¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

^mulla oli ovis 19.6. maanantaina, illalla 17-20.. heh heh.. ainakin silloin oli pahin ja pistävin kipu. ja ovistesteissä olis plussat su ja ma-aamuna. Maanantai -iltana tunsin vielä joskus 23 aikaan jonkun ihme kipuilu-jomotuksen, mutta siinä oli siis 3 tuntia väilissä kivutonta aikaa. Sit se helppas ja tiistai-aamuna tuli samanlaiset kipuilu-jomotukset samaiseen kohtaan. Sen jälkeen ei ole sellaista ollut... On muuten vaan nippaillut ja luilinut sekä repinyt liikkuessa. Että luulen mun munasarjojen olevan vaan tosi turvoksissa oviksen takia ja siksi oireilevat. Vasemmalla puolellahan mulla on monirakkulaista-oiretta, mikä voi aiheuttaa kivut siellä vaikka ovis on oikealla.. kummaa ja tyhmää. :(
dreamer78
 
:flower: PLUSSAVIIKON TORSTAI 19.6.2008 :flower:

Juhannusviikolla plussaavat:






Aurora72--------kp 31/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
tuulia85---------kp 30/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 30/28-29---------yk1-----------neljäs
Dreamer78-----kp 30/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
Paris-------------kp 29/31---------yk 4----------toinen
anneke----------kp 29/27-28----------yk 8--------ensimmäinen
Nera-85---------kp 29/28-35--------- yk 2 ---------ensimmäinen
Suunnistaja----kp 27/26-31------yk 3---------ensimmäinen
HaLPe-----------kp 22/24-25---------yk 4---------ensimmäinen



Testipäivät:



ke 18.6 Pentu
pe 20.6 dreamer78 + Jouskari-82
pe 20.6. Anneke
la 21.6 HaLPe


Haamuilijat:

Abu---------------kp 37/35--------yk 2----------toinen

PLUSSANNEET: :heart: :flower:

Kat---------------kp 37/35-??--------yk 1---------ensimmäinen
Sini74------------kp 33/28-32--------yk 2------------toinen

Uuteen kiertoon:

PalstaRotta
Jouskari-82
citrus
Käärme
TinyAngel




 
aurora72, suunnistaja ja pentu....

Pahoittelut eilisten negojen takia! :( :hug:
onko tätskä tullut?

dreamer78

p.s. päätin sittenkin testata huomenna sen negan, että pääsen siitäkin jännästä! ja voin nauttia ne valkkarini(kääk?? ;) ) puhtain mielin. Tulen sitten kertomaan ennen kuin meidät vihitään klo 10... :heart:
 
huomenta kaikille! :wave:

tänään kävi sitten näin...olin pissaamassa pahvimukiin, koska ajattelin testata (hätähousuna jo tänään) ja punaistahan sieltä tuli...tosin se loppui jo, mutta mahassa juilii mekkamaisesti.en siis tehnyt turhaan testiä.


no eipähän tarvii tänään tai huomenna tuhlaa testia negan testaamiseen....


ja saapahan ryypätä juhannuksena...
 
Kat niin minäkin haluisin niin kovasti...ja tietenkin saat roikkua täällä niin kauan kuin vain jaksat meidän valituksia lukea... :D ja sittenkin kun siirryt muihin osioihin niin muista tulla ainakin kertomaan välillä kuulumisia. :heart:
 
Harmin paikka TinyAngel..

Kävin eilen ostamassa 2 Apteekin raskaustestiä ja heti kotiin päästyäni tein toisen testeistä. Ja kyllä, haalea, mutta selvä viiva siihen tuli! :) Teen vielä varmistustestin viikonloppuna (nyt kun on jo testikin valmiina kotona).

Huh! Tuntuu tietysti oikein mukavalta, tietysti tässä vaiheessa vielä pelottaakin, että meneekö kaikki hyvin, mutta sitä asiaa kun ei voi murehtimalla miksikään muuttaa, niin ei auta niitä vaihtoehtoja kovasti ajatella.

Ja mitä oireita oli: viime viikon alussa sairastin vatsataudin ja loppuviikon kärsin migreenistä. Siispä koko viime viikon jo kuvotti, mutta ajattelin sen liittyvän noihin sairauksiin. Perjantaina alkoi rintoihin koskea, mutta ei ole enää pariin päivään oikeastaan tuntuneet miltään. Mutta kuvotus on lisääntynyt, pari päivää iltapäivisin on ollut ihan kamala olo. Viime raskaudessakin kärsin juuri iltapäivän pahoinvoinnista, en juurikaan aamupäivän.
Plussa tuli kp 32, tasan 14 päivää oletetusta oviksesta.

Mutta ihan erilainen on nyt nämä alkuviikot olleet verrattuna ekaan raskauteen. Silloin olin ihan varma heti hedelmöityshetkestä lähtien, että on tärpännyt, lämmöt nousi välittömästi 37,2 asteeseen. Nyt on korkeimillaankin ollut vain 36,7 astetta.

Mutta sellaista.. nyt pitäisi varmaan katsoa koska on laskettuaika jne.. tässä vähitellen, että en vielä ihan liikaa asiasta innostu!
 
:hug: tippuneille.
Minulla on varmaan valeraskaus, kuvottaa vaan, vaikka nega tuli. Menkkoja ei ole tullut vielä. Testissä oli HCG alle 25(verestä). Koitin hakea tietoa, miten se alkaa nousemaan. Tietääkö joku tarkemmin? En meinaa luovuttaa nyt millään.
Mitäs Abu?? Oletko testannut?
 
