Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

@KeepGoing Onnea! ja mäkin haluan nähdä viivoja! Kansa vaatii! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

ON: äsken vessassa käydessä (ällövarotus!!!) ruskeaa limaista vuotoa (jota on ollu säännöllisen epäsäännöllisesti vuodon päätyttyä) ja hieman tuoreita veriviiruja. Saas nähdä alkaako menkat jo kohta, nyt 26 päivää vuodon alusta, ed. km jälkeen "kierto" oli 32päivää vuodon päättymisestä. Olis kyllä kiva, kun kääntyisi jo uuteen kiertoon, niin ei "tuhlautuisi" enää enempää aikaa.. Vaikka eipä meillä nytkään ole mitään ehkäisyä ollut käytössä, mutta kolme (alku)raskautta kokeneena tiedän, että en ole nyt raskaana
 
Piina senkun jatkuu.

Eilinen raskaustesti: http://aijaa.com/b4OXDG
Sunnuntainen raskaustesti: http://aijaa.com/0SFB8y
Ja tältä on näyttäneet ovistestit lauantaista lähtien: http://aijaa.com/kqoUCn


Aamuisin Yleensä testeihin ei kuitenkaan tuu mitään. Apteekin oma raskaustesti aamuisin on ollut niin puhdas nega kun vaan voi olla. Joten en usko että raskaana oon mutta miks toi ”ovis” nyt jäi noin päälle! Koko ajan tulee niin vahvoja viivoja ettei varmaan vahvempia voi olla
:eek:

Onnea @KeepGoing :love:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on niin pitkä aika viime kirjoittelusta ja tänne on tullut niin valtavasti viestejä, että katsotaan millainen romaani tästä viestistä tulee... :D

@Maaria1980 Vastaan nyt tosi myöhässä, kun en ole ehtinyt kirjoittelemaan aiemmin. Tosi kiva, että saitte talleteltua kunnolla! Toivottavasti olis tärpännyt :love: Ymmärrän kyllä, että se lähete harmittaa, mutta toisaalta raskautuminen voi käydä apujen kanssa niin paljon nopeammin. Mä haluaisin itse hakea apua siksi heti kun sitä ois mahdollista saada, koska päämääränä on joka tapauksessa vauva (ja mahdollisimman pian sitä kuitenkin haluaisi lapsen) eikä avusta luulis ainakaan haittaa olevan. Vaikka toki sitä toivookin, että raskautuminen onnistuisi ilman apuja. Parille kaverille on käynyt niin, että raskautuminen onkin tapahtunut juuri ennen hoitojen aloittamista. Tiedä sitten, mikä siinä on syynä, mutta toivotaan ettei teidänkään tarvitsisi edetä tuota lähetettä pidemmälle, vaan homma hoituisi muuten. Murehdit myös ilmeisesti myöhemmin loppujen lopuksi, milloin se aika sitten lopulta onkaan, mutta varmasti te pääsette sinne tarvittaessa mahdollisimman pian. Toivotaan nyt kuitenkin, että teidän tallettelut ois kuitenkin menneet nappiin ja niukasta vuodosta huolimatta tää olis se teidän kierto! Joko olet testannut? :)

Mulla oli joulukuussa kohdunulkoinen, joka meni itsestään kesken muttei tullut itsestään ulos. Listassa voi siis olla niin kuin siellä nyt on, konvehtirasia, kkm 12/2016.

Vitsi miten hienoa, että näin moni on täällä plussannut. Hurjasti onnea kaikille plussanneille! :love:

Mä en oo tikuttanut ovista enkä sen kummemmin sitä edes tutkaillut. Viikonloppuna mulla tuli lauantaina kohtuullisen oikeaoppiset ovislimat mutta olin koko viikonlopun reissussa ilman miestä, joten viikonloppu hyödynnettiin sen vuoksi vähän huonosti. Toiveet ei siis ole kovin korkealla, joskin loppukierrosta varmaan on uusi ääni kellossa...
 
  • Tykkää
Reactions: Maaria1980
Tänne iski kauhee flunssa... Mielikuvitus tulkitsee raskausoireeksi kun ei oo piiiitkään aikaan normiflunssaa tullutkaan. Järki sanoo että joku allergian/ paleltumisen aiheuttama räkärauti iskenyt vaikka allergialääkitys ei tähän tunnu tehoavan. Noh, joka tapauksessa aamulla testaan apteq merkkisellä herkällä testillä nii jospa se palauttais maan tasalle tän hermoilijan:LOL: miksihän tätä ei osaa ottaa rennommin...(n)
 
Jos kerrankin lyhyttä viestiä...

Listaviestiin ekalle sivulle päivitetty @Daisy85 :n plussa. En muista enää oonko jollain muulla sivulla julkaissut toisen listaviestin. Tuo ekan sivun juttu löytyy niin helposti.

Onnittelut, @KeepGoing ! Vahva viiva oli, haluatko heti plussanneisiin?

Kiitos viestistäsi, @konvehtirasia ! Tarkemmin vastailen joskus paremmalla ajalla. Tänään ainakin on vähän kiireinen päivä tulossa. Raskaustestiä en oo vielä tehnyt. Ehkä huomenna tai lauantaina taitaitai... Menkkojen arvelen alkavan lauantaina, eli jos huonosti käy, niin ei välttämättä tule tehtyä testiä ollenkaan.
 
@BeHappy-17 Mulla on aina flunssanen olo oviksen aikaan, että kai sekin vois oikeesti joku oire olla ;) Toivotaan parasta (y)

Mä kävin verikokeissa. En oo raskaana enkä koskaan ollutkaan. Hcg oli alle 2. En tiedä mikä sitten on vialla kun haamuja tulee ja ovistestit ne vaan näyttää plussaa. Lapsettomuuslääkäri soittaa aamupäivän aikana, joskos sit oikeesti alettaisiin jo jotain tekemään kun ei se kroppa ole ihmeparantumista kokenut ;)
 
@Maaria1980 siirrä vaan mut plussanneisiin. Jos huonosti kävisi, niin sitten tulen takaisin tänne listoille. Mä kuitenkin nyt haluan uskoa tähän ja lähden kurkkimaan tammikuisten ketjua:love:

Täällä käyn kuitenkin edelleen lukemassa, koska tämä on ollut tosi tärkeä tuki ja tsempittäjä tää ryhmä. Kiitos teille! Ja plussatuulia kaikille(y)
 
@Luppana 76 nyt vasta luin mitä sulle on käynyt. Ihan kamalaa :cry: Miten voikin noin paljon huonoa tuuria mahtua yhteen raskauteen! :cry: Mitkä siellä on olot nyt ja onko kaikki "ohi" vai vieläkö on kaavinta tms edessä. Jos yhtään lohduttaa niin mullahan ei toinen munasarja toimi ollenkaan ja silti pari kertaa oon raskaana ollut, joten ei sekään mikään mahdottomuus, vaikka tietysti pienentää mahdollisuuksia aika roimasti :( Paljon jaksamisia <3
 
@Mrs.Ö No tulipahan ainakin asiaan selvyys. Toivottavasti saisitte uusia keinoja käyttöön!

Onko täällä liikunnan harrastajia? Kokemusta treenin vaikutuksesta menkkoihin/vuotoihin?

Aloitin itse crosstrainerilla harjoittelun tm:n jälkeen (en ole ollut liikunnallinen aiemmin...) ja olen aika kiltisti 4 kertaa viikossa saanut treenattua 15-30 min. Mulla kun on ollut nyt nämä on-off-menkat tai mitkä lie... Edellispäivänä siis tuli hieman menkkavuotoa aamulla ja sitten taas illalla kuntoilun jälkeen, sen jälkeen ei mitään. Eilen taas ei ollut päivän aikana muuta kuin ihan lievää tuhrua, mutta illalla sitten kuntoilun loppupuolella tuli ihan punaista vuotoa o_O. Ei taaskaan jatkunut sen enempää. Onko syytä huolestua?
 
Se on aika jäähyväisten ystävät.
Kävin aamulla gynellä.Vaikka ovistesti eilen hymyili en todellakaan ole ovuloimassa.Minkään näköistä toimintaa ei näkyny.Kalvoki ainoostaa 4millinen ja kaavinnasta johtuen myös kiinnikkeitä näkyvissä.
Kaikki arvot joita on otettu ovat alakanttiin joten tähän päättyy meidän yritys.
E-pilleri resepti kävelin ulos.
Toivon kaikille plussa tuulia ja tarrasukkia:)
 
@heikura79 Mä oon pahoillani :( Onko niin että ettette halua "kovempiin" hoitoihin ryhtyä? Vai eikö se ole edes mahdollista? Paljon tsemppiä tulevaan!

Mä puhuin vielä meidän lapsettomuuslääkärin kanssa. On kuulemma normaalia että PCOS:ssä lh-hormonitasot on korkeat jonka takia vääriä ovisplussia tulee. Sen lisäksi voi olla vaihdevuosivaivoja joihin kuuluu myös normaalia korkeampi raskaushormonitaso mikä voi aiheuttaa vääriä plussia. Se selittää miksen kunnon plussa koskaan saanut. Tämänkin kun ois tiennyt niin ois monilta itkuilta säästytty. Mutta ainakin nyt lääkäri totesi että eiköhän oo aika palata hoitoihin, kroppa kun selvästi on sekaisin, enkä "ihmeparantumista" oo kokenut. Joten clomifen reseptin laittaa heti tänään ja ens kierrosta aloitetaan sillä. :love:Toivotaan että ne edelleen meillä riittäis eikä tilanne oo mennyt niin pahaksi että "kovempia" hoitoja tarvittaisiin. Vaikka selvästi on pahentunut kun ei mulla ennen tällasta oo ollut.
 
@Mrs.Ö Mullahan ovis on ollut vähintään 10 päivää sitten, ainaki ultrassa viime viikon maanantaina oli munasolu jo irronnut. Oviksesta ei siis johdu, ja negatestin tein tyhmyyttäni aamupissasta mutta vain 3 tunnin pidätyksellä kun ei yötä yleensä pärjää ilman vessataukoa :D jotenkin nyt koitan valmistautua menkkoihin.. ja tää flunssa vie kyllä hyvin ajatukset pois kaikesta haaveilusta ku on niin kauhia olo välillä.
@heikura79 mitkä sulla on fiilikset? :unsure:
 

Yhteistyössä