Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

Täällä vuoto hieman runsastunut, joten toivottavasti kaikki tulee ulos, nyt siis vuotopäivä nro5 ja oon jo niin lopen kyllästynyt tähän :D
Oliko niin, että km vuodon aikana ei suositella tamponin käyttöä? Tää valumisen tunne on niin ällöttävää ja tuo jäätävän ohivuodon pelon työpäivän aikana..:/
 
@Bea.S mitkäs päivät sulla siis on nyt menossa? Kuulostaa hyvältä, toivotaan plussaa sulle!(y) ja kyllä sulle voisin jonkun tsempparipalkinnon luovuttaa ku oikeesti valat toivoa meihin luovuttaneisiin (paitsi että en voi luovuttaa!) Kiitos!<3

Täällä kp 16/31-34, odotellaan ja puuhastellaan suht aktiivisesti koko ajan. En oo edelleenkään mitään tikkuja hankkinut, stressaisin varmaan vielä enemmän:cautious: no, katellaan taas kui kuin käy ja toivotaan parasta:love:
 
@Naadis Naadis käsittääkseni tulehdusriskin vuoksi ei tamponia suositella. Mulla oli nyt vasta keskeytyksen jälkeen ja vopi elämä. Oisin kun kylkeä kääntää herää siihen kun holahtaa oikeen kunnolla. Yök! Ja mä parka luulin että mulla on ennen ollu reilua vuotoa mut ei näköjään :D
 
@Maaria1980 no helkkari,tsemppiä!

:love:vuorollaan me varmasti kaikki toisiamme tsempataan täällä.se fiilis on ainakin itselleni välittynyt!

Mulla on menossa vasta kp20/24-30. Oireet viittas et nyt olis dpo10,mut saas nähdä aika aikaseen...Meillä ei ollu apteekis muuta herkkää paitsi CB ja se antaa kuilema herkästi vääriä plussia. Otin luotto apteekin oman ja maltan nyt testata vasta perjantaina o_O

Onko muuta testaajia nyt?

Muoks. Vatsassa melkoista menkkajuilintaa ja alakerrassa pieniä vetoja
 
Todellakin tänne toivois lisää plussa uutisia(y)
Ite oon pitäny tän kierron hiljaiseloa, nyt kp 26/27 ja yritän henkisesti valmistautua siihen että huomenna alkaa uusi kierto, ettei koko loppu viikko mee synkistellessäo_O
 
Täällä repästiin ja olen tänään menossa gynekologille. Nyt sit vähän se mietityttää, että suostuukohan se tekemään mulle lähetettä niihin verikokeisiin, koska nyt tää menkkojen toka päivä taitaakin olla runsas. Viime yönäkin tuli pari reilua holahdusta. Vielä ei toki tiedä onko tää normaalin runsas vai vielä runsaampi vai niukempi. Ajattelin kysyä lääkäriltä myös siitä Gelèe Royalesta, että onko ok syödä sitä tai lopetanko sit sen, jos saan jotkut lääkkeet. Vähän epäilen, että enpä taida saada. Ihan kyllä mietin sitäkin, että tuleekohan tästä ihan turha reissu. No, ei yks käynti nyt omaisuuksia maksa.

Ja kyllä sä @Bea.S oikeesti olet meidän tsemppari!
Mulla oli vaan jotenkin ovulaatiosta lähtien sellainen tunne, ettei tärpännyt. Talletuksia oli yksi, juuri ovispäivänä, että ei se kyllä riitä (plussakierrossakin tosin oli vain 2). Muuten fiilis oli kyllä hyvä ja upeat aurinkoiset säät nosti mielialaa. Ennen menkkoja rinnat vaikutti olevan oikealla tavalla turvoksissa (siis pinkeät ja painavat), niin se kyllä nosti toiveita. Ja siihen oon kyl tyytyväinen, että menkat on vihdoin normaalit, että taitaa tässä seuraavassa kierrossa olla jopa mahiksia raskautua :)
 
Testiä odotellessa @Bea.S :)

