***Kesävauvat 2008***

Ilmoittautuisin myös mukaan tähän kesäkuun jännittäjiin. Laskettu aika näyttäisi olevan 4.6.08 ja toista odotellaan. Neuvolaa en ole vielä varannut, sillä yhden keskenmenon jälkeen suhtaudun tähän tulokkaaseen vielä hieman epäröiden.
 
No nyt olis pientä listan alkua sivulla 1. Ei oo kyllä mikään hieno, mut saa kelvata, kunnes saadaan joukkoon sellanen, joka hallitsee noi asiat. Ilmotelkaahan tietoja, niin koetan lisäillä joukkoon :heart:
 
Plussaa tuli mullekin eilen, joten liityn joukkoonne.
Mitä tuossa eilen laskeskelin, niin mullakin olis laskettu aika 4.6 tai niillä main.

Meillä onkin ennestään 10kk ja 2-vuotiaat tytöt, (ikäero siis 1v2kk) nyt ikäeroksi tulee jotain 1v6kk. vähän hirvittää jo valmiiksi.

En ole neuvolaan ollut yhteydessä vielä; ensiksikin vähän hävettää, kun olen "taas" raskaana, ja toiseksi, minulla on kummastakin tytöstä kuulunut sydänäänet neuvolassa vasta np-ultran jälkeen, joten en siksikään viitsi kiirettä pitää.

Suurempi oireita minulla ei ole ollut, vähän rinnat on "painavat" muttei pahoinvointeja tms, kuten ei edellisissäkään raskauksissa.

Synnytyssairaalaksi mulla tulee OYS.

Mies on sopivasti työmatkalla, ja oli raskausuutisista aika järkyttynyt. Lähinnä kai raha-asioiden vuoksi. Raskaudesta emme kellekään kerro, ennenkuin np-ultran jälkeen.

Huih, vähän on kyllä perhosia mahassa, ja ihan :heart: olo.

Minusta taas tuntuu, että aika menee todella nopsaan -myös odotusaika- ihan vasta vein kuopuksen vauvanvaatteet varastoon, ja ihan kohta ne saa jo hakea takaisin -jo kaikki menee hyvin-

Minua kiinnostaa tietää, montako lasta teillä muilla on ja millaisia ikäeroja nyt on tulossa?

ääh, ei oikein ajatus kulje näköjän, pyörii ajatukset tuolla navan seutuvilla =)
 
Moikka!
Mä varovaisesti ilmottaudun tähän listaan.Eilen sain haamun ja tänään ihan selkeän plussan.Mun kierron mukaan la olis 10.6,mut se varmasti vielä vaihtuu.Toinen lapsi olis tulossa,esikoinen on nyt 1v1kk.Esikoista "tehtiin" reilu vuosi ja tää tärppäs kerrasta,sen takia ajatukset heittää laidasta laitaan.Mitään oireitakaan ei ole.On hyvin epätodellinen olo :eek:
Mutta kaikille tarrasukkia ja peukkuja että pikkuiset pysyis mukana loppuun asti! :heart:
 
tänne vielä ennen parturiin menoa.
Mä en oikein tiedä miten päin olisin, kun mulla on keskenmenoja 5 takana ja viimeisin nyt kesäkuulta viikoil 11+.Mää niin toivon että saisin vielä tän kolmannen naaperon.Mutta pelko on suuri tietty.
Poika on syntynyt -93 ja tyttö -05.Tyttö aloitti just maanantaina tarhan ja mä pidän lempeetä laskua työelämään hoitovapaan jäljilta ja otin heti pari vkoa vuosilomaa.Ens maanantaina sit oikeesti töihin.Se synnytyspaikka olis sit Tays.
 
Mun tietoja tohon listaan; esikoinen, 23v, TYKS

La on viel epäselvä, kun viimiset menkat oli elokuun 1. päivä. Sen jälkee en syönnyt enään e-pillereitä eikä myöskään vuotoja ole ollut. Eli olisko se la jo mahdollisesti 7.5.-08(?) :eek: :) Todennäköisesti kierto on mennyt siinä vaiheessa sekasin, mut vaikuttaako se siihen. Oon aika tiedoton viellä näistä asioista :ashamed:
 
30v, 1.lapsi -06, la 4.6, synnäri Kätilöopisto.

Ja vielä kysäsen, että onko tää pino kesällä vauvan saaville vai nille joilla olis la noin kesäkuussa?

