Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Vauveli vanhalle, joo mä tästä voisin testaamisen ilosta testailla pari viikkoa :D

Se pahoinvointi sit oikeesti kesti vain aamun. :eek: ei mitään ongelmaa sen jälkeen. Katsotaan mitä tapahtuu huomenna. Mut siis oikeasti en jaksaisi odottaa enää. Nyt on sellainen juttu että minähän olen raskaana. Ja sillä selvä.

"Me ollaan raskaana kaikki, kun oikein kohtuun katsotaan. Me ollaan raskaana seuraavat kuukaudet. Ihan jokainen"
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
On tää keho kyllä jännä. Menkat tuli kunnolla päälle vasta kun oli varmistunut, etten todellakaan ole raskaana. Luulisi, että samalla rysäyksellä häviäisi muutkin oireet. Paskanlati. Istuin illalla auton kyydissä ja pahoinvointi iski järkyttävällä voimalla. Alkoholiin en ole koskenut kuukausiin, mutta siinä jos olisin suuni avannut vastatakseni kuskin kysymykseen niin ois saanu avata oven ja oksentaa vielä liikkuvasta autosta - ihan kuin kunnon kännikala.

Onneksi saa levätä rauhassa pitkän viikonlopun. Jospa ens viikolla olis helpompaa, kun olis ehkä ovista odotettavissa, sillä edellytyksellä siis että kehon naisosat jatkaa edelleen kellontarkkaa toimintaansa. Täällä siis munasarjat vie ja muu keho vikisee. :LOL::alien::censored:

Ps. Ette usko, miten onnellinen olen toimivista munasarjoista! Helvetillisen endokipujen pelko on ihan riittävän iso kanto kaskessa, ni on ihanaa että joku osa tässä hommassa toimii niin kuin sen kuuluu toimia. Kesäkuun alussa plussataan! Tai sit pyöritään puskissa juhannuksena (paitsi et punkkipelkoisena mie pukeudun valkoiseen kokohaalariin - joku luukku kai pitää niihin sit asentaa...)
 
  • Tykkää
Reactions: Särki ja Bettinah
Täältä saa kyllä aina päivän naurut :) kyllä se vaan samanlainen kokemus yhdistää ihmisiä. Tuntuu että mää tunnen jo teidät :) ja nämä jutut, ei tarvi miettiä mistä eritteistä kehtaa kysyä :)

Täällä Dpo 10, tuhrua jää kerran päivässä paperiin, ei siteeseen asti. Raskaustestejä en kehtaa vielä tehä mutta ovistesti tummuu päivä päivältä :) en uskalla kyllä vielä ajatella sen pitemmälle ko tää tuhruaminen vaivaa...edellinen meni kesken ko näytti että Menkat alko mutta olinkin raskaana.
 
Aiotteko katsoa mm-kisoja? :)

Mulla oli ihan aiheeseen liittyvä kysymys tänään! :D
Kyllä aion! Mää oon joutunut/saanut elää lapsuuteni jääkiekon parissa ihan töidenkin merkeissä. Parit mm-kisatkin mahtui joukkoon. Sen jälkeen iski allergia enkä ole käynyt livenä katsomassa peliä kuin viimeksi joskus 1990-luvun loppupuolella. SM-liigaa tai mikä lie onkaan en nykyään seuraa, mutta jotakin pakostakin joudun tietämään asiasta, kun läheiset seuraavat.

Mutta joka kevät mm-kisat on kohokohta! Harmi ettei Teme enää pelaa, on mun ikisuosikki. Äiti laittaa mulle vieläkin talteen Temestä tehtyjä lehtijuttuja, vaikka en ihan oikeasti enää seuraa :LOL: Jokainen peli on nähtävä, joskus työt haittaavat. Mutta töissäkin pyrin järjestämään asiat niin, että pelin saisi katsottua. Mää en siis tiedä kuka pelaa milläkin numerolla ja missä seurassa, mutta mulle riittää, että Suomi voittaa. Silti säälin aina häviäjien maalivahteja, kun oon mm. itse ollut jaliksessa maalivahti aikoinaan ja aika pitkälle siinä pääsi. Onneksi en ole raskaana, ei tarvitse tirauttaa kyyneleitä :ROFLMAO:

Tänään kp16 ja aamulla ei tullut ovistestiin hymynaamaa. Aina ennen on viimeistään tällä päivällä tullut, joten saas nähä, tekikö km jotakin mulle. Tyhjennys oli 24.3. Talletuksia silti tehään, oli ovis tai ei ;) Ja vaikka ei tulis ovistakaan, niin oon taas varmaan niin raskaana, että huhheijaa :LOL:
 
Mie sain tänään lääkkeet kättäriltä. Huh, reissuunkin ollaan tänään lähdössä. Onneksi sain luvan ottaa lääkkeet vasta maanantaina. Pienesti toivoisin että vuoto alkaisi spontaanisti viikonlopun aikana, vaikka eihän se kiva reissussa ole vuotaa. Viimeksi vuoto kesti reilun viikon, toivottavasti tälläkin kertaa pääsisi suht lyhyellä vuodolla :) Mie lupasin miehelle että en testaile enään niin hysteerisesti seuraavaa mahdollista raskautta. Saas nähdä, aina on tullut pissittyä tikkuun jo ennen kuukautisten alkamispäivää ja testejä mennyy kymmeniä :unsure:
 
Vauveli vanhalle, ihan sama ku mulla! En seuraa mitään muuta urheilua ylipäätään ku jääkiekon mm-kisat!! :D mä kyllä itken varmaan vaikken olisi raskaana :D ja mulla sama, käy sääliksi häviäjä joukkueen maalivahtia :D

Tämän päivän almost -oksennus ollut myös. Aamulla järkyttävä kuvotus kun paistoin munia aamupalaksi. Oliiviöljyllä paistoin niin tuli hajusta paha olo ja sit en syönytkään kun oksu meinas tulla. Normaalisti ei tule siitä mitään ongelmaa. Mutta nyt sitten yrjöttää sekin. tänään kp 18/30. Vielä viikko!
 
Vauveli vanhalle, ihan sama ku mulla! En seuraa mitään muuta urheilua ylipäätään ku jääkiekon mm-kisat!! :D mä kyllä itken varmaan vaikken olisi raskaana :D ja mulla sama, käy sääliksi häviäjä joukkueen maalivahtia :D

Tämän päivän almost -oksennus ollut myös. Aamulla järkyttävä kuvotus kun paistoin munia aamupalaksi. Oliiviöljyllä paistoin niin tuli hajusta paha olo ja sit en syönytkään kun oksu meinas tulla. Normaalisti ei tule siitä mitään ongelmaa. Mutta nyt sitten yrjöttää sekin. tänään kp 18/30. Vielä viikko!
Voisitko jo kohta alkaa kuseksia niihin tikkuihin, ihan kuin se kannattaisi jo tässä vaiheessa :LOL:

Mää oon joo tosi tietäjä tossa urheilussa. Tänään kysyin mieheltä, että kukas siellä valmentaa leijonia :LOL: Kisaeväät pitää hakea vielä ennen peliä kaupasta. Teki jo eilen mieli hakea herkkuja, kun alkoi vapaat, mutta säästin tähän iltaan. Mää kun en alkoholia juo, niin voin sit mätätä muita herkkuja juomienkin edestä :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Vau, onpas täällä juttutahti kiihtynyt, mahtavaa! Kurjaa tietty että uusia tulee mutta kiva kun olette löytäneet tienne tänne, täällä on parasta vertaistukea :love:

Tintt@r@, mielenkiintoista tuo sinun tuhruilusi, syystä että se on ihan samanlaista kuin omani. Nytkin ollaan siinä pisteessä että tuhru on alkanut ja menkat tulee maanantaihin mennessä. Keltarauhasen vajaatoimintaa? No, sinulla ainakin näyttäisi raskaus onneksi alkaneen tuhrusta huolimatta, onnea sen johdosta ja antaahan se toivoa tällekin tuhruilijalle :)

Mites Bettinah teidän tutkimushommat etenee? Outoa tuo pahoinvointi sulla kyllä, oothan varmaan r-testin varuiksi tehnytkin?

Täällä siis uusi kierto ovella jo kolkuttelee, taas. Vuosi on kulunut ehkäisyn lopettamisesta :unsure: Ensikäynti pesu-nlaan varattu, saa nähdä mitä siitä vielä kehkeytyy. Onneksi ihana, ihana kesä on täällä niin on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin tämä.
 
En kans juo alkoholia joten mulla menee suklaata ja limua :D ja voisin käydä tikkupissalla mutta kun musta tuntuu et se ei näytä plussaa vielä :D aattelin että sit vaikka ens viikolla tiistaina tai keskiviikkona aloitan sen testaamisen :D jännittävää!
 
Bosch en oo tehnyt vielä testiä. En mie uskalla :D mutta tosiaan nyt sitten jo viikon ajan ollut joka aamu pahaa oloa. Eiku ei, ei ihan viikkoa. No mutta muutaman päivän joka tapauksessa ja siis niin rajua et oksu nousee melkein kurkkuun. Sit muuten koko päivänä ei mitään. No eilen vatsassa illalla tuntui pistelyä.

Meidän tutkimukset ei ole oikein missään vaiheessa. Miehen tietoja ei ole vielä tullut ja mulla odotellaan ainakin kuukausi et sit katsotaan mitä tehdään kun silloin lääkärin mielestä näytti hyvältä mut sanoi et kattellaan kuukauden päästä jos tukitaan lisää.
 
Bettinah siis härttilääri, nyt vasta katselin ajatuksella etusivun tietoja. Vuodenko ootte yrittänyt toista lasta? Ja jaksat vielä olla noin positiivinen... :)

Mää alan kohta oleen kakkana, jos ei ala ovista tulemaan kahden seuraavan päivän aikana. Vaikuttaakohan muuten miehen eritteet siihen testiin? Ja limoja on nyt ihan turha seurata, kun en viitti alkaa mikroskoopilla katteleen, että mikä on mitäkin limaa :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Vauveli vanhalle, juu vuoden tässä on yritetty. Pakko yrittää pysyä positiivisena ettei ihan sekoa. Vaikka no melkein jo seonnut mutta ajattelin kun lääkäri sanoi että n. 85% pareista raskaus alkaa vasta vuoden jälkeen tai siinä paikkeilla. Niin elättelen sitä toivoa että on ylitetty se raja jo :D ja joka kuukausi päätän olla raskaana. :D ja muuten nyt on jotain outoa menkkamaista oloa mahassa :eek: wat is tis?
 
Vauveli vanhalle, juu vuoden tässä on yritetty. Pakko yrittää pysyä positiivisena ettei ihan sekoa. Vaikka no melkein jo seonnut mutta ajattelin kun lääkäri sanoi että n. 85% pareista raskaus alkaa vasta vuoden jälkeen tai siinä paikkeilla. Niin elättelen sitä toivoa että on ylitetty se raja jo :D ja joka kuukausi päätän olla raskaana. :D ja muuten nyt on jotain outoa menkkamaista oloa mahassa :eek: wat is tis?
Joo eipä sitä välillä auta kuin hurtti huumori. Ja oot vielä nuori ja hedelmällinen, kyllä se siitä :) Mää ikäloppu vaivun jo maan alle, kun ei yhtä ovista kuulu... ja kuitenkin vasta kp16/24-26. Jos ovis aikoo tulla nyt myöhempään, nin paree olisi koko kierron pidentyä. Ei tällaisella luteaalivaiheella mikään ehdi kiinnittyä.
 
Vau, onpas täällä juttutahti kiihtynyt, mahtavaa! Kurjaa tietty että uusia tulee mutta kiva kun olette löytäneet tienne tänne, täällä on parasta vertaistukea :love:

Tintt@r@, mielenkiintoista tuo sinun tuhruilusi, syystä että se on ihan samanlaista kuin omani. Nytkin ollaan siinä pisteessä että tuhru on alkanut ja menkat tulee maanantaihin mennessä. Keltarauhasen vajaatoimintaa? No, sinulla ainakin näyttäisi raskaus onneksi alkaneen tuhrusta huolimatta, onnea sen johdosta ja antaahan se toivoa tällekin tuhruilijalle :)

Mites Bettinah teidän tutkimushommat etenee? Outoa tuo pahoinvointi sulla kyllä, oothan varmaan r-testin varuiksi tehnytkin?

Täällä siis uusi kierto ovella jo kolkuttelee, taas. Vuosi on kulunut ehkäisyn lopettamisesta :unsure: Ensikäynti pesu-nlaan varattu, saa nähdä mitä siitä vielä kehkeytyy. Onneksi ihana, ihana kesä on täällä niin on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin tämä.
Mä aikanaan epäilin sitä keltarauhasta ittekki mutta se on tutkittu eikä pitäs mitään olla. Toki siitä on melkein kymmenen vuotta aikaa... Meillä raskaus ei ala ittekseen (syynä siittiöt) enkä toedä onko tuolla tuhrulla vaikutusta siihen. Näissä pakastealkiosiirroissahan kuuluu aina laittaa lutinus/lugesteron tukilääkityksenä siirron jälkeen. Lääkäri kyllä on sanonu että keltarauhanen mulla pelittää enkä välttis tarvis lääkettä mutta varalta on kun niin ruukataan tehä :) Joskus oon tuhrusta kysynytkin meidän lapsettomuuslääkäriltä ja se sanoi että joillakin on niin "verevät" paikat että tulee herkemmin. Mä vaan niiiiiiin vihaan sitä tuhruu, pari pv menis mutta viiski pv ennen menkkoja, äh.
 
Oho. Täällähän on turistu! En ehtinyt kaikkia lukea työpäivän lomassa mutta sanon vaan että himotestaaja on himotestaaja vaikka voissa paistaisi. Itse oon vieläkin testaillut vaikka ei varmaankaan tarvitsisi. Pitää jossain välissä kai lopettaa kun aina haaleammat viivat ahdistaa ja alkaa mieli tehdä temppuja. :cautious: Onko kukaan testaamassa nyt viikonloppuna? (y)

Urheilusta sen verran että minä tykkään katsoa ja kuunnella jalkapalloa ja huomenna onkin paikallisen kannattamani joukkueen peli josta tulee jännä. Nyt jo jännittää!

Tähän muuten saa laittaa hauskoja kilarikokemuksia jos joku on hormonipäissään heittäytynyt sekavaksi. Mua on vatuttanut ihan älyttömästi pari päivää ja mies-raukka kärsii kun olen niin kiukkuinen. Tuota ärtymystä on niin hankala hillitä kun kunnolla kiristää. Sitten surettaa kun tuli kiukuteltua omalle rakkaalle. (n)
 
En kans juo alkoholia joten mulla menee suklaata ja limua :D ja voisin käydä tikkupissalla mutta kun musta tuntuu et se ei näytä plussaa vielä :D aattelin että sit vaikka ens viikolla tiistaina tai keskiviikkona aloitan sen testaamisen :D jännittävää!
Mie oon kans kuitannut alkoholin kalorit suklaalla ja limpparilla. Se siitä ruokaremontista...

Miun naama on alkanut kukkimaan tänään. Tämän päivän saldona on jo kolme kipeetä finniä, eikä miulla oo pahimmassa murrosiässäkään ollut kuin korkeintaan kaksi kerrallaan. Kiva kiva! Jos miulla on nyt ylimääräinen myöhäisteini-ikä, ni tarkoittaako se myös yhtä hyvää libidoa ja lisääntymiskykyä?
 
Sori Tintt@r@, en muistanut tuota teidän hoitotaustaa vaikka olenhan minä sen täältä lukenut. Pääasia että pieni papunen siellä on nyt kyydissä! Tuhruilu on kyllä tosi veemäistä, kaikki toivo otetaan pois jo viisi päivää ennen menkkojen alkua. Mulla tämä on jatkunut vasta viimeiset kolme vai neljä kiertoa, sitä ennen ei koskaan ollut tällaista ongelmaa.

Minunkin täytyy kyllä kehua Bettinahia, jaksat aina olla positiivinen ja iloisella mielellä vaikka pitkä yritys onkin jo takana. Mulle kp1 (tai siis se fucking tuhrun alkaminen) on aina pieni kuolema ja kestää muutaman päivän nousta siitä suosta.

Piinamiina, joo, tarkoittaa se!
 
Joo eipä sitä välillä auta kuin hurtti huumori. Ja oot vielä nuori ja hedelmällinen, kyllä se siitä :) Mää ikäloppu vaivun jo maan alle, kun ei yhtä ovista kuulu... ja kuitenkin vasta kp16/24-26. Jos ovis aikoo tulla nyt myöhempään, nin paree olisi koko kierron pidentyä. Ei tällaisella luteaalivaiheella mikään ehdi kiinnittyä.
Mitä ovistikkuja käytät? miulla ei näyttänyt minkäänlaista viivaa vaikka kuinka tikutin ja tulin sitten raskaaksikin. Eli saattaa se olla siellä pompsahtanut kuitenkin :)
piinamiina, hyvä hyvä, kunnon teini-ikä ni varmasti toimii kroppa niikuin pitää ;)

urheilua en oikein seuraa, mitä nyt joskus jotain jos sattuu telkkarista tulemaan ja on sopiva hetki. ennen seurasin jalkapalloa ja olin perillä siitä enemmän tai vähemmän. :LOL: Tänä iltana kyllä vei WWF:n norppalive voiton Leijonista :ROFLMAO:

vähemmän tuota alkoholia tulee käytettyä, olin koko vuoden ottamatta mitään ja vappuna muutama annos ni johan sitä oli ihan tillintallin. Nyt alkaa taas juomattomuus, menkatkin alkaa jo loppua joten sitten alkaa taas kohta yritystä pukata :D
 
Nyt aloin itkee bosch sun kommentille. :') :love: kauniisti sanottu. Kyllä mullakin niitä huonoja päiviä on. Mut sit koitan miettiä että ensi kuussa teen jotain paremmin ja tämä onnistuu kyllä. Ja tälläkin kertaa olen ihan varma että onnistui. :D toivotaan parasta.
 

Yhteistyössä