Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Vauveli vanhalle Toivotaan että kyse olisi nyt jostain ihan muusta. ;)(y):love: Muistatko mikä dpo viimeksi plussasit? Jos olet niitä joilla hormoni nousee hitaasti. Itse sain ekan plussan viime kerralla vasta juurikin dpo 14. Voihan olla että ovulaatio tapahtunut siulla oletettua myöhemmin tai hormoni alkanut nousemaan vasta nyt sen verran, että näkyy testeissä. :) Varovaiset onnittelut. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Vauveli vanhalle Toivotaan että kyse olisi nyt jostain ihan muusta. ;)(y):love: Muistatko mikä dpo viimeksi plussasit? Jos olet niitä joilla hormoni nousee hitaasti. Itse sain ekan plussan viime kerralla vasta juurikin dpo 14. Voihan olla että ovulaatio tapahtunut siulla oletettua myöhemmin tai hormoni alkanut nousemaan vasta nyt sen verran, että näkyy testeissä. :) Varovaiset onnittelut. :love:
Plussasin dpo13. Silloinkin oli tuhrua, mutta kesti 2 päivää ja loppui kuin seinään. Tuhru tuli silloin dpo 9-10 ja luulin, että menkat alkaa. Silloinkin tein ensin liuskalla ja tuli negaa ja samasta purkista tein digillä positiivisen.

No mut joo, teen viikonloppuna uuden digin ja parin-kolmen seuraavan viikon aikana testin/viikko (tai ehkä vähän enemmän...) ja sit vasta soitan neuvolaan.

Noihin liuskoihin en enää ikinä koske. Yksi Pc on kaapissa, sen teen joskus.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Plussasin dpo13. Silloinkin oli tuhrua, mutta kesti 2 päivää ja loppui kuin seinään. Tuhru tuli silloin dpo 9-10 ja luulin, että menkat alkaa. Silloinkin tein ensin liuskalla ja tuli negaa ja samasta purkista tein digillä positiivisen.

No mut joo, teen viikonloppuna uuden digin ja parin-kolmen seuraavan viikon aikana testin/viikko (tai ehkä vähän enemmän...) ja sit vasta soitan neuvolaan.

Noihin liuskoihin en enää ikinä koske. Yksi Pc on kaapissa, sen teen joskus.
Kyllä mie uskaltaisin jo onnitella, kun noin samalla kaavalla mennyt viimeksikin. :whistle:

Arvaa kenen on nyt pakko lähteä ostamaan joku muu testi kuin pc... Jos sekin haalea, niin uskon että tää oli vaan kemiallinen ja sillä selvä. Sitten kohti vuotoa ja uutta kiertoa.
 
Kyllä mie uskaltaisin jo onnitella, kun noin samalla kaavalla mennyt viimeksikin. :whistle:

Arvaa kenen on nyt pakko lähteä ostamaan joku muu testi kuin pc... jos sekin haalea, niin uskon että tää oli vaan kemiallinen ja sillä selvä. Sitten kohti vuotoa ja uutta kiertoa.
Siis mitähäh. Luin vasta nyt viestejä. Eihän se voi mennä noin, että sulla on lähtenyt viivat haalistumaan. Ja mää vaan laitan, että tuli positiivinen. Sori :(

Mää en enää osaa suositella muuta kuin digejä niin ovikseen kuin r-testeihin. Mutta joo, tottakai olen iloinen plussasta mutta katsellaan asiaa päivä kerrallaan etenkin ton tuhrun takia. On nyt sellainen olo, että ihan kuin näkisi unta.

Niin ja dpo10 tuli kerran pyyhittäessä kirkasta verta. Juhlitaan vasta sitten kun siihen on aihetta.
 
Vauveli vanhalle Ei se mitään. :) Kyllähän täällä saa ja pitääkin positiivisista tuloksista ilmoittaa ja iloita! :love: Toisten positiiviset tulokset antaa uskoa siihen, että jospa itsekin vielä raskautuu. :)

Pitäisi itsekin päästä eroon tästä hätähousun luonteesta ja testailla vasta sitten kun menkat oikeasti myöhässä, niin ei ehtisi innostua. Toki nytkin olisin saanut testiin positiivisen tuloksen, vaikka olisin testannut vasta kun menkat myöhässä.. Ja olisihan se voinut mennä kesken mennä vielä myöhemminkin.
 
Vauveli vanhalle Ei se mitään. :) Kyllähän täällä saa ja pitääkin positiivisista tuloksista ilmoittaa ja iloita! :love: Toisten positiiviset tulokset antaa uskoa siihen, että jospa itsekin vielä raskautuu. :)

Pitäisi itsekin päästä eroon tästä hätähousun luonteesta ja testailla vasta sitten kun menkat oikeasti myöhässä, niin ei ehtisi innostua. Toki nytkin olisin saanut testiin positiivisen tuloksen, vaikka olisin testannut vasta kun menkat myöhässä.. Ja olisihan se voinut mennä kesken mennä vielä myöhemminkin.
Luin jostakin, että viikko siitä kun menkkojen pitäisi alkaa, kannattaisi vasta testata. Silloin jäisi ainakin kemialliset huomaamatta.. En itse ole pystynyt siihen, mutta nyt olen päättänyt, että jatkossa en enää testaile liian aikaisin.
 
