kainuun alue herätys!

Me asustellaan myös täällä lehtikankaalla päin.
Joulusta sen verran että lahjat ollaan jo hankittu ja aito kuusikin on tulossa. Sunnuntaina vietetään tyttöjen synttäreitä ja niiden jälkeen vasta ajattelin laittaa noita valoja tms.. vaikka tekismieli jo nyt penkoo tuota joululaatikkoa :D
 
Me asustelaan myös täällä joen pohjoispuolella. Ja juttusille saa toki tulla jos tuolla ulkona jossain meidät näkee :D

Tuosta perheasemasta vai mikä se nyt onkaan... me ollaan siellä nyt muutaman kerran käyty, ihan mukavan oloinen paikka. Välillä siellä tuntuu olevan aika hiljasta, toisinaan taas enemmän porukkaa.
muistelen että ma oli vauvaperheiden päivä, ti yli 1v. ke yli 2v ja pe avoinperhekerho, tai jotain tuohon suuntaan... muisten että nuo päivät oli nuin, mutta eivät sieltä pois aja vaikka ei "oikeana" päivänä menisikään. Me ollaan käyty yleensä tiistaisin, silloin kun saadaan aikaseksi sinne lähtä... ;)
 
Hei onko täällä kenelläkään tietoa paljon maksaa joulukuusi? siis ihan oikea, ku me joudutaankin nyt olemaan kotona joulu (mies koko joulun ajan töissä,ei edes aatto iltana kotona :'( ) ja en haluaisi mitään muovikuusta mut jos aidot maksaa tosi paljon niin sit pakko tyytyä muoviseen.. :ashamed: ku tossa meidänki lähi s:llä on joka vuosi ollu kuusien myyjä ja ne on ollu tosi hyvän näkösiä,mut ei oo ikinä tullu kysyttyä tai ei oo tarvinnu kysyä et paljo ne maksaa...tulee kyllä elämäni ankein joulu,aattoilta kahdestaan pojan kans,ku ei varmaan saada ketään houkuteltua meille joulun viettoon.. :ashamed:
 
Heissan pitkästä aikaa!!
Hengissä ollaan vaikka välillä tuntuu, että ei enää aika riitä mihinkään kun kodin pyörityksen ja töiden jälkeen yrittää sosiaalista elämääkin hoitaa...
Joulua odotellaan kovasti, ja tyttöä "pelotellaan" tontuilla jotka kulkee ikkunoiden takana, että pitäis käyttäytyä nätisti. Joitakin lahjoja on jo tullut hankittua, ja jouluvaloja laiteltua, mutta muuten on joulumieli hukassa.
Meille tuli kivan kiva ylläri; mies päivystää 21.-28.12.... :( Ei kiva. Se tarkoittaa sitä, että paskallekin se menee puhelin kourassa, ja jos se pirahtaa, niin saman tien hiace viuhahtaa pihasta ja ukko lähtee töihin.
:( Kauhulla odotan, että mun tuurilla se on just aattona jossakin helkkarin kaukana jotain linjaa korjaamassa, ja koko aatto menee pilalle sen takia... Mutta pitänee siinä tapauksessa ryhdistäytyä itse, ja yrittää pitää tunnelmaa yllä tuon tytön takia. Mutta kun tuntuu, että en kehtais edes joulupukkia tilata... No, katsotaan mitä tuleman pitää.
Kirjoitelkaahan kuulumisia! Itse yritän ehtiä koneelle useammin! =)
 
LT82 ymmärrän kyllä täysin nuo sinun tunteesi jouluaatosta, meillä oli aluksi tarkotus että ukko on joulun klo16-23 töissä, mut nyt se muuttu että se onki hälytyspäivystys, niin meillä kans ukko istuu puhelin kourassa työkamppeet päällä aamu seittämästä ilta seittämään, toivottavasti kaikki on ihmisiksi että se sais olla kotona mahdollisimman paljo, tosin ne sen työkamppeet varmaan syö vähän sitä tunnelmaa... :/

jotain positiivista tässä joulun odotuksessaki on, ku minun äiti on nyt lomalla niin se tulee meille ens viikolla ja pidetään "piirakka-talkoot" niin saadaan jouluksi itse tehtyjä piirakoita, äidin piirakat on niitä maailman parhaita :p

eilen laittelin jo valot ikkunoihin ja vaihdoin keittiöön jouluverhot, pitäis vaan tonkia tuolta komeron perältä niitä tonttuja pomppimaan seinille, toivottavasti ne on säilyny ehjinä.. :whistle:
 
Eipä ole tullu kirjoiteltua, löyty sentäs tää ketju vielä. =)

Tosta ulkoiluhommasta, ei tosiaan usein näy muita äitejä lapsineen missään puistossa, aina saa kahdestaan napottaa :| Meillä kyllä on aika myöhäiset ulkoiluajat arkena jos koulua on neljään, menee pakosta sinne ainakin viiteen että ulos pääsee hilautumaan.. Niin että missäköhän kaikki sitten aina piilottelee...??

Nyt varmaan vois ruveta jo laittaa jouluvaloja paikoilleen, meillä ei oo tehty vielä mitään joulua varten, ens viikolla vois käydä ostaa ison pinon kynttilöitä ja leipoo ekat tortut :xmas: tyttö jo selailee lelulehtiä ja kailottaa suureen ääneen, "äitiii, mä haluan tän, tän ja tän loululahjaksi"
:whistle: ;)
onko kellään muuten kokemuksia vuoropäiväkodista hetteenmäessä, karuselli muistaakseni? et millainen paikka on jne...
 
Joulukuusista: Meillä on aina ollu oikee kuusi ja tulee kyllä olemaankin vaikka kerrostalossa asutaankin. Mun mielestä ei oo joulu eikä mikään jos ei välillä tarvii hermota tippuvien neulasten takia ja ei oo oikeen kuusen tuoksua asunnossa :saint: Kuusi kyllä haetaan ukin metsästä, mutta sen verran oon joskus myytävien kuusien hintaa seurannu et joskus niitä saa 20?:llä, siis sellasia pieniä ja oikeita ja sit joku myy sellaisia suuria kasvatettuja kuusia jopa 120? eli hintahaitari on suuri.. :xmas:

Karusellin vuoropäiväkodista voin kertoo sen mitä omasta kokemuksesta siitä tiedän et ihana paikka se on :) OOn ollu sielä yhden kesän töissä ;) Päiväkotihan on auki 24/7 jos tarve on ja yleensähän se on. Naapurin muksu kulkee siellä tälläkin hetkellä hoidossa ja tykkää kyllä kovasti paikasta. Toinen kotihan se tosiaan lapsille on ja mun mielestä tässä päiväkodissa on pystytty järjestää asiat niin et se kodinomaisuus nimenomaan on säilyny :)
 
nyt sitten iski tämä flunssa, jota oon onnistunu koko syksyn välttelemään..pää täynnä räkää ja kurkkua karvastaa, voi pa*ka..no jospa sitä jouluksi tervehtyisi.

on kyllä ankean näköstä ulkona ku melkein kaikki lumet sulanu..poikaki ollu ihan raivona ku on niin märkää että ei voi ulos mennä niin on tässä pari päivää kiristelty hampaita 4 seinän sisällä..

vitsi miehellä on maanantaina synttärit enkä tiedä yhtään mitä sille ostasin lahjaksi ja vielä joululahjaki pitäis sille ostaa eikä siitäkään oo mitään hajua..joululahjat alkaa muuten ollakki ostettuna paitsi miehelle ja kummipojalle.. :)
 
täälläpäs on ollut hiljasta..

suurin joulustressi alkaa ehkä olla jo takanapäin, ku kuusi odottaa parvekkeella ja siihen koristeet on ostettu, laatikot on odottanu pakkasessa jo jonkin aikaa ja piirakat ja lohi. kinkkukin saatiin tänään ostettua. lahjat on muuten kasassa paitsi huomenna käyn ostamassa miehelle vielä lahjan niin sitten on nekin pois päivä järjestyksestä :D

leivottiin eilen pojan kans pipareita ja tänään tehtiin joulu muffinsseja ja huomenna voitas vaikka tortut tehdä niin ei tarttis enää muuta ku siivous hoitaa tässä viikonlopun aikaan niin sais sit vaan jännäillä sitä aattoiltaa :D

huomenna on aamulla neuvola, toivottavasti kaikki ok, niin ei tarvii jouluna mietiskellä turhia..

mitenkäs muilla on menny? onko ollu kauheat joulu hässäkät päällä vai vieläkö ne on edessä päin?

toivottavasti ei muuten tuu musta joulu, vaikka siltä se epäilyttävästi näyttää..olis ihana ku aatto aamuna satais semmosia tosi isoja hiutaleita ja menis maa sitten kunnolla valkeeksi =)
 
Aikalailla alkaa meillä jo olla jouluhommat hoidettuna, mitä nyt tänään ois vielä tarkotus siivoilla =) Kotiin ei laitella edes mitään jouluruokia, kun mennään aattona mummoloihin kyläilemään. Kuusi varmaan tuodaan sisälle huomenna ja koristellaan. Varmaan on pojat innoissaan, kun muutenkin kaikista juoluvaloista sun muista mahottomasti tykkäävät!

Lahjatkin on jo valmiina, joulupukkia odottelemassa =) Kumma miten paljon niitä onkaan taas kertynyt. Tosin suurin osahan noista paketeista on menossa muualle, mutta eiköhän niitä paketteja meillekkin päin tule ihan riittämiin(ellei jopa liiaksikin)

Mitenkäs muilla, onko joulupukki tulossa vierailulle? Onko tilattu vai joku tuttu/sukulainen? Me ollaan aatto ilta minun vanhempien luona ja miehen isä käy sitten siellä meille joulupukkina :D
 
Meidän jouluhommat ovat siinä mallissa et voi huokasta jo hyvillä mielin. Tänä jouluna ei sitten tarvinnut kuin siivota normaali viikkosiivous kun mennään anoppilaan jouluksi. Ei edes tarvitse osallistua ruokien ostoon/laittoon kun anoppi "määräs" et tulette sitten valmiiseen pöytään kaikki!

Joululahjat on ostettu ja odottavat autotallissa isossa punaisessa säkissä pakkaamista autoon. Vähän nauratti toissa viikonloppuna kun isäntä vei paketit sinne et jos nyt sattuu pihalla olemaan lapsia niin tuskin enää pukkiin uskovat kun naapurin isäntä kantaa isoa punaista säkkiä josta pilkistää lahjoja!! Onneksi ei yhtään lasta ollut näkyny.

Esikoinen kovasti kattelee ikkunasta tonttuja ja odottaa joulupukkia, saa nähä kuin pelottaa sitten aattona pukin näkeminen vai unohtaakohan pelkonsa kun näkee et siltä saa lahjoja. Mummi ja Vaari ovat luvanneet pukin hommata aatoksi kun kaikki miehen sisarukset perheineen on nyt tänä jouluna koolla niin pitäähän se pukkikin sitten käydä.

Mutta oikein iloista Joulua Teille kaikille!
 
nyt on sitten tortutki paistettu ja eilen sain siivottua niin enää puuttuu kuusen sisälle tuonti/koristelu =) meillä kans on noita paketteje kertyny ja kaikki on vielä meille tulossa, ku olin kuvitellu että saan kaikki paketit mahtumaan piiloon eteisen yläkomeroon että eipä meille ku kolmestaan ollaan niin tuu paljoa paketteja niin ei menny arvaukset ihan oikeaan ku saanu joka koloon työntää niitä jemmaan, kuhan muistaa kaikki aattona ettiä :D meillä ei käy joulupukkia tänä vuonna ku pukki on niin kiireinen että lahjat varmaan ilmestyy ensi yönä kuusen alle =)

tänään just miehen kans mietittiin noita pojan lahjoja että kerranki se saa ne toivotuimmat lahjat,ainaki 7 halutuinta lahjaa on tulossa ja sitten mietittiin että mikä rahamäärä niihin on yhteensä menny, niin hui kauhistus! :eek: vaikka eihän tuollasia pitäis miettiä ja ku ite ollaan vaan ostettu 1 lahja ku kummit ja mummot on sit ostanu loput..

no siinäpä tuli taas turinointia tarpeeksi.

OIKEIN RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE :xmas:

piipero86 & piipertäjä rv30+3
 
Hyvää alkanutta vuotta 2008 kaikille!

Täällä on ollut tosi hiljaista taitaa kaikki olla sulattelemassa joulukinkkuja!

Saatiinhan sitä lunta ja pakkasta! Alkoi jo usko loppua tohon lumen tuloon, toivottavasti enää ei sula pois. Kaksi pulkkaa jo saatu rikki tälle talvea kun poika ei taho uskoa ettei voi pulkkaa vetää kun on hiekkaa.

Joulusta ja uudesta vuodesta selvittiin. Vähän oli epäilyksen häiven ton uuden vuoden suhteen ja etenkin rakettien paukuttelun takia, että kuinka poika sen ottaa. Pelkäs ensin pamauksia mut sitten hokas et niistä tulee savua ja värikkäitä valoja. Illan sitten istukin omassa huoneessa nenä kiinni ikkunassa katellen taivaalle. Tyttö taas ei ollut milläänsäkkään vaikka käytiin ulkona pieni vaunuttelu lenkki ja samalla omat raketit ammuttiin.

Aloitin itselleni kuntoremontin ja saa nähä saanko tuloksia. Raskauskiloja vielä riesana toisin niitä saakin olla kun niin vähän aikaa vasta synnytyksestä. Eli aamut alkaa tunnin tai puolen tunnin mittasella jumpalla. Sitten ajattelin et käyn uimassa kerran viikkoa ja sauvakävelemässä ainakin joka toinen ilta ja steppailen aina kun siltä tuntuu. Hiihtämäänkin tekis mieli mutta ei viitti suksia mennä pilaamaan kun ei ole kunnon latuja vielä.

Mutta täytyy joutua aamupuuron keittoon...
 
Minä oon käyny aina vaan kurkkaa tätä ketjua et olisin ehtiny lukea jos joku muu on ehtiny kirjoittaa kun itellä muka aina niin kiire et ei jouda.. :ashamed: No, uudesta vuodesta on nyt selvitty ja ennen kaikkea joulusta! Meinasin joulun jälkeen pakata perheen kamat ja muuttaa timbuktuun tai ampua anopin kuuhun, meni sen verran hermot sen kans, mut kaikki asutaan edelleen kotona ja ollaan hengissä :LOL:
Kylläpä on saanu taas miettiä et mihin tuon tavara paljouden kans taas mahtuu, kun lapset sai niin paljon uusia leluja taas :headwall:
Ihanaahan se on, mutta siinä vaiheessa kun kolmikuinen vauvamme pakesti paljastui kolmas samantyyppinen purulelu alkoi jo mietityttämään koko joulun idea.. No onpahan äidillä ainakin tekemistä kun siivoaa päivän päätteeksi leluja lattioilta ;)

Mutta nyt on kiirehdittävä ruuan laittoon kun mies tulee kohta töistä. Sitten mennään taas pihalle ihmettelemään tuota ihanaa valkoista juttua mitä sinne on ilmestynyt =)
 
siinä se vuosi taas vaihtui..Marsu81 meillä kans joulun aikaan lelut lisäänty aika reippaasti vaikka on vaan tuo yksi lapsi, niin tuntuu että olis kai tuota krääsää vaikka kolmelle lapselle.. :kieh:

vieläkös kotikurppa on kasassa? vai joko on syntyny uusi perheenjäsen? =) taisin itse asiassa nähdä sinut tuossa lehtikankaan r-kioskilla yksi päivä tyttöjesi kanssa, piti miettiä ku siinä näin sinut että pirussako minä oon sinut nähny niin tuolta sinun profiilista se selvisi =)

ihanaa ku on lopultaki tullu talvi! ei haittaa vaikka vähä aikaa pitääki korkeampaa pakkasta, mut vois kuitenki kohta puoliin laskea edes siihen -10.

http://keskustelu.kaksplus.fi/t936515 oli pakko tännekki laittaa tuo linkki, tuolta saa hyvät, suosittelen lämpimästi kaikille :LOL:

mut eipäs tällä erää kummempia..

piipero86 & piipertäjä 32+2
 
Edelleen yhtenä kappaleena olen :) Vaikka kyllä alkaa jo pikku hiljaa tuntumaan, että voisin jo lähtee synnyttää. Tukalaa jo tämän mahan kanssa, varsinkin öisin.

Joulun aikaan tuli noita leluja työille, kun ekaksi oli ne synttärit ja sitten vielä se pukkikin kävi. Minäpä veinkin etukäteen entisiä leluja varastoon niin tuli sitten tilaa noille uusille :whistle: Mutta siltikin tuntuu tuota rojua olevan liikaa...

Mutta tämmöistä nyt täältä...

Kurppa ja pikkuveikka 36+5
 
Aika hiljaista on täälläkin pinossa edelleen, niin kuin meilläkin :headwall:
No, joo mutta kuinkas teidän uusi vuosi on lähtenyt liikkeelle? Meillä on ollu ihan rauhallista toistaiseksi.. vauva kasvaa hurjaa vauhtia ja opettelee koko ajan uutta ja esikoisen virtamäärä senkun vaan lisääntyy :kieh: Välillä tuntuu että ei sillä oikeesti montaa kertaa päivässä ehdi jalat maahan koskea, pepusta nyt puhumattakaan ,kun koko ajan pitää touhuta jotain :) No, toisaalta: saan itsekkin touhuta samalla omiani, kun vauva viihtyy lattialla seuraten mitä se isoveli hommaaa :heart:

Käykö teistä muuten kukaan säännöllisesti Honkkarilla perhekahvilassa? Meillä olis tarkoitus sinne tässä taas joku kerta suunnistaa, mutta on jääny viime kerroilta vähän sellainen maku suuhun et siellä ei oikein pääse juttuun niin hyvin muiden äitien kans kun esi. lohtajalla.. :whistle: Mut voi olla et minusta vaan tuntu siltä ja et ei se oikeesti niin oo...
 
Tosiaan, uusi vuosi ja uudet kujeet. Meillä on nykyisin melkoista tappulua välillä, pojat keksivät puremisen, lyömisen, tönimisen... niin johan saa vähän väliä olla erottelmassa herroja toistensa kimpusta. :eek: Välillä sitten taas leikkivät nätisti keskenään, nauraa rätkättävät jne...

Mutta tuo pureminen on tosi inhottavaa, molemmilla on oikein kunnon hampaan jälkiä selässä ja käsissä. Purevat siis ihan tosissan. Jos jollain joku hyvä konsti millä saisi tuon puremisen loppumaan tai edes vähenemään niin vinkkejä otetaan mielellään vastaan :whistle:

Me ei olla honkkarilla käyty kertaakaan, mielessä kyllä ollut että voisi vaikka joku to aamu sinne suunnatakkin, mutta ei vain ole ainakaan vielä saanut aikaiseksi. Tuossa teppanan perheasemalla ollaan jonkunkerran käyty, onkos ketään muita siellä käviöitä? :)
 
Heipä hei!
Me ollaan käyty honkkarilla viimevuoden puolella aika säännöllisesti. Poika tykkää hirveesti touhuta siellä vaikkakin vähän tahtoo ujostella. Nyt ei vielä olla ennätetty tämänvuoden puolella sinne. Samaan minäkin olen törmännyt että ei siellä niin helposti pääse juttuihin muiden äitien kanssa liekkö mussa sit se vika.....

Entäs oletteko käyneet kirjaston satutunneilla? Me ollaan ja musta ne on kivoja samalla tulee käytyä sitten kirjoja lainaamassa. Toisin me kyllä käytäs ilman tota satutuntiakin.

Entäpä millaisia on nämä seurakunnan perhekerhot? Olikohan et tiistaiaamuna se on täällä lehtikankaalla. En koskaan ole siellä käynyt ja olen ajatellut et jos joku tiistaiaamu ehtisi ulos siihen mennessä kun keho alkaa. onko siellä ohjattua se toiminta vai honkkarin tyylistä vapaata touhuamista?
 
ellimelli: Tosi ikävää toi puremis homma :( Meilläkin esikoinen aina välillä yrittää kokeilla hampaitaan mun jalkaan mut tiukka "ei" on tähän asti vielä riittäny torjumaan hyökkäyksen. Mutta mulla on kyllä sellainen muistikuva et olisin lukenu jostain että tuo pureminen voi olla vaan sellainen "vaihe".. Raivostuttava vaan sellainen :kieh: Mutta meillä ainakin näyttää menevän ohi kun tuo kaksi vuotta alkaa tulla täyteen..

Hanne80
: Mekään ei olla koskaan käyty perhekerhossa mut mulla on sellanen kuva siitä touhusta että kyllä siellä ihan ohjattua toimeintaa on. Mutta korjaatkaa muut, jos olen väärässä! Meilläkin ollu koko talven tarkoitus menä jossain sellaisessa piipahtamaan, mutta ei olla saatu vielä aikaiseksi.. :whistle:

Ihana kun on taas saatu pehmyttä uutta lunta =) Mepä siis lähdemme tekemään tassa lumikuormia rekka-autolle :wave:
 
tuosta honkkarista oli puhetta, en oo kertaakaan sinne saani itteäni raahattua esikoisen kanssa vaikka monta kertaa on käyny mielessä, mut sitten ku tuntuu että minusta on tullu semmonen ujo piimä, niin miten siellä uskallan turpani aukasta, kyllä se sitten ku vauhtiin pääsis niin sitte varmaanki juttua riittäis..miten se on muuten auki? ku ei oo mitään hajua edes siitä millon siellä vois vierailla..

kävin viime viikolla tuossa soidinsuon koululla kuuntelemassa infoa eskariin/kouluun menosta, ens viikolla pitäis jo esikoinen ilmottaa eskariin :eek:

onko täältä kukaan käyny kattomassa elokuvateatterissa sitä röllin sydän-elokuvaa? ku kävi tänään mielessä että jos sais ens viikolla esikoisen kans aikaseksi niin käyttäisin sitä ekaa kertaa elämässään elokuvissa =)

taas pitää kysellä että joko kotikurppa jakautunu?

piipero86 & piipertäjä 33+3
 
Iltoja, täällä minä vielä olen yhtenä kappaleena, mutta aiemmin illallla bongasin limatulpan. Jospas tämä alkaisi pikku hiljaa suunnitella ulostautumista :D Nyt jännätään ja odotellaan...
On tuossa muutamana yönä jo ollut alaselkä ja alavatsa kipua ja jomottaa nytkin kokoajan.

Kävinkin tänään katsomassa 9päivän ikäistä ( tulevaa ) kummi-poikaani :heart: ja oli kyllä ihana pikku mies. Joten tässä kärsimättömänä odotellaan tuota omaa nyyttiä :)

Noista perhekerhoista sen verran, että ei ole tullut käytyä. Minä olen vähän huono lähtemään mukaan tuollaisiin. Voi olla mullakin jotain ujoutta ja en saa sit sanottua mitään järkevää :LOL: :ashamed: Vaikka en muuten ujo olekkaan. Tytöt käy kyllä perjantaisin kerhossa 1,5h kerrallaan.

Puremisesta: Meillä tytöt jokin aika sitten sai tuon puremis vimman, mutta onneksi meni pian ohi. Vinkkiä en siihen osaa sanoa miten loppuisi, mutta meillä meni nopsasti ohi, kun juteltiin tyttöjen kanssa asiasta ja näkivät sit toistensa jäljet ja tietty hokasivat miten kipeesti se käy :D

Jos nyt tästä lyllertäs lepäilee....

Kurppa ja pikkuveikka 37+6
 
Heips mammat!
Kirjoittelin tähän ketjuun joskus, sivulla 1 ainakin näytti entinen nimimerkkini esiintyvän pariin kertaan, ja oli siellä yksi minun viestikin vielä, eli nimimerkillä Papagena olen aiemmin siis kirjoitellut. Piti vain vaihtaa nikkiä, kun sain yhden palstaterroristin kimppuuni... :( Tai itseasiassa en varsinaisesti VAIHTANUT nikkiäni, vaan palasin käyttämään sitä, jolla olen ihan alunperin ammoina aikoina kaksplussalle alkanut kirjoittelemaan. Tuon palstaterroristin takia jätin tämän ketjunkin silloin, en uskaltanut oman alueen ketjuun mitään enää kirjoittaa...

No mutta, nyt siis muistin tämän ketjun taas, ja aattelin kantaa täst'edes vähän aktiivisemmin taas korteni kekoon, kun olen toistaiseksi saanut rauhassa täällä kirjoitella, siis koko palstalla ylipäätään.

Kertaan vähän kuka olen ja mistä ja mikä, kun olen niitä vanhoja viestejäni siis poistanut, ja saatan olla joillekin ihan uusikin tuttavuus. Eli itse olen 24-vuotias, ja esikoispoika on 2-v. Toisen lapsen LA on 17.3. eli nyt on 33. raskausviikko menossa. Ja on kirjaimellisesti RASKASTA... syntyisipä jo! :/ Liitoskipuja nyt lähinnä, mutta myös yleisesti väsymystä ja supisteluja.
Lehtikankaalla asustellaan, ja kotona olen pojan kanssa päivät.

Kiva huomata että täällä on muitakin raskaana olevia, kotikurppa nyt ainakin allekirjoituksellaan pisti tuosta silmään =)

No mutta, siinäpä tärkeimmät nyt kärkeen, katsotaan muistaako minua kukaan! ;)

Ippu ja poika ja vaavi 32+1
 

Yhteistyössä