KESÄ 2010 hoidot

Aurinkoista huomenta kaikki ihanaiset:heart:

Gabi, ihanaa kuulla sinusta!!!! Ja voi miten hyvältä tuntui lukea, että asiat on nyt noin hyvin!! Onnea hurjasti uudesta rakkaudesta ja toivon koko sydämestäni, että saatte vielä kokea oman pienen ( suuren ) ihmeenne:heart:
Ja tosi kiva, että käyt täällä meitä moikkaamassa, tule toki useamminkin=)

Snoww:lle vielä kerran suuren suuri halaus:hug: Ja kovasti voimia tulevaan, onneksi olette päättäneet vielä jatkaa hoitoja ja minä ainakin haluan lukea kuulumisiasi olitpa sitten missä ketjussa tahansa:kiss: Ja uskon ja toivon, että teidänkin vuoro vielä tulee!!!!

Ja Babyn kuvioita seuraan kyllä myös, keräilehän sinäkin kesä voimia ja sitten taas kohti uusia, toivon mukaan plussatuulia:kiss:

Wilma alkaakin olla jo loppusuoralla, ihanaa:heart: Tulehan kertomaan joko pieni nyytti on sylissä:heart:
Ja Marlaa myös, kiva olisi kuulla sinustakin=)

Tänne ei mitään ihmeitä, välillä ei malttaisi odottaa pikkuisen syntymää ja välillä ajatus mahasta luopumisesta tuntuu hurjan pelottavalta:O
Saa nähdä milloin se hetki sitten koittaa:p

Mukavaa Juhannuksen jatkoa kaikille teille ihanille:heart:
 
Gabi, olipa ihana yllätys nähdä, et sä oot kirjottanu! ..ja vieläkin ihanampi kuulla, että voit hyvin ja sulla on vierellä oma rakas, just sulle hyvä mies. Jonain päivänä, haluan niin uskoa, täyttyy myös sun haave äitiydestä, ei tarvitse periksi antaa, jos ja kun se ei tunnu oikealta. Kaikkea hyvää Gabi :heart:

Marlaa ja Wilma, teiän kuulumisia tulin tänne kattelemaan! Joko on pikkuruiset kainalossa? Tuuttehan kertomaan =)

Kaunista kesää jokaiselle :heart:
 
Gabi, kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa ja ihanaa että olet löytänyt uuden rakkauden rinnallesi.
Minä täällä kotona vielä masun kanssa. Eilen illalla alkoi pieniä supistuksia ja tänään aamulla tuli hiukan kovempia mutta nekin loppuivat. Täytyy lähtee kävelylle kun mies tulee parin tunnin päästä töistä.
Mitäs marlaalle kuuluu? joko on pikkuinen syntynyt?

rv 40+0
 
Pitkästä aikaa... ja hyvää kesää kaikille, ei kyllä ilmat oikein ole sitä mitä toivoisi.

Snoww:lle pahoittelut, en osaa sanoa mitään lohduttavaa. Toivottavasti olet parantunut fyysisesti sekä henkisesti tyhjennyksestä. Toivon parempaa jatkoa sinulle.

Huomasin että Iinamiina oli kirjoittanut tuonne toisaalle ja kävin kurkkasemassa ja mitä uutisia... Onnea kovasti sinulle. Hurjan hienoa!

Barballe myös jaksamista pienten ongelmien kanssa, toivottavasti ovat vaan pieniä hidastuksia.

Wilmalle tsempit loppuun vielä.

Eipä tääläkään ole vielä mitään tapahtunut, odotellaan. Viimeksi 36 viikon lääkärissä vauva oli jo laskeutunut eikä koko arviookaan saatu tehtyä kun pää oli tuolla häpyluiden välissä. Kohdun kaulaa ei ollut jäljellä kuin vajaa sentti ja paikat muutenkin pehmeät. Sillon ajattelin että vauva tulee hyvissä ajoin mutta mitä vielä...
 
Täällä sitä vielä odotellaan, mitään edistystä ei tunnu tapahtuvan. Supistuksiakaan ei ole enään tullut edellisen kirjoitukseni jälkeen. Aika tuntuu käyvän tosi pitkäksi.
Jokohan marlaa on ehtinyt ensin? Tsemppiä sinullekkin jos vielä odottelet!
 
Meille syntyi 30. Pv poika, melkein 4kg ja 52 cm. Helpon 3h synnytyksen päätteeksi. Kotiin tulviin jo heti seuraavana päivänä 25h ikäisen vauvan kanssa. Itse olisin voinut salista lähteä juosten kotiin, olin niin hyvässä kunnossa. Jälkisupistukset oli Kamalia melkein viikon jälkeen synnytyksen, kipeempiä kun itse synnytyksessä. Mites Wilma?
 
Ihania uutisia Marlaa :heart: Hurjan paljon onnea pienen miehen syntymän johdosta :heart:
Ja sun synnytys kuulostaa aika mukavalta, voisin tilata samanlaisen:D

Wilman kuulumisia tosiaan jo kovasti odotellaan:popcorn:
 
Vihdosta viimein pääsin koneelle. Mun kone temppuillut pari päivää ja puhelimella en pääse enää sivuille.

Meille syntyi poika 12.7. Mitoin 3350g ja 50cm. Sunnuntaina päästiin kotiin. Synnytys meni hyvin, ei ollutkaan niin kivulias kuin etukäteen pelkäsin. Kolme päivää käynnistettiin. Vauva on kyllä tosi suloinen.

Onnea marlaalle!
 
:heart: Onnea Onnea ja Ihanaa Marlaa ja Wilma! :heart:

Saatiin sitten lisää poikia tähän ketjuun! :D Nauttikaa ihanasta vauvantuoksusta, se aika menee niin nopeaan... *niisk*...

Tulkaahan tuonne FB:n puolelle jos kiinnostaa jatkaa juttua vauva-arjesta!
 
:flower:Onnea paljon Wilma pojasta!!!:flower: Ihanaa...:flower:

Kävin jo ennemminkin katsomas tätä ketjua ja huomasin kyllä Wilman mutta ilmeisesti jokin tai joku?? sitten minut keskeyttänyt pahasti kun en ollutkaan onnitellu, mutta nyt on :)
 
paljon onnea Wilma ja Marlaa lapsukaisista:) ja hienoa tosiaan, että poikiakin vielä syntyy ;) nauttikaa , niin nopeaa se aika kuluu.Vuosi meni ihan siivillä ja kohta jo töihinpaluu itsellä edessä.
Mukavaa loppukesää kaikille :heart:
 
Vihdoinkin mä pääaen tänne palstalle, viimeksi olen päässyt joskus heinäkuun lopulla:kieh:

Joo, meille syntyi pieni ihme, lähes 4 kiloinen tyttö 3.elokuuta:heart:
Synnytys oli ihan sairaan kivulias, mutta tosi nopea. Sairaalassa ennätettiin olla vajaa 2 tuntia ennen neitin syntymää.
Nyt sitten ollaan vaan ihmetelty ja ihasteltu uutta perheenjäsentä:heart:

Mites Snoww ja Baby, jokos hoidot kohta jatkuu? Mä niin toivon teille niitä hyviä uutisia ja kovasti voimia tulevaan:kiss:

Mitenkäs Marlaalla ja Wilmalla on kotona sujunu? Tulkaa tekin kertomaan kuulumisia=)

Mukavia päiviä kaikille, syksy tulee, ei voi mitään.:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: HalleB
Voi rakkaat Barba, Wilma ja Marlaa :heart: Onnea tuhannesti!! Näinkö nopeasti se raskausaikakin sitten menee :D Juurihan te plussasitte!! Aivan ihanaa vauva-aikaa teidän perheisiin :heart:

Vielä muistin salasanani... Luulin kesän aikana unohtaneeni kaiken tähän liittyvän ;) Vaikeaahan on pysyä täältä poissa.

Gabi, ihana oli lukea sinun kirjoitustasi :heart: Toivotan kaikkea hyvää uuteen elämääsi :heart:

Snoww, otettaisko uutta vauhtia ja uusia voimia syksyn yrityksiin? Onko ollut hyvä kesä?
 
Kiva kuulla Babystakin pitkästä aikaa:) Onko sulla hoitoja tiedos koska?
Ei kyllä voi nyt kesää kehua, koko kesän on ollut vuotoa, justiin olin lekurilla ja nyt on tulehduskin.
Keskiviikkona kaavinta kun mulla todennäköisesti polyyppi kohdussa.
Että tälläistä kivaa vielä keskenmenosta. Ja on fyysisesti ja henkisestikin "pikkuuuuusen" väsy, ei jaksais oikein mitään. Masentavaa mutta eikö se tästä..
 
Snoww :heart: Onpa sinua koeteltu :'( Toivottavasti voimat ovat nyt palanneet! Sekä henkiset että fyysiset... Ajattelin vinkata, että on myös ketju nimellä Hoidot jatkuu 2012, jossa vielä MONTA hoidoissa!! Siellä ei ole niin yksinäinen olo =)

Voimia sinulle ja parempaa syksyä :)

ON: piinailen loppusuoralla. Maanantaina saisi testata. Luulimme punktiossa että nyt on huippusaalis, 17 munasolua. Mutta todellisuudessa ainoastaan 4 alkiota siitä saatiin, josta kaksi siirrettiin ja kaksi pakastettiin...
 

Yhteistyössä