❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@kiuski juu tsh ei saisi olla kauheesti sen 2,5 yli raskautta toivoessa.. mikä kilppari lääkitys sulla on ja millä annostuksella? mulla on thyroxin 25mikrogrammaa mut maanantaina soittelin polille ja annosta nostettiin nyt 50mikrogrammaan päivässä.. kun siis niin outoa kun kävin joulukuussa 2016 kilppari kokeissa niin tsh oli 3.4 ja tv4 joku 17.. niin kävin tän vuoden maaliskuussa taas kilpparikokeissa niin tsh oli 5.0 :eek: ja tv4 17.1. en siis tajua et miten on mahdollista et noussu vaan enempi vaikka mulla on lääkitys.. alotin siis lääkityksen lokakuussa..

ja oikein munarikasta pääsiäistä kaikille! :giggle::ROFLMAO:
 
@Kinder_Kitty siis ainoa mitä olen nyt saanut niin on ne letrot ja ne alotin sen verikokeen jälkeen. Eli itsestään on laskenut. Jotain se lääkärikin höpis jo silloin että pistää mut uudestaan niihin kokeisiin koska niin moni asia niihin aina vaikuttaa, kuten stressi ja yhdyntä edellisenä iltana?

Hyi nyt mulla on ihan ähky noista suklaamunista kun piti ahmia :sick:
 
@kiuski varmaan joo tarkotti sitä lekuri..muistaakseni sanottiin et 2-3 pvää ennen koetta pitäs olla koskematta rintoihin.. netistäkin varmaan löytyy jotain tietoa aiheesta.. no siis täällä on nyt kp28 ei menkkoja.. torstain testiin tuli se joku ihan hailu viivanpaikka.. huomenna aamusta teen viimeisen mamin testin.. laitoin lisää tilaukseen et tulevat sitten tiistaina varmaan.. jos ovis ois ollut kp11 niin menkkojen ois jo kyl pitänyt alkaa.. et joo ota selvää nyt tästä mun kierrosta :D. mua on nyt alkanut paleleen.. yölläki palelsi kun mua ei koskaan nukkuessa palele.. ja jotain vatsa nippailuja on oikeella.. ja vasenta puolta kiristää ihanasti..viikon jo kiristänyt siellä on siis se kysta niin se siellä ilmottelee olemassa olostaan.. onneks ei jatkuvasti kiristä.. lämmöt on ylhäällä, ovat siis jo sen reilu viikon pysyneet ylhäällä..
 
Siis ihan oikeesti nyt alkaa mennä käpy.. joko noi mamin testit on jotenkin surkeita.. mut siis mitä hittoa mun kehossa on nyt meneillään.. testiajalla näkyi viivanpaikka ja testiajan jälkeen n.25 min jälkeen niin selkee viiva.. laitan kuvaa.. mut siis ihan samanlaiselta näyttää kun sillo viime la ja ma tuo viiva.. nekin tuli testiajan jälkeen.. tänään täytyy hakea muita testejä pc:n liuskoja vaikkapa.. tiistaina tai ke tulee lisää mamin testejä..http://aijaa.com/qbCEly tuossa kuvaa.. ja siis tuo testi on vahvistunu siitä torstain testistä.. siihen ei noinkaan selkeetä viivaa tullut edes 25min jälkeen.. mun on varmaan kohta mentävä verikokeeseen..hullukshan tässä tulee
 
@kiuski äläpä, mut missähän ne menkat sit mahtaa olla...keskiviikkona pitäis viimestään alkaa menkat jos ovis onkin ollut kp 18.. mut silti en tajua noita kp21kp22 ja kp23 raskaustestiin tulleita viivoja.. mamin testit sillonkin kyseessä.. ja se kp 22 testi oli viä vahvistunut...et sen näki melko hyvin kuvassakin..
 
Mulla ollut jo hetken aikaa oikein vahvat oireet..etova olo aina kun hereillä, runsas limainen valkovuoto ja rinnat tosi arat. Tee ei enää maistu, aikasemmin ollut elintärkeää saada aamusin ainakin. Tänään kp 23, mutta testi nega. Dpo olisko sitten sen 10.. Hmm, täytyy vaan testailla joka aamu, koska se sen haalean näyttäis. Ja jollen ole raskaana tai jotain siihen viittaavaa yritystä tapahdu kehossa, niin jotain muuta on pahasti vialla . Jännän äärellä täällä pääsiäinen siis
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87 ja Yuna
@-dino- jep onhan se niin et testiajan jälkeen ei saa tulkita testiä.. mut onhan se nyt outoa et viivoja ylipäätänsä tulee ja vielä selkeitä viivoja niitä varsinkin mitä oli kp21, kp22 ja kp23.. oon aika monta testiä tehny täs yrityksen aikana ja kertaakaan ei ole testiajan jälkeen mitään vastaavaa tullut mihinkään testiin.. noh aika näyttää miten käy.. mut jos keskiviikkoon mennessä ei menkkoja näy.. kun sitten on kaks viikkoa niistä kananmuna limoista.. niin sitten on kumma jos testit ei vahvistu ja näytä viivoja testiajalla.. polille soittoa tiistaina tai viimeistään keskiviikkona ja aion pyytää lähetettä verikokeeseen.. kun ei noihin testeihin oo luottamista..

@Karkki95 kyllähän nuo oireet hyvältä kuullostaa joten testailua vaan (y) ja varsinkin jos sulla ei normi kiertoon kuulu tämmöset oireet
 
Tuo kinderin tilanne on kyllä hämmentävä! Toivottavasti tilanne ratkeaa johonkin suntaan, tietenkin kunnon plussa tikkuun olisi parhainta. :)

Oma elo on ovistestausta, vaikka mies onkin nyt siellä matkoilla. Oon testaillut tiistaista lähtien, negaa on näyttänyt vaan. Perjantai on ainoa kun en oo testannut, sillon myös tältä viikolta ainoat tallettelut. Tuntuu kyllä, että kivut on laimentuneet mutta limat taas on alkaneet vasta tulla. Ota tästä nyt sitten taas selvää..:confused:
 
Heeeeiii mä löysin kaapista ovistikkuja ja pääsin testailee! Vähän jännää taas, ihan kuin ekaa kertaa testailis kun en ole nyt 3kk koskenut edes noihin :ROFLMAO: Muutenkin jotenkin outoa taas alkaa kattelee noita limojakin. Pitäis varmaan mennä hakemaan niitä clearbluen digitaalisia varmistamaan vielä tätä. Nyt olen muutenkin tsempannut ihan hirveästi, muistanut vitamiinitkin ottamaan joka päivä ;) huomenna voin sitten pettyä kun lääkäri sanoo ettei siel mitään tapahdu :ROFLMAO:

Vähän jänniä aikoja kinderillä karkilla, toivottavasti ne plussat pärähtäis :)

Oletteko nähneet sen Bridget Jones Baby leffan? Just katselin yksi päivä, oli ihan hauska!
 
@kiuski mä tahtoisin nähdä sen! Saakohan sitä jostain tyylii netflixistä jo katsottua...?

Mulla ois dpo-1, mutta en taida lähteä piinapäiville kun ei ole piinailtavaa. Aika sissejä, jos sieltä perjantailta joku on vielä elossa. Vähän masentaa, mutta toisaalta tää nyt on ollut tiedossa jo pitkään että näin tulee tämä ovis asettumaan. Onneks on jätskii ja irttarii. Ja kauhea uusien vaatteiden (mekkojen) ostovimma. :ROFLMAO::D Ja päälle sit voi käydä jumpas. Masentavaa kokeilla vaatteita, joista muistaa että ne on aina olleet vähän isoja ja nyt ei mene kiinni tai päälle muuten vaan..
 
Täällä on tapahtunut paljon! Ihan jännäpaniikissa selaan sivuja, että mitä piinailut ja testit näyttävät!
Nyt tulee kuulumisia pikana. Eka inssi tuotti negan. Tunsin sen nahoissani jo ennen vuotoa. Nyt sain loppukierron tueksi vihdoinkin luget, jotka aloitan tänään. Olisipa niillä vaikutusta!! Ovis oli eilen, eli ei puhettakaan inssiin, sillä pääsiäinen. Olipa sentään munarikas. ;) Piinaavat viikot siis edessä. Ainiin, kaksosraskaus mahdollinen lekurin mukaan. :ROFLMAO::LOL:
Onnea muillekin piinaaville!!
Kp17
 
Huoohhhh. Meillä oli tämä kierto yritystaukoa ja on kyllä tehnyt hyvää, kiva keskittyä välillä ihan muihin juttuihin. Yritystauko tarkotti tietysti myös taukoa lugeista ja sen kyllä huomasi: ensimmäinen veritippa pyyhkiessä tuli jo sillon kun oletetusti oli dpo 3 (n) Ja nyt tänään, kp 24, jouduin jo laittamaan kuukupin kun tiputtelu on niin runsasta. Vituttaa, olisin halunnut nauttia tästä taukokierrosta mutta tosi kivaa kun ensin tiputtelee viikko ja sitten vuotaa melkeen toinen viikko. Tekis mieli vaan lopettaa koko yritys ja hankkia kierukka tai jotain, näköjään ihan sama onko yritys- vai taukokierto niin perseestä on molemmat.

Anteeksi negatiivisuus ja omanapaisuus (oon kyllä lukenut kaikkien jutut päivittäin!!), oikeesti mulla on ollut tosi hyvä kuukaus ja rauhallinen fiilis näiden juttujen suhteen mutta oon vaan niiiiin kyllästyny tohon tiputteluvuotoon ja siihen että pitää jo joskus kp 17 ruveta miettimään että mitkä alusvaatteet uskaltaa laittaa ja onhan varmasti siteitä mukana.
 

Yhteistyössä