**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Helhou :)

Uusia taasen, voi, voi :(
Koikoi toivotaan, ettei sun tarttis tänne tulla vaan vaavi löytyisikin jonkun ihmeen kaupalla ihan oikeasta paikasta :) Jos kuitenkin niinkurjasti käy, että tänne joudutkin, niin ei muuta kuin lämpimästi tervetuloa :hug:

Kaarina80 TErvetuloa sinullekkin ja pahoittelut tänne joutumisesta :hug: Vuodon aikana, jos seksiä tekee mieli, niin kannattaa kumien kanssa ajella jotta ei tule tulehduksia :)

Sapu pahoittelut sinullekkin, että tänne jouduit, mutta avosylin otetaan kaikki sut tänne mukaan :hug:

Rosuliina Ihan hyvä, että menet gynelle. Ehkä sieltä tulee tullessa jotain vinkkejä ja kikkakolmosia :)

).( Plääh, tää mun siarastumiseni vei kaikki raskausoireet tullessaan ja niitä ei oo. Ainoastaan yskä, mutta sitä ei lasketa varmankaan :D Tätiä oottelen siis ja uskoisin sen kurvailevan tässä viikon aikana.
 
Huomenta, täällä nippailut jatkuu ynnä muut ns. oireet joita eilen jo luettelin. Mutta hyvä asiahan on se ettei menkkoja ole vielä näkynyt, antaa lisätoivoa enemmän :) Tänään vapaapäivä ja meinasin että jos illalla kurvaisi apteekin kautta hakemaan muutaman testin ja testaisi tällä viikolla, jos ei ne mnekat ala.

Sanna-M kp 25/?
 
Rosuliina Mä mielenkiinnolla jään tänne oottelemaan että mitä ne siellä saa aikaiseksi, jännää! Mä en tiedä toivonko mä, että jotain löytyy vai että ei löydy, toivon vaan, että siitä on apua ja pääset seilaamaan tyynnemmillä vesillä ens raskauden kanssa. :) Sitä mä itse asiassa toivon meille kaikille.

kaarina80 pahoitteluni tänne joutumisesta mutta silti lämpimästi tervetuloa. Täällä päin ohjeena on ollut, että vuodon aikana ei saisi harrastella mitään, ei edes kumilla. Nää ohjeet on selvästi maakohtaisia. :-D Kaavinnassa, oli vuotoa tahi ei, ei saanut olla minkään maan äksöniä kahteen viikkoon mutta lääkkeellinenhä/spontaani keskenmeno on silleen lempeämpi ropalle, joten siinä täällä suositellaan tosiaan sitä vuodon tyrehtymistä ennen lakanoiden laulattamista. Varmaan näissäkin saa käyttää omaa järkeilyä eikä se ole kaikille sama. :)

Jetta Aaaargh, ne "ekat" menkat keskenmenon jälkeen... Huhhahhei, tuoreessa muistissa se piinaava odotus! Itselläni siihen meni 42 päivää, paaaaljon etukäteiskiusoittelukramppeja sun muuta, tsemppiä! Itse jouduin täällä siitä valittamaan kovaan ääneen kunnes menkat tajusivat ja alkoivat saman päivän aikana. ;)

KoiKoi huh, kyllä taas yhdelle ihmiselle kasataan näitä juttuja ihan liikaa. Toivon kovasti, että tilasi kohentuu pian! Toivon, kuten Joosukkakin, ettet tänne joutuisi... Mutta jos joudut, tää on kyllä huippu ryhmä. :) Sylimme on avoinna, tervetuloa.

kukkurukuu prkl. :hug:

Joosukka Mä en luovuta vielä sun viivojes kanssa. En! :heart:

