¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Negatiivinen tuli ja menkatkin alkoi kunnolla :'( joten täällä alkoi yk 3. Harmittaa ja pieneks itkuksikin meni. Mies otti syliin ja sanoi että harmittaa, mutta alussahan tässä vasta ollaan ja että mikäs sen ihanampaa kuin lemmen leikit tositarkoituksella. Itse olen aika suorituskeskeinen perfektionisti, joten epäonnistumiseen suhtautuminen on paljon hankalampaa. Tosin tottahan se on että alussa tässä vasta ollaan, joten ei pitäs ottaa asiaa vielä liian vakavasti. Onneksi mies on positiivinen ja toiveikas ja auttaa nauttimaan hetkestä. Mites muut, miten käsittelette näitä harmituksen tuntemuksia ja saatteko tukea?
 
SalVen (voimahalaus) lisäksi olisi toinenkin palailija... Alkuraskauden ultrassa todettiin alkion jääneen kehityksessään jonnekin 4+ viikolle. Paranemisen jälkeen uuteen yritykseen.

Onnea miup! ihania uutisia.
 
Voi ei samour!:( Voimahali sulle takas! Toivottavasti sulla tärppää pian uudelleen ja kaikki menee hyvin! Kuopusta ennen mulla oli yksittäinen km, jonka jälkeen ei tullut menkkoja, vaan tulin heti uudelleen raskaaksi ja kaikki meni hyvin. Siihen uskoin nytkin, mut näin siinä sit kävi. Toivottavasti asiat selkenis keskiviikkona edes vähän, et uskaltais itekin yrittää uudelleen.
 
miup Onnea <3

SalVe ja samour_ :hug: Olen todella pahoillani menetyksistänne :( Surullista :(
Toivottavasti SalVe te pääsette pian tutkimuksiin ja lopulta sen pikkukolmosen aluille ja maailmaan asti.

sporttimimmille tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti tämä olisi sitten se, joka toisi onnen! Itse ainakin tiedän tunteen, kun niitä(näitä) ensimmäisiä kiertoja yritellään. JOtenkin sitä lataa niin paljon niihin ensimmäisiin kiertoihin ja jos ei onnistukaan, niin se nakertaa sitä omaa mieltä ja naiseutta ja kaikkea, vaikkei se yhtään huonommaksi tee, vaikkei heti ekasta tärppäiskään.
Toivottavasti pian tulee hyviä uutisia :)

Aisha4 tsemppiä sinullekin! Mikähän sen menkkojen aikaistumisen oikein aiheutti? Noh, tutkimattomat on nää naisen kierron tiet :p Minä jo melkein toivoisin uuden kierron alkua, ettei tarvitsisi lääkkeitä aloittaa.

Oman navan alaisista asioista sen verran, että hoitojonoon on hypätty ja nyt odotellaan sitten alkuvuotta ja uutta hoitoa! Iiks! Olishan se aika hienoa, jos sitä sitten saisi vaikka ensivuodelle vauvan <3
Minä aloitin nyt metformiinin ja olisi pitänyt aloittaa Primolut, mutta en sitten halunnut vielä aloittaa sitä siinä toivossa, että menkat kuitenkin tulisi jo itse. Seuraavan kierron alusta sitten otan clomit käyttöön ja ilmeisesti jatkan primoluteilla. Tammikuussa olisi hoidon ajankohta ja jos olisimme halunneet, niin oltaisiin päästy nyt jo syksyllä kokeilemaan. Taloudellisesti vaan on parempi aloittaa sitten siitä alkuvuodesta.

Okei, sellasta sitten täällä. Pitäisköhän sitä tekasta syysketju..
 
Tänään oli jälkitarkastus. Kohtu "onneksi" ihan tyhjä. Mut niin on mielikin. Ei uskalla yrittää uudelleen ennen ku tulee kutsu tutkimuksiin. Tänään otettiin sentään kilppariarvot. Huomenna soittelevat, jos niissä on jotain. Toinen mitä ajattelin ehkä kokeilla vaikka ihan ominpäin, ni Primaspan. Auttanut monia, vaikkei mitään hyytymistekijöitä ei olis löytynytkään. Mut nyt ainakin hetken taustalla.
 
Paljon voimia SalVe :hug:

Ja anteeksi oma hiljaiseloni. Kyllä se vain niin on, että tuo menkkojen alku käy kuukausi kuukaudelta raskaammaksi. Varsinkin kun alkaa hirvittää, että se yksi toimimaton munasarja nyt tosiaan vesittää tämän koko vauvahaaveen... |O Vaan ei auta. Vuoto loppunut ja nyt kp 7/26-30. Kierto on nähtävästi ihan mitä sattuu, joten tilasin lisää ovisliuskoja ja ostin kaupasta greippimehua! :kieh: Tää on nyt se kierto!! :attn:

iloksi: ihanaa, että teillä asiat etenee! =) Ja ei vielä syysketjua! En ole valmis luopumaan kesästä vielä... :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Paljon voimia SalVe ja samour_

Täällä menossa kp 7/27, viikonloppuna meinasin aloittaa ovistestien tekemisen. Flunssaa yrittää vissiin tehdä, toivottavasti ei pahemmin iske. Tässä oon viime päivinä tutkaillut eri lääkeselostuksia ja onpa paljon sellaisia, joita ei suositella raskautta yritettäessä. Tää kun on niin uutta kaikki, niin tuntuu ettei tiiä mistään mitään...
 
