päälle pitkää pinnaa ja turvallista matkaa!
 
Heipsan Ystäväiseni :)

Pitkästä aikaa kirjoittelen,kiitos Danjuskalle kaipailuista :hug:
Kokoajan on ollut kiirettä ja tohinaa,hyvä kun kotona ollaan ehditty olemaan...
Nyt on hetki aikaa istua ja kirjoitella.

Kattinkalle onnittelut pienistä prinsessoista,en ole vielä onnitellut vaikka heti uutiset luinkin

:heart: :hug:

Täällä mennyt hyvin,yhteisöön käyn kohta kirjoittamassa muutaman rivin.
Juhannus vietetään rauhallisissa merkeissä.naapuriin mennään juhlille ja sit kotiin nukkumaan :)

Peppi:Kamalan kuuloinen tuo Rasmuksen kaatuminen ja pään lyöminen :'(
onneksi kaikki meni parhainpäin.
Tanskuliinille paljon onnea ajokortista :flower: :hug:

Meillä on laivareissu ensi kuussa ja lapset menee koko viikonvaihteeksi mun äidille...odotan jo innolla...
Mitä lomasuunnitelmia muilla on?
Miehellä alkaa loma heinäkuussa.

Syksyllä olen vielä kotona Oskarin kanssa mutta olen päättänyt laittaa toiminnan pystyyn ja aloitan hieronnat(olen siis hieroja ammatiltani) :)
Teen ainakin nyt syksyn vaan kotikäyntejä ja koulutan itseäni hieman lisää...
Ehkä sit ens vuonna vois harkita jotain liiketilaa oikein ;)
Myös tähän miettimiseen ja asioiden selvittelyyn on mun aikani tuhraantunut :/

Nyt on taas riennettävä,mennään pihalle pyykkejä viemään :wave:
Ihanaa juhannusta teille kaikille,jossen ennen ehdi tänne kirjoittelemaan :wave:
 
Me vietetään tämä(kin ) juhannus ihan täällä meidän kotona.

Lomasuunnitelmia ei ole vielä minkäänlaisia. Ainut pakollinen on ensiviikon lauantaina oleva Särkänniemen reissu, jonne mulla on jo rannekkeet.
Mutta muut suunnitelmat o vielä avoinna. Pitää vähän suunnitella miten tolla autolla pyörii kun ei näinä kalliin bensan hinnoilla viiti kovin montaa reissua tehdä.

Ettäpä näin.

Kuusikolle pirteämpää mieltä (mulla ittellänikin se on ollut kateissa :/ ) :hug:

Tanskulle onnea ajokortista :flower:
 
heips

Hyvää juhannusta jokaiselle!! :flower: B)

Ite olen ihan puhki.. lämpöä yrittää nostaa.. töissä hirveen kiire päivä enkä edes muista olisinko kokom kaupalla töissä olo aikanani myynyt yhtä monta kiloa lohta mitä tänään :LOL:

Tatu taasen ihan ylienerginen ja pälpätys käy edelleen sängyssä.. tosin nyt jo pieniä taukoja välissä :whistle:

Tintta: Mukavaa kun kävit kirjottelemassa! jaksuja kovasti :hug:
Mut ehkä työn aloittaminen vie ajatukset vähän muualle ja samalla vähän pois kotiympyröistä.. sekin voi piristää.

Kuusikonäiti: Hyvä että mieli hiukan jo virkeämpi! :hug: Siltikin toivon ja lähetän kosolti aurinkoista mieltä!

Jellona:
Tatu on kans kova kaivelemaan minun paidan alle.. ja jos mulla on rintsikat missä koristeita niin äitillä on kuulemma timantti tissit :LOL: tai sitten timantti on siellä tallessa :LOL:

kesäloma suunnitelmia.. no niitä ei oikein ole..
ensi kuussa mihen veljen häät.. se on viikonlopun reissu.. sitten jos sais tatulle uuden hiekkalaatikon laitettua ja vähän pihaa laitettua.
ja kun mulla on elokuussa se viikko lomaa niin ois kiva käydä jossai eläinpuistossa.. mut siitäkin vaan vasta haaveillaan.. riippuu vähän tuosta budjetista..
no, kai siinä nyt vähä suunnitelman tynkää kuiteski oli :D ;)

Käpyselle mesessä asiaa kun siellä kerkeen olemaan.

