kehtaako 172cm / 100kg mennä uhjattuihin liikuntaryhmiin (bodycombat, bodypump, kahvakuula)

  • Viestiketjun aloittaja Kehtaako vai eikö
  • Ensimmäinen viesti
159/85
tottakai kehtaat! Minä ainakin menen juuri niille tunneille mille haluan, katsokoon joku jos jaksaa olla niin kiinnostunut... Jos on alkuun rankkaa niin tee vähemmän, siitä se kunto kasvaa. Sekaan vaan:)
 
"vieras"
Riippuu ihan kunnostasi. Itsellä painoindeksi 22, ja huono kunto, kun en ollut liikuntaa harrastanut pitkään aikaan. Meinasin kuolla pumpissa, vaikka tein pienillä painoilla. Kahteen päivään ei pystynyt oikein kävelemään saati nostamaan mitään sen jälkeen. :D

Combatiin tai kahvakuulaan en ole edes uskaltautunut...
 
..
minä kunnioitan niitä ihmisiä jotka lähtevät hakemaan kuntoa kun ylipainoa on kertynyt..eikö se ole osittain liikuntaharrastusten tarkoitus:)...ei kai sinne mennä esittelemään sitä kuinka hyvässä kuosissa kroppa on..sen voi tehdä ihan bikineissä rannalla huomio kyltin alla...
 
minä kunnioitan niitä ihmisiä jotka lähtevät hakemaan kuntoa kun ylipainoa on kertynyt..eikö se ole osittain liikuntaharrastusten tarkoitus:)...ei kai sinne mennä esittelemään sitä kuinka hyvässä kuosissa kroppa on..sen voi tehdä ihan bikineissä rannalla huomio kyltin alla...
Juuri näin. Ainakin mun punttisalilla on ihan kaiken kokoisia naisia.
 
"tintti"
Totta kai kehtaat! :) Mutta tosiaan jos kunto päässyt pahasti rapistumaan aloita jollain kevyemmällä. Tuskin siellä kukaan toisia kyttäilee ja läskithän sinne mennään polttamaan :) En itsekkään mikään kukka keppi ollut kun aloitin, enkä ainakaan huomannut että kukaan pahasti ois katsellut :) Ja siinähän katselee, ootas kun esittelet niille vuoden päästä upean kroppasi :)
 
Kehtaat! Todennäkösesti ekat treenit on ihan tappoa, mutta varmasti lähtee nesteet liikkeelle ja kunto kasvaa (ja paino putoaa).

Itsekin menisin jos en olis joka hiton ilta töissä, toki kynnys on kova. Ihan jos siksi että sali on täynnä toinen toistaan täydellisempiä naisia joilla ei grammaakaan ole ylipainoa ja kunto kestää mitä vaan :D
Mutta, isossa kaverissa muutokset huomaa nopeammin ;)
 
Antaa mennä
No tottakai kehtaat! Siis sehän on pelkästään hienoa, että ylipainoinen lähtee kuntoilemaan. Sillähän se paino tippuu ja oma olo paranee. Rohkeesti vaan harrastamaan, suurin osa ihmisistä suhtautuu kannustavasti ja niistä lopuista ei tartte välittää pätkääkään

Tsemppiä!
 

Yhteistyössä