JES kierto alko ja nyt ollaan mukana TAAS!
kp 4/29-33 ikä 20 ja yk 6 ja "himomenkat" ohitettu. no siis aiemmin on ollut sellaista päivän vuoto ja päivän tihru vuoto nyt niikun kolmen kuukauden ajan ja nyt kestikin kolme päivää vuoto.

Jännityksen hairahtelivilla tunteilla mennään !
 
Jälkitarkastuksessa kaikki kunnossa, itsekseen on pois tullut. Vuoto alkoi siis sunnuntaina ja nyt ei enää tuukkaan. Olo on surullinen mutta toiveikas. Tulinhan sentään suht. helposti raskaaksi, ehkä ens kerralla sit pysyvästi .. Kehottivat odottamassa yhdet menkat ja niin varmaan teenkin, saa mielikin sitten levätä. Huutelen sit kun tositoimet taas alkaa! Tsemppiä kaikille ja plussasia!
 
Ovulaatiotesteistä kysyisin käyttökokemuksia.
Oletteko todennut liuskat vai puikot paremmiksi? Onko joku merkki hyvä ja vinkkejä ostopaikasta? :)
Itsellä eka paketti cittarista pregcheck-merkkiä. Tänään eka liuska käytetty ja haalea viiva tuli. Katsotaan vahvistuuko tulevina päivinä.
Mietin, josko tilaisin lisää netistä. Näyttäisi olevan isompia pakkauksia. Raskauskeiju.fi sivustolla erittäin herkkä-testejä, onko niistä kellään kokemuksia?
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Ruusutar oon ostanu testejä raskauskeijusta, apteekista ja cittarista. Raskauskeijulta ainakin tuli nopsaan paketti, muistaakseni parissa päivässä. Mulla on ollu Davidin ovisliuskoja aiemmin, hyvin toimivat. Edellisessä kierrossa Apteekin omia, joihin en saanut toista viivaa vahvemnaksi tai edes saman vahvuiseksi piirtymään. Toki se voi merkata sitä, etten ovuloinut ollenkaan. Nyt on käytössä jämät Apteekin omasta (puikkotestit kuvassa) ja Pregcheck (liuskat). PC:hen tais tulla ovis+ tänään, kp 18 :D vai mitä mieltä ootte?

20140907 072233

samour_ ja SalVe: :hug: tsemppiä nyt kovasti :heart:

muoks: toimiskohan kuva nyt?
 
Viimeksi muokattu:
Ehem.. Mullahan ei tässä kierrossa pitänyt ovista tikuttaa ollenkaan :headwall: :LOL: Olin vielä kp 14 sitä mieltä. että en tasan testaa ja ollaan tää kierto tjot-meiningillä.. Noh, kuinkas sitten kävikään :p
 
Hambam Kylläpä tuo hyvinkin näyttää ovis +:lta! =) Vau! Toivottavasti itsekin saan tuollaisia tikutuksia lähipäivinä.
Raskauskeijulta tuli tosi nopeasti kirje, tänään jo oli kolahtanut laatikkoon. Ja samalla tajusin, että nuo on juuri niitä Davidin testejä mitä tilasin, siellä ei vaan mainittu sitä Davidia. PG:n testeissä ei ole mitään ohjeaikaa, joten olen tehnyt aamulla. Noissa nyt onkin sitten klo 10-20, eli noita tulen käyttämään iltaisin, ei oikeen töissä viihti :D Mutta pg-tikkuja on vielä jäljellä, joten niillä jatkan sen mitä riittää.

ps. Ihanan aurinkoinen sää! Tuokoon plussatuulia mukanaan!
 
Tulen tännekin takaisin piinailemaan :) Nyt siis kp15 ja oletettavasti dpo0 :) Toissailtana tai eilen aamulla on lh-huippu ollut. Eilen aamupäivällä tosi vahva viiva ovistestiin ja iltapäivällä oli enää todella hailakka, eli lh-huippu on ollut todella nopeasti ja vähän aikaa korkeella. Toissailtana alkoi myös alavatsanippailu ja tänäänkin vielä satunnaisesti jatkunut. Päivittelen paremmalla ajalla lisää, ja luen tekstit mistä oon jääny paitsi :)
 
Kp 14/26-30 ja ovistestit näyttää negaa... Saa nähdä ovuloinko tässä kuussa ollenkaan vai onko vaan tulossa pitkä kierto. Testejä oon tehnyt jo viikon. Onko muilla kokemusta mammaksi:n liuskatesteistä? Vahvistuuko toi viiva ikinä? :p
 
Aisha4 Onkohan nuo mammaksi:n testit myös Davidin? Vai myykö eri sivustot eri merkkejä, en tiedä. Samalta nuo ainakin näyttää, mutta toisaalta pc:n testit on myös samanvärisiä, liuskat vaan vähän leveämpiä.
Täällä kp 14/27, ovistesti edelleen nega. Kp 10 näytti viivan vähän tummempana, mutta ei sitäkään plussaksi voinut lukea ja sen jälkeen on ollut vieläkin varmempaa negaa. Mutta jatkan tikuttamista, josko se ovis vielä tulisi.
 