Mut nyt nukkumaan etä jaksan aamulla. pitää nousta ennen kuutta ja jaksaa vetää yhteen asti.. sittenb ah ihanaa juhannuksen viettoon!

:wave:
 
Heissan !

Ihan aluksi;
Hurjan paljon onnea Kattinkalle pienistä prinsessoista !!!!!!!! :flower: :heart:
Tanskulle myös onnittelut ajokortista !!!!!!!!!!!!

Kuusikon äiti, tässähän tämä, päivä kerrallaan. Kyllä mieli on vieläkin katkera, mutta vähemmän. Nyt tunteet palasi taas pintaan, kun kahdella työkaverilla on juuri lasketut ajat käsillä. Itse kun olisin kuulunut samaan..... :ashamed: Mutta mutta, kyllä se tästä. Jone vekkuli pitää mielen virkeänä.

Alkaa olla ensimmäiset lomaviikot vietetty. Oltiin nyt kaksi viikkoa ja elo-syyskuun vaihteessa ollaan toiset kaksi. Plääh, juuri kun alkoi nauttia lomasta, joutuu jo miettimään työhön paluuta. Oltiin Tammisaaressa erään kaverin mökillä muutamia päiviä. Eihän niistä silleen nauttinut, kun vettä tuli joka päivä. Makkarat tuli kuitenkin grillattua ! :p

Eipä tässä kummempia ole tapahtunut. Talossa on julkisivu että parveke remontti käynnissä, jippiiiiii. Vaihdettiin "fiksumpaan" autoon tuo Fiat Stilo, nyt ollaan tyytyväisiä (opel meriva). Olen suunnitellut tatuointia Tiian muistoksi, tarkoitus olisi laitattaa syksyllä. Jostain kumman hetkellisestä mielenhäiriöstä otatin lävistyksen alahuuleen --> liekö alkavaa 40:n kriisiä... :whistle: Jonen toilailuista olen nautiskellut kovin, tosin hurjimmat on aiheuttanut ikävästi sydämen tykytyksiä.

Seuraavaan kertaan !!!!!!! :wave:

Oikein rauhallista sekä rentouttavaa Juhannusta kaikille !!!! =)
 
OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA!

Vastaan vaan Pepin kysymykseen, eli Elli oli 2kk neuvolassa (5 päivää vajaan 2kk iässä) 6300g ja 59cm, syntymämitat oli 3770g ja 51cm. Hyvin on siis tyttö pitänyt ruuastaan huolta! Kyllä munkin mielestä tän ikäinen tarttee enempi unta kuin esim. kolme tuntia päiväunta, meillä nukutaan ne kolmet unet ja tarpeeseen ovat. Eli sanohan avustettavalle että hytkyttelemään vaan vaunuja ;).


 
Hyvää juhannusta kaikille!

Me ollaan ihan kotosalla koko juhannus. Mies on vielä töissä , mutta sitten on la ja su vapaana. Huomenna vasta grillaillaan ja saunotaan. Tänään haettiin/tehtiin juhannusvihdat valmiiksi huomiseksi.

