~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:
Mä en vaan osaa enää olla yksin.. Kamalan itkukohtauksen järjestin kun se lähti.. Kyllä mä luotan ettei se petä mutta suututtaa kun se ei halua mua mukaan sinne (en kyllä lähtiskään, mutta vois pyytää ees) :/

Ahistaa tosi paljon.. Miks sen pitää ylipäänsä kulkea jossain baarissa tai ylipäänsä juoda?!? :ashamed: Enhän mäkään.. Olis niin mukavaa tasapuolisuus.. Tuleekohan tuo ees kotiin.. Aiemmin kun ei tullut baarireissulta niin pistin viikon kestävän asumiseron pystyyn ja käskin ajatella asioita ja pistää asiat tärkeysjärjestykseen.. Näinkö kauan sitä kesti?

Asiat on vielä hyvin mutta huomenna tuon tietää tarkemmin.. :'( Meen varmaan nukkumaan

kleo :heart: Sara-rakas 30+3

Sulla taitaa ystävä hyvä nyt hieman hormonit tehdä tepposia ja sit toki jotkut vanhat muistotkin nostaa päätään.
Älä nyt loukkaannu mun sanoista...mutta mä luulen, että aina silloin tällöin tekee hyvää mennä hieman tuulettumaan ihan ilman sitä puolisoa siinä käsipuolessa ja tulla sitten takaisin ilman sen kummempia kohtauksia.
Tai näin mä ainakin uskon, että mun mies nauttii kun saa olla kavereidensa kanssa ja puhua ihan rauhassa ilman, että siinä on yksikään puoliso tms lähellä. Ja ilman, että tuo ois merkki mistään huonosta suhteen laadusta jne.
Mukavan illan jälkeen sitä ainakin itse kömpii tyytyväisenä ja kaikin puolin onnellisena oman puolisonsa viereen...ja on onnellinen kun on joskus aikoinaan moisen puolison itselleen löytänyt :heart: Tosin en tiedä onko siinä puoliso onnessaan, kun toinen haisee just sille ravintolan vanha/tuore viina-tuoksulle :whistle:

Koita nyt vaan olla luottavaisin mielin.

Jeps1
 
Kiitos tsempityksistä teille =) Mä toivon parasta että se tulis kotiin ja kaikki olis hyvin.. Palailen huomenna kertomaan lyhyesti mikä lopputulos tällä jutulla sitten olikaan!

Öitä :wave:

[/b]HS jospa teidänkin koeaika päättyisi onnellisesti :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
tiiätkö mun mies on ollu samanlainen...meillä alkoholi on iso ongelma. mutta mä oon päättäny etten aio suostua kaikkeen. jos toi ei osaa muuttua niin se menettää enemmän kuin minä. mä en aio viettää loppuelämää katsellessa jotain semmosta mistä mulle tulee paska olo. mielummin oon sitten yksin kuin semmosessa suhteessa missä mua ei kunnioiteta. :whistle:

eli koeaikaa tässä eletään tälläkin hetkellä. :saint:

Juurikin näin...loppupeleissä se joka ei kykene elämään perheen kanssa sitä oikeaa arkea vaan alko vie mennessään niin häviää niin paljon ettei sitä ihan heti tajuakaan.
Mä oon aikoinaan elänyt suhteessa jossa mies näki kavereiden kanssa vietetyn ajan eli 24/7 tärkeämpänä kuin oman lapsensa ja avopuolisonsa kanssa...ja olin vielä silloin niin nuori et kuvittelin voivani muuttaa toisen. No miten kävi...mitä enemmän koitin muuttaa niin sitä suuremmaksi kuilu leveni ja erohan siitä tuli. Näin jälkeenpäin ollaan esikoisen isän kanssa tosi hyvissä väleissä ja hän on sanonut että suurin moka mitä on ikinä elämässään antanut tapahtua on meidän ero ja kuinka mun ois pitänyt vaan saada hänet tajuamaan... Ja voi juma, kuin mä silloin yritinkään. Mutta jos toinen ei halua nähdä niin ei siinä vaan voi oikein tehdä mitään.
Valinnat on silloin vaan joko olla ja kärsiä tilanteesta tai jatkaa elämäänsä ilman toista.
En ois ikinä uskonut omaavani voimat aloittaa elämääni oikeasti yksinhuoltajana, vaikka sitä olin jo ollut kaksi vuotta henkisellä tasolla.

Voimia niin Kleolle kuin HS:lle :hug:
 
pikaisesti äitin koneella vaan katsastamassa, tilannetta, mutten ehdi kommentoimaan muuta, kun kysyä PIKA-APUJA!!
Oliko olemassa joku lääke apteekissa levottomiin jalkoihin??
:attn: :attn:
Kamalat yöt viimeiset ollu koipien takia...
Pääsiäisen jatkoja kaikille!
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
pikaisesti äitin koneella vaan katsastamassa, tilannetta, mutten ehdi kommentoimaan muuta, kun kysyä PIKA-APUJA!!
Oliko olemassa joku lääke apteekissa levottomiin jalkoihin??
:attn: :attn:
Kamalat yöt viimeiset ollu koipien takia...
Pääsiäisen jatkoja kaikille!
en tiiä saako niitä voiteita käyttää..mulla kans ongelmia levottomien jalkojen kanssa. sillonkin kun en oo raskaana. ruokavaliolla ainakin pystyy vähän vaikuttaa.

HS ja Jools rv 32+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
pikaisesti äitin koneella vaan katsastamassa, tilannetta, mutten ehdi kommentoimaan muuta, kun kysyä PIKA-APUJA!!
Oliko olemassa joku lääke apteekissa levottomiin jalkoihin??
:attn: :attn:
Kamalat yöt viimeiset ollu koipien takia...
Pääsiäisen jatkoja kaikille!
en tiiä saako niitä voiteita käyttää..mulla kans ongelmia levottomien jalkojen kanssa. sillonkin kun en oo raskaana. ruokavaliolla ainakin pystyy vähän vaikuttaa.

HS ja Jools rv 32+3
Aika sata varma olen että saa käyttää, on kumminkin aika perusrasvoja noi mun, mikäs nimi olikaan boreas, ellen väärin muista, tonnepäin ainakin. Mulla auttaa toi, eikä oikein mikään muu (esim.magnessium tai ruokavalio tai sukat tai kylmä tai kuuma) Tulisin hulluksi ilman tota rasvaa!!!


 
HelloShitty
kivaa kun on ens viikolla neuvola ja tää on herkutellu koko vlopun. tulis nyt joku ja veis ton lopun kakusta pois. :x |O :ashamed:

mä en syö tänään enää mitään!!!!!!!!!! |O :saint:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:
Onko olemassa jotain ultraäänitutkimuksia(siis ei kunnallisia vaan jotain yksityisiä/vapaaehtoisia) mihin vois vielä mennä ennen kunnallista,viikon 36/37 ultraa...?

Masuha&Piskuinen 30+4 :heart:
voihan niissä ultrissa käydä yksityisel vaikka joka päivä jos siltä tuntuu. omasta rahapussista sä maksat. :D
 
Heippa tännekin!

Pitkästä aikaa kirjoittelen, lukemassa oon kyllä käynyt säännöllisesti =)
Olisi niin kiva aina vastata kaikkeen kysyttyyn, mutta kun dementia vaivaa niin ei sitten enää muista mitä oli kysytty... mutta
nimi on valmiina jos on tyttö, pojan nimi on vielä hakusessaan jos olisi sittenkin poika tulossa.
Levottomista jaloista kärsitään täälläkin ja magnesiumia otan siihen ja sitten vuorotellen kylmiä ja kuumia suihkuja.

muuten (.) vauva oli vielä viikolla perätilassa kun kävin neuvolassa ja sitten kauppareissulla alkoi supistelut kun eräs nainen ajoi kärryillä päin mua. Ajattelin että kyllä ne siitä ohi menee, mutta vatsa tyhjeni ja supistukset paheni vaikka lepäilin. Neljän tunnin jälkeen soitin sitten synnärille jonne käskettiin mennä heti pikaisesti. Siellä sain sitten supistuksia estävää lääkettä ja kamalan tohinan aikaiseksi. Perätilan takia varattiin jo leikkuri valmiiksi jos supparit ei laannu, onneksi ne siitä sitten loppui. Vauva kääntyi suppareiden aikana perätilasta ensin poikittain ja sitten RT. Kyllä teki kipeetä! Mutta onneksi kääntyi kuitenkin niin ei tarvitse siitä kantaa huolta enää ja nyt viikkoja kasassa sen verran ettei estellä enää jos alkaa uudelleen supistelut. Tosin luulen että pitkälle kesäkuulle mennään kun näitä suppareita on riittänyt pitkin raskautta niin ei niitä sitten taas ole kun tarvitaan :saint:
Vaarallista tuo kaupassakäynti ennen juhlapyhiä.
Kaikenmaailman kärryterroristeja liikkeellä!

