❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Valonkantaja kiitos kun jaoit ajatuksiasi! Hyvähän se vaan on jos ei oo lapsettomuus aina mielessä. Ei tää tilanne kuitenkaan mihinkään parane vaikka asiaa kuinka pohtis ja murehtis. Niin ja tsemppiä kissan hankintaan :love: t.toinen kahden kissan äiti ja palvelija

Onko teillä muilla jotain tiettyä aikaa kuukaudesta jolloin erityisesti masentaa? Vai onks se aina se kp1? Mulla jostain syystä iskee masis ja epätoivo aina dpo 7 ja se jatkuu on-offina menkkoihin asti. Jotenkin aina odotan että se ois se kiinnittymispäivä ja mulla tulis tosi selkeät kiinnittymisoireet tai jotain. :confused: Järjetöntähän toi on kun ensinnäkään ei kiinnittyminen välttämättä tapahdu just tasan dpo 7, ja toisekseen varmaan suurimmalla osalla ei mitään kiinnittymisoireita edes ole. Huoh, minä ja mun pää.

Mutta joo, täällä on toivo taas heitetty. Tiedän että teoriassa kaikki on vielä mahollista mutta ei vaan jaksa uskoo että tää kuukaus erois mitenkään niistä aiemmista. Puuhhh (n)
 
@Valonkantaja joo no, se kävi itselläkin mielessä ensimmäisenä ja laskeskelin että oisko ollut mahdollista siittiöiden elää niin pitkään. Mies on alkanut treenailla ja pudottanut samassa ajassa enempi kiloja kun minä (epäilen että hällä urheilutausta vaikuttaa) niin siitä sitten jo kävi johtopäätös että tavaran laatu parantunut. Mutta sitten jo heti perään nämä ajatukset hiljennettiin että ei herää enempää ns.turhia toivonrippeitä.. :whistle: Onnea kissan hankintaan! Meiltäkin yksi naukuja löytyy, olen miettinyt sille kaveria, mutta kun neiti 5v on niin hurjan ystävällinen vierailijoille, sähisee ja julmistelee, niin oon vähän jättänyt haaveeksi. :D Toisaalta, jos hankkisi pennun niin ehkä se sitten sujuisi paremmin?

@Yuna mulla taitaa mennä niin, että alkukierto positiivisin mielin ja oviksen jälkeen menkkoihin semmosta on/off-surkuttelua. Kp1 on ehkä vielä semmosta surkuttelua.

Oon yrittänyt itse päästä tästä herkkukierteestä taas irti. Ostin alkuviikolla semmosia fitfarmin kapseleita, mitkä tuo vähän kylläisyydentunnetta. Ne toimi hyvin viimeksi kun käytin. :) Ja ei, en skippaile aterioita, enkä edes käytä niitä niin paljoa päivässä kun ne käyttöohjeet sanoo. Pitäisi vielä päästä liikkumaan, mutta flunssa on vaivannut jo viikon. Töissä on flunssaa, kuumeilua, silmätulehdusta ja vatsatautia. Eli 1/4 jo saatu :D
 
@Valonkantaja et kuullosta ollenkaan erikoiselta ihmiseltä mun korvaan :) ja kiva kuulla muiden ajatuksia.. Täällä onkin kissaihmisiä oikein kunnolla :D nimittäin meiltä löytyy kohta neljä vuotias kissa herra :). Häntä mää sitten täällä paapon ja lepertelen kun vauvalle :LOL::giggle: kissat on aina olleet lähellä mun sydäntä :) ja meidän kissa kyllä tuo niin paljon iloa elämään kun kattelee hänen toilailuja :D eläimiä varmasti tulen ottamaan lisää tulevaisuudessa varsinkin jos omaa nyyttiä ei kuulu..

ootteko muut huomanneet samaa? nimittäin menkkojen alettua ja ovisaikaan asti mun mielialat on ihan hyvät :D mut sitten kun ovis aika on ohi.. oon kun eri ihminen oon kun perseeseen ammuttu karhu :D eli todella ärtysä.. ja itkuherkkä.. eli vissiin nää on näitä pms-oireita :D eron kyllä huomaa nyt selkeesti kun ollut ilman pilsuja sen reilu 2v.. voin kyllä sanoa et oviksen jälkeinen aika on kyl ihan syvältä...mua yleensä etoo oviksen jälkeen ei onneks päivittäin.. niin johan siinä toiveet herää mut se johtuu vaan keltarauhashormonista.. on tää naisena olo kyl tämmöstä :D mut silti en vaihtais päivääkään pois :) oon iloinen siitä et oon syntynyt naiseksi :D..

