❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Wolt mun ymmärryksen mukaan ei kai ois vaikutusta raskautumiseen, mutta itse raskausaikaan saattaa olla ku nivelet muutenki löystyy. Mutta huom! en ole lääkäri ja jos sulla on vielä tutkimukset kesken eikä tietoa monessako nivelessä niin kannattaa kyllä lääkärin kans keskustella asiasta. Voimia, ei oo mukavia uutisia :(
Joo..se saattaakin olla sitten kova pv se kun pääsee lekurille ja odottavan aika on tunnetusti pitkä.
*huokaus* se otetaan mitä annetaan mut kyl se kirpaisee...ku pääset pystyyn niin eikös "joku kamppaa" ..

@-tanjuska tohon korjaus :) kp 6/28-31
 
Ei se elämä oikeen suju...

Onko kellään nivelrikkoa ja silti raskautunut?
Tai saako silloin edes...molemmissa nilkoissa ainakin...ja tutkimukset tulossa. Ku funtsii keväistä jalkakuvausta ja kesäistä kolarin jälkeistä kuvausta..niin voi olla että sitä on polvissa kyynärissä ja niskassa..ehkä jopa selässä :cry:
Kiva saada semmonen puhelu töihi :(
No ainakin mun äidillä on paha nivelrikko ja kaks lasta hän on pyöräyttänyt maailmaan ja vieläpä päälle kolmekymppisenä :) Eli ei sen pitäis raskautumiseen vaikuttaa, vaikka ite raskausajasta se voi tehdä inhottavampaa.

@Josephina voi ei, voimia <3

Toivotaan että ens jouluna ei kukaan enää olla tässä ketjussa kirjottamassa!!
 
Viime uutena vuotena ajateltiin, että vuoden päästä meillä on aivan varmasti joko vauba tai maha kasvamassa..pari päivää sitten itkin kierrosta kiertoon elämistä ja että kyllä ne menkat taas alkaa.

Tänään, jouluaattona ilmestyi haamu testiin. Toivotaan, että on pysyvä, ei suurta luottoa ole vielä iloita. Joulun ihmeeksi sanoisin o_O

Hyvää joulua teille kaikille, älkää lakatko toivomasta:love:
 
Täällä on kauheasti tapahtunut!
Kauheasti onnea ja pahvilaatikollinen tarrasukkia plussanneille. <3
Eritoten sulle @haaveilija-31 eiköhän olis jo aika teillekin muksun tulla.

ON, hmmm... Taisi ihmeeksi ovulaatio sattua sittenkin eiliselle/yölle/tälle päivälle, ainakin ovistestien ja limojen mukaan. Viikko sitten ultrassa ku ei ollut selkeää johtofollia, vaan molemmin puolin jotkut 10mm:set veitikat. Ollaan puuhailtu perjantaina, katsoo saisiko vielä aikaiseksi tänään. Jotenkin on halut vähän kummallakin kadoksissa ja ainakaan itse en jaksa lähteä väkipakolla hoitelemaan. Saa se perjantainen riittää sitten jos tänään ei jaksa...huonommat mahkut mutta vähän on jo usko muutenkin alkanut hiipumaan koko raskautumisideaan. (n)
Noh, parin viikon päästähän sen näkee sitten että miten kävi ja oliko ees ovis. Iloitsen sitten silloin edes siitä että oon saanut eet jonkinlaisen kierron itselleni aikaiseksi. :)
 
Minutkin voi toistaiseksi ainakin lisätä plussanneisiin :barefoot:.
Täytyy mainita valmiste, jonka käytön aloitin tämän raskautuneen kierron alussa, jospa jollain muullakin vaikuttaisi (toki myös saattoi olla tuuria).
Eli Strath yrttihiivavalmiste, sitä kysyin alunperin painon nostoon luontaistuotekaupasta. Sieltä kerrottiin sen olevan ravinteikasta ja sopivan koko perheelle, tuo elinvoimaa jne. Pari teelusikallista päivässä, maksoi alle 20€
 

Attachments

Dpo 6 ja jos oikeen puristelee niin saattaa pientä aristusta tuntua tisseissä :D unohin tosin aattona ottaa terolut-tabletin. Täytyy johtua siitä! Ois kyllä kieltämättä vähän noloo plussata heti ku saa vakkaripaikan :D mutta mua ei haittas! Vuosiki vaihtuu kohta ja alkaa pikkuhiljaa taas jännittää tuo gynelle meno
 
Viime uutena vuotena ajateltiin, että vuoden päästä meillä on aivan varmasti joko vauba tai maha kasvamassa..pari päivää sitten itkin kierrosta kiertoon elämistä ja että kyllä ne menkat taas alkaa.

Tänään, jouluaattona ilmestyi haamu testiin. Toivotaan, että on pysyvä, ei suurta luottoa ole vielä iloita. Joulun ihmeeksi sanoisin o_O

Hyvää joulua teille kaikille, älkää lakatko toivomasta:love:
Eikä, onnea, tuli ihan kyynel silmään!! ♥
 
Joku vois palauttaa mut maanpinnalle kiitos! Tissikipu on yltyny, kiertoon nähden outoon aikaan kipuilee. Voisko taas pikakelata viikon, en haluu elättää mitään toiveita ku se sattuu nii paljo ku taas menkat alkaa. :(

Mites joulunvietot sujui? Ite ainaki tullu syötyä jonkuverran ku tänään eräs asiakas tökki mahaa ja sano että oon pieniinpäin. :D mies onneks lupas alottaa mun kans yhesä dietin :D
 
Täällä kanssa yksi joka toivoisi pikakelausta vaikkapa viikolla eteenpäin. :D
Tuntemuksien ja ovistestien mukaan se O oli maanantaina (ehkä-ovisplussa sunnuntaina) mikä itsessään oli iloinen yllätys mutta tietty pcon takia tuostakaan ei voi olla ikinä varma että tapahtuiko oikeasti. Noh, parin viikon päästä maanantaina pitäisi menkkojen tulla viimeistään...tai olla tulematta. ;) Ei jaksa kuitenkaan elätellä suuria toiveita. Pessimisti ei pety.

Joulu meni oikein mukavasti täällä päässä; mies rohkaistui viimein neljän vuoden yhdessäolon jälkeen kosimaan. <3
Ja ei, en väitä vihjailleeni asiasta jo jonkin aikaa, köh köh. :D

Miten on, saitteko te mitään kivoja joululahjoja?
 
@-dino- joulun vietto sujui hyvin! Ei ehtinyt tulla tylsääkään, kun siskon lapset piti kiireisinä. :D Eilen kotiuduin, että ehtii vähän olla kotona ennen uutta vuotta.

@Valonkantaja sain juuri sen mitä toivoin, kalevala-kaulakorun :) Ei nyt niinkään vaihdella aikuisten kesken lahjoja ja vanhemmatkin antaa tilille rahaa, että ostakaa itse. :p Toivotaan, että sun ovis tapahtui!

Sitten vähän teille molemmille, kun voin liitää oman kertomuksen molempien kirjoituksiin. Eilen tosiaan kotiin tullessa mies oli ostanut kukkia ja kun aloin syödä roskaruokaa niin mies tuli viereen. Ajattelin että alkaa ehdottaa että aletaan yhteiselle laihikselle kun silmäili mun ruokaa, mutta ottikin sitten sormukset esiin. :love: En myöskään Valonkantaja myönnä vihjailleeni lähes koko yhteistä taivalta :D

Täällä eletään mälsää kierron alkua. On kyllä jo kipuillut ja limat vähän alkaneet o_O Että oisko ovis tässä kierrossa jotenkin normaalinpaan aikaan. Viikon päästä viikonloppuna varmaan ois aika käsillä. Olis kiva jos ois ajoissa, niin vois hätätestailla ennen laivareissua. Tai vaihtoehtoisesti ois myöhempään, että ei tarviisi siitäkään ressata.
 
@Valonkantaja ja @Nonsk paljon onnea kosinnoista! ❤ joko hääpäivät on päätetty? :D itse olin tässäkin asiassa hätäinen nii en jääny oottaan kosintaa vaan yhessä päätettiin millon lähetään sormuskaupoille ja se ostopäivämäärä on kaiverettu sormuksiin :D

Tänää ollu hirvittävä päänsärky, mulla tositosi harvoin. Nippailuja ja pissahätää en mainitse ku niitä nyt on ja niistä ei voi päätellä mitää.
 
@Nonsk paljon onnea kosinnoista! ❤ joko hääpäivät on päätetty? :D itse olin tässäkin asiassa hätäinen nii en jääny oottaan kosintaa vaan yhessä päätettiin millon lähetään sormuskaupoille ja se ostopäivämäärä on kaiverettu sormuksiin :D
Kuulemma ei ole häistä lupa puhua kun joskus puolentoista vuoden päästä, ehkä jopa vasta kahden. :D

Kovasti tekisi mieli ovistestailla jo, mutta ei sieltä mitään kummoista todennäköisesti näillä kiertopäivillä vielä tule niin en viitsine tuhlata. Ensi viikolla sitten. Viime kierrossa tuhlailin kun tein kahta päivässä, kun ei mitään viivaa meinannut näkyä. Mutta sitten plussapäivä ja seuraavakin oli niin vahvat viivat, että eipä tarvine tehdä kun yksi testi päivässä tähän kiertoon. :sneaky:
 
Heippa piiiitkästä aikaa!

Onnea plussista! :love:'

ON: On ollut taas pieni masiskausi ja ei oo täällä halunnut sitten käydä ollenkaan. Mies oli viime kierron taas sillä tuulella että ei tehdä yhtään mitään sänkykamarissa. Kierto venyi 31 päiväiseksi. Uusi kierto alkoi ja nyt mennään kp 17 ja eilen tuli ovisplussa, eli nyt on dpo 0 :). Saa päivittää mun kohdalle kp 17/29-31 yk 15. Eilen illalla pupuiltiin, täytyis tänään saada mies vielä kellistettyä niin siinä sitten on jännitettävää. Eoli meidän uuden vuoden raketti on laitettu matkaan, toivottavasti tulos on positiivinen muutaman viikon päästä :love:
 
Aaws, onnea sillekin @Nonsk !
Ei meilläkään häistä sen enempää puhuta, sitten joskus... Eikä ees itteä se hääjuttu niin kiinnosta, kihlaus on mulle jotenkin tärkeämpi juttu.

@-dino- onhan sulla vielä aikaista, voihan tuloa vielä muuttua näin uuden vuoden iloksi. ;)

@Juliet86 tsemppejä täältäkin piinailuun!

ON, täällä mennään tällä hetken jossain dpo6:n paikkeilla eli ei mitään ihmeellistä tämän taivaan alla. Viikon päästä pitäisi menkkojen alkaa jos se ovis oikeasti tapahtui maanantaina. Muistikuvani mukaan mun luteraalivaiheet on kestänyt 12-14 päivää eli ensi lauantai-maanatai-akselille siis odotellaan. Oloja? Nääh... Ei jaksa hösätä. Eilen kyllä väsytti siis ihan saakutisti vaikka olin nukkunut ihan hyvin, mutta veikkaan mä vaan metformiinia syylliseksi.

Iloista ja vauvarikasta uuttavuotta kaikille!
 
Vautsi miten ihania uutisia, niin plussat kuin kihlatkin! :love:

Täällä eletään kp19, ovis on saattanu olla tai olla olematta. Oon jatkuvasti niin kiireinen, etten ehdi asiaan paneutua mutta oon kyllä muutenki ollu silleen stressittä nyt ja ladannu ne toiveet seuraavan kierron inssille sitten. Jännittävää kyllä alottaa varsinaiset hoidot mutta eipä tässä näytetä muutoin etenevän niin toivon mukaan sit edes :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Joo, onhan tämä kihlaus jo mielestäni riittävää ja tärkeää. :) Varsinkin kun välillä tulee ajatuksia, että ei halua sitoutua niin julkisesti muhun. Vaikka vauvaa yritetäänkin.

Olisi kyllä vielä voinut jatkaa lomailua. Vaikka lomalla olinkin sitä mieltä, että en osaa olla lomalla. Kohta sitä varmaan pitää alkaa ovistestimään. :D
Hyvää vuoden alkua!
 

Yhteistyössä