Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Tsemppiä kaikille, tää on ihana ryhmä kyllä. Aina saa tukea ja saa kertoa kaikista niistä ällöttävistäkin asioista :D

Mulla jatkuu pään särky. Ja limaakin edelleen sellaista valkuaisen tyylistä. Olkaa hyvät mielikuvasta :D vaikka eilen touhuiltiin, aion taivutella tuon miehen vielä tänäänkin ;) kunhan saan lapsen unille, on ollut kipeänä niin ei saa helposti nukkumaan :/
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Tsemppiä kaikille, tää on ihana ryhmä kyllä. Aina saa tukea ja saa kertoa kaikista niistä ällöttävistäkin asioista :D

Mulla jatkuu pään särky. Ja limaakin edelleen sellaista valkuaisen tyylistä. Olkaa hyvät mielikuvasta :D vaikka eilen touhuiltiin, aion taivutella tuon miehen vielä tänäänkin ;) kunhan saan lapsen unille, on ollut kipeänä niin ei saa helposti nukkumaan :/
Totta! Kertokaapa missä muualla voi nolostumatta puhua yhteen hengenvetoon kivuista, eritteistä, ärsytyksestä ja petihommista. Eläköön vertaistuki! Miehet ei oikeesti tiedä, miten paljon tää niiden elämää helpottaa. Kiitos, arvoisat naiset!
 
Tsemppiä kaikille, tää on ihana ryhmä kyllä. Aina saa tukea ja saa kertoa kaikista niistä ällöttävistäkin asioista :D

Mulla jatkuu pään särky. Ja limaakin edelleen sellaista valkuaisen tyylistä. Olkaa hyvät mielikuvasta :D vaikka eilen touhuiltiin, aion taivutella tuon miehen vielä tänäänkin ;) kunhan saan lapsen unille, on ollut kipeänä niin ei saa helposti nukkumaan :/
Mun mies sanoi jo kerran tässä vauvaoperaatiossa, että ei hän mikään kone ole :ROFLMAO:

Ja todellakin jos tän kaiken joutuis meidän miehet kuuntelemaan, niin jo olisi auton takavalot vaan näkyneet :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Piinamiina, no voi kökkö! Sulla oli niin lupaavat oireet! Jos ei nyt tärppää niin uuteen nousuun vaan. Kyllä se ennen pitkää onnistuu! (y)

Tervetuloa vaan uusille ja minultakin kiitos kaunis ryhmän naisille. Täällä on ollut tosi kiva turista ja vertaistuki ollut vertaansa vailla. Hyvä me! :love:

Kun tällä linjalla ollaan niin sanon vaan että mulle kans kelpaisi se palkallinen panoloma ihan milloin vaan. Meinaa työt tosiaan tunkea romantiikan tielle. :ROFLMAO:
 
Nyt kroppa oikeesti, juma---ta! Heräsin kolmelta siihen et oksettaa. Kävin uudestaan nukkumaan. Heräsin 5.20 siihen että oksettaa. Menin vessaan tekemään testin. Ei se mitään kahta kirkuvan punaista viivaa ehtinyt näyttää ennen ku piti tulla takas pitkälleen. Siellä se testi on, vessassa, ja mie makaan vuotavana ja erittäin pahoinvoivana sängyssä. Enkä mie kykene kyyläämään, tuliko siihen haamua vai eikö siihen tullut. :devil::sick:
En kyl vieläkään oo niin kipee ku normaalisti menkkojen aikaan. Se tässä ainakin on hyvää.

Edit: keräsin voimia ja lähin kurkkaamaan 25 min testin teon jälkeen. Puhdas nega. Tuhruvuotoa. Oksettaa ja hajut ällöttää edelleen. Vauvakuumeista näköjään ottaa päästä kaikki niin et hajutkin käy ärsyttämään ja oksetus tulee kai pelkästä (tiedostamattomasta) jännityksestä.

Nyt siis kai on kp 1/28 ja yk3.
 
Viimeksi muokattu:
Onhan siellä! Kuinkas pitkällä sie nyt oletkaan?
Tänään rv 5+5.

Tuosta vertaistuesta ja tän ketjun hyvästä hengestä olen kiitollinen. Anteeksi että täällä vielä "roikun" mutta kun en oo vielä uskaltanu ilmoittautua tuonne odottavien porukkaankaan :) Ultran jälkeen sitten jos pieni näkyy. Mutta tykkään niin teistä pakkohan mun on kuulumisia käydä kurkkimassa <3
 
Tänään rv 5+5.

Tuosta vertaistuesta ja tän ketjun hyvästä hengestä olen kiitollinen. Anteeksi että täällä vielä "roikun" mutta kun en oo vielä uskaltanu ilmoittautua tuonne odottavien porukkaankaan :) Ultran jälkeen sitten jos pieni näkyy. Mutta tykkään niin teistä pakkohan mun on kuulumisia käydä kurkkimassa <3
Senkus roikut vaan ja tsemppaat meitä muita!
 
tintt@r@ eiköhän täällä saa olla niin pitkään kuin haluaa :) Se luo toivoa meihin muihin ja tsemppaa eteenpäin.

piinamiina valeraskaus ei tunnu olevan vain koirien yksinoikeus (en kyllä tiedä, onko muilla eläimillä valeraskautta...). Mää oon varmana ens viikolla niin raskaana kuin olla ja voi. Oon varmaan jo seuraavana päivänä oviksesta :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
tintt@r@ eiköhän täällä saa olla niin pitkään kuin haluaa :) Se luo toivoa meihin muihin ja tsemppaa eteenpäin.

piinamiina valeraskaus ei tunnu olevan vain koirien yksinoikeus (en kyllä tiedä, onko muilla eläimillä valeraskautta...). Mää oon varmana ens viikolla niin raskaana kuin olla ja voi. Oon varmaan jo seuraavana päivänä oviksesta :whistle:
Mie kyl soitan kohta gynepolille. Pakko saada purkaa tätä epävarmuutta tutulle hoitajalle. Vuoto loppui taas ainakin pieneksi hetkeksi ja laatta meinaa lentää, vaikka tolkutan ittelleni et uus kierto alkoi jo. :sick::sick::sick:
 
Jee! Tunnin päästä saan mielenrauhan. Pääsen lääkäriin päivystystapauksena, kun oireet on epätyypillistä minua. :):):) Saan sit rauhassa psyykata itteni uuteen kiertoon huomisen aikana.
Huh, aikamoisia oireita sulla kyllä on ja hyvä että pääset lääkäriin.
Kyllä jännitys tekee helposti sitä et alkaa oksentelemaan, täälläkin.

omanapa, odottelen niitä kuukautisia, alkais jo perkele. eilen kun kävin lenkillä niin kohtua kipristeli ihan kunnolla, lisäsin vaan vauhtia ja juoksin pidemmän lenkin, että jos se vaikka innostais vuodon alkamaan... mutta ei vielä. tyhjennyksestä on jo 4,5 viikkoa.
 
Hyvä piinamiina et sait ajan :) tosi harmi sun tilanne :( <3

Joo mun mies ainakin arvostaisi jos tietäisi mitä kaikkea en sille kerro :D mies ei halua kuulla mitään, ei edes sanaa ovulaatio :D se on vähän herkkä näissä naisten jutuissa.

Vauveli vanhalle, mä myös olen ihan kohta niin raskaana kuin voi olla :D mut me ollaankin samoilla päivillä niin jännätään sitten yhdessä!

Tänään tai siis nyt vähän ovismaista kipua, oli mun mielestä eilenkin vähän. No en muista :D nyt kp16/30! Yli puolenvälin jo! Saavutus sekin :D

Kesä tulee ja linnut laulaa :love:
 
Ja kollit kiehnää! Tulin yövuorosta ja mies heti kiehnäsi kun pääsin ovesta sisään, että joko on hymynaama :ROFLMAO:
Hih, täällä sama homma. Aukasin eilen päällypaijan vetskarin ja sanoin miehelle että kato tätä järkkyä turvotusta niin mies sanoi virnuillen että nyt piiloon tuo kroppa, hän ei kestä vilaustakaan :) iik, meillä raskausaika on miehelle puutteen kuninkuusaikaa.
 
Hih, täällä sama homma. Aukasin eilen päällypaijan vetskarin ja sanoin miehelle että kato tätä järkkyä turvotusta niin mies sanoi virnuillen että nyt piiloon tuo kroppa, hän ei kestä vilaustakaan :) iik, meillä raskausaika on miehelle puutteen kuninkuusaikaa.
No ei täälläkään vällyt oo heilunu. Ei vaan oo pystyny. Kun kaikki ällöttää ja mahassa kiertää, ni ei siinä enää lisävauhtia kaipaa.
 
Samassa jamassa ollaan. Se ainoa raskaus mikä on ollut, niin en uskaltanut touhuta. Etenkin kun alkoi vuoto ja sitten ei voinut jälkivuodon aikana. Ja sitten ei uskaltanut, ettei tule heti uudestaan raskaaksi. Mää en haiseviin kumeihin koske.

Mutta nyt saa touhuta niin paljon kuin sielu sietää. Vielä se mies sanoo, ettei ole mikään kone :LOL:
 
Nonni. Nyt se on todistettu. Miun keho on sekaisin kuin seinäkello. Pillerit on ollu pois 4 kk ja siinä välissä on ollut vielä yksi kemiallinen raskaus. Lääkärikin oli sitä mieltä, että keho ei ole vaan vielä tasaantunut kaikesta myllerryksestä. Pitää nyt vaan antaa kropalle aikaa.
 
Moi, mäkin oon näköjään vielä listoilla..

Minut ehkä voisi siirtää plussanneisiin, selviää maanantaina onko kyydissä sykettä vai päättyykö tämäkin kesken..
En itse usko, että mulle niin hyvää asiaa suotaisiin kuin pieni vauva.

Tässä kuitenkin sen verran hyvää, että 4+1 oli hcg 426 ja digi on noussut 3+ kun tuolloin heinäkuun km hcg oli rv 5+2 52 ja digi 1-2
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Saako hengailla täällä vaikken listalle välttämättä haluakaan? Ihana vertaistuen paikka tämä ollut itsellenikin. Hurttia huumoria ja herkkiä tarinoita, elämää isolla E:llä.

Omaa napaa, kp25/28 ja dpo11. Pc antoi viivanpaikan aamulla. Saas nähdä kuin tämä toka kierto tuulimunan jälkeen päättyy..

Tsemppiä kaikille, kukas se olikaan testaamassa eikä ollut r-testejä mutta ovistestejä oli? Nehän ne saattaa hyvinkin antaa osviittaa mikä on tilanne :)

Ihanaa aurinkoista päivää teille :love:
 
piinamiina no jopas on! Onneksi kävit lääkärissä. Pillerit on kyllä sellaista myrkkyä. Mää söin niitä vuodet 1997-2015. Välissä oli parin vuoden tauko. Ihme, että mun keho tasaantui heti. Tai siis että tärppi kävi yk3:sta. Tai oikestaan kakkosesta, kun kakkoskerralla ei ehditty heilutella peittoja. Nyt ei ole mitään limoja vielä, vaikka on kp14. Mutta muistaakseni mulla ei ollut juuri mitään limoja silloin, kun tärppäsi. Senkin takia haluan testata, koska en tiedä, koska mun ovis on. Pieni pelko on takaraivossa, etten ovuloisi nyt. Olisipa sitten eka kerta niinkin.

pisamapeikko ja molly kyllä teillä nyt vaan kaikki menee hyvin, sovitaan niin :love:
 
Nonni. Nyt se on todistettu. Miun keho on sekaisin kuin seinäkello. Pillerit on ollu pois 4 kk ja siinä välissä on ollut vielä yksi kemiallinen raskaus. Lääkärikin oli sitä mieltä, että keho ei ole vaan vielä tasaantunut kaikesta myllerryksestä. Pitää nyt vaan antaa kropalle aikaa.
Onneksi ei sentään pahempia. Nuo hormonit on kyllä ihan saatanasta. Itsellä oli vuosia sitten kokeilussa ehkäisykapseli ja siitä tuli niin hirveät raskausoireet että ei mitään rajaa. Pillereiden jälkeenkin kesti kuukausikaupalla ennen kuin kroppa asettui ja varsinkin mielialat heitteli ihan älyttömästi (tai sit oon muuten vaan v-mäinen ja syytän pillereitä :LOL:). Kyllä se vielä tasoittuu!
 

Yhteistyössä