Kesäkuiset

Mä en ole ärsyyntynyt. Mun mies on vaan ärsyttävä

Mul oireena se ettei oo nälkä.. outoa. Tai siis voisin syödä ku hevonen, mut ei oo nälkä. Hyvä vaan mulle,kun painoa ei tosiaan saa tulla yhtään. Eli pitää ns. Laihtua vähän. Mä en tiedä koska varais neuvolan. Koska mua ahistaa koko hitsin neuvola just niiden punnituste takia koska mut leimataan heti radi äidiks painon perusteella, vaikka sokerit on täysin priimat. Niin ne leimas viimeksikin synnärillä. Hyvä etteivät haukkuneet kun läskin pitää lisääntyä... huoh. Nyt yhen osaston kätilön kanssa juttelin fb, niin se onneksi rohkas mua ja lupas ottaa puheenaiheeks töissä nuo hommat.
Vika synnytys oulaskankaalla. Oulaskankaan synnäri suljetaan lopullisesti ens vuode kesäkuunlopussa. Ahneet päättäjät, super ahneet. Koska mitään syytä sulkemiselle ei ole
 
Heissan kaikki!
Olen täällä käynyt jo useana päivänä kurkkimassa, mut en oo uskaltanut mitään kirjoitella, kun kaikki on niin epävarmaa vielä. Joka tapauksessa otin nyt itseäni niskasta kiinni, eipä asioita kannata etukäteen murehtia. Eli kuulun joukkoonne, viime viikolla plussattu ja nyt viikkoja oman arvion mukaan 4+3, la 3.6. Toista lasta odotan, keväällä oli keskenmeno rv 7, joten se vielä vähän kummittelee mielessä. Esikoinen on 3-vuotias, ja hänelle sisarus on hyvinkin toivottu. Tuon keskenmenon vuoksi vähän epäröinkin tänne kirjoittelua, koska keväällä ehdin niin innoissani kirjoitella odotusryhmään ja liityin fb-ryhmäänkin ja oli kamalaa sitten jäädä niistä pois :cry: en listalle halua vielä, eli taustailen täällä toistaiseksi.
 
Täällä myös yksi perjantaina plussannut, viivat tummuu mutta vielä jään listalta ja facesta pois siihen saakka kunnes ollaan varmemmilla vesillä. Toista lasta siis odotellaan saapuvaksi ja la olisi kuukautisista 7.6, mutta tuntuu hullulta että olisin plussannut jo 3+1 ehkä osoittautuu ultrassa vanhemmaksi(?):) Esikoinen on vuosimallia 2016
 
Mä en ole ärsyyntynyt. Mun mies on vaan ärsyttävä

Mul oireena se ettei oo nälkä.. outoa. Tai siis voisin syödä ku hevonen, mut ei oo nälkä. Hyvä vaan mulle,kun painoa ei tosiaan saa tulla yhtään. Eli pitää ns. Laihtua vähän. Mä en tiedä koska varais neuvolan. Koska mua ahistaa koko hitsin neuvola just niiden punnituste takia koska mut leimataan heti radi äidiks painon perusteella, vaikka sokerit on täysin priimat. Niin ne leimas viimeksikin synnärillä. Hyvä etteivät haukkuneet kun läskin pitää lisääntyä... huoh. Nyt yhen osaston kätilön kanssa juttelin fb, niin se onneksi rohkas mua ja lupas ottaa puheenaiheeks töissä nuo hommat.
Vika synnytys oulaskankaalla. Oulaskankaan synnäri suljetaan lopullisesti ens vuode kesäkuunlopussa. Ahneet päättäjät, super ahneet. Koska mitään syytä sulkemiselle ei ole
Mulla on ylipainoa kymmeniä kiloja ja ikää 44. Ei nappaa yhtään neuvola täälläkään.
 
Onko muilla koirataloutta? Meillä yksi hauveli ja kiitos sen meillä saa imuria heilutella melkein joka päivä.No nyt on tullu oireena tämä HAJUHERKKYYS:sick: siis voi luoja että voi imuri haista pahalle!
Nohevana tyttönä paripäivää sitten imuroidessa istuin kesken homman koneelle ja etsin jotain millä mokoman vekottimen aromin saisi paremmaksi.Tuoksurakeet..tilasin ja tänään testasin.Ei muuten nenä haista enää ummehtunutta koiranaromia vaan niin ihanaisen sitruunan:LOL:
Tämä nyt oli aika pitkä sepostus mutta tuo hajuhomma on aika ikävä oire.
4+6 menossa.
 
@Hyrräpää, tiedän ton tunteen! Minä kanssa ekan raskauden aikana innoissani liityin heti alkuun faceryhmään ja suunnittelin jo suurinpiirtein vaunujen ostoo ja huonekalujen uudelleen sijottelua ja sit tulikin keskenmeno ja joutui jäämään kaikesta pois ja se muille kertominen keskenmenosta oli kyllä yksi kauheimpia asioita koko jutussa. Siksi tästä raskaudesta ei minun ja miehen lisäksi kun paras ystäväni.
 
@Scarlet- joo itsekin kerroin viime raskaudessa aika monelle jo heti alussa, ja voi että miten surullista oli sitten kertoa kaikille niille, että kesken meni :( tuntui ettei saanut rauhassa toipua, kun piti monta kertaa kertoa asiasta ja sitten kestää sitä lohduttamista :( nyt tästä raskaudesta ei tiedä kuin mieheni ja yksi ystäväni. Jospa tällä kertaa ei muille tarvitsisi kertoa kuin raskaudesta ja syntymästä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlet-
@heikura79 joo mulla on kanssa tuo hajuaisti jotenkin voimistunut. Kaadoin toissapäivänä jääkaappiin jääneen vajaan energiajuomapullon sisällön viemäriin ja hyi hitto sitä hajua! Tuntu, että koko keittiö löyhkäs sille batterylle koko päivän! Ja miun ihana omenalle tuoksuva auton lasinpesuneste haisee ihan märäntyneelle omenalle tällä hetkellä :'D
 
Mulla ei o viel mitää hajuherkkyyttä. Toivottavasti ei tuliskaan. Mutta voi pojat viime raskaudessa miten rakastinkaan imurin tuoksua, ois tehnyt mieli laittaa imuri muuten vaan päälle ja mennä sinne taakse istumaan että saa kunnon nuuhkutukset :LOL: mä ehkä olin taas liian hätäinen ja oon nertonut "aika monelle" tästä, tosin kaikki kaverit ois arvanut muutenkin kun tupakka jäi pois.
3viikon päästä ois varhais ultra. Jaiks!
Sen jälkeen varataan neuvola, kauhistuttaa myös ne punnitukset. Ylimääräistä on tullut vuodessa 20kg ainakin. :( ja tähän kroppaan ei tarvis tulla. Ylipainoa muutenkin
 
Mä spämmään vielä viivoilla http://aijaa.com/jgELBo musta olis paksuuntumassa. Mulla ei ole hajuoireita, mutta hitto, että tekee mieli lihaa. Edellisessä raskaudessa oli makeanhimo, nyt sitten liha.
Minä voisin popsia kirsikkatomaatteja kilon kerralla.Ja kalaa tekee mieli..mistähän vitamiinin puutteesta mä kärsin? Kaapissa on purkki jos toinenki vitamiineja,foolihappoa ja d-vitamiinia.
Mulla oli eka raskaudessa tuo makean himo,tosin suolasiin karkkeihin.
 
Meillä koiratalous kun kasvattaja olen, maatalous myös.
Onnea uusille ja tervetuloa! Ilmoitelkaa kun haluatte listoille..

Hoksasin just, et mun hymiöt ei näy mun teksteissä. Hööh. Koska osa mun jutusta on sarkasmia, ni kaikki ei varmaa hoksaa ilman hymiöitä. Heh..
Mulla kans lihanhimo, edellisesaä raskaudessa oli kaikki just raikas kuten tomaatit, mansikat, vesimeloni jne. :ROFLMAO:
 
Mä himoitsen appelsiinimehua! Mikään ruoka ei vielä oikein ällötä, hajut kylläkin! Paistoin äsken ruokaa varten possun fileepihvejä ja ai kamala kun ne hais kammottavalle.. :confused: Edellisessä raskaudessa katos ruokahalu ja oikein mitään muuta en saanu alas kun yhtä tiettyä vadelmajogurttia, vanukasta ja appelsiinia
 
Hellou!
Varovaisesti hyppää myös mukaan teidän joukkoon. Hassua viimeksi olin täälä kirjoittelemaan kesäkuun kullanmuruissa 2016:)
Vähän ylläri plussa pamahti tänään,odottelen vielä perjantaihin uuden testin kans ja tuun sitte listoille!

Hurjasti onnea kaikille plussan saaneille♡♡♡
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlet-
Onko näissä mitään perää sukupuoleen nähden näissä himoissa? Minä himosin edellisessä tosiaan makeaa, etenkin jäätelöä ja tyttö tuli niin kuin sanotaan sen kertovan.
En oikein usko, että noista himoista voi mitään ennustaa.. miun mummolla oli aina tapana sanoa, että miun enoa odottaessa ties lapsen olevan poika kun pahoinvointi oli aina illalla kun taas äitiäni oottaessa se oli aamulla. Ite enei noihin oikein usko
 
Meillä siis tilanne se että mähän vauvakuumeilen aina ja nyt sit näyttäis siltä että keskeytetty yhdyntä ei taaskaan ole hyvä pitkäaikainen ehkäisykeino. Varsinkaan jos seksiä harrastaa NIMENOMAAN ovulaation aikaan Sanoin siitä kyllä miehelle mutta ei kuulema haitannut vaikkei muka enää lapsia haluaisi.... Nyt ollaan sitten tässä ihanassa tilanteessa ja ehdottomasti viimeistä kertaa myös mun mielestä ☺
Viikkoja tosiaan vasta 4+3 oviksesta laskettuna mutta vatsa ihan turvonnut ja etova olo. Oksentanu en ole yhdessäkään raskaudessa mutta ei muistaakseni oo mitään oloja ollut näin aikaisin.
Mies ei vielä tiedä joten älkää kertoko sille :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Hehhe.. heti aattelit :"joku hullu pyys kaveriks :cautious::ROFLMAO:"

Mä muistan et esikon raskaudessa söin riisikakkuja, hapankorppuja ja banaanijogurttia ja oksensin rv 20 asti koko ajan, poika tuli. Sitten tokan kohdalla en oksentanut yhtään mutta paljon pahaa oloa, söin kaikkea raikasta, ja poika syntyi. Kolmannen kanssa en oksentanut mut pahaa oloa vähän ja kaikki ruoka maistui, ja poika. Hauskaa se että kaikissa 3 raskaudessa mulla ollut tajuttoman kamala maku suussa koko raskauden, ekan ja tokan aikana jouduin jatkuvasti syödä purkkaa tai pastilleja, jopa yöllä. Kolmannen kanssa ei ollu niin paha, mutta maistui kuitenkin. :poop::LOL:
Nyt ei ainakaan vielä maistu, "kop kop kop"
Ainoa mikä erona nyt, niin iltapahoinvointi. Tai siis sellanen ällötys, aamulla ja päivällä ei mitään, mutta illasta alkaa:ROFLMAO::poop::coffee:
Eli mun oireista ei voi kyl sanoa mitää sukupuoleen kertovaa
 

Yhteistyössä