mantelinkukka + vekara
 
Sisu :eek:letko kokeillut sitä mun keinoa,eli merisuolaa yks murunen kielen alle ennen nukkumaan menoa? sit toinen mikä on hyväksi todettu on pöytäpuhallin puhaltamaan jalkoihin illalla/yöllä...sit olen iltaisin ennen sänkyyn menoa käynyt avojaloin hipsuttelemassa lumihangessa/kylmällä betonilla...kaikki keinot sallittuja :LOL: Ne jalat on kyllä viheliäiset ja sit nyt yöllä alkanut lonkat huutamaan kivusta,siihen aina viimeistään herää yöllä.

Eilen tuli mulle kommentti ,et odotanko kaksosia :kieh: Täällä kun kerran oli puhetta siitä,et kun ihmiset kaksosista kommentoi,kun niin iso maha,niin heti tuli tämä palsta mieleen ,kun se kommentoija sanoi tuon ja sanoi et olet niin muhkea :LOL:

Miten Kleolle kävi yöllä?tuliko mies kotiin? toivottavasti!!! Mulla oli kans aikoinaan mies joka unohtui baarireissuilleen,joten nyt osaa arvostaa tuollaista,kenties jonkun mielestä tylsää miestä ,joka ei käy kuin sen kerran korkeintaan kaks kertaa vuodessa baarissa ja aina on kotiin osannut...Osaa se toki juhlia,mut yleensä ne on tyyliin metsästysporukalla istuvat iltaa mökissä keskellä ei yhtään mitään esim.sorsastuskauden alussa,tai metsälintupyynnissä...Eilen tuli ukon sisko perheineen,niillä oli kaljaloota mukana,mies otti vajaa kaks tölkkiä olutta ja sitten lopetti juomisen...kyl täytyy nyt kun tosissaan miettii olla onnellinen miehestään...

Olen miettinyt tässä vakavissaan et pitäskö meidän mennä ukon maistraatissa naimisiin?! ollaan 13v oltu pian yhdessä ja nyt ekaa kertaa on sellanen asia pulpahtanut mieleen...tai oli silloin alkuaikoina suunnitelmissa häät ,mut sit tuli aika etten ikinä mene...vieläköhän tässä löytys joku kolttu päälle,JOS menis naimisiin ennen vauvan syntymää...kirkkohäitä en halua,kuin korkeintaan niin ,et on pari vierasta.tyttöhän se koettaa painostaa kirkkohäihin,et hän sais olla prinsessana,ja kävellä äidin kanssa kirkon käytävää...nooh,harkitaan vielä...

Mut nyt lapset,oma ja vieras kaipaa minun huomion,joten pääsiäsijatkoin :ryhis ja seppo 31+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryhis:
Sisu :eek:letko kokeillut sitä mun keinoa,eli merisuolaa yks murunen kielen alle ennen nukkumaan menoa? sit toinen mikä on hyväksi todettu on pöytäpuhallin puhaltamaan jalkoihin illalla/yöllä...sit olen iltaisin ennen sänkyyn menoa käynyt avojaloin hipsuttelemassa lumihangessa/kylmällä betonilla...kaikki keinot sallittuja :LOL: Ne jalat on kyllä viheliäiset ja sit nyt yöllä alkanut lonkat huutamaan kivusta,siihen aina viimeistään herää yöllä.

Eilen tuli mulle kommentti ,et odotanko kaksosia :kieh: Täällä kun kerran oli puhetta siitä,et kun ihmiset kaksosista kommentoi,kun niin iso maha,niin heti tuli tämä palsta mieleen ,kun se kommentoija sanoi tuon ja sanoi et olet niin muhkea :LOL:

Miten Kleolle kävi yöllä?tuliko mies kotiin? toivottavasti!!! Mulla oli kans aikoinaan mies joka unohtui baarireissuilleen,joten nyt osaa arvostaa tuollaista,kenties jonkun mielestä tylsää miestä ,joka ei käy kuin sen kerran korkeintaan kaks kertaa vuodessa baarissa ja aina on kotiin osannut...Osaa se toki juhlia,mut yleensä ne on tyyliin metsästysporukalla istuvat iltaa mökissä keskellä ei yhtään mitään esim.sorsastuskauden alussa,tai metsälintupyynnissä...Eilen tuli ukon sisko perheineen,niillä oli kaljaloota mukana,mies otti vajaa kaks tölkkiä olutta ja sitten lopetti juomisen...kyl täytyy nyt kun tosissaan miettii olla onnellinen miehestään...

Olen miettinyt tässä vakavissaan et pitäskö meidän mennä ukon maistraatissa naimisiin?! ollaan 13v oltu pian yhdessä ja nyt ekaa kertaa on sellanen asia pulpahtanut mieleen...tai oli silloin alkuaikoina suunnitelmissa häät ,mut sit tuli aika etten ikinä mene...vieläköhän tässä löytys joku kolttu päälle,JOS menis naimisiin ennen vauvan syntymää...kirkkohäitä en halua,kuin korkeintaan niin ,et on pari vierasta.tyttöhän se koettaa painostaa kirkkohäihin,et hän sais olla prinsessana,ja kävellä äidin kanssa kirkon käytävää...nooh,harkitaan vielä...

Mut nyt lapset,oma ja vieras kaipaa minun huomion,joten pääsiäsijatkoin :ryhis ja seppo 31+4
Voittehan pitää silti kirkkohäät, vaikka pitäisittekin ihan minipienet. Jotain riittävän nättiä/siistiä itselle päälle ja tyttö sitten kampaajalle ja prinsessamekot, voihan niitä lainata sekä sulla, äijälle että tytölle joko joltain tutulta tai vuokrata, sitten vaan meette vaikka kuvaan ja siinä se. Eihän muuta tarvi olla kun pari todistajaa mukana.

 
ryhis maistraattiinkin voi kutsua sen muutaman vieraan ja pukea tytyn prinsessaksi ja kävelyttää teidän edessä sisään.

meidät vihittiin maistraatissa viime kesänä (mulle tuli vissiin 30 kriisi). silloin oli yhteisiä vuosia takakana 12v ja 3kk. ja 10v kihlautumisesta. nyt on aika ajoin pohdittu että jos ryynin ristiäisissä liitto siunattas kirkossa mutta en tiä sitte.

kleolle voimia miehen kanssa. meillä ukolla on aikasemmin mun raskaus aikana ihan selvästi alko hammasta enempi kolottanut. mutta nyt ei o montaakaan kertaa käyny viihteellä. ja kun tiedän että heidän suvussa ei o yhtäkään ihmistä joka "pulloon sylkisi".
appi ukko on monasti sanonut että on piilo ylpee pojastaan kun ei juo paljon. mutta siis kyllähän tuo kerran /2kk raflassa käy. välillä on pitempiä taukoja. voimia molemmille hs:lle ja kleolle, sekä iso :hug:

nimet on suurin piirtein päätetty toisia nimiä myöten. kinattu kaikki siihen mennessä kun pitää tyksin esitieto lomake paluttaa. sinne se lähti pari viikkoo sitten.

sokereista nyt mulla heittelee sokerit ihan sikana. kun aloitin noi insuliinit ni aamupalan jälkeiset arvot hipoo pilviä. onneksi soittavat ensiviikolla ja saan nostaa annosta kun ei tunnu tehoavan.

laiva reissu meni ihan ok ja hauskaa oli. liian vähän tuli nukuttua ja vettä juotua jonka takia olin ihan tööt eilen illalla ja nilkat turvoksissa. nukuin vielä tänäänkin tunnin päikyt kun silmät ei vaan pysyneet auki.

mä koitane stelllä edelleenkin "jätti" ryynin vaatteiden pesua kun tuntuu niin aikaiselle. en tiä miksi vaikka eihän tässä nyt montaa viikkoo enää aikaa o jos /kun käynnistävät suuren koon vuoksi.

tinni ja ryyni 31+4
 
Kiitos tsempeistä muillekkin =) SE TULI KOTIIN! :eek: Ei puoli kahelta mutta puoli neljältä ja vannotti että viimenen kerta oli nyt et sitte ku vauva syntyny niin menee seuraavan kerran.. Oon nimittäin pelotellu sitä et jos vauva alkaa syntyä niin sitä ei päästetä koko kyssiin :LOL: ennenku se puhaltaa nollat pääovilla siellä ettei se nää mua eikä vauvaa eikä pääse synnytykseen ollenkaan..

Ehkä siihen nyt luottaa enempi kun se tuli kotiin eikä eksynyt minnekkään muualle yöksi..

Kääk.. oon oksentanu tänään.. liekkö sitä oksutautia?! :x

kleo :heart: sara 30+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:
Onko olemassa jotain ultraäänitutkimuksia(siis ei kunnallisia vaan jotain yksityisiä/vapaaehtoisia) mihin vois vielä mennä ennen kunnallista,viikon 36/37 ultraa...?

Masuha&Piskuinen 30+4 :heart:
voihan niissä ultrissa käydä yksityisel vaikka joka päivä jos siltä tuntuu. omasta rahapussista sä maksat. :D

Me ollaan menossa yksityiselle loppuraskauden ultraan rv 35 aikoihin.
Maksaa jotain sadan euron luokkaa.
 
Moi!

Eilen tuli oltua niin laiskalla tuulella,ettei jaksanut tänne mitään stooria vääntää,no jos nyt jotain kehittelisi.
Ollaan muuten oltu tosi aktiivinen porukka täällä,saataisko tässä kuussa viidenkymmenen sivun raja rikki ja ensi kuussa se 100.täyteen :whistle: B)

HS onnittelut esikon synttäreiden johdosta näin jälkikäteen :flower:

masuha tää baby on ollut sen verran aktiivinen etten ole edes tota mun dopleria kuukausiin käyttänyt,nyt sen laitan huutikseen kun se on jo aikapäiviä sitten pitänyt sinne laittaa.
Kleollakin taisi olla sellanen siellä myynnissä ;)

Munkin pitää vissiin laittaa ompelukone tilaukseen,ihan sellainen peruskone riittää,olisi aina vaan niin paljon kaikenlaita ommweltavaa.

Raffel sun olisi vaan pitänyt suoraan sanoa että mitä sä juot.
Ehkä sä olet vaan niin häveliäs ihminen verrattuna muhun :hug: :saint:
Mun verenpaine olisi muuten noussut vastaavassa tilanteessa huipulle ja olisin käynyt sanomassa heille pari sanaa perskeles :kieh: :headwall:

jeps1 totta puhut siinä mielessä että on kiva päästää mies tuulettumaan,jos se menisi omien kavereidensa kanssa pitämään hauskaa ja vain silloin tällöin ei joka vkl.
Toki mulle on ihan sama nykyään kuinka paljon toi menee ja missä menee ja kenen kanssa menee.
Mutta juu,ymmärsin sun pointin ja toivottavasti olen joskus vielä sellaisessa parisuhteessa,jossa voi iloisesti vilkuttaa toiselle,että pidä hauskaa :wave: =)

Mantelinkukka onneksi baby vielä päätti pysyä masussa :hug:
Siis joku akka ajoi sua päin kärryillä kaupassa :eek: Voi että oli ajattelematon akka,mikä niitä oikein riivaan kaupoissa,ihmiset ihan hulluna ryntäilevät siellä :headwall:
Yksi päivä tuolla mitäs nytin puolella luin,kun jonkun pikku lapsen päälle oli ajettu kauppakärryjen kanssa :headwall:

Saa nähdä muuten kumpi meistä lähtee ensimmäisenä nyytin hakuun,varmaankin sinä kun mulla ei ole ollut minkäänlaisia merkkejä mistään suppareista :D

Huomenna olisi neuvola ja mulla on paino noussut,ei ole diabetesruokavalio oikein nyt purrut :ashamed:
No nyt kun pääsiäinen alkaa olla ohi,niin otan taas itteäni niskasta kiinni ja noudatan VARMASTI ruokavaliota loppuun asti,se on piste! =)


BV ja P 33+1

 
Huomenta!

Voi hitto mikä yö takana.Nukuin erittäin huonosti.Ei meinannut uni tulla vaik kuinka väsytti.Jaloissa kuumotti.Kylkiin sattui ja kaiken huipuksi esikoisella nous melkein 40 asteen kuume.Oli muutenkin viikonloppuna jotain lievää vatsatautia meillä kun mahat oli ihan kuralla ja oksetti ja nyt tämä.Siis eikö tässä koskaan voisi olla terve..PRKLE..mä en oikeesti jaksa sairastella enää ja just sopivasti ollaan oltu melkein koko sen ajan kipeenä kun mies reissussa :kieh:
Rupeaa voimat pikku hiljaa hupenemaan :( Sais se yksin tulla pian..jaksa enää odottaa :'(

Miten muistelinkin et mulla ois ollut neuvola huomenna mut se onkin vasta torstaina.Onneks nää pyhät loppuu ja huomenna on taas arkipäivä..mä niin inhoan näit pyhäpäiviä..
Vauva liikkuu paljon vaik onkin välillä hiljasempia hetkiä..toinen varmaan nukkuu silloin :)
Turvotusta on ruvennut tulemaan jonkin verran..tuntuu jaloissa ja nää aamupahoinvoinnit senkun jatkuu.Mistä tämmönen voi johtua.Ei mulla aikasemmissa raskauksissa ole tässä vaiheessa tullut minkäänlaisia pahoinvointeja :x

Hyvät päivän jatkot..palaillaan :wave:

sankofa & bongos 30+6 :heart: (huomenna taas poksuu viikot) :D
 
Sanokaa miks mä näin viime yönä todella oksettavan unen,olin suihkussa ja yhtäkkiä huomasin että kylppärin lattialle oli tullut istukka napanuorineen,mutta vauvaa ei näkynyt missään :/
Mistä nää tälläiset unet johtuu :x :headwall:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sanokaa miks mä näin viime yönä todella oksettavan unen,olin suihkussa ja yhtäkkiä huomasin että kylppärin lattialle oli tullut istukka napanuorineen,mutta vauvaa ei näkynyt missään :/
Mistä nää tälläiset unet johtuu :x :headwall:
menettämisen pelko?
emmä tiiä..harvoin noissa mun unissa oo mitään järkee. aamuyön unilla varsinkin. |O

mulla neuvola 17. päivä. ahistaa nyt jo...tuli viikonloppuna mässäiltyy. jos nyt tsemppais niin ehkä sais nolla tuloksen silti.. :whistle: taitaa olla ihan sama mitä työntää suuhun niin paino nousee silti. ei tarvii ku ajatella ruokaa.. :headwall:

mitä vielä......meteorologit valehteli ankarasti viime viikolla. täällä ei oo aurinkoa näkyny ja näyttää jopa siltä et ois sadettakin tulossa. :eek:

no..ei oo mitään järkevää sanottavaa niin taidan tuijottaa sitä pöllöcamia. :LOL:

HS ja Jools rv 32+4 :heart:
 
huomenia!

tää närästyksen määrä on jotain uskomatonta..rennietä tulee syötyy ku leipää!! ennen raskautta en ees tienny mitä se on. :headwall: heti, ku sohvalle köllähtää, ni johan alkaa närästyskin.. eikä ees johdu mistään tietyistä ruoista.

masukas liikkuu myös täällä ihan kiitettävästi. hän pötköttää usein samalla puolella ja yrittää katkoa mun kylkiluita.. RT oli jo viimeks neuvolassa, toivottavasti ei nyt enää pyörähdä toisinpäin.

raskaus on kyllä edenny ihan mukavasti, ilman suurempia kipuiluja. töissä alkoi olla jo aika tuskallista, ne kaikki nostelut ja kumartelut oli vähän liikaa (oon sh ammatiltani). otin sitte ne kesälomapäivät tähän ennen äitiyslomaa, vähän tylsää pakkaa oleen yksin kotona, vaikka onhan täällä nuo 2 sisäkissaakin.

ylihuomenna ois taas neuvola (tuntuu että tarvii jatkuvasti siellä käydä), saas nähdä joko obsidanit on auttanu hemoglobiiniin.

mihan & masukas rv 30+6

 
HS Mulla kans neuvola tuossa 20. päivä.. Turvotus kävi niin pahana et vaaka näytti 5-6 kiloa enempi kun aiemmassa neuvolassa 4 viikkoa sitten.. Nyt tänä aamuna näytti että olis tullu vaan kaks kiloa.. Hmmmm..

Jes äippärahapäätös oli tehty ja voin olla ylpee itestäni et vein vuoden 2008 palkkakuitin sinne.. on nykyinen summa huomattavan paljon suurempi kuin minimi ku viime vuonna tienasin jotaa kakskyt tonnia =)

kleo :heart: sara 30+4
 

Yhteistyössä