¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Mussukka93, jospa se ovis on ihan käsillä! :)

Samour, sitten vaan talletuksia ahkerasti tekemään! Vaikka tuskin tarvihtee sitä erikseen sanoa! ;)

HooKoo82, sinäkin oot jännän äärellä! Testeistä on vaikea pitää näppinsä erossa. Pikkaisen niinku peliriippuvuus. Sitä vaan toivoo ja odottaa, josko seuraava testi toisi "potin"! :D

Sandelma, mullakin tuli normaalista poiketen eggwhitea dpo 4 (muistaakseni). Sit on ollut muutenkin tavallista kosteampaa oviksen jälkeen. Saas nähdä josko limat enteilisi plussia meille. :)

Pipiipa, valemenkkoja tietysti toivon ja plussaa sulle! Mut lyhkäiset kuukautiset eivät masuasukkia meinaakaan, niin jospa pian oviksen pääsisit pongaamaan! Tsemppiä!

Jepulis, aina kannattaa pelata varman päälle! ;)

Omaa napaa:

Tänään kyselin tuolla himotestaajat -ketjussa Sofin 25 herkästä testistä, että antaako turhaa viivasta. Kuvankin linkitin omasta aamun testistä. Tänään oon kolme sofin testiä tehnyt ja kaikissa tuo samanlainen haamun esiäiti testiajalla. Myös rfsu antoi viivanpaikan illalla 4h pidätetystä pisusta heti 3min etiäpäin. Väristä en tiedä.

Eilen alkoi jatkuva nälkäinen olo ja tänään on jatkunut. Syömisen jälkeen tuntuu heti niin kuin en oisi ruokaa nähnytkään. Kokoajan pikkuinen nälän ja etovan olon sekoitus. Sit on tänään ollut jonkin verran teräviä vihlaisuja kohdum kohdalla. Saas nähdä, saas nähdä...
 
Alan olla tän vauvan kaipuuni kanssa niin stressaantunut ja ahdistunut, et parasta varmaan ois pitää jokunen viikko vähintään nettitaukoa ja yrittää ajatella jotain muuta!:( Mutta ei kyllä yhtään auta, että yhdelle naapurille syntynyt vauva ja toisella LA kuulemma muutaman viikon päästä! Toki olen onnellinen heidän puolesta, mut vitsi ku tekee kipeää. Tuskaa tuotti myös se, että miehen kaveri sai kolmannen muutama viikko sitten ja pyysivät miestäni kummiksi, mutta eivät minua. Ovat molemmat kuopuksemme kummeja. Ei sitä tietenkään pitäs liikaa miettiä, mut kyllä olen itkua vääntänyt täällä!:'(

Huh, anteeks tämä purkaus! Täytyy koittaa keskittyy nyt vaan lomailuun. Keskiviikkona Tukholmaan ja lauantaina Barcelonaan, jos loma tekis tehtävänsä!;)
 
Ihan hyvää tekis itsellekkin hetken olla pois täältä netistä. Jatkuvasti lueskelemassa vauva ym muita raskaus juttuja. Eilen aamulla mega riita miehen kannsa, vielä tänäkään aamuna en jaksanut jutella sille :( Siinä meni sitten nekin mahikset,lauantaina sain sen ovisplussan ja heti illalla talletettiin ja tietty jo paljon ennen sitä :D Mutta vielä olisi pitäny su ja eilen.
Mä välillä hermostun ihan pienestä..Tää stressaa niin paljon.
Sori tämä avautuminen jälleen :((
 
Mä olen ollut tässä uuden kierron alkaessa poissa täältä kun tulee ressiä ym ahistaa kun muut raskautuu ja ite en saa pysyvää plussaa "katkera ämmä" minkäs sille voi :ashamed: mutta nyt kun piinaviikot alla tänään dpo7 niin täällä olen sitte saanu vähä purkaa mieltäni ym :)
eilen illalla tuli pienenpieni ruskea tuhru pikkareihin ja valkea limaklöntti pyyhkiessä kenties kiinnyttymiseen viittaavaa :confused: toiveet pikkusen nousee, vaa tiputaan sitte kovaa ja korkeelta pilvilinnoista jos taaskaan ei plussaa tule :headwall: tollasta vuotoa oli vuonna 2012 kun vitosta odotin siitä raskauduin ja syntyi tyttö, kutosen kohalla ei ollu mitään, ei mitään raskausoireitakaan ei mitään ja nyt samanlailla kun vitosta odottaessa :D kahtotaan nyt miten ämmän käy :LOL:
 
