¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
TA :hug:
Sinija kimallus onnea :flower:

mua: en varmaa testaakkaan la, ku nyt on jo sellanen olo, et täti tulee just! huoh..jos olo muuttuu, ni sit kyl testaan..mut en usko..huoh..
Heippa,

Änkään törkiästi teidän ketjuun, mutta oon käyny tätä lukemassa nyt parina päivänä mitään sanomatta... :snotty: Mut tohon yllämainittuun on pakko sanoa, et mulla ei koskaan ole tuntunu niiin vahvasti siltä, että menkat alkaa kuin silloin, kun sain viimeksi plussan. :) Että älä vielä toivoasi heitä. ...ja syy, miksi käyn tätä ketjua nyt kurkkimassa on se, että totesin itsekin olevani lauantain testaajia. :)
 
vitivalkoinen nega testattu... että se siitä. en usko plussaan, koska ei tunnu siltä. tiistaina viimeistään tulee tätskä... harmittaa tietenkin, mutta koska olen jo ajat sitten valmistautunut siihen ettei tää tuu olemaan helppoa niin pudotus ei tapahdu kauheen korkeelta. oltiinkin alunperin aateltu (vuosi sitten), että yritys alkaa elokuussa, mutta tiedätte miten siinä sitten käy kun asiaa ajattelee tarpeeksi... ;)
palaan taas jonnekin listoille.... siijuu.
toivottavasti tulis viä plussia tähänkin pinoon!
TSEMPPIÄ!
dreamer78
 
Dreamer :| Mutta sullahan on tänään kuitenkin jotain suurta iloitsemisen aihetta, eikö?

Mulla tuli toisella testillä tänään selkee plussa! Menkat kaksi pv myöhässä (tosin kierto on vielä hakusessa esikoisen 6kk jäljiltä, vasta kahdet menkat takana, mutta tuurilla natsasi). Aika uskomatonta. Eka yk.

Plussa-tuulia lähettelen!

 
Heippa vain. Dreamerille peukut pystyyn uuteen kiertoon! Ja kimallukselle ONNEA! :flower: :flower: Mä käväisen vielä kertomassa, kun eilen kerroin olevani lauantain testaaja, että meillä UKOLLA meni tänä aamuna hermot ja passitti mut testaamaan (siis mähän oisin voinu oottaa vielä vaikka viikon.. :saint: ). Tein jo keskiviikkona ekan haamun, kun alkoi tuttuja oireita ilmaantua. Tämänaamuinen on tällainen:


Luonnossa hiukan vahvempi kuin huonossa kännykuvassa. :) Vielä ollaan kuitenkin aikaisessa vaihessa (huomenna siis vasta menkkojen vika alkupäivä ), ja valitettavasti tiedän, ettei olla selvillä vesillä vielä piiiiiitkään aikaan. Jarrusukkia ja vauvaliimaa kuitenkin jokaiselle! Toivotaan parasta. :D
 
Dreamerille :hug: sekä voimia... ja onnea vihkimiseen! :)

Kimallukselle PALJON ONNEA! :flower:

Eiköhän tuosta KH:n testiä voi plussana pitää. Onnea vaan sinnekin...

Kiitos kaikille rohkaisevasti kirjoittaneille. Minä täällä menkkoja odottelen. Huomenna pitäis alkaa jos on alkaakseen. Saapa nahdä miten käy. Jotenkin pelottaa uskoa... Raskausoireita on kyllä edelleen ja tavalliset menkkaoireet puuttuu.... mutta mutta... ettei vaan toivova mieli tekisi temppujaan...


:ashamed:
 
Hyvää juhannusaattoa!
Täällä kotona sitä vaan oleillaan täti kiusana. :kieh:
No jossain vaiheessa ois tarkotus mennä minun porukoille juhlistamaan pikkuveljeni synttäreitä. Eihän veljeni enää mitään halua juhlia, mutta vien kuitenkin kakun ja lahjan hänelle.

 
ONNEA haamusta kärppänä heinälatoon! Mul on tänään kans vahvasti tuntunu siltä, et täti tulee just, mut lisäks on kipeä olo, pahamaku suussa ja tissit arat..en uskalla toivoa mitään..