No entäs mää sitten
Edelleenkin ihan vähän tummahkoa liman sekaista tuhrua pikkiriikkisen. Eli ei lopu mutta ei myöskään tulvaportit aukea. Argh. Aikamoisia nippailuja alavatsassa, tuleekohan tästä kohdun ulkopuolinen, se mulla varmaan olis seuraavana "to do"-listalla.
Aamulla vitsillä (kun se on mun selviytymiskeino) manasin mieheni alimpaan he**ettiin, että se on taas onnistunu raskauttaan mut tosta noin vaan ja nyt siellä on joku alien baby joka syö tiensä mun kohdusta ulos. Mä aion vielä ootella tässä ens viikendiin ennenku testailen (ellei tietenkin vuoto ala sitä ennen). Mä en jaksais taas vuotaa niukasti ja ootella keskenmenoa tietoisesti, siksi haluan mahdollisimman pitkään leikkiä, että tää on outo menkkasykli...
 
  • Tykkää
Reactions: Rosuliina
Siltä näyttää, että minäkin "pääsen" pian teidän porukkaan. Täällähän on tuttuja tuolta maaliskuisistakin. Viikonloppuna alkoi tuhrua ja kivut, arvasin jo kyllä silloin mistä on kyse. Vuoto on pysynyt niukkana, mutta kivut on tänään ollut ihan järkyttävät. Ei auta särkylääkkeet. Koko aamu olen yrittänyt metsästää aikaa, että johonkin pääsisin näytille. Nyt oottelen puhelua sh:lta, joka yrittää saada mulle ajan joko lääkäriltä tai neuvolaterkalta.

Viikkoja tänään tosiaan 11+3, tyhmä minä luulin ettei enää näillä viikoilla menisi kesken :stick: No, isoimmat itkut on itketty eilen, tänään olen keskittynyt siihen, että saan tuon ajan. Vähän tuo toivoa, kun tulin tänne lukemaan, joten ajattelin hieman huikata olemassaolostani.

Ja tosiaan kolmas keskenmeno, kaksi oli viikoilla 7+4 ja 5+0 vuonna 07. Tuossa välissä olen saanut maailman ihanimman tytön, joten ehkä sekin tuo vähän toivoa.
 
Sydäntähti ja muut, pahoittelut tänne joutumisesta. Olkoon vierailunne mahdollisimman lyhyt.

Keskiviikkona tosiaan menen yksityiselle klinikalle gynen vastaanotolle. Vähän mietityttää, että mitä se ehtii siinä 20 minuutin aikana katsoa/tutkia. Mutta toisaalta minulla on samaisen lääkärin kirjoittama aikaisempi tutkimuskertomus, joten hän ehkä pääsee nopeasti jyvälle asiasta.

Huom!! Katsoin muuten tätä kyseistä kertomusta ja siinä sanotaan, että toinen (en muista kumpi) munasarjoista lievästi polykystinen. Olin aivan unohtanut tämän asian, koska siitä ei ole koskaan muulloin ollut puhetta eikä ole oireita. Nyt sitten vietin viikonlopun tutkien juttuja PCO:sta ja toisaalta olen helpottunut jos syy kohdallani olisi tässä. Mutta toisaalta taas en haluaisi alkaa syömään mitään ylimääräistä. Toki sen teen, jos saamme raskauden alkuun niin. No, keskiviikkona olen toivottavasti taas hieman viisaampi tämän asian tiimoilta.

Varasin myös ihan lapsettomuusklinikalle ajan syyskuulle. Tuo aika on tunnin mittainen ja miehenkin olisi tarkoitus tulla mukaan jos vaan pääsee.
Jotenkin tuli mitta täyteen tätä odottelua. Tutkimusten myötä saa kuitenkin sitten jotain lisätietoa.
 
Plääh, nyt mä täällä mietin, että kannattaako mun mennä nyt keskiviikkona erikseen gynelle ku jos me mennään varsinaiselle lapsettomuusklinikalle sit syyskuussa. Toisaalta nyt keskiviikkona gyne vois tsekata paikat ja tahtoisin kuulla lisää mahdollisesta rakkulaisuudesta. Joo, kyl mä taidan sinne jokatapauksessa mennä. Syyskuuhun on kuitenkin vielä matkaa. Pyydän sit vaikka uuden reseptin foolihappoon.
 
Rosuliina kannattaa mennä, oot sen jälkeen vähän viisaampi ja todennäköisesti sulla on tarkempia kysymyksiä lapsettomuusklinikalle sekä tietoa heille enemmän antaa :)

Sydäntähti voi itku :( mä laitan täällä sormet ja varpaat ristiin, että kaikki olisi oikein hyvin ja kyseessä olis jokin harmiton juttu! Mutta mikäli ei ole, niin tänne vaan miedän sekaan! :hug:

Niwhai Ihanaa, että joku ei luovuta. Me ollaan miehen kanssa iaka varmoja, että susille meni tämäkin kierto :D mutta no, toivoahan on niin kauan kun ei oo tätiä :)

MiNalo huhuu! Onko mitään uutta testirintamalla? :popcorn:

Kukkurukuu :hug: Mä luulen, että tolla plussajunan kuskilla on joku asenne ongelma! Laitan sulle täältä VIP-lipun kyseiseen menopeliin ja toisen tädille, että pääse tibuktuun ainakin vuodeksi lomailemaan ;)

).( Dodiin. Pakko taas kertoa tuosta mun ihanaisesta ukosta ja sen ihmisbiologian (tai no lisääntymisen) vajaavaisesta tietämyksestä :D Se saa välillä mut niin raivon ja naurun partaalle samaan aikaan. Tässä joitain päiviä sitten tuli taas puheeksi raskautuminen ja heitin ilmoille "että jos menkat ei nyt tuukkaan ja tuleekin kaksi viivaa testiin" ja mitäs ukko siihen? Kahteli mua hetken ja totes: Mä kyl haluun sit isyystestin, justhan sä teit negatiivisen raskaustestin! Sit on kyllä jotain jäänyt kertomatta.
Voi elämän kevät, että olis tehnyt mieli nauraa ja huutaa samaan aikaan. Sen sijaan sanoin, että sopiihan tuo, mutta mä alan pitää sulle ihmisen biologiasta ja lisääntymisestä oppitunteja! Selkeästi on niidfen tarpeessa. Se tais olla hereillä vaan sen ajan, jossa kerrottiin, että se kikkeli pitää työntää pipariin ilman kumia, jotta voi saada lapsen :LOL: :kieh:

Puhuttiin tässä eilen myös siitä, että jos saan tuon koulupaikan, jota oon hakenut. Sen vuoksie i aiota laittaa lapsitoivetta jäihin vaan sovittiin, että työharjoittelun ajaksi isä jää kotiin isyys/vanhempainvapaalle, mikäli meillä täällä nyytteröinen on :) Se tosin tarkoittaa sitten sitä, että mä joudun muuttumaan tuontoeläimeksi ja pumppaamaan mielettömät määrät maitoa pakkaseen :)

Viimeistään keskiviikkona tuon kouluasian pitäisi selvitä ja koko koulupaikka on kiinni siitä, kuinka hyvin osasin kirjoittaa ja perustella sitä miksi minut tulisi valita. Eli jos en sitä paikkaa saa, niin ei auta kuin syyttää itseään, ikävä kyllä.
 
  • Tykkää
Reactions: Rosuliina
Maanantai 12.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 36/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 7/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 7/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 29/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 6/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 18/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 3/28

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 28/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 6/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 23/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 23/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 28/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 8/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 25/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 26/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 25/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13______________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 14/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 11/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 28/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 42/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

miwwi dpo 18
Joosukka dpo 15
Kettula dpo 11


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Kiitos teille, kun otatte kannustavine kommeinteinenne vastaan. Valitettavasti tänne jään määrittelemättömäksi ajaksi pyörimään ja häärimään. :ashamed:

Takki on aika tyhjä päivästä. Selvisi siis, että raskaus on munanjohtimessa (rv 7) ja jatkaa kasvuaan. Lääkäri ei antanut toivoa munanjohtimen säästämisestä leikkauksessa, joten piikillä sain metotreksaatti myrkyt peppuun. :( Kyllä tuli kunnon itku, kun pääsin autoon tuntien odottelun jälkeen. Itkin, mutta lopulta en tiennyt, mitä itkin. Elämä pitää nöyränä. Millainenhan ihminen olisin, jos en olisi kokenut tätä kaikkea, mitä eteeni on pistetty? Olen kuitenkin elossa.
Nyt on turta olo. Vähän menkkamaiset kivut on lisääntyneet, mutta ei oo mahdotonta kestää. Vähän oli pahoinvointia. Onko kellään täällä kokemuksia kyseisen hoidon vaikutuksista? Seuranta siis jatkuu viikon päästä. Toivon niin kovasti ettei tarvitsisi lisä annosta tai leikkausta. Se tarkoittaisi vauvahaaveen siirtymistä kauemmaksi tai jopa kokonaan mahdottomaksi.

sydäntähti: Voi ei, sinäkin tänne! Toivotaan, että ultrassa näkyisikin iloinen yllätys. :heart: Nimimerkki runsaasti vuotanut rv13-21 ja silti tuloksena vauva.

Rosuliina: Mä oon kans lukenu vyöhyketerapian suotuisista vaikutuksista. Vakavasti pohdin varaavani ajan, jos/kun tästä joskus toivutaan. Kannattaa varmaan käyttää aikaa kokeneen ja raskausasiaan perehtyneen terapeutin etsintään.
 
KoiKoi :hug: mulla ei asiasta ole sen enempää tietoa, kuine ttä tuon mun mieheni ex ilmeisesti on kokenut kaksi kohdun ulkoista (jotka ilmeisesti selvinneet aika myöhään) ja kaksi leikkausta ja siellä on nyt lapsettomuustuomio tullut tuon johdosta :/ Ja meidän tuleva raskaus (jos sellaista tulee ja onnellisesti päättyy) tulee varmasti olemaan tosi kova paikka hänelle. Ja kova paikka se on miehen tyttärellekkin, joka haluaisi omaa veikkansa ottaa äidille mukaan ja suree, kun äiti ei saa enää vauvaa ja hänestä pikkusisko tai veli olisi niin ihana (vaikka tää meillä oleva veli on hänestä välillä ärsyttävä :LOL: ja niin muuten on!).

Mun ymmärtääkseni leikkaus on todennäköisempi silloin, kun asia selviää vasta myöhään (munanjohdin repeää tms) ja harvoin kai noi lääkkeet on vaikuttamatta. Se mahdollisuus on, mutta aika pieni ymmärtääkseni. :hug: vielä lämpimät halit sinne päin!

Kohdun ulkoisesta tuli mieleen luin joskus artikkelin/kolumnin naisesta, jolla oli ilmeisesti tuulimuna tms. munatorvessa, eikä ollut omien sanojensa mukaan harrastanut minkään näköistä seksuaalista kanssakäymistä miespuolisen immeisen kanssa. Kyseessä oli tuulimuna tai vastaava. Tiedä sitten oliko totta ja tästä on vuosia aikaa kun luin tuon jostain lehdestä...

).( Ei uutta taivaan alla. Eikä oiretta jonka perusteella vois toivoa olevansa raskaana. Täti oireilee kyllä ja uskonkin, että yrittää treffata tässä muutaman päivän sisään :/
 
koikoi itsekoin kohdunulkoisen toukokuussa, olin vko 8 menossa. Sain juurikin samaisen piikin, kun en halunnut leikkausta. Itse en kärsinytminkäänlaisista oireista. Vuoto alkoi kuukauden päästä piikistä, ja arvot oli 2kk:den jälkeen nollissa.
Henkisesti prosessioli raskas, sillä raskausoirita oli niin pitkään kunnes hcg oli lähes nollissa. Olin raskaana ilman vauvaa masussa. Sen jälkeen olen kokenut kaksi kemiallista ja yhden varhaisen keskenmenon. Pelkään että ku aiheutti jonkinsortin kiinnittymisongelman, sillä nämä ei tunnu pysyvän matkassa ollenkaan. Lääkäri myös pelotteli hedelmällisyyden laskulla ja suurella todennäköisyydellä lapsen tulo vaikeutuu. Nämä ajatukset takaraivossa painelen eteenpäin. Kaikista pahinta tässä oli se, etttä kukaan ei tajunnut eikä tajua vieläkään miten raskas asia tämä minulle oli, ja on edelleen. Pelkään jokaista vuotoa, jokaista kuukautisten alkua, että olenko niistä huolimatta raskaana. Minullahan siis tuli kuukautiset ja sitten kuitenkin testi näytti plussaa.

Vaikea on sanoa mitään mikä lohduttaa, mutta voin sanoa ainakin että tiedän miltä sinusta tuntuuja ymmärrän! Voimia jatkoon, ja muista käsitellä asia kunnolla läpi.. :hug:
 
KoiKoi KU ei todellakaan tarkoita, että vauvahaaveista pitäisi luopua! Kärsin kohdunulkopuolisesta tänä kesänä. Nyt jo täysin rinnoin yrityksessä mukana uudelleen. Meillä takana siis lapsettomuutta pidempään. Polin kesätauon takia, ei päästy uuteen hoitokierrokseen ja kappas, testasin luomuplussan 10.6. Iloa ei tosin kestänyt kovin kauan, kun riesakseni sain epämääräisiä vuotoja ja kipuja, jotka säikäyttivät toden teolla. Sairaalassa ravattiin harva se päivä ultrissa ja verikokeissa, kun tilannetta seurailtiin. Kun ei lähtenyt hiipumaan itsekseen, pistettiin minullekin piikki kankkuun. Seurantaa jatkettiin. Hormonit jatkoivat nousuaan ja kivut olivat kovia. Kaikki päättyi lopulta niin koviin kipuihin, että leikkauspöytä kutsui. Sille tielle jäi toinen munanjohtimeni.

Kokemus on ollut todella raskas, enkä toivoisi samanmoista pahimmalle vihamiehellenikään.

Aloitamme uudet hoidot syksyllä ja on hyvin pelottavaa, että KU:n uusiutumisriski on kaksin tai kolminkertainen. Toisaalta lääkäri lohdutteli, että myös ilman munanjohtimia raskautumismahdollisuus on olemassa lääketieteen avustuksella. Eli lopullista lapsettomuutta ei molempienkaan munanjohtimien menetys missään tapauksessa tarkoita!

Piikin jälkeiset kivut olivat myös raastavia. Alkoi oikeastaan vasta pari päivää piikistä. Itkin sängyssä sikiöasennossa, ja luulin kuolevani. Mies yritti lohduttaa vieressä, että ottaisi kivut itselleen, jos se olisi mahdollista. Tämän kerron siksi, että osaat varautua tuleviin kipuihin. Itse otin grammasta panadolia ja 600 mg buranaa, pahimman kivun lievittämiseksi.

Toivon todella, että sinun ei tarvitsisi kulkea yhtä kivikkoista tietä. Voimia kovasti :hug:

j.k. Aktiivisesti en jaksa tällä hetkellä kirjoitella missään ketjussa. Lueskelemassa käyn kuitenkin silloin tällöin. Tällä hetkellä tuntuu paremmalta olla miettimättä jokaista kierronpäivää yms. ja elää mahdollisimman normaalia arkea. Plussatuulia meille kaikille :heart:
 
Ei muutakuin takaisin satulaan.

Eli sydäntähti, 27v, km 9/07, 12/07 ja 8/13 ja kolmatta lasta kaipaan kovasti.. Suurimman surutyön tein jo eilen ja kyllähän se kirpaisee tulla vuosien tauon jälkeen tänne kirjoittelemaan, ei vaan taida itkut auttaa näillä markkinoilla...

Tänään tosiaan km todettu, kohtu tyhjenti hyvin itse itsensä, mutta lääkäri halusi määrätä vielä sytotecit varmuuden vuoksi. Iso virhe oli ottaa ne, vakavasti kyllä harkitsin kieltäytymistä, mutta kun tyrkyttämällä tyrkytettiin... Lopputuloksena aivan järkyttävät kivut (aika pahat oli jo ennestään) ja vuotoa tuli kuin vesiputouksesta... hieman siis huipannut tänään. Sairaalasta tulin yöksi kotiin, en olisi kestänyt enää hetkeäkään. Ne vuodot ja kivut, viidentenä 4 hengen huoneessa... Jotain positiivista, mun omalääkäri oli sitä mieltä, että jokin taipumus mulla näihin keskenmenoihin on ja haluaisi ainakin peruslabroja ottaa. Aika hyvin ottaen huomioon, että kahden keskenmenon jälkeen sain kuitenkin tytön, tämähän taas lasketaan aivan yksittäiseksi tapaukseksi. Aion kyllä ottaa yhteyttä tuohon lääkäriin, niin jospa ainakin suljettaisi pois sellaiset helposti hoidettavat asiat...
 
Huomenta naiset :wave:

Uusia oli taas tullu, valitettavasti.. :( mutta kovasti tervetuloa.. vaikka en ihan älyttömästi kirjottele niin seuraan kyllä joka päivä muitten kirjottelua =) Mulla ei jotenki tämä kirjottaminen suju niinku muilla, jos se sujuis niinku ajatukset niin täällä ois postaus postauksen perään :p

Tuolla oli keskustelua miehistä.. ja vauvanvaatteiden ym. hypistelystä.. Tällä hetkellä täällä on se tilanne että mies toivoo lasta enemmän ku minä, mielessä silläkin on toki se km mutta onhan se nyt eri miten sen kokee naisen ja miehen välillä. Ajattelinki että JOS plussaan vielä joskus niin kertoisin miehelle vasta kun on syke nähty jne, ku jotenki tuntuu etten haluais tuottaa sille enempää pettymystä :'( vaikka yhteinen asia onkin. Mutta onko sitte kohtuutonta mennä salaamaan raskaus? Entä jos päättyy taas huonosti?

Kp 65 vissiin menossa.. jippii. O-testejä oon tehny ku niitä kaappiin jäi ja ajattelin että en tilaa ennään lisää.. noh, mitä tämä tekikään eilen, johonki unohtu se ajatus ja taashan niitä ois kohta postiluukusta pärähtämässä!! :kieh: että tikkusota alkakoon.. ajattelin kyllä kierron katkasta kohta teroilla, mutta toivotaan että toimis niinku Niwhailla että jos nyt täällä manaa ettei kuulu ei näy niin jospa ne alkais :D Ja jotenki tuntuu tuo terojen syönti kans että kannattaako ku viimeksihän ovuloin vasta niitten lopettamisen jälkeen (mikä ei pitäs olla kovin yleistä) ja siitä sitte raskauduin..

Välillä on semmonen olo ja tunne että onhan tämä "yrittäminenkin" ihan hauskaa, ku ei koskaan tiiä mutta se on ehkä 5sekunttia se ja sitte palaa takas todellisuuteen. Toivoisin niin että ois säännöllinen kierto muttaku ei niin ei.. ja jotenki tuntuu että tämä keskenmenneen viikkojen laskenta loppuis vasta kun uus raskaus alkaa.. tiiä sitte. :stick:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, toivotaan plussatuulosia kovasti seuraavaan :rolleyes:

Koikoi jaksamisia :hug:

Meillä on perjantaina hääpäivä niin mennään miehen kanssa kaksin viikonlopuksi rukalle.. jos sais vähän rentouduttua. Ja rakastan mun miestä enemmän ku koskaan :heart: on silläki kyllä kestämistä meikäläisessä aina välillä..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tytöt taas olemassa olostanne :heart:

En oo oikein jaksanu lukee mitään juttuja, joten anteeks siitä. Mä koitan taas tsempata jossain kohtaan. Mä oon vaan keskittyny hyviin neuvoihin, joita on alkanu sateleen ton raskautumisen suhteen: "ehkä te harrastatte liikaa seksiä, jos te harventaisitte?" "mun sisko ei saanu vauvaa, kun sillä oli 30kg ylimäärästä. Sit kun se laihdutti, se tuli raskaaks. Pitäiskö sunkin koittaa?" Tähän kohtaan haluaisin mainita, et mulla on joo 5kg ylimäärästä painoo ja mä sain keskenmenon vaikka olin 10kg hoikempi. Unohtamatta mun rakkaan isoäitini kommmenttia: "kun tota kuulostelee, niin vika on sussa." Kiitos. Ihana, kun sanoit mun pahimman pelkoni ääneen.

Että oon pahoillani, etten oo lukenu teijän juttuja. Koitan vaan pitää itteni kasassa ja kerätä itteni, että voin taas lopettaa röökin polton. (kumma kyllä, kukaan ei oo kehottanu mua lopettaan röökaamista....? :O)

:stick::headwall::kieh::mad: Ei nää ilmeet riitä kuvaan mun onneeni...
 
Tervetulotoivotukset ja suuret pahoittelut uusille! :flower:

Itseni oon manannut alimpaan helvettiin.. istukkahormoni ei ollut koholla enää verikokeissa mitkä perjantaina otettiin, hyvä niin mutta mistä tämä vuoto sitten johtuu kysympä vaan. Eli nyt eletään jo kp19 ja menkat oli ja loppu, pari päivää niin vuoto alko, sit se taas loppu ja nyt taas! Siis ei tää mitään supermenkkavuotoo oo.. mut sellasta verensekasta tiptip pari tippaa ja sit taas jotain pyyhkiessä, MISTÄ MÄ OIKEIN VUODAN VIELÄKIN! kipuja ei edelleenkään oo mutta se kohtutulehdus tuol takaraivos pauhaa vieläkin että voisko olla... Tai sitten mun kroppa on aivan sekasin nyt. Mysteerivuotelua. Niwhailla tais olla vähän samaa kummastelua? Mikä siellä "kohtalotoverilla" on tilanne tänään vuotelunsa kanssa?

Mä todella mietin että pitäskö tässä mennä yksityiselle niin sais ultrattuakin jos selviäis mikä ja missä tän vuodon aina vaan aiheuttaa..

Eilen illalla hajosin yllättäen ihan palasiksi yhen tutun facebook-päivitykseen törmättyäni, hänen laskettuaikansa tasan kuukausi minua ennen.. No siellä innostuneena kerrottiin vauvan potkuista ja rakkaudesta pientä kohtaa. Ja mä tunsin niiiiiiin suurta epäoikeudenmukaisuutta että ei mitään järkeä. Tää tyttö on mua paljon nuorempi, elämäntilanne kaikkee muuta kun ihanteellinen (oikeesti!), hänellä monta aborttia takana ja tämänkin pitämistä pohti kauan, isää ei kiinnosta lainkaan heidän tuleva vauva omien puheidensa ja tekojensa mukaan.. Miksi heille tämä onni mutta meille lähes vuoden yrittämisen jälkeen käy näin että vauva kuolee kohtuun 11viikon ikäisenä ja keskenmeno kiusaa mun kroppaa vielä yli kahden kuukauden päästä tyhjennyksestä. Epätoivo iski siis taas, vaikka välillä ollut hyviä päiviä :'(

Pippuri85 Välillä mä mietin tota samaa "raskauden salaamista". Eli jos tulisin raskaaksi niin uskaltaisinko kertoa miehelle ennen kuin olen varma, että ei toinen taas pettyisi, tää oli sille niiiiiin kova paikka myös. Ei se koskaan oo ollut niin onnellinen kuin sillon kun olin raskaana, silitteli mun mahaa typerän onnellinen hymy naamalla. Musta tuntuu niin pahalta kun se otettiin siltä pois, että mä en pystynyt antamaan sille mitä se eniten halusi. Vaikka enhän mä asialle mitään olisi voinut. On nää niin vaikeita juttuja. : /
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä