Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Dpo10 ja HERRAJUMALA#APUA#ONKO TODELLISTA raskaustestissä HAAMU:love: En ikinä ole saanu edes haamujen esiäitiä mutta nyt pärähti ihan tihrustamatta haamu!
Edellisen plussa sain 4.10-16.Eli melkein meni se vuosi.
Olen ehkä turhankin toiveikas,mutta otan nyt ilon irti tilanteesta ja lähden ostamaan lisää testejä;)
 
Terolut asiantuntijat help!!! Lääkärin ohjeen mukaan pitäis alottaa kp17, mutta (rsfun) testit haamuili tossa puolen viikon tienoilla ja nyt jo ihan Blanco tyhjää.. olikohan se ovis jo vai ei.. limat vähentynyt ja lämmöt noussut 36,3 asteesta 36,6 asteeseen..

@N93 :love::love::love::love:
@heikura79 :love::love::love::love:
 
:)Kiitos onnitteluista.Nyt kun hetken olen kasannut itseäni niin ajattelin kertoa "reseptin" jolla meillä onnisti kkm:n jälkeen.Taisi olla yk 9 tai 10.
-Clomifen 2 tablettia kerran päivässä (otin illalla)
-Vehnänalkio öljy
-100mg D-vitamiinia kuurina ja sitten 50mg
-Greippimehu;)
-Ovulaation jälkeen 2x koti inseminaatio
-Foolihappo tuplana (siis paketin ohje x2)
-Lugesteron 100mg x2/pv ja jatkuu alkuraskauden

Huomautan että tässä kierrossa ovis + tuli jo kp10.Nyt siis menossa 3+3.
Onnea myös sinulle @N93:love:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Saako liittyä kuumeilijoihin mukaan? Meille piti toukokuinen 2018 tulla, mutta tänään juuri vuoto alkoi ja siinäpä se. Takana kkm 3/16, tyttö 1/17 ja nyt tosian km. Toinen olisi toiveissa ja yritystä heti kunhan vaan vuoto loppuu. Jospa tämä km buustaisi ovista normaaliin suuntaan jälleen.
 
N93
Kiitos viesteistä! Iloita ei pysty, enkä kenellekää uskalla vielä kertoa. Ei millään pysty uskomaan tätä, ja että kaikki menis tällä kertaa hyvin. Pakko vaan odotella ja mennä päivä kerrallaan. Mulla oli tässä kierrossa käytössä ekaa kertaa greippimehu ja vehnäalkioöljy. Lisäksi hankittiin lemmikki ja varattiin ulkomaanmatka. ja kävin vyöhyketerapissa. Tiiä sitte, oliko millään noista merkitystä. Välttämättä ei. Tää on noin tuurissaan koko touhu.
 
@Lallastiina No on kyllä tosi vahva tuo toinen :eek: Voiko luget vaikuttaa ovistesteihin, ei kai? Jos oletkin raskaana mutta ei näykään vielä testeissä?

@Miiiii pahoittelut keskenmenosta :cry: mutta tervetuloa joukkoon. Haluatko listalle?

Täällä dpo15. Ei vuotoa. Ei oikein kipujakaan. Toiveikkaana laitoin uudet valkoiset alushousut, silloin menkat aina alkaa :p mut ei auttanut nyt sekään.
 
No, nyt on parilla vessakäynnillä tullut vaaleanpunaista, eli taitaa olla huomenna kp1. Voipahan ainakin vihdoin lopettaa testailun.
Ehkä tuo toinen testimerkki on vaan jotenkin yliherkkä. Taidan siis pitäytyä noissa One Stepeissä. Eihän siitä oviksen bongailusta mitään tuu, jos nuo toiset testit antaa koko kierron tuollaista vahvaa viivaa...
 
@Fritang voisin liittyä listalle, katsotaan meneekö tiedot lähellekkään oikein.

Saisi loppua vuoto aika lyhyeen, ettei ainakaan kuukautisia pidempään kestä. :mad:
Sitten alkaa taas yk1, katsotaan kuinka monta niitä taas tulee. Kierrosta kun ei ole mitään hajua, heittelee miten sattuu sen jälkeen kun esikoinen syntyi. Koitin ovista tikutella ja niiden mukaan en ovuloinut kuin kerran tässä neljän kuukauden aikana. Tärppikierrossa luovutin koko tikuttamisen suhteen ja ovis oli tapahtunut, tosin myöhään kp 29-30. :cautious:

Miiiii | kohta 27| kkm 3/16, km 9/17 | 2. lapsi
 
Oon elänyt hiljaiseloa. Clomit ei toimineet. Letrozolien seurantaultrassa ei näkynyt mitään. Tehtiin suunnitelma siirtyä piikityahoitoihin ja nyt tänään ja eilen oon saanut haamulaisia. http://aijaa.com/F9qG5I

Pcos:n takia oon saanut haamuja ennenkin (tämänkin kierron alkupuolella), joten pelottaa onko tämä nyt sitä toivottua vai kiusaako kroppa taas. Varovaisesti toivon parasta, ennen viivat ei oo olleet yhtä tummia. Josko huomenna sais varmistuksen:love:

Onnea plussanneille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Onnea kaikille plussanneille!:love:

Täällä mennään taas piinoja, kp 24 ja mieli kehittää kaikkia mahdollisia oireita, vaikka yrittääkin toistaa itselleen, et plussan todennäköisyys on aika huono. o_O

En oo käynyt ostamassa edes testejä valmiiksi, ettei tulis houkutusta testata liian aikaisin..:LOL:
 
Onnea @heikura79 sulle myös!! <3

Vähän omaa napailua! Mun pitäs huomenna tehdä raskaustesti, että varmasti on kohtu nyt tyhjä ja sitten voikin aloittaa puheen miehen kanssa "entäs ne vauvat" koska emme ole virallisesti vielä päättäneet, että saako vauva nyt tulla vai ei..Mutta molemmilla on siis selkeästi vauva toiveissa, mutta ajankohta on hieman epäselvä. Aijon kyllä itse sanoa miehelle, että haluan ja heti. Tiedän että myös hän haluaa, mutta meillä on menneisyyden haamut edellisen raskausajan jäljiltä, että häntä hieman se hirvittää. Katsotaan :)
 
@Fritang minut saa siirtää plussanneisiin.En ole tuon digin jälkeen enää testannu.Vuoto ei ole alkanut ja oireita vaikka muille jakaa:)
On tämä fiilis kuitenki aika pelokas.Lokakuun 4 on ultra Terveystalolla.
Pitäkää peukkuja että kaikki on kunnossa.
Lähetän plussaonnea kaikille ja paketin tarrasukkia meille jotka vasta plussan saivat jotta kaverit pysyisi kyydissä(y)
 
Nyt tulee taas omaa napaa:

Täällä mennään kp 27 ja oon saanut pidätettyä itseni testaamasta.:LOL:
Oon yrittänyt iskostaa päähäni, että tämäkin kierto on nega, niin ei tulis niin suurta murhetta, mut taitaa olla turha toivo. :LOL:

Useamman päivän ollut menkkamaista kipua, vähän mielialat heitelleet; erityisesti ärsytystä ilmassa. Tänään huomasin, et oikealla puolella tuntuu alavatsassa painetta, ihan kuin siellä olisi jotain ylimääräistä. Erityisesti istuessa ja kumartuessa. o_O

Jospa sitä huomenna kävis ostamassa testin. Katsotaan sit maltanko odottaa alkuviikkoon. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis ja Fritang
@Tyttönen93 toivottavasti mies on samaa mieltä! (y)

@Lintunen85 kuulostaa lupaavalta, testiä kehiin vaan! :D

Tunnen yhden itseni ikäisen tyypin jonka elämä on vähän, noh, epävakaata, ottaa eläimiä jatkuvasti ja luopuu niistä samaa tahtia, vaihtaa jatkuvasti miestä, asuntoa... Ei ole mitään koulutusta tai töitä. Ja nyt tä on raskaana, LA suunnilleen sama kuin omassa keskenmenneessä. Ei saisi ajatella ansaitsevansa lapsen enemmän kuin joku toinen, mut... huoh. :poop::poop::poop::poop:
 

Yhteistyössä