Ite en oo varaillu vielä neuvolaan aikaa, ehtiihän tuota. Varmaan sit pirauttelen, kun oon käyny ultrassa kattomassa lyökö pienen sydän...
 
vielä tunkeilen B)

venla05: niin se varhaisultra on ilmeisesti siis np-ultra ja se on nyt myös kotkalaisille. ennen sitä ei tarjottu heille mut haminalaiset kyllä sai. aika outoa mut niin se meni. mä käsitin varhaisultralla ihan sitä ekaa, n. vkolla 7 tehtävää. sori väärinkäsitys =) toivottavasti saat paineet kuriin, jaksuja :hug:
 
Oon menossa tunnin päästä yksityiselle, kun eivät ees lääkäriin laittaneet neuvolasta noitten paineitten kans. Paineet siis edelleen koholla, ja armoton väsy. No jos jotain selviäis. Päivittelen listaa kun palailen illalla :heart:
 
kotirokki
Tuolta kuumeilijoiden puolelta uskaltaudun nyt tulla tähän pinoon mukaan :D Meillä toinen tulossa, la 11.6. Esikoinen täyttää kuun lopussa 1v. Meillä tärppäsi kun otettiin clomit ja terot käyttöön. Mulla oli kierrot noin 6vk, enkä ilmeisesti ovuloinut lainkaan. Clomifenin avulla sain siis heti oviksen ja samantein lykästi :heart:

Alkuraskauden ultraan meen 24.10. ja jos kaikki hyvin menee, niin synnytän TAYSissa. Ensimmäisestä jäi kauhee synnytyspelko ja aion viimeiseen hengen vetoon tapella itselleni sektion. Tosin jos olette yhtään kuullut juttuja TAYSista, niin se tuskin tulee olemaan kovin helppoa.

Mutta hyvät fiilikset täällä muuten!! Rv 4+1 menossa, eikä vielä pahoinvointia onneksi. Toivon nyt sydämeni pohjasta, että kaikkien pienet masuasukit pysyvät terveinä matkassa loppuun asti :heart:

 
tervetuloa uusille :heart:

ilmotelkaa, jos listassa jotain väärin.

sinuhe: saako sulle laittaa synnäriks kättäri, kun listasta näät, et ei jostain syystä hyväksy tota ö:tä tonne väliin?

Kylli-täti: mulla normaalisti rr-lääkitys, ja jostain syystä ne nyt heittelee. Väsyttää ihan pirukseen ja päätä särkee. Huippaa vähän väliä. Oon vielä huomisen kotona, ja sitten la töihin. Kävin eilen lääkäris, ja lääkitystä saan nostaa. Laitto myös lähetteen ä-polille, jonka tänään vein, kun oli sairaalassa tytön astmakontrollikäynti. Lääkäriajan sain 23.10. Sillon pitäis olla viikkoja kasassa 8+2. Tuntuu, että ollaan niin pitkän matkan päässä.

muoks: ultrassa lääkäri näki jonkin vaalean alueen kohdussa, jonka väitti olevan alkuraskaude merkki :heart: Vähän olo helpotti.
 
sinuhe: Ja vielä kysäsen, että onko tää pino kesällä vauvan saaville vai nille joilla olis la noin kesäkuussa? tohon kysymykseen. Mun puolesta voi olla kaikki kesävauvat. Tosin sillon kyllä pino varmaan kasvaa isoks. Mut oisko halukkaille? Voihan se olla, että heinäkuiset haluaa sitte oman pinon? Ehdotus vaan :heart:

Kuin muut haluaa?
 
Venla: Juu, kättäri ok, siksi sitä tulee itekin kutsuttua. Niin, ihan samaa mietin, et tuleeko tästä sit liian iso pino, jos kaikki kesävauvat on täällä. Voihan se tosiaan olla, et heinäkuiset tekee sit omaa pinkkaa.

 
Kaa
Heips!

Tänään tein töissä "veritestin", eli otin itsestäni verinäytteen ja tein siitä HCG-arvon. Ruudulle pojahti sitten sellainen luku, että pieniin päin ollaan. :heart: Omien laskujen mukaan la olisi 13.6.08, tulevalla äitillä ikää on 29 v ja tuleva synnytyssairaala on KYS. Jos ja kun kaikki hyvin menee. Alkuun olen "puskassa" ja kirjoittelen enemmän kun olo on varmempi. :wave:



 

Yhteistyössä