Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Lennis Voi harmi tuo arvo, mutta kyllähän se on luultavasti tyhjentynyt, kun on noin pieni tuo arvo jo kuitenkin. Hitaasti se kyllä tulee ainakin toisilla alas.

susa123 Toivotaan, ettei menkat ala :) Olen ymmärtänyt, että toisilla hormonitoiminta on vähän sekoittunut raskauksien/keskenmenojen myötä.

Täällä vuoto enää lähinnä vähän kuivaa verta. Hyvältä näyttää! :)
 
Mulla oli keskenmenon jälkeen ihan normaali kierto. Eli tyhjennyksestä alko menkat 26 päivän päästä. 2 viikkoa isompaa vuotoa ja sitte oikeastaan menkkoihin asti tiputtelua. Ovulaation tunsin jo alle 2 viikkoa tyhjennyksestä, heti ku isompi vuoto loppu. Ennen tyhjennystä vuotoa oli jo viikon, mutta ei kohtu tyhjentyny. Vuosin yhteensä siis melkein 6 viikkoa...
 
Mulla on nyt epäonnistuneesta lääkkeellisestä tyhjennyksestä aikaa reilut seitsemän viikkoa ja kaavinnasta reilut kuusi ja menkkoja ei näy vieläkään. Olo on kyllä sellainen, että alkaa millon vaan mutta eipä näy vuotoa vielä. Hirvee turvotus päällä ja alavatsaan (lähinnä vasemmalle) nippailee välillä. Toisaalta, jos tärppi olis käynyt ovulaation aikaan niin tänään elettäis päivää dpo 14... Ajattelin huomenna tehdä testin niin olen sitten taas hieman viisaampi tän kroppani suhteen.

Laabla, hienoa että vuoto on loppumaan päin! :) ja Lennis, eiköhän se kohtu ole tyhjentynyt kokonaan jos ei mitään muita oireita enää ole kuin tuo hieman koholla oleva hcg. Eikä tuokaan arvo ole mikään kovin suuri ja varmasti pienenee tosta pian! :)
 
Laabla-mahtava juttu et siellä vuoto rauhoittunut! Pääsee asiassa eteenpäin :)

Mites stuan testailut? :)

Täällä menkkoja ootellaan.Soitin vielä gynelle siitä hcg:stä ja se on ok. Jee! Nyt voi sitten alottaa yrityksen,ei kyllä aiota käyttää ehkäisyä.Kun vaan kierto pysyis normaalina.
 
Lennis, Enpä kerenny testiä tekemään, menkat alkoi aamulla! :) Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja aloittaa yritys sitten tosissaan tässä kierrossa.

Lueskelin tossa vielä noita naistenpolin kotihoito-ohjeita niin niissäkin mainittiin, että 4-7 viikon kuluttua keskenmenosta yleensä alkaa kuukautiset. Mulla meni siis melkein toi seittemän viikkoa, hurjaa. Eli Bettinah, todella yksilöllistä siis kuinka nopeesti menkat alkaa!
 
susa pidetään peukut ylhäällä. :)

stua mikä tilanne?

laabla hyvä juttu että vuoto on loppumaan päin.

lennis toivotaan että kierto ei rupea heittelemään. Plussa tuulia. :)

Terveisiä Ruotsista. Tehtiin kävelylenkki torstaina käveltiin varmaan joku 15-20 km pitkin ruotsia.
Ilma oli nätti niin siksi kävelimme keskustaan, vanhaan kaupunkiin ja takaisin satamaan.
Täälläkin vuoto on lähinnä veristä limaa. Välillä ei tuu mitään ja sitten taas alkaa.

Eilen ajattelin katsoa mikä tilanne r - testillä ja mun mielestä on todella hyvin Haalistunut viiva.

Muuta en nyt odota kuin sen että vuoto loppuu ja että saisi miestä. :LOL: anteeksi :ashamed:

Miehelle ilmoitin jo että heti kun vuoto loppuu niin nain sitä kun pupu. :rolleyes:
Anteeksi taas. :ashamed:

Tää on vaan nyt ollu tuskaa olla ilman.

Odottavan aika on pitkä.
 
Hienoa, että laablan tilanne alkaa selviämään.

stualle tsemppiä uuteen kiertoon. Todennäköisesti tulen kohta perässä...

Minulla nyt menossa KP 27/32, oviksen tikutin vappuna. Tällä viikolla ti-to oli sellaista pientä ruskeaa tuhruvuotoa, joka nyt rauhoittunut. Keskiviikkona oli vähän verta liman seassa… Ei tullut edes pikkuhousunsuojaan asti, vaan jäi paperiin pyyhittäessä (anteeksi eritepostaus… ). Tuhrun lisäksi alkoi tulla maitotippoja rinnoista?! Edellisestä raskaudesta kuitenkin yli 11 vuotta… :O Taitaa olla hormonitoiminta vähän sekaisin KU:n jäljiltä.

Muutama aamuna olen tehnyt proMatris One Step-liuskatestin ja näyttänyt ihan puhdasta negaa eli tuskin on tärpännyt. Tänään näkyi ehkä viivanpaikka tai sitten kuvittelin sen. Otin kuvankin ja vähän photoshoppailemalla sain jotain näkyviin? On tää niin turhauttavaa, alkais sitten jo ne menkat. Et pääsis eteenpäin…

viivanpaikka ?
 
Viimeksi muokattu:
stua Nyt onnella uuteen kiertoon, ehkä ne menkat on ihan hyväkin, niin ei tartte arvailla onko limakalvot uudessa raskaudessa palautunut vai ei!

Meibijees En kyllä näe mtn, mutta puhelimella aina tihrustankin, joten näkymä ei ole paras. Uutta testiä parin päivän päästä!

Lennis Hyvä, että homma selvis!

Mulla on nyt mennyt viisi viikkoa ilman menkkoja. En tiedä elänkö pre vai post ovulaatioaikaa :) joten nyt kun vuoto on rauhoittunut, olen vonkaillut miestä, joka ihme kyllä on tällä hetkellä vähän nihkeä :)
 
Viimeksi muokattu:
Se on hyvä Neiti näpsän äiti, että halut on tallella vielä kuitenkin, siitä se lähtee! :whistle:

Pahoittelut stualle uudesta kierrosta. Mutta kuten sanoit, se avaa taas uuden yrityskerran =)

Meibijees kyllä miekin olen näkevinään tuossa jonkun viivanpaikan :confused: ootko tehnyt uutta testiä? Jollakin merkillä tuli kyllä niitä haamuja, ei vaan muista millä.

Susa123 pahoittelut sinnekin uudesta kierrosta!

Jotta täällä ei ois muuta riesaa, niin pukkas sit hiivatulehduksen päälle. :mad:
Täällä ei voi seksistä haaveillakaan, eilen 15h töissä ja heti aamusta jatkuu, ehdittiin sentään nukkua samaan aikaan :LOL:
 
Olen tarkoituksella pitänyt hiljaiseloa hetken, käynyt kyllä lukemassa, mutta en ole jaksanut postailla. Veetuttaa nyt koko vauvahomma ja raskaana olevat ihmiset. En halua olla katkera, mutta epäreilulta tuntuu välillä niin, että päässä jytisee.

Perjantaina alkoi uusi kierto. Oisin niin toivonut, että olis heti tärppi käynyt, mutta näääh. Toisaalta, hyvä puoli tässä on se, että kierto ei pitkittynyt. Gynellä käydessä sillon 6.5. oli johtofollikkeli (eli ovis ihan käsillä) mutta yrityksistä huolimatta ei tärpännyt. Gyne silloin varoitteli, että kierto venyy, jos folli ei puhkea. Eli toisaalta hyvä näin.

Parhain ystäväni ei ollut kovin otollinen maaperä tän vitutuksen purkamiseen (odottaa heinäkuun lopulla/elokuun aikana syntyviä kaksosia). Hän kyllä kuunteli, mutta ei ymmärrä. Purkasin tuntojani siitä, kun turhauttaa kun puol vuotta ollaan yritetty ja se onnistunut yrityskin epäonnistui. Seksi maistuu välillä puulta, kun ei huvita ja silti pitäis jaksaa peittoja heilutella. Ovistuntemuksia miulla ei oo minkäänlaisia, kierrot epäsäännöllisiä enkä haluis koko kiertoa alkaa tikuttamaan ovista. Jotenka seksiä täytyy harrastaa vähän niiku läpi kierron. Alkaa vähemmästäkin tökkimään. Taukoa jos pitää, niin kiertokin menee mahdollisesti ihan harakoille.

Plah, tää oli tämmöinen omanapainen purkaus. Yritän tästä eteenpäin taas olla enemmän positiivinen ja osallistua keskusteluun.
 
equus Pahoittelut melkoista, mutta onneksi ne ekat menkat voi nähdä tässä kohtaa hyvänäkin asiana. Mä olen pysynyt suht positiivisena, mutta en osaa oikein iloita siinä kohtaa kun huomaan, että puolitutuista naapureista useampikin kulkee maha pystyssä: Kyllä se harmittaa. Me ollaan oltu marraskuusta ilman ehkäisyä ja kun mulla on pitkä kierto (32-34), niin niitä mahkuja tulee vähän harvemmin ja koska ikääkin alkaa jo olla, mietityttää aina välillä, että tuleekohan tästä enää ikinä mitään. Nyt en tiedä kierron vaihetta yhtään ja lisäksi seuraavien neljän viikon aikana mies on enemmän pois kuin kotona, niin saattaa saada vetää henkeä tällä rintamalla haluttua pidempään...

Lennis Voihan hiiva, mullakin oli vähän sellaisia tuntemuksia, mutta meni onneksi ohi.
 
Hei vaan. Liityn seuraanne ja ensimmäistä toivotaan, tosin yritys päästään aloittamaan parin kuukauden kuluttua.

Yritystä oli takana vuosi, kunnes raskauduin ja päästiin rv 22 asti, kunnes sikiö menehtyi ja jouduin synnyttämään kuolleen pikkuisen. Tätä ennen sikiöllä todettiin myös paha kromosomi poikkeavuus ja pieni tyttö menehtyi hieman ennen virallista keskeytystä. Synnytyksestä aikaa muutamia päiviä ja olo mitä surkein, mutta jostain se elämäntahto kumpuaa ja toiveet omasta pikkuisesta elää. Elämä jatkuu, vaikka se tuntuu tällä hetkellä niin epäreilulta.
Nyt kuitenkin toipuminen kesken ja jälkitarkastukseen asti käytetään ehkäisyä.

Plussatuulia kaikille!
 
kiskisnami , tervetuloa joukkoon! Ja pahoittelut todella raskaasta kokemuksesta. Toisille sitä vaan annetaan enemmän kannettavaksi :( Tsempit täältä toipumiseen, anna itsellesi riittävästi aikaa... Elämä jatkuu ja aika auttaa tässäkin asiassa sitten aikanaan :hug:

Täällä tänään KP1 ja ensimmäiset menkat KU:n jälkeen. Jospa se tästä alkaa oikea kierto taas löytymään. Vähän olin ajatellut siirtää tätä kuumeilua takavasemmalle, mut tilasin nyt sit kuitenkin lisää noita ovistikkuja :D :D Onhan se projekti tämäkin... Tiedä sitten minkälaisia mahkuja tässä edes on yhdellä munanjohtimella mihinkään...
 
kiskisnami Tervetuloa! Todella kurja kokemus sinulla... Ainakin itse sitä on miettinyt, että km ensimmäisen kolmanneksen aikana on jotenkin helpompi sietää, kun sen todennäköisyydestä niin paljon puhutaan, mutta myöhempään on mahdoton itseään valmistella :(

Meibijees Onnea uuteen kiertoon :)

Luulen, että täällä on nyt joko ovis tai menkat tulossa :D "Alkuoireet" täsmää kumpaankin, katsotaan mihin tämä tästä kehkeytyy. En tiedä oikein kumpaa edes toivoisin: mies on loppuviikon matkoilla, joten nyt kyllä menee varmaan h-hetket hukkaan, jos ovis on. Nyt 5 vkoa + 2 päivää keskenmenosta ja ei vielä siis yksiäkään menkkoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
Tervetuloa kiskisnami! Kamala kokemus teillä. Juuri kun pitäisi olla jo ns turvallisilla vesillä. Ehkä kannattaakin antaa aikaa toipumiseen.

Uusi kierto, uudet kujeet Meibijees :D

Näitä lukiessani, mietin et näinköhän kellään on tärpännyt keskenmenon jälkeen heti, ennen niitä ekoja menkkoja :confused:

Laabla nythän ne menkat tulis hyvään saumaan jos ei ovistakaan pystyis hyödyntää :whistle: ja ainakin tietää kropan taas toimivan.

Täällä ei mitään uutta. Kaikki vaivat ja ongelmat nyt vihdoin hoidettu. Puran "intoni" tenttipäiviin. Plaah. Jotenkin ei oo nyt seksikään huvittanut ja tietenkin just silloin mies vonkaa :x
 
Pahoittelut kiskisnamille, aivan kamalalta kokemukselta kuulostaa :(

Joo eipä tainnu tästä porukasta kellään tärpätä ennen ekoja menkkoja? No mutta ollaan sitten muutamien viikkojen päästä kaikki jännäämässä yhtä aikaa, eikös tässä melkein kaikilla nyt ne ekat menkat oo meneillään :D

Täälläkään ei mitään uutta... Alkaa nää menkat olee varmaan jo takana päin. Aika runsasta vuotoa oli pari päivää ja jouduin särkylääkkeitä popsimaan ihan enemmänkin :eek: Kesäloma alkaa tällä viikolla! Töihin tarviis mennä vasta sitten juhannuksen jälkeen, aivan mahtavaa.
 
Ekat menkat km jälkeen ohitettu :) Oli kyllä oudon lyhyet kuukautiset, ekan päivän vuosin melko paljon, mutta sen jälkeen 2 päivää pelkkää tuhrua ja siihen loppui.. Ei kyllä normaalistikaan ole mitkään viikon kuukautiset ja niukat olleet aina, mutta jotenkin noista kivuista päättelin, että ois voinut vuotaa enemmänkin. Viikon päästä voikin jo tikutella ovista :D

Kiskisnamille tervetuloa joukkoon! Surullinen ja rankka tarina sinulla takana :( Niin ainakin sanotaan, että aika parantaa haavat, vaikkakaan ikinä ei unohdu <3 Kovasti jaksamista <3

Nyt sitten joukkoryntäystä helmikuisiin, kiitos :) Kyllä tää tästä vielä iloksi muuttuu, vaikka ottaiskin hieman aikaa :D
 
Mä täällä olen taipumassa siihen et ovis on tulossa, en tosin varma ole yhtään.. Limoja on jne mutta en tiedä voiko niihin luottaa. Varmuuden vuoksi mies on kampitettu kolmena päivänä peräkkäin, loppuviikko meneekin miehen matkan takia ohi. Veikkaan, että epäonnisen ajoituksen takia "hukkaan" menee tää ovis jos sitä nyt edes on tulossa. Ehkä se on parempi, menee sit niin kuin lääkäri on määrännyt...
 
Pahoittelut kiskisnami rankka on ollut teilläkin kokemus :hug:

Harmillista että monella on uusi kierto alkanut. :(
Olisi plussia voinut tulla.

Joka tapauksessa Ovis metsästyksiä ja plussatuulia. :)


Täällä ei mitään erikoista.
Ruskea limaa tulee mutta pk suojalla pärjää onneksi.
Ajattelin huomenna testailla ja katsoa mikä on r - testin tilanne.
Eilen oli selkä puolella kipuilua melkein kun oviksesta tulee mulla muutenkin.
Mutta eihän se nyt voi mitään sellaista olla? :confused:
Plaah. Epävarmuutta. Odottelua tämä vaan on koska kroppa palaa normaaliksi.
 
Plussatuulia uuteen kiertoon tuulentavoittelija!

Neiti Näpsän äiti itsekin täällä pohdiskelin mahdollista ovista, mutta aika moni on sen saanut pian tikutettua vaikka olis vuotoa. Toisaalla sitten luki, ettei raskautuminen onnistu niin kauan kun hcg:tä veressä. Ja muka raskaaksi tulo voisi olla helpompaa km:n jälkeen. Ota sit selvää. Itse kans olin tuntevinaan ovulaation merkkejä.

Täällä kp 33 jo jos vuodon alkamisesta lasketaan. Normaaleja menkkoja ei kuulu, eikä oo mitään tuntemuksia. Todella turhauttavaa. Raskauden mahdollisuus tällä seksin määrällä epätodennäköinen. Korjaan, hyvin epätodennäköinen. Nyt on hyvä ryhdistäytyä sillä saralla.
Se plussa kummittelee koko ajan mielessä, vaikka yritän keskittyä muuhun. Kun vaan tärppäis, toive on niin kova. Raskaalta tuntuu, kun töissä koko ajan joku vihjailee raskauden mahdollisuudesta. Voi kun se oiskin niin helppoa.

Muoks* taidan tässäkin kuulua epäonnisiin, joiden kierto keturallaan km:n jälkeen :'(
 
Viimeksi muokattu:
Tein aamulla testin, negatiivinen. On niin paljon pahoinvointia, et ihmettelen. Näin aamuisin se on pahimmillaan ja päivällä usein tulee myös. Se on just sellaista kun oli kun odotin esikoista. Siksi tää pistää miettimään, että olenko vaikka testi negatiivinen, vai kuvittelenko
 

Yhteistyössä