Pahoittelut tädin yllättämille :hug: ja onnea uuteen kiertoon! =)

HYVÄÄ JUSSIA KAIKILLE!
 
PERJANTAI 20.6.2008 :flower:

Juhannusviikolla plussaavat:






Aurora72--------kp 32/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
tuulia85---------kp 31/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 31/28-29---------yk1-----------neljäs
Dreamer78-----kp 31/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
Paris-------------kp 30/31---------yk 4----------toinen
anneke----------kp 30/27-28----------yk 8--------ensimmäinen
Suunnistaja----kp 28/26-31------yk 3---------ensimmäinen
HaLPe-----------kp 23/24-25---------yk 4---------ensimmäinen



Testipäivät:



pe 20.6 dreamer78 + Jouskari-82
pe 20.6. Anneke
su 22.6 HaLPe


Haamuilijat:

Abu---------------kp 37/35--------yk 2----------toinen

PLUSSANNEET: :heart: :flower:

Kat---------------kp 37/35-??--------yk 1---------ensimmäinen
Sini74------------kp 33/28-32--------yk 2------------toinen

Uuteen kiertoon:

PalstaRotta
Jouskari-82
citrus
Käärme
TinyAngel
Nera-85



[/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
Muutin ton testauspäivän sunnuntaiksi itelleni, ku en mä nyt mistää huomiseks aamuks testiä saa..pitää käydä huome ostaas, jos täti ei yllätä ennen sitä..
Mä vieläkin liputan toivon puolesta ja pidän sulle peukkuja pystyssä. Tällä kertaa osasin jo kuunnella vähän muita oman kroppani oireita ja silläpä sitten jo viime viikonloppuna epäilin hyvin vahvasti, että tärppi on käynyt (mullakin siis menkkojen vika alkupäivä vasta tänään). Mutta silloin ekalla kerralla olin kyllä aivan satavarma, että menkat on tulossa ja raskaana en ole. ...mutta olinpas. B) Jotta toivo elää. :)
 
Hyvää Juhannuspäivää!
Eipä oo onneksi krapulaa...eilen tuli kyllä juotua jonkin verran.
Meinasin jo paljastaa vanhemmilleni vauvan teko puuhista, mutta onneksi pidin suuni sitten kiinni.
:x

Äitini ja isäni kun puhuivat kuinka helppoa on tehdä vauvoja...
(no vitsillähän he puhuivat ja parin siiderin ottaneina)
"ei niitä tehdä kun nehän vaan ilmestyy yllättäen" isä oikein varoitteli miestäni "ettei saa jättää likaisia kalsareita minun lähelle, kun meidän suvun naiset on niin kovia sikiämään"...
"vai niin" sanoin minä hiljaa :|
tuntui tosi pahalta ja meinasin jo sanoa että aijaa...miksei me sitten saada vaikka yritystä jo reilut 3kk :kieh: :'(

no en sitten onneksi puhunut mitään. nojauduin vain mieheneeni ja huokaisin syvään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja TinyAngel:
Hyvää Juhannuspäivää!
Eipä oo onneksi krapulaa...eilen tuli kyllä juotua jonkin verran.
Meinasin jo paljastaa vanhemmilleni vauvan teko puuhista, mutta onneksi pidin suuni sitten kiinni.
:x

Äitini ja isäni kun puhuivat kuinka helppoa on tehdä vauvoja...
(no vitsillähän he puhuivat ja parin siiderin ottaneina)
"ei niitä tehdä kun nehän vaan ilmestyy yllättäen" isä oikein varoitteli miestäni "ettei saa jättää likaisia kalsareita minun lähelle, kun meidän suvun naiset on niin kovia sikiämään"...
"vai niin" sanoin minä hiljaa :|
tuntui tosi pahalta ja meinasin jo sanoa että aijaa...miksei me sitten saada vaikka yritystä jo reilut 3kk :kieh: :'(

no en sitten onneksi puhunut mitään. nojauduin vain mieheneeni ja huokaisin syvään..
Ihmiset on kyllä välillä vallan typeriä. :hug: Miksi on niin vaikea uskoa, että olis paras olla hiljaa vauvantekojutuista, jos ei tiedä toisten todellista tilannetta...