Vera sai kovan allergisen reaktion keskiviikkona päiväkodissa. Olivat olleet metsäretkellä ja sitten söi kalapihvejä jossa oli lohta jauhettuna. Aluksi tuli vaan muutama kutiseva näppylä (nokkosrokkoa)ja ajattelin kun soittivat pk:sta että oli jotain siitepölystä johtuvaa. Kun menin hakemaan Veran iltapäivällä niin silmäluomet olivat turvoksissa ja toinen kämmen , näppylöitä oli tullut tosi paljon lisää. Soitin sitten tk:n päivystykseen ja saatiin reilun tunnin kuluttua aika. Tilanne oli sama ellei vähän pahempikin. Antoivat nestemmäistä Zyrtekkiä ja jäättiin hetkeksi tarkkailuun. Näppylöitä ei tullut enään lisää ja päästiin kotiin. Vera oli kyllä ihan hyvin voiva koko ajan. Pelkäsin kyllä nukkua yöllä kun ajattelin että turvotus menee kurkkuun. Lääkäri sanoi että olisi kyllä mennyt jo kun reaktio oli jo kestänyt yli 7 tuntia. Kalalle Vera nyt ilmeisesti on allerginen. Meillä on oma terveyskeskus kiinni heinäkuun , niin vasta elokuussa jatketaan ja pääsee sitten jatkotutkimuksiin. Astmalääkärikin oli vasta hiljattain niin seuraava käynti on sairaalassa melkein puolen vuoden kuluttua. Saa nähdä kumpi on nopeammin. Haluan kyllä että tehdään kunnon testaukset. Arvailen että on muillekkin allerginen varmaan kissa ja siitepöly ainakin.

No eipä tässä nyt muuta kuin hyvää juhannuksen jatkoa kaikille ja toivottavasti aurinkokin paistais vähän enemmän. :wave:
 
Juhannuspäiviä!

Me tultiin tossa iltapäivästä kotiin mökiltä. Oltiin siellä 2 yötä. Ensimmäinen päivä oli suoraan sanoen aika karsea; poikia piti tietenkin koko ajan vahtia ja halusivat toki aina just sinne, minne ei olis voinut mennä. Mökki ei kuitenkaan oo veden äärellä, joten sinällään helpotti edes hiukan. Mut Rasmuksessa varsinkin oli ihan kauhea vahtiminen.. Portaat on liukkaat ja jyrkät, mökin pihalla on oja, joka kiertää koko pihan, siellä vähän vettä jne. Mökki oli lämmitettyja pojat tietty halusivat kulkea ovista sisään ja ulos vuorotellen ja ovet oli koko ajan sepposen selällään... No, toinen päivä olikin helpompi, kun muukin porukka tuli. Oli pojilla tekemistä ja paljon vahtijoita :whistle: Eilen syötiin tortilloja, tänään uusia perunoita, silliä ja grillattavia :p Raparperipiirakkaa ja muita jälkiruokia. Nam :D Taiskin olla vika kerta, kun tolleen porukalla ollaan mökillä ja viimeinen kesä siellä muutenkin :'( Ostaja löytyi heti ensimmäisellä "näytöllä". Nyt ei oo sit enää jatkossa semmosta paikkaa, johon "niin vaan" koko suvulla kokoonnutaan juhannuksia viettämään yms. :|

Mä en saanut viime yönä unta, nukuin vaan 4h :eek: Mä en ymmärrä, miten oon niin uniongelmainen :kieh:

Tintta: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa :hug: Mulla on hurjat 2 päivää palkallista, mut saan käyttää ens kesän lomista sen verran, että yhteensä päiviä oli jotain 10-12... Samilla ei lomaa ole :( Saa nähdä, meenkö nyt sinne Pärnuun sit... Sit elokuussa mulla on "loma", kun Sami lähtee sinne Brasiliaan, oon siis yksinäni poikien kanssa pari viikkoa :eek: Olis se kiva jossain käydäkin... Jos joku päivä pääsis pikkuveljen kanssa ainakin Serenaan :D Ehkä mennään Imatralle Viiviä moikkaamaan elokuussa, jos saadaan jotenkin järjestymään... Linnanmäelläkin haluaisin ilman lapsia päästä käymään, minäkö lapsellinen :LOL:

Danjuska, mites oot jaksellut/voinut? :hug: Ihana Tatu ja timanttitissit (vai miten se menikään) :D :heart:

nasuliino, tosi kiva, kun säkin kävit kirjoittamassa :hug: Käyhän useamminkin!

Lillukka, juu, täytyy vielä asiasta sanoa, vaikka oonkin jo sanonut :whistle: :D

Neve, hui tota Veran allergiakohtausta, onneksi ei kuitenkaan pahempi.