Ja kiva @Naadis että vuoto niukkenee, toivottavasti keskenmenosi olisi tällä ohi! Kyllä joku raskaus menee varmasti loppuun asti, meillä molemmilla. :) <3

Täällä vuoto loppunut. Voi perk... :mad: Soitin nyt (vähän itkuisena) neuvolaan ja toivoin aikaisempaa ultra-aikaa. Oli onneksi mukava hoitaja puhelimessa, lupasi kysellä jos joku ottaisi minut johonkin väliin. Toivottavasti joku aika löytyy, tämä odottelu on ihan hirveää.
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
No niin kp1/28 pärähti käyntiin...

Keskusteltiin tästä vauva asiasta ja häntä tuntui harmittavan yhtä paljon kuin minuakin, ettei ketään ollut matkaan tarttunut

Hän sitten totesi että pitäiskö meidän hommata niitä tikkuja että tähdätään oikeille päiville touhuilut? ♥ ja minä en ole hänelle edes ovistikuista koskaan mitään edes maininnut, on ihan itte ottanut asioista selvää  :love: taitaa hänelläkin vauvakuume kasvaa! Tuli heti ittelle parempi mieli kun toinenkin odottaa odotusta!

Yöllä valvotti vaihteeksi, kun otti niin päähän! Tilasin ne tikut sitten aamuyöstä ja ajattelin illalla mainita että aletaan sitä hynynaamaa bongaamaan kunhan vuoto loppuu :whistle:;)
 
Ei voi olla totta!!! Sain tänään dpo 10 haalean mutta selvän viivan päiväpissasta :love: Eli ne kovat menkkakivut onkin raskauteen liittyviä. Mulla on muutenkin ihan samoja oireita kun ennenei menkkoja, siks olin jo luopunut toivosta. Huomenna uutta testiä :love:
 
@kookospieni Jee, onnittelut!! Mahtavaa. Eihän se haaleakaan viiva sieltä tulis ilman syytä :LOL: Teitkö testin herkällä vai normaalilla? Mainitsit aiemmin rintojen kihelmöinnistä ja menkkakivuista, ne oli mulla kans ihan ekat oireet ja tuli just siinä reilu vko oviksen jälkeen.

Mulla on vasta dpo 3 (jos tunsin oikein), mutta lievä vatsakipuilu on jatkunu. Viime kierrossa ei tuntunu mitään oireita koko kierron aikana, oviskipujen sijaan ainoa merkki sillon oli limat. Nyt tulee oleen tosi pitkä vko että pääsen testaileen ja voi olla että korkealta pudotaan, mutta mahdotonta välttää tässä vaiheessa toiveikasta oloa!
 
  • Tykkää
Reactions: Risukko ja Naadis
Omaa napaa.. piikitin 6pvää gonal-f ja eilen kp11 olin ultrassa ja vasemmalla täyskokonen folli 19mm-20mm ja eilen pistin pregnylin (irrotuspiikki).. mää en vaan jaksa uskoa et munasolu irtoaa kun ei ole kahessa kierrossa irronnut vaikka ollut pregnyl käytössä.. toiveet ei vaan oo korkeella en halua taas pettyä pahoin kun verikokeen tulokset tulee ja jos siinä selviikin etten ovuloinut taaskaan.. testata aion vasta kun pregnylistä sen 13pvää koska pregnyl näkyy r-testissä sen 10pvää.. ois se kiva jos vois luottaa omaan kehoon et se toimis kuten oletetaan.. eli irrottas sen munasolun.. lääkärikin oli eilen niin varma et kyl se irtoaa teki mieli sanoo et hyvä kun joku on noin toiveikas.. mää en vaan jaksa olla kun ollu huonoja kokemuksia.. tää on siis nyt 4kierto missä pregnyl käytössä.. ja siis 3 pregnyl kierrosta ovis jäänyt tulematta 2kierrosta.. et sillain.. toukokuu on muutenkin aika rankka kuu mulle.. meinaan parin viikon päästä tulee tasan vuosi siitä kun plussasin.. ja äitienpäivänä varmaan itketään.. sitä surua ja tuskaa et miksei meillä oo lasta vieläkään..
 
@Mrs.Ö mää siis alotin o-testit kp9 ja kp10 oli vahvin viiva mut ei kuitenkaan plussa.. eilen tein vielä o-testin ja oli tosi hailu.. en sit tiiä jäikö kahen testin väliin se plussa kun en testannut ihan samaan aikaan.. ja siis joo pregnyl näkyy myös o-testissä eli antaa positiivisen tuloksen molempiin testeihin :D eli ovista ei tosiaan kannatta testailla enää.. ja siis mun ongelma ei oo se ettenkö sais ovis plussaa.. mut jostain kumman syystä mun keho ei irrota munasolua..
 
@Fritang letroja kokeiltiin 3kiertoa ja niissäkin kahdessa oli pregnyl.. nyt sitten siirryttiin pistoksiin.. ja jos uus kierto alkaa tai siis kun alkaa niin suunnitelma on sama eli gonal-f kp5-kp10.. ja sitte taas pregnyl.. ja siis ihan kotona hoidetaan hommat.. en tiiä yhtään kauanko mennään näillä pistoksilla+pregnylillä.. ei oo ollu puhetta.. mut en tiiä kokeillaanko meille inssiä koska sitä on hölmö kokeilla jos ei ole taetta et se munasolu irtoais.. eli seuraava vaihtoehto ois sit ivf..
 
@Naadis ei oo kyse siitä etteikö lääkkeet ois hyviä vaan kyse on mun kehosta kun se ei osaa toimia niinkuin pitäis.. todella monella naisella irtoaa pregnylillä se munasolu.. pregnylistä on kyllä olemassa tujumpikin annos..mut en tiiä miks sitä ei sit määrätty.. ja sitten on joku toinenkin irrotuspiikki kuin pregnyl.. no täytyy ens kierrossa kysyä et voisko kokeilla toista piikkiä pregnylin tilalla.. tää onkin niin hankala vaiva kun se on vaan mun kehosta kiinni se et miten se päättää toimia..
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
@kookospieni toivottavasti viiva vahvistuu!
Haluaisin tsempata lisäksi kaikkia erikseen mutta vähän hankalaa se on joten sanotaan vain, että kaikkien viestit on luettu ja on sormet ja varpaat ristissä että tähän ketjuun saataisiin lisää plussanneita! ;)

Kävin tänään gynellä: limakalvo parempi, 7mm (yli 2mm parannus viime kiertoon), kaksi follia joista toinen isompi ja ilmeisesti varsinainen johtofolli, ovulaatio millä hetkellä tahansa (kuten testikin sanoo, vielä ei ole huippua näkynyt). Näillä eli lisälääkityksin mennään seuraavat pari kiertoa, sitten tutkitaan ja hutkitaan lisää jos ei tärppiä kuulu. Käski myös yrittämään vähentää stressiä elämässä, arveli että on mun kohdalla suurimpia syitä tähän, se vetää ilmeisesti hormoniarvoja alas. Nyt sitten yritetään hyödyntää tämä kierto ja olla stressaamatta. Ensi viikolla on reissu tulossa joten on muuta ajateltavaakin :sneaky:
 
Kiitos kovasti onnitteluista :love: meillä tää oli yk 3 kkm jälkeen eli aika nopeesti tuli, 4kk tyhjennyksestä. Meinas kyllä epätoivo iskee välissä kun joutu pettymään, jotenkin otin tosi raskaasti ne negakierrot kai sen km takia. Kunpa saatais täältä nyt muitakin mukaan plussanneisiin :love:
Menin tekeen äsken pregcheckin liuskan ja kyllä vaan siihenkin haalee pinkki viiva tuli!! Kauhee päänsärky muuten, mahtaako liittyä raskauteen (n) Huomenna jos vahvistuu niin uskaltaudun plussanneisiin :)
 

Yhteistyössä