Mulla oli km maaliskuussa ja kerroin asiasta vain lähipiirille. Luonnollisesti naapurit ja kaukaisimmat tuttavat ei asiasta tiedä hölökäsen pöläystä. ...noh... meillä on tässä viime talven aikana saanut lähes tulkoon kaikki muut lisääntymiskykyiset vauvoja, joten ollaan sitten oltu ainoina lapsettomina oikein kunnon pommituksen kohteena.

Jotta joo. Varsinkin tuossa n. kuukausi keskenmenon jälkeen arvostin suuresti kommentteja, kuten "siinä on teillekin vähän harjoitusta, kyllä se tuosta teillekin vauvakuume tarttuu ja tommosen teette", kun mulla oli jonkun muun vauva hetken sylissä. Että siitä vaan tekemään nyt. :kieh: Joo. Niitä vaan päätetään tehdä, eikö...
 
Kärppänä heinälatoon halit sinnekkin...

joo kyllä se tuntuu karmeelta, mutta toisaalta eihän ne tiiä että yritystä on(kaikilla tuntuu olevan se käsitys että vauvoja vaan tulee...)
...mutta jotenkaan en halua vielä kertoa kuitenkaan. jos vuoteen ei vauvaa kuulu niin sitten kyllä varmaankin kerron ainakin vanhemmille, että loppuu moiset höpötykset.
meillä mummo on kans tommonen että tyrkkää mun serkun muksun syliin että muka tarttuis vauva kuume muhunkin...ja aina kyselee miksei me olla lapsia jo tehty...vielä toistaiseksi ollaan vaan tokastu ettei haluta lapsia...mutta kai mummollekkin pitäis jossain vaiheessa kertoo totuus niin tajuu ettei niitä lapsia nyt ihan noin vaan saada...ei ainakaan me, vaikka kuinka tahdotaan..
 
Mun suvun on varsinkin tosi vakea ymmrätää kun ei kellään oo ollut mitään ongelmia vauvan teon suhteen ja kaikki on niin ajoissa tehneet vauvat, että mun ikäisinä viimeiset villahousutkin ovat olleet jo ainakin 2 lapsen äitejä...
ehkäpä siksikin mua painostetaan näinkin paljon...
heillä kun ei mitään käsitystä, että jotkut eivät ehkäpä saakkaan niitä vauvoja tosta noin vaan... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja TinyAngel:
Mun suvun on varsinkin tosi vakea ymmrätää kun ei kellään oo ollut mitään ongelmia vauvan teon suhteen ja kaikki on niin ajoissa tehneet vauvat, että mun ikäisinä viimeiset villahousutkin ovat olleet jo ainakin 2 lapsen äitejä...
ehkäpä siksikin mua painostetaan näinkin paljon...
heillä kun ei mitään käsitystä, että jotkut eivät ehkäpä saakkaan niitä vauvoja tosta noin vaan... :/
Se on.. en tiedä, onko sitten jotenkin yleistynyt nämä alkuraskauden hankaluudet/raskaaksitulemisen vaikeus vai onko sitten, että ennen siitä vaan ei olla puhuttu sitäkään vähää kuin nyt ja siksi jotenkin pidetty raskautumista itsestäänselvyytenä.

Ja opetetaanhan vieläkäkin kaikille jo koulussa, että ehkäisyä pitää käyttää, kun kerrasta tulee jo raskaaksi. Joo, voi tulla (itsekin siitä elävä esimerkki). Enkä kiellä sitä, että on hyvä opettaa teineille vastuullisuutta tuossa asiassa, mutta ehkä pikkasen enemmän pitäisi myös valmentaa siihen, että nykyisin melkein yleisemmin se raskautuminen ei tapahdu välttämättä hetkessä edes nuorilla (siitähän muistetaan kyllä sanoa, että iän myötä homma hankaloituu) ja että vuodenkin yritysaika on ihan normaali. ...ja täytyy sanoa, että kun keskenmenon aikaan tuijotteli niiitä prosentteja, kuinka moni raskaus päättyy jo heti alkuunsa, alkoi pikkasen ihmetyttää, että kuinka hitossa tänne oikein kukaan pystyy syntymään. Ei ne keskenmenotkaan todellakaan harvinaisia ole. Meillä ei ilmeisemmin ole ongelmaa tuon raskautumisen kanssa, mutta saas nähdä taas, jatkuuko kehitys... :/

