Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Pääsisinkö listalle tonne mukana menossa alle? :) Damysille ja Belllille tsemppiä jännäilyyn!

Mun on pakko kertoa mitä eilen tapahtui, mun pomo luuli että oon raskaana vaikka en ole! Meillä on työpaikalla vähän epäselvää mitkä tutkimukset voi työterveydessä tehdä työajalla ja mitkä menee omaan piikkiin. Kävin pari päivää sitten lääkärillä vaikeiden pitkittyneiden pissavaivojen takia ja sain lähetteen ultraan ja gynelle saman tien. Ultrassa katsottiin myös munasarjat ja kohtu kun lääkäri epäili myös endometrioosia, kohtu ja munikset kuitenkin normaalit, huh. Ehdin siinä tunnissa jo panikoida mitä teen jos mulla on endo ja pco.

Sitten gynellä sisätutkimus ja vatsanalue oli normaalit mutta kävin testosteronimittauksessa koska polykystisyyttä on aiemmin ultrassa nähty. Näitä tuloksia oottelen nyt, toivon todella ettei ole hormoneissa vikaa..

Mutta siis pomo vaan tarkisti että kuuluuko ultra meidän työterveyssopimukseen: "Oi onneks olkoon ja kuinka pitkällä oot?" Sitten kun sanoin et en oo niin: "Voi harmi, voi harmi kun kerroit että sulla on sitä vauvakuumetta".. Mähän syöksyin ton jälkeen vessaan itkemään ja kesti aikaa rauhottua. Miehelle laitoin niin se lohdutti että kunhan saa paperit koulusta.. Mut en arvannu että noin vahvasti reagoisin, normaalisti pystyisinkin varmaan ottaa huumorilla mutta oman lapsen kaipuu on vaan nyt niin kova :'(
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

SUNNUNTAI 15.12.

Nimimerkki..............kp.......................ikä...........yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


piipuu..................kp61/34................19v..........yk1(10/13)...1.lapsi
Belll.....................kp45/37................21v..........yk5..............1.lapsi
damys.................kp37/28?................?.............yk?..............1.lapsi
peikkotytsy.........kp33/37................21v..........yk5..............1.lapsi
Toivepulla...........kp32/34-35...........20v...........yk7..............1.lapsi

Kp 21-30


Nyu......................kp27/27.................24v..........yk15...........1.lapsi
Keliaakikko.........kp27/?...................24v..........yk15...........1.lapsi
Fritang................kp26/27.................21v...........yk4............1.lapsi
sinsa....................kp25/29-30............21v...........yk8............1.lapsi

Kp 11->20


Sahrai...................kp18/30-(85).............26v............yk6...........1.lapsi
Ellukana...............kp18/28.....................24v...........yk2...........1.lapsi
Tuuuli+.................kp14/35......................?..............yk?............1.lapsi
Pauliinali..............kp14/30.....................25v...........yk3............2.lapsi

Kp 1-10


Yztlas...................kp10/26-27...............20v...........yk5............1.lapsi
viltsu92................kp8/27.....................21v...........yk2............1.lapsi
Jasmina20............kp?..........................20v...........yk1............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Fritangdpo1417.12


Mukana menossa
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, Tinttu85, ikuinenkuumeilija, piupiu

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa
HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala
MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka
HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro
TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau, Henskuliini93
KESÄKUU
Elsa90, jenniii90
HEINÄKUU
Lauramom
ELOKUU
Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi
SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88
LOKAKUU
jen"
MARRASKUU
harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Äitiysblogi Lumihiutale92)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Mulle voi päivittää kp1/33-37 yk6. Jostain kumman syystä menkat tuli nyt normaalia aikaisemmin, mut kaiketi tuo täti ennakoi joulun tulevan. :)