Soitin kuitenkin vielä neuvolaan. Ja hyvä että soitin, sillä puhelun jälkeen mieli piristyi. Ainakin täällä pelaa neuvolapalvelut, vaikkei niitä pääsisi hetkeen vielä itse käyttämäänkään. Ensi viikolla kuulema vielä uusi testi ja loppuviikosta soitto neuvolaan, näyttipä testi mitä tahansa tai alkoivat kuukautiset tai eivät. Jos menkat ei ala niin pääsen kunnalliselle ultraan parin viikon päästä. Se kuulema ehdottomasti kuuluu miulle, kun taustalla on keskenmeno. Jäin vain miettimään sitä, että mitä se terveydenhoitaja tarkotti, kun sano puhelun lopussa, että mietitään sitten ensi viikolla jatkotoimenpiteitä, jos tässä nyt on kyseessä kemiallinen. Apua, mitä jatkotoimenpiteitä?!
 
Hei kaikille!
Taidan minäkin liittyä tänne :( tänään ultrassa kohtu täysin tyhjä, viime vkl vuodin kuin seula ja siinä hötäkässä meni kesken... Taustalla lapsettomuushoidot, joihin joudumme jälleen palaamaan. Mieli musta ja aivan maassa :(

MerMer, ikä 24, KM 7/16, 1. Yhteistä yritetään
 
MerMer Voi ei... :( Paljon voimia ja jaksamista. <3 Kylläpä tämä ryhmä nyt on pullollaan uusia ihmisiä ja koettelemuksia... :( Tervetuloa kuitenkin mukaan, tämä on aivan ihana vertaistukiryhmä. :love: Asiasta toiseen, taidat olla tuolla Nuorten vauvakuumeilijoiden listoilla myöskin (päivittelen sitä ja nimimerkkisi kuulostaa niin tutulta niin kävin tarkistamassa).
 
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista ja osanotoista. Hautasin tänään sekä isän että (mielessäni) myös meidän pienen ihmeen joka lähti ukin mukaan enkeliksi.
Meillä olis maanantaina ollu np-ultra ja oltiin ajateltu miten kiva kertoa uudesta elämästä tämän kaiken surun keskelle. Käsittämätön on joskus elämä. Julma suorastaan, mutta onhan se uskottava että jokin tarkoitus tälläkin on.
kolmannesta haaveillaan kyllä vielä. Josko tosiaan sitten kesävauva tai syksy tai joskus.
 
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista ja osanotoista. Hautasin tänään sekä isän että (mielessäni) myös meidän pienen ihmeen joka lähti ukin mukaan enkeliksi.
Meillä olis maanantaina ollu np-ultra ja oltiin ajateltu miten kiva kertoa uudesta elämästä tämän kaiken surun keskelle. Käsittämätön on joskus elämä. Julma suorastaan, mutta onhan se uskottava että jokin tarkoitus tälläkin on.
kolmannesta haaveillaan kyllä vielä. Josko tosiaan sitten kesävauva tai syksy tai joskus.
Otan osaa.. Jaksamista ja voimia kovasti! Täälläkin haaveilla siitä kolmannesta.
 
MerMer tervetuloa saamaan vertaistukea. Oon pahoillani, että jouduit tänne. Koita jaksaa.

Tuhrua näemmä tulee kuudetta päivää. Kannattaisko sittenkin soittaa neuvolaan ens viikolla, kun oon näin vanha ja km taustalla? Tuli Minttumarin viestistä tää ajatus.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Armadillo Oliko siulla kipuja tai mitään ennen vuotoa? Ja onko vuoto ollu runsaampaa kuin menkoissa? Pitää toivoa, että alkaisi edes nopeasti tuo vuoto... Lähdetään kohta viikon reissulle, niin ei ole kiva jos perse vuotaa siellä... Jos tästä kierrosta en olisi plussannut, niin menkat olisi ehtineet loppua jo ennen reissua... Ketuttaa!! :mad: Jospa meille suotaisiin sitten huhtikuun vauvat...
Ei ollut kipuja, eikä ollut itse asiassa tällä kertaa edes menkkakipuja. Vuoto hiukan reilumpaa ekan päivän, mut ei normaalia pidempään. Mulla nyt ilman pillereitä tasan 3vrk. Huhtikuun vauva sopisi oikein ihanasti!
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Pahoittelut minttumar :( Ja uusille pahoittelut mutta silti tervetuloa ketjuun.

Nopsa vastaus täältä jumalan selän takaa: lisää testejä ei ole mukana, joten se dpo 16 tehty jää vikaksi. Oireita on tosi vähän, mutta eivät toisaalta ole "hävinneet". Iloitsen tai stressaan sitten riippuen siitä mitä digi näyttää ensi viikolla kotiutuessani... Tai suren kun vuoto alkaa. Nyt olen vain onnellinen siitä, että olen toistaiseksi saanut olla reissussa ilman rättejä sun muita menkkajuttuja ;)

Onnea plussasta Vauveli vanha! Soita ihmeessä sinne neuvolaan ja kysele jos voisivat tehdä jotain :)
 
VV!!! Mitä mun silmäni näkevätkää!! Plussa! ♡♡♡♡♡ Saahan onnitella, saahan???? Varovaiset onnittelut ja nyt ne kaikki liimat ja tarrikset pienelle, et pysyy mukana loppuun asti!!! Ihanaa!! Heti ma soittoa neukkuun et pääset hcg:t mittauttaa :)

Minttumar, voi ei :(( Niin perseestä! En voi käsittää tätä epäreiluutta ja epäonnee :(
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Kiitos tsempeistä. <3 Olette kyllä ihania. :love:

KevätTähti
Ihana kuulla että siellä menee paremmin! :) Tulehan sitten kertomaan mitä digi näyttää kun pääset sen käyttämään. :love:

Ja ihana Vauveli vanhalle :ROFLMAO: <3 Kunnon testitulva. :ROFLMAO: Nyt nauti täysin rinnoin plussasta ja raskaudesta! Olet kaiken sen kyllä ansainnut.

Armadillo Huhtikuun vauvat siis meille! Lyödäänkö eräpäivä (tai tässä tapauksessa -kuukausi) lukkoon? :D

Omanapa. Äsken tuli pyyhkiessä jotain oranssihtavaa. Mihinkään ei koske, eikä ole menkkamainen olokaan. Veikkaan että huomenna aukee hanat kunnolla. Oon onnellinen siitä, että vuoto edes kerkee todennäkösesti loppua ennen reissua. :) Oviskin saattaa osua reissulle, eli hyvät mahdollisuudet tärpätä, kun kummatkin lomalla ja muualla kuin kotona yhtä aikaa pariin vuoteen! Eli stressiä raskautumisesta todennäköisesti vähemmän. :)

On se vauvakuume kyllä ikävä "tauti". Iskee just sillon kun ite haluaa, eikä lähe pois kulumallakaan. :D Ja keskenmenon jälkeen se vaan voimistui sekä mulla että miehellä. :D
 
Mää 37 v. joka aattelin ottaa asian iisisti, niin tässä tämän päivän tulos:

http://aijaa.com/O4Sdx2

Tuhrua näemmä tulee kuudetta päivää. Kannattaisko sittenkin soittaa neuvolaan ens viikolla, kun oon näin vanha ja km taustalla? Tuli Minttumarin viestistä tää ajatus.
Mitä mun silmäni näkevätkään! Kyllä siellä siis joku kasvaa! :love: Onnea!!

Mä soittaisin neuvolaan kyllä jo ajoissa. Jatkossa aion soittaa heti kun plussaan niin jää ainakin merkintä siitä, että olen ollut yhteydessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
MerMer tervetuloa saamaan vertaistukea. Oon pahoillani, että jouduit tänne. Koita jaksaa.

Mää 37 v. joka aattelin ottaa asian iisisti, niin tässä tämän päivän tulos:

http://aijaa.com/O4Sdx2

Tuhrua näemmä tulee kuudetta päivää. Kannattaisko sittenkin soittaa neuvolaan ens viikolla, kun oon näin vanha ja km taustalla? Tuli Minttumarin viestistä tää ajatus.
Pienet onnen toivotukset ja pidetään peukut pystyssä :barefoot::)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Kiitos kaikille!

Soitan maanantaina neuvolaan. Pitää vielä tilata muutama testi, kun kaappiin ei jäänyt yhtään.

Tossa kuvassa ei taida näkyä mut Pc:ssä on himmeä viiva ja ovistestissäkin oli himmeä viiva, kun otin sen laitteesta pois.
 
Taas pyyhkiessä vähän oranssihtavaa. Eikä edelleenkään yhtään menkka-olo.. Saisivat nyt alkaa, ettei reissussa vuoda..

Jos raskaustestien viivat lähtee haalenemaan, niin eikös silloin pitäisi olla kyse juuri kemiallisesta? Eikös kohdunulkoisessa ja tuulimunassa testiviivat käyttäytyisi kuten normaalissakin raskaudessa, eli tummuisivat?
 
Taas pyyhkiessä vähän oranssihtavaa. Eikä edelleenkään yhtään menkka-olo.. Saisivat nyt alkaa, ettei reissussa vuoda..

Jos raskaustestien viivat lähtee haalenemaan, niin eikös silloin pitäisi olla kyse juuri kemiallisesta? Eikös kohdunulkoisessa ja tuulimunassa testiviivat käyttäytyisi kuten normaalissakin raskaudessa, eli tummuisivat?
Tuulimunassa viivat vahvistuu ihan normaalisti ja muutenkin etenee aluksi kuin normaali raskaus. Kohdunulkoisessakin kai viivat vahvistuu. Viime keskenmenoraskaudessa viivat lähti haalenemaan ja tiputteluvuotoa tuli ensin kolme päivää ennen kuin vuoto alkoi kunnolla.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar

Yhteistyössä