❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Täällä kp 29/28. Tein testin aamulla, näytti negaa ja heitin roskiin. Jostain syystä kaivoin sen esille parin tunnin päästä ja tulos olikin kuvassa oleva. Mitä, miksi? Varsinkin kun pöydällä ollessa tulos häviää hetken kuluttua miltei näkymättömäksi?IMG_20170717_211951.jpg
 
Eipä tarvinnut testailla, kyllä ne menkat sieltä tuli. Joskin vielä ruskeana, mutta en mihinkään valemenkkoihinkaan omalla kohdallani usko:whistle:. Eli kp 1
 
@Tiituu kiitos<3 nuo sanat lämmittää paljon enemmän kun uskotkaan :barefoot:

@Karkki95 no huh! Tämä todistaa siis sen että niitä testejä ei oikeesti saa katella testiajan jälkeen. Joku ois tuon perusteella jo varmasti varannu neuvolan..(n)

Täällä kans kp 1. Lääkäriki soitti pari päivää etuajassa ja nyt vihdoin ja viimein ollaan ivf-jonossa. (y) Onse jännä ku tätä on ootettu ja tiietty että tulee eteen mutta nyt ku se on virallista niin vähän on haikee mieli. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
@Jennipä viimekäynnillä lääkäri puhu neljästä kuukaudesta.
Oon kyllä sitä mieltä että kannattaa heti mennä tutkimuksiin ku vuos täynnä (jos siis ylipäätään hoitoja haluaa) koska oikeesti voi olla tosi pitkä odotus että niihin hoitoihin pääsee. Mää oon ekan kerran käyny yksityisellä gynellä viime elokuussa joka laitto puoleks vuodeks kotiin yrittämään. Tammikuussa uudestaan gynelle, ensiaika maaliskuun lopulla, tutkimuksissa ei menny kauaa mutta lähetettä ei herunu vasta ku nyt.
Eli melkein 1,5 vuotta menee meillä ensimmäisestä hoitokontaktista siihen että hoitoihin päästään. Tuntuu hiukan epäreilulta. Jos mulle kukaan enää koskaan sanoo että älä stressaa nii tietää sanoneensa.

Tällänen menkkapäivän purkaus täältä :D
 
Hei, täällä 2v yritystä nyt takana päin. Ovistikkuja käytetty nyt taas. En tajua tätä lääkäreiden ajatuksen kulkua. Miulla selkeesti jää omastamielestä lutaalivaihe lyhyeen jos kierto on n.28-30 ja ovi tulee siinä 16-18 välillä. Ei kuulemma merkittävästi joten en saa siihen mitään.

Olemme 31v miehen kanssa ja yhdessä oloa 14v takana. Lapsi 2011 syntynyt 3,5v yrittämisen jälkeen jonka jälkeen ilman ehkäisyä ja nyt 2,4kk yrittämällä yritetty.
 
Hei, täällä 2v yritystä nyt takana päin. Ovistikkuja käytetty nyt taas. En tajua tätä lääkäreiden ajatuksen kulkua. Miulla selkeesti jää omastamielestä lutaalivaihe lyhyeen jos kierto on n.28-30 ja ovi tulee siinä 16-18 välillä. Ei kuulemma merkittävästi joten en saa siihen mitään.

Olemme 31v miehen kanssa ja yhdessä oloa 14v takana. Lapsi 2011 syntynyt 3,5v yrittämisen jälkeen jonka jälkeen ilman ehkäisyä ja nyt 2v,4kk yrittämällä yritetty.
 
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




14.7.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 137/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | kp 7/33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ -dino- (25) | kp 24/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ kiuski | kp 19/29 | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

✪ Karkki95 (21) | kp 26/28 | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

✪ aavalvar | kp 5/ei tietoa | yk 17, ya 1/-16

✪ Aulimari | kp 49/28-31 | 1. lapsi | ya -12

✪ Juliet86 (31) | kp 78/? | ya 11/-15

✪ Edvina | kp 74/? | 1. lapsi | ya 4/-16

✪ Jennipä (24) | kp 15/? | 1. lapsi | yk 10, ya 5/-16

✪ nyyti. (28) | kp 76/28 | 1. lapsi | ya -09

✪ Shakalaka (31)| kp 68/27 |ya syksy 2015

✪ Alinah92 (24) | kp 45/? | 2.lapsi | ya 2016

✪ Tiituu | kp 12/? | 2.lapsi | ya 6/16 (km 10/16)


✪ haaveistatotta | kp 13/28-35 | 2.lapsi | yk 12 | ya 7/16

✪ Josia | kp 2/? | 1.lapsi




✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Valonkantaja (26) | 1.lapsi | ya 2/-14

✪ virvatulia (34) | 2.lapsi | ya 12/-12

✪ kunnon kinttaat (31) | 2.lapsi | ya 3/-15

✪ kinttumarkki (26) | 1. lapsi | ya 12/-13


✪ Yuna (25) | 1. lapsi | ya 9/-15
Kristali (31) | 1.lapsi | ya 2/-15
 
@-dino- oliks teillä mitää lääkehoitookaa ennen ivf lähetettä o_O? Mulla lähti lähete lapsettomuuspolille lokakuun lopulla, jolloin yritystä oli tosin ollut vasta alle puolivuotta :whistle:. Nyt elokuussa vasta eka hoitokierto clomeilla, joten ei haittaa yhtään että hoppuilin avun hakemisessa, vaikka osa viivytyksestä (tutkimuksissa) johtui meistä. Menis aloitus vasta jonnekkin ensvuoden puolelle jos olis oottanut eka et vuos tulee täytee :ninja:.
 
Viimeksi muokattu:
Just tuota hoitojonoa oon yrittäny miehelle painottaa. Ei sinne vaan kävellä. Tosin hoputuksen oon jättäny nyt viime aikoina pois, palaan asiaan syksyllä. Ja sen takarajan oon jo hälleki kertonut. Pelkään vaan, et mikä soppa siitäkin syntyy, mutta pakkohan se on taas aloittaa keskustelut. Ei sekään oo reilua, että aina odotuttaa, kun pelottaa. Kyllä tässä muitakin pelottaa... :cautious:

@Kristali Tervetuloa :)
 
@Josia Joo niimpä, ei sinne noin vain käppäillä joka paikkaan. Ja vaikka pääsisikin heti hoitoihin, niin kuin esim me, niin silti nää kuukaudet menee aina milloin minkäkin asian odotteluun ettei pääse edes yrittämään. Olitteko te minkä ikäisiä?
 
@Kristali tervetuloa. Kauan ootte jaksanu. Onko teillä mitää suunnitelmia tulossa vai yritättekö vaa kotona? :)

@Jennipä 4 letrokiertoa takana ja kaks vielä edessä. On kyllä tosi hyvä että saitte heti lähetettä ku kierroissa kerran vikaa. Toivottavasti jo pelkät clomit auttais :)

@Josia joo ei todellakaan vaan kävellä. Kumpa se sun mieski sen tajuais.
 
Suunnitelmia on. Takana on esikoisesta 3 icsi ja 5 inssiä. Lääkärissäkin muutaman kerran käyny esikoisen jälkeen mutta julkinenpuoli ei meidän tapauksessa oikein näytä toimivan. Ensi kuussa olisi tarkoitus mennä felisitacella käymään pyytämässä josko katsottaisiin onko follia ollenkaan oletetun oviksen aikaan, niiden kokoa, limakalvon paksuutta ja josko saisi kiertoa tukenaan clomit tai proget näin aluksi.
 
@Josia Okei, ollaankin sun kanssa sitten saman ikäisiä :) Toki onhan tässä vielä aikaa, mutta ei ihan mahdottomia! Hoitoon pääsemisessä kuitenkin aina kestää ja vaikka sinne hoitoon pääseekin niin ei sekään mitään nopeeta touhua ole. Toivottavasti mies tajuaa sen vaikka pelottaakin! Onhan se kivempi tietää että missä mättää kuin elää siinä epätietoisuudessa. Ja kun ei se aina välttämättä ole edes mikään iso juttu! Parhaimmassa tapauksessa yhdellä pillerillä saa jo plussan aikaiseksi :)
 
Mulla on kokemusta vaan Clear bluen digi (kaksoishormoni) ja Rfsu:n liuskat. Ne on kyllä näyttäneet saman. Tosin digi alkaa reagoida aiemmin, kun liuska tummuu mulla yhtäkkiä.

@kiuski Mies säikähti sen ensikäynnin jälkeen ihan hirveänä ja alko pelottaa et jos on jotain peruuttamatonta. Asian kieltäminenhän ratkaisee tässäkin asiassa... :ROFLMAO: Jos ei 1,6v mahdu yhtään plussaa ja kaikki on jo kokeiltu kotona, niin joku mättää, koittaisi reppana ymmärtää :whistle:
 

Yhteistyössä