Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@Miiiii jotkut varailee alkuraskauden uä-aikaa jo 6+ -viikolle :) mut sitä aikasemmin ei kyllä sykkeet näy.

Mulla ei näkynyt sykkeitä ekassa joka oli 6+0, tosin en tiedä olisko muutenkaan näkynyt ollenkaan. Kesken kun meni joka tapauksessa.
 
@Santso Juuri sen takia haluankin pelata varman päälle, ettei jää epätietoisuutta. Tokihan alkio voi olla aina nuorempi, mutta tällä kertaa ei kovin paljon nuorempi voi olla kun ovis saatu kiinni. Tai niin ainakin luulisin ettei voi olla.
 
Omaa napaa sipulinkatkuiselta sairastuvalta (jep, nukun sipulit sukissa, pakko saada flunssa pois viikonlopuksi). Pojalla alkaa jo onneks tauti helpottamaan, päästiin porukalla kauppaan ja anoppilaankin tänään ja huomenna olis jo tarkoitus kerhoilemaankin.

Päivällä oli joku outo virtapiikki, pesin vähän ikkunoita ja höydyttelin sohvat ja verhot viikonloppua ajatellen. Illemmalla sohvalla makoillessa tuli outo fiilis. Jotenkin hirmu levollinen ja että mä nautin elämästä. Samassa alkoi mahaa kutittamaan ja nipistelemään. Nauratti hieman, koska tuntu samalta, kun esikoista odottelin niin ne ekat liikkeet. Miehelle tokasin vaan sanoo että mikähän tuoki oli ku kutitti tolleen.

Äsken sitten kävin vessassa ja huomasin pari pientä ruskeaa tuhrua. Hetkinen. Puhelimesta kalenteri auki ja päiviä laskemaan, dpo6, voiskohan olla, että kiinnittyminen olisi tapahtunut :rolleyes: seurataan tilannetta...
 
@Miiiii voi ihanaa! Nyt täällä on kaikki sormet ja varpaat ristissä että pieni kasvaa ja pysyy terveenä, ja äiti tietysti myös :)

On-valitusvirsi: Mä en jaksa enää kuvitella itselleni mitään oireita. Tiedän niin hyvin kuinka helposti saan kuviteltua itselleni maailman jokaisen henkisen ja fyysisen raskausoireen. :D Alkukesästä olin raskautumisesta aivan satavarma!... siihen asti että kuukautiset alkoivat. Nyt en uskalla enää luottaa omiin plasebo-oire-kykyihini.

Ovis tosin tais mennä tässä arkena jo. Puoliso kotiutuu vasta huomenna joskus illalla! Ei muuta kuin seuraavaa kiertoa odotellessa, ei auta kuin nauraa tälle touhulle :D
 
Viikonlopun synttäreistä selvitty kunnialla läpi! Onneksi ei tarvinnut kauheasti edes panostaa kun kaikki otettiin valmiina :LOL: flunssatauti painaa vieläkin päälle. Tänään alkoi menkkamaiset vellomiset alavatsassa ja rusehtavaa valkkaria pariin otteeseen näkynyt. Turvottaa, turvottaa ja turvottaa. Nuhanenästä huolimatta jotkut hajut kuvottavat oikeasti :sick: Tänään kp 25/28? Dpo 10. Perhanan pitkiä päiviä.
 
@Fritang ja siis kyseessä on vielä sellainen haju, johon olen tottunut/ollut koko kesän melkein jokapäivä tekemisissä. yleensä ei tule kauheesti tuohon hajuun reagoitua mutta nyt yökötti.. viime raskaudessa (joka meni kesken, onnistuneessa raskaudessa ei ollut oireita mitään) en pystynyt kävelemään cittarin kalatiskin ohitse kun oksetti kalan haju:sick:
 
No heipähei, täällä pari päivää näyttänyt testit haaleaa haamua, tänään kyllä jo niin selkeä (aamulla sekä päivällä), että ei jäänyt epäselväksi, että tärppi on käynyt! Täällä jännään vielä kyllä lauantaille, milloin vuodon pitäisi alkaa, mutta nyt näyttää hyvältä <3

Mikäli ei ole vuoto maanantaiaamuun mennessä alkanut niin varaan jo heti aikaa hcg mittaukseen. Jännittää, pelottaa, uskomatonta jne jne!!!!
 
No nyt mä olen vielä enemmän kysymysmerkkinä ku aamupäivällä. Ovistestiin pärähti selkeä plussa ja limat viittaa kans siihen että ovis olis joko tulossa tai nyt just alkamassa. Ei ihme jos raskaustestit näyttää negaa... (n)o_O pitäsköhän talletella tänään :rolleyes:
 

Yhteistyössä