Kesäkuiset 2019

Ehkä minäkin alan uskoa että oon oikeasti raskaana! Viiva vahvistunut kivasti kun aamulla tein testin ja melkein yhtä tumma kun se toinenkin viiva. Vielä ei muita oireina ko turvonneet ja kipeät tissit mutta oottelen ihan että alkaa pahoinvoinnit! Kuuden vuoden takaisessa tuulimunassa ei ollut mitään raskausoireita nii pelottaa jos ei nytkään tule ja onkin taas tuulimuna:unsure:
 
Minulla alkaa pelko ja ahdistus kasvaa. :(
Menin eilen tekemään testin. Puolen tunnin pissasta tosin. Tuli viiva ja ihan selkeä, mut ei se alkanut tummumaan kontrolliviivan vahvuiseksi. Ja eilen oli dpo 20. Oireina on vaan turvonneet rinnat ja mahan nippailu. Luulen muistelevani, että aiemmissa raskauksissa oli todella kova palelu ja huomattava pahoinvointi jo tässä kohtaa. Tänään siis rv 5+0.
Heräsin aamulla ihan masentuneeseen oloon, että tästä ei taida tulla mitään. :(
Torstaina on lääkäri, mut on niin aikaista, ettei kannata varmaan ihmeitä ootella siellä näkyväksi. Miten selviän tästä olosta yli???
 
Musta tuntuu että joka päivä vaan pahenee tää kuvotus.. Varsinkin kun viimesestä syömisestä alkaa oleen pari tuntia niin on tosi huono olo. Sit kun syöt vähänkin täydemmäks ittes, alkaa vähän närästään tai kuvottaan taas.. :unsure:
Mulla on ihan sama! :ROFLMAO: yltyy vaan mitä pidemmälle mennään. Tänäänkin aamulla herätessä oli sellanen kuvotus mut meni jossain vaihees ohi ja pystyin puolikkaan kahvin juomaan, sit kun söin sopivasti niin hetken päästä kuvotus palasi :sick::ROFLMAO:
Saa pitää hiuksii nutturalla koko ajan jos joutuuki kiireellä lähtee vessaan:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Annnvei
Mulla on myös pahoinvointi alkanut oikeastaan heti siitä kun kuusi viikkoa tuli täyteen. Sitä aiemmin oli sellaista lievää kuvotusta satunnaisesti. Ehkä tämä nyt tuntuu enemmän siltä, että joku tyyppi tuolla on matkassa :) tuntuu hassulta olla iloinen siitä, että on pahoinvointia:LOL: Mutta nyt alan sisäistämään sen, että todella olen raskaana.

Näin yhtään yönä unta, että join puoli pulloa viiniä (en normaalisti kyllä käytä alkoholia juurikaan), ja vasta juotuani sen muistin että olen raskaana ja mietin, että enhän mä varmaan olisi tätä saanut juoda. Hulluja unia riittää kyllä joka yöksi, nekin kai jokin raskausoire?
 
  • Tykkää
Reactions: Annnvei
Mäkin oon nähnyt jo ennen kuukautisten poisjääntiä joka yö unia ja yleensä vielä aamulla muistanut ne. Jatkuu edelleen, tosi outoo. :D Meillä on tänään ollut kotipäivä kun tyttö oksensi muutaman kerran aamulla, siitä sairaslomatodistusta soittaessa varasin sitten myös ekan neuvola ajan. Tasan kolmen viikon päähän sain ajan, jännää. :rolleyes:
 
Minulla alkaa pelko ja ahdistus kasvaa. :(
Menin eilen tekemään testin. Puolen tunnin pissasta tosin. Tuli viiva ja ihan selkeä, mut ei se alkanut tummumaan kontrolliviivan vahvuiseksi. Ja eilen oli dpo 20. Oireina on vaan turvonneet rinnat ja mahan nippailu. Luulen muistelevani, että aiemmissa raskauksissa oli todella kova palelu ja huomattava pahoinvointi jo tässä kohtaa. Tänään siis rv 5+0.
Heräsin aamulla ihan masentuneeseen oloon, että tästä ei taida tulla mitään. :(
Torstaina on lääkäri, mut on niin aikaista, ettei kannata varmaan ihmeitä ootella siellä näkyväksi. Miten selviän tästä olosta yli???
Sun täytyy vaan luottaa. Ja lopettaa testailu. Murehtiminen ei muuta asiaa suuntaan eikä toiseen. Varaa ultra ensiviikolle jos haluat nähdä sydämen tykittävä siellä:love:


@Talvimarja Todellakin on. Mä näin 9kk murhaunia esikon kans:ROFLMAO:. Olin joko itse murhaaja, sen avustaja tai juoksin murhaajaa karkuun:LOL:. Se oli raskas 9kk:LOL::ROFLMAO:
 
Paljon onnea kaikille! Lauantaina plussasin :) kuukautiset oli myöhässä, alavatsaa juili ja väsymys on aivan jäätävä. Maha turvonnut ja jotenkin paksu olo, mutta raskauspahoinvointia ei ole! Tänään soitin neuvola-aikaa parin viikon päähän. Arvioitu laskettuaika 13.6.
Ennestään on kohta 4v tyttö!

Saa lisätä listaukseen Eveve/toinen lapsi/LA 13.6.2019
Facebook-ryhmäkin kiinnostaaa
 
Heippa! Sain plussan jo pari viikkoa sitten, sen jälkeen tähän uutiseen on yrittänyt vaan totutella :) Neuvola ja varhaisultra varattu (y) Omien laskujeni mukaan ollaan nyt 6+2 ja la olisi 8.6. Jännää aikaa kaiken tämän kuvotuksen, väsymyksen, pissahädän ja janon keskellä. Esikoinen jo reilu 3v, ihana saada hänelle vihdoin seuraa. Kun vaan kaikki menisi hyvin... :love:

Jeeppuli/toinen/LA 8.6. /OYS
 
Viimeksi muokattu:
Hei, uskaltaudun tulemaan mukaan tänne vaikka ei tätä yhtään meinaa uskoa todeksi tai luottaa että kaikki menis hyvin :unsure:
Viikkoja menossa 6+4 ja la olisi sitten joskus 5.6. Eka neuvola varattu reilu parin viikon päähän, jännittää!:D
Yks keskenmeno on takana, sitä ei kyllä toivoisi uudelleen..
 
Mäkin liityn mukaan, tosi jännittävää! Oon ensi kertaa raskaana. Tein juuri äsken positiivisen testin, menkat oli 9-10 päivää myöhässä jo (kp 44/32). Tein viime keskiviikkona (kp39/32) negan enkä uskaltanut ennen tätä päivää tehdä uutta, mutt rohkaistun tekemään kun menkat ei vieläkään alkaneet. Ihan uskomaton fiilis! Oltiin siis miehen kanssa viime viikolla jo melko varmoja, että nyt tärppäsi ja oli pettymys saada negatiivinen. Viikkoja pitäisi olla nyt 5+5, jos laskelmani pitävät paikkansa ja ilmeisesti tämä tarkoittaisi la 12.6

Oireita on ollut aika vähän omasta mielestäni. Vatsaan on sattunut samallalailla kuin ennen menkkoja aika ajoin ja alaselkä kipeytyy, jos kävelen pidempiä matkoja. Myös nuo @Tiinaliina1 mainitsemat murhaajaunet on tullu mulle jo tutuksi mikähän siinä on?

Listaan voi lisätä
Millis90/eka/LA 12.6.
 
Ja hei listaan saa toki lisätä mutkin!
Jjuulii / eka / LA 5.6.

Mulla on ollut pahoinvointia viime viikolla, nyt ei niinkään, silloin ei ruoka maistunut varsinkaan aamuisin ja huono olo ollut. Rinnat kipeet, pissattaa jatkuvasti ja nyt on selässä /kyljessä oikeella puolella kipua. Ja mies sanoo et oon hirveen itkuherkkä. :confused::LOL: tein kaks testiä, kun eka oli ihan haalea viiva ja pelotti kun tuli verenvuotoa aluksi, no toisen tein viikon päästä ja oli ihan täysin tummunut. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Annnvei
Onnittelut kaikille tuoreille plussaajille! :)

Mä varasin tänään ajan neuvolaan, mutta lasketuks ajaks saatiin jotain 5.6.-20.6. välillä. :whistle: Eli ei siis kovin tarkkaa tietoo missä vaiheessa nyt mennään ja siitä syystä saan lähetteen alkuraskauden ultraan. Saa nähdä koska se aika sit oikein on. Jos nyt olisin jossain rv 4+3 - 6+5 välillä, niin varmaan oottavat varmuuden vuoks noiden pienempien viikkojen mukaan pari kolme viikkoo. Neuvola-aika olisi kuukauden päästä, tai aikaistetaan sit jos ultra osoittaa mun olevan jo seitsemännellä viikolla. Vitsin negatiiviset testit kyn sekottaa laskut (joita testasin siis vaikka kuinka monta kertaa ennen kuin sain positiivisen vasta kun menkat oli pari viikkoo jo myöhässä). :X3:

Onko muut vielä varanneet neuvola-aikaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Jjuulii
Nyt pelottaa. Illalla huomasin vaaleanpunaista vuotoa. Pelkään että menossa kesken tai että on kohdunulkoinen raskaus. viikkoja on takana vasta 4 rv.
Voi ei, toivotaan että olis jotakin ihan vaaratonta vuotelua. Tää on kyllä pelottavaa aikaa kun mitenkään ei voi tietää mitä tuolla tapahtuu, eikä itse mitenkään vaikuttaa siihen miten tässä käy. :unsure:
 
Tervetuloa uusille :)

Olin koko viikonlopun ja eilenkin vielä reissussa, niin ei tullut kirjoiteltua. Tänään oli kuitenkin vihdoin varhaisultra. Kaikki oli täydellisesti :love: 6+3 vastasi viikkoja eli juuri niin kuin olin itsekin laskenut, syke kuului, oli oikeassa kohdussa ja muutenkin hyvässä paikassa. Ihan epätodellinen olo, voisiko kaikki mennä hyvin nyt?

Oireita mulla ei edelleenkään muuta kuin pientä ja satunnaista pahoinvointia sekä tissit on kipeänä. Muuten todella hyvä ja pirteä olo. Tämä on mulle jo neljäs alkanut raskaus, joten en kyllä mitään isoja oireita odottanutkaan. Kai se kroppa jo on raskauksiin tottunut :LOL:

Nyt voi laittaa listalle Fritang / toinen / LA 8.6. / TYKS :)
 
Moikka! Mä varovasti jo kirjoittelen. Plussa saatu eilen kp 40. Laskurin mukaan la olis joskus kesäkuun puolivälin jälkeen ja viikkoja 4+ jotain. Mulla on epäsäännöllinen ja aika pitkä kierto niin en saa ihan varmaksi laskettua, lisäilen siis listaan itseni sitten jos / kun tiedot tarkentuu.

Mä en ollut yhtään osannut arvata että olisin raskaana! Mulle ei kierron venyminen noin pitkäksi ole ollenkaan tavatonta ja testasin eilen lähinnä poissulkeakseni sen vaihtoehdon Mutta todella iloinen yllätys Toivottavasti pysyy mukana. Oireet ovat ainakin lupaavia: iltapissasta nopeasti vahva viiva, tänään jatkuvaa kuvotusta, päänsärkyä ja erilaisia vatsatuntemuksia.

Liityn fb-ryhmään ja tänne listaan kun olen vähän varmemmilla vesillä, vielä en uskalla
 
Minäkin voisin hypätä mukaan. Plussasin tasan viikko sitten tiistaina :) Oireita ei oikein ole vielä ilmaantunut muita kuin repäisy kipuja alavatsalla. Varasin ajan alkuraskauden ultraan 29.10, silloin on viikkoja varmaan n 6-7.. kierto hieman epäsäännöllinen joten laskettuaika varmistunee siellä vasta mutta juhannuksen korville tulee varmasti :) Meille tuleva vauva olisi neljäs lapsi. Isommat ovat kaikki jo kouluikäisiä jotenka iltatähteä tässä odotellaan :) Facebook ryhmään tahtoisin mukaan myös,uskon siellä olevani aktiivisempi entä täällä palstalla :)

Mitä tähän listaan nyt piti laittaakkaan :D
Neve, neljäs lapsi ja synnäri on oys :)
 
Heissan täällä tehty nyt sunnuntaista saakka haamuja. Toisaalta en huolestu kun edellisestä en haamua kummempaa saanut ikinä tänään varasin samalla itselkits ajan kun varasin kuopuksen 1v neuvolan (miten niin hätäinen ).

FB ryhmään tuun mielelläni ja laitoinkin jo viestiä siitä.

Ullatus/kolmas/olikohan 23.6 (edelleen muisti pätkii kun nuorempi on reilu 10kk )
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123

Yhteistyössä