Kesäkuiset

Täällä kanssa ummetusta havaittavissa! Vielä ei oo tarvinnu ummetuslääkettä ottaa, mutta harkitsen kyllä koska jotenkin järkeilen, että ummetuksen helpottaminen saattas vaikuttaa myös siihen, että ei olis ruokailun jälkeen niin tukkonen ja etova olo :rolleyes:
 
Ääh, olisiko vinkkejä miten edes hetkeksi unohtaa tämä asia? :D
Mitään muuta ei liiku päässä kuin testiviivat ja kropan joka muljahdus ja tuntemus.
16.10. On ultraan aika, sinne asti pitäisi malttaa järjissään. Positiivista on se, ettei ole pelkopaniikkia eikä ahdistusta asiasta (ainakaan vielä).(y)
Eipä tässä oikein muuta pysty ajattelemaan! Mä kans kokoajan yritän olla miettimättä, mut heti jos ei oo oireita niin menee ihan paniikkiin ja rupee analysoimaan testiviivoja yms.
Tsemppiä odotteluun! Ja 16.10. onkin jo ens viikolla
 
Moikka!
Täällä kirjoittelee 30-v ensimmäistä lasta odottava.
Takana yks keskenmeno (tuulimuna)
Nyt plussasin viikko sit ekan haalean viivan ja oon toki iloinen mut pelottaa että tääkin menee kesken.
Oireita ei pahemmin oo, paitsi vessassa pitää ravaa ja väsyttää.. tuntu että alkuun olikin enemmän mutta nyt ei enää niin paljon.
Tänään tein clear bluen joka näytti 2-3 viikkoa. Ja mun laskujen mukaan pitäis jo näyttää 3+ mutta parin päivän päästä sit uudelleen.
Nyt pitäs olla viikkoja 5+2..
Varovaisin mielin kuitenkin voi mutkin listalle lisätä:
Nuppulainen-, 30v, NKL, 9.6. Eka lapsi..

Ja niin huono käyttää näitä palstoja, että tääkin viesti varmaan menee johonkin väärään paikkaan
Tsemppiä kaikille odotukseen!
 
Mä tein nyt vielä digin, tuli aika nopeasti että "raskaana" mutta viikkoja se mietti jonkun aikaa kunnes tuli 2-3 ja tänään mulla 5+3.
Viime maanantaina näytti 1-2. Merkitseekö toi jotain nyt? Huolehdinko ja stressaanko turhaa? Luulin et ois ollut 3+ mikä rävähtää näyttöön?
Pinjuska_1 mulla ihan sama tilanne. Ja laskujen mukaan ois just pitäny tulla toi 3+ ja se vilkkukin haaleasti ruudussa ennen ku muuttu 2-3 vk.
Meinasin testaa parin päivän päästä uudelleen...
Ärsyttävä tilanne.. toivotaan parasta :)
 
Sillä ajalla ei ole yhtään mitään väliä, se raskaana tulee aina eka ja sit myöhemmin vasta viikot ja niissä saattaa kestää tosi kauan. Jokaisen kanssa digi tehty ja tässä 2 kertaa. Ja ei ole mitään väliä hormooneilla että miten nopeaa se tulee näyttöön :love:(y)
 
Moikka,
Täällä ilmoittautuu yksi kesäkuinen. Kaksi kuukautta sitten päättyi edellinen raskaus, sikiöllä oli kromosomihäiriö. Hirveä jännitys mitä tämä raskaus tuo tullessaan, mutta sen aika näyttää.
Elikäs Susanna, 31v, Hyvinkään sairaala, 14.6, 3. lapsi(+yksi enkeli)
 
Tervetuloa uusille! :)

Täällä tuhruttelu on jäänyt parin päivän jälkeen pois. Pelästyttää vaan aivan perhanasti tuollaiset, olkoonkin kuinka yleisiä tahansa! :D ultra ois lauantaina, nyt mennään ehkä luvuissa 6+6. Ei mitään oireita, ei niin mitään.

@Koivis paljon tsemppiä ja virtuaalihali sinne.
 
Kiitos heikura79 ja santso. <3 Kyllä tässä muutaman päivän ajan on saanu pistämisen osaksi arkea ja jalka on pakottanut pysymään aloillaan. Muistutus terveydestä, ja että sitä ei pitäisi ottaa koskaan itsestäänselvyytenä.

Ja vaikka maatessa tekisi mieli syödä vaan kaikkea epäterveellistä ja suolaista, niin perusruokaa vaan olen pyrkinyt syömään. Niin viikossa oli lähtenyt 1,5kg! Kannustaa jatkamaan normaalin ruoan syömistä. :ROFLMAO:
 
Huomenta! Täällä yksi kuolleen rukous huutelee :confused: Miten huonosti sitä voikaan ihminen nukkua! Pyörin ja hyörin vaan sängyssä koko yön ja heräilin vähän väliä ja nyt tuntuu siltä kun ei olis nukkunut ollenkaan.. silmät ristissä siis tähän päivään.