Meidän vesivahinkoremontti ei oony päässy etenemään, kun pitää selvittää kumpi malsaa myyjä vai ostaja. Ja reklamaation tekeminen on vaatinu monenlaisia raportteja ja arvioita ennen sen tekemistä. Ollaan ny viikko asuttu vuokralla ja kyllä se onki kauhiaa kun on jo omaan tottunu. Mut ei se auta. Toivotaan että homma päästään pian aloittaa ja päästään takasin kotiin. :)

Lisäksi oon ny töis joulua kohti ollu vähä energisempi tekee sellasia juttuja jotka tehään sit ku on aikaa. Lähinnä sellaisten paikkojen siivoamiset joita ei usein tartte ja leiponu oon vähä normaalia enemmän. (Oon siis hoitokodis töis). Työkaverit jotka kaikki mua vanhempia on ihmetelly mn virtapiikkiä ja yleisin kommentti "odota vaan ku sullaki on pari muksua". Yhtenäki päivänä teki mieli huutaa että kun ei oo ees sitä ensimmäistä. Lisäks on ollu keskustelua yhden lapsen syndroomasta, johon kans kommenttia "tee sä ny ees vähintään kaks...jos vaan saat". Arghhh kun ei niin ei. Töissä ei siis tiedetä että mitään yritystä oltais aloitettu, mut eiköhä naiset tämmösen aisti..varsinki joilla jo omia lapsia on.
Noh sitten miehen kaveri oli kaffittelemas ja luin facebookista et meidän tuttu oli saanu vauvan. Se miehen kaveriki sano, että "on se ku kaikki saa vauvoja" mistä sit itekseni päättelin että on tainnu miehet aiheesta keskustella aikaisemminki, kun ovat olleet kelkkoja ruuvaamassa.
Omanapailua hieman kun en oo pitkään aikaan ehtinytkään täällä jutustella. :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ollut nyt molempina aamuina tässä viikonloppuna tosi kovat alavatsakivut, mutta ei näy tätiä. Huomenna testin ostoon koulun jälkeen ja teen toisen illalla ja toisen huomenna aamulla :) kyllä jännittää, ja sen verran on yli että jos ei testissä näy niin sitten enteilee taas pitkää kiertoa.
 
Kp 36/28. Ei mitään tuntemuksia kuukautisista. Eilen iski järkyttävä pahoinvointi kohtaus, joka kesti muutaman tunnin, mutta onnistuin kuitenkin olemaan oksentamatta. En nyt kuitenkaan tuostakaan jaksa vielä innostua koska viime kierrossakin just ennen kuin menkat alkoi niin jostain kumman syystä jouduin oksentamaan.. Ja olihan ne menkat viimekskin myöhässä. Mut nyt kun ne on maagisesti yli viikon myöhässä niin toisaalta oon uskaltanut antaa jo itselleni luvan edes ihan vähän toivoa et nyt kyydissä olis joku!

Testiä yritän venyttää mahdollisimman pitkälle, katsotaan nyt sitten et koska sen tekee. Onneks meiltä on matkaa apteekkiin niin on vähän pienempi kiusaus sännätä sinne. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Nyu
kp2 yk16 :'(.
Ja on tuskaa. Viime yö meni kuuman kaurapussin kanssa keppuroidessa, kun olin niin kipeä enkä jostain syystä löytänyt kuin aspiriinia. Kuusi tuntia ja kuusi aspiriinia myöhemmin en enää tiennyt onko paha olo sen takia, että käy niin kipeää, vai sen takia että kohta alkaa silmämunatkin vuotamaan verta aspiriinin yliannostuksesta. Tunnin päästä pitäisi töihin selvitä ja alkaa menemään uudestaan kipeäksi. Onneksi siellä on sentään vahvempia särkylääkkeitä...
 
Yztlas kyllähän se ovis voi tulla nykyisessä kierrossa viel ihan normaalisti, koska se mahdollisesti joko aikaistaa tai myöhentää ovista ja siis menkat yleensä saattaa siten myös muutamalla päivällä heittää jompaankumpaan kumpaan suuntaan. ei sen muuten pitäis sekottaa kiertoa, mutta sekin tietty voi olla niin yksilöllistä. eli siis periaatteessa jos nyt ovis myöhentyy niin sulla viellä luultavasti mahdollisuus raskautua tässä kierrossa. sunha kannattais nyt tikutella niin näkisit, että myöhentyikö se? asioita sattuu ja tapahtuu, nyt vaan eteenpäin ja jätät ton asian taaksesi. ei sitä voi enää muuttaa niin turha jäädä siihen kiinnikkään ja liikaa miettimään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
damys, ONNEA! :heart:

Täällä ei oo yhtään ressattu vaaviasian kanssa! Eikä oo testailtu. Tänään hieman pyyhkiessä tuli rusehtavaa, joten huomenna varmaan alkaa menkat :/. Seuraava ovis onkin sitten ensi vuonna, jos nyt ei tärpännyt, harmi. Toivon että ensi vuonna tähän aikaan viimeistään olisin edes raskaana.
 
Voi damys minkä joululahjan saitte! :heart: Onnea kovasti!

Itse odottelen menkkoja täksi päiväksi, nyt on monta päivää ollut kipuja aamuisin hetken aikaa ja sitten kivut ovat loppuneet, tänään ihan sama juttu ja vuotoa ei näy. No eiköhän ne sieltä tule kun dpo 13 testasin negan. Varmaan huomiseen mennessä taas viisastuttu...

Jos menkat tänään tulee niin seuraavan ovulaation aikana olemme mieheni äidillä, voi hitto :D Mitenköhän siitäkin sitten selvitään, apua...

// Jaaaaaa olipa kerran kp1. :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Damys :heart:

Täällä testattu tänä aamuna nega pc:llä, eli luultavasti toivo menetetty tässä kierrossa. Eilen tirautin miehelle parit kyyneleet, sanoin että pelottaa etten oo vieläkään raskaana. Ja niinhän siinä sitten kävi. Noh, uutta vuotta kohti mennään ja testailen vielä ensi viikolla jos ei oo menkat alkaneet. Sen jälkeen ollaan kierrossa niin pitkällä ettei mitään toivoa enää ole.

Toisaalta yritän olla positiivinen, mies on saanut ensi vuodeksi sivaripaikan ja meidän elämä alkaa tasoittumaan :) Hän tosin on koko tammikuun poissa kotoa, koska on koulutuksessa, eli yksi kierto menee ainakin hukkaan sen takia. Vaikka menkat alkaisi tänään niin oviksen aikaan mies ei oo enää täällä. Eli sikäli en stressaa koska alkavat.

Ja Nyu halaukset ja voimia :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Hei vain kaikille, pitkästä aikaa.

Anteeksi, että poistuin mitään sanomatta, tuli vain tunne, että pitää ottaa etäisyyttä kaikkeen tähän vauvajuttuun. Marraskuinen lomakin osui tähän juuri sopivasti :) Vietimme siis rakkaani kanssa koko marraskuun etelässä. Vitsailinkin tuolloin, että tuon tuliaisia...

En tahdo takaisin listalle, ainakaan vielä, mutta muistin virkistykseksi (lähinnä itselle) kirjoittelen ylös...

Nyt on yk 8, 28/27, tätiä ei näy ja aamulla ovistesti (kun ei ole r-testiäkään) näytti tältä:


Testiviiva on kontrollia vahvempi ja CB hymyili mulle :D
 
Mulle saa päivittää kp1/34-35 yk8
Huhhuh, tuntuu ihan hirveältä ajatella että pian on vuosi yritetty..... Eikä varmaan hoidot tule kyseeseen, sillä tiedän jo että minun tarttisi saada hieman painoa kuriin :) Ehkäpä aloitan nyt sen jokaisen aloittaman joulunjälkeisen dieetin :D
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

KESKIVIIKKO 18.12.

Nimimerkki..............kp.......................ikä...........yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll.....................kp48/37................21v..........yk5..............1.lapsi

Kp 21-30


Keliaakikko.........kp30/?...................24v..........yk15...........1.lapsi
sinsa....................kp28/29-30............21v...........yk8............1.lapsi
Sahrai...................kp21/30-(85).............26v............yk6...........1.lapsi
Ellukana...............kp21/28.....................24v...........yk2...........1.lapsi

Kp 11->20


Tuuuli+.................kp17/35......................?..............yk?............1.lapsi
Pauliinali..............kp17/30.....................25v...........yk3............2.lapsi
Yztlas...................kp13/26-27...............20v...........yk5............1.lapsi
viltsu92................kp11/27.....................21v...........yk2............1.lapsi

Kp 1-10


peikkotytsy.........kp4/37................21v..........yk6..............1.lapsi
Nyu......................kp4/27.................24v..........yk16...........1.lapsi
Toivepulla...........kp2/34-35...........20v...........yk8..............1.lapsi
Fritang................kp2/27.................21v...........yk5............1.lapsi
Jasmina20............kp?..........................20v...........yk1............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, Tinttu85, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa
HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala
MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka
HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro
TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau, Henskuliini93
KESÄKUU
Elsa90, jenniii90
HEINÄKUU
Lauramom
ELOKUU
Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi
SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88
LOKAKUU
jen"
MARRASKUU
harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa
JOULUKUU
damys


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Äitiysblogi Lumihiutale92)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Joo, tämä on kyllä paras mahdollinen joululahja!

Mun ensimmäinen reaktio oli täysi hämmentyminen, en saanut sanaa suustani ja koko maailma pysähtyi. Seuraavaksi seurasi itku, jota seurasi jälleen itku. Nyt hymyilyttää ja itkettää vuoronperään. Tuntuu vaikealta uskoa todeksi. Aamulla tein vielä toisen testin ja siihenkin ilmestyi välittömästi kaksi viivaa. :heart:

Mies hämmentyi ehkä vielä enemmän kuin minä, oli koko eilisen hiljaa ja tänään aamullakin vielä vähän vaisuna. Yhtäkkiä päivällä sitten alkoi tilittää kuinka teen siitä maailman onnellisimman miehen ja olen antanut sen elämälle tarkoituksen ja annan syyn elää. Seuraavaksi alkoi panikoida onko hän valmis isäksi. Lohdutin sanomalla, että kukaan ei ole valmis vanhemmaksi ennen kuin on vanhempi. Ja onhan tolla mun miehellä jo ihan hyvät edellytykset, kun on jo mun pojille isähahmona. ;)
 
Hei kaikki!

Halusin ilmotella vain, että olen vielä mukana, mutta on ollut hiljaista kun uutta kotia remontoitu eikä ollut nettiä ennen kuin nyt. Joten täällä taas!
Menkkojen pitäis nyt alkaa perjantaina tai viimeistään lauantaina. puuh..

ONNEA mahdottomasti kaikille plussanneille! :heart::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
Oi onnea kaikille plussanneille! Maalman ihanin joululahja! <3

Itse oon tikutellut ovista jo viikon kun ei ole minkäänlaista tietoa omasta kierrosta sen pitkän kierron takia. Tämä kierto mennään terolutien avulla, mutta ovista ei vaan vieläkään kuulu.. Toivotaan nyt että ovuloin edes. Ensi viikolla olisi loma joten olisi mukava ajankohta ovuloida kun olisi aikaa touhuillla makuuhuoneen suunnalla ;)

Jokos kaikilla on joululahjat ostettu ja paketoitu sekä muut joulupuuhat tehty? Minä olen paketoiut jo kaksi viikkoa sitten kaikki jotta säästyisi joulustressiltä. Ruokapuoli onneksi hoituu oman äidin taholta joten siitä ei tarvitse stressata :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85

Yhteistyössä