¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Täällä myös ärsyttää. Primolutit nyt vielä 3 päivän ajan jonka jälkeen pitäs tulla menkat normaalisti ja sit jännäillään että mahdanko ylipäätään ovuloida enää. :/ huomenna tulee taas säkillinen testejä ja meinasin kyllä tehdä r-testin koska mulla on ihan järjettömät raskausoireet vaikka raskaus ei käytännössä voi olla edes mahdollinen. Hirvee nälkä, turvotus, alavatsan jomotus, palelu, päänsärky, ihme sokeria-on-pakko-saada-kohtaukset tai muuten tulee itkupotkuraivarit ja mikä pahinta, mun naama kukkii pahemmin ku kukkaniitty!!!! Mul hyvin hyvin harvoin tulee edes yhtä finniä ennen menkkoja mut nyt on sit koko 29-vuoden edestä. En jotenkin usko että primolutit vois aiheuttaa kaikki nää oireet :D
 
s4nnn: Sorruinpa testin tekoon sitten. Kp 33/28 ja nega edelleen. Arrrrrrgggggggghhhhhh. Ketutus vaan kasvaa. Mitähän ihmettä tää mun kroppa touhuaa... Tulis jo täti, niin pääsis alottaa uuden kierron. Joko sää testasit?
 
Hambam, tein testin eilen ja tänään aamulla ja negaahan se oli niinkuin arvelinkin. Huomiseen asti vielä noi hormoninappulat naamaan ja sit uuteen kiertoon :) tai hoivottavastl menkat nyt tulis kun ne on viimeks tullu kesäkuussa :D mieheltä jo eilen kysyin et ootko varma että haluut tälläsen vanhan harpun jolla alkaa vaihdevuodet :D eilen illalla tuli niin hirveitä kuumia aaltoja että olin jo varma vaihdevuosista :D (ikää himpun verran alle 30, henkinen ikä aina ja ikuisesti 22 :D )

Voi jarmi ettei sullekaan sitä plussaa ole tullu. Mur. Mutta ensi kierrosta viimeistään molemmat plussaa, eiks niin ;)
 
Heippa! Olen uusi palstalla ja voisinkin samantien tähän ketjuun liittyä, vaikka jo syksyyn aletaan kääntymään. Täällä yritys vasta aluillaan, mutta malttamattomana sitä tietenkin odottaa, että pian tulisi raskaaksi :) Tiedän, ettei se välttämättä niin vain onnistu, mutta täytyyhän sitä toivoa olla kuitenkin.
Nyt oon pieniä merkkejä ollut huomaavinani (mutta voi näille olla muitakin selityksiä) kun vatsassa outoja tuntemuksia ollut, rinnat tosi arat, tänään vähän lämpöä nostanut ja nena vuotaa. Voihan olla että flunssa iskee ja menkkaoireet vaan ajoissa. Mutta täytyy vielä jokunen päivä odotella ja katsella mitä tapahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Tervetuloa Ruusutar14, itsellä yk 2 menossa. Juu ja kyllä on odotus piinaava toisaalta myös ihanaa...Yk1:n aikaan vahtasin oireita oikein kunnolla ja uskoin että jotain oli tapahtumassa kun mahassa nippaili niin voimakkaasti ja muitakin oireita oli, menkat kuitenkin tuli jopa vähän aikaisessa. Nyt yk2 ja realismi on tullut mukaan, nytkin on nippaillut, mutta muut oireet olleet vähäisempiä, paitsi flunssaoiretta pukkaa tänään. Sitä toivoo niin kovin että nappaisi... no toisaalta vasta vähän yrityksiä takana niin positiivisin mielin tässä vielä yritetään ja jännitettään :). Plussatuulia meille kaikille :heart:
 
Kiitos sporttimimmi. Yk2 täälläkin menossa, että vähänhän tässä on yrityksiä ollut takana vasta. Yk1:ssa tuli itsekin vahdattua oireita ja kun menkatkin olivat muutaman päivän myöhässä, niin se tietysti edisti asiaa. Nyt en niin paljon (vaikk aikalailla kuitenkin :D ) ole oireita vahdannut, mutta on ollut sellaissta mitä ei ole voinut olla huomaamatta. Mutta monelle löytyy tosiaan muitakin mahdollisia selityksiä, joten täytyy odotella vaan. Miten nämä kierrot tuntuukin menevät niin hitaasti näin kun yrittää, muutoin tuntuu että menkat on niin usein! :) Mutta joo eiköhän tää malttamattomuus vähän ainakin laannu tässä. Plussaa toivotaan kaikille tosiaan!
 
Moikka :)

Täällä alkoi nyt sitten odotettu uusi kierto :) Eli nyt kp1/?. Toivottavasti tulee ihan normaalit menkat nyt :) Ja jotenkin on sellanen tunne että tästä kierrostahan se sitten tärppää kun tänään työhaastattelu meni niin hyvin että sain vakituisen duunipaikan :D
 
s4nnn: ooo! :flower: Onnea! Kyllä sen onnen on pakko potkia raskautumisenkin suhteen :heart:

Ommaa nappaa: luovuttanut fiilis. Kyllä oli taas viime kierrossa toiveet niin korkeella, kun oli täti viikon myöhässä. Ei jaksais enää näitä tippumisia pohjamutiin. Tiiän, että ollaan vaan vähän aikaa yritetty, mutta kyllä tässä alkaa toivo hiipua. Ähh. :stick:
 
hambam älä luovuta :) Me ollaan ansaittu ainakin yhdet pienet nyytit vielä syliimme :) Meilläkin "yritystä" takana nyt 4 "kiertoa" jos niitä edes kierroiks voi sanoa. Nyt alkaa siis yk5. Tai no nää meidän yritykset pohjautuu siihen että mä yritän :D Mies sano jo tos et kerro sit kun on ovis niin sit ei tipu seksiä :D :D Vaikka kuitenkin on omalla tavallaan mukana tässä ja olis onnellinen kun lapsi tulis :)

Kyllä sitä itsekin on pohjamudissa käyty. Mutta sieltä myös noustaan! Ollaan vahvoja :)

Mä tos äsken mietin et kuinka onnellinen sitä ihminen voikaan olla menkoista. Ihanaa kun täti tuli kunnolla kylään sitten kesäkuun. Jospa nyt sit tämä kiertokin normalisoituis :)
 
Moikka,
minä tulin taas nopsaan kurkkaan tilannetta ja kun tämä tuntuu sen verran hiljenneen tämä ketju, niin ajattelin jättää sittenkin listan tekemättä. Tuntuu, etten taas ehdi käymään edes lueskelemassa muiden kuulumisia, saatika sitten päivittelemään tai kirjottelemaan omia kuulumisia.

Kohta saa tehdä jo syysketjun ja jospa sitä sitten ehtis päivittelemään :) Jotain kuulumisia minulla on oman tilanteen (tulevat hoidot) suhteen, mutta jospa niistä sitten paremmalla ajalla :)

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
s4nnn: Onnea työpaikasta! Ja toivon suuresti, että siellä(kuten muillakin ketjulaisilla) tärppää muutenkin pian :)
Olen joitakin kohtia vain vilkaissut ketjusta, pitää paremmalla ajalla vaikka lukea enemmän. Mutta kysyisin, onko teillä muilla ennestään lapsia? Mikäli siis joku haluaa vastata. Meillä tässä ensimmäistä yritetään.
 
Ruusutar14 Juu täälläkin ihka ensimmäistä yritetään ja siksihän tää onkin nii jännää ja erikoista ja uutta ja kaikkee... Itällä tässä ois kierto 28/30 menossa, ei vielä tuhruvuotoa jota pitäs yleensä alkaa tulla... aika jännät paikat... Tissit tuntuu tosi muhkeilta,mut ei hirmusen arat mitä yleensä ennen menkkoja... toivotaan toivotaan.... Jos sunnuntaille oottais ja sit testais, jos ei oo vuoto alkanut, ehkä... Onnea työpaikasta s4nnn josko tärppäis nyt masussakin :) ja hambam ei saa luovuttaa, täältä supertsemit :heart:
 
Se niistä kaikista haamuoireista sitten, tänään alkoi menkat eli juuri päivälleen ajallaan. Tällä yk3:lla aion tehdä ensimmäistä kertaa ovistestejä, jotka olen jo ostanut valmiiksi. Testiliuskoja aion kokeilla, en tiedä toimiiko (lukenut sekä puolesta että vastaan), mutta sittenhän tuon näkee.
 
