Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@heikura79 kuinka pitkään sun pitää aina syödä niitä? Netistä kun kattelin, niin on aika paljon eroja, ohjeistuksissa..
Minulla kun tuo ovis tulee miten sattuu niin hyvä ohjeistus on ollu tuo että kolmantena päivänä oviksesta alotan.Eli minun reseptissä ei lue että esim.aloitetaan kp 16 jne. koska oviksen ajankohta vaihtelee paljon.Viimekierrossa plussa tuli kp15.Syön sen 10 pv ja kun pillerit loppuu menee n.2pv ja menkat alkaa.Eli minulla ainakin luget ja terot(söin keväällä) pitää menkat poissa tuon 2viikkoa oviksen jälkeen.
 
hill vieläkö meinaatte kolmanteen inssiin? Minulla lähete inssiin tulossa ensviikolla (mennään jos ei tässä kierrossa tärppää).Vieläkö usko riittää toimenpiteeseen?
dpo2 menossa ja tissit järkyttävän kipeät:censored:.Alkukierron pillereitä syytän.
Onneksi keskiviikkona on ultra,niin katkasee hetkeksi tuskailun.
 
Onko muilla ollut kovia vatsakramppeja/väänteitä mahdollisen kiinnittymisen aikoihin? Mulla nyt dpo 8/9 ja jo useamman päivän on ollut iltaisin kovia kramppimaisia vatsakipuja ym. Menkkojen ei pitäs ihan vielä alkaa eikä mulla yleensä menkkakivut oo noin kovia.
 
Voi harmi, @hill4 :(!

Täällä dpo9, ei oireita, ekat hätähousutestit tehty ja negaa tietenkin. En tosin ole ihan varma siitä, ovuloinko ollenkaan tällä kertaa, kun lämmöt ei olleet vielä dpo4 nousseet... Sittemmin on noussut just rajalle, mutta se voi olla lugejen vaikutusta, aloitin ne dpo 2 illalla.
 
N93
Ovis oli todennäköisesti viime viikon sunnuntaina, tänään oli tullu tippa verta?! Ei oo tullu vuoteen enää kytättyä oireita tai piinailtua mut nyt kyllä nostatti toiveita. Samaten tää rintojen arkuus ja alaselän jomottelut. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang
@hill4 pahoittelut.:(
@N93 pidetään peukkuja! :love:

Vähän omaa napaa; täällä tais mennä tämä kierto hukkaan.. :unsure: Laskujen mukaan ovis piti olla su, mut tuntemusten mukaan eilen illalla. Ja viimeksi läheisyyttä lauantaina.
Meinasin illalla suuttua, kun yritin varmistella, mut herra oli niin väsynyt ettei jaksanut..:mad::unsure:

No, kai sitä yrittää seuraavassa kierrossa uudelleen..
 
@hill4 pahoittelut :cry:
@Erätyttö onko sulla yleensä säännöllinen kierto, toi on niin hanurista, kun menkat alkaa miten sattuu (n)
@N93 toivottavasti enteilisi hyvää tuo tippa (y)(y)
@Lintunen85 toi on aina niin turhauttavaa, kun tiedät että tänään pitäisi ja toinen ei jaksa.. Ja mä ainakin yritän aina vähän peitellä sitä silleen, että "nooo, ei se haittaa, joku toinen kerta sitten.." ja mielessä viskaat miestä alasimella päähän :ROFLMAO::ROFLMAO:

Omaan napaan, tähään haen apteekista ne terot ja ovistestejä ja sitten eka nappi naamaan, kunhan ovis on varmasti ollut :cool: (kiitos @heikura79 tarkemmasta ohjeistuksesta(y) )
Greippimehun jätin myös pois nyt, kun epäilen sen nostavan mulla estrogeenitasoja liikaa.. :cautious:
 
Mulla on täällä tällainen "Hello kirves, meet kaivo."-tunnelma.

Mullahan ei viime kierrossa ollut ovista mutta hips heijaa, näyttää siltä, ettei ole tässäkään kuussa! Lämmöt ei ole nousseet lainkaan ja kuitenkin jo kp20 menossa. Ovistestit ovat näyttäneet mitä sattuu, ihan niinku viimekin kierrossa. Prkl.

Tässä on ollut kaikin puolin aika stressaavat pari viikkoa takana kun esikoinen aloitti paikallisessa esikoulussa ja isäni joutui sairaalaan... mutta silti. Jo toinen ovuloimaton kierto??? Vaikeahan tässä on tyypin edes yrittää raskautua ilman ovulaatiota, hitto.

Alkaa maistua puulta tämä yrittäminen. Muut ne vaan pamauttelee menemään ja miettii vauvoille nimiä leffaviivat nähdessään... Pääsenkö mä ikinä enää siihen pisteeseen? Ei siltä näytä.
 
@hill4 pahoittelut :cry:
@Erätyttö onko sulla yleensä säännöllinen kierto, toi on niin hanurista, kun menkat alkaa miten sattuu (n)
@N93 toivottavasti enteilisi hyvää tuo tippa (y)(y)
@Lintunen85 toi on aina niin turhauttavaa, kun tiedät että tänään pitäisi ja toinen ei jaksa.. Ja mä ainakin yritän aina vähän peitellä sitä silleen, että "nooo, ei se haittaa, joku toinen kerta sitten.." ja mielessä viskaat miestä alasimella päähän :ROFLMAO::ROFLMAO:

Omaan napaan, tähään haen apteekista ne terot ja ovistestejä ja sitten eka nappi naamaan, kunhan ovis on varmasti ollut :cool: (kiitos @heikura79 tarkemmasta ohjeistuksesta(y) )
Greippimehun jätin myös pois nyt, kun epäilen sen nostavan mulla estrogeenitasoja liikaa.. :cautious:
Km:n jälkeen on ollut lyhyempi kierto n. 24-25 pv, mut tää 20 pv oli jo huippu...
Mut sain just s-prog. kokeen tuloksen ja se oli vaan 8....joten eipä ihme...
 
Kp17 dpo6 ultrassa käyty.Ovis oli tapahtunu vasemmalta eli JOTAIN positiivista.No kalvo vain 6mm:(
Lähete Kysille inseminaatioon napsahti,vaikkakin tohtori sanoi että katsotaan nyt tämä kierto kuitenki loppuun.
Lämmöt koholla 36.9 tosin en oo mittaillu kun muutaman kerran.Poskia kuumottaa ja illalla oon umpijäässä.
Ja rinnat edelleen kipeät.Jomotus alko dpo1 ja jatkuu.
 
Täällä olis yks aivan kauheesta vauvakuumeesta kärsivä ilmottautumassa mukaan! Olen siis 24v. ja mies 28v. Meillä on entuudestaan yksi aivan ihana 1,5v poika <3 Meillä ei oo ongelmia raskautumisessa, se tulee heti kun vähänkään laskee sisälle, mutta kesken menee n. rv6. Eli takana km 1/17 ja 9/17 Kumpaakaan ei oo varsinaisesti yritetty. Yritys piti aloittaa kun poika on suurinpiirtein vuodenikäinen, mutta kärsin suolistosairaudesta, jonka olen halunnut tutkituttaa ennen kuin enempää lapsia tulee. Esikoisen raskausaika oli aivan kauhee mahavaivoineen vaikka muuten oli helppoa. Molemmat km raskauksista oli tietoisia vahinkoja, eli käytetään keskeytettyä ja mies sitten päättikin tulla sisälle :D Kumpakaan ei noissa tilanteissa ei ois haitannut raskaus, onnellisia oltiin niin kauan kun sitä kesti. Varsinainen yritys piti aloittaa tässä kuussa, mutta täytyy vko odottaa ainakin ennen kuin saa alkaa yrittämään ja testissä pitää olla nega. Perhanan pahalta on tuntunut.
 
Mää tuun tänne itkeen!! En kestä kun on vauvoja ja on raskaana olevia jne. Itku tulee..Mä en tiedä kuinka henkisesti kestäisin jos seuraava mahdollisesti tuleva raskaus on myös keskenmeno..Mulla tulee jo pelkästään vauvan näkemisestä rintoihin maidonherumisen tunne ja en oo imettäny vuoteen -.-''
 
Mää tuun tänne itkeen!! En kestä kun on vauvoja ja on raskaana olevia jne. Itku tulee..Mä en tiedä kuinka henkisesti kestäisin jos seuraava mahdollisesti tuleva raskaus on myös keskenmeno..Mulla tulee jo pelkästään vauvan näkemisestä rintoihin maidonherumisen tunne ja en oo imettäny vuoteen -.-''
Voimia sulle, tiedän tunteen. Mullakin lähipiirissä vauvoja ja raskaana olevia, ahdistaa kauheasti, kun oma kohtu on tyhjä...
 
Täällä kans haikeissa tunnelmissa. Eilen tuli kuluneeksi vuosi siitä, kun meidän pieni enkelipoika syntyi. :unsure: <3

Vieläkin ikävä ja suru ovat suuria. Eikä toisten vauvaonni auta yhtään, kun itse itkee aina kun menkat alkaa.:(
 

Yhteistyössä