Tsemppiä Koivis ruokavalion kanssa ja onnea painonpudotuksesta (y)
 
Täällä niukkaa rusehtavaa vuotoa :( pelottaa ihan sairaasti, keväinen keskenmeno alkoi alaselkäkivulla ja rusehtavaa vuodolla.. Nyt ei onneksi kipuja ole, koko ajan käyn vessassa katsomassa minkä verran vuotoa tulee. Hulluksi tässä tulee, ultra vasta perjantaina.
 
Minä tuun nyt kertomaan kuulumisia. Listalle en edelleenkään takaisin halua, mutta käyn kyllä välillä lukemassa teidän kuulumisia täältä.

Mullahan oli alussa supistelutuntemusta ja selvät raskausoireet. Jotka sitten lopahti rv 4+6 tietämissä jolloin alkoi se rusehtava tuhru, kerran tuli myös vähän vaaleanpunaista. Tuhruttelua nelisen päivää. Terkkarin lähetteellä kävin gyn.polilla rv 5+5. Kohdussa ruskuaispussi, hcg 8200. Viime viikonloppuna tuli taas vaal.ruskeaa yhden "turahduksen" verran pienen puristavan tunteen jälkeen yhtenä päivänä. Rv 6+1 hcg oli 13000. Ja tänään rv 6+2 ultrassa näkyi alkio ja syke. Mutta myös sikiöpussin vieressä/takana on vuotokohta. En tiedä miksi. Ja nyt joko tulee isompi vuoto ja menee kesken..tai sitten raskaus jatkuu. Psyyke on kyllä koetuksella tälläisessä tilanteessa...
 
Heippa! Mahtuuko tänne vielä mukaan? oon hetken jo toukokuisissa pyörinyt, mutta laskettu aika siirtyi nyt ihan touko-kesäkuun vaihteeseen ja uskon että menee kyllä yli la:n, joten aika varma kesävauvasta olen.
Toisaaltaan kun Toukokuisissa osa on jo 5:kin viikkoa pidemmällä mitä itse, niin tuntuu tosi kaukaiselta edes miettiä nt-ultria tai muutakaan kun varhaisultran mukaan meidän minin sydänkin alkoi sykkimään vasta viimeviikolla

Onpas raastavan kuuloinen tilanne @Untuva79 ! Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
@Naadis tänään on 6+2. Toivon todella et on harmitonta! Ei ole ainakaan runsastunut, päivällä tuli yksi isompi lorahdus ja sen jälkeen lähinnä pyyhkiessä näkyy ihan vähän jotain pientä. Huhhuijakkaa.

@Santso ihanan positiivinen asenne sulla, mä olen täällä jo parkunut miehelle :( en tiedä miten psyyke kestää jos taas menee kesken. Onneksi tällä kertaa ei olla kerrottu kuin ihan muutamalle. Ahdistaa ja surettaa.
 
Viimeksi muokattu:
@Santso tottahan se on. Mä just sanoin miehelle, että eniten ärsyttää tämä vaihe kun voi vaan odotella eikä tiedä mitä tuleman pitää. Että jos vaikka vuotaisi jo lorona, niin olisi helpompi suhtautua keskenmenoon ja siitä toipumiseen. Mutta tällainen salakavala tiputtelu, ei tästä ota mitään selvää vaan hetki ja päivä kerrallaan on mentävä.
 
HYRRÄPÄÄ: mulla yhdessä raskaudessa, oisko ollu viides, oli aika iso hematooma kohdussa alkion/sikiön vieressä. Siitä sanoivat että voi tulla tietty verta kun vuotaa pois mutta ei sit koskaan vuotanut. Johtui vissiin siitä kierukan poistosta. Mutta siis vuodon voi aiheuttaa joku sellanen tai ihan vaan esim kohdunsuu vuotelee herkkyyttään.
Muokkaus: olin siis vastaamassa Untuvalle Mut kai tää voi koskea kaikkia vuotelijoita.
 
Viimeksi muokattu:
@Hyrräpää sanopa muuta, ja kun tässä vaiheessa ei oikein voi edes tehdä mitään. Joko jatkuu onnellisesti tai menee kesken, tai tuulimuna tai mitä tahansa. Sellaisia käänteitä mille ei itse voi mitään, ja silti hirvee huoli ja yritys tehdä kaikkensa että pieni selviytyisi.

Mut oikeesti on ihan kädetön. Inhottava tilanne. Onneks on taas kerran kädet täynnä töitä, ni tulee ajateltua kaikkea muuta kuin lauantaista ultraa...
 
Tarrasukkia kaikille jotka keskenmenoa pelkäävät.Minäkin pelkään vaikka sykkeenki oon jo nähny,vuotoja ei ole,mutta silti pelottaa.Toivotaan että pysyvät mukana:)
Tänää yritin sulloutua farkkuihin.Kyllä seisaallaan mahtuvat,mutta kun autoon piti istua niin piti nappi avatao_O Kaksosetko siellä on vai miten on mahd. että jo nyt pömpöttää??
6+4
 
  • Tykkää
Reactions: F0UR

Yhteistyössä