Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Toivotaan Frid selvää plussaa huomiselle! :barefoot:
Kirjottelehan aamulla miltä näyttää :)

Täällä kp19 ja lämmöt samulla 37,5.Mut eipä ne oo ennenkää tarkottanut mitään :rolleyes: ja eihän ees pitäny ovista olla.En sit tiedä voiko primolutit nostaa.
 
Ihanaa Frid! Aivan ihana kun tännekkin saadaan plussia lisää. Kun on niin hiljaista ollut.

Todella harmillista ne ketkä on tänne takas joutuneet tai uutena tulleet.

Mä käyn aina lukemassa teidän juttuja täältä ja pysyttelen taustalla lukemassa. Mua niin pelottaa mennä siihen nt-ultraan. Vaikka kaikki on kuitenkin hyvin. Tänään menossa 10+2. Anteeksi ei oo tarkoitus tulla tänne häiritseen teitä.

Plussia nyt lisää eli plussatuulia kaikille....
 
Ihan ensimmäiseksi, onnea Frid! (y)

Mä ajattelin siirtyä tuolta kolmikymppisistä ainakin nyt toistaiseksi tänne ketjuun toipilaaksi. Eli meillä tärppäsi yhdeksännellä yrityskierrolla elokuussa ja reilu viikko sitten todettiin keskeytynyt keskenmeno ultrassa viikolla 8+5. Sikiön kehitys oli pysähtynyt rv 6 tienoilla ja ensimmäinen raskaus oli kyseessä. Epäonnistuneen lääkkeellisen tyhjennysyrityksen jälkeen tehtiin kaavinta pari päivää sitten ja nyt yritän siitä toipua. Lääkäri suositteli odottamaan yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä. Nyt siis odotellaan: ensin jälkivuodon loppumista, sitten raskaushormonin nollautumista, kuukautisia, ovulaatiota ja sitä uutta plussaa. En ole todellakaan mitenkään kärsivällinen ihminen, joten tämä pitkähkön yrityksen jälkeen lähtöruutuun palaaminen ja jatkuva odottaminen riipii hermoja aika mukavasti. ;)
 
Onnea Frid, niin ihanaa!! Kesävauva, oih :love:

Mamaboo, olen tosi pahoillani. Rankka kokemus kun kaavintaankin jouduit :( Kyllä se olo siitä helpottaa, lopulta. Ja uutta kohti tosiaan päivä kerrallaan.

Lupaava näky oli tämän aamun raskaustestissä, pelkkä viivanpaikka jossa ei ollut punaväriä nimeksikään. Mies ei nähnyt sitäkään vähää kuin minä (y) Ensi viikolla onkin tarkoitus alkaa uittamaan jo ovistestejä. Jee, yksi virstanpylväs saavutettu siis!

Mukavaa ja aurinkoista viikonlopun jatkoa!
 
MamaBoo,tervetuloa :)
Minäkin kirjoittelen kummassakin,täällä kuitenkin niitä,jotka saman asian läpi käynyt,saa taas vähän erilaista vertaistukea :p
Niin tunnen tuon tunteen lähtöruutuun palaamisesta ja odottelusta,vaikka ei yhtä pitkä yritys silloin ollutkaan.Tsemppiä!

Bosch,kiva että testit alkaa näyttää tyhjää,pääsee eteenpäin asiassa.Kerrohan sit jos oviksen bongaat,kun joillakin on ovis tullut tosi nopeastikin! :giggle:
 
Alkaa taas olla aika monella meistä se aika, kun ovis on tulollaan eka kiertopäiviä ainakin ilmoteltiin aika samoihin aikoihin monen kanssa

Tervetuloa uusille, harmi kun tänne jouduitte.

Onne Frid!!!

Talletuksia tehty taasen. Saa nähä tärppääkö taaskaan. Jos ei niin sittenpä alkaa olla vuosi siitä kun viimesin raskaus alkoi. Jokohan tässä pitäs sitte alkaa lääkäriin ottaa yhteyttä.