Huomenta ja voimia tippuneille.

Mä se hätähousuna testasin aamulla kun ajattelin, että josko jo sais pientä vinkkiä. Nega tietysti tuli onhan menkkojen alkuun vielä pari päivää (Vilja testin kyllä väitetään testaavan luotettavasti jo kolme päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa.) Nyt sitten vaan odotellaan vuotoa ja jos sitä ei näy viikonlopun aikana niin maanantaina uudelleen.

Hiukan jo meni usko koko hommaan... :( ... mutta toivo elää vielä.

 
Tällaista tietoa olis tosta hCG tason noususta:

Normaalissa raskaudessa S -hCG-pitoisuus nousee mitattavalle tasolle 5 - 7 päivää hedelmöityksen jälkeen, eli kolmannen raskausviikon lopussa. Taso kaksinkertaistuu 1.5 vuorokaudessa ja on neljännen viikon lopussa eli ensimmäisten poisjääneiden kuukautisten aikaan keskimäärin 100 - 200 ja viikkoa myöhemmin 1000 - 2000. Normaaliraskaudessa huippupitoisuus (noin 100 000 U/l) saavutetaan kolmannen raskauskuukauden aikana, minkä jälkeen taso asteittain alenee.

Mikäli hCG-taso nousee hitaasti tai jopa laskee, viittaa se vahvasti raskaushäiriöön, joka yleensä päättyy keskenmenoon. Kyseessä voi olla kohdunulkoinen raskaus. Intravaginaalisella ultraäänitutkimuksella (UÄ ) kohdunsisäisen sikiön sydänpussi näkyy, kun hCG-taso on yli 500 - 2000 U/l. Tätä korkeampi taso yhdessä negatiivisen UÄ-tuloksen kanssa viittaa kohdunulkoiseen raskauteen.

Kohdunulkoinen raskaus voidaan usein hoitaa konservatiivisesti, mikäli oireet eivät vaadi aktiivista hoitoa ja laskeva hCG-taso viittaa spontaaniin resoluutioon. Tilan kehityksen seurannassa hCG-taso määritetään 2 - 3 päivän välein.

Rypäleraskaudessa hCG-taso on usein raskauden kestoon nähden epätavallisen korkea. Hoidon jälkeen pitoisuus puoliintuu 1.5 vuorokaudessa. Mikäli hCG-taso ei laske tai alkaa nousta, elävää trofoplastikudosta on jäljellä.
 
Pakko kommentoida sirulle: toivoa on. Mulla on samaisia Vilja-testejä ja sain sunnuntaina negan, kun menkkojen piti alkaa eilen...eli kolme pv ennen menkkojen alkua. Noh, testasin tänään uudestaan ja sain (kai) ihan haaleenhaaleen haamun!
 
Kat
Onnea [/b]Sini! :heart: TA, ette siis musta ihan vielä pääse eroon! ;)

Mulle kahvi maistuu ihan normaalisti ja muutenkin se alussa ollut kuvotus menny ohi. Sirun viestin luettuani tuli semmoinen olo, et kääk, nouseekohan mun arvot tarpeeksi. No, niillepä ei voi tosin mitään tehdä. Toivotaan vaan parasta! Kävi vaan mielessä, et olisiko sen Biocardin testin pitänyt olla yhtä vahva sen vertailuviivan kanssa?? Onkohan se yhtä herkkä testi kuin Clearbluen digitaalinen (johon kyllä vahvistu viikko sitten tehtyihin kahteen testiin, mutta oli silti hailakka)? Eli missäköhän vaiheessa testin tulisi olla selvästi yhtä vahva kuin se vertailuviiva??
 
ONNITTELUT SINI74!

ja sirulle pahoittelut! :hug:

(.) eip tässä mitään kummallista... olen valmistautunut huomiseen negaan. jännittää vaan huominen vihkiminen. ärsyttää kun miehen kaveri on ollu täs koko illan niin ei voi "valmistella" huomista, ku ei kehtaa ajaa poiskaan. ku ei voi kertoa syytä.. ;) kai se tosta kohta lähtee. täytyy varoiksi siistiä terassi, jos sattuu ettei aamulla sadakaan. ennusteet kyllä näyttää että satais ja jonkin verran. no, sama se.. ei viittis vaan turhaan siivoilla... ;) ai niin... ja valkoinen pöytäliina puuttuu.. heh.. jos sellaista ei meillä oo niin leikkaan varmaan lakanan.... B)
no, mutta... palaillaan viimeistään SUNNUNTAINA.
dreamer78
 
Dreamer hurjasti onnea vihkimiseen! Jännittääkö kauheesti? Onko teillä isot juhlat?

TA pahoittelut tädistä! Mä kanssa pahoin pelkään, että tunkee mukaan juhannusjuhlintaan kutsumatta!

Sinille ja Kimallukselle onnittelut, peukut on pystyssä että kaikki menis hyvin.

ON: tätiä ei vielä kuulu tosiaan, mutta eilinen testi oli nega, vähän toivo menny. Ei jaksa oikein uskoa että olisin raskaana. Se testi oli kanssa sellanen, jonka pitäis näyttää kolmea päivää ennen kun kuukautisten tulisi alkaa.


 

Yhteistyössä