@Nonsk hmm tuo voi myös olla merkki huonosta keltarauhasesta..näin olen lukenut..yleensä tiputtelu vuoto on merkki siitä..mut toivottavasti ei ole kyse siitä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
@Valonkantaja et kuulosta ollenkaan kummalliselta. Ihmisiä on onneksi erilaisia ja kaikki tuntee ja toimii eri tavoin. Ja tässä prosessin edetessäkin voi omat tavat reagoida vaihdella. Meilläkin oli aiemmin kissoja mutta nyt ei ole vuosiin ollut. Pidän kyllä kissoista kovasti ja olen ehdottomasti enemmän kissa- kuin koiraihminen.

@Nonsk toipumista flunssasta! Kauheasti liikkeellä flunssaa ja vielä sitä noroakin... ja kurja jos sulla vuotoja mitkä ei kuulu asiaan. Totta tosiaanhan ne siittiöt olis voineet edellä la-ti, mutta tiedän kyllä tuon tunteen kun meinaa innostua muttei haluaisi korkealta pudota.

Ja mullakin selkeästi päällimmäiset tunteet riippuu kierron vaiheesta - menkoista oviksen etsintään jaksaa olla toiveikas (tai ärsyyntynyt jos tallettelut ei suju), kunnes kierron loppua kohden olen helposti ärsyyntyvä ja melankolinen, menkkojen saapuminen saa aikaan päivän tai parin suuren surun, josta jälleen nousee toiveikkuus. Näin on kierrot edenneet siitä huolimatta, etten ole edes ovuloinut kuin muutaman kerran vuoden aikana.

Kummallisen tyyni olo. En edes ilman tarkistusta muistanut mikä kp (21). Ei tuntemuksia, paitsi outoja "menkkajomoja" oli eilen. Dpo4 jos ovis olisi ollut ke. En usko hetkeäkään raskautuvani tässä kierrossa, katseet on jo edessä päin... Vaikka toisaalta söinhän niitä letroja, mutta pessimisti sisälläni ei usko munasolun irronneen ja oon jostain syystä alkanut epäillä miehen sperman laatuakin viimeaikoina.

Tiiättekö, ennen esikoista ja vauva-aikanakin vielä ajattelin, että tokan lapsen yrittämisestä tulee tosi helppoa - eihän sitä ehdi edes ajatella saati stressata kun on jo lapsiperhearki. Ajattelin myös naiivisti, ettei sekundäärinen lapsettomuus voi kamalan pahalta tuntua kun on se yksi kuitenkin. Nytpä saan itse maistaa tätä iloa, eikä se olemassa oleva lapsi näitä tunteita helpota yhtään. Se kaipuu toiseen on niin suuri ja toinen lapsi on elänyt mielikuvissa vuosia niin, että kuten toiseen ketjuun jo kirjoitin, jos ilman toista lasta jäätäisiin niin sitä surutyötä voisi varmaan verrata läheisen kuolemaan. Onpahan tässä oppinut ainakin sen, ettei asioista tosiaankaan voi tietää miltä ne tuntuu ennen kuin asia tapahtuu omalla kohdalla.
 
Helei ja taidankin pitkän pitkän palstailulakon päättää ja liittyä tänne "meikäläisten" seuraan. Kirjoittelin kaksplussaan jo pari vuotta sitten, muistaakseni joku vuosiryhmä oli. No, nyt uudella innolla kokemuksia jakamaan uudella nimimerkilläkin kun vanhat tunnukset unholassa

Eli eli, yritys alkanut 12/2013 jolloin kierukanpoiston jälkeen kierto tasan 28pvää. Kuukausia kului ja vahvasti tjottailtiin miehen kanssa, ei haluttu ottaa käyttöön mitään poppaskonsteja.

Sit tuli mukaan jo ovistikut ja greippimehut ja kaikki ja niillä mentiin 2014. 2015 mentiin jo tosissaan yrittäen. Ei ikinä niitä maagisia kahta viivaa tikkuihin ja joka kk itkuntuherrus,kun Kiertokirje heitteli ja ei tiennyt oliko menkat myöhässä vai mitä. Loppuvuodesta 2015 selvisi ilmeinen syy, prolaktinooma. Minulla päässä mikroadenooma, joka kasvanut makroadenoomaksikin välissä jo. Arvo huiteli tuolla 20000 paikkeilla kun viitearvo 500. 2016 ramppasin siis kokeissa ja testeissä ja vaikka missä. Jossainvaiheessa kuukautiset alkoi harvenemaan ja harvenemaan ja terolutteja syöty liuska jos toinenkin tässä yrityksen aikana. Nyt lääkkeenä parlodel ja siitä hevosannos jos vertaa @Karkki95 n 1/2tabl päivässä, syön 3tabl 2x päivässä.... Ja kas kummaa, ystävänpäivänä ilmestyi ensimmäiset luomumenkat PIIIITKÄÄN AIKAAN.:love:

Nyt alkaa taas pieni toive olla että vauva saataisiin. Hoitoihin ei olla ton prolaktiiniarvon takia päästy ja meillä ei oo vikaa miehessä. Välillä tää on syöny meidän parisuhdetta mut ystävänpäivänä iloittiin näistä luomumenkoista yhdessä ja itkettiin ilosta ja juhlittiin. Ja tälläviikolla tuli uusin prolaktiiniarvoni, 800. Se on niin pieni, ettei sitä voi käsittää. Me päästään hoitoihin pian jos ei tärppää sitä ennen. Mä en osaa käsittää. :LOL::love: Aion ottaa kaikki konstit ja keinot mitä vaan voi olla käyttöön ja toivoa vaan sitä ihmettä kaikkien näin yrityskuukausien jälkeen...

Anteeksi tää kilometrivuodatus heti alkuun. :unsure:

Eli jos minut huolitte joukkoonne niin Kinttumarkki liittyisi listalle :)

Kinttumarkki 26v ya12/2013 kp 8/?? 1.Lapsi
 
Tervetuloa @kinttumarkki ! Kiitos tarinastasi, eikä ollut muuten yhtään liian pitkä :LOL:

Täällä yks idiootti yrittää löytää itestään raskausoireita. Pohjakosketus oli kun mun vasenta korvaa kihelmöi ja olin ihan varma että sen nyt ainakin on pakko olla raskausoire :ROFLMAO: Onneks testaan huomenna niin saan ehkä vähän järkeä tähänkin hommaan.

Terveisin Yuna ja kihelmöivä korva 3+1 :love:

:D:D:D
 
mulle voi päivttää listaan kp 2/28.
Kmvuodon jälkeinen kierto venyi sen 1-2 päivää, ei paha. + ovulaatio-oireetkin tuntui ja näkyi kyllä, ehkä vahvemmin kuin ikinä ennen. Limaa tuli klöntteinä. Toki tässäkin kierrossa yritettiin, mutta ei tärpännyt.

Mulla on n. viikko ovulaatiosta ilmestynyt närästystä, etovaa oloa päällimmäisenä, enkä nyt ymmärrä mistä oireet johtuu? Parlodelissa on kyllä listassa kaikennäköistä oiretta, oon sitä nyt vajaan 4 vkoa syönyt taas.. pitäisi ilmeisesti soitella naistenpolille, mutta mun soitto-innostus lopahti noihin km liittyneisiin puheluihin ihan täysin. Nyt ymmärrän, kun joku ei uskalla/ halua/ saa aikaiseksi soitella mihinkään :D.

Olen ollut täällä aika hiljaa, mieli aivan maassa. Lueskellut olen kyllä ja teidän ajatukset kohtaa täysin omani, oikein harmittaa, että niin moni muukin kokee tätä (n)

Täällä kaverit, joilla vuokra-asunnot, opiskelut kesken tekee jo toista lasta, samassa ajassa kun me, joilla oma talo, vakituiset työ jne ei saada yhtäkäää aikaiseksi:cautious::cautious::cautious:
 
@Yuna , mäkin kovasti yritän ja samalla yritän olla löytämättä mitään oiretta. Oon päässyt vaan iltaa kohden yltyviin menkkamaisiin kipuihin sekä töissä ruoan jälkeiseen närästykseen. Ja väsymykseen. Kaikki kyllä laitan flunssan piikkiin tai lähestyviin(pe tai la) menkkoihin, mutta josjosjos :D Toisaalta tänä aamulla kupli jossain keskellä alavatsaa! Ja sit se lauantainen outo pieni vuoto.. :whistle: ja olen kamalan kiukkuinen, tekee mieli heitellä asioita ja rikkoa. Mihinkähän se taas jäi se järki tässä asiassa..o_O

@Karkki95 joo, vähän samalta tuntuu. Tosin meillä tilanne et toinen työssä ja toinen opiskelee viimeisiä rippeitä. Mutta silti, siinä ajassa kun itse yrittää ja jos jotku muutkin niin varmasti heillä lykästää ennen minua. Tämä on vaan asia, mistä en pääse yli. Miksi ei ikinä ole meidän vuoro!?
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Mä oon kans aika hyvä ettimällä ettimällä noita raskausoireita. @Yuna toi korvan kihelmöinti on ihan varmasti oire ;) Mä oon tässä yrityksen aikana laskenut raskausoireiksi mitä kummallisimpia juttuja, sen että hiukset ei kasva, sen että yhtäkkiä ne kasvaakin älytöntä tahtia. Jopa sen että meidän koiran pierut haisi musta ihan grilliruoalle ja sitä tekikin sitten hirveästi monta päivää mieli sen jälkeen, piti ihan kiukutella miehelle sen takia :unsure::LOL:

@Karkki95 ja tiedän tuon tunteen. Kun lähipiirissä ihmiset tekee jo toista lasta ja tyyliin opiskelut kesken ja työttömyyttä alla ja meillä vaikka asiat kunnossa ja vakityöt niin ei kuulu sitä ensimmäistäkään. Ja velipoika uuden vaimonsa kanssa pyöräytti just toisen ja kolmas saa kuulemma tulla ja tuleehan se, hyvä että niillä tarttee vaan olla samassa huoneessa niin jo alkaa maha kasvaa ja vauva tulee..:poop::poop::ROFLMAO::poop::poop:

Joo, onhan se ihanaa että muut saa, mutta jotenkin sitä on vaan niin katkera kun itse ei onnistu. Varsinkin kun näkee miehestäkin miten pahalta siltä tuntuu kun niin vauvaa toivoo ja muut lähellä saa jo useampaa lasta. Ehkä vielä joskus meillekin... :oops:

Mulla on ihan hormonit sekaisin. Kiitos tämän prolaktinooman, olin äsken lounaalla jossa oli tuore perhe pienen pienen vauvan kanssa. Ja minätyttö se istuin pian vessassa survomassa paperia tissiliiveihin kun maito nousi rintoihin kun kuulin sen vauvan itkevän. :cry: No, tietääpähän ainakin että jos oma lapsi tulee niin ehkä sen imetys tulee onnistumaan kun muiden vauvat aiheuttaa maito-niagaran. :ROFLMAO:

Ja niin, @Karkki95 toi närästys mitä parlodel aiheuttaa joillekin. Se on ehkä jotain hirveintä mitä voi kuvitella. Kuten myös muut sivuaineet mitä siitä tulee... mut nekin kestää kun tietää että syömällä sitä lääkettä saa arvot alas ja oma kroppa vois saada aikaan sen maailman ihanimman pienen ihmeen... :love:

Mites, noi geleet. Onko kellään niistä mitään kokemusta? Mun ruusunpunaisten lasien takaa oon varma et se varmasti auttaa. Ja siksipä töiden jälkeen pitää kiiruhtaa pikapikaa hakemaan tuota elämän eliksiiriä kotiin ja syöttää miehelle kans! :LOL:

Kauhea kun oon omanapainen taas. Mutta kun on niin paljon asiaa jota ei viitsi työkavereiden kesken höpöttää etteivät pidä ihan kajahtaneena, tää vauvakuume saavutti luomumenkkojen myötä jonku ihme maksimaallistumisen...:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Tervetuloa joukkoon @kinttumarkki !

Oon ollu niin superhyperväsynyt työhommiin eikä oo koko yritys taikka palstailu ollut yhtään mielessä mutta niin vaan eilen kuitenkin kipasin ultrassa toteamassa, että ovis on näillä näppäimillä ja tänään inssiin mennessä se olikin jo ollu! Eli pistoksitta selvittiin ja tavara lastattiin kyytiin (heh, anteeksi tämä karu ilmaisu) ja nyt taas paahdetaan ja unohetaan koko asia kahdeksi viikoksi :) Oiskos se sitten tänään dpo0 tai niin aattelin laskea.

Oikeasti toivon kyllä, että kiire ja stressi hellittäs ja ehtis taas kehitellä edes niitä kuviteltuja oireita :D

Jätin nuo teidän syvälliset ajatukset tarkotuksella just nyt lukematta, tämä väsymys saa mut nimittäin itkun partaalle jo muutenkin enkä varmaan pysty kuivin silmin noita lukemaan! Hirveästi jaksamista kaikille tähän matkaan :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
@kinttumarkki tervetuloa!

@Yuna no nyt on oirekyttäys huipussaan! Onnea koko perheelle kihelmöivästä korvasta :D :D

@kunnon kinttaat tsemppiä piinailuun! Toivottavasti menis aika nopsaan. :)

Tänne ei mitään uutta. Pelottaa edelleen niin p*rkelesti. Yhtään ei helpota että oon illan yksin kotona ku mies töissä. Vietän nyt hetken hiljaiseloa ja koitan saaja ajan kulumaan kunnes tulokset tulee...
 
Voin kyllä niin samaistua noihin tunteisiin mistä täällä on nyt mainittu..varsinkin siihen kun kuulee uusia raskausuutisia niin kyllä se eka ajatus on se et koska on meidän vuoro..eihän tässä tosiaan ole mitään vuoronumero systeemiä tämmösessä asiassa :LOL: mut se oma suru ja kipu nousee sieltä kun kuulet uutisia.. suru ja kipu siitä että miks meillä ei ole tärpännyt ja miksi tässä kestää.. mua jopa pelottaa et koska tulee seuraavat uutiset kaveripiiristä.. ja kun niitä uutisia tulee niin tiedän et romahdan..mut kokoan itseni jälleen.. ei tosiaan mee nallekarkit tasan tässä asiassa.. tottakai se on hienoa heille joilla tärppää heti ja olen siitä todella kade..koska toivoisin tai olisin toivonut itselleni samaa..ettei tarvisi kovin kauaa odotella.. mut elämä on.. @kinttumarkki tervetuloa! Teilläkin on jo pitkä tie takana..tsemppiä!
 
Kädet täristen täällä kirjoittelen pitkästä aikaa! Olen pitänyt hiukan taukoa näistä keskusteluista ym. kun tuntuu että tämä kaikki vain stressasi itseäni entisestään. Meillä otettiin letrot pari kiertoa sitten vihdoin käyttöön ja nyt voin sydän pakahtuen kertoa että tein tänä aamuna raskaustestin joka plussasi aivan selkeästi <3
 
@kinttumarkki tervetuloa! Hienoa että sulla lääkehoito alkanut purra ja arvot laskea. Kurja juttu toi prolaktinooma. Hyvä että menkat tuli ja toivottavasti tuon asian hoidettuanne saisitte vielä plussan! :love: Geleistä ei ole kokemusta, vaikka about kaikki muu onkin kokeiltu. :ROFLMAO: Joskin viime kuukaudet oon mennyt ilman poppaskonsteja.

@-dino- tsemppiä tulosten odotteluun, toivottavasti ne tulee pian!

Mä yllätin itseni. Ystävä ilmoitti vauvan syntyneen, enkä tirauttanut ainuttakaan kyyneltä. No tasapainon vuoksi yhteen kyläpaikkaan mennessä valmistauduin henkisesti vauvauutisiin, joita ei sitten (onneksi) tullutkaan...

Täällä kp25 ja tissit tosi kipeät. Toivohan siellä nostaa päätään ja järki sanoo, että viimisen puoli vuotta ollut joka kierto tissit räjähtämässä muutama päivä ennen menkkoja. Hitto että putoon taas korkealta kun vuoto alkaa. Vaikka ei haluaisi toivoa mitään niin kierron loppua kohti aina kuitenkin toivoo, ettei enää tarvitsisi pettyä.
 
Voi paljon onnea @tokoliina ja ihanaa odotusaikaa! :love::love: Täältä luetut raskaus-uutiset on jotenkin niin ihania ja liikuttava, kun tietää että jokainen raskaus on todellakin odotettu ja toivottu tapahtuma. Nyt meni ihan paljon roskia silmiin ihanien vauva-uutisien takia :love::LOL:


Jos vähän omaanapaa, soittelin aikaa lapsettomuuspolille. Jono kuulemma nyt sen 5kk. Mälsää! :poop::unsure:
 
Onnea @tokoliina , ihania uutisia!:love:

Geleestä, mähän kerran niitä kokeilin ja jäi yhteen kertaan tosiaan! Yleensä niin säännöllinen kierto veny 60päiväiseksi. En tiiä johtuko geleestä mutta toista kertaa en uskaltanut kokeilla :D

Mites sen punkun kanssa oli, paljon ja milloin? Kysyn ennen kuin alan vetää pullon illassa ja alkoholisoidun ennen ku vauvaa kuuluu :ROFLMAO:
 
Heips. Pidän vapaata listojen päivittämisestä ja samoin koko palstasta. Palaan takaisin luultavasti maaliskuun alussa. Tulin vaan kurkkaamaan mitä teille kuuluu :)

Ps. Listoja saa päivittää sillä aikaa jos joltain intoa löytyy! (y)

Kiitos kaikesta vertaistuesta, tämä on huippuketju
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Kiitoksia kaikille onnitteluista, kyllä tämä niin epätodelliselta tuntuu!
Tein tänään vielä digitaalisen testin ja kyllä sieltä sama tulos tuli <3
Raskaus alkoi kierrosta, josta olin 100% varma, että nyt ei tärpännyt! Tikuttelin yli viikon oviksen aikoihin. Joka kerta tuli vain hailakka viiva ja siksi peittoakin heiluteltiin vain parina päivänä tuona aikana! Toivottavasti tämä antaa teille myös toivoa, raskaaksi voi tulla vaikka ovistesti näyttää hailakalta! :D
 
Kyllä minä nyt sanoisin, että kp1. Vuoto on vähän lisääntynyt ja olo alkaa olla sama kun yleensäkin menkkojen aikoihin. Aiemmin siis päivittelin töissä, kun odottelin porukkaa syömään (muokkailin aiempaa viestiä ja otin sieltä turhat sepustukset pois). Ja aamulla töissä ajattelin, että kuis ne menkat nyt dpo14 ovat alkamassa, kun olin päivän jäljessä tässä elämässä. :oops:
Tein kyllä silti raskaustestin :LOL: ja onko tämä nyt se one stepien paljon lukemani viivanpaikka vai onko mun silmät vain niin väsyneet ja vielä viimeiset rippeensä toivovat että haluavat jotain nähdä?
http://aijaa.com/bJ4m7M
http://aijaa.com/0JiAg0
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
@Nonsk no oho, tuossa ylimmässä näkyy aika selkeesti toinen viiva.. ite en oo kyllä ihan noin selkeetä viivaa saanu tolla testillä..vaan semmosen harmaan viivasen.. mut aikamoista tosiaan jos tuokin vaan viivanpaikka..jos mää oisin tollasen viivan saanu niin oisin varmaan hyppiny seinille :D mut joo kyllähän tuo taitaa olla vaan viivanpaikka.. ite tykkäsin aiemmin pc:n testeistä mutta en enää.. antavat nekin nykyään aika selkeitä viivanpaikkoja joista minäkin jo ehdin innostua muutama kierto sitten..ja voi sitä pettymysten määrää kun digi sanoi et ei raskaana... pahoittelut menkoista!
 
@Kinder_Kitty kyllä sitä vähän nyt on toive korkealla, viimeisin selkeä viivanpaikka pc:llä on viime kesältä. Tolla testillä on aina tullut selkeitä valkoisia ilman mitään ylimääräistä ja kauhean pakkopidätyksen jälkeen, tuohon testiin pidättelin jonkun puoltoista tuntia.. Vähän olen skeptinen ton viivan kanssa. :rolleyes: Ja kyllä, on hillittävä kaikki ylimääräinen innostuminen ennen raadin tuomiota tästä, kun muun merkkistä testi ei ole nyt saatavilla. :D Kauheaa, miksi sitä edelleen on näin toiveikas tommoisista viivanpaikoista *koska kyllähän dpo15 jo pitää näkyä kunnon viiva*..?
 

Yhteistyössä