Juoppo isät ja äidit kaupassa

junareissaaja
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja junareissaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
junareissaaja

olen TÄYSIN samaa mieltä. hyi, että sitä ravintolavaunua ei siellä voi kuvitella voida syövänsä.
Joskus on pakko. Sitte mennään sinne ruokapuolelle. Mutta eikös p***le kaljankittaajasakki nyhjää nykyään ihan estottomasti sielläkin. On tosi harvinaista nähä junamatkustaja, joka juo kahvia tai jtn. muuta. Oikeasti, menny yli jo aikoja sitten. Pitäis kai antaa palautetta VR:lle...
Mitään ei ole pakko, senkus ostat eväät ajoissa.
No, en kai mä nyt niitten kaljanlotraajien takia rupea mitään eväsleipiä pykäämään! :( Kyllä ne on kittaajat, jotka saa väistyä lautasteni tieltä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
HUOH sen vain vaistoaa. En varmasti ole ainut, joka vaostoaa sen!
Mä kuulun myös niihin, joilla on hyvä ihmistuntemus ja vaisto ihmisten suhteen. Mä luulen, että johtuu osittain omasta taustastani, lapsuuden kokemuksista. Kaikilla ihmisillä ei samanlaista vaistoa ole, olen sen huomannut. Vaatetuksen perusteella ei paljoa ihmisista voi kertoa, mutta ilmeet, eleet, puhetyyli, katse, hyvin hyvin pienetkin jutut paljastavat ihmisistä paljon. Havainnoin mielelläni ihmisiä ja kiinnitän huomioni pikku yksityiskohtiin. Se tapahtuu aivan automaattisesti, en mitenkään tietoisesti kyylää ihmisiä.
Ketjua sen enempää kommentoimatta, mutta oletko ajatellut mennä Tuntemattomiin arvailemaan ihmistyyppejä?
;)
Heh, eipä ole tullut mieleen. en itse asiassa ole edes koskaan katsonut kyseistä ohjelmaa, mutta tiedän kyllä mainoksen perusteella mistä on kyse. En varmaan uskaltais, mutta tosiaan muuten kaupoissa, bussissa, kahviloissa jne. tykkään katsella ihmisiä ja "keksiä tarinoita" heistä.

Se positiivinen vaikutus ainakin omaan elämään tuolla havainnointikyvyllä on, että koskaan elämässäni en ole joutunut tekemisiin hankalien ongelmatyyppien kanssa. Osaan erottaa sellaiset tapaukset heti ja pyrin mahdollisimman pian eroon heistä.Siksi välillä on vaikea ymmärtää, kuinka jotkut ajautuvat läheisiin suhteisiin väkivaltaisten ja muuten ongelmallisten ihmisten kanssa, joutuvat hyväksikäytetyiksi tavalla tai toisella tms.
Joko minä oon erityisen herkillä tänään, tai sit tohon ois voinu vielä lisätä et Hitler on jees, ja Suomi suomalaisille!!!
 
junareissaaja taas
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Mua ei naurata yhtään.Ap puhuu asiaa.
Mä olen samaa mieltä. Mutta nykyään on muotia olla "suvaitsevainen". Tähän mukasuvaitsevaisuuteen kuuluu olennaisesti se, ettei ap:n kaltaisia kaljamassasta poikkeavia yksilöitä hyväksytä. Hyväksyttävää on vain lotrata sen kaljan kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
Lillu aivan tarkoitukseni oli hyvä ja saada keskustelua aikaan. se täällä suomessa kesällä on tuo vanhempien terassi-istuminen niin ikävän yleistyväasia. :(
En pahalla kommentoinut, vaan aloituksesi antaa "tulkinnanvaraa". Tuosta terassi-istumisesta olen osin samaa mieltä. Huolestuttavan usein uutisoidaan yksin jätetyistä lapsista ja vanhemmat olleet terassilla. Kun suomalaisilla tuntuu "muutaman" ottaminenkin johtaa aika usein humalajuomiseen. Ja perheessä ensisijaisesti kärsii lapset, valitettavasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja junareissaaja taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Mua ei naurata yhtään.Ap puhuu asiaa.
Mä olen samaa mieltä. Mutta nykyään on muotia olla "suvaitsevainen". Tähän mukasuvaitsevaisuuteen kuuluu olennaisesti se, ettei ap:n kaltaisia kaljamassasta poikkeavia yksilöitä hyväksytä. Hyväksyttävää on vain lotrata sen kaljan kanssa.
Kuka tässä ketjussa ei ole ap:ta hyväksynyt? Tai kuka tässä ketjussa on suvainnut vanhemmat jotka ryyppäävät lastensa nokan edessä? :headwall:
 
DJJ
Alkuperäinen kirjoittaja junareissaaja taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Mua ei naurata yhtään.Ap puhuu asiaa.
Mä olen samaa mieltä. Mutta nykyään on muotia olla "suvaitsevainen". Tähän mukasuvaitsevaisuuteen kuuluu olennaisesti se, ettei ap:n kaltaisia kaljamassasta poikkeavia yksilöitä hyväksytä. Hyväksyttävää on vain lotrata sen kaljan kanssa.
NIINPÄ!
 
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
Lillu aivan tarkoitukseni oli hyvä ja saada keskustelua aikaan. se täällä suomessa kesällä on tuo vanhempien terassi-istuminen niin ikävän yleistyväasia. :(
Me käydään tossa kanavan varressa "terassilla", toimii myös jäätelö/limu paikkana.
Raskaana ollessa sain laittikolani hienoon lasiin, sateenverjot ja pillit mukaan.
Jos sä olisit siellä ollut ni kaippa mä oisin täältä voinut lukea kuinka raskaana oleva nainen nautti paukkuaan lasten mässäillessä halpis jädeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja junareissaaja taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Mua ei naurata yhtään.Ap puhuu asiaa.
Mä olen samaa mieltä. Mutta nykyään on muotia olla "suvaitsevainen". Tähän mukasuvaitsevaisuuteen kuuluu olennaisesti se, ettei ap:n kaltaisia kaljamassasta poikkeavia yksilöitä hyväksytä. Hyväksyttävää on vain lotrata sen kaljan kanssa.
Niin,mutta sanoppa se ääneen,täällä,mammapalstalla :whistle:
Anyway jatkakaa,lähden kultani kainaloon :heart:
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
xx (vierailija) minkä ihmeen takia? :LOL:
Ei ole kovin tervettä, että luulee tuntevansa ihmiset / tietävänsä heidän elämästään kaiken, vain siksi että vaistoaa jotakin / olettaa vaistoavansa.

Tiedän todellakin tuon vaistotunteen yms., mutta en nyt helkatti väitä, että tiedän ihmisten elämän tai ettei vaistoni ikinä petä. Enhän voi tarkistaakaan asioita.

Ei tod ole tervettä kuvitella tuntevansa jonkun elämän, mitä ei todellisuudessa tunne. Harhaista, ellet sitä itse ymmärrä...
 
Joko minä oon erityisen herkillä tänään, tai sit tohon ois voinu vielä lisätä et Hitler on jees, ja Suomi suomalaisille!!![/quote]

Tuosta kyllä voisi samaa mieltä olla, vaikkei nyt tähän ketjuun varsin liitykkään! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
voi itsekkin lähteä nukkumaan. kun täällä menee puurot ja vellit sekasin. :wave:
hyvää yötä. :)
Näinpä, mene toki.
Mutta jatkossa jos aloittaa provosoivan aloituksen, kannattaa edes koittaa kommentoida vastauksiin muutenkin kun ympäripyöreästi tai puhumalla puuta heinää( kuten esim. ettei kukaan tyyliin välitä täällä)
Sä et juuri vastannut mun vastauksiin milläänlailla, mikä on sinällään huvittavaa :)
Mutta kauniita unia sinne :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Alkuperäinen kirjoittaja junareissaaja taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Mua ei naurata yhtään.Ap puhuu asiaa.
Mä olen samaa mieltä. Mutta nykyään on muotia olla "suvaitsevainen". Tähän mukasuvaitsevaisuuteen kuuluu olennaisesti se, ettei ap:n kaltaisia kaljamassasta poikkeavia yksilöitä hyväksytä. Hyväksyttävää on vain lotrata sen kaljan kanssa.
Niin,mutta sanoppa se ääneen,täällä,mammapalstalla :whistle:
Anyway jatkakaa,lähden kultani kainaloon :heart:
Niin täällä mammapalstalla kun tupataan kannattamaan lasten nenän edessä ryyppäämistä vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Joko minä oon erityisen herkillä tänään, tai sit tohon ois voinu vielä lisätä et Hitler on jees, ja Suomi suomalaisille!!!
Tuosta kyllä voisi samaa mieltä olla, vaikkei nyt tähän ketjuun varsin liitykkään! :) [/quote]

No minä en, mutta siitähän sinä voit alottaa vaikka oman ketjun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
voi itsekkin lähteä nukkumaan. kun täällä menee puurot ja vellit sekasin. :wave:
hyvää yötä. :)
Näinpä, mene toki.
Mutta jatkossa jos aloittaa provosoivan aloituksen, kannattaa edes koittaa kommentoida vastauksiin muutenkin kun ympäripyöreästi tai puhumalla puuta heinää( kuten esim. ettei kukaan tyyliin välitä täällä)
Sä et juuri vastannut mun vastauksiin milläänlailla, mikä on sinällään huvittavaa :)
Mutta kauniita unia sinne :wave:
Niimpä.
 
DJJ
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
xx (vierailija) minkä ihmeen takia? :LOL:
Ei ole kovin tervettä, että luulee tuntevansa ihmiset / tietävänsä heidän elämästään kaiken, vain siksi että vaistoaa jotakin / olettaa vaistoavansa.

Tiedän todellakin tuon vaistotunteen yms., mutta en nyt helkatti väitä, että tiedän ihmisten elämän tai ettei vaistoni ikinä petä. Enhän voi tarkistaakaan asioita.

Ei tod ole tervettä kuvitella tuntevansa jonkun elämän, mitä ei todellisuudessa tunne. Harhaista, ellet sitä itse ymmärrä...
Taidat itse olla erakoitunut ja pumpulissa kasvanut täysin, kun sanot noin. Ei ole epätervettä missään psykiatriankirjoissa omistaa ihmistuntemuksentaito. Olenko sanonut, että tiedän ihmisten elämästä Kaiken? En. Aika huono on sinun ihmistuntemuksesi, kun olet sitä mieltä että tarvitsen hoitoa. Tiedätköhän sinä ollenkaan minkälaiset ihmiset siellä psykiatrian vastaanotolla käy. Voi reppana. Hyvää yötä vain.

 
Meille tuli kerran ravintolan perhe syömään ja vanhemmat tilasi molemmat itselleen
oluet!! Lapsi sitten sanoi että haluaa limsan... vanhemmat vaan tokaisi että juo vettä se ei maksa mitään ei meillä ole rahaa ostaa mitään limsaa :eek:
No mies suuttui tästä ja meni hakemaan tälle lapselle limsan!!!
Ja uskokaa tai älkää niin vanhemmat nolostui!! Se että ravintolan pitäjä tarjosi heidän
lapselleen limsan kun heillä ei ollut omien kaljojen lisäksi varaa ostaa lapselle yhtä limua!!
Ärsyttäviä!!! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookos:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Joko minä oon erityisen herkillä tänään, tai sit tohon ois voinu vielä lisätä et Hitler on jees, ja Suomi suomalaisille!!!
Tuosta kyllä voisi samaa mieltä olla, vaikkei nyt tähän ketjuun varsin liitykkään! :)
No minä en, mutta siitähän sinä voit alottaa vaikka oman ketjun.[/quote]

Aha.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Meille tuli kerran ravintolan perhe syömään ja vanhemmat tilasi molemmat itselleen
oluet!! Lapsi sitten sanoi että haluaa limsan... vanhemmat vaan tokaisi että juo vettä se ei maksa mitään ei meillä ole rahaa ostaa mitään limsaa :eek:
No mies suuttui tästä ja meni hakemaan tälle lapselle limsan!!!
Ja uskokaa tai älkää niin vanhemmat nolostui!! Se että ravintolan pitäjä tarjosi heidän
lapselleen limsan kun heillä ei ollut omien kaljojen lisäksi varaa ostaa lapselle yhtä limua!!
Ärsyttäviä!!! :kieh:
No hyvä että nolostuivat :) Ehkä saivat ajattelemisen aihetta...
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
xx (vierailija) minkä ihmeen takia? :LOL:
Ei ole kovin tervettä, että luulee tuntevansa ihmiset / tietävänsä heidän elämästään kaiken, vain siksi että vaistoaa jotakin / olettaa vaistoavansa.

Tiedän todellakin tuon vaistotunteen yms., mutta en nyt helkatti väitä, että tiedän ihmisten elämän tai ettei vaistoni ikinä petä. Enhän voi tarkistaakaan asioita.

Ei tod ole tervettä kuvitella tuntevansa jonkun elämän, mitä ei todellisuudessa tunne. Harhaista, ellet sitä itse ymmärrä...
Taidat itse olla erakoitunut ja pumpulissa kasvanut täysin, kun sanot noin. Ei ole epätervettä missään psykiatriankirjoissa omistaa ihmistuntemuksentaito. Olenko sanonut, että tiedän ihmisten elämästä Kaiken? En. Aika huono on sinun ihmistuntemuksesi, kun olet sitä mieltä että tarvitsen hoitoa. Tiedätköhän sinä ollenkaan minkälaiset ihmiset siellä psykiatrian vastaanotolla käy. Voi reppana. Hyvää yötä vain.

Ethän tietenkään näe itsessäsi vikaa, olet täysin terve. Muissa vika.
Siirrät tuon oman ahdistuksesi kohteisiin, eli nyt minuun.

Todistit juuri, ettet sinä omaa mitään ihmistuntemusta, jokainen veikkauksesi minusta meni metsään, täysin. Uskonpa siis vahvasti, ettet sinä osaa siellä kaupassakaan tunnistaa kenestäkään puoliakaan.

Aggressiosi, hyökkääväisyytesi sekä ahdistuksen siirtosi, kuvitelmasi, nuo kaikki ovat epätervettä käytöstä, mikä pahinta, et sitä edes itse tunnista, todel.tajusi horjuu.

Keskity omaan terveyteesi ja jätä ne kaupassa kävijät rauhaan.
Se, että sinä olisit alkoholisti jos ostaisit olutta, ei tarkoita että muutkin ovat.
 
vera
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Meille tuli kerran ravintolan perhe syömään ja vanhemmat tilasi molemmat itselleen
oluet!! Lapsi sitten sanoi että haluaa limsan... vanhemmat vaan tokaisi että juo vettä se ei maksa mitään ei meillä ole rahaa ostaa mitään limsaa :eek:
No mies suuttui tästä ja meni hakemaan tälle lapselle limsan!!!
Ja uskokaa tai älkää niin vanhemmat nolostui!! Se että ravintolan pitäjä tarjosi heidän
lapselleen limsan kun heillä ei ollut omien kaljojen lisäksi varaa ostaa lapselle yhtä limua!!
Ärsyttäviä!!! :kieh:
Onhan se nyt noloa puuttua toisten asioihin ja tarjoilla juomia.
Eipä tulisi mieleenkään kyllä moinen.
 

Yhteistyössä