Vivi Hellion, voisiko testi reagoida LH-hormoniin? Jos r-testin viiva on kovin tumma, niin minusta todennäköisempi vaihtoehto on raskaus. Toisillahan tulee valemenkat raskauden alussa. Parin päivän päästä varmasti viimeistään selviää, mikäli r-testi vahvistuu. Toivottavasti siellä pieni salamatkustaja olisi käynyt taloksi! :)

Omaa napaa:
Eilen taas kirjoittelin tuonne himotestaajat ketjuun, kun hailuraa viivan tynkää pukkasi kolmeen eri testiin ihan testiajalla. Kuvasia sinne linkitin.
Viime yönä taas kohdussa tuntui teräviä vihlaisuja tovi ja erittäin kovaa nälkää pukkasi yöllä. Piti käydä ihan syömässä. Nukuin vain reilu 3h ja taas etovanälkä-olo sekä karsee pisuhätä. Päätin, että valvon ja pihtaan pisua aineskin sen 5h. Kylläpä kannatti! Tänä aamuna rfsu-liuska ja pc-puikko näyttivät haamuplussaa molemmat, joista ei voi erehtyä. <3

Toivottavasti matkalainen pysyy kyydissä! Tämä on paras häälahja, mitä kuvitella saattaa! <3 :)

Pyörin viel täällä kuumeilijoiden puolella, kunnes saan vahvemmat viivaset testiin. Oireet ovat kyllä taas niin voimakkaat, että epäilystä ei ole plussien todenperäisyydestä, vaikka en kyllä meinaa sisäistää tätä ollenkaan. :D

Tänään siis dpo 10 ja la menis huhtikuun alkuun. <3

Plussatuulia kaikille! :)

Muoks. Lisäilin äsken molemmista testeistä kuvia sinne himotestaajat -ketjuun, jos joku haluaa vilkaista. :)
 
Viimeksi muokattu:
kp 12/29-33 Ja nyt suututtaa.

Nyt tuli nega, mutta tätä oirehdintaa ennen negaa:
kp 28/29-33 oli ilmennyt tälläisia
-Jalkojen vilustelu
-mahan turvotus
-nuha
-maha ollut sekaisin kp25 lähtien
-tupakka tekee pahaa
-ökimistä
-rinnat kipeät ja arat lisäksi kasvaneet
-wc tarve useammin
-yöllä herättävä vessaan (norm ei tarvitse)
-unettomuutta / väsymystä
-nippailuja ja viiltoja alavatsassa.

Kp 32 tehty nega illasta, Kp33 alko menkat JOTKA KESTI VAIN KAKSI PÄIVÄÄ, kun norm vähintää 4 päivää. Sen jälkeen oireista jatkunu nippailut ja viiltelyt, mahan sekaisin ja närästys tullut uutena. Valkovuotoo päivät pitkät ihan loronaan...

Kp 12 tehty r testi joka nega.

Alanko jo ottaa tk:hon yhteyttä, vai vieläks katon tän kierron? nippailua on niin häiritsevän paljon! Normaalisti voin syödä ihan mitä vaan ja massu on täysin mukana, nyt kaikesta leivästä heti pinkeenä ja muutenkin aina vain ihan sekaisin. Nippailu ja viiltely ärsyttää jopa nukkumista.... Vai onko joku Endometrioosi ?? KÄÄÄK !
 
pipiipaa: en tiedä mutta tee uusi parin päivän päästä :)

Omanapa: dpo8 ja aamupissasta haalea hento haamu tuli pc-liuskaan, oi hitto kun vapisuttaa ja jännittää pirusti :D
oireita ois kyllä: jäätävän huono olo, paineen tunne alamahassa, tissit sivuilta kipeet..
päivällä pääsen lisää testejä hakemaan kun käyn 10kk kanssa neuvolassa :)
 
Vivi Hellion ihana viiva :D Mäkin haluun :)

Mulle soitti tänään nyt sit lääkäri kun ollaan mietitty mistä se melkein 3 viikkoa jatkunut tiputteluvuoto johtui. Hcg:tä ei ole veressä eikä virtsassa joten nyt on sit laitettu lähete ultraan. Toivottavasti saisin ajan sieltä pian. Nyt ois oviskin päällänsä. Tiedä jos vaikka hyvin kävis niin tulevassa ultrassa näkyis jo pienen pieni ihmisen alku :p Toiveajattelua mutta haluan edelleen ajatella toiveikkaasti monen pettymyksen jälkeen :)
 
Ihme epäluuloja pukkaa.. koska menkat alkoi 11.7 niin tämähän on kai alkanut jo ennen sitä? Hankalaa laskea mitään ku kierukan poistosta niin vähän aikaa ja nää oli ekat menkat vasta tyhjennysvuodon lisäks. Peittoa on kyllä heiluteltu ahkerasti kierukan poistosta lähtien :D
Pregcheckin sivulta " Paljon ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää tehtävien testien riskinä on väärä positiivinen tulos, joka voi johtua esimerkiksi hyvin varhaisesta keskenmenosta." Mullahan alkais menkat vasta parin viikon päästä mut jos tää toukka on ilmaantunu massuun jo ennen edellisiä menkkoja.. argh!!
 
Onnea BebeBanbino, ihanaa <3 Toivottavasti Vivi Helionilla olis myös tärppi käynyt, selkeitä viivoja on kyllä. Pipiipa, kannattaa ehkä olla tkhon yhteydessä, ottavat veritestin niin saat selvyyden. Ja HooKoo sinullakin haamuaa, jes! Täällä vietetään päivää dpo 1.
 
Täällä hulluna haamuiluun. Kolmen tunnin jälkeen tullu haamu joten testin teen ylihuomenna. Selosteessakin luki että "jos ilmestyy viiva myöhemmin, suositellaan tekemään uusi testi 48h kuluessa.".. paitsi jos nyt jaksasin vielä Yliopiston apteekkiin itteni raahata niin ostasin ja tekisin jo huomenna. tai jotain.

Kun on ollut tapauksia joilla haamuillu vasta roskiksessa ja silti seuraava näyttäny jo hyvää plussaa. Usko on.

Oviskin kyllä on kohta että puuhailu ei pahasta ;)
 
Wau! Onnea BebeBanbino ja Vivi Hellion! Myös pipiipalla ja HooKoolla jännät paukat, pidän kaikki ulokkeet pystyssä! ;) Ihana kuulla plussauutisia, antaa toivoa itsellekin.

( . ) jännä tunne alavatsalla, jotenkin piukee fiilis.. tissitkin arkailee mutta niin ne tekee aina noin viikko ennen menkkoja. Mulla nut joko dpo 7 tai 4 ( ei tikuttelua..) ja olin näkevinäni tänään läpällä tehdysdä r-testissä haamujen esiäidin :O se tuli testiajalla ja näkyi kun oikein tiiras.. hävisi muutaman tunnin sisällä. No, nyt ei oo enempää testejä eikä tuukaan ennen pe tai ma joten jännää!!! Eihän noilla dpo:illa pitäs mitään näkyä mutta oon tehnyt kymmeniä testejä noilla samoilla ja en oo kyl ennen saanut ees viivanpaikkaa.. kiva kun yrittää olla ihan ei tässä mitään ja sit kuitenki vähän intoilee :D pelkään että vähän yli viikko niin mie tipahdan naama eellä asfalttiin :/
 
Onnea plussanneille <3

( . ) Alko illalla alavatsaa polttaan paljon. Yhtäkovat kivut joskus kuukautisten tokana ja kolmantena päivänä mutta nyt vasta menossa 23/31-35. Eli en usko että kuukautisista johtuu. Ollaan lomareissulla niin en viitsi tänne mitään lääkäriä varata jos ei rupea helpottaan parissa päivässä.
Ihan uutta tälläinen särky/jomotus.
 

Tuommonen sieltä poksahti äsken. Hitto ku tätä on vaikee laskee. Argh! Kai se on vaan neuvolaan soitettava tänään ja sieltä kautta jos sais jotain viisaampaa tekstiä. Toivottavasti pieni pysyy menossa mukana <3 Eilen tuli jotai pientä tuhrua, kiinnitymisvuotoako? Näyttääkö testi ylipäätään mitään ennen kiinnittymistä?

+merkkistä kesää kaikille sitä toivoville ja onnea matkaan plussanneille <3
 
Toivottavasti pääsisit Vivi Hellion vaikka varhaisultraan neuvolan kautta niin selkiäis kuin pitkällä raskaus on!

Mä mietin koko eilisen päivän mitä tuttua on siinä tunteessa kun alavatsa piukeena. No sit tajusin et se on kuin harjoitussuppareita olus aina välillä kun ei tunnu koko ajan...
 
Kovat on rakennuspuuhat kohdussa, kun sekä pc-puikon että rfsu-liuskan viivaset ovat vahvistuneet! Rfsun testinkin voipi kaiketi jo plussaksi luokitella, sen verran tumman viivan piirsi. Samaten pc! Oijoi! <3

Nyt en vielä kuvia saa näytille laitettua, mutta jossain vaiheessa tänään kyllä.

Laskurin mukaan la ois 5.4.2015. <3

Osaatteko sanoa, laitetaanko neuvolasta varhaisultraan, kun kierto heittelee 28-39 ? Siis viimeisen 5kk:n heitot nuo. Aiemmin heittoa on ollut enempikin. Siis itse luotan ovistikkujen plussiin, tuntemuksiin ja lämpökäyrään, mutta haluavatko tämmöisissä tapauksissa viel varmistaa raskauden keston?

Plussatuulia kaikille! <3
 
Tänään sain ovistestiin niin vahvan viivan ettei voi erehtyä :) eli nyt sit peitot heilumaan ja jännäillään ainakin seuraava viikko ;) joutunee ehkä tilata muutamat raskaustestit huomenna että on sit valmiina :) mä niin toivon että nyt tärppäis vihdoinkin ja tärppi pysyis mukana loppuun asti :) olis kyllä maailman ihanin synttärilahja :) ja isot onnentoivotukset plussanneille <3
 
aamun pc-liuska haamuili taas oiskohan kemiallisesta kuitenki kyse.. en tiedä.. nyt dpo9 huomenna taas aamulla koitan ja sitte saa testailut jäähä menkkojen alkamispäivään tänään kp25/28. On niin varma äidinvaisto tärpistä :D viimeksi oli samalainen olo kun vitosta tehtiin 2012 ja sillohan testi varmisti olon oikeeksi :)
Jaa saa nyt nähhä vai onko mun äidinvaistot sekasin :LOL: huomenna tilaan netistä sofin testejä niin tulloovat sitte maanantaiksi jos menkat ei oo alkanu. Nyt vaan olona polttava/kipeä maha menkkajomotukset ja limaista vuotoa ja etova olo.. No tiputaan sitte kovaa ja lujaa kun mensuunit alkaa.
 
HooKoo, mulla samat fiilikset et tiputasn jos tiputaan mut jotenki nyt tuntus siltä! Toivotaan ettei tiputa vaan pian leijutaan ;)

Jos nyt ei seurauksena tästä kierrosta oo vauva, ni ainaki oon satavarma et jotain yritystä tuol on ollu hedelmöittyä/kiinnittyä! Senpäivänen kipukohtauskin iski äsken alavatsaan hiukan vasenvoittoisesti. Sellasta pistävää kipua, kesti ehkä minuutin. Ei tuollaista oo koskaan ollut! Piti ihan suoristaa ittensä sohvalla kun sattu niin. Tulis jo ne testit postissa...
 
Tuo aikasemmin kirjoittama vatsa särky rupee helpottaan. Eilen viel jomotteli ja vihlaili.
Muissa kierroissa tuollaista ole ollut. Olikoos mistä kyse?? Kierto menossa 25/31-35 katsotaan pysyykö kierto samois mitoissa vai lyheneekö lisää.
 

Yhteistyössä