Mä käytin digiovistestekä varmistaa oireet,et onko ovia. Eipä tarvinnu arpoa,et onko plussa vai ei. Ihan ne kyllä aika tyyriitä,mut sen arvoisia myös!???? Muutama tonne jemmaan viel jäi. Toivottavasti viel käyttökelpoisia.
 
Ruusutar14, näyttäisi olevan Davidin. Joskin mä muistan joskus tilanneeni Davidin vihreitä testejä ja nää on pinkkejä... Vai onko sillä mitään merkitystä? :xmas: Mutta, sain aamulla ovisplussan testiin (kp 16/26-30), vaikka eilen ei ollut viivaa nimeksikään! :D Siinä oli kuulkaa yritystä isolla Y:llä kun istutin muksut aamun Pikku Kakkosta katsomaan ja roudasin miehen kylppäriin... :whistle: Että sellanen perjantaiaamu!! :LOL: This better pay of...

Muoks. Tänään siis dpo 0 =)
 
Viimeksi muokattu:
Hips, täällä 12/30 ja eilen aloitettiin viikon lempikuuri :D Ite en vielä ovistikkuja ole hankkinut, jos nyt vielä yrittäs ilman. Ihana tuo siun postaus Aisha4, teki hyvälle tuulelle. Täällä tosi positiivinen fiilis, tästä kierrosta tärppää :)
 
Aisha4, en osaa sanoa onko testien värillä väliä? Itse ekaa kiertoa testejä käytän ja on tosiaan niitä pg:n ja vihreitä davideja.
Hienoa, että ovis+ =) toivotaan että tärppää. Ja ihana postaus tosiaan, kuten sporttimimmi jo kirjoittikin! :)

Täällä kp 16/27. Ovistesti on viime päivät ollut todella haaleaa, kapeeta viivaa. Tänään oli leveämpi ja vähän tummempi, mutta saa nähdä tuleeko se plussa sieltä vielä.

Muoks. Päivitän nyt samaan että piti vielä illalla tikuttaa ja sanoisin että ovis+ oli varsin selkeästi! Davidin testillä tuli vähintään testiviivan tumma ja paksu vahva viiva :) Aikas jännää!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä perjantai-ilta ja lauantaiaamun ovistestit näytti plussaa, nyt on jo haalenneet. Tänä aamuna vielä oli aikomus puuhailla miehen kanssa, mutta en tiiä mikä meitä vaivasi, kun meni nauruksi ja hekottamiseksi vaan, eikä pystytty mitään tekemään :LOL: No ehkä tässä illasta vielä. Jos se ovulaatio on 24-48 tuntia testistä, niin ois mahdollista ettei se ehkä vielä olekkaan. Toissapäivänä kyllä puuhailtiin eli sekin saattaisi riittää. Jos muut asiat kaikki kohdallaan ja olisi siis ees tärpätäkseen. Ei auta kun odotella...
 
Piinallista odotusta täälläkin! KP25/28, DPO6 ja aamulla maha kipeä, iltapäivällä tuli etova olo ja itkukohtaukset ihan puun takaa. Testihän nyt ei tietenkään voi vielä mitään näyttää, mutta sorruin taas sen tekemään :headwall: Negasta seurasi päivän neljäs itkukohtaus. En nyt ihan ymmärrä mistä tuulee, jos nää ei jotain hormoniheittelyjä ole. Aisha4:lle, s4nnn:lle sporttimimmille ja Ruusutar14:sta erityistsempit ja onnenpotkut pepulle, jospa tämä ovis tuottaa tulosta :heart:

Muoks: itkukohtauksia lukuunottamatta oireet viittaa mahatautiin, tietysti :( plääh. Jospa ei sitä kuitenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä hambam odotteluun! Mikä siinä onkin, ettei malta olla testaamatta, vaikka tietää ettei vielä ole sen aika...? Kai se vaan on, kun niin koviten toivoo. Toivon kovasti, että plussaa sieltä sinulle tulisi, kuten muille myös. :heart:

Täällä nyt kp 19/27, dpo 2 (kait?). Nyt tää piinailu muutama päivää ja jos ei onnista, niin sitten on yhden kierron tauko edessä. Ei olla samoissa maisemissa miehen kanssa otollisina päivinä, niin jatketaan sitten seuraavasta kierrosta. Mutta nyt vielä täynnä toivoa, että tärppäsi..
 

Yhteistyössä