karppaajien tsemppiketju

  • Viestiketjun aloittaja pepperoni
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Otankin nyt sitten loppupäivän vähän rennommin ja syön jäätelöä. Muuten toki pysyn karppilinjalla, mutta kun Lidlissä on jädet tarjouksessa. :saint:
Joo ja siis.. että mää oon koittanu pitää, et vaik söisinki just jottai jäätelöö, ni en kuitenkaa kaikkee muuta vedä läskiksi. Siis että muuten silti karppaan, että en turhaan ala mitään pullaa vetämään. Vaan muut syömiset pidän silti kondiksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Otankin nyt sitten loppupäivän vähän rennommin ja syön jäätelöä. Muuten toki pysyn karppilinjalla, mutta kun Lidlissä on jädet tarjouksessa. :saint:
Joo ja siis.. että mää oon koittanu pitää, et vaik söisinki just jottai jäätelöö, ni en kuitenkaa kaikkee muuta vedä läskiksi. Siis että muuten silti karppaan, että en turhaan ala mitään pullaa vetämään. Vaan muut syömiset pidän silti kondiksessa.
Mulle tää on just ollut se ongelma, että jos repsahtaa niin sitten täytyy vetää ihan överiksi. Niin kuin kaikki tai ei mitään... Nyt yritän opetella siitä pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Otankin nyt sitten loppupäivän vähän rennommin ja syön jäätelöä. Muuten toki pysyn karppilinjalla, mutta kun Lidlissä on jädet tarjouksessa. :saint:
Joo ja siis.. että mää oon koittanu pitää, et vaik söisinki just jottai jäätelöö, ni en kuitenkaa kaikkee muuta vedä läskiksi. Siis että muuten silti karppaan, että en turhaan ala mitään pullaa vetämään. Vaan muut syömiset pidän silti kondiksessa.
Mulle tää on just ollut se ongelma, että jos repsahtaa niin sitten täytyy vetää ihan överiksi. Niin kuin kaikki tai ei mitään... Nyt yritän opetella siitä pois.
Jäätelöissähän ei välttis kaikissa ees oo ihan kauheesti hiilareita. Ja plussaa tietysti se, ettei oo viljaa lainkaan :)

Että mä jos syön päivän aikana jätskiä, niin tuntuu ettei se sillei muuhun vaikuta, paitsi ettei paino välttis laske niin äkkiä. Kun taas vaalee vilja rupee helposti ottaan vattaanki ja sekottaa ruuansulatusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Minulla myös vilja on pahin. Oon tosi viljaherkkä ja se aiheuttaa sokerihimon lisäksi myös vatsavaivoja. Pahin vilja minulle on ruis.
Eli tämäkin puoltaa sitä, että vedä mielummin sitä jäätelöö iha huolella, ku että rupeet vielä keksiin ja pullaanki sortumaa ;)
 
Cilla
Uusiokarppi ilmoittautuu..
Jojoilija pahimmasta päästä :ashamed: Joka laihdutusyrityksen jälkeen on kilot tuleet takaisin korkojen kanssa, niin että nykyään painan enemmän kuin koskaan ennen :ashamed:
Jotain on pakko tehdä, motivaatiokin on ihan hukassa. Mutta ei auta, pakko yrittää. Siispä ilmoittaudun tänne.
Edellisellä kerralla merkkailin kaikki syömiseni tunnon tarkasti kalorilaskuriin, mutta turhauduin kun kalorit jäi aina vajaaksi vaikka musta tuntui että syön aivan kauheasti. Luulen, ettei tuo syömisten kirjaaminen ole mun juttu, vaikka se kuulema edistääkin laihtumista. Ehkä syön vain mututuntumalla pyrkien pitämään hiilarit alle 20g. Elämäni aikana olen karpannut sen verran, että uskoisin sen onnistuvan näinkin.
 
noniin..eilinen päivä meni ihan mettää en oikein syönyt koko päivänä kuin munakkaan,illalla iski nälkä ja vedin 4leipää :x
opin taas syö vaikka ei olisi nälkä,muuten on mielihalut hävinnyt paitsi tuo jätski ja leipä |O

tänään paistelen niitä lidlin pötkylöitä ja pihvejä salaatin kans :p
 
Täällä kans menny hiukan löysemmällä linjalla. Jokseenkin tullut otettu rennosti ku viiminen lomavkl. Tänä aamunaki hiilareita kerty ku pakko oli juoda 2 isoa lasia itetehtyä viinimarja mehua :p Sitten lounaana oli 2paistettua munaa 2 siivua naudan sisäfileeleikkelettä ja lisukkeenä kaalisalaattia.
Illalla voiskin sitten niitä Lidlin piffejä syä kesäkurpitsan kera tai jtn. Huomiseksi kasaan töihin evääksi kebusalaattia.
Mutta huomenna siis arki ja tiukempi linja! Näin son nähtävä! Pakko alkaa saamaa tuota paino pois, et mahtuis kunnolla noihin vaatteisiin :'(

Taidankin tänään vierailla myöskin Lidl:issä :D
 
no niin nyt mä alotan oikeesti. Viikonloppu meni ralleissa siideriä ja lonkkua vedellen ja tulihan siellä jotain hemmetin makkaraperunoitakin syötyä. Mutta nyt aion olla juomatta ukon synttäreihin asti (syyskuun puoliväliin siis) ja ottaa oikeen tosissaan tämän.

Tänään en oo vielä syöny muuta ku kaaliraastetta herbamarella ja öljyllä, herneitä ja haloumia. Meni viime yönä viiteen...
 
Oijoijoi, olipa kyllä hyviä ne lidlin pötkylät :p Namskin!! Kiitos vain hyvästä vinkistä!
Mulla taas hiilarit melkees 50g, mut jospa ne pysys kuiten alle 60g.
Mitä kaikkee te ette syö/ syötte että saatta pidettyä hiilarit alle 20g :eek: toisaalta mun hiilarimäärää tänään nosti toi aamuinen mehunlitkintä :ashamed: mutta pakko kai soli omatekemää mehua maistaa, ku eka kertaa vielä tein.
 
karppikatti
Tänään en oo herkutellu ollenkaan ja toivon että kohta pääsisin ketoosin. Ajattelin muutaman päivän olla ketoosissa niin saan tän turvonneen olotilan pois, minkä olen maitosuklaalla aiheuttanut. Oon kuitenkin hyvin saanu treenattua, tälläkin viikolla 6 kertaa :)
 
te pidempään karpanneet
Millaisia (paino)muutoksia teille pidempään karpanneille on tullut? Käsittääkseni karpatessa ei aina muutokset näy niinkään kiloissa kuin muuten kiinteytymisenä yms
 
Kipis
Alkuperäinen kirjoittaja te pidempään karpanneet:
Millaisia (paino)muutoksia teille pidempään karpanneille on tullut? Käsittääkseni karpatessa ei aina muutokset näy niinkään kiloissa kuin muuten kiinteytymisenä yms
reilut 20kg paino pudonnut. Paino oli tammikuussa 08 satasen paikeilla, nyt n 77kg. Olen vielä pyöreä, mutta en ehkä niin pyöreä kuin mitat antaisi olettaa ( pituutta 170cm )
 
Kipis
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
miten tietää että on ketoosissa? Ja onko se turvallista? miten siitä pois?
Laihduttaako se eniten?
Mä en tietoisesti ole ikinä ollut ketoosissa, mutta kai se on monelle ns alkustartti karppauksessa.
Mutta ilmankin laihtuu varmasti
 
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
miten tietää että on ketoosissa? Ja onko se turvallista? miten siitä pois?
Laihduttaako se eniten?
Tiedät olevasi ketoosissa, kun suussasi tuntuu kelju, "imelä" mutta tunkkainen maku, sen myös haistaa hengityksestä. Apteekista saa sellaisia testiliuskoja, jotka myös näyttävät virtsassa olevat ketonit.

Ketoosista pois päädyt, kun syöt hiilareita sen verran, että elimistöllesi riittää ravinnosta glukoosia eikä kehosi tarvitse valmistaa itse energianlähteitä omista varastoistaan.
 
Voi elämä...3 päivää anoppilassa takana ja paino nousi kilon :eek: :eek:
Kyllä huomaa että on vedetty kaksin käsin leipää,perunaa ja mustikkapiirakkaa :/ :ashamed:
Aloitin induktion tänään,pakko päästä tästä koukusta heti eroon.
Eli pari viikkoa mennään sitten kerma ja pekoni linjalla....
Lounaalla meni tonnikalaa,salaattia ja raejuustoa.Kahviin lisään kermaa ja päivälliseksi tarkoitus syödä kabanossia,keitettyä munia ja raejuustoa sekä salaattia.
 
minttu-79 harmaana
Ajattelin huomenna kokeilla tällästä laatikko uunissa mihin tulee pakasteesta parsakaalia 450g ja kukkakaalia 450g,2 pakettia paloiteltua ja paistettua pekonia,purkki kermaa ja 200g juustoraastetta päälle.Maustaa ajattelin yksinkertaisesti suolalla ja pippurilla.Koko satsissa kaloreita noin 2395 hiilarit 28 protskut 125 ja rasva 190.Tuosta satsista saa varmaan 3-4 reilumpaa ateriaa.
 
On se vaan mukava kun paino putoaa eikä tartte nälkää nähdä eikä hikipäissään juosta pitkin maita ja mantuja. :D Lauantainaki oli niin laiska päivä, että oikeesti vaan istuin koko päivän, ja putos 300g. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja te pidempään karpanneet:
Millaisia (paino)muutoksia teille pidempään karpanneille on tullut? Käsittääkseni karpatessa ei aina muutokset näy niinkään kiloissa kuin muuten kiinteytymisenä yms
Pitkään ja pitkään, mutta mulla paino piirun vajaa 2kk sitten aloittaessani oli 56,8 kiloa. ELi normaalipainon sisällä aloitin. Tänä aamuna paino oli 50,7 kg, joten painoindeksi painunut jo alle 20:n. Tarkoitus oli kyllä lopettaa laihdutus 52 kiloon, mutta heilukoon tuossa nyt miten lystää.

Tää on vaan ollut niin helppoa. Kertaakaan en ole repsahdellut yhtään mihinkään. Alkoholia kyllä on mennyt useamman kerran tänä aikana, mutta ne on olleet ihan suunniteltuja reissuja, joten en kutsu niitä repsahduksiksi B) Ja syömispuoli on pysynyt kondiksessa niin humalassa kuin krapulassakin...

 
Alkuperäinen kirjoittaja heiheihei:
Te jotka puhuitte niistä Lidlin pakastelihoista (cevapcicit ym) niin minkä kokoisia ne pakkaukset on?

Semmonen kilon pussi. Kyllä itellä piti tonkii et osu silmää, entuudestaa ihan outo tuote :) Piti kahteen otteeseen kiertää pakasteallas vaikka kebu ja noita hampparipiffejä otin ihan vierestä
:LOL:

Mitäs vois syyä iltapalaksi??
Hiilaria menny tälle päivää 24g joten niitä mahd. vähä yhteensä kaloreita syöty 945kcal

Tänään tuli tuo kirjakin minkä tilasin, pitänee sitä lueskella jotta sais uusia ruokaideoita :p
 

Yhteistyössä