Kiitos tsempeistä :heart: . Mieli ei kyllä näköjään meinaa tasaantua sitten millään :D eilen taas kaupassa hipistelin vauvan vaatteita (krhm, niitähän on jo kaappiin kertynyt iso kasa). Jospa tämä nyt on iloisemmaksi taas muuttunut kun kierron puoliväli lähenee :)

Sporttimimmi ja miup: mikäs on tilanne?

Ruusutar14: liuskaovistestejä minäkin oon käyttäny tähän asti, ihan jees ovat ainakin Davidin testit toimineet mulla. Ei epäilystäkään onko ovis vai ei :)
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan taasen
Täällä on nimet vaihtunut mutya onhan noita "vanhojakin" täällä vielä.

Täällä siis ollaan yritelty tuossa kesän ajan ja jo ennen sitä mutta nyt oli huilia töihin pääsyn takia. Mutta tosiaan teen osa-aikatyötä määräaikaisella työsopimuksella ja jos nyt saisin miehen vielä "luvan" jatkaa yritystä niin enskierosta voisi miun mielestä jo lähtee yrittelemään. Saattais olla mahollisuus että joutuisin työt jättää kuukauta ennen sopimuksen loppua,mutta ei tuosta isoa ongelmaa tulisi.

Jatkuvaan on puhetta että "pitää nyt ajatella sisustusta sen mukaan että puolentoista vuoden sisällä tulisi vauva rompetta. Tuo takki ois hyvä vaikka ois keväällä maha pystyssä niin silti mahtus hyvin." Ja siis miehensuusta nämä asiat pääosin. Eli hengessä ollaam mukana pysytelty.

Kiertoha täällä kestää sen 29-34 pv ja yrityskierrosta ei mitään havaintoa. Pistelen päivityksiä sitä mukaan kun päästään uuteen kiertoon. Ikää löytyy 20 ja miehellä 26.

Toiveena ja yrityksenä tupakan lopetus vielä tässä yrityksen alkaessa, että ois otolliset mahdollisuudet.

Käyn välillä lueskelemassa tekstejänne, välillä vähemmänkin, mutta viimeistään kierron alettua olen taas tiivimmin kirjoittelemassa.
 
Tuhrua on vähän, mutta huomenna testaan, tänään 30/30. Ihan selvä haamu miup!!! OIh toivotaan että siitä vahvistuu :). Tsemiä uuteen kiertoon lähteneille. Ja kiva kun on mies ihanasti mukana pipiipa! Miulla kans mies aivan ihanasti mukana, odottaa ja vähän höyryääkin :heart:
 
Ihanaa, kun muillakin on miehet fiiliksissä mukana! :heart:

Mulla tuli eilen noin kolmen tunnin ajan vuotoa.. ihan outo homma, kun on kp 10 eikä oviksenkaan pitäis olla. Mikähän lie? Luulin jo, et pissatulehus olis ollu, mutta eipä ollu sekään o_O
 
Heippa taas! Täällä takaisin hyvin pettyneenä. Kesken meni sitten kolmannen kerran. Keskiviikkona jälkitarkastus, sit toivottavasti sais jotain neuvoa, et miten edetä. Lähete tutkimuksiin on myös lähetetty. Ainakin ne kilpparit täytyy nyt katsoa. Epäilen kyl myös liian alhaista keltarauhashormonitasoa. Kun jotain apuja sais jostain, ni sit ehkä vielä vois uskaltaa yrittää. Kolmas siis edelleen suuresti toiveissa. Mies jo tossa haaveili neljännestäkin!:D Josko nyt sen kolmannen sais edes syliin asti.:)

Nyt siis tastailen jonkin aikaa.

Miup, ihan selvä haamu! Onnea ja paljon tarrasukkia!:)

SalVe
 

Yhteistyössä