Kakskymppiset yrittäjät 2011

Iippari Odotahan vain rauhassa pari päivää (on varmaan tosi helppoa :D ) niin ehtii mahdolliset raskaushormonitasot nousta. Osa plussaa myöhään, niin vielä on toivoa! :)

Pamsku Joulupyhinä käydään vaan molempien vanhemmilla ja ollaan ihan kotona. Meillä ei (onneksi) oo ollut tapana muiden kuin ihan lähimmäisten kanssa viettää joulua. Isovanhempia ei enää oo kummallakaan, niin riittää, kun käy haudoille viemässä kynttilät. Tapanina mulla on sitten perinteisesti kaveripäivä, joka nykyään on tosi tärkeä, kun näkee kaukana asuvia kavereita. :)

muut gallupit: yksi koira löytyy ja sukupuoli kyllä selvitetään. Nyt tuli mieleen, ettei siitä oo tainnut olla edes puhetta, mut tuskin miehelläkään on mitään sitä vastaan. Riippuu siitä, kuinka hyvin sen näkee, et minkä verran uskalla ostaa muita kuin neutraaleja vaatteita.

En ossaa sanoa, missä järjestyksessä hankitaan juttuja jne. Koitan varmaan melko pitkään sinnitellä ilman mitään suurempia hankintoja. Vaatteita ja muuta pikkusälää ostetaan varmaan aina kun tulee kivoja vastaan.

Meille tulee luultavasti sekä käytettyjä että uusia juttuja. Oon aika huono kiertään kirppiksiä enkä oo koskaan netistä tilannu mitään käytettyä, mut lapselle saattais kyllä helpommin löytyä kirppikseltä vaatteita entä itelle, ja tietty varmaan jotain saadaan sukulaisilta. Uutena hankitaan ehdottomasti vaunut ja kestot ja sukat yms. Vaunuihin on pakko satsata, kun ne tulee tosi ahkeraan käyttöön, jos vauva vain yhtään viihtyy niissä.
 
Me kyllä halutaan molemmat ehdottomasti tietää lapsen sukupuoli etukäteen, vaikka se nyt ei ihan sata varma tieto olekaan..Ainakin mä oon niin utelias ihminen :D
Ja meillä on 2-vuotias koira, haluaisin kyllä toisenkin, mut varmaan pitää nyt kattoo miten tässä vauvahankkeessa käy ja sit vasta mietitään uutta koiraa tarkemmin :)
 
Sunflower11
^ mä oon molemmissa saanut ihan satavarman tiedon ;)

Ekan aikana 4 D-ultrassa selvät vehkeet näkyi ja sanoikin toki et 100% varmasti poika ja näkihän sen itsekin :D Tosin onhan 4D selkeempi.

Kakkosessa rakenneultrassa ultraaja sano että näyttäs tytöltä muttei sano 100% varmaksi, kontrolliultrassa 24rv sitten kaks lääkäriä vahvisti sen että tyttö on :D tosin näin mieki sitten kun näyttivät..
 
Tänään illalla first signal kasetilla ja CB normaaliversiolla negat.. :( VIHTU! :D

No mutta jos ei vielä maanantaina ole menkat alkanut niin varaan ajan meidän terkkariin, siis jos mä en saa testiin positiivistä niin menkat mä ainakin haluan, NIH! :D Ja kun siis mun mittakaavalla on tosi myöhässä menkat. Jos näin niinkun ajattelen omaa kehoani.. Hankalaa.
 
No se oiskin suotavaa et sen sit ihan oikeesti selvästi näkis et kumpi sieltä on tulossa..Kiva kun ois just saanut lapsen huoneen sisustettua esim.tytölle ja vaatteet ja kaikki mut sit tuliskin poika :|

Iippari toivottavasti se plussa nyt sieltä pärähtäs sit ennen kun kerkeät aikaa varata :)
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin, unohdin sulle Pamsku vastata. :) Elikkäs joulu menee pääasiassa ihan kotona, aattona käydään syömässä anoppilassa ja sitten joulupäivänä mun vanhemmilla. Ja joulupäivän iltana olis tarkoitus käydän (ainakin mä) mun kaveria moikkaamassa. :) Ei sen kummempaa.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 18.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp110/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp58/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
Iippari...............kp33/26-28............19v.........yk6..............1.lapsi
Vanilja 87..........kp32/31-35............24v..........yk5.............1.lapsi
nellinu............kp31/26-28............23v.........yk4................2.lapsi

Kp 21-30

Johanna88......kp29/28-40............23v.........yk8................1.lapsi
KaisaKaisanen..kp25/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp24/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi
Anlii...............kp21/28-73...........22v.........yk4................1.lapsi
Destello..........kp21/29-32...........23v........yk7.................1.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp20/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi
Pamsku...........kp18/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi
Annie24..........kp16/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp16/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp15/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze........kp12/27................22v........yk9..................1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11.......kp9/24-35...........23v........yk13...............3.lapsi
Amalia89............kp8/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp8/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Heipsis, nyt mun tilanne vasta erikoinen onkin. Koska tänään alkoi hieman vuotaa, mutta siis oikeesti ihan 5% maksimissaan siitä määrästä mitä pitäisi? Siis tamppooniin ei oikeen keräänny mitään. Kauheen yksityiskohtaista anteeksi siitä mutta olen oikeasti ihan pois tolaltani enkä oikein voi muille tästä puhua. Oman poikaystävän kanssa tietenkin ollaan juteltu ja hän koittaa mua rauhoittaa.

Mun kaveri joka on äiti ja raskauksiin jo opiskeluissaan perehtynyt ja varsinkin omien hyvin hankalien raskauksien kokemuksella kertoi et mulla saattaisi olla niitä kiinnitysvuotoja? Kun silloin ei kuulemma tule paljoa verta?

Huomenna pakko soittaa lääkäriin ja varata aika, mä tahdon varmistua ettei vaan oo kohdun ulkonen raskaus kun mulla on sitä sukurasitteena ja kun on niin outoja kipuja.

Täytyy vaan yrittää rauhottua vaikka olo on kun peuralla ajovaloissa...

Mitäs teidän muiden jouluvalmisteluihin kuuluu? :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 19.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp111/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp59/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
Iippari...............kp34/26-28............19v.........yk6..............1.lapsi
Vanilja 87..........kp33/31-35............24v..........yk5.............1.lapsi
nellinu............kp32/26-28............23v.........yk4................2.lapsi

Kp 21-30

Johanna88......kp30/28-40............23v.........yk8................1.lapsi
KaisaKaisanen..kp26/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp25/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi
Anlii...............kp22/28-73...........22v.........yk4................1.lapsi
Destello..........kp22/29-32...........23v........yk7.................1.lapsi
Grill................kp21/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi

Kp 11->20


Pamsku...........kp19/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi
Annie24..........kp17/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp17/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp16/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze........kp13/27................22v........yk9..................1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11.......kp10/24-35...........23v........yk13...............3.lapsi
Amalia89............kp9/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp9/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Vanilja:hug:

Iippari Joko on tilanne selvinny? Toivottavasti ois kiinnittymisvuotoa tms! :) Jos et oo tikutellu ovista, niin sitten ei kyllä kannata laskea dpoita, kun ovis saattaa helposti myöhästyä, joten menkatkin alkaa myöhemmin tai plussa tulee testiin myöhään.
Minun mielestä veren määrästä ei ihan heti kannata huolestua, kun mulla ainakin vaihtelee paljonkin vuodon määrä alussa. Eli voi (ikävä kyllä) olla normimenkatkin, vaikka vuoto ois alussa hyvin vähäistä (en tosin oo mikään asiantuntija, kun en ite oo hoitoalalla!). Menkathan ois parempi vaihtoehto kuin se kohdunulkoinen, mutta toivottavasti sulla ei ois kummastakaan kyse, vaan normaalista alkuraskauden vuodosta! :)

Onko kaikilla jo joulukiireitä vai ootteko vain lomalla, kun täällä on niin hiljasta? :) Mun jouluvalmistelut on hyvällä mallilla. Lahjat on paketoitu, ja enää pitää siivota (en kyllä mitään komeroita aio järkkäillä), kuusi koristella ja muutama juttu leipoa, mutta ne jutut voin tehdä vasta loppuviikosta.

Mikä on muuten tilanne loppukierrossa olevilla? =)
 
Vanilja: Pahoittelut, mutta peli ei ole menettetty ennen kuin täti oikeasti saapuu. :)

Annie: No tuota vähän kieltämättä pukkaa jo joulukiireitä ja oikeastaan vain siksi että lupasin eilen että lähden huomenna isovanhempieni kanssa käymään 500km päässä sukulaistemme luona ja yövymmekin siellä kaksi yötä, vaikka ensin suunniteltiin vain yhden yön reissua. Nooo, äitini viisaana sanoi: "mitä et ehdi jouluksi tehdä, ei sitten tarvitsekaan tehdä". :D Eikä tässä oikeastaan olekaan kuin siivousta ja perjantaina ehtii sitten vielä imuroimaan ja pesemään lattiat. Ja käymään kaupassa! Huh huh, ei varmaan yksi joudu kaupassa olemaan. :D
 
Mulle voi merkata KP2 YK 7. Huomenna soitan kuitenkin terkkarille ku menkat suht niukat ja kipu on KAMALA, ja tosiaan ei koskaan sattunu tällei. Ja ku tänäänki sattuu, yleensä vaa sillo ku alkaa. :(

Mieli on ihan maassa. : ( No kyllä tää tästä.
 
Iippari: :hug: pahoittelut tädistä.

Mulla joulustressi puskee päälle. Koko tää päivä menikin kaupassa ja lahjojen paketoinnissa. Ja mun piti siivota!!
Laitettii kolmisen kk takaperin asuntohakemus seutumme opiskelija-asuntotoimistoon ja soittelin tänään sinne, että sais kuulla, että mikä mahtaa olla meidän sijoitus asuntoon. Ja päästin valkoisen valheen; "meille on tulossa perheenlisäystä loppusyksystä". No sijoituksemme tämän valheen ansiosta on 1. (aikaisemmin 12.)
Muutto aikaisintaan maaliskuussa (tää kyseinen kohde on suosituin tällä seudulla; vuonna 2002 valmistunut hissitalo; kolmiossa on oma saunakin)
Oon kyllä onneni kukkuloilla! Saadaan siis isompi asunto ja mikä parasta - halvalla. :)

Vattaa turvottaa.

Kysymys; kauanko te annatte tavaran olla sisällänne pupuilun jälkeen? Ja nostatteko lantiota, jotta tavara "valuis" oikeaan paikkaan?
 
Voih, pahoittelut Iippari! :hug:

Pamsku: Hihi, eihän sitä tiedä vaikka ei olisikaan ollut vale minkä kerroit. ;) Mutta hyvä jos sen ansiosta saatte kivemman asunnon. Ja kysymykseesi: Tuota tuota... No se "ylimääräinen" tavara mikä tulee heti ulos saa tulla ja loppu mikä sisällä pysyy, pysyy siihen about ekaan vessa kertaan asti. Vähän vaihtelee, mistä lie johtuu. Varmaan paine-tasapaino heittelee tuolla alapäässä... :confused: :LOL: Mutta joo, en käytä mitään vippas-konsteja. :D

Yritän päästä vielä huomenna aamulla täällä käymään ennen lähtöäni, sitten voikin olla että seuraavan kerran pääsen täällä käymään vasta torstai iltana. Mutta siis palaan asiaan viimeistään silloin! =) Pitäkäähän keskustelu pystyssä tytöt! ;)
 
Iippari pahoittelut :(

Onpas tosiaan joulukiireet hiljentäneet tän paikan..Täällä päässä aiotaan viettää jouluviikoloppu anoppilassa, pitänee laittaa greippimehut johonkin limpparipulloon ja pakata ovistestit myös mukaan :D
 
Paljon jaksamisia iipparille :hug:

Tänään töissä illan mittaan tuli huono olo, ajattelin että verensokerit varmaan
alhaalla. Äsken tein sitten testin se oli niin selvä plussa kun voi olla <3
En voi uskoa tätä todeksi, heti alko pelottamaan että pysyykö se mukana.

Voiko se pahoinvointi alkaa jo nyt?

Paljon plussa tuulia kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä