**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Höh! No pitää vissiin itekin manata oikeasti. Ei mitään "vielä tässä kerkiää" vaan: Perhana! vois ne menkat jo alkaa!! :D Josko tuolla lähtis tulemaan..

Ei vaan, täytyy harkita sitten venymiseen hoitona terolut kuuri. Näin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Kiitos! :)
No ei nyt niin hyvinkään (tuo kierto ole kohdillaan), mutta jospa tärppäis yhtä helposti kuin tuo eka yritys.. Mutta tosiaan gynellä sanoi, että ainakaan edellisissä menkoissa jotka oli, niin ei oo irrronnu koko munasolua.. No jospa se nyt irtois, kun nyt vasta uudelleen taas aloitettiin yrittäminen! :)
 
Pippuri85 Hyvähän se on tietää, vaikka pahaa tekeekin! Ymmärrän kyllä tuon naisellisuuspuolen, jotenkin musta tuntuu että ylipäänsä nämä keskenmenot syö tuota naisellisuutta.

Tervetuloa myös uusille, vaikka soisinkin, ettei tänne tarvitsisi enää uusien joutua. Ja edellisetkin joutaisi pois täältä :)

Sivuten tuota vahinkoraskaus-keskustelua. Mä olen ajatellut, kuinka epäreilua se on, että kaikenmaailman narkkarit ja alkoholistit saa lapsia tuon tuosta, mutta toisille se voi olla näin vaikeaa. Olen ihan lähipiirissä seurannut tilannetta, jossa lastensuojelukin on mukana. Harmittaa sen pienen viattoman lapsen puolesta, joka elää aika kyseenalaisissa oloissa, mietityttää mitä hänestä kasvaa. Lisäksi olen joutunut työni puolesta todistamaan, minkälaisiin perheisiin lapsia syntyy.

Täällä vähän ristiriitaiset tunnelmat muutenkin. Välillä käy kauhea ikävä sitä raskaanaoloa, tuntuu niin kaukaiselta asialta, toisaalta mietin, kuinka paljon pelkoa tämä taas tuo seuraavaan raskauteen. On se kumma, ettei mun sisälläni lapset kasva. Joo, tiedetään, mulla on jo kaksi lasta, mutta mun keskenmenoprosentti olisi tällä hetkellä 60%. Ei se kauheasti toivoa tuo.

Samalla pelkään niitä verikokeiden tuloksia. Mulla on sellainen tunne, ettei niissä mitään ole. Olisi toki kiva saada joku syy tai selitys, mutta toisaalta pelkään juuri sitä, että minussa on joku vika, joka tämän kaiken on aiheuttanut. Kai nämä on vähän tyhmiä ajatuksia, mutta silti...

Toisaalta yritän keskittyä muihin asioihin myös. Eilen kävin sellaisessa kahvakuulatreenissä, että joka paikka on tänään kipänä. Ihan kiva tunne, kun on päässyt liikkeelle. Tänään muuten raskaustesti näytti jo negaa (11pv km:n alkamisesta) ja ihan minimaalista vuotoa vielä on välillä, toivottavasti ei mikään älyttömän pitkä kierto tulisi. Kun pääsisi sinne ensimmäiseen normaalikiertoon, niin voisi alkaa konkreettisemmin haaveilemaan taas siitä raskautumisesta.
 
Hei!

Plussasin 9kk:n yrityksen jälkeen, mutta sepä ei jatkunut, kesken meni. Joten uutta olisi yrittäminen.

Olisi kysyttävää, miten teillä tuo normikierto on lähtenyt liikkeelle? HCG on jo nollilla ja tätiä tässä veikkaan, mutta kun en tiedä onko täti vai eikö. Kovin niukkaa vuotoa. Ensin oli maanantaina, loppui sitten ja taas tänään. Olisi kiva päästä jotenkin jyvälle missä kierto menee, niin tietäisi omia hommiaan samaan suuntaan ;)
 
Aika paljon on tosta kierron pituudesta km:n jälkeen kirjoteltu pari sivua taaksepäin. Mulla alkoi menkat kp 32. Km:n vuoto oli aika niukkaa ekojen päivien jälkeen ja välillä loppui päiväksi ja alkoi uudelleen tiputella. Kokonaisuudessaa kesti 2,5 viikkoa.
Pahoittelut km:stä Esteri1 :/

Täällä kp2 menossa, näyttäis olevan ihan normimenkat nämä km:n jälkeiset, ei sen runsaammat tai kivuliaat. Onneks..

Onko Dorian testannut uusiks?
 
Pahoittelut Esteri1 :'( Paljon onnea tulevaan yritykseen!
Minulla vuoto alkoi kp31 keskemenon jälkeen, ja oli myös tosi epämääräistä, välillä vuosi ja välillä ei. Sitä seuraavat kaksi kiertoa olivat normaalimmat...vuoto oli ehkä hieman normaalista poikkeavaa, jotenkin kirkkaampaa.. :confused:

eltsu en oo uskaltanut testata!! nyt on siis kp30/26(28) ja normaalisti se olisi ihan selvä juttu, kuukautiset ei koskaan myöhässä, mutta jotenkin km jälkeen kaikki on ollut vähän epämääräistä... Mua vain ihan suoraan pelottaa. Toisaalta että on negatiivinen ja toisaalta kun ajattelenkin, että olisin taas raskaana, muisto keskenmenon kauheudesta pärähtää päähän koko komeudessaan ja alan saman tien itkemään pelosta että se tapahtuu uudestaan. Että siis ihan sekaisin koko nainen. Illalla otan testi-härkää sarvista, jos ei mitään vuotoa tässä päivän aikana ilmaannu. Menkkamaiset kivut vaivaa edelleen, viimeksi ei ollut mitään sellaista.
 
Hyvää perjantaita!!

Esterille pahoittelut ja tervetuloa joukkoon =)

...Elän toivossa että mulla alkais kohta menkat, jotenki on kokoajan semmonen olo että jotaki tullee mutta on tällä hetkellä tosi runsasta valkovuotoa. Voisko se olla merkki että kohta tulis koko kohdun sisältö? :D toivossa on hyvä elää.. ei tarttis teroja alottaa mutta joka tapauksessa jos ei täti puolukka tuu kylään niin maanantaina alan houkutteleen sitä teroilla. Jotenki muutenki juilii tuota alavatsaa, ja enemmän vasemmalta ku oikealta. Ja kuitenki ku km:n vuoto loppu 5viikkoa sitte niin ois ihan kiva jos sitä tavaraa tulis ihan kohtuudella että ei kovin kerkiäis limakalvot paksuuntua..
 
Viimeksi muokattu:
Niin tosta kierron tasaantumisesta KM:n jälkeen. Itelle kovin sanottiin että seuraavat kuukautiset keskenmenon jälkeen voi olla runsaammat ja kivuliaammat kuin tavallisesti. Sitten kun ne tuli, 30päivän jälkeen tapahtuneesta, ei tietoakaan kivuista tai runsaudesta. Itseasiassa ihmeen olemattomat olivat. Siinä kuukaudessa en havainnut testeillä minkäänlaista ovulaatiokaan.

Siinä toisessa kierrossa keskenmenon jälkeen havaitsin selkeän ovulaatiopäivän, mutta en raskautunut. Ja nyt menossa 3 kierto sekä KP 4 vuodan edelleen kun hanasta. Kauheita paloja vaan lotisee alas ränniä ja rättiä saa vaihtaa ihan jatkuvaan. Värjäsin myös viime yönä pirteen punaseks lakanat.Tuo äijä sen huomas ja sanos mul et mitä jos pysysin omalla puolellani ja kääns kylkee .. :D Oon tosiaan tehny täs monta kertaa raskaustestiä eli ei liene mikään keskenmeno.

Nomutta ajattelen et jos sit nyt tulis tänne maha-asukki kun kerran kierto on tasautunut. Meinaan ennen pillereitä mulla oli aina ihan järjettömän runsaat menkat. Pillerit tosiaan lopetin sillon Toukokuussa ja heti raskauduin. Mäkin olin toiveikas sen suhteen, että jos se niin helposti sillon kävi niin miksei nytkin. Näin parin kierron yrityksen jälkeen voin todeta että kävi vain munkki :D

Emeli-

P.S. Älkää peljätkö mun rekkamiehen puheita, puolustaudun olevani miesvaltasella alalla jolla hienovarasuudella ei voita mitään :D
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on kans välillä ikävä raskaanaoloa.
Keskiviikkona ei tullut vuotoa ja eilen tuli pyyhkiessä vain hyvin hyvin vähän. Tänään ei ole ollut vuotoa, mutta selkä on kipeä, kuten kuukautisten alkaessa.
Kovasti odottelen kuukautisia. Ensi viikon keskiviikkona kipitän labraan verikokeeseen.
Hemppa oli 98 pikatestissä kun kävin viimeviikon ke arvausasemalla ja tällä viikolla kuulema 94 kun tuli tekstiviesti. Ja viestissä vielä luki, että on nousussa :D
Laitan neuvolaan viestiä ja näin saan tietää paljon hemppa on ollut viime viikolla. kävin siis verikokeessa ja pikatestissä.
Pää ei ainakaan enää ole niin kipeä ja ei enää niin pyörrytä. Ainoastaan reidet eivät meinaa vielä kestää kävelyä.
 
Kertokaas kokeneemmat. Sain reseptit teroihin ja clomiin. Olen aloittanut terot jotta saisin kierron käyntiin keskenmenon jälkeen. Ohjeen mukaan aloitan kp 16 josta jatkan teroja 14 päivää. Nyt tietysti oli joku muu kp kun 16 aloittaessani kuurin mutta jatkanko kuitenkin sen 14 päivää? Alkaako kuukautiset sen jälkeen ja kuinka pian?

Entä sitten seuraavassa kierrossa kun aloitan clomit myös. Olen täältä lukenut terolutien voivan jättää ovulaation pois, entä jos käytän niitä yhdessä clomien kanssa? Ohjeena minulla on clomit alkaen 3. kiertopäivä 5 päivän ajan ja tosiaan terolut alkaen kp 16. Lisäksi lääkäri kehoitti tehdä ovulaatiotestejä jotta selviäisi lähteekö muna irtoamaan :) minua hämmentää kun moni sanoo eka tikuttavan oviksen ja vasta sitten aloittavan terot mutta entä jos on clomitkin mukana? Ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa? Epäselkeetä :D
 
Lauantai 24.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 19/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 19/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 10/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 18/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 30/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 15/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 5/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 12/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 19/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 4/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 35/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 40/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 20/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 8/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 9/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 26/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 23/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 12/28-35

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

kukkurukuu dpo 3


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Dorian
sapu
Esteri1


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Kaikille uusille pahoittelut km:n johdosta ja tervetuloa tähän kannustavaan joukkoon! :hug: En nyt muista kaikkien nimimerkkejä..liikaa uusia joutunut tänne kyllä viime viikkoina. :(

PiipaKaalle onnittelut plussasta! :heart:

Oon käyny lukeen täällä päivittäin, mutta en jostain syystä jaksa kirjoittaa mitään. Tuntuu ettei mulla ole mitään järkevää sanottavaa..Monella ollu vaikeita juttuja mietinnässä. Haleja vaan kaikille ja tsemppiä, olipa tilanne mikä tahansa! :hug:

Itse oon nyt tässä kierrossa tikutellut vaihteeksi ovista...Kp 11 tänään ja hieman vahvempi viiva jo nähtävissä. Eiköhän se plussa pärähdä sieltä kp 13-15. Mua on ruvennu pännimään et miksen tuu raskaaksi vaikka kierto on suht säännöllinen, ovisplussankin saan ja oireiden perusteella se vieläpä tapahtuu..Miks ne menkat sieltä tulee kierrosta toiseen!? Viimeisimmästä plussasta on 10 kuukautta! Tosin siinä välissä oli se skopia et kai silläkin jotain vaikutusta on ollu. Pakko ois varata aika yksityiselle gynelle tarkastukseen..ei tästä mitään tuu näköjään. Keskenmenot mä jotenkin oon aina kestäny ja järkeilly päässäni miks niin on käynyt..mutta et raskaaksitulokin on näin vaikeeta, sitä en nyt tunnu enää kestävän. :'( Nyt parikin teistä on puhunut noista teroluteista ja clomeista..Mulla kierto on siis säännöllinen ja oviskin mitä luultavimmin tapahtuu niin ei taitas niistäkään olla mulle hyötyä. Mut kävis nyt gynellä tarkistamassa paikat ja etenkin nuo munasarjat et onko taas jotain ylimääräistä siellä. :(

Melkoinen alavireisyys siis täälläkin valloillaan..
 
MiNalo mee ihmeessä gynelle, saat mielen rauhan =) ei se ainakaan varmasti pahitteeksi ole.. Jos mieltä joku askarruttaa.

Oon niin varma että menkat on lähellä, tai niin varma ku siihen kovasti uskoa voi nimittäin hormoonit!!! Voi jee, onneksi mies on vasta tulossa kotia niin ei nähny mun murentumista mutta joo, itku tuli ja asiasta mikä sijottu vasta 10 vuoden päähän :O joten täti puolukka, i'm ready!! Antaa tulla vaan, en jaksa olla näin alakuloinen montaa päivää ja itkiä millon mitäki asiaa.
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut, että tänne jouduitte!
Onnea plussanneille!
Syvät osanotot uuteen kiertoon joutuneille!

VanillaLady Mä muistelin, että teroluuteista on kirjotettu, että niissä on väärät ohjeet. Ne pitäis alottaa pari päivää OVULAATION jälkeen, ei 16päivää menkoista... Jos sä ovuloit 14.päivänä menkoista, niin sitten ota 16.kiertopäivänä, mutta muuten otat vasta ovuloinnin jälkeen.
JA ovis selviää tikuttamalla. Kun ovistesti saa vahvimmat viivat (eli LH-hormoonia [mitä sit onkaan] on eniten kropassa), niin 1-2päivää myöhemmin tapahtuu ovulaatio. Eli perjaatteessa n. 4päivää ovulaatiotestin vahvimmista viivoista voi alottaa terot...
Mutta koska en oo lääkäri, älä kuuntele mua. Eikös clomien pitäis kypsyttää munasolut ja limakalvot ja terojen lisätä keltarauhastuotantoo tai jotain?

En tie mikä mun kropalla on, mutta lämmöt nousi vasta TÄNÄÄN!! Eli nyt on siis dpo 0. Mä aattelin, että se oli aikasemmin, kun kaikki oireet viittas siihen, mutta eilen alko vasta oikein KUNNON limailut ja napukka aukes, että... Ja tietysti just eilen mies ei suostunu hommaileen ja tänään ei ehdi. Alan vissiin taas sekoomaan, mutta mä suutuin...
Itse oon miettiny sitä gynellä käyntiä yksityisellä ja vakavasti... Jos en pääse jutteleen jollekulle, joka rauhottelee mun mielen, mun mies on kohta sidottuna seinälle roikkuun, kiinnitettynä johonkin lypsykoneeseen ja meillä on purkitettuna kamat jääkaapissa, että voin sit käyttää niitä aina kun tekee meili työntää jotain "tonne". Ei tarvi sit mökötellä miehelle, kun saa aina "sitä" kun sitä tarvii.
MiNalo mene... Ennen kun on liian myöhästä.. Vaikka sit sen oman pääkopan takia.. :)
 
Kyllä se vaan niin taitaa olla että meikäläinen ei ovuloi tässä kierrossa... :( Nyt jo kp 18, eikä oo ollu mitään ovistuntemuksia ja niinä kertoina mitä oon tikuttanut, niin vain haaleeta viivaa on tullut... :( Tämä se vasta jos mikä naisellisuutta syö... :ashamed: :'( Dieettikin on menny päin persettä... Mä en käsitä mikä siinäkin on nyt niin vaikeaa vaikka senkin noudattamiseen olis TODELLA hyvä syy! :headwall: :mad:
 
Mahan turvotuksen syy selvisi rusehtava vuoto alkoi joten eiköhän hanat aukea kohta kunnolla. Olipas normaalipituinen kierto jos tänään olisi kp1 niin kiero jäi 29päivän mittaiseksi. Toinen hyvinhyvin epätodennäköinen syy on että parin päivän takaisin vasemman puolen juilinnat oli myöhäinen ovis ja nyt kiinnittymisvuoto mutta sitä en usko edes itse. Toisaalta hyvillä mielin uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen. Yllättävän positiivinen fiilis kaikesta huolimatta, eihän tää murehtimalla mikskään muutu =)
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo ja [Bkukkurukuu[/B] gynelle vaan nyt aikaa varaamaan. Mäkin varasin meille, siis mulle ja miehelle yhteisen ajan syyskuulle. Aika on lapsettomuusklinikalle, vaikka ei me mun mielestä ihan vielä sinne kuuluta. Mutta jos sieltä sais just jotain mieltä vahvistavaa palautetta ja mies varsinkin tarvitsee vakuutteluja, että kaikki on toivottavsti kunnossa.

Muakaan ei keskenmeno enää niin sureta, mutta se, että se raskaus ei vaan ala kierrosta, jossa ollaan harrastettu seksiä otollisina päivinä, pännii ja masentaa. Mutta kyllä se joku päivä on tärpättävä.

Tuntuu, että raskaana olevia naisia on hirveesti liikkeellä. Huomaan, että käännän katseeni aika nopeasti pois heistä.
 
"Tuntuu, että raskaana olevia naisia on hirveesti liikkeellä. Huomaan, että käännän katseeni aika nopeasti pois heistä." <-- Ihan sama! Tunuu että jokapaikassa vaan näkee raskausmahoja!!! Toisilla ne vaan lapset pysyy sisällä.. :( Ja no hyvä, että pysyykin, mutta miks ei voinu myös itsellä.. :'(
 
Vuoto loppui kokonaan keskiviikkona ja tänään uskalsin mennä uimahalliin.
Nyt alkaa dietti ja toivottavasti painon pudotus auttaisi raskaaksi tulemisessa.

Rintoja on tänään särkenyt ja samoin mahaa ja selkää.
Keskiviikkona menen labraan, että saan tietää tuloksen vielä perjantaina.

Mä vielä katselen ihaillen raskaana olevien masuja. Ne on niin kauniita.
 
miss_piggy
Kertokaas kokeneemmat. Sain reseptit teroihin ja clomiin. Olen aloittanut terot jotta saisin kierron käyntiin keskenmenon jälkeen. Ohjeen mukaan aloitan kp 16 josta jatkan teroja 14 päivää. Nyt tietysti oli joku muu kp kun 16 aloittaessani kuurin mutta jatkanko kuitenkin sen 14 päivää? Alkaako kuukautiset sen jälkeen ja kuinka pian?

Entä sitten seuraavassa kierrossa kun aloitan clomit myös. Olen täältä lukenut terolutien voivan jättää ovulaation pois, entä jos käytän niitä yhdessä clomien kanssa? Ohjeena minulla on clomit alkaen 3. kiertopäivä 5 päivän ajan ja tosiaan terolut alkaen kp 16. Lisäksi lääkäri kehoitti tehdä ovulaatiotestejä jotta selviäisi lähteekö muna irtoamaan :) minua hämmentää kun moni sanoo eka tikuttavan oviksen ja vasta sitten aloittavan terot mutta entä jos on clomitkin mukana? Ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa? Epäselkeetä :D
Syö nyt vaan ihan normaalisti ne terot, ja jatka se kuuri loppuun, eli ilmeisesti syöt niitä nyt 14 päivää? Sitten odottelet että menkat alkaa, ja aloitat clomit joko kiertopäivänä 3 tai 5 riippuen miten sua on opastettu. Oviksen pitäis tulla silloin joskus kp 16.
Juu, terot pitäis ottaa oviksen jälkeen, mutta JOS käytössä on myös clomit, niin ei mitään merkitystä, sillä clomit saa aikaan oviksen.

Tällä metodilla meillä alkoi tämä raskaus :)

piggy ja 16+2
 
Kiitos miss_piggy, tiesin että sinuun voi luottaa :D nimenomaan tämän halusinkin varmistaa että clomit saa ovulaation aikaan joka tapauksessa. Näillä mennään :)

Silvia Logo. Terolut on keltarauhashormoni joka määrättiin mulle tasoittamaan pitkää kiertoa. Paksuntaa ilmeisesti myös kohdun limakalvoa vastaanottamaan hedelmöittyneen munasolun. Clomifen taas kypsyttää munasolun jos ovuloimisessa on ongelmia.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy

Yhteistyössä