Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Mä oon nyt kyllä ihan pihalla kiertopäivistä mut kyllä se tässä selvii jissain vaiheessa mut yleensä se on mulla 32-34 välillä mut hyvin harvoin se on 40

Täällä munasarjat kipuilee edelleen ja uusi oire on että rinnat varsinki nänninseutu kutiaa aivan kauheesti :unsure: ja normaalisti mun lämpö on 36 ja eilen se oli 36.4 ja tänään 36.6 (n)
 
piinamiina tämä alkaa mennä mielenkiintoiseksi. Eilen tuli kerran vuotoa, kun kävin vessassa. Paperiin jäi kirkasta verta tyyliin puolen pikkurillin verran. Sen jälkeen ei ole tullut mitään.

Tänään aamulenkillä ajattelin, että luulisi vuodon alkavan kunnolla. Mutta olikin tullut vain valkovuotoa. Jotenkin silti on sellainen olo, että kyllä ne menkat sieltä tulee.

Aamulenkillä tuli heikko olo ja pyörrytti, mutta lähdin tyhjällä mahalla, joten johtui varmasti siitä. Sen jälkeen on huipannut, mutta univelat on ihan kiitettävät, joten menee sen piikkiin.

Kahtellaan, meikä keskittyy nyt harrastamiseen ja puutarhahommiin (aika hyvin yritän taas huijata itseäni).

En ole ajatuksella ehtinyt lukea kaikkien viestejä. Kelasin vain silmämääräisesti läpi. Mutta tsemppejä kaikille plussien odottajille, oli se sitten ovis- tai r-testi. Ja tervetuloa uusille.
 
Kai se on minunkin tänne tultava höpöttelemään.
Eka vauva toiveissa, ollaan miehen kanssa tällaisia myöhäisherrännäisiä, kumpikin lähestytään vauhdilla 4kymppiä. Nyt ollaan soviteltu työvuoroja yhteen, kun kumpikin tehdään kolmivuoroa, tosin samassa sairaalassa, niin voi kai sitä käydä jossain komerossa sutaisemassa :D No ei nyt sentään.
Ajateltiin viime vuoden lopulla, että tulee jos on tullakseen, siis vauva, mutta ilmeisesti nälkä kasvaa syödessä. Melko nopeasti tärppäsikin, en edes älynnyt pariin kuukauteen, viime viikolla kkm ja lääkkeellinen tyhjennys. Seuraavasta kierrosta ajattelin alkaa tikuttamaan ovista, mitä en koskaan ole tehnyt. Minusta tuntuu, kierto siis lyhyt 21/23pv ja menkat pitkät 7/8pv, että ovis on jo menkkojen viimeisinä päivinä. Mutta tikutellaan ja ihmetellään sitä.
Tervetuloa saamaan vertaistukea ja pahoitteluni tapahtuneesta.

Mulla on ikää 37 v. ja ainakin ennen km:a oli lyhyt kierto. Ehti siis tulemaan 3 kiertoa pillereiden poisjätön jälkeen, ennen kuin tärppäsi. Pillereitä söin v. 1997-2015 ja joskus 2001 vuodesta lähtien oli joku parin vuoden tauko. Mun kierto on 24-26 päivää. Ovis on tullut kp15-16 (oon tikuttanut Cb:llä), joten luteaalivaihe on jäänyt lyhyeksi. Silti näemmä molemmilla on tärppi onnistunut kerran.
 
piinamiina tämä alkaa mennä mielenkiintoiseksi. Eilen tuli kerran vuotoa, kun kävin vessassa. Paperiin jäi kirkasta verta tyyliin puolen pikkurillin verran. Sen jälkeen ei ole tullut mitään.

Tänään aamulenkillä ajattelin, että luulisi vuodon alkavan kunnolla. Mutta olikin tullut vain valkovuotoa. Jotenkin silti on sellainen olo, että kyllä ne menkat sieltä tulee.

Aamulenkillä tuli heikko olo ja pyörrytti, mutta lähdin tyhjällä mahalla, joten johtui varmasti siitä. Sen jälkeen on huipannut, mutta univelat on ihan kiitettävät, joten menee sen piikkiin.

Kahtellaan, meikä keskittyy nyt harrastamiseen ja puutarhahommiin (aika hyvin yritän taas huijata itseäni).

En ole ajatuksella ehtinyt lukea kaikkien viestejä. Kelasin vain silmämääräisesti läpi. Mutta tsemppejä kaikille plussien odottajille, oli se sitten ovis- tai r-testi. Ja tervetuloa uusille.
Niin siistii! Jatketaan siis pinnan alla piinailua edelleen. :)

Miulla tuikkii alapäästä ja alavatsalta jännästi. Meinasin kuitenkin leikata villiintyneen nurmikon. Jospa tää mahakipu ei tästä laajenis.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Okei. Mää en pääse tästä mihinkään. Päässä pyöriin vaan ajatus, että jos oonkin raskaana. Koska voi tehdä testin, jos eilinen vuoto oli kiinnittymistä? Viimeksi vuoto alkoi dpo9, kesti pari päivää, loppui kuin seinään. Siitä parin päivän päästä eli dpo13 tein plussan. Olis voinut tulla aikaisemminkin, en vain tehnyt, koska oletin vuodon kertovan, etten oo raskaana.

Maha on kyllä hellät ja jalat puutuneet mitä on joskus menkoissa. Tänään odotan menkkojen alkavan. Tai sitten en. En tiedä, voisin nukkua tän päivän yli :LOL:
 
Okei. Mää en pääse tästä mihinkään. Päässä pyöriin vaan ajatus, että jos oonkin raskaana. Koska voi tehdä testin, jos eilinen vuoto oli kiinnittymistä? Viimeksi vuoto alkoi dpo9, kesti pari päivää, loppui kuin seinään. Siitä parin päivän päästä eli dpo13 tein plussan. Olis voinut tulla aikaisemminkin, en vain tehnyt, koska oletin vuodon kertovan, etten oo raskaana.

Maha on kyllä hellät ja jalat puutuneet mitä on joskus menkoissa. Tänään odotan menkkojen alkavan. Tai sitten en. En tiedä, voisin nukkua tän päivän yli :LOL:
Noni! Toivotaan että oli kiinnittymisvuotoo!! :love:

Ja eikös se ala tuplaantumaan se hcg:n määrä jokatoinen päivä. Eli jos eilen tuli vuotoja (oiskohan kuinnittyny sitte dpo8??) niin huomenna vois jo näkyä jtn, jos haluis testata. Tai sitte 2 päivän päästä eli dpo 12. Voi hitto miten jännää!!!!! :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Noni! Toivotaan että oli kiinnittymisvuotoo!! :love:

Ja eikös se ala tuplaantumaan se hcg:n määrä jokatoinen päivä. Eli jos eilen tuli vuotoja (oiskohan kuinnittyny sitte dpo8??) niin huomenna vois jo näkyä jtn, jos haluis testata. Tai sitte 2 päivän päästä eli dpo 12. Voi hitto miten jännää!!!!! :barefoot:
Mulla tuli ovisplussa to 12.5. aamusta eli oletan oviksen tapahtuneen pe 13.5. (plussa tulee n. 24-36 h ennen ovista). Ja oletan että jos ei ala menkat tässä parin päivän sisään, niin dpo8 olisi kiinnittynyt.

No mutta joo, en jaksa iloita vielä eikä niin jännitä (niin varmaan :LOL:) Oli mitä oli, sai ainakin mut hetkellisesti hyvälle tuulelle.
 
Turvotus, vatsakivut ja oksettava olo ahdistaa tällä hetkellä todella paljon, taasko "kärsin" oireista ilman raskautta. Eikö mulle suotu tällä kertaa kuin päivän onni? eikö kolme keskeytynyttä raskautta jo riittäisi tän 3,5v aikana. Tää alkaa olla minusta jo ihan veetuilua :cry:
 
Haaveilija, voihan se siitä vielä iloksi muuttua. Mulla näkyi haamu 10dpo mut seuraavana päivänä ei mitään. Sit odotin pari päivää ja plussasin, joten voihan olla että parin päivän päästä näkyy? :)
 
Heipähei "pitkästä" aikaa. Täällä menkat ohi. Vatsaan kyllä vielä kipristelee. Mä päätin että tässä kierrossa en aio seurata mitään oireita. Ja jos menkat eivät ala silloin kun pitäisi niin sit teen seuraavana päivänä testin. Aiemmin en tee, enkä aio edes seurata mitään. No helpommin sanottu kuin tehty mut päätös on päätös. Oli sen verran karvas pettymys.

Tervetuloa uusille. Ja apua kun mua jännittää piinailijoiden puolesta. Tehkäähän plussia. Täytyy sitä kultaa joillekkin tulla kun leijonille ei tullut ;)

Mulla oli neljä sivua luettavaa joten en muista mitään mihin piti vastata :D tsemppiä kaikille! Mä alan odottamaan ovista! Joka aika tarkalleen on 5.päivä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
Teidän kirjoittelunne lueskelleena, jännittää myös miten käy, tuleeko plussia (y)
Aiemmin joku kyseli, mistä päin kaikki ovat, niin mä asustelen Porissa ja tosiaan toinen lapsi olisi haaveissa. Ensimmäinen juuri lopettelee ensimmäistä luokkaa, joten jos nyt tärppäisi niin 8 vuotta tulee ikäeroa. Meillä on myös tytöllä vauvakuumetta, hän on useamman vuoden jo kysellyt pikkusisaruksen perään ja nyt kun yhdellä ystävälläni on 2kk ikäinen vauva niin hän on päässyt vaihtamaan vaippaa, pukemaan ja pitämään vauvaa sylissä ja haluaisi kovasti ottaa vauvan kotiin mukaan. Joten uskon, että hänestä tulisi mahtava isosisko:love: Täällä menkat loppuivat ja ensi viikolla ovis, jotenkin toivoisin kovasti, että tuo ollut raskauden alku olisi herätellyt kohtua olemaan vastaanottavaisempi uudelle tulokkaalle, toivottavasti heti tässä kierrossa. Greippimehu on vielä hakematta, tänään kauppaan siis :D
 
Onko muilla ollut reilusti oviksen jälkeen, mutta ennen menkkoja sellaista tylppää venytystä, jomotusta tai pullistumisen tunnetta alavatsalla? Miulla se on selkeesti oikealla puolella ja eilen samaan kohtaan pisti niin terävästi, että vesi valui silmistä.

Ärsyttävää kun ei tiedä että mikä on endotuntemuksia ja mikä on jotain muuta.
 
Mun piti sellaista kertoa kun ihmetyttää. Eli, oli ihan normaalit menkat, mutta mulla välillä pahaa oloa ja nyt taas vatsa sekaisin ja on kylmä jatkuvasti. Turvotuskin laski vasta eilen. Jotenkin outoa, mut kai sit tää kroppa vaan on sekaisin. Oon nyt kahtena yönä nähnyt unta positiivisestä raskaustestistä. On se kiva nähdä edes siinä se plussa kun muuten ei näe :D
 
sanzzes: Pahoittelut ja tervetuloa!

piinamiina: Miulla oli juurikin tuollasia tuntemuksia viime kierrossa oviksen jälkeen. Niitä oli oviksesta lähtien jonnekin dpo 6-8, ja olin niin toiveikas plussan suhteen noitten oireitten vuoks... Kuitenkin ne sitte loppu ku seinään ja menkat tuli. :(

Miulla menossa nyt kp 9. Aattelin rueta huomenna tikuttelemaan ovista. :) Täällä taustalla jännäilen teidän plussaamista! :love:
 

Yhteistyössä