❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Kyllä se KP 18 ovisplussa nro 2 tässä kierrossa olikin myös oikea, koska nyt KP 32 ja vasta turuttaa, niin että kohta alkaa menkat. Kroppa on ihmeellinen.(n)
Ja arvaattekos: siemennesteanalyysi ja lääkäri molemmat varattu tammikuulle!:X3: Samalla, kun oon sairaan onnellinen, niin samalla aivan peloissani. Mitä jos taas mies jättää kesken tai mitä jos tulokset sellaiset, ettei voida jatkaa... Oon kauhuissani.

@TT1 Tää prosessi kuluttaa parisuhdetta kyllä joka käänteessä.:unsure: Toivottavasti pystytte keskenään puhumaan?
 
@Paips voi kurjuus, miks ne miehet ei ymmärrä kuinka rasittavaa tää odottaminen on. Onneks nyt teilläki asiat edistyy vaikka tää kierto meniski hukkaan. (y)

@Alinah92 oispa mahtavaa jos oli oikeen kunnon ovis ja siitä tärppäis :rolleyes: mulla ainaki on välillä ollu tosi kovia mahakipuja oviksen aikaan, sillon oli kyllä letrot käytössä.

@TT1 saitko mitään selvyyttä asiaan? Kyllä tässä parisuhde on koetuksella ollu, toivottavasti saatte asiat puhuttua.

@Josia jes mahtavaa! Toivottavasti se miekkonen ei nyt jänistä :cautious: Kyllähän ne tulokset jännittää mutta epävarmuudessa elo on musta silti pahempaa (n)

Kovasti oon koittanu kanta.fi käydä kurkkimassa josko ois tullut sinne hoitosuunnitelma ennen ku se postilaatikkoon kolahtaa. :geek: ei oo näkyny. Jospa ens viikolla tulis, tai ainaki mielellään ennen joulua. Mä haluan saada sen viikon tietoon mitä odottaa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
@TT1 toivottavasti saitte jonku kii ja tietoa tulevasta :)

Mulle tuli postia! Lääkäri näköjään päättäny että nyt kokeilaan pitkää kaavaa. Helmikuun, siis HELMIKUUN (niin pian!!!) puolivälin tienoilla alkaa suprecur-sumutteet, ultrat kuun vaihteessa ja gonalia 200iu ku edellisessä oli se 150iu. Punktiota suunniteltu viikolle 11.

Mää aattelin että nyt ei tarttis jännittää nii paljo ku kertaalleen jo läpi käyty mutta tässähän on taas monta uutta asiaa :D en oikeen vielä tiiä mitä mieltä oon tuosta pitkästä kaavasta. Mielummin oisin menny lyhyellä mutta toisaalta ku tulos ei ollu toivotunlainen niin hyvä että kokeilaan muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Jos välillä tänmekkin päivittelisi.
Yritystä 1v2kk..Eikä kertaakaan että olis ees jotain tapahtunut.
Mies kävi tänään simppatesteissä ja tulokset tulevat ensiviikolla.
Jos testi ok niin minä joudun syyniin. Kävin syksyllä lääkärissä mutta eihän se edes ultrannut. Kyseli kaikkee ja kun sanoin että kuukautiset säännölliset ja 5lasta niin totes vaan että ei oo mussa vikaa. (plääh eihän se voi varma olla) =)

Nyt kp 24/23-29 menkkoja odotan alkavaksi to-pe. Tänään jo vähän ollut mahakipuja
 
@haaveistatotta kiva ku on joku piinailukaveri vaikka pari viikkoa punktioilla eroa onki :) pelottaa vaihdevuosi-oireet..

@TT1 kai nyt jo on jotain kuulunu?

@tänttähäärää toivottavasti simpatki on ok!

@Josia eläpä muuta sano. Joku kaunis päivä jos/kun saan olla raskaana niin kerron kyllä muutamille mitä mieltä olin heidän kyselyistään. Töissä mummut tekee sitä tahattomasti lähes viikottain mutta eihän heille voi sanoo mitään.

Eikö kellään ois piinailuja menossa tai muuten vaan mitään juttuja :D vähän tylsää ku itellä ei nyt taas mitään tapahdu. Ovista meinasin bongailla mielenkiinnosta että vaikuttiko punktio mutta seki sitte jäi ja nyt on kp 18.
 
@-dino- täällä hiljaa piinailen, oviksen ajankohdasta ei tietoa mut menkkojen luulisin alkavan vähän alle viikon päästä. Jos ei näy niin testailen 22. päivä. Oon koettanut olla pessimisti ja keksinyt kaikkii syitä miks olis hyvä jos plussaa ei tule. Ja yrittänyt olla miettimättä montako päivää olis mahdollisesta oviksesta. Viime kierrossa ovis oli kp 16 ja nyt eletään kp 24.
 
@-dino- Täällä piinaillaan.. No lopputuloksen tietää. Menkat kyllä tulevat. Nyt eksä ja jouluressi niin en yhtään ihmettele jos kierto reagoisikin js pitenisi.

Mutta mun luteaalivaihe 14vrk ja ovis ollut pe iltana tai la päivänä. Eli ehkä pe tai la alkaisi menkat.
Välollä nipoailee ja sattuu.

Kp 26/23-29
 
@TT1 hä?! Millä perustelivat? Jos simppoja kuitenki on niin eikö ois voitu kokeilla icsi? Voi itku :( ja missä palavereissa? Onko yksityinen ihan pois suljettu vaihtoehto? Toivottavasti saatte asiat järjestykseen ❤

Ompa täälä taas vaan huonoja uutisia..
 
@tänttähäärää Hiljaiseksi vetää :cry: Toivon sydämestäni, että tilanne ratkeaa jatkossa parhainpäin. Ja että tieto tulisi pian, piinaa on odotella tämmösen asian kanssa. Ja voit vaan kuvitella miten alko itteä pelottaa. Kaksi vuotta yritystä ja miehen simpat syyniin 8.1.18. Mä oon aivan paniikissa, etenkin tämän teidän kurjan uutisen jälkeen

@TT1 Siis mitä ihmettä tapahtuu?

Ovis just sattuu joulun pyhille, mies lähtee jo ensi viikolla etukäteen joulun viettoon sukulaisiin.Tätä kiertoa ei siis voida hyödyntää. Että ei kun reippain mielin kohti tammikuuta, uutta vuotta ja tutkimuksia. o_O
 
Tänään mies soitti. Eipä tuo puhelukaan vielä auttanut. Kertoi saman mitä kannasta luettiin. Simppoja 0 testissä.
Saatiin ensviikon keskiviikolle yhteisaika ja siinä käymme läpi jatkosta.

Kp 28/23-29 Kiitos kaiken tämän ressin
Eilen harrastettiin seksiä aamulla. . Sen jälkeen sänky oli kuin taistelutanner verta kaikkialla. Olin et jaahas nyt ne menkat alkoi mitta sen jälkeen eilen eikä tänään oo tullut mitään ei pyyhittäessä, vesaanpönttöön eikä rättiin.

No tästä enempää en voisi ressaavampi ollakkaan ja kroppa reagoi.. Kai ne joskus alkaa..

Vähän toivon saavani pukilta.. Käh.. =) =) Et joko ne menkat saa alkaa tosi pian tai olla sitten alkamatta ennen joulua.Tänään mies soitti. Eipä tuo puhelukaan vielä auttanut. Kertoi saman mitä kannasta luettiin. Simppoja 0 testissä.
Saatiin ensviikon keskiviikolle yhteisaika ja siinä käymne läpi jatkosta.

Kp 28/23-29 Kiitos kaiken tämän ressin
Eilen harrastettiin seksiä aamulla. . Sen jälkeen sänky oli kuin taistelutanner verta kaikkialla. Olin et jaahas nyt ne menkat alkoi mitta sen jälkeen eilen eikä tänään oo tullut mitään ei pyyhittäessä, vesaanpönttöön eikä rättiin.

No tästä enempää en voisi ressaavampi ollakkaan ja kroppa reagoi.. Kai ne joskus alkaa..

Vähän toivon saavani pukilta.. Käh.. =) =) Et joko ne menkat saa alkaa tosi pian tai olla sitten alkamatta ennen joulua.
 

Yhteistyössä