***Kesävauvat 2008***

täällä päivä alkanu rauhallisesti, "lomaillessa" kun tyttökin isällään.kaikki kolme tulee sitte keskivkona mun luokseni loppu vkoks :)
Tuhruvuotoa ei ole enää tullut, joten sillä saralla menee ainakin tällä hetkellä kivasti. Mutta sain tänää huonoja uutisia kädestäni ja näillä näkymin voi olla että sormesta ei enää tule entisenlaista. Että kaippa se on hoitovirheestä ilmotus sitte tehtävä :(
Mutta ilosella mielellä täällä yritetään kuitenkin olla :)
 
Heippa!

Kotirokki :hug:

Tervetuloa uusille. Summerbaby ja muut tuhruilijat:
Täälläkin säikäytettiin perjantai-iltana. Pyyhittäessä tuli ruskeaa tuhrua. Vielä la aamunaki tuli hieman, ei onneksi housuun asti ja sekin lakkasi lauantain aikana. mun siskolla oli vuotanut pojasta aina viikolle 13 asti. Terve ja iso poika syntyi.
Mut kyllä se säikyttää, sen jälkeen onkin saanu juosta vessassa tiheään, kun pelottaa. Ja vatsaa vääntää ihan kuin menkat alkaisi. Onko muilla vielä rv 6 samaa?

Tissit on nyt kipeytyneet, muuten olo onneksi kohtuuden rajoissa.
:hug: kaikille ketä pahoinvointi kaataa! Koetetaan kestää, on se sen arvoista!

Kiitti Di upeasta listasta :heart:

Meidän ukko 30 vee, yhdessä oltu vasta vajaat 2 vuotta. Mutta kolahti kovaa ja kihlauduttiin heinäkuussa. :heart:
 
Olen nyt päättänyt etten huolehdi vuodosta vasta kun sitten kun tiedän miten asiat menee :p
Ja Galluppiin: Ite oon vielä jonkun kuukauden 25 vee ja mun mies on 50.Yhessä ollaan oltu 8vuotta ja kohta on eka hääpäivä.Kummastusta ollaan kyllä herätetty ikäerolla mut minkä sille voi kun ei rakkaus katso ikää ;)
 
kuulumisia: tänään oli tosi kova maha kipee, ihan niinkuin pahimmissa menkoissa mut minkäänlaista vuotoa ei oo tullut.. pari tuntia sängys piti vaan maata kun niin koski.lohduttavaa tietää et muillakin on menkkamaisia kipuja ollu... kerkesin jo säikähtää.. rv 5 menos..
galluppiin siis minä 25v,mies 22v, yhessä oltu 4v
 
täällä taas päivä illassa...kauheen nopeeta menny taas aika. Outoa olla ihan itekseen kotona, mutta mä ylitin itteni..sain tiskattua kauheen kasan tiskattua :D

mahassa ollu outoa oloa koko päivän, vähän niin ku menkkamaisia kipuja mutta toisaalta taas ei oo kipuja.. hyvin taas selitetty...nipriny jännästi....kaippa tuolla vaan tapahtuu jotain,niin mä ajattelen.
 
heips kaikille taas. huomenna on sitten rv5 täynnä, enää 35 viikkoa jäljellä.. :D toivottavasti ainakin!

ja jos mut tohon listaan pistettäisiin.. :ashamed: niin ikää on 25v, synnäri on k-hks ja lapsia on jo 3, 2x05 ja 06 syntyneet. muokkaan vielä, että la oli 17.6..

ja galluppiin vastaan että mies on saman ikäinen, 25v ja yhdessä ollaan oltu jo yli 7 vuotta. =)

oireista...pahoinvointi ei ole vielä alkanut, mutta taatusti alkaa vielä. viimeksi alkoi vasta rv7, ja jatkui siitä 10 viikkoa eteenpäin. ja kaksosista kesti puoleen väliin raskautta. ja se on aina ollut ihan kunnolla pää pöntössä- pahoinvointia, aamusta iltaan.
vähän kauhulla odottelen taas.. :eek: :$
väsyttää kyllä tosi paljon, olen nukkunut päiväuniakin..ja mennyt yöunille 22.30 kun ennen se oli vasta siinä puolen yön aikaan.. :D
 
Täällä ei vielä mitään oireita. Eipä kyllä, rv 4+3 vasta...odotellaan. Hieman tosin välillä väsyttää ja vatsassa nippailee. Kaksi muutakin raskautta ovat olleet melko vähänoireisia (onneksi!)

Gallup: minä 26, mies 27. Yhdessä 5 vuotta, naimisissa pian 3 vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Di:
syliapina! onnea haamuista! lisäänkö sut listaan? :heart:
lisää vaan.
oon niitä "haamuja" saanu melkeen kymmeneen testiin :saint:

galluppiin.. molemmat ollaan 23v ja ollaan seurustelu kolmisen vuotta joista melkeen yhtä kauan asuttu yhessä ja vuosi kihloissa.

onko teillä muilla "oireena" sellanen et unohtelette asioita ihan hirveesti. ku musta tuntuu et musta on tullu tyhmempi ku vasemman jalan saapas :D
 
Galluppiin: mies on vuoden vanhempi eli 29v. Yhdessä ollaan oltu n. 10v. Naimisiin ei olla vielä päästy, mut kihloissa 8v.

On: paha olo jatkuu. Ei oo onneks tartten nyt oksentaa enää. Kiertää vaan koko ajan. Tosi pahalla päällä olen. Kaikki on siis aivan erilaista kun esikosta. Silloin ei kertaakaan pahaa oloa, olin yhtä hymyä ja pirteä kuin peipponen. Nyt voisin vaan nukkua. Ja kun nukun niin painajaisia nään. No ehkä kohta helpottaa. Nyt rv 7+2. Viikon päästä eka käynti ä-polille lääkäriin. Toivottavasti se ultraa, että näkis onko siellä kaikki hyvin. Kun nyt ei muutamaan päivään oikeastaan mitään nippailuja, mut kai toi pahoinvointi kertoo sen, että siellä olis elämää? :heart:
 
huomenia :)
täällä mietin että mihkä yksityiselle sitä soittas ja tilaisi ajan siihen alkuraskuden ultraan. Saisi varmuuden että tuolla mahassa on oikeassa paikassa se pieni alku. Koko ajan vaan on sellanen epävarma olo että onko kaikki ok. Tiedä mistä tuo olo johtuu, koska ennen tällästä oloa ei oo ollu.... Johtuuko sitten siitä, että se plussa testissä oli aikamoinen yllätys, ei osattu ajatella että samantien nappaa kun mun kiertokin on ollu mitä on....
 
huomenta kaikille! :D täällä on nyt 5+0, eli kuudes viikko käynnistyi.. B)

ei vieläkään huomattavaa pahoinvointia, ehkä kahvista välillä ällöttää. tissit on kipeet ja sellasta outoa supistelun tunnetta on. ja väsyttääää....
alkuraskauden ultraan olen miettinyt menemistä, kun toi eka neuvolakäynti on vasta kuukauden päästä..noh, katotaan..
onnea kaikille plussanneille!
 

Yhteistyössä