❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Mä söin viimesen terolutin tiistaina, eikä vieläkää oo menkkoja näkynyt. Kaipa ne sieltä joskus tulee, mut alkaa hiljalleen ahdistaa. Haluis jo aloittaa ne clomit :cry:. On niin lähellä, että ärsyttää tämmönen pienikin viivästys.

@Josia pahoittelut negasta :cry:.
 
On tää niin turhauttavaa..en varmaan ees taida r-testiä kokeillakaan..mullahan siis kierto todella säännöllinen ja nyt taas ne samat tietyt oireet mistä tietää et menkat on tulossa:( kp 24/29 menossa ny..
 
@Josia jee hyvä että ei tiputtanut!
@kiuski n tilanne myös kiinnostaa!

Meillä on viikonlopun reissun päällä talletettu sen verta että tietää! Lonkat ihan jumissa :whistle: Illalla vasta joskus kympiltä dippasin ovistestin, heti kastamisesta erottui toinenki viiva mutta se ei sitten tummunut kovin vahvaksi kuitenkaan. Limaa alkaa olla, eli toivottavasti ei tarvine sitä lääkäriaikaa loppukuusta perua jos ovis nyt alkuviikolle osuisi. (y) Reissussa kyllä mun vessakäynnillä vissii keskusteltii lasten hankinnasta, koska kun tulin ni mies totesi äidillee että oon käynyt lääkärissä valittaan ku ei kuulu 2v jälkeen, mamma totesi siihen vaa sitä ei pidä miettiä, kyllä se sieltä tulee.o_O onneksi miehen täti on meitä valmistanut ja mun täti myös, vaikkeivät tiedä, että jos ei kuulu ni lekurii :ROFLMAO:
 
Jaahas mistäs sitä sitten alottaisi :whistle: Nyt on tyyppi tuikkastu sisälle ja oli kuulemma ihan priimayksilö! Oli kyllä hauska se hetki kun näki itse kaiken, siellä sellanen valkoinen piste ilmestyi keskelle ruutua! Lääkäri oli ihana ja tuumasi että tähti on nyt syttynyt :ROFLMAO: Kaksi kaverusta lähti pakkaseen ja muutamaa vielä odotellaan että mitäs niille tehtäisiin. Että noh, tervetuloa piinapäivät! :ninja:
 
@Paips Tervetuloa. Ompa harmillinen tilanne teilläki, tuskin osasitte odottaa että näin venahtaa. :( Niinku jo sanottukkin niin kohtahan pääsette julkiselle tutkimuksiin. Mä kävin kans yksityisellä lapsettomuuteen erikoistuneella gynellä ku tutkimuksiin halusin. Tais ultrata sillon, jotain haastatteli yleisesti ja teki lähetteen simppatestiin ja julkiselle lapsettomuuspolille. Polilla sit tarkemmat tutkimukset kuten verikokeet ja johtimien aukiolotutkimus.

@ToukkaHaave87 hienoa että menkat lopulta alko! Tsemmpiä (y)

@Josia varmaan ihan hyvä ajatus jättää vaikka hetkeks ne ovistestit sinne kaappiin piiloon. Testaa taas sitte ku siltä tuntuu.. Voi että ku vois tulla takoon sille sun miehelles päähän vähän järkee :(

@Jennipä no on se nyt kumma ku ei ala jo! :mad:

@inka' voi kurjuus :(

@Nonsk eihän me kukaan mietitäkkään :rolleyes: tulee jos on tullakseen.. :ROFLMAO::ROFLMAO:

@kiuski ihan mahtavaa.<3 Nopeita piinapäiviä toivottelen :love::love::love:

Ihana ku teillä niin monella tapahtuu nyt edistystä hoidoissa niin saa jännätä ees jotain ku ite joutuu vielä odotella tovin. :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: kiuski
@haaveistatotta Voi miten jännää sielläkin! Monta teillä on muuten pakkasessa? Ja kauanko sulatuksessa menee? Että jos lauantaina on ovis niin soitat maanantaina että pistää sulamaan ja siirto tiistaina vai? Noi on vielä ihan uutta mulle, valaise tietämätöntä koska meilläkin se on edessä jossain vaiheessa :ROFLMAO:
 
@kiuski Mulla tehdään alkion siirto luonnolliseen kiertoon ja 2 alkiota on pakkasessa, muistaakseni 5pv ikäisiä. Sulamaan laittavat varmaankin samana päivänä kun on siirto. Siirto riippuu ihan siitä minkä ikäisiä alkiot on eli jos ovulaatio lauantaina niin siirto ehkä torstaina. En oikein tiedä, miten se suurinpiirtein menee kun mulla tehtiin pakastealkion siirto esikoista yrittäessä lääkeelliseen kiertoon kun luonnolliseen ei koskaan onnistunut. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kiuski
@-dino- No jos tämä on jo kuudes kierto niin kehittelisin ehkä jotain muita keinoja jo. Toki enää tässä vaiheessa kun on jo kp1 niin ei varmaan muuta ehdi joten kuitenkin itse söisin kiltisti varmaan nekin pillerit vaan kun "eihän sitä koskaan tiedä" :ROFLMAO: eli ens kiertoon ainakin jotain muuta jo!

@haaveistatotta Mikä tilanne siellä?
 
@-dino- ite en malttais olla syömättä, mutta enhän tiedä millasta se on kun kuitenkin 5 kiertoa ootte jo syöneet.

@kiuski mites lopuille alkioille kävi? Niille jotka ei mennyt pakkasee vaan jäivät miettimään mitä niille tehdään?

Täällä on luovutettu menkkojen kanssa. Ei näy eikä kuulu vaikka viimesestä terolutista on jo 10 päivää aikaa. Lapsettomuuspolilla antoivat ohjeeksi odotella vielä kolme (KOLME!!) viikkoa ja jos ei menkkoja siihen mennessä näy, niin ottaa yhteyttä. En kyl tajua miks ne menkat tässä kolmen viikon aikana alkais kun eivät ole vieläkään alkaneet, olisivat vaan antaneet suoraan jonkun vahvemman lääkkeen käynnistämään menkat. Kuukausien odottelu toikin vaan lisää odotusta, vaikka sitähän tää on aina, oli mikä tilanne tahansa...
 
Kiitos @kiuski ja @Jennipä ehkä mää nyt vaan kiltisti syön tän viimisenki kierron nii eipä tarvi lääkäreiden sitte inistä että miks en oo noudattanu ohjeita. Luomuna mennään ivf:ään asti. En jaksa kyllä rahoja tuhlata mihinkään luontaisjuttuihin ku ei ne taida auttaa.

@Jennipä luinku tuolta toisesta ketjusta jo että sulla ei oo hyviä uutisia kerrottavana :( voi paska oikeesti. miks just nyt. :poop:
 
@Jennipä En itseasiassa tiedä että mitä niille kävi. Katsoin omakannasta mutta siellä ei ollut mitään tietoa maanantain jälkeen.

Armoton kiukkuvitutus on laskeutunut keskuuteemme tänään. Aivan aikataulun mukaisesti, juuri sopivasti että menkat sieltä saapuu. Huoh. Ei varmaan tarvi edes testejä tehdä.
 
Kp1 :cry:
voi että mä oon niin turhautuneen kiukkusen surullinen..vaikka ei tää nyt yllätyksenä tullu,kierto tasan 28pv ja alkoi siis päivälleen ajallaan..nyt siis yritystä meillä jo kolme vuotta ja kolme kk...
 
Täällä komea dpo-1. Lääkäripäivä on siis dpo15, jolloinka yleensä menkat alkaa :cautious: eli siirtoon se lekuri siis..?

Jännityksellä odotan tuota illan "myrskyä" mitä luvataan. Mun tuurilla se seilaa juuri jostain muutaman kymmenen kilsan päästä ohi. Ilma ulkona on ihan kauhean seisahtunut, kuuma ja tukahduttavan kostea.
 
@Nonsk oon ollut vähä ulapalla kun en tiennyt mistää myrskystä :LOL:. No nyt tiiän repii johtoja pois seinistä kun lähetään pariks yöks pois kotoa (y).

Ei kai sitä lääkäriä menkkojen varalta tarvii siirtää mut on kai se mukavampaa jos ovat sellasee aikaan ettei vuoda :ninja:.
 
http://aijaa.com/KLQvNA

Tuulimunaraskauden plussauksesta pikkusta vajaa 2 vuotta. Vuosi tyhjennyksen jälkeen yritystä ollut aktiivisesti. Pari kemiallista mahtuu tähän kahteen vuoteen. Yrittäminen jäänyt tjottaukseen, opiskelut aloitettuani tammikuussa. Mutta nyt! Kp 21/25-27 olisko dpo 9-10. Sanokaa että näätte tekin!! :oops::geek: Ja pliiis kertokaa onko tän tyyliset haamut teillä kuitenkin saattanu olla kemiallisia.
Muoks! Testi tehty äsken 4 tunnin pidätyksen jälkeen. Aiemmin päivällä tein myös 2h rakossa olleesta pissistä ja viiva siihenkin piirtyi testiajalla. Mutta tää on selkeesti näkyvämpi!
 
@kiuski Ei päästä siirtoon tässä kierrossa kun se osuisi viikonlopulle, että menee seuraavaan kiertoon. Eniten ärsyttää näissä luonnolliseen kiertoon yrityksissä se kun se ei tuo varmuutta siirtoon pääsystä. Luonnolliseen yritetään nyt seuraavissakin kierroissa kun eivät ainakaan vielä suostuneet lääkkeelliseen yrittämään.
 

Yhteistyössä