❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@AuliMari miten sulla letrot toimi? Missä vaiheessa oli ovis ja kasvoiko rakkula ok? Ja katsottiinko labrakokeella profesteroni? :) kauhea määrä kysymyksiä mutta kiinnostaa muidenkin kokemukset...
@Lumi87 mulla oli nyt ensimmäinen kierto letroilla. Haluttiin nyt vain kokeilla onko niistä, dhea:sta ja aukiolotutkimuksesta mitään hyötyä pelkistään.(johtimet oli auki mutta joskus kun siitä voi silti olla apua...). Ja että tavallaan antaa lääkkeiden imeytyä ennen kun heti sännätä hoitoihin...yksityisellä nyt ensin niin ei ole joka kk varaa varmasti käydä kun vasta kaikki nuo perus tutkimukset tehty. Joko tässä tai seuraavassa kierrossa ultraan jne.
Ovuloin mielestäni jos tikkuihin on luottaminen niin kp 15-16.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87
@Kinder_Kitty oon pahoillani :cry: ihan kamala tilanne. Toi pregnyl on siitä niin kurja kun antaa positiivisen raskaustestin. Lääkkeen poistumiseen kehosta vaikuttaa niin moni asia ja se voi olla tosi yksilöllistä, minkä takia se on ehkä saattanu näyttää viivaa vielä 10 päivän jälkeen vaikka ei pitäisi. Uskon että se on kans vaikuttanu kierron pituuteen ja että menkat on alkanu kun se on poistunu kehosta. Tiedän että ei mitkään faktat auta oloon, mut ehkä vähän selventää omaa tilannetta ja vähentää kysymysmerkkejä.

@Lumi87 ihana että sul on tapa irrottautua kaikesta! Tarttisin kans jonkun keinon. Jumppa on ihan hyvä mut nyt oon ollut niin laiskalla päällä et en oo päässy aikoihin salille. Pump ja muut vastaavat on lemppareita, keskityn niin täysillä raudannostoon et unohdan muun maailman täysin.

Täällä itku ei auta yhtään, saan sillä vaan itelleni kurjemman olon. Ryven itsesäälissä ja tuntuu että maailma kaatuu. Ja se pahenee mitä pidempään itken. Menkkojen aikaan mulla on kännykkäkielto iltasin että en alkais googlailemaan kaikkea. Mies ottaa sen itelleen ja tuo mukanaan sit kun tulee nukkumaan :LOL: Toimii hyvin 28v. kännykkäriippuvaiselle teinille.

Nyt oon vetänyt 3 päivää lugeja ja ainoo sivuoire mikä näistä on niin on ihan älytön valkovuoto. Täytyy pitää pikkuhousunsuojaa kokoajan ja pillerinjämät aina syöksähtää ulos sellasena klönttinä (anteeksi liikaa tietoa :ROFLMAO:). Toivottavasti saan tarvittavan määrän progesteronia vaik koko pilleri ei imeydykään. Ei oo tissit kipeet eikä edes nännit, ei mitään normaaleja "oireita" ja nyt on "jo" dpo5. Tällä hetkellä tuntuu että oon ilonen vaikka menkat alkaisi jos saisin ne ilman viikon tiputteluita, toivoa on kun muillakin täällä on toiminu!
 
@rosmarin mulla siis haamuili vielä r-testi 14pvää pregnylistä... mut joo eihän siellä voinut olla oikeaa raskaushormonia kerran kun en ees ovuloinut.. tosi herkkiä siis nuo pregcheckit kun niillä testasin sillo vielä 14pvänä piikistä..mut tästä kerrasta viisaampana ja testaan vasta ens kerralla sitten kun menkkojen pitäisi alkaa.. mää en vaan ymmärrä mulla oli oireitakin jotka alkoi vasta 7pvää pistoksen jälkeen.. mut joo faktat on faktoja ja verikoe on luotettava.. ellei ois sattunut näppäily virhe niitäkin tapahtuu mut tuskinpa.. nyt en tässä kierrossa mittaa yhtäkään lämpöä.. turhaa sekin on..mut joo ovistestailun alotan huomenna kp10.. hetken taas iloitsen postiivisesta o-testistä mutta se ilo ei kauaa kestä kun muistaa sen häiriön ja sen mitä se aiheuttaa.. en olis ikipäivänä aatellu et tää ois näin vaikeaa ja tie ois näin kivinen.. mut ehkäpä jonain päivänä se odotus palkitaan.. oon siis nyt yhteensä 3kierrossa käyttänyt pregnyliä ja niissä kahessa aiemmassa kierrot oli sen 33 ja 53pvää.. toka veny sen takia kun tuli kystat molemmille puolille ja ne esti vuodon, vuoto saatiin tulemaan vasta primolut kuurilla.
 
Viimeksi muokattu:
@Kinder_Kitty minkä annoksen sait pregnyliä? On kyllä aika jännä että 7 päivää pistoksen jälkeen ilmenee oireita. Korkeimmat pitosuudet veressä pitäis olla noin 20h pistoksen jälkeen ja se voi vähän heitellä riippuen rasvakudoksen määrästä mut ei kyllä noin monella päivällä (n) ootko kysyny lääkäriltä mistä vois johtua? Faktat on faktoja kunnes ne ei oo - se, et nyt verikokeet näytti ettet ovuloinut voi kuitenki olla niin monen asian suma. Oliko sulla minkä kokonen folli ennen pistosta vai ultrattiinko sua alkukierrosta?

Ai sulla on aiemminki ollut, anteeks, missasin sen ihan täysin. Ootko samana päivänä joka kierrossa pistäny pregnylin? Tulipa kysymysrysä.
 
@rosmarin oltiin yksityisellä elokuu2016-joulukuu2016 siellä letrot alotettiin ekan kerran syyskuussa 2016 2,5mg/pvä 5pvää.. ekassa kierrossa ultra oli kp13 oikeella johtofolli ja vasemmalla kysta edellisestä kierrosta.. pregnylin pistin kp17 30.9.2016 menkat alkoi lokakuussa kierto oli 33pvää..lokakuus uus kierros letroilla sama annos.. kp 14 ultra ja munarakkula oli jo litistynyt lekurin sanoin olin ovuloinut..mut pistin kuitenkin samana päivänä vielä pregnylin..eli se oli 31.10.. no menkat ei alkaneet 2vkon kuluttua pistoksesta.. r-testin tein kun pregnylistä 13pvää ja ihan puhdasta negaa näytti ..ultra ajan sain 25.11.2016 ja molemmilla puolilla kystat.. joulukuussa 2016 tehtiin lähete julkiselle.. maaliskuun alussa oli eka käynti.. silloin oli kp14 ja ultrassa näkyi vasemmalla puolella 18mm follikkeli ja tämä siis luomuna.. pregnylin pistin kp15 ja annoksena on joka kerta ollut 5000.
en ole jutellut lääkärin kanssa vielä, perjantaina olen menossa ultraan..ja aion kyllä kysyä et mitä kummaa tässä kierrossa nyt oli kun oli niin järkkyä pahoinvointia 6pvää putkeen joka alkoi siis 7pvää pistoksen jälkeen vasta..
tämä oli eka kerta kun pregnyl kierrossa tulee tämmöset oireet :O siksi onkin niin outoa et ovista ei muka tapahtunut.. aamulämmötkin nousivat.. vaikee vaan uskoa et nuo oireet johtuis vaan pregnylistä.. mut niin se sit kai vaan on..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 4.
Kierto venyi 33 päiväiseksi, ovulaatio oli kp 18. Outoa.

Täällä olen teidä juttuja käynyt lueskelemassa ja myötäelämässä.

Itsellä ei hirveesti asiaa ole. Yritän selvitä keskenmenosta vieläkin. Mielessä velloo paniikki, että eikö me saada lasta ikinä. Ei näin nuorelle kuin 21 vuotiaalle tämä voi olla ookoo tilanne.
Onneksi toukokuussa on luvattu katsoa tilannetta ja aloittaa edes joku hoito..sanoivat tablettihoitoa. Mikä se mahtaisi olla? Kummastakaan ei mitään vikaa ole löydetty, niin mitä hoidetaan? Meinasin kyllä aika pian vaatia kovempia juttuja, 2 vuotta yritystä takana kuitenkin nuorilla ihmisillä jo
 
@Lumi87 mä käyn jumpassa, säännöllisen epäsäännöllisesti kylläkin. Yritän käydä ainakin kahdesti viikkoon. Nyt kun oon ladannut kortin millä pääsee sekä jumppaan että salille niin vois tietty hyödyntää saliakin, mutta en oikein tykkää enkä kyllä osaakaan oikein. Tarviisin siihen jonkun kaverin. Sit tällein keväällä (ja kesällä) kunhan vaan on sulanut että ei katko jalkojansa, tykkään lähteä pururadalle käveleen luontoon. Välillä hölkkäillen välillä kävellen. Mutta siellä saa kyllä semmosen rauhantunteen. :)
Välillä on hyvä päästä tuulettumaan myös alkoholin merkeissä! Vaikka sitä huomaa, että ajattelee ennen lähtöä että mitäs josjosjos, niin myöhemmin ajatellen on aina hyvä mieli että on lähtenyt.

@Karkki95 tsemppiä! En osaa sanoa hoidoista mitään, mutta jostainhan sitä on lähdettävä liikkeille. Toivotaan että kinderkittyn mainitsema buusti on vain positiivista :) Kyllä se pikkuinen meille kaikille jollain tapaa suodaan.

Mulla on dpo13. Vatsa tuntuu jo aivan valmiille menkkoihin. Aamulla vitsailin, että nyt ne varmaan alkaa kun ei oo siteitä mukana ja valkkaria tipahteli (edelleen!!) että luulin niiden oikeasti jo alkaneen. :'D Torstaina pitäisi tosiaan vasta alkaa. Vähän hotsittaisi uitella tikkua, mutta toisaalta taas tulos on kuitenkin nega niin tuntuu turhalle.
 
@kunnon kinttaat voi että, niin toivoisin että se plussa tulis nyt. Sulla kuitenki hyvä asenne, ja kyllähän sen elämän on pakko jatkua vaikka ilman lasta jäiski :unsure:

@Kinder_Kitty siis todella perseestä että ovista ei kuitenkaan ollu! Mut jos se nyt tulis ku näin aikasin on jo tummaa viivaa :) Jaksamista <3

@rosmarin mulla vähän sama että jos alottaa itkeen niin menee kyllä niin helposti itsesäälissä rypemiseks, ja se nyt ei ainakaan auta. Mahtava toi kännykän takavarikointi :ROFLMAO: tekis mullekki joskus hyvää..:rolleyes:

@Karkki95 suru ottaa varmasti aikansa <3 ja ei todellakaan ole normaalia että nuorilla joissa ei mitään vikaa oo niin ei vaan saa lasta aikaseks. tablettihoidoilla on ihan hyvä lähtee liikkeelle ku kerran ootte luomuna onnistunut :)

nii ja se ensikäynti. Jännitti ihan törkeesti, ja aivan turhaan. Ultras taas kerran, kaikki on hyvin, ovuloinut vasemmalta. Labrat, simpat, kaikki niinku pitääki. Inseminaatioita ei meidän kohdalla tehdä, koska meidän keskus-sairaalassa niitä ei pystytä tekemään niin liian pitkä matka lähtee ouluun kun kotona sama onnistumisprosentti, kun vikaa ei ole.

Eli vaihtoehdoiksi jäi letrot tai ivf. No menin kyllä ihan lukkoon kun tosiaan olin varautunu että inssien kautta mennään. Mies ois ollu valmis lähteen suoran ivf-hoitoon mutta mää tarvin hieman enemmän aikaa valmistautua (siis tää kuulostaa itestäki hullulta) mutta sen verran isosta asiasta on kuitenki kyse että täytyy saada henkisesti valmistautua. :LOL:

Suunnitelma siis että kun vuoto huomenna tai ylihuomenna alkaa niin soittelen aikaa aukiolotutkimukseen ja alotan letrot ja seurantaultra on samalla ku tuo tutkimus. Meinaan kyllä aika pian tahtoo meidät siihen ivf-jonoon että päästäis heti alkusyksystä alottaan, kunhan tästä alkujärkytyksestä toipunu :ROFLMAO:
 
@-dino- no kyllähän toi aika huikeelta kuullostaa että ei inssejä vaan suoraan sitten ivf:ään :D toivottavasti letrot toimii sulla ja tulee toivottu tulos :) ja toivottavasti mulla nyt tapatuis se ovis oikeasti..mut ainaki mulla on hormonitoimintaa (y) mies oli jo et nytkö se ovis tapahtuu..toppuuttelin häntä ja sanoin et mun tapauksessa o-plussa ei meinaa mitään.. mut ohan se hienoa saada o-plussia kun kertoo siitä et keho yrittää toimia.
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
@-dino- ohhoh! Teillähän lähti nopeasti käyntiin! Pakko myöntää että olen pienesti kateellinen :D Mutta myös teidän puolesta onnellinen. Mä en kans oikeen tajuu että miks niitä inssejä pitää väkisin tehdä sellasillekin pareille, joilla niistä ei oikeesti ole mitään iloa. Mutta mahtavaa että kaikki meni hyvin <3 Teille tulee varmaan jo vuoden 2018 vauva :love:
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
@Kinder_Kitty ja @Yuna joo empä ois uskonu että pitkistä välimatkoista ois jokus jotain hyötyä :D Ouluun tosiaan tulee meiltä matkaa hieman reilu 200km suunta eli jos sinne lähtee nii sama vissiin tehä heti suoraa ivf :D että nyt työt vaan tänne pohojanmaalle nii alkaa tapahtua :D :D

Alko kyllä pelottaan oikeesti, kohta kaks vuotta vaan junnattu paikoillaan ja sit yhtäkkiä harpataan valtava askel eteenpäin. Meillä voi oikeesti olla se 2018 vauva <3
 
@Kinder_Kitty no on kyllä joo ihmeellistä. Mä oon täällä pitkin päivää pähkäillyt mistä moinen vois johtua mut en oo kyllä keksinyt mitään järkevää syytä. Nyt aloin miettimään kun sait noin hienot viivat ovistesteihin että voisko olla että se ei oo aiemmin päässy kehittymään? Kun jos muistan oikein niin munarakkulat lähtee kehittymään jo edellisessä kierrossa ja sit sen kuukautiskierron aikana kypsyy ja sieltä valikoituu johtofolli. Se tosin ei selitä kyllä noita sun oireita (n) Mut vitsit olin ilonen kun sulla on nyt jo tollanen viiva, jospa se siitä viel täydeks plussaks muuttuis ja ovuloisit pregnylin avulla tässä kierrossa! (y)

@-dino- Täytyy harkita muuttoa pohjanmaalle kun (jos) inssit ja ivf alkaa lähestyä. Olisin nyt jo valmis menemään mutta tuskin meitä vielä päästetään. Kännykkätakavarikkoo kannattaa joo kokeilla, välillä yllättävän helpottavaa ku ei oo google niin lähellä :LOL: Vauva 2018 olis niin ihana ja tervetullut kyllä :love:

Täällä alko tiputtelu ja nyt vasta dpo6. Ei vielä saa alkaa! Näiden pillereiden kanssa siis alko 2 päivää aikasemmin ku mitä aiemmin :( Toisaalta tää on mun tuuria et kuulun niihen 1,5% jotka on raportoinu tiputteluvuotoa noiden lääkkeiden kanssa...
Nyt alko päälle vielä flunssa, oon kaks yötä heräillyt pitkin yötä valkovuotoihin (!!!!!!!) ja kuivaan kurkkuun, toi eka nyt ei kyllä liity flunssaan mut oli pakko mainita kun on nii ihmeellistä :LOL: Raskasta heräillä pitkin yötä ja sit aamulla töihin. Oon nyt pari päivää ollut ihan zombi, varmaan loistavaa työskentelyseuraa :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
@-dino- kyllä sitä varmasti itsekin tarviisi ensikäynnillä sulatteluaikaa, jos todettaisiin että suoraan ivf. :D Huisia että asiat lähti heti rullaamaan!

Munhan nyt sit silti piti itseä kiusata, ja uittaa tikkua. Ei edes tullut semmoista hämyä viivanpaikkaa mitä se viime kiertoinen(?) antoi. Eli huomenna menkat:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
Oho onpas tullut juttua!

@Kinder_Kitty voi perhana kun ovis ei tullutkaan :( mutta tässä kierrossa, toivotaan että ovis tapahtuisi ja viiva olisi kirrkuvan punainen!!!:) Tsemppiä <3

@Karkki95 ikätoveri <3 toivottavasti saat apua ja pikaisesti plussaa ruutuun!

@-dino- ihanaa että pääsette suoraan tositoimiin! Vau! Toivotaan teille pikaista täydellistä nyyttiä :love:

Olikp täällä joku joka käyttää mahollisesti E vitamiinilisää jossain muodossa? Lueskelin tosta vehnänalkioöljystä, ja aika hyviä kokemuksia... Myös pari viikkoa sitten tapaamani biologian lehtori kertoi että venhänalkioöljy on varteenotettava vaihtoehto hedelmällisyyden parantamiseen! Luin myös (ei ollut lähteitä eli en faktaksi väitä) että e vitamiinia suositellaan keskenmenon saaneille.. Voi olla kuulemma että sen vitskun puutos saattaa altistaa keskenmenoille. Tiedä häntä. Huomasin lukea myös että siitepölllä saattaisi olla jotain vaikutusta, ja aloin sitä syömään n kuukausi sitten koska ajattelin sen siedättävän siitepöltallergiaani. Mä oon sellanen huuhaaseen helposti hömpähtävää tyyppiä :D ovis lähestyy ja limat on nyt sellasta superjuoksevaa... Yöllä luulin että olin pissannut alleni :alien::D
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna ja -dino-
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




29.3.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 23/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | kp 35/32-33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ -dino- (24) | kp 29/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ Yuna (25) | kp 5/27 | 1. lapsi | ya 9/-15

✪ kunnon kinttaat (31) | kp 22/28-30 | 2.lapsi | ya 3/-15

susanmaaria (31) | kp ?/26 | 3.lapsi | ya 7/-15

Valonkantaja (26) | kp 45/31-34 | 1.lapsi | ya 2/-14

kiuski | kp 17/? | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

Kinder_Kitty (24) | kp 11/36-39 | 1.lapsi | ya 01/-15 (km 6/-16)

MMiHa (33) | kp 19/27 | 2.lapsi | ya 9/-15

virvatulia (34) | kp 35/32-39 | 2.lapsi | ya 12/-12

Karkki95 (21) | kp 5/28 | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

Lumi87 | kp 3/30-35 | 2.lapsi | ya 3/-16

aavalvar | kp 12/31-33 | ya 1/-16

Nanna-87 | kp 18/24-27 | 2.lapsi | yk 17

kinttumarkki (26) | kp 14/28 | 1. lapsi | ya 12/-13

Aulimari | kp 3/28-31 | 1. lapsi | ya -12

rosmarin (28) | kp ?/26-29 | ya 1/-16



✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Muruhaave (36) | 1.lapsi | ya 10/-15

✪ Välli (25) | 2.lapsi | ya 8/-15

✪ marrasmai (35) | 1.lapsi | ya -15
 
noniin just tulin kotio..tuli niin kiire ehtiä ultraan etten aamupalaa oo vielä ehtinyt ees syödä ja kello on jo näin paljon :D ja kaiken kukkuraks en ehtinyt bussilla vaan oli pakko mennä taksilla ja hienointa oli se kun mun aika oli 11.15 niin pääsin vasta joskus 11.40 tyyliin.. joo no vasemmalla iso kysta 5,2cm kokoa..noo ei tullut yllätyksenä tämä kun vasenta puolta kiristää aika ajoin.. no eipä se sieltä löytänyt enää johtofollia molemmilla puolilla oli nestettä.. kysta häiritsi näkyvyyttä.. vasemmalla vaiko oikealla oli joku 15mm rakkula mut se ei kyl voinu antaa sitä postiivistä o-testiä..sanottiin vaan et pregnyliä on turha enää pistää kun lh-testi on ollu pos. ja et onneks testasin ja onneks on tullut talleteltua eilen ja sunnuntaina..et enää ei tarvii jatkaa testailua.. ohjeeksi sain et jos vuoto ei ala kahden viikon kuluessa niin sitten alotan keltarauhashormonin.. ja suositteli et ens kierrosta jo vaihdettas lääke pistoksiin.. ja limakalvokaan ei ollu mikään huikea vaan 6,5mm.. tämä kystakin sis todistaa sen et sitä ovista ei tapahtunut viimekerralla.. seuraavat menkat kun alkaa niin soittelen heti ultra aikaa ja ultra on ennen kp5 tai viimeistään kp5 ja katotaan et onks kysta/kystat hävinny.. meinaa jos tässäkään kierrossa ei ovis tapahdu niin tulee toinen kysta.. et jippii.. ja snao kyl ettei kysta vaikuta lh-testin tuloksiin kun kysyin asiaa..

nyt laitetaan elämä risaseks herkkujen muodossa, miten niin muka tunne syöppö :D mun munasarjat potkii mua oikein huolella päähän..
 
http://aijaa.com/SCal7U tein kuitenkin vielä tänään o-testin ja nyt siis kp11..aika samanlainen kuin eilenkin.. tosiaan se lekuri sanoi et on nyt niin hankalaa nähdä sinne kystan taakse et siellä voi hyvinkin olla/ollut johtofolli.. verikoetta nyt tässä kierrossa ei kannata ottaa tuon kystan takia..kun ei olla varmoja et onko siellä sitä johtofollia..
 
Oho onpas tullut juttua!

@Kinder_Kitty voi perhana kun ovis ei tullutkaan :( mutta tässä kierrossa, toivotaan että ovis tapahtuisi ja viiva olisi kirrkuvan punainen!!!:) Tsemppiä <3

@Karkki95 ikätoveri <3 toivottavasti saat apua ja pikaisesti plussaa ruutuun!

@-dino- ihanaa että pääsette suoraan tositoimiin! Vau! Toivotaan teille pikaista täydellistä nyyttiä :love:

Olikp täällä joku joka käyttää mahollisesti E vitamiinilisää jossain muodossa? Lueskelin tosta vehnänalkioöljystä, ja aika hyviä kokemuksia... Myös pari viikkoa sitten tapaamani biologian lehtori kertoi että venhänalkioöljy on varteenotettava vaihtoehto hedelmällisyyden parantamiseen! Luin myös (ei ollut lähteitä eli en faktaksi väitä) että e vitamiinia suositellaan keskenmenon saaneille.. Voi olla kuulemma että sen vitskun puutos saattaa altistaa keskenmenoille. Tiedä häntä. Huomasin lukea myös että siitepölllä saattaisi olla jotain vaikutusta, ja aloin sitä syömään n kuukausi sitten koska ajattelin sen siedättävän siitepöltallergiaani. Mä oon sellanen huuhaaseen helposti hömpähtävää tyyppiä :D ovis lähestyy ja limat on nyt sellasta superjuoksevaa... Yöllä luulin että olin pissannut alleni :alien::D
@aavalvar mulla ja mun miehellä on E vitskut ja kaikki maholliset muutkin vitskut käytössä. Lääkäriltä kysyttiin et mikä vois olla hyvä miehen siittiöille niin sitä sitten ihan reseptillä määräsi.
 
Mitäs muita kikkakolmosia teillä on käytössä ku greippimehut ja foolihapot? Ihan mielenkiinnolla kuulisin mitä ootte täs kuukausien varrella kokeillut. Meillä mies on ollut saunomatta ja alkukuusta aina runkkulakossa jotta simpat olis priimaa mua varten (ai kamala) :ROFLMAO: Oon yrittänyt vähentää herkkuja ja liikkua enemmän mut aika vähän on ollut muita konsteja käytössä. Foolihapot on kyllä lähes päivittäisessä käytössä ja greippimehua yritin yhden kierron litkiä mut se oli musta kamalaa niin jäi :LOL:

Huomenna olis sit simppatestien tulos. ja alkaa jo jännittää. Pelottaa myös että tää kuukaus oli tässä kun nyt eilen ja tänään on molempina päivinä tullut kerran verta (n) eipä sille kai mitään voi tehdä, seuraavaks siirrytään ovulaatiolääkkeisiin. Nyt särkee oikeelle munasarjaan mut sinne mulla särkee aina joka kierrossa, joten tää on vamaan taas mun kuvitteluita.
 
@-dino- vau, siellä edetään reippaalla tahdilla! Täällä päin Suomea saa varmaan vielä vuoden kuluttua odotella pääsyä ivf-jonoon. Sori negatiivinen suhtautuminen mutta mulla ei jostain syystä ole kauhea luotto, että julkisen kautta täällä tapahtuisi kauheasti asioita. :ROFLMAO: mahtavaa että se ensikäynti on nyt ohi ja kaikki mallillaan ja hyvät suunnitelmat! :)

@Karkki95 kovasti jaksamista. Toivotaan että ovulaation boostauksesta olisi tarvittava apu.

@Kinder_Kitty toi on kyllä tosi kurjaa, että taas oot saanut kystan. :( Tosi harmillista. Mun silmään toi ovistesti ei oo vielä ollut plussa, mutta oliko sulla todistetusti ollut ovulaatio vähän haaleammillakin viivoilla? Toivotaan että jossain näkymättömissä ois hyvä folli joka vielä yllättäisi. Harmillista jos tää kierto menee "harakoille".

@rosmarin tsemppiä huomiselle, toivottavasti uimarit kunnossa! Mä en oo kuukausiin jaksanut mitään kikkakolmosia, greippumehua vedin viime kesän ilman mitään hyötyä, macaa kokeilin syksyllä eikä siitäkään ollut mitään hyötyä ja oli niin pahaa että luovutin sen kanssa. Oon muuten elämässä aika luomutyyppi mutta tässä asiassa luotan länsimaiseen lääketieteeseen. :ROFLMAO: Ja hyvä toi kännykön takavarikointi, tekis varmaan mullekin hyvää kun kierron vaiheesta riippuen googlailen ties mitä... Joo kyllä ne luget vähän tuppaa valumaan pitkin päivää, ällöttävää.

@Nonsk mä käyn kanssa jumpallakin, pumppia ja muuta lihaskuntopainotteista. Salilla oon mäkin huono yksin käymään niin jos ei oo sopivaa jumppaa päädyn juoksemaan. Pahoittelut negasta ja tsemppiä uuden kierron odotteluun. <3

@Yuna mäkin tykkään laulaa karaokea ja laulelen muutenkin esim kotona aina jotain. Ja luonnon keskellä oleminen rauhoittaa kyllä tosissaan mieltä. :) Ja ai että tollanen pikniktapaaminen oliskin huippu!

Täällä taas noustu syvästä kuopasta ja tomerasti napattu eka letro. Ens viikon perjantaina kp12 ultra yksityisellä, tän kierron jälkeen kutsuu sairaala... Katotaan kutsuuko taas piikkihoidot, en usko että letrot yksinään tässä kolmannessakaan kierrossa riittää.
 
@Lumi87 mulle yksityisellä sanottiin sillon et kaikilla ei tuu tasavahvoja viivoja oviksen aikaan et jokaisen lh-piikit ja lh-hormonin määrä on yksilöllisiä. et kuhan se testiviiva on tummin kaikista testeistä..en oo ikinä oikeestaan ton tummempaa viivaa saanut. mut joo mää en usko yhtään siihen et tässäkään kierrossa ovis tapahtuu niin eipä tuu petyttyä kauheesti sitten.. r-testiä uitan ehkä kahden viikon päästä jos jaksan... ja primolutin alotan viimestään 13.4 jos menkat ei ala ennen sitä.. tää nyt vahvisti senkin et tuskin ovuloin sillon syksylläkään kun tuli kystia iso kasa... oonkohan ees ovuloinut sen tärpin jälkeen..
 
Tällähetkellä on vaan parempi niin ettei anna itsensä uskoa tai toivoa liikoja sekin on jo liikaa toivottu et ovuloisin.. mut ihanaa jos joku jaksaa uskoa mun puolesta kun itellä on nyt usko aika nollissa.. lääkärikin sanoi tänään et sulla oli niin hieno folli viimekierrossa..jep jep oli joo mut eipä irronnut.. millähän sen sais sieltä irtoomaan.. onko siihen ees mitään keinoa..vai toistetaanko vaan tarpeeks monta kertaa näitä hormoni hoitoja et ne munasarjat rupeaa reagoimaan... noh täytyy ens kerralla kysyä mieltä painavia asioita..
 

Yhteistyössä