Me ollaan siivottu tosi paljon; pesty 4 koneellista pyykkiä, laitettu mökkitavarat paikoilleen, järjestelty, pyyhitty, imuroitu, pesty lattiat ja siivottiin toi kuivakaappikin (tuli 4 isoa ja painavaa kassillista vanhaksi mennyttä :ashamed: ). Vielä on tiskikone päällä. Ja lakanoiden vaihto vähän puolivaiheessa... Sami ja pojat on kylvyssä :D

Rasmus on ollut nyt viidettä (vai neljättä...) päivää taas syömättä :( Kai se kurkku on niin kipee ja jos tekee vielä lisää hampaita, kuka tietää... :/

Mut nyt meen jo höpöttämästä!! Hyvää juhannuksen jatkoa kaikille!! :flower:
 
heips

ilmottautuu vahvuuteen :D
tosin ei kovinkaan vahvana.. ääntä ei juuri lähde ja ottivat nielusta näytteen kun kävin. Jospa olis vaan tavan flunssa.. ei oo kiva yrittää piipittää ja kähistä kun kukaan ei kuule/noteeraa :whistle:

nyt ei toistaseks kummepia.. tulen kirjottelemaan kuulumisia enemmän kun kerkeen..
 
no jatkampa nyt...

meillä siis juhannus meni ihan kivasti.. vielä menomatkalla mietittiin että mitä tehdään.. kun sitten päästiin anoppilaan ja Tatu sai taas jälleen yhden uhma kohtauksen (mitkä tuntuu vaan lisivän) niin päätettiin että suunnataan koirien kans mökille. Tatu jäi siis mummolaan.. ja olikin tarpeeseen pieni hengähdystauko. Sen näki ilmeisesti myös anoppi ja appiukko kun vakuuttivat että kyllä he pärjäävät kun kolme kossia kasvattaneet :LOL:

Itsellä olo oli jo sillon aika huono ja otinkin torkut kun päästiin mökille.. keräsin kasin maita illalla :whistle: :snotty:
tuli siinä kavereita käymään ja lavalla käytiin terassilla istumassa ja kokkoa ihastelemassa. Mökille kun takas tultiin niin saunottiin vielä kahdestaan ja oli ihana rueta nukkumaan kun sade ropisi kattoon ja takassa vielä hiillos hehkui =)

aamulla olin jo kärppänä kasilta ylhäällä että joko mennään Tatun luo.. mutta sai taas hirveen kiukku kohtauksen kun meidät näki :'( mut kuitenkin kun kysyin että mikä kiukuttaa niin hyökkäs sitten syliin itkemään... itekkään aina oikein ymmärrä missä mennään...
sen jälkeen ollut niiin aurinkoinen poika että ei mitään.
paljon ajo taas traktorilla kun eilen toiseen mummolaan ajeltiin.. sekä ruohonleikkurilla.. ja käytiin villisikoja kattomassa =)
kun mentiin niin tuumi isännälle navetassa että tultiin sinun virtahepoja kattomaan :LOL:
siellä kans tuli katottua siat, vasikat, koirat ja rattorit ;)

neljä päivää ois töitä ja sitten neljän päivän vapaa :D

näytteessä minkä kurkusta ottivat niin ei onneksi ollut mitään.. mietityttää vaan että kiva yrittää asiakkaille huomenna pihistä :whistle:
Tatu olis halunnu että äiti laulaa illasta mut enhän minä saanu ääntä lähtemään..

Tulkaahan muutkin kuulumisia kirjottelemaan!

 
täällä hengissä. koko jussin on kylmäny, ihan sama miten paljon on vaartetta päällä mut ei kuitenkaan ole kuumetta. :kieh:

Meillä taitaa lisääntyä perhe yhdellä, kaveri oli mrtanu jussin kunniaks jalkansa kahdesta kohtaa, se sasuu kolmannessa kerroksessa, ei hissiä, eihä sitä voi semmoseen laskee yksin asumaan. kunhan nyt sais tietää et onko ne raahannu sen yöllä leikkaukseen vai mitä ne on tehny.. :kieh: ei pitäs painia kännipäissään, ehkä ne jo nyt uskoo. |O

Meillä isännyys käyttäytyy joenkin oudosti, mikähän silläki on... :eek:
 

Yhteistyössä