Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@heikura79 Mä oon diagnosoinu meille ton saman jutun, mä helposti lyön hanskat tiskiin heti ovisplussan jälkeen.. Nyt meinaan kellistää tota kakslahkeista vielä monta päivää plussan jälkeenkin!

Täällä odotellaan ihan muutaman päivän sisään ovista, limat alkoi eilen, vaikka testi vielä haamuileenkin, mutta tosiaan pari päivää ja sitten pitäis kunnon viivat olla. Kumpa juhannuksessa olisi sitä kuuluisaa taikaa :love::love:
 
Saanko liittyä mukaan joukkoon "iloiseen"..
Minulla kaksi lasta ennestään 6/14 ja 3/16. Esikoista ennen kolme keskenmenoa, ja yksi KU. Nyt on kolmas ollut tilauksessa reilu puoli vuotta, mutta aikaiseksi on saatu vain yksi kemiallinen. Ongelmana tällä hetkellä luteaalivaihe joka ilmeisesti imetyksen takia on vaan 8päivää. Turhauttaa, kun imetän enää 2-3krt päivässä, ja nämä kerrat on aamu, päivä ja ilta, ja silti kierto ottaa nokkiinsa. Lisäksi kuopuksen syntymän jälkeen minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, mikä antaa vielä oman lisänsä tähän kaikkeen.
Nyt aloitin vehnänalkioöljykapselit, katsotaan olisiko niistä apuja luteaalivaiheeseen. Alusta asti mennyt myös mammavitskuja 2tabl/pvä..
 
Mä en osaa päättää onko tunnelma "luovuttanut" vai "rauhallinen". Kp3. Tänään aloitin Letrozolit joita syön nyt kp3-kp7, sitten on seurantaultra ja katsotaan tapahtuiko jotain stimuloitumista. Jospa vähän boostaisi omaa hormonitoimintaa ja saatais jotain aikaan. Miehen tuotoskin tutkittiin, ihan kaikki vastaukset ei ole siitä vielä valmiit mutta alustavasti vaikuttaa ettei siinä(kään) ole isompaa vikaa. Eli selittämätön/mun huono limakalvo tai hormonitoiminta. :rolleyes:

Olipa kuulkaa tänään tipalla, ettei törmätty privaattilapsettomuusklinikan aulassa tuttuun. Vedin miehen nurkan taakse piiloon. Ei sellainen tuttu jonka kanssa todellakaan haluaisi näitä asioita jakaa! :ninja:
 
Täällä myös ovispäivät ihan käsillä. Jännittää vaan kamalasti, en tiedä miten mahtais päänuppi kestää jos plussan sais ja alkais taas vuotaa. Vaikka tässä kovin työstetään vauvaa , yritän keskittyä kaikkeen muuhun...loppukierrossa tuskin uskallan hengittää :)
 
@Kikkakolmas tervetuloa!

Täällä dpo7 ekaa tm:n jälkeistä yrityskiertoa. Tein huvikseni ovistestin, ja tuli melkein tasavahvat viivat. Mutta ei kai se mitään meinaa... Mulla on kauhee kasa halpisraskaustestejä kaapissa, mutta ei viitsi vielä aloittaa testausta. Plussakierrossa ne alkoi näyttää hailun hailua haamua vasta dpo12.
 
Onpa täällä monella sopivasti talletukset juhannukseksi:) toivotaan, että yöttömässä yössä on taikaa kerrakseen :love:

Omaa napaa: noin viikko oviksesta ja tänä aamuna sängystä noustessa niin kamala repäisykipu, että tipahdin sänkyyn takaisin. Tissit myös jumalattoman kipeät. Ehken tuolla jotain tapahtuu?
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Mullakin limat alkaa paria päivää ennen, ja loppuu sit ovista seuraavana päivänä. Tunnistan oviksen kun on niin kivulias, tikuttelen silti useimmiten :D. Meillä haastavan tästä prokjektista tekee reissutöissä oleva mies, joka kotona vain la-su. Jos ovis ei osu viikonloppuun tai ma-ti, niin mahkut on aika huonot. Juhannuksena sai esikko aikansa, eli juhannuksessa on taikaa, mutta mun ovis pitäisi olla vasta reilun viikon päästä. Tiedä sitten miten nämä vehnänalkioöljy tabletit nyt sekoittaa tätä hommaa..

Hyvää juhannusta kaikille, ja paljon peitonheilutteluja että pysytään lämpimänä tässä suomen kesäsäässä :D. Ja plussaisia tuulia kaikille jotka sitä Digiä tai muuta testiä testaavat viikonloppuna :)
 
  • Tykkää
Reactions: Airi3
Hyvää juhannusta kaikille:)
Täällä dpo5 menossa.Kamala päänsärky ja väsy.Luget aloitin tiistaina ja sillon tämä unitauti alko:sleep:
Muita oireita ei onneksi ole tullu,mutta onhan tylsää kun kokoajan väsyttää.Mulla siis eka luge kuuri menossa.
 
Hauskaa jussia kaikille!

En mä sitten kuitenkaan malttanut olla testaamatta :whistle:. Negojahan ne sekä eilen että tänään, eikä eilen ovistestikään enää näyttänyt kuin hailua. Mulla on niistä One Stepin halpiksista kahta eri versiota, kapeampaa ja leveämpää. Hetken jo luulin tänään näkeväni jotain siinä kapeammassa, mutta lopulta tulin siihen tulokseen, että siinä on joku painauma, ja muutenkin se oli liian lähellä kontrolliviivaa.
 
Onko kellään kokemusta kortisonilääkkeestä ja sen mahdollisesta vaikutuksesta raskautumiseen? Joudun syömään Prednisolon kuurin allergian takia, ja juuri oli ovis niin mietityttää voiko se estää raskauden? Kokemuksia?
 
Onko kellään kokemusta kortisonilääkkeestä ja sen mahdollisesta vaikutuksesta raskautumiseen? Joudun syömään Prednisolon kuurin allergian takia, ja juuri oli ovis niin mietityttää voiko se estää raskauden? Kokemuksia?
No kortisoniahan käytetään esim vahvistamaan vauvan keuhkoja ennenaikaisuuden varalta joten ei kortisoni ole vaarallista. Oon itse joutunut nokkosrokkoon syömään samaa kuuria kuin sinä, sekä yritysaikana että alkuraskaudesta ja imetys aikana
 
No kortisoniahan käytetään esim vahvistamaan vauvan keuhkoja ennenaikaisuuden varalta joten ei kortisoni ole vaarallista. Oon itse joutunut nokkosrokkoon syömään samaa kuuria kuin sinä, sekä yritysaikana että alkuraskaudesta ja imetys aikana
Kiva kuulla, luin myös jostain että hedelmöityshoidoissa käytetään kortisonia estämään kehoa hylkimästä alkiota, eli uskaltaudun syömään kun pakko on...
 
o_ONo nyt menee mielenkiintoseks..tänään dpo8 tein huvikseni ovistestin (huomenna posti tuo r.testejä) ja siihen pamahti tumma viiva!
Juu,tiedän että ovistesti voi näyttää mitä sattuu tässävaiheessa kiertoa.
Eilen närästi..vaiva josta EN koskaan kärsi.Kävin postilaatikolla pyörällä hiekkatietä pitkin ja rinnat ei tykänny kyydistä:D
Tässä illalla tuntu pistävää kipua alamahalla..
Kyllä nyt on pitkä aika odottavalla kun posti tulee tänne korpeen vasta iltapäivällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Olen tuhlannut himona testejä monta päivää :oops:. No eipä tarvinnut tänään testata, koska lämpö oli selvästi laskenut ja pyyhkiessä tuli vähän rusehtavaa paperiin :poop:. Taitaa muuttua dpo13 -> kp1, tai jos ei tänään, niin huomenna. Olishan se ollutkin liian helppoa saada tärppi heti ekasta yrityksestä. Toivottavasti ens kierto ei enää olisi näin pitkä. Nyt kesällä en aio mittailla lämpöjä, kun lomalla päivärytmit vaihtelee niin, mutta tikutan kyllä ovista.

@heikura79 Mullakin näytti ovistesti aika tummia viivoja välillä. Toivottavasti sulla niihin olis "hyvä syy" (y)!
 
Letrojen vasteultrassa kaikki hyvin, limakalvokin mittavat 7,6mm (ollut mulla aiemmissa kierroissa ongelma, ehkäpä kaavinnan jäljiltä) ja ovulaatio lähipäivinä. Tällä kierto, kaksi, sitten inssiä jos ei näin onnistu.

Pahoittelut negasta @Airi3! @heikura79, nyt on jännät paikat sulla! Toivotaan parasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
Mites juhannuksena testailijat, vieläkö joku pimittää testaamista :D.

Vitsi että mua ärsyttää, tänään varmasti dpo-1 sellaiset limat, ja menkkajomotukset että aivan varmana huomenna ovis, ja mies tietenkin tulee vasta pe iltana kotiin..
Mua ottaa älyttömästi hermoon jos ei pääse hyödyntämään kiertoa, taas pitkä kuukausi seuraavaan mahdollisuuteen... Vehnänalkioöljy kapseleita syönyt tämän kierron, ja jos huomenna on ovis, niin kolme päivää normaalia aiemmin olisi, eli kai nämä jotain auttaa, jos kierto vaan pysyy samana...
 

Yhteistyössä