Mies on kyllä sitä mieltä että jos ei tule niin sitten ei tule. On tyytyväinen yhteenkin lapseen. Mulla itselläni taas olisi toive edelleen kova toisesta. Nut vaan on alkanut huolettaa että jos tärppää niin entä jos taas menee kesken, entäs jos tulee ku.. Entäs jos jotain pahaa tapahtuu...
Että olisiko sittenkin parempi jos sitä toista ei tulisikaan..

Mistä nää ajatukset on alkanut kumpuamaan nyt? Sitten kun mietin että no ei yritetä enää ja pistetään kaikki vauvakamppeet myyntiin niin tulee suru että ei kumminkaan vielä...
 
Heipä hei ja pahoittelut tulokkaille...

Kärhö - oikein muistat, tai mulla ainakin ovis lähestyy. Näyttää vaan pahasti siltä, ettei sitä tule hyödynnettyä. Mulla on kyllä muutenkin ajatukset ihan solmussa koko tämän yrittämisen suhteen...

Ollut paljon ongelmia miehen kanssa, ja epäilyttää millä kantimilla suhde oikeastaan on. Tuntuu, että olen yksin se kantava voima ja mies varsin saamaton. Epäilyttää mitä siitä oikein tulisi, että olisin kotona ja mies olisi se, joka joutuisi "elättämään perhettä". En tiedä johtuuko tämä epäilys keskenmenoista, vai ovatko keskenmenot ja se kuinka yksin mies minut jätti niiden kanssa, avanneet mun silmät sille kuinka asiat oikeasti ovat... Mä olen meistä se vahva, mies tukeutuu muhun aivan liikaakin - mutta keneltä mä saan apua? Kestääkö meidän suhde sitä, että mä olisin joskus heikko ja kaipaisin miestä tuekseni? En ole yhtään varma siitä... Äh, en tiedä.
 
Ooi! Ihanaa ja paljon onnea Frid! ♡♡♡

Täällä niin selvä ovis kun olla ja voi. Vatsa pömpöttää :D ja ihan kun menkat alkais. Ihan sellainen tunne koko ajan. Täytyy välillä jopa tarkastaa :D

Nyt on talleteltu ja mies väitti ettei jaksa tänään mut mä yritän silti. Täytyy vetää ne oikeat kortit esiin :D kp 16 kun ollaan jo maanantain puolella. Ja kolmatta päivää ovis tuntemuksia. Tänään eniten tota menkka oloa.

Mä olen taas päättänyt että se plussa tulee nyt siihen tikkuun! Ja kaikille muillekin plussia ♡♡
 
  • Tykkää
Reactions: Frid
Mies on kyllä sitä mieltä että jos ei tule niin sitten ei tule. On tyytyväinen yhteenkin lapseen. Mulla itselläni taas olisi toive edelleen kova toisesta. Nut vaan on alkanut huolettaa että jos tärppää niin entä jos taas menee kesken, entäs jos tulee ku.. Entäs jos jotain pahaa tapahtuu...
Että olisiko sittenkin parempi jos sitä toista ei tulisikaan..

Mistä nää ajatukset on alkanut kumpuamaan nyt? Sitten kun mietin että no ei yritetä enää ja pistetään kaikki vauvakamppeet myyntiin niin tulee suru että ei kumminkaan vielä...
Kärhö, mulla samoja ajatuksia. Mies sanonut että on onnellinen myös yhdestä lapsesta. Tottakai minäkin, mutta haluaisin kovasti toisen. Mutta pelkään, että jos onnistuukin ja menee taas kesken. Kestääkö sen? Vauvakuume on suuri ja pettymys myös. Olen ehtinyt käydä mielessäni jo kaikki syyt miksemme saa toista lasta ja syytän siitä itseäni ja ylipainoani. Vaikka ystäväni on paljon isomman kokoinen kuin minä ja on raskaana niin silti.. Silti syytän itseäni. En vain tiedä. Koitan parantaa tapoja mutta se on vaikeaa. :( tsemppiä myös sinne ♡♡
 
Onnittelut plussasta Frid! :love:

Piinailijoille plussatuulia. :)

Mä kanssa suosittelen juttelemista sen puolison kanssa. Miehille se ei oo niin konkreettinen kun sivusta seuraavat. Viimeisen km kanssa olin yksin sairaalassa kun pahin tapahtui ja olisin sen puolison tukea kaivannut sen että joku olisi sillekin onnettomalle sairaanhoitajalle sanonut että nyt ei oo kaikki hyvin että tee jotain kun multa loppui voimat vaatia hoitoa. Mies sanoi että on hankala tilanne kun olisi tahtonut olla mun luona mutta meillä muut lapset tarvitsi jonkun aikuisen kotiin.
Ei ole pahemmin surrut menetettyä lasta ääneen. Enemmän ollut huolissaan siitä että oli menettää minut.
Mä taas en osaa oikein tajuta että olin kuolla ja mietin sitä kuinka taas menetin lapsen.
Halaa kyllä kun suren ja lohduttaa.
Miehet on hankalia noiden tunteidensa kanssa.. :rolleyes: Jotkut suree hiljaa itsekseen eikä osaa näyttää sitä ulospäin.
 
Kiitos onnitteluista! :love: Olen nyt kahden päivän välein tehnyt raskaustestejä ja kyllä ne viivat ovat joka kerralla vahvistuneet.

Et sinä norappi mitään häiritse! :LOL::LOL: Ihana kuulla, että olet jo noin pitkällä! Kaikki on varmasti hyvin ja ultrassakin näkyy pieni ihmisenmallinen otus.

Susa123, mitä jos kuitenkin kannattaisi tehdä testi? :)

MamaBoo, noiden etappien odottaminen tosiaan raastaa hermoja. Kannattaa vain järjestää itselleen mahdollisimman paljon ohjelmaa ja täyttää kalenteri, niin kohta aika kuluu liiankin nopeasti. ;)

Tuntuu oudolta olla kolmatta kertaa tänä vuonna tässä tilanteessa. Verta en tällä kertaa halua nähdä ennen kuin jälkivuotona kesäkuussa. Pelottaa sen verran, että aion ottaa varman päälle ja noudattaa kaikkia mahdollisia ravintosuosituksia, välttää myrkkyjä ym., etten vain vahingossakaan pilaa tätä. Pitää vielä tarkistaa neuvolasta mutta käsittääkseni kuntamme tarjoaa varhaisultramahdollisuuden keskenmenon jälkeen. Jos ei, niin menen yksityiselle. Joka tapauksessa haluan varhaisultraan,(jos) kun sinne asti päästään.

Nyt kaikki ovistelijat, kesävauvoja kehiin! :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Mie pääsin kohdunulkosen jälkeen varhaisultraan kunnan kautta. Soitin heti plussauksen jälkeen neuvolaan ja ajan sain sitte muistaakseni 6+1. Sielä oli kaikki ok, mutta tästä tuli sitten kuitenki se keskenmeno. Kantsii ehottomasti soittaa neuvolaan ja kysyä!

Tänään on jo pikkusen tuhrutellu, että kyllä tää oli taas tässä. Menkkojan ootan alkavaksi huomenna. Jos ei jostain ihmeen kumman syystä oo viikonloppuun mennessä tullu, niin sitte testaan vasta. Aion nyt keskittyä niin kovin rakkaaseen koiraharrastukseen. Viikonloppuna alotettiin agilityssa meän kisaura ihan huiman hyvillä tuloksilla, joten nyt ohjelmassa oman kunnon nostaminen ja painonpudotus, että on radalla itellä vikkelämmät jalat =)
 
Täällä luvattiin myös varhaisultra, jos vielä tulen raskaaksi...