Ja joo, täysin ymmärrettävää, ettei tämmöisistä asioista tahdo kaikille heti puhua. Mäkin olen tyytynyt vain hymistelemään, kun naapurin mummot on oikein intoutuneet inttämään, milloin meille tulee lapsia. Mutta täytyy myöntää, että tuossa keväällä kävi pariinkin otteeseen mielessä tokaista suoraan päin pläsiä, että no ei tehdä vielä lapsia, kun edellisen keskenmenon jälkivuodostakaan en ole vielä selvinnyt. Mutta toistaiseksi olen hillinnyt itseni. :saint:

Mutta onnea matkaan kaikille kuitenkin. Toivotaan pikaista tärppiä! db :flower: :)
 
no varmasti sekin vaikuttaa kun nykyään jätetään se lapsien hankinta aika myöhäiselle iälle ja syödään vuosi tolkulla pillereitä. minäkin oon syönyt semmoiset seitsemän vuotta...minä vielä muistan kun olin lapsi niin kuinka äitini siskoa painostettiin kun ei vielä ollut raskaana kun jo "niin vanha"
(vaikka vasta parikymppinen)...pidettiin että kauheen vanhana tekee lapset vaikka oli vasta 23-vuotias...no siitä on kyllä jo semmoiset 16-18- vuotta...ja maailma vähän muuttunut sen jälkeen...
minä se kun oon jo ylittänyt tuon 23-vuottakin..ilmankos suku paniikissa...heh,heh! :D


joo kyllä meilläkin tärppää...kunhan maltetaan vaan odotella. :heart: :heart: :D
 
Menkat alkoivat täydellisesti ajallaan mutta edelleen oireitta (yleensä tiedän niiden tulevan jo paria päivää ennen sen verran tuntuu)... kumma juttu mutta näin se minäkin menen "uuteen kiertoon". Kiitos kun sain olla mukana jutuissa muutaman päivän. Jotkut teistä näen varmaan jossain uudessa ketjussa. Tsemppiä kaikille!
 
:hug: Pahoittelut Siru tädistä..

Järkeviä naisia ja järkevää puhetta TA ja KH! Joudun nykyään joka päivä noitten kuulustelujen uhriksi ja suojaudun vain sanomalla, et "eiks meil oo jo kaks lasta"(koirat) :ashamed:

Ja kiitos KH tsemppauksesta! Tänään edelleen ollu se kipeä olo ja pahamaku suussan sekä vahva tuntemus, et menkat alkaa...ei oo viel alkanu..
 
LAUANTAI 216.2008 :flower:

Juhannusviikolla plussaavat:






Aurora72--------kp 33/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
tuulia85---------kp 32/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 32/28-29---------yk1-----------neljäs
Dreamer78-----kp 32/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
Paris-------------kp 31/31---------yk 4----------toinen
anneke----------kp 31/27-28----------yk 8--------ensimmäinen
Suunnistaja----kp 29/26-31------yk 3---------ensimmäinen
HaLPe-----------kp 24/24-25---------yk 4---------ensimmäinen



Testipäivät:



su 22.6 HaLPe


Haamuilijat:

Abu---------------kp 37/35--------yk 2----------toinen
Kärppänä heinälatoon----

PLUSSANNEET: :heart: :flower:

Kat---------------kp 37/35-??--------yk 1---------ensimmäinen
Sini74------------kp 33/28-32--------yk 2------------toinen

Uuteen kiertoon:

PalstaRotta
Jouskari-82
citrus
Käärme
TinyAngel
Nera-85
Siru

:flower:
 

Yhteistyössä