*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vilukissa:
ei näillä ystävän hauilla ole ennenkään ketään löytynyt. tai sitten oon vaan järkyn tylsä tyyppi :LOL: tiedä sitten.
mut, olen 30vee ja 7v pojan äiti joensuusta. etsin siis ystäviä, kun ei noissa baareissa tule notkuttua....
ei se ihan piä paikkaansa, mie olen löytänyt kaksi hyvinkin ihanaa ihmistä täältä juuri tällasen kaverihaun kautta. Toisen kanssa nähdään viikottain, pidetään muutenkin kovasti yhteyttä, puretaan ilot ja surut..ja toiseen oon yhteydessä vähemmän(asuu kaukana), mutta aina juttu luistaa ja ollaan perillä toistemme tärkeimmistä asioista yms

Nyt on muutto edessä, joten unohtamatta näitä vanhoja tuttuja, taidankin tehä uuden haun, toivoen parasta..
 
Minä 36v. eskarilaisen äiti Helsingistä. En alkuperäisasukas mutta mielelläni vaihdan ajatuksia kulttuurin saralta kaikkien äitien kanssa. Toivon todellakin kulttuuri-immeistä kuvataiteen ja arkkitehtuurin saralta, lenkkeilen mielelläni ja säädän lapseni kanssa vaikkapa Kauppatorilla tai Ateneumissa ;)
 
Tampereen eteläpuoleltaolisi 30-vuotias äiti-ihminen, jolla 2-vuotias taapero. Perheessämme on myös koiruuksia useampia. Lähellä sydäntäni on eläimet, monenlaiset sekä luonto.
En viihdy baareissa enkä juhlimassa vaan rauhallinen hauskapito on mun juttu. Olen aika ujo tapaus uusien ihmisten seurassa. Teemme lähe kaikki jutut ja reissut yhdessä koko perhe, joten myös vapaa-ajalla minulla on usein lapsi mukana menossa.
En ole nirso kaverien suhteen, mutta kaikkei ihanimpia ihmisiä ovat rennon huumorintajuiset tapaukset. :)
 
äiti*2
Savonlinna.
Kahden alle kouluikäisen äiti. Löytyy myös mies ja kissa.
Mielenkiinnonkohteita on liikunta ja ulkoilu ylipäätänsäkin. Shoppailu silloin tällöin. Rennot hetket vaikkapa kahvikupposen ääressä.

Seuraan kaipailen ehkäpä leffailuun, kahvitteluun hiekkalaatikon reunalle, lenkkeilyyn, pari siideriäkin käy, tai mitä nyt ikinä keksitääkään.
En niinkään välitä baarissa käymisestä, enemminkin tykkään hyvästä seurassa hyvän juoman ja ruuan äärellä. :)
Mökki-ilta olisi aivan paras!!

Jääräpää luonne. Vahvat mielipiteet. Toisinaan tulee sanottua liiankin suoraan. Mieti ensin sano sitten - opettelun varaa :D
Huumorintajuinen, mukava ja rento äiti immeinen olen.


Jos kiinnostaa niin kerro. Voin sitten luoda mustan nikin.

 
... ja kehataan sanua :) Oon 35, lapset 3 v. (poika) ja 6kk (tyttö ). Kavereita meillä kyllä on, mutta joitakin uusia tuulia oltais vailla nyt uudella äitiyslomalla. Lasten kanssa puuhastellaan ja ulkoillaan paljon, muuten tykkään kuntoilusta, musiikista, kirjoista, leffoista ja (toisten tekemistä ) käsitöistä. Kokkailu on kans lähellä sydäntä. Musiikki- yms. maku on kenties vähän viisto :)

Yleensä kirjoittelen täällä harmaana Jeniksenä, mutta mulla on siis myös tämä musta nikki.
 
:wave: täällä 44v äiti ja vaimo,toinen poika menee tokalle luokalle ja toinen aloittaa eskarin. Itse olen osa-aikatyössä,tällä hetkellä lomalla. Bailuseuraa en hae,kun en enää viihdy ravintoloissa,paitsi syömässä. Lenkkeilemään olen huono,mutta kävely voisi sujua. Kirppareilla tykkään käydä ja shoppailla yms,luonteeltani olen vähän ujohko ja hiljainen,mutta kun tutustuu niin eiköhän siinä sitten juttuakin irtoa. :)
Paikkakunta pienehkö,en sitä mainosta y-viestillä voin kertoa,meilailu ja meseseurakin olisi ihan kivaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:(

HÖH! Eikö täällä ole kukaan satakunnasta?

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Ketään Porista?? 37 v 3 vuotiaan pojan äiti kaipailee ystäviä ja poika kans!
Mä oon satakunnasta, eräästä pienestä kunnasta täältä. Mulla on kaks poikaa 1,6v ja 4kk. Itelläni mulla ikää 22 ja ystäviä ei tosiaankaan oo ikinä liikaa. Heitelkää yv:tä jos kiinnostaa vaikka tavata joskus.
Mä nostelen vielä...

Olisko ketään satakunnasta akselilla Rauma-h.valta-Pori ja kaikki siitä väliltä oikeestaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Pikkupiikkis ja Huom, jos samanmielinen seura kelpaa, niin laittakaa mullekin yv. Itse en nyt pääse yv-puolelle, huono puhelin käytössä... Mutta huomenna vastaan. Ja muutkin voi laittaa, mun kuvaus on samanlainen kuin pikkupiikkiksellä, paikkakunta Helsinki ja ikäni 31, jos sillä merkitystä. =)
Voidaan vaikka koota jengi kohta kasaan :D
Aina mä asun väärällä paikkakunnalla :whistle: :snotty:
Höh :(
Mutta jos tulet joskus tänne kuumaan etelään, niin laita yv :D
 

Yhteistyössä