Vähän ohi aiheen, mutta tsemppiä susa123 agilityuralle :) Itsellä lähemmäs 15v harrastustaustaa ja kisauran korkkaamisestakin on jo reilu 11v. Nyt olen kyllä ollut pari vuotta ilman harrastuskaveria, tuo 11 vuoden takainen kisakaveri on raihnainen mummeli ja nuoremman koiran kisaura tyssäsi lyhyeen kun se teloi jalkansa.
 
  • Tykkää
Reactions: susa123
Voi harmi susa123 :( Se ensimmäinen kiertopäivä tuntuu kaikkein :poop:

Meillä ei kunta kyllä rahojaan anna,että pääsis keskenmenon jälkeen varhaisempaan ultraan! Typerää,ettei tää voi olla lakisääteistä :sneaky:

Täällä vissiin kuumeillaan,siis noin niiku fyysisesti.37,5 lämmöt,ei kyllä kipee olo.Mut kun ei joutas nyt sairastamaan! Toivottavasti mittari näyttää aamulla normilukemia.
 
Olen kyllä niin iloinen puolestasi Frid! Voi kunpa pääsisi itsekin taas edes tuohon epäuskoisen onnellisen hykerryttävään tilaan :rolleyes: Sydämestäni toivon että teillä menee kaikki hyvin ja kesällä saatte nöttösen kotiin. Minullekin on kyllä aivan selvää että varhaisultraan mennään jos ja kun uusi raskaus on alkanut, maksoi mitä maksoi.

Harmittelut uudesta kierrosta susalle. Jospa se agility-ura olisi sitä kuuluisaa muuta ajateltavaa ja tästä kierrosta tulisikin sitten plussa ;)

Ovistestejä olen eilen ja tänään tehnyt. Negatiivisia ovat mutta tämänpäiväinen hailura on kyllä aavistuksen vahvempi kuin eilinen, jos se nyt mitään tarkoittaa. Ajattelin nyt tämän viikon ajan ainakin kokeilla että tapahtuuko mitään. Mitään ovistuntemuksia ei ole ollut vielä ainakaan. Greippimehua olen tunnollisesti litkinyt jo pari-kolme viikkoa, jännä nähdä onko sillä mitään vaikutusta limoihin tai muuhun. Vähän tietty pelottaa että tuleekohan ollenkaan koko ovista tässä "kierrossa". Odotellaan, odotellaan..

Vähän haikea fiilis, tänään olisi ollut nt-ultra :unsure: Onneksi tämä asia selvisi jo viime kuussa, kamalaa olisi ollut saada vasta nyt tietää ettei mitään odotettavaa olekaan.
 
Onnea Frid.
Katjuska87
onnea odotukseen.

Meidän perhe köllii etelän lämmössä. Kun lapsi nukkuu välissä ei paljon talletuksia tehdä. Oviksesta ei oireita oo ollu. Jos kierto jatkaa samaa rataa ens vkon lopulla menkat.

Onnea kaikille yritykseen. (y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Frid
Onnea katjuska ♡♡

Täällä on aina oikeasti onnellinen kun joku on raskaana ♡

Mulla ollut sellainen olo et ovis ohi, mut nyt kun olen liikkunut niin pistänyt vasemmalta ala-vatsassa. Siis aina kun nousee ja kävelee. Välillä sattunut oikein kunnolla.
Olen taputellut vatsaa välillä et tekis nyt työnsä siellä ne nuijapäät :D

Kp 17/30 onkos muita samoilla päivällä, että voidaan yhdessä jännätä :D
 
Heipähei! Oon pysytellyt poissa täältä palstoilta, on ahdistanut enemmän ja vähemmän ja ollut epätoivoinenkin tunne koko vauva-asian suhteen. Ajatuksissa, että tuskin enää näen plussaa testissä kesäisen keskenmenon jälkeen....

Tänään sen sitten kuitenkin tein, plussatestin. Olo ihan käsittämättömän epäuskoinen ja onnellinen, mutta myös pelokas. Varovasti toivoen, että kesävauva tulee.

Onnea Frid ja tsempit myös muille yritykseen! :